Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Πέμπτη 29 Μαΐου 2008

1453: Πεθαίνοντας στην Πόλη...


1453: Η ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ...

Αφού ο Μωάμεθ ο Β' απομόνωσε την Κωνσταντινούπολη, καταλαμβάνοντας και τη Θράκη, άρχισε την πολιορκία της Πόλης στις 2 Απριλίου 1453.

Υπερασπιστές της Πόλης ήταν, κατά τον ιστορικό Γεώργιο Φραντζή, 5.000 Έλληνες και 2.000 ξένοι μισθοφόροι, απέναντι σε στρατό 170.000 ανθρώπων.

Ο τελευταίος Αυτοκράτορας της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας Κωνσταντίνος ΙΑ’ ο Παλαιολόγος ή Κωνσταντίνος Δραγάσης (1404 -1453), γιος τού αυτοκράτορα Μανουήλ Β΄ Παλαιολόγου, μετά τον θάνατο του αδελφού του Ιωάννη Η', στέφθηκε αυτοκράτορας στον Μυστρά τον Ιανουάριο του 1449.

(ΚΑΤΩ: φωτογραφία με το άγαλμά του στον Μυστρά)

Ο Κωνσταντίνος ένας άνθρωπος με ικανότητα στην διοίκηση και με αξιόλογα προσόντα, δύο μήνες αργότερα, τον Μάρτιο του 1449, ήρθε στην Κωνσταντινούπολη με πολλές ελπίδες και μεγάλη αγωνία για το μέλλον τής αυτοκρατορίας.

Παρά τη σημαντική αριθμητική διαφορά, η Πόλη προστατεύεται από τα περίφημα τείχη που είχαν μήκος πέραν των 22 χιλιομέτρων.

Οι Τούρκοι, για να μπορέσουν να παραβιάσουν τα τείχη, εξοπλίζονται με αρκετά κανόνια και για ημέρες χτυπούν τα τείχη προκειμένου να προκαλέσουν ένα ρήγμα από το οποίο θα μπορούσε να περάσει ο στρατός.

Ήδη ο Μωάμεθ έχει δυναμώνει το πυροβολικό του με ισχυρές πυροβολαρχίες, ενώ από το φθινόπωρο του 1452 ο Ούγγρος μηχανικός Ουρβανός ξεκινά την κατασκευή ενός μεγάλου κανονιού ως αντάλλαγμα με τον υψηλό μισθό που παίρνει από τον Μωάμεθ.

Την ίδια ώρα διάφορα περίεργα σημάδια θεωρούνται «θεϊκά μηνύματα» που δείχνουν στους Βυζαντινούς ότι το τέλος έρχεται... Τέτοιοι οιωνοί είναι σεισμοί, κεραυνοί, θεομηνίες, βρασμοί γης, άτακτες φάσεις ασυνήθιστων αστέρων και άλλα ασυνήθιστα και τερατώδη πράγματα τα οποία όλοι τα θεωρούν ενδείξεις ότι το μέλλον της πόλης είναι ζοφερό.

Ο Μωάμεθ στρατοπεδεύει απέναντι από την πύλη του Αγίου Ρωμανού μαζί με 10.000 στρατιώτες καθώς και με τα εκλεκτότερα σώματα του τουρκικού στρατού .

Την Παρασκευή 25 Μαΐου 1453, μετά πολυήμερη πολιορκία αλλά και απανωτές αποτυχημένες προσπάθειες των Οθωμανών να κατακτήσουν την Πόλη, ο Μωάμεθ προτείνει το ενδεχόμενο ειρηνικής επίλυσης της πολιορκίας, εάν οι πολιορκημένοι δέχονταν να καταβάλλουν ετήσιο φόρο 100.000 χρυσών νομισμάτων ή να εγκαταλείψουν την Πόλη.

Το ποσό όμως είναι τεράστιο, ενώ από την άλλη πλευρά κανείς δεν θέλει να φύγει από την Πόλη μετά από τόσες προσπάθειες για την διάσωσή της. Την επόμενη ημέρα συνεδριάζει το επιτελείο του Σουλτάνου. Παρά την επιμονή του μεγάλου Βεζίρη Χαλήλ για λύση της πολιορκίας, επικρατεί ή άποψη για συνέχιση του αγώνα μέχρι την τελική νίκη.

Την Κυριακή 27 Μαΐου, ο Μωάμεθ επιθεωρεί το στρατόπεδο και ανακοινώνει ότι η μεγάλη έφοδος του στρατού είναι επικείμενη, καθώς και ότι μετά την άλωση της πόλης θα επιτρεπόταν η τριήμερη λεηλασία. Ο στρατός ενθουσιάζεται.

Η ώρα της μεγάλης επίθεσης πλησιάζει.

Στα τείχη πραγματοποιείται λιτανεία με συμμετοχή Ελλήνων και Λατίνων.

Ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος επισημαίνει στους Έλληνες ότι έφθασε η ώρα του υπέρτατου αγώνα για την πατρίδα, την πίστη, την οικογένεια και τον ηγεμόνα. Στους Λατίνους τονίζει την εμπιστοσύνη που τους έχει. Όλοι οι παρευρισκόμενοι διαβεβαιώνουν τον αυτοκράτορα ότι είναι έτοιμοι να θυσιαστούν.

Καθώς βραδιάζει οι κάτοικοι αρχίζουν να συρρέουν στην μεγαλοπρεπή εκκλησία της Αγίας Σοφίας, την οποία οι περισσότεροι απέφευγαν από τις 12 Δεκεμβρίου του προηγούμενου χρόνου, θεωρώντας ότι είχε μιανθεί από την λειτουργία που είχε τελέσει ο καρδινάλιος Ισίδωρος ως επισφράγιση της ένωσης Δυτικής και Ανατολικής εκκλησίας.

Τώρα όμως αυτό το γεγονός έχει ξεχασθεί και Έλληνες ανακατεμένοι με Λατίνους, συμμετέχουν σε μία κοινή δέηση για την σωτηρία της πόλης.

Η Τουρκική επίθεση εκδηλώνεται στις 1.30 το πρωί της 29ης Μαΐου 1453, ημέρα Τρίτη.

Το πρώτο κύμα εφόδου περιλαμβάνει τους βαζιβουζούκους, άτακτους και πρόχειρα εξοπλισμένους στρατιώτες, η δράση των οποίων αποσκοπούσε στο να κουράσει τους αμυνόμενους.

Παρά τον αρχικό τους ενθουσιασμό οι βαζιβουζούκοι απογοητεύονται εύκολα. Γι αυτό πίσω από τις γραμμές τους καραδοκούσαν άλλα τμήματα, ώστε να εμποδίσουν άτακτη υποχώρηση.

Μετά από δύο ώρες αναποτελεσματικών εφόδων ο Μωάμεθ τους επέτρεψε να αποσυρθούν.

Ενώ οι αμυνόμενοι επισκευάζουν πρόχειρα τα σοβαρότερα ρήγματα, εκδηλώνεται η δεύτερη επίθεση, από τα μικρασιατικά στρατεύματα. Ο εξοπλισμός και η οργάνωσή τους είναι ανώτερα από των βαζιβουζούκων, αλλά η επίθεσή τους δεν έχει καλύτερα αποτελέσματα. Έτσι δύο ώρες πριν την αυγή ανακαλείται η επίθεση και των Μικρασιατών.

Αλλά και το οθωμανικό ναυτικό παρά τις προσπάθειες αποβάσεων που πραγματοποιεί κάτω από τα τείχη της Προποντίδας δεν έχει καλύτερα αποτελέσματα.

Τότε ένας καταιγισμός βλημάτων κάθε είδους προαναγγέλλει το τελικό κύμα εφόδου που επρόκειτο να είναι και το σφοδρότερο.

Σε αυτό συμμετέχουν οι επίλεκτες μονάδες του Οθωμανικού στρατού, οι γενίτσαροι. Οι καταπονημένοι υπερασπιστές του Μεσοτειχίου αποκρούουν με επιτυχία τις επιθέσεις τους επί μία ώρα.

Τότε όμως συμβαίνουν δύο μοιραία γεγονότα που γείρουν καθοριστικά την πλάστιγγα της μάχης υπέρ των Τούρκων. Η διείσδυση των επιτιθέμενων από την Κερκόπορτα και ο θανάσιμος τραυματισμός του έμπειρου Γενοβέζου αξιωματικού Τζιουστάνι.

Ο Τζιοβάνι Τσιουστάνι Λόνγκο, (Giovanni Giustiniani Longo) πρώην κυβερνήτης της γενοβέζικης αποικίας του Καφά, στον Εύξεινο Πόντο, ήταν αρχηγός μισθοφορικού σώματος (κοντοτιέρο), 700 κατάφρακτων στρατιωτών, με τους οποίους ήρθε εθελοντικά στην Κωνσταντινούπολη τον Ιανουάριο του 1453. Ο Αυτοκράτορας, αναγνωρίζοντάς τον ως ικανό και έμπειρο στρατιωτικό στις πολιορκίες, του απένειμε το αξίωμα του πρωτοστράτορα (αρχιστράτηγου).

Η Κερκόπορτα ήταν μία μικρή πύλη στο σημείο όπου το διπλό Θεοδοσιανό τείχος ενωνόταν με το νεώτερο τείχος της συνοικίας των Βλαχερνών. Η ύπαρξή της απέβλεπε σε καιρό πολέμου στην διευκόλυνση των κινήσεων των αμυνομένων επιτρέποντας την εκδήλωση αιφνιδιαστικών αντεπιθέσεων αλλά και την ευκολότερη υποχώρησή τους πίσω από τα τείχη.

Πριν από την έναρξη της πολιορκίας ήταν κλειστή, αλλά κατά την διάρκεια των πρόσφατων οι άνδρες του σώματος των αδελφών Μποκκιάρντι την είχαν ανοίξει για να διευκολύνει τις κινήσει στους. Φαίνεται ότι κατά την υποχώρηση από κάποια πρόσφατη έξοδό τους κάποιος την είχε ξεχάσει ανοικτή. Μερικοί Τούρκοι την ανακαλύπτουν έκπληκτοι και περνούν στο εσωτερικό των τειχών. Οι Γενοβέζοι των αδελφών Μποκκιάρντι γυρνούν να τους αντιμετωπίσουν. Παρά ταύτα περίπου πενήντα Τούρκοι εξακολουθούν να μάχονται στο εσωτερικό των τειχών. Μερικοί μάλιστα, κατορθώνουν να αναρριχηθούν στους κοντινούς πύργους και να αντικαταστήσουν τα βυζαντινά λάβαρα με τουρκικά μπαϊράκια.

Το γεγονός αυτό ασκεί δυσανάλογα μεγάλη επίδραση στους κουρασμένους υπερασπιστές, που αρχίζουν να πανικοβάλλονται και να κραυγάζουν «Εάλω η Πόλις!», επιτείνοντας τον πανικό και σε άλλους τομείς της άμυνας.

Περίπου 750 μέτρα μακρύτερα, ένα τουρκικό βλήμα κτυπάει τον Τζιουστάνι διατρυπώντας τον θώρακά του. Ο πρωτοστράτορας ζητάει από τους άνδρες του να τον αποσύρουν από το πεδίο της μάχης. Ο Κωνσταντίνος σπεύδει κοντά του και τον παρακαλεί να μην εγκαταλείψει την θέση του. Εκείνος όμως πονάει πολύ και επιμένει στην απόφασή του.

Στο μεταξύ η θέα των τούρκικων σημαιών κοντά στην Κερκόπορτα επιτείνει την σύγχυση. Ο Κωνσταντίνος τρέχει στην Κερκόπορτα, είναι όμως πλέον αδύνατον να σταματήσει η εχθρική διείσδυση.

Επιστρέφει στην κοιλάδα του Λύκου, από όπου επίσης οι Τούρκοι έχουν πια αρχίσει να εισέρχονται στην Πόλη, αποφασισμένος να πεθάνει ηρωικά.

Πετώντας τα αυτοκρατορικά του εμβλήματα ορμάει μέσα στην εχθρική μάζα. Μαζί του βρίσκονται τρεις πιστοί συμπολεμιστές του, ο εξάδελφός του Θεόφιλος Παλαιολόγος, ο Ιωάννης Δαλμάτης και ενδεχομένως ένα Ισπανός ευγενής, ο Δον Φρανσίσκο ντε Τολέδο.

Σκοτώνονται όλοι τους, κανείς όμως δεν γνωρίζει με ποιον ακριβώς τρόπο...

Όσοι από τους κατοίκους της Πόλης βρίσκονταν κοντά στα τείχη κατά την εισβολή των πρώτων Τούρκων σφαγιάσθηκαν ανηλεώς, μέσα στον πυρετό τη ς μάχης. Ένας μεγάλος αριθμός αιχμαλωτίσθηκε στην Αγία Σοφία, όπου είχε καταφύγει πιστεύοντας ότι ο Ναός θα παρέμενε απρόσβλητος χάρη σε θεϊκή παρέμβαση. Η πίστη τους σε αυτή την πεποίθηση θα διαψευσθεί με τραγικό τρόπο...

Όπως είχε υποσχεθεί στους στρατιώτες του, ο σουλτάνος τους επέτρεψε να λαφυραγωγήσουν την πόλη επί τρεις ημέρες. Όσοι θησαυροί είχαν διασωθεί από την λεηλασία του 1204 εξαφανίζονται ολοκληρωτικά.

Ο πληθυσμός της Πόλης σύρεται στα σκλαβοπάζαρα της Ανατολής. Αργά το απόγευμα της 29ης Μαΐου ο Μωάμεθ εισέρχεται στην Πόλη, όπου και φαίνεται να σοκάρεται από το μέγεθος της καταστροφής...

Η πρώτη του ενέργεια είναι να μεταβεί στην Αγία Σοφία και να προσευχηθεί. Στην συνέχεια διατάζει την μετατροπή της εκκλησίας σε τζαμί.

(ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ορισμένες από τις φωτογραφίες που παρουσιάζονται εδώ, είναι από την ταινία του 2005, "Το Βασίλειο των Ουρανών" - Kingdom of Heaven, του Ridley Scott, που πραγματεύεται την κατάληψη της Ιερουσαλήμ από τους τα Μουσουλμανικά στρατεύματα υπό τον Σαλαντίν το 1187)

Αμέσως μετά την πτώση της Πόλης, ο Μωάμεθ επιλέγει ως Πατριάρχη τον μοναχό Γεννάδιο Β΄ Σχολάριο, επικεφαλή των ανθενωτικών. Ο Σχολάριος είχε ασκήσει έντονη κριτική στις προσπάθειες των τελευταίων Παλαιολόγων να προσεγγίσουν την Καθολική Δύση, αποδεχόμενοι την ένωση (και κατά τον Γεννάδιο την αναγνώριση των πρωτείων του Πάπα) προκειμένου να σωθεί η Αυτοκρατορία.

Λίγο μετά την ενθρόνισή του, ο νέος Πατριάρχης απέστειλε απανταχού επιστολή, με την οποία προσπαθώντας να εξηγήσει γιατί επήλθε η πτώση της Βασιλεύουσας και η νίκη των ασεβών, κατέληγε στο συμπέρασμα ότι η Άλωση αποτελούσε θεία καταδίκη, καθώς ήταν αποτέλεσμα της εγκατάλειψης των Βυζαντινών από τον Θεό γιατί είχαν αμαρτήσει (εξαιτίας της φιλοδυτικής πολιτικής των Παλαιολόγων).

Όμως, παρόλο που η πτώση της Πόλης οδήγησε το γένος σε δουλεία, ταπείνωση και οδύνες, ο Φιλεύσπλαχνος Θεός, επέτρεψε την διατήρηση της ορθόδοξης πίστης στις χώρες που κυριαρχούσαν οι «άπιστοι» και ενέπνευσε τον Μωάμεθ να ανασυστήσει εκ του μηδενός το Πατριαρχείο θέτοντας επικεφαλή τον ίδιο τον Γεννάδιο.

και τώρα...

ΟΙ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ....

Η Κωνσταντινούπολη και η άλωση ζουν...

Στα ΓΗΠΕΔΑ

(Πανώ σε εξέδρα Τούρκων φιλάθλων "Istanbul since 1453 kill for you" και πανώ σε εξέδρα Ελλήνων φιλάθλων "Capital of Greece is Constantinople")



Και στην ΜΟΥΣΙΚΗ.

Στις φωτογραφίες δύο μουσικά CD για την άλωση της Πόλης από τελείως διαφορετική σκοπιά....

Το ένα από τον Έλληνα συνθέτη Σταμάτη Σπανουδάκη και το άλλο από τον Τούρκο συνθέτη Can Atilla (!).


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ "Θα ρθεις σαν αστραπή" με την μουσική του Σταμάτη Σπανουδάκη.

Είναι πράγματι εκπληκτικό πως αλησμόνητες ιστορικές στιγμές της Ελληνικής Ιστορίας μπορούν να μετουσιωθούν σε μουσική πανδαισία από τον ταλαντούχο Έλληνα συνθέτη.

Τρίτη 27 Μαΐου 2008

Το παραλήρημα καλά κρατεί...

Παρουσία του πρωθυπουργού των Σκοπίων, Νίκολα Γκρούεφσκι, (στην φωτογραφία πιο κάτω καταθέτει στεφάνι, σε παλαιότερη εκδήλωση κάτω από τον χάρτη με την "ενωμένη Μακεδονία" που περιέχει ένα μεγάλο τμήμα της Β. Ελλάδας μαζί με την Θεσσαλονίκη!) κατά τον εορτασμό του Αγίου Κυρίλλου στη Ρώμη, ο επικεφαλής της σχισματικής «Μακεδονικής Εκκλησίας», Στέφανος, στην ομιλία του επανέφερε όλη την αλυτρωτική πολιτική των Σκοπίων, επιμένοντας ότι στη Θεσσαλονίκη (γενέτειρα του Αγίου Κυρίλλου) «διώκεται και εκτοπίζεται οτιδήποτε είναι μακεδονικό, ενώ αμφισβητείται και το όνομα της χώρας και το όνομα της Εκκλησίας και η ίδια η αλήθεια»(sic)...

Ο σκοπιανός «αρχιεπίσκοπος» δήλωσε: «Άγιε Κύριλλε, σήμερα, στη δική σου και τη δική μας Θεσσαλονίκη όλα όσα έκανες είναι πέτρινα. Σήμερα, στη γενέτειρά σου πόλη έχουν γίνει όλα στάχτη και σκόνη και δεν έμεινε ούτε γράμμα από τη γλώσσα τη δική σου και τη δική μας. Στην περιοχή όπου τότε όλοι μιλούσαν όπως εσύ και όπως εμείς, σήμερα απαγορεύεται όχι μόνο να ομιλείται αυτή η γλώσσα αλλά και να υπάρχει. Δυστυχώς, εκεί διώκεται και εκτοπίζεται οτιδήποτε είναι μακεδονικό ενώ αμφισβητείται και το όνομα της χώρας και το όνομα της Εκκλησίας και η ίδια η αλήθεια».

Στην φωτογραφία ΕΠΑΝΩ το πανώ των σκοπιανών είναι χαρακτηριστικό: "Η Solun (τουτέστιν Θεσσαλονίκη) θα γίνει πρωτεύουσα της 'Μακεδονίας' ξανά!"....

«Η Εκκλησία θα έχει εθνικούς επισκόπους και εθνικό κλήρο που θα διαφυλάσσουν την ιδιαιτερότητα του μακεδονικού λαού(...)».

Αυτό το απόσπασμα είναι από το ψήφισμα που εξέδωσε η Κληρικολαϊκή Συνέλευση «μακεδόνων ιερέων και λαϊκών», η οποία συγκλήθηκε στις 4 Μαρτίου 1945 και δείχνει την πολιτική ατμόσφαιρα μέσα στην οποία ανδρώθηκαν και γαλουχήθηκαν τα τελευταία εξήντα χρόνια κληρικοί, μοναχοί, αρχιερείς και πιστοί της σχισματικής Ορθόδοξης Εκκλησίας των Σκοπίων.

Μιας Εκκλησίας που πρωτοστάτησε και πρωτοστατεί στη διεκδίκηση της εθνικής ταυτότητας του λαού και με ανακοινώσεις της ξεκαθάρισε από την πρώτη στιγμή ότι θα παραμείνει αταλάντευτη στις θέσεις της για «τη διεκδίκηση του ονόματος Μακεδονία, του μακεδονικού έθνους, της μακεδονικής γλώσσας και της μακεδονικής Εκκλησίας».

Είναι χαρακτηριστικό ότι για να θεμελιώσουν τις θέσεις τους οι επίσκοποι της «Μακεδονικής» Εκκλησίας επικαλούνται, ακολουθώντας το παράδειγμα των πολιτικών ηγετών της χώρας, ιστορικά πρόσωπα. Η κυβέρνηση των Σκοπίων μιλάει για τον Μέγα Αλέξανδρο. Η «Μακεδονική» Εκκλησία διεκδικεί τον βυζαντινό αυτοκράτορα Ιουστινιανό, τον Απόστολο Παύλο και τους θεσσαλονικείς ιεραποστόλους Κύριλλο και Μεθόδιο!

Αποκομμένος από το σώμα όλων των ορθοδόξων προκαθημένων, ο Αρχιεπίσκοπος Αχρίδος και Μακεδονίας κ. Στέφανος (φωτο) ηγείται μιας Εκκλησίας που συγκροτείται, όπως δηλώνεται από τους ίδιους τους Σκοπιανούς, από 13 μητροπόλεις, δέκα επισκοπές, 500 ιερείς και 2.000 ναούς και μοναστήρια. «Αιχμή του δόρατος» του κ. Στέφανου αποτελούν οι Επισκοπές Αμερικής και Καναδά, καθώς και Αυστραλίας και Νέας Ζηλανδίας, με πιστούς μετανάστες, μέλη των σκληρότερων πυρήνων διεκδίκησης των θέσεων της γειτονικής χώρας.

Χαρακτηριστική του κλίματος που κυριάρχησε στους κόλπους της Ιεραρχίας ήταν η ανακοίνωση που εξέδωσε η Γραμματεία της Ιεράς Συνόδου στις 22 Φεβρουαρίου, όταν ο κ. Νίμιτς παρουσίασε τις προτάσεις του. «Η Εκκλησία της Μακεδονίας» επισημαίνεται στην ανακοίνωση «πρέπει να τονίσει ιδιαίτερα σε κάποιους κύκλους που συζητούν το όνομα "Μακεδονία" πως πρέπει να καταλάβουν ότι υπάρχει μακεδονικός λαός, μακεδονική γλώσσα, μακεδονική Ακαδημία, μακεδονική Εκκλησία. Αυτό ιδιαίτερα πρέπει να στηρίξουμε ώστε να μην μπορούν να αμφισβητήσουν τη μακεδονική εθνική μας ταυτότητα».

Πιο δυναμική στις τοποθετήσεις της η Επισκοπή Ηνωμένων Πολιτειών και Καναδά διακήρυσσε: «Θα κρατήσουμε κάθε μακεδονικό ή οτιδήποτε έχει σχέση με αυτό το όνομα, γιατί αυτή είναι η εθνική μας ταυτότητα και η Εκκλησία μας. Είμαστε μαζί με το κράτος της πατρίδας μας που προσπαθεί να αντιδράσει στις επιθέσεις από έξω, που θέλουν να πειράξουν την εθνική μας ταυτότητα που την έχουμε από αιώνες και αναφέρεται στο σύνταγμά μας. Θα συνεχίσουμε να έχουμε αυτό το όνομα με το οποίο μας ξέρουν σ' όλον τον κόσμο».

Στις 26 Μαρτίου, λίγα 24ωρα πριν από τη Σύνοδο Κορυφής στο Βουκουρέστι, η Ιεραρχία των Σκοπίων εκδίδει νέα ανακοίνωση στην οποία επισημαίνει: «Η Ορθόδοξη Μακεδονική Εκκλησία, βλέποντας ότι ακόμη μία φορά προσπαθούν να θίξουν την ταυτότητά της και βλέποντας την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το κράτος της Μακεδονίας, κάνει ακόμη μία έκκληση ώστε να ακουστεί το όνομά μας στον κόσμο και να ταυτιστεί με τη μακεδονική ταυτότητά μας. Σήμερα ο μακεδονικός λαός χάρη και στην υψηλή εθνική συνείδηση μπορεί και πάντα μπορούσε να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες που προέρχονται από τον υπόλοιπο κόσμο, ακόμη και όταν τον απειλούν. Έχοντας τους φίλους μας και την προστασία τους, σήμερα η δική μας γενιά πιστεύει στον Θεό που για ακόμη μία φορά θα μας βοηθήσει να δείξουμε την αλήθεια στον κόσμο και να αγωνιζόμαστε για τα δίκαιά μας».

Πολλές αντιδράσεις έχει προκαλέσει σε όλες τις Ορθόδοξες Εκκλησίες η επιμονή των επισκόπων της Μακεδονικής Εκκλησίας να οικειοποιηθούν σημαντικά πρόσωπα της εκκλησιαστικής ιστορίας.

Ο Απόστολος Παύλος, ο βυζαντινός αυτοκράτορας Ιουστινιανός, ο βούλγαρος ηγεμόνας Σαμουήλ Β' και οι θεσσαλονικείς ιεραπόστολοι Κύριλλος και Μεθόδιος εμφανίζονται ως οι θεμελιωτές της Εκκλησίας των Σκοπίων και οι εγγυητές της Αρχιεπισκοπής Αχρίδος!!!

«Σύμφωνα με τις Πράξεις των Αποστόλων, ο Απόστολος Παύλος, ο μαθητής του Ιησού, άρχισε να διαδίδει τον χριστιανισμό στη Μακεδονία και αλλού στη βαλκανική χερσόνησο. Επισκέφθηκε αυτή την περιοχή σε δύο ευκαιρίες κατά τις περιοδείες του στην Ευρώπη και στην Ασία. Τον ακολουθούσαν ο Τιμόθεος και ο Σίλας, ο οποίος παρέμεινε στη Μακεδονία αμέσως μετά την αναχώρηση του Αποστόλου Παύλου» αναφέρεται στο site της Εκκλησίας των Σκοπίων.

Γεγονός που, όπως εκτιμάται, δείχνει ότι η Εκκλησία υιοθετεί την πολιτική αντίληψη περί της Μακεδονίας του Αιγαίου, καθώς είναι γνωστό ότι ο Απόστολος των Εθνών κήρυξε στους Φιλίππους, στη Θεσσαλονίκη και στη Βέροια, ο δε μαθητής του Σίλας διέμενε στους Φιλίππους και δεν πέρασε ποτέ από τα Σκόπια και την ευρύτερη περιοχή της Ανω Μακεδονίας.

Για τον Φλάβιο Πέτρο Σαββάτιο, τον μετέπειτα αυτοκράτορα του Βυζαντίου Ιουστινιανό (φωτο), επικαλούνται το ότι γεννήθηκε στο Ταυρίσιο της Ιλλυρίας το 482 μ. Χ. κοντά στα Σκόπια. Μάλιστα οι Σκοπιανοί αναφέρουν ότι προς τιμήν της γενέτειράς του ως αυτοκράτορας δημιούργησε στην περιοχή μια καινούργια πόλη, την Ιουστινιανή την Πρώτη. Ακόμη υποστηρίζουν ότι αναγνώρισε τον πρώτο μητροπολίτη της περιοχής ως αυτοκέφαλο αρχιεπίσκοπο.

Για τον Κύριλλο και τον Μεθόδιο υπενθυμίζουν το πνευματικό έργο των μαθητών τους Κλήμεντος και Ναούμ στην Αχρίδα.

Όσο για τον βούλγαρο ηγεμόνα Σαμουήλ δηλώνουν ότι ανύψωσε την Αυτοκέφαλη Αρχιεπισκοπή Αχρίδας σε Πατριαρχείο.

ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΘΟΔΙΟΣ

Το 863, μετά από αίτημα του Σλάβου βασιλιά Ροστισλάβου, όταν αυτοκράτορας της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας ήταν ο Μιχαήλ ο Γ,΄ο Πατριάρχης Φώτιος επέλεξε δύο Έλληνες αδελφούς από την Θεσσαλονίκη, τον Μεθόδιο και τον Κύριλλο, οι οποίοι διακρίνονταν για τη σοφία τους, για το δύσκολο έργο του εκχριστιανισμού των Σλάβων.

Τα δύο αδέλφια κατάγονταν από ευγενική οικογένεια της Θεσσαλονίκης, καθώς ο πατέρας τους ήταν αξιωματούχος του Βυζαντίου στη Θεσσαλονίκη.

Ο Μεθόδιος, του οποίου το κοσμικό όνομα ήταν Μιχαήλ, ήταν ο μεγαλύτερος σε ηλικία, γεννήθηκε το 815 και στην αρχή είχε ξεκινήσει καριέρα στον πολιτικό στίβο. Διορίστηκε διοικητής της Θεσσαλίας, αλλά αργότερα έγινε μοναχός σε ένα μοναστήρι στον Όλυμπο.

Ο Κύριλλος, του οποίου το κοσμικό όνομα ήταν Κωνσταντίνος, και ήταν ο μικρότερος σε ηλικία, γεννήθηκε το 827 και αφού σπούδασε στην Κωνσταντινούπολη , έγινε ιερέας και μετέπειτα έφτασε στο βαθμό του επισκόπου.

Οι δύο ιερωμένοι δέχτηκαν με μεγάλη προθυμία και χαρά, θεωρώντας ότι με αυτό τον τρόπο θα υπηρετούσαν το θέλημα του Θεού και θα οδηγούσαν στο δρόμο της σωτηρίας τους λαούς των περιοχών που βρίσκονταν πάνω από τα βόρεια σύνορα της Αυτοκρατορίας.

Προκειμένου να διευκολύνουν την προσέγγισή τους προς τους λαούς αυτούς, χρησιμοποίησαν ένα νέο αλφάβητο, βασισμένο στο ελληνικό, το οποίο μπορούσε να αποδώσει τους φθόγγους της σλαβικής γλώσσας, και το οποίο εφηύρε ο Κύριλλος.

Το αλφάβητο αυτό, το οποίο στηρίχθηκε στην ελληνική γλώσσα, καθώς τα περισσότερα γράμματα, ελήφθησαν από την ελληνική, ονομάστηκε αρχικά «Γλαγολιτικό (γλαγόλ» = λόγος), ενώ αργότερα, ονομάστηκε προς τιμή του αγίου Κυρίλλου, "Κυριλλικό".

Με αυτό το αλφάβητο μετέφρασαν την Αγία Γραφή, πολλά λειτουργικά και θεολογικά βιβλία, καθώς και τη Χριστιανική λειτουργική υμνολογία. Επάνω σε αυτό το αλφάβητο στηρίζεται και η σημερινή Κυριλλική γραφή των σλαβικών εθνών και πάνω σε αυτό αναπτύχθηκε ολόκληρη η γραμματεία τους.

Οι Βυζαντινοί Ιεραπόστολοι έγιναν δεκτοί με ενθουσιασμό στη Μοράβια. Μάλιστα λίγο πιο πέρα, αναγκάστηκε να βαπτιστεί χριστιανός και ο Βόρις των Βουλγάρων. Παρά τις δυσχέρειες πού παρενέβαλλαν οι Φράγκοι επίσκοποι REGENSBURG και PASSAU, το έργο των Βυζαντινών Ιεραποστόλων στέφθηκε με επιτυχία.

Σχετικά με την ελληνικότητα των ιεραποστόλων, είναι χαρακτηριστικό ότι ο Άγιος Κύριλλος στα πλαίσια του διαλόγου του με τους Μουσουλμάνους, επισημαίνει ότι «… κάθε επιστήμη πηγάζει από εμάς…”, εννοώντας φυσικά τους Έλληνες στους οποίους κατατάσσει τον εαυτό του, χρησιμοποιώντας την λέξη ΕΜΑΣ .

Κατά την διάρκεια επίσης της αποστολής στους Χαζάρους , ο Χαγάνος(βασιλιάς) τους τον ρώτησε τι ήθελε να του προσφέρει σαν δώρο και αυτός του είπε “… Δώσε μου όλους τους Έλληνες αιχμαλώτους πολέμου που έχετε εδώ. Αυτό είναι πιο πολύτιμο για μένα από οποιοδήποτε άλλο δώρο…


ΣΚΟΠΙΑΝΗ ΚΑΙ Η ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ!!!

Πριν από τις αξιώσεις περί σκοπιανοποίσης των δύο Ιεραποστόλων, το πιο πρόσφατο κρούσμα της Σκοπιανής προπαγάνδας, που έφτασε στα όρια του γελοίου, ήταν η διεκδίκηση της Κλεοπάτρα ως Σκοπιανής!!!

Σύμφωνα, λοιπόν, με την κεντρική σελίδα του site http://www.mymacedonia.net/ , μαθαίνουμε ότι ο Πτολεμαίος ο 11ος, πατέρας της Κλεοπάτρας, ήταν, όπως και όλη η δυναστεία του, πρόγονος των σημερινών κατοίκων των Σκοπίων(!!!!!)

Όσο για την ίδια την Κλεοπάτρα αναφέρεται ότι ήταν η «τελευταία Μακεδόνισσα βασίλισσα»….

Το επιχείρημα που χρησιμοποιείται, για να στηριχθεί ο ισχυρισμός αυτός είναι απίστευτο»...Η μακεδονική της μύτη»!!!

Κατά τους σκοπιανούς: «Η Κλεοπάτρα δεν ήταν η καλλονή που μας παρουσίασε το Χόλιγουντ, αλλά έμοιαζε περισσότερο με μια καθημερινή γυναίκα της εποχής της, με τη χαρακτηριστική μακριά μακεδονική μύτη»!


Η ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ

Η Εκκλησία των Σκοπίων αποσχίστηκε επισήμως από το Πατριαρχείο το 1969.

Αμέσως χαρακτηρίστηκε σχισματική από όλες τις Ορθόδοξες Εκκλησίες.

Ιδιαίτερα σκληρή ήταν η αντίδραση του Πατριαρχείου Σερβίας, το οποίο επί μία εικοσαετία συζητούσε και διαπραγματευόταν με τους σκοπιανούς αρχιερείς, οι οποίοι διεκδικούσαν τη «Μακεδονική Εκκλησία του μακεδονικού λαού».

Όλα ξεκίνησαν στις αρχές της δεκαετίας του '40 και επισημοποιήθηκαν με τον πλέον πανηγυρικό τρόπο στις 4 Μαρτίου 1945 όταν 300 λαϊκοί και κληρικοί της Ομόσπονδης Λαϊκής Δημοκρατίας των Σκοπίων συμμετείχαν σε κληρικολαϊκή συνέλευση και αποφάσισαν την ίδρυση «Αρχιεπισκοπής Αχρίδος ως Μακεδονικής Αυτόνομης Εκκλησίας η οποία δεν θα είναι υποταγμένη σε καμία τοπική Ορθόδοξη Εκκλησία».

Στις 22 Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους το Πατριαρχείο Σερβίας από το οποίο αποσχίστηκαν δήλωνε ότι δεν πρόκειται να αναγνωρίσει τις αποφάσεις αυτές.

Στις 8 Οκτωβρίου του 1945 συνέρχεται νέα κληρικολαϊκή συνέλευση στα Σκόπια και αποφασίζει την ίδρυση ανεξάρτητης Εκκλησίας.

Από τότε ως και σήμερα έχουν γίνει πολλές προσπάθειες για την επανένταξή της στο Πατριαρχείο Σερβίας, όμως όλες οι πρωτοβουλίες έπεφταν στο κενό. Η στήριξη που προσέφερε ο Τίτο (φωτο) στην ηγεσία του κλήρου των Σκοπίων και κυρίως η ανάγκη παρουσίας μιας αυτοκέφαλης και ισχυρής Εκκλησίας ενός λαού που προσπαθεί να αναγνωριστεί διεθνώς ως απόγονος του Μεγάλου Αλεξάνδρου δεν επέτρεπε την υπαγωγή της σε καμία άλλη Ορθόδοξη Εκκλησία.

Έτσι, ως και σήμερα η Εκκλησία των Σκοπίων βρίσκεται εγκλωβισμένη στο εσωτερικό και στον στείρο εθνικισμό της διεκδικώντας από το Οικουμενικό Πατριαρχείο την αναγνώρισή της.

Σχολιάζοντας τα όσα συμβαίνουν στην Εκκλησία των Σκοπίων ο ομότιμος καθηγητής Ιστορίας των Σλαβικών Εκκλησιών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης κ. Ιωάννης Ταρνανίδης είχε δηλώσει στην εφημερίδα «Το Βήμα»:
«Δυστυχώς και στην περίπτωση των Σκοπίων φαίνεται ότι οι χριστιανοί έχουν λησμονήσει τον προορισμό και τον στόχο τους και συναγωνίζονται τους πολιτικούς στον φανατισμό και στον εθνικισμό και όχι στην ωριμότητα που απαιτούν οι σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων, των κοινωνιών και ιδιαίτερα των χριστιανικών κοινωνιών».

Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

Σουτ! Για την ασφάλειά σου πρόκειται..


Εκατοντάδες φορητούς ανιχνευτές (scanners) όπλων, σαν κι αυτούς που βρίσκονται στα αεροδρόμια πρόκειται να χρησιμοποιήσει η Βρετανική αστυνομία για την καταστολή των επιθέσεων με μαχαίρι.
Ομάδες των 15 αστυνομικών θα αναπτυχθούν σε ολόκληρους τους 10 δήμους στο Λονδίνο όπου έχουν καταγραφεί τα οι περισσότερες εγκληματικές επιθέσεις με μαχαίρι.
Ο υποδιοικητής Tim Godwin, επικεφαλής της αστυνόμευσης στην πρωτεύουσα, δήλωσε ότι αστυνομικοί θα πρέπει να αναπτυχθούν στις διάφορες κακόφημες περιοχές και να σταματούν και να ερευνούν εφήβους που είναι ύποπτοι ότι φέρουν όπλα.
Η Αστυνομία παραδέχεται ότι αυτή η ασφυκτική αστυνόμευση αναμένεται να προξενήσει αύξηση των εντάσεων σε ορισμένες περιοχές.
Αλλά λένε ότι τους υποστηρίζουν σημαντικά οι κοινότητες που έχουν φτάσει σε όρια απελπισίας σχετικά με το πρόβλημα αυτό.
Οι αστυνομικοί θα έχουν την εξουσία να σταματούν κάποιον και να τον ερευνούν χωρίς την ανάγκη να υπάρχουν "βάσιμες υποψίες" ότι εμπλέκονται σε κάτι παράνομο.
"Στόχος μας δεν είναι για να ενοχλήσουμε κανέναν» είπε ο Godwin.
Το θέμα όμως έχει να κάνει με το να κάνουμε το Λονδίνο όσο το δυνατόν πιο ασφαλές."


Στην Βρετανία εντωμεταξύ έχει ήδη ξεκινήσει ένα νέο «πιλοτικό πρόγραμμα» της αστυνομίας που επιτρέπει, με τη βοήθεια μίας συσκευής, τη λήψη αποτυπωμάτων στο δρόμο για τη στιγμιαία εξακρίβωση στοιχείων.
Το επιχείρημα στο οποίο στηρίχτηκε το «πρόγραμμα» ήταν αυτό της εξοικονόμησης χρόνου.
Σύμφωνα με την άποψη της αστυνομίας, κατ' αυτό τον τρόπο θα εξοικονομηθεί χρόνος, καθώς οι πολίτες δεν θα πρέπει πλέον να οδηγούνται στο αστυνομικό τμήμα για εξακρίβωση στοιχείων.
Οι αστυνομικές δυνάμεις στην Αγγλία και την Ουαλία είναι εφοδιασμένες με μία ειδική συσκευή, η οποία συνδέεται με βάση δεδομένων που περιέχει 6,5 εκατομμύρια δακτυλικά αποτυπώματα.
Ο «στόχος» του νέου προγράμματος είναι κυρίως οι οδηγοί που είναι ανασφάλιστοι καθώς και όσοι δεν διαθέτουν δίπλωμα οδήγησης και δηλώνουν συχνά ψευδή στοιχεία όταν τους σταματά η αστυνομία.
Ωστόσο, μπορεί να ζητηθούν δακτυλικά αποτυπώματα και από τους περαστικούς εφόσον υπάρχει η υποψία ότι διέπραξαν κάποιο αδίκημα (...), επισημαίνει το BBC.
Μέχρι πρόσφατα ένας αστυνομικός στη Βρετανία έπρεπε να θέσει κάποιον υπό κράτηση προκειμένου να ληφθούν δακτυλικά αποτυπώματα.
Εντωμεταξύ Αστυνομία και τοπικά συμβούλια στη Βρετανία μελετούν την εγκατάσταση ισχυρών μικροφώνων στις κάμερες CCTV για να παρακολουθούν συζητήσεις στον δρόμο μέχρι και 100 υάρδες μακριά!!!
Οι συσκευές χρησιμοποιούνται ήδη στην Ολλανδία και οι αξιωματούχοι στο Λονδίνο ενδιαφέρονται να τις εγκαταστήσουν πριν τους Ολυμπιακούς του 2012.
Ήδη υπάρχουν περισσότερες από 4.2 εκατομμύριες κάμερες κλειστού κυκλώματος και ο μέσος πολίτης μαγνητοσκοπείται περισσότερες από 300 φορές την ημέρα.
Η προσθήκη μικροφώνων θα εκτινάξει την “επιτήρηση” σε αχαρτογράφητες περιοχές.
Ήδη όμως στην Βρετανία κάνουν περιπολία αστυνομικοί που έχουν στα πηλίκιά τους προσαρμοσμένες κάμερες και μαγνητοσκοπούν ότι βλέπουν.
Όλα αυτά βέβαια, στην προσπάθειά τους να καταπολεμήσουν την αντικοινωνική συμπεριφορά. Οι κάμερες θα καταγράφουν υψηλής ανάλυσης ψηφιακές εικόνες οι οποίες θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ενοχοποιητικά στοιχεία.
Οι κάμερες αυτές έχουν χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μέρη της Βρετανίας και λειτουργούν κυρίως ως φόβητρο.
Το άλλο βρετανικό «επίτευγμα» για την «ασφάλεια» είναι οι ομιλούσες κάμερες που επιπλήττουν τους ταραξίες ή όσους πετούν σκουπίδια στο δρόμο!
Στο Μίντλσμπρο, όπου πρωτοδοκιμάστηκε το «μέτρο» η αστυνομία χρησιμοποιεί 12 ομιλούσες κάμερες για να παρακολουθεί τους περαστικούς και να δίνει οδηγίες. Ο δημοτικός σύμβουλος Μπάρι Κόπινγκερ δήλωσε στο BBC ότι το σύστημα περιόρισε τους καβγάδες, τους βανδαλισμούς και τα σκουπίδια.
Οι επικριτές της τεχνολογίας, πάντως, κάνουν λόγο για μια εξωφρενική πρακτική επιτήρησης που επιτρέπει στην κυβέρνηση να εισβάλλει και να παρεμβαίνει στην καθημερινή ζωή.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ:
Το τελευταίο «σχέδιο» που ετοιμάζει η κυβέρνηση της χώρας, σύμφωνα με δημοσίευμα των Τάιμς του Λονδίνου, είναι η δημιουργία μιας βάσης δεδομένων στην οποία θα καταγράφεται κάθε τηλεφώνημα και ηλεκτρονικό μήνυμα που ανταλλάσσεται στη Βρετανία, καθώς και ο χρόνος που περνά κάθε χρήστης στο διαδίκτυο!

Σκοπός του μέτρου φέρεται να είναι η αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση του εγκλήματος και της τρομοκρατίας.

Τα στοιχεία που θα δίνουν στο υπουργείο Εσωτερικών οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και παροχής ίντερνετ, θα αποθηκεύονται για τουλάχιστον 1
2 μήνες και οι αρχές ασφαλείας θα μπορούν να αποκτούν πρόσβαση με την άδεια δικαστηρίου.
Το "1984" ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!!!..
Η αποθέωση του «Οργουελικού σκηνικού» που στήνεται τα τελευταία χρόνια στην Βρετανία, είναι ότι, κατά τραγική ειρωνεία, ακόμη και το ίδιο το σπίτι που ζούσε ο Όργουελ παρακολουθείται επί 24 βάσεως!!!
Το διαμέρισμα 27B που ζούσε ο George Orwell, πολυγραφότατος εχθρός του αυταρχισμού και συγγραφέας του πασίγνωστου βιβλίου «1984», στην πλατεία Canonbury του Βόρειου Λονδίνου, παρακολουθείται από περισσότερες από 32 κάμερες κλειστού κυκλώματος και εκατοντάδες άλλες ιδιωτικές!
Είναι το ίδιο το διαμέρισμα στο οποίο ο Τζωρτζ Όργουελ συνέγραψε, στα τέλη της δεκαετίας του ’40, το δυστοπικό “1984″, όπου περιέγραφε ένα μελλοντικό σκοτεινό και τυραννικό καθεστώς του οποίου ο ηγέτης ήταν ο μυστηριώδης «Μεγάλος Αδελφός».
Έι George! Το μέλλον έφτασε...

Τετάρτη 21 Μαΐου 2008

Η NASA θα μας πει πότε θα έρθει ο Χριστός;


Θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού το έτος 2015;

(Από το WorldNetDaily)

Ένας Αμερικανός πάστορας, υποστηρικτής της άποψης ότι ο χριστιανισμός έχει τις ρίζες του στην Παλαιά Διαθήκη (Σ.Σ .θεωρία που είναι αρκετά διαδεδομένη σε πολλούς αμερικάνους θεολόγους και πάστορες) ισχυρίζεται ότι μια σπάνια ταυτόχρονη έκλειψη του Ήλιου και της Σελήνης που πρόκειται να συμβεί θα συμπέσει στην ετήσια ιερή εβδομάδα και θα μπορούσε να ερμηνευθεί ως η "Δεύτερη Έλευση " του Ιησού.

"Ο Θεός θέλει ν
α κοιτάξουμε το βιβλικό χρονοδιάγραμμα", δήλωσε ο Mark Biltz, πάστορας της «Διακονίας El Shaddai» (El Shaddai σημαίνει «Ο Κύριος των Δυνάμεων» στα εβραϊκά).

"Ο λόγος που χρειάζεται να είμαστε προσεκτικοί» συνεχίζει, "είναι επειδή ο Θεός θα δώσει σημάδια της Παρουσίας Του». «Πρέπει να προσέχουμε τις βιβλικές εορτές (εννοεί τις ιουδαϊκές εορτές της Παλαιάς Διαθήκης).


Σε μία συνέντευξή του που παρουσιάζεται σε βίντεο της ιστοσελίδας “Prophecy in the News(- με τον ίδιο τίτλο εκδίδεται και σχετικό περιοδικό, όπου ασχολείται με την εκπλήρωση των προφητειών στις ημέρες μας, αλλά με μία, κατά την γνώμη μου, ακραία και προκλητικά φιλοσιωνιστική ματιά-), ο Biltz είπε ασχολείται με τις προφητείες που έχουν σχέση με τον ήλιο και το φεγγάρι, που ξεκινάνε από το βιβλίο της Γένεσης, όπου αναφέρονται τα εξής: «Και είπε ο Θεός: Ας γίνουν φωστήρες στο στερέωμα του ουρανού, για να διαχωρίζουν την ημέρα από τη νύχτα· κι ας είναι για σημεία, και καιρούς, και ημέρες, και χρόνους· και ας είναι για φωστήρες στο στερέωμα του ουρανού, για να φέγγουν επάνω στη γη. Και έγινε έτσι. Και έκανε ο Θεός τούς δύο φωστήρες τους μεγάλους, τον φωστήρα τον μεγάλο για να εξουσιάζει επάνω στην ημέρα, και τον φωστήρα τον μικρότερο για να εξουσιάζει επάνω στη νύχτα· και τα αστέρια» (Γένεσις 1:14-16)

«Αυτό για μένα είναι ένα μήνυμα, ένα σήμα» συνεχίζει Biltz. «Είναι σαν ο Θεός θέλει να μας πει κάτι συνθηματικό», είπε.

"Στα εβραϊκά η λέξη «καιροί» σημαίνει κάτι παραπάνω...» «Είναι ένα συνθηματικό ότι έρχεται η Παρουσία του Κυρίου».

Ο Biltz ισχυρίζεται ότι η λέξη "καιροί" αναφέρεται στις διάφορες θρησκευτικές ιουδαϊκές εορτές.

"Όταν ακούμε τη λέξη γιορτή, το μυαλό μας πάει σε γλέντι, χορό και φαγητό. Όμως στην πραγματικότητα έχει να κάνει με ένα «θείο ραντεβού».

Είναι σαν να έχει ο Θεός, έναν χρονοδιακόπτη και λέει,« εντάξει, θα τσεκάρω εκείνη την ημέρα και την ώρα όταν είναι να κάνω την εμφάνισή μου"."

Στην Παλαιά Διαθήκη, ο προφήτης Ιωήλ αναφέρει, " Ο ήλιος θα μεταστραφεί σε σκοτάδι, και το φεγγάρι σε αίμα, πριν έρθει η ημέρα τού Κυρίου, η μεγάλη και περιφανής". (Ιωήλ 2:31)

Στην Καινή Δια
θήκη, ο Ιησούς Χριστός λέει: «Κι αμέσως, ύστερα από τη θλίψη εκείνων των ημερών, ο ήλιος θα σκοτεινιάσει, και το φεγγάρι δεν θα δώσει το φως του, και τα αστέρια θα πέσουν από τον ουρανό, και οι δυνάμεις των ουρανών θα σαλευτούν. Και, τότε, θα φανεί το σημείο τού Υιού τού ανθρώπου στον ουρανό· και, τότε, θα θρηνήσουν όλες οι φυλές τής γης, και θα δουν τον Υιό τού ανθρώπου να έρχεται επάνω στα σύννεφα του ουρανού με δύναμη και πολλή δόξα. ". (Κατά Ματθαίον 24:29-30)

Ο Gary Stearman του Prophecy in the News επισημαίνει ότι "όταν σκεφτόμαστε τον Ήλιο να είναι σκοτινασμένος και το φεγγάρι να μην δίνει το φως του, συνήθως το μυαλό μας πάει σε κάποια αστρονομική καταστροφή. Αλλά ίσως είναι καιρός να επανεξετάσουμε αυτό το λίγο και να σκεφτούμε ότι πρόκειται για ένα φυσικό κύκλο, τον κύκλο των εκλείψεων. "

Έτσι, ο Biltz ξεκίνησε εστιάζοντας στις ακριβείς χρονικές στιγμές που συμβαίνει ταυτόχρονη έκλειψη Ηλίου και Σελήνης, φαινόμενο που μερικές φορές ονομάζεται "ματωμένα φεγγάρια", δεδομένου ότι συχνά το φεγγάρι παίρνει το χρώμα του αίματος.

Ο Biltz μπήκε στην ιστοσελίδα της NASA που αναφέρεται στην έκλειψη και δίνει πληροφορίες για τον εντοπισμό των διαφόρων ουράνιων φαινομένων.

Πρόσεξε ότι υπάρχει ένα σπάνιο φαινόμενο τεσσάρων συναπτών ολικών σεληνιακών εκλείψεων, γνωστό ως «τετράδα».

Ισχυρίζεται ότι κατά την διάρκεια αυτού αιώνα, η «τετράδα» θα εμφανιστεί τουλάχιστον έξι φορές, αλλά αυτό που είναι αξιοσημείωτο είναι ότι η μοναδική φορά που το φαινόμενο των τεσσάρων συναπτών ολικών σεληνιακών εκλείψεων, θα συμπέσει με την εορτή του (ιουδαϊκού) Πάσχα την Άνοιξη και την εορτή της Σκηνοπηγίας το Φθινόπωρο (γνωστή ως Succoth - βλέπε κάτω φωτογραφία) θα είναι μεταξύ του έτους 2014 και 2015 με το σημερινό ημερολόγιο.

«Το γεγονός ότι δεν ξαναεμφανίζεται αυτό το φαινόμενο σε αυτόν τον αιώνα κάτι λέει, νομίζω» λέει ο Biltz.

«Κοίταξα στον προηγούμενο αιώνα και - είτε το πιστεύετε είτε όχι- η τελευταία φορά που εμφανίστηκαν τα «τέσσερα ματωμένα φεγγάρια» ήταν το 1967 και το 1968, το χρονικό διάστημα που καταλήφθηκε η Ιερουσαλήμ» (από τους Ισραηλινούς).

«Αυτό που είναι σημαντικό για μένα είναι, ότι ακόμη και πριν από το 1967, η άλλη φορά που είχε «τέσσερα ματωμένα φεγγάρια» ήταν ακριβώς μετά αφότου έγινε το Ισραήλ έθνος το 1948 και συνέβη πάλι το 1949 και το 1950 ... κατά το Πάσχα και το Succoth.

Δεν είχαμε καθόλου αστρονομική «τετράδα» στα 1800, ούτε στα 1700, ούτε στα 1600. Στα 1500, υπήρχαν έξι, αλλά κανένα δεν έπεσε στο Πάσχα και στο Succoth. "

"Αν νομίζετε ότι αυτό είναι απλά μία σύμπτωση, θέλω να γνωρίζετε ότι ήρθε η ώρα!" είπε ο J. R. Church (φωτο) παρουσιαστής στο “Prophecy in the News”. "Δεν υπάρχουν άλλες εκτός από αυτές για το υπόλοιπο του αιώνα».

Η προοπτική των εκλείψεων να σχετίζονται με τον χρόνο της Έλευσης του Ιησού προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις στου χριστιανικούς κύκλους.

Αφού είδε την συνέντευξη του Biltz, ο Jim Bramlett, συγγραφέας και πρώην αντιπρόεδρος του Christian Broadcasting Network, δήλωσε ενθουσιασμένος...

"Μόλις παρακολούθησα την εκπομπή δύο φορές και δεν πιστεύω ότι ποτέ μου δεν έχω ενθουσιαστεί και δεν έχω ενθαρρυνθεί περισσότερο για την επικείμενη επιστροφή του Κυρίου!" είπε ο Bramlett.

Αλλά ο Hal Lindsey (φωτο), πασίγνωστος αναλυτής των Προφητειών της Αγίας Γραφής και συγγραφέας του βιβλίου (που έγινε best seller στις ΗΠΑ το 1988) "Ο Τελευταίος Πλανήτης Γη", λέει, παρόλο που δεν έχει ακούσει για την θεωρία του Biltz, ότι πρόκειται για "καθαρή κερδοσκοπία."

"Κατά τη δική μου
πείρα των 50 ετών και παραπάνω χρόνων που σπουδάζω τον προφητικό λόγο, η μεγαλύτερη ένδειξη για το χρόνο της επιστροφής του Χριστού βασίζεται γύρω από τα γενικότερα θέματα που σχετίζονται με τις προφητείες και τα οποία παρουσιάζονται μαζί στο ίδιο χρονικό διάστημα."

Μόνο να αναφέρουμε την ίδρυση του κράτους του Ισραήλ το 1948, αλλά και την αύξηση των εντάσεων με τους μουσουλμάνους, την άνοδο της Ρωσίας, της Κίνας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία, όπως λέει η ίδια, αποτελεί την αναβίωση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας."

"Βλέπω σ
υνολικά τα γεγονότα και κοιτάζω πανοραμικά το ακριβές εσχατολογικό σενάριο», είπε.

Σε ένα δεύτερο βίντεο ο Biltz θέλησε να αντικρούσει μέσα από την Βίβλο, την άποψη των περισσοτέρων που θεωρούν (με βάση την Βίβλο!) ότι η επιστροφή του Ιησού θα γίνει εντελώς ξαφνικά και απρόσμενα «σαν κλέφτης τη νύκτα».

Το 25ο κεφάλαιο του κατά Ματθαίου Ευαγγελίου υπάρχει μια παραβολή που είπε ο Ιησούς, όπου παρομοιάζεται η Βασιλεία των Ουρανών με δέκα παρθένες που όλες περιμένουν την άφιξη του Νυμφίου (γαμπρού).

Ο Ιησούς είπε
μετά από αυτήν την παραβολή: " Αγρυπνείτε, λοιπόν, επειδή δεν ξέρετε την ημέρα ούτε την ώρα, κατά την οποία έρχεται ο Υιός τού ανθρώπου.." (Κατά Ματθαίον 25:13)

Ο Biltz όμως λέει ότι ο κόσμος χρειάζεται να εξετάσει τα λόγια αυτά στο «κατάλληλο πλαίσιο»...

"Όταν λέει δεν ξέρετε την ημέρα ή την ώρα, αναφέρεται στις μωρές παρθένες, όχι στις φρόνιμες (σοφές) παρθένες," εξήγησε.

Όταν ο Biltz επίσης ρωτήθηκε για την περίφημη δήλωση του Ιησού, στο Κατά Ματθαίον 24:36, σχετικά με τα σημάδια του Ερχομού Του και της συντελείας του κόσμου : " Για την ημέρα εκείνη, όμως, και την ώρα, δεν γνωρίζει κανένας, ούτε οι άγγελοι των ουρανών, παρά ο Πατέρας μου, μόνος. " (Κατά Ματθαίον 24:36), απάντησε κάνοντας αναφορά στην ετήσια ιουδαϊκή γιορτή των Σαλπίγγων, λέγοντας ότι οι Ισραηλίτες ποτέ δεν γνώριζαν την ακριβή στιγμή που θα ξεκινούσε η γιορτή, "γιατί βασιζόταν στην παρατήρηση της νέας σελήνης."

"Όταν
ο Ιησούς λέει δεν θα γνωρίζουμε την ημέρα ή την ώρα, παραπέμπει στην γιορτή των Σαλπίγγων, διότι αυτή ήταν γνωστή ως η γιορτή όπου κανείς δεν γνώριζε την ημέρα ή την ώρα που θα αρχίσει».

Ο Church τόνισε, ότι παρά τις πληροφορίες που υποδηλώνουν ότι το έτος 2015 θα μπορούσε να είναι μια κομβική στιγμή, "Δεν γνωρίζουμε ότι το έτος αυτό θα είναι το τελείωμα της περιόδου της Μεγάλης Θλίψης (εποχή διακυβέρνηση από τον Αντίχριστο) ... έτσι δεν καθορίζουμε ημερομηνίες και λέμε ότι αυτό είναι μια προειδοποίηση, αλλά σας παρουσιάζουμε μία πιθανότητα να είστε σε επιφυλακή ".


Σχετικά με τους «καιρούς» και κατά πόσο μπορούμε να βγάλουμε «συμπεράσματα», ο Χριστός το ξεκαθάρισε λέγοντας «Και τους είπε: Δεν ανήκει σε σας να γνωρίζετε τα χρόνια ή τους καιρούς, που ο Πατέρας έβαλε στη δική του εξουσία»· (Πράξεις 1:7)

Αλλά αυτά μάλλον είναι ψιλά γράμματα για τους διάφορους ειδήμονες…

Ο μακρύς κατάλογος των ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ για την Έλευση του Χριστού ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ...