Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

Με τιμές "Μεσσία" οι 100 ημέρες του Ομπάμα


100 ημέρες στην εξουσία, με τιμές Μεσσία!


Πηγή:http://www.worldnetdaily.com


Κατά τον εορτασμό των 100 ημερών «διαμονής» του Μπαράκ Ομπάμα στον Λευκό Οίκο, (σήμερα, Τετάρτη), ο νέος πρόεδρος θα παρουσιαστεί "στεφανωμένος" σε μία μεσσιανικού τύπου εικονογράφιση στην Πλατεία της Ένωσης (Union Square) στην Νέα Υόρκη!

Ο πίνακας ζωγραφικής του καλλιτέχνη Michael D'Antuono με τον χαρακτηριστικό τίτλο "Η Αλήθεια" – απεικονίζει τον Obama με τα χέρια τεντωμένα σαν να βρίσκεται σε σταυρό και φορώντας ακάνθινο στεφάνι στο κεφάλι του – κάνει επίσημα την παρουσία του σήμερα, 29 Απριλίου στην Πλατεία South Plaza.


Το πορτρέτο, διαστάσεων "30" x 54 "απεικονίζει τον Obama να εμφανίζεται περίπου, όπως ο Ιησούς Χριστός στον σταυρό: στην κορυφή του κεφαλιού του, ένα στεφάνι από αγκάθια. Πίσω του, το σκοτεινό πέπλο (που παραπέμπει ίσως και στο καταπέτασμα του Ναού των Ιουδαίων που σχίστηκε κατά την ώρα του θανάτου του Χριστού, σύμφωνα με το Ευαγγέλιο) να σηκώνεται (ή να κατεβαίνει;) μπροστά από το προεδρικό σήμα. Αλλά άραγε, είναι ο Obama αυτός που με την στάση αυτή, αποκαλύπτει ή συγκαλύπτει και είναι αυτός που σταυρώνεται ή δοξάζεται; "


Ακόμα και ο τίτλος του «έργου», "Η Αλήθεια», παίζει έξυπνα με μία από τις πιο γνωστές ρήσεις του Ιησού Χριστού, "Εγώ είμαι η Οδός, η Αλήθεια, και η Ζωή: Κανένας δεν έρχεται προς τον Πατέρα, παρά μόνον διαμέσου εμού" (Ιωάννης 14:6).


"Περισσότερο από ένα απλό προεδρικό πορτρέτο," γράφει ο D'Antuono σε μια ιστοσελίδα για την ζωγραφική, "" Η Αλήθεια "είναι μία πολιτική, θρησκευτική και κοινωνική δήλωση για το σημερινό πολιτικό κλίμα στο έθνος μας και το βαθύ πολιτικό χάσμα που είναι σίγουρο ότι θα προξενήσει ένα διάλογο. "


Όπως και άλλοι που απεικόνισαν τον Obama με μία μορφή Χριστού- έτσι και ο D'Antuono επιμένει ότι δεν ισχυρίζεται ότι ο Ομπάμα είναι Μεσσίας, αλλά απλά θέλει, λέει, να μας βάλει "σε σκέψεις και προσωπικά συμπεράσματα."

Ο D'Antuono καλεί το κοινό να του στείλει email με τις εντυπώσεις τους για το «έργο» του, και να του απαντήσουν στο ερώτημα, "Τι είναι για εσάς αλήθεια;"


Τον Ιανουάριο, στην πόλη Des Moinnes της Iowa των ΗΠΑ, την ημέρα της λαμπρής τελετής ορκωμοσίας του νέου Προέδρου, το πλήθος παρακολουθούσε μία περίεργη παρέλαση, καθώς ένα γκρουπ καλλιτεχνών και οπαδών του Ομπάμα, με εμπνευστή τον καλλιτέχνη Matthew J. Clark, είχαν κατασκευάσει ένα ομοίωμα του Μπαράκ Ομπάμα επάνω σε ένα γαϊδούρι και το οδηγούσαν μέσα στην πόλη κρατώντας κλαδιά από φοίνικες (Βάϊα) στα χέρια τους (!!!), κάνοντας ξεκάθαρη αναφορά στην σκηνή εισόδου του Ιησού Χριστού στα Ιεροσόλυμα, (Κυριακή των Βαΐων) όπου το πλήθος φώναζε «Ωσαννά, Ευλογημένος ο ερχόμενος στο όνομα του Κυρίου, ο βασιλιάς τού Ισραήλ…. Μη φοβάσαι, θυγατέρα Σιών• δες, ο βασιλιάς σου έρχεται καθισμένος επάνω σε ένα πουλάρι γαϊδουριού». (Ιωάννης 12:13, 25). Ο ίδιος Ο Clark ονόμασε την «παρέλαση» «ομοίωμα της ελπίδας, ομοίωμα του θριάμβου» και «Είσοδο του Χριστού» !!!


Όπως ο D'Antuono, έτσι και ο Clark σχετικά με το αν κάνει σύνδεση του Obama με τον Χριστό σχολιάζει: "Το έργο αυτό το εμπνεύστηκα από τις σκέψεις μου σχετικά με τις διάφορες «εικόνες» και θρησκευτικά σύμβολα για το αν αντιπροσωπεύουν την αλήθεια ή απλώς την εκπροσωπούν". «Η γλυπτική θέτει ένα ερώτημα που σχετίζεται με τις κοινωνικές συμβάσεις, την μεταφυσική, και το πως αντιδράει συλλογικά η κοινωνία σε δύσκολες και αβέβαιες εποχές, αλλά δεν επιβάλλει μια συγκεκριμένη απάντηση. Για μένα, έχει πολύ περισσότερη σημασία η στάση που έχει το ευρύ κοινό, σαν οπαδοί ενός ηγέτη παρά η εξουσία. που χορηγείται σε έναν ηγέτη".


Άλλοι όμως ήταν πολύ σαφέστεροι, στην σχεδόν θρησκευτική λατρεία του Obama, όπως ο ηγέτης του «Έθνους του Ισλάμ» (μαύροι μουσουλμάνοι τωνΗΠΑ), Louis Farrakhan. Όπως ανέφερε η ιστοσελίδα WND, ο Farrakhan δήλωσε πέρυσι ότι όταν μιλάει ο Obama, "σίγουρα μιλάει ο Μεσσίας."


Απευθυνόμενος σε μεγάλο πλήθος πιστών, στην «Ημέρα του Σωτήρα», το 2008 κήρυξε: "Είσαστε τα όργανα εκείνα που ο Θεός θα χρησιμοποιήσει για την επίτευξη της καθολικής αλλαγής, και αυτός είναι ο λόγος που ο Barack έχει αιχμαλωτίσει τη νεολαία. Και έχει βάλει νέους ανθρώπους να συμμετάσχουν σε μια πολιτική διαδικασία για την οποία δεν είχαν κανένα ενδιαφέρον. Αυτό είναι ένα σημάδι. Όταν μιλάει ο Μεσσίας, η νεολαία θα ακούσει, και ο Μεσσίας είναι σίγουρα μιλάει. "


Ο Farrakhan επεσήμανε ότι ο άνδρας τον οποίον οι οπαδοί του «Έθνους του Ισλάμ» αναφέρουν ως "ο Σωτήρας," ο Fard Muhammad, (φωτο) είχε ένα μαύρο πατέρα και μία λευκή μητέρα του, όπως ακριβώς συμβαίνει με τον Obama.

"Ένας μαύρος με λευκή μάνα έγινε σωτήρας για μας", είπε. "Ένας μαύρος με λευκή μητέρα θα μπορούσε να αποδειχθεί ότι είναι εκείνος που μπορεί να ανυψώσει την Αμερικής από την πτώση."

[Ο Fard Muhammad, είναι ο ιδρυτής του «Έθνους του Ισλάμ». Γεννήθηκε το 1893 και εξαφανίστηκε μυστηριωδώς το 1934. Ίδρυσε το πρώτο τζαμί στις ΗΠΑ το 1930. Το «ευαγγέλιο» που κήρυττε στους αφρο-αμερικάνους ήταν ένα μίγμα ισλαμικών και θεοσοφικών δοξασιών. Όταν εξαφανίστηκε, ο διάδοχός του, ο Elijah Poole, είπε ότι ο Muhammad ήταν ο Μαχντί (ο ερχόμενος Μεσσίας σύμφωνα με την ισλαμική παράδοση) ή ακόμα ο ίδιος ο Θεός! Αποκαλούσε τους λευκούς «ράτσα του διαβόλου», ενώ τους μαύρους «θεϊκή φυλή» και είχε διάφορες αλλόκοτες ιδέες].


Σημειωτέον ότι υπάρχει ιστοσελίδα που ονομάζεται "Είναι ο Barack Obama ο Μεσσίας;" (http://obamamessiah.blogspot.com/) η οποία αντικατοπτρίζει το κύμα ευφορίας που ακολούθησε μετά την η εκλογή Ομπάμα, ενώ υπάρχει και άλλη απίστευτη ιστοσελίδα με τον χαρακτηριστικό τίτλο "Άνθρωποι της Πίστης του Ομπάμα" (http://faith.barackobama.com/).


Στην ιστοσελίδα παρατίθεται κομμάτι από μια ομιλία του στο 7 Ιανουαρίου στο Dartmouth College λίγο πριν από τις εκλογές στο New Hampshire στην οποία είπε στους φοιτητές, "... ένα φως θα λάμψει μέσα από το παράθυρο, μια δέσμη φωτός θα έρθει επάνω σε σας , θα απολαύσετε μία θεοφάνεια (!), και ξαφνικά θα συνειδητοποιήσετε ότι πρέπει να πάτε στις κάλπες και να ψηφίσετε " (εννοείται Obama).


Έχουν γίνει διάφορες αναφορές για θρησκευτικού τύπου εκδηλώσεις του πλήθους, όπως οπαδοί που ήρθαν να τον ακούσουν να μιλάει πολλές φορές να πέφτουν κάτω, (όπως συμβαίνει στις ΗΠΑ με διάφορους ιεροκήρυκες – τηλευαγγελιστές -θαυματοποιούς).


Σε άρθρο του ο PJ Gladnick των NewsBusters, σχετικά με τον πίνακα του D'Antuono σημειώνει ότι ο «μεσσιανικός» παραλληλισμός σχετικά με τον Ομπάμα, που άρχισε νωρίς κατά την προεκλογική εκστρατεία δεν φαίνεται να σταματάει…


ΝΕΟΤΕΡΑ!!!

Έλα όμως που η «Αλήθεια» του «Μεσσία Ομπάμα» τελικά έφαγε πόρτα...

Καταιγισμός από e-mails, τηλεφωνήματα μέσα σε 48 ώρες από τότε που ο D'Antuono ρώτησε την γνώμη του αμερικάνικου κοινού για το «έργο» και κατακραυγή σε ιστοσελίδες και μπλογκς, ανάγκασαν τελικά τον καλλιτέχνη να κάνει πίσω ζητώντας μάλιστα και «συγνώμη» αν έθιξε το θρησκευτικό φρόνημα των ανθρώπων. Η «Αλήθεια» θα χρειαστεί να περιμένει. Υπάρχουν δυστυχώς, ακόμα κάποιοι «φανατικοί» που δεν αναγνωρίζουν τον «Μεσσία».

Ας έχουμε το νου μας στις «νέες» (;) ΗΠΑ. Εκεί γιγαντώνουν τα λεγόμενα “tea party” των επικριτών του Ομπάμα. Εντύπωση όμως μου κάνει ότι ήδη κάποιοι δεν διστάζουν να ονομάσουν συλήβδην όσους τολμούν να μην «προσκυνούν» τον «Μεσσία» και να αντιδρούν στην πολιτική του ως «ακροδεξιούς»! Σε λίγο θα τους πουν και ΚουΚλουξΚλαν!


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

Άρχισε το κυνήγι των χριστιανών χάριν της "ισότητας"

Ο ομοφυλόφιλος Martyn Hall, που ζει με τον σύντροφό του (ή όπως το λένε στην Βρετανία – με νόμο από το 2004 που έδωσε ίδια δικαιώματα στα ζευγάρια ομοφυλόφιλων με τους παντρεμένους - «Civil partner» δηλ. «αστικό σύντροφο») Steven Preddy, στρέφεται κατά των χριστιανών ξενοδόχων Peter και Hazelmary Bull και ζητάει με Αγωγή στο Δικαστήριο το ποσό των £ 5.000, ως αποζημίωση υποστηρίζοντας ότι υπέστη «διάκριση λόγω του γενετήσιου προσανατολισμού»


Ο Hall στηρίζεται στο νέο βρετανικό νόμο για την «ισότητα» σχετικά με τον «γενετήσιο προσανατολισμό» (Κανονισμός του 2007), ο οποίος κατέστησε παράνομο να αρνηθείς σε κάποιο πρόσωπο αγαθά ή εγκαταστάσεις εξαιτίας του «σεξουαλικού του προσανατολισμού».

Ο Martin Hall και ο Steven Preddy, από το Bristol, έκαναν κράτηση δωματίου στο ξενοδοχείο «Chymorvah Private Hotel» στο Marazion της Κορνουάλης, το Σεπτέμβριο του 2008, αλλά όταν έφθασαν στην περιοχή, τους είπαν ότι μόνο ετεροφυλόφιλα παντρεμένα ζευγάρια μπορούν να μείνουν στο ίδιο δωμάτιο.


Σχετικά με την κράτηση του ξενοδοχείου η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου εξηγεί: «Εδώ στο Chymorvah έχουμε λιγότερους κανόνες, αλλά παρακαλούμε να σημειώσετε ότι, από ένα βαθύ σεβασμό για τον γάμο, προτιμούμε να δίνουμε δίκλινα δωμάτια μόνο σε ετερόφυλα ζευγάρια που έχουν τελέσει γάμο». (http://www.chymorvah.co.uk/bookingform.html)


Το ξενοδοχείο εφαρμόζει αυτήν την «πολιτική» από τότε που ο κ. και η κ. Bull ανέλαβαν την επιχείρηση το 1986, και βασίζεται στην ισχυρή χριστιανική τους πίστη. Η κ. Bull, 62 ετών, είπε ότι ακόμη και ο αδελφός της κάποτε που ήρθε με την κοπέλα του αναγκάστηκε να συμμορφωθεί σε αυτή την «πολιτική» μένοντας σε χωριστά δωμάτια, όταν αποφάσισε να επισκεφθεί το ξενοδοχείο.


Τον Αύγουστο του 2008, οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου έλαβαν επιστολή από την οργάνωση Stonewall, την ομάδα του ομοφυλοφιλικού λόμπι, η οποία έλεγε ότι είχαν λάβει καταγγελία και με την οποία προειδοποιούσαν το ξενοδοχείο ότι δεν εφάρμοζε τους κανονισμούς σχετικά με την «ισότητα». Μετά από σύντομο χρονικό διάστημα, από εκείνη την επιστολή, έγινε ένα τηλεφώνημα στο ξενοδοχείο από τον κ. Preddy, ο οποίος ήθελε να κλείσει ένα δίκλινο δωμάτιο για δύο διανυκτερεύσεις.

Ο κ. Bull, ο οποίος απάντησε στο τηλεφώνημα, εξήγησε ότι είχε καταλάβει ότι ο άνθρωπος αυτός θα έμενε στο ξενοδοχείο με τη γυναίκα του και προχώρησε στην κράτηση. Όταν ο κ. Preddy έφθασε με τον κ. Hall, ο διαχειριστής του ξενοδοχείου, Μπέρνι Quinn τους είπε από το, ότι το ξενοδοχείο δεν ήταν σε θέση να τηρήσει την κράτηση. Το ζευγάρι των ομοφυλόφιλων είπε ότι αυτό που έκανε το ξενοδοχείο ήταν παράνομο και αφού αναχώρησαν, γνωστοποίησαν το περιστατικό στην αστυνομία.


Σχολιάζοντας την υπόθεση, ένας εκπρόσωπος Stonewall είπε: «Ανυπομονούμε να αλλάξει το ξενοδοχείο την «πολιτική» του έτσι ώστε αυτή να εναρμονιστεί με την ισότητα, τον 21ο αιώνα και το δίκαιο."


Ωστόσο, η κ Bull είπε: "Έχουν έρθει στο ξενοδοχείο μας άνθρωποι που απλώς είχαν μία σχέση και ανήλικα άτομα που απλώς ήθελαν ένα δωμάτιο για σεξ, και τους αρνήθηκα το ίδιο όπως αρνήθηκα σε αυτούς τους κύριους γιατί δεν θα έκανα ποτέ κάτι που θα πρόσβαλα την πίστη μου κάτω από την ίδια μου την στέγη. "

«Για 26 χρόνια, που ακολουθούμε αυτήν την τακτική ποτέ δεν είχαμε πρόβλημα. Συναντήσαμε ανθρώπους πολύ καλούς και με κατανόηση. Κατάλαβαν ότι εμείς ζητάμε να ζήσουμε με ένα συγκεκριμένο τρόπο ζωής ενώ αυτοί με άλλον. "

"Υποθέτω γνωρίζαμε θα υπήρχαν προβλήματα με το νέο νόμο, αλλά δεν μπορώ να αλλάξω τις πεποιθήσεις και την πίστη μου για αυτό."


Ο Tom Ellis, δικηγόρος του κ. και της κ. Bull, υποστηρίζει ότι ο νόμος περί ισότητας παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματά τους ως χριστιανοί. Είπε: «Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, οι άνθρωποι είναι σε θέση να έχουν μια θρησκευτική πίστη και να την γνωστοποιούν με τον τρόπο που ενεργούν"

Υπάρχουν ένα σωρό άλλα ξενοδοχεία στην περιοχή και τα ανύπαντρα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια δεν είχαν κανένα πρόβλημα με την πολιτική του ξενοδοχείου.


Η προτεινόμενη νέα οδηγία/ ντιρεκτίβα της Ευρώπης που θα περάσει από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο κατά των διακρίσεων δημιουργεί περαιτέρω απειλές για την ελευθερία των χριστιανών «κτίζει» ένα ευρύ πεδίο για την προώθηση του ομοφυλόφιλου τρόπου ζωής. (http://www.ccfon.org/view.php?id=683) Για την οδηγία αυτή ευελπιστούμε να γράψει σχετικά Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ....


Πηγή: http://www.christianlegalcentre.com/

Και ΕΔΩ: Daily Telegraph

Daily Mail

Anglican Samizdat

Western Morning News

Christian Today

Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

Χριστιανός απολύθηκε από φιλανθρωπικό ίδρυμα γιατί είπε την γνώμη του για την ομοφυλοφιλία


Εργαζόμενος σε Χριστιανικό φιλανθρωπικό οργανισμό που παρείχε υποστήριξη σε ξενώνα αστέγων, απολύθηκε επειδή είπε σε συνάδελφό του κατ’ ιδίαν την γνώμη του ότι είναι αντίθετος στο γάμο ομοφυλοφίλων!

Ο εργαζόμενος στον (χριστιανικό!) ξενώνα, David Booker, 44 ετών, συζητούσε, στις 26 Μαρτίου, με την συνάδελφό του Fiona Vardy, στην νυχτερινή βάρδια στον ξενώνα Society of St James, που βοηθά αστέγους στο Southampton της Αγγλίας.

Κάποια στιγμή η κουβέντα πήγε σε θέματα πίστης και ο David είπε στην Fiona ότι ήταν αντίθετος με τους γάμους μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου και στο να χειροτονούνται ιερείς ομοφυλόφιλοι.

Το αμέσως επόμενο βράδυ, ο κ. Booker απομακρύνθηκε και από τη θέση του (που είχε με ετήσιες αποδοχές £19,000) ως εργαζόμενος υποστήριξης του ξενώνα, όπου έχει εργαστεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Οι εργοδότες του, του είπαν ότι τα μέτρα λήφθηκαν «για τα γεγονότα που συνέβησαν το περασμένο βράδυ» οπότε και είχε εκφράσει τις απόψεις του. Ο Booker, βέβαια, το προηγούμενο βράδυ, είχε επίσης πει ότι δεν είναι ομοφοβικός και ότι ο ίδιος έχει φίλους ομοφυλόφιλους, αλλά αυτό φαίνεται δεν έπαιξε κανένα ρόλο.

Στις 30 Μαρτίου ειδοποιήθηκε επίσημα ότι «τέθηκε σε διαθεσιμότητα... επειδή παραβίασε τον κώδικα δεοντολογίας του οργανισμού, με την προώθηση των θρησκευτικών απόψεών του, που περιείχαν μεροληπτικά σχόλια σχετικά με το σεξουαλικό προσανατολισμό κάποιου προσώπου...». «Προβήκαμε στη λήψη αυτών των μέτρων για να προστατεύσουμε του εργαζομένους και τους ενοίκους...», είπαν εκπρόσωποι του οργανισμού.

Ο Booker, απευθύνθηκε στο Χριστιανικό Νομικό Κέντρο Christian Legal Centre (CLC) που έθεσε στην διάθεσή του τον δικηγόρο Paul Diamond, (φωτο), ειδικευμένο σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, για να τον υπερασπιστεί.

H Andrea Minichiello Williams, (φωτο) συνεργαζόμενος δικηγόρος του CLC, είπε: "Η υπόθεση του κ. Booker δείχνει ότι το «πολιτικά ορθό» σήμερα ολοένα και εκκοσμικεύει την κοινωνία, ακόμα και ακόμα και μία απλή συζήτηση δύο υπαλλήλων σχετικά με την θρησκεία σε διαστρέφεται από τους εργοδότες επιβάλλοντας διακρίσεις και αποσκοπώντας στην ολοκληρωτική σιωπή της φωνής των χριστιανών και της ελευθερίας της έκφρασης "

H Williams είπε επίσης ο Φιλανθρωπικός Όμιλος των Αγγλικών Εκκλησιών, (English Churches House Group), ο οποίος πρόσφατα εξαγοράστηκε από την Εταιρεία του St James, σε μεγάλο βαθμό χρηματοδοτούνταν από εκκλησίες σε ολόκληρο το Hampshire των οποίων οι πιστοί θα συγκλονίζονταν από τη στάση και την συμπεριφορά μίας χριστιανικής οργάνωσης σε ένα χριστιανό εργαζόμενο».


Πηγή: http://www.dailymail.co.uk/



Σχόλια: Στην Ιστοσελίδα του Χριστιανικού Νομικού Κέντρου Christian Legal Centre (CLC) θα βρείτε παρόμοιες ιστορίες με πρωταγωνιστές "αγανακτισμένους" ομοφυλόφιλους από την μία και χριστιανούς από την άλλη που "τολμάνε" να βλέπουν αλλιώς τα πράγματα.

Ο υφέρπων (ροζ) φασισμός των ιδεολόγων του "πολιτικά ορθού" έχει στοιχειώσει την πάλαι πότε "χριστιανική" και "δημοκρατική" Δ. Ευρώπη με ιδιαίτερη επιτυχία στην "πολυπολιτισμική" Μ. Βρετανία. Είναι ξεκάθαρο ότι ο στόχος δεν είναι άλλος παρά να φιμωθεί η "ενοχλητική" φωνή των χριστιανών ή μάλλον όχι όλων των "χριστιανών" αλλά όσων χριστιανών επιμένουν ακόμα να στηρίζουν την πίστη τους στις αναλοίωτες ("παλιομοδίτικες" για αυτούς) αρχές του Ευαγγελίου και όχι στους σύχρονους νεοταξικούς "θρησκευτικούς" πολτούς. Οποιοσδήποτε εκφέρει αντίθετη γνώμη ή απλά έχει αντίθετη άποψη στιγματίζεται αμέσως ως "φανατικός", "μισάνθρωπος" και συνεπώς ως απόβλητος του συστήματος και πρέπει ή να υποταχθεί - με κάθε τρόπο - ή να παταχθεί. Τέτοια δημοκρατία!

Η δήθεν ευαισθησία των στρατευμένων ιδεολόγων του "πολιτικά ορθού" όσο και να αυτοπαρουσιάζεται υπό την προβιά των "ατομικών ελευθεριών" και της "ανεκτικότητας" στην ουσία λειτουργεί πάντοτε εις βάρος των χριστιανών, οι οποίοι προφανώς, δεν έχουν δικαιώματα στην "νέα" κοινωνία που οραματίζονται και ήδη οικοδομούν όλοι οι πρόθυμοι "εργάτες" της Παγκοσμιοποίησης και της Νέας Εποχής.

Βέβαια, το πρόβλημα για αυτούς είναι ότι - από όσα θυμόμαστε από την ιστορία- πολύ δύσκολα κάμπτονται αυτοί οι "κολλημμένοι" χριστιανοί, οι οποίοι μοιάζουν να είναι οι τελευταίοι "μη πολιτικα όρθοί", "απείθαρχοι" και εκνευριστικά "αντιδραστικοί" του συστήματος. Το σίγουρο είναι ότι η "μάχη" μαίνεται και προβλέπονται εξελίξεις. Και - αργά ή γρήγορα- παρόμοια περιστατικά θα έρθουν και στην πατρίδα μας.

Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

Το γράμμα από την φυλακή του Birmingham


Ίσως το πιο διάσημο έργο του Martin Luther King, Jr (1929-1968) είναι το "Γράμμα από την φυλακή του Birmingham."


Πηγή/Μετάφραση από : www.massresistance.org


Το "Γράμμα από την φυλακή του Birmingham" γράφτηκε πριν από περίπου 46 χρόνια, στις 16 Απριλίου 1963, ενώ ο King ήταν εξασθενημένος στην φυλακή. Είχε συλληφθεί ενώ ηγείτο μιας εκστρατείας δημοσίων διαμαρτυριών κατά των φυλετικών διακρίσεων. Σε αυτή τη μακρά επιστολή (6.875 λέξεις), αναπτύσσει την φιλοσοφία του, τις παρατηρήσεις του στην κοινωνία, καθώς και τους λόγους για τους οποίους κάνει αυτό που κάνει.


Το "Γράμμα από την φυλακή του Birmingham" θεωρείται πλέον ένα κλασικό έργο. Όμως, είναι λιγότερο γνωστό - αλλά όχι και λιγότερο ενδιαφέρον – σε ποιους ειδικά έγγραφε ο King τους δύσκολους καιρούς του 1963.


Ο King έγραψε την επιστολή αυτή ως απάντηση σε οκτώ πολύ εξέχοντες κληρικούς της Alabama. Συμφωνούσαν βασικά με τον King ότι ο διαχωρισμός μεταξύ λευκών – μαύρων θα πρέπει να λήξει.


Όμως, τέσσερις μέρες νωρίτερα, στις 12 Απριλίου 1963, οι ανώτεροι αυτοί οκτώ κληρικοί προέβησαν σε δηλώσεις που δημοσιεύθηκαν στις τοπικές εφημερίδες, με τις οποίες προέτρεπαν τους μαύρους να αποσύρουν την υποστήριξή τους από τον King και τις διαδηλώσεις.

Ο King κατηγορήθηκε σαν ένας ανεξάρτητος που χρησιμοποιεί "ακραία μέτρα" που υποκινούν "το μίσος και τη βία", ότι οι διαδηλώσεις του King ήταν "άσοφες και άκαιρες", και ότι το θέμα των φυλετικών διακρίσεων θα έπρεπε να επιλυθεί «μέσα στα Δικαστήρια».


Ενώ ήταν στην φυλακή, ο King διαβάστε τις δημόσιες δηλώσεις στην εφημερίδα και έγραψε την δική του απάντησή του σε κομμάτια από πεταμένα χαρτιά που μπόρεσε να μαζέψει.


Παρακάτω ορισμένα σημεία από το γράμμα αυτό.


Όλο το γράμμα στα αγγλικά είναι ΕΔΩ και η δήλωση των 8 κληρικών ΕΔΩ:


«Είμαι στο Birmingham επειδή η αδικία είναι εδώ. Όπως οι προφήτες του 8ου

προ Χριστού αιώνα άφησαν τα χωριά τους και προφέραν το «ούτω λέγει ο Κύριος» πολύ πιο πέρα από τα σύνορα των πάτριων εδαφών τους, και όπως ο Απόστολος Παύλος άφησε το χωριό του στην Ταρσό και έφερε το ευαγγέλιο του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ μέχρι τις άκρες του Ελληνο-ρωμαϊκού κόσμου, έτσι κι εγώ νιώθω υποχρεωμένος να μεταφέρω το ευαγγέλιο της ελευθερίας πέρα από την γενέτειρα μου. Σαν τον Παύλο, νιώθω υποχρέωση να ανταποκριθώ στο κάλεσμα του «Μακεδόνα άνδρα για βοήθεια» (Αναφέρεται στο χωρίο «Και στον Παύλο φάνηκε κατά τη νύχτα ένα όραμα: Ένας άνδρας Μακεδόνας στεκόταν όρθιος, παρακαλώντας τον και λέγοντας: Διάβα στη Μακεδονία, και βοήθησέ μας» - Πράξεις Αποστόλων 16:9 ).


«Πολύ σωστά θα αναρωτηθεί κανείς : “Ποιος ο λόγος για μία άμεση δράση; Για καταλήψεις, διαδηλώσεις, κλπ ; Δεν είναι καλύτερο μέσον ο συμβιβασμός με τον αντίπαλο ;”

Έχετε δίκιο να καλείτε σε συμβιβασμό (διαβουλεύσεις). Πράγματι, αυτό είναι ο κύριος λόγος της άμεσης δράσης. Η άμεση δράση χωρίς βία έχει σαν στόχο να δημιουργήσει μία τέτοια κρίση και να θρέψει μία τέτοια ένταση που η κοινότητα η οποία αρνείται να έλθει σε συνεννόηση να αναγκασθεί να αντιμετωπίσει το θέμα. Να το δραματοποιήσει τόσο πολύ, που να μη γίνεται να αγνοηθεί. Το ότι αναφέρω την ένταση σαν μέρος της ειρηνικής αντίστασης, μπορεί να σοκάρει. Αλλά πρέπει να ομολογήσω πως δεν με φοβίζει η λέξη «ένταση». Έχω αντισταθεί πρόθυμα στην βίαιη ένταση, αλλά υπάρχει ένα είδος εποικοδομητικής, μη βίαιης έντασης, απαραίτητης στην ανάπτυξη.


“Πως καθορίζει κανείς ότι ένας νόμος είναι δίκαιος ή όχι ; “


Ένας δίκαιος νόμος είναι ένας ανθρώπινος κώδικας ο οποίος εναρμονίζεται με τον ηθικό νόμο του Θεού. Ένας άδικος νόμος είναι ένας κώδικας σε δυσαρμονία προς τον ηθικό νόμο.

Για να το θέσουμε με τον τρόπο του αγίου Θωμά του Ακινάτη (θεολόγος / φιλόσοφος της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας) : « Ένας άδικος νόμος είναι ένας ανθρώπινος νόμος που δεν είναι ριζωμένος στον αιώνιο και φυσικό νόμο.»


«Δεν πρέπει να ξεχάσουμε ποτέ πως ό,τι έκανε ο Χίτλερ, ήταν «νόμιμο» στην Γερμανία και ό,τι έκαναν οι Ούγγροι μαχητές της ελευθερίας στην Ουγγαρία ήταν «παράνομο» (αναφέρεται στα γεγονότα του 1956). Ήταν «παράνομο» να βοηθήσουν και να περιθάλψουν έναν Εβραίο στην Γερμανία του Χίτλερ.

Ακόμη κι έτσι, αν είχα ζήσει στη Γερμανία εκείνη την εποχή, θα είχα βοηθήσει και θα είχα ανακουφίσει τους Εβραίους αδελφούς μου. Σήμερα, αν ζούσα σε μία κομμουνιστική χώρα όπου βασικές αρχές της Χριστιανικής πίστης καταπιέζονται, θα πρέσβευα ανοιχτά να μη υπακούει κανείς στους αντι-χριστιανικούς νόμους της χώρας εκείνης.»


«Πρέπει να παραδεχθώ ότι τα τελευταία χρόνια απογοητεύτηκα σοβαρά από την κεντρώα πολιτική μερίδα των λευκών. Έβγαλα σχεδόν το λυπηρό συμπέρασμα ότι ο λίθος του προσκόμματος του νέγρου στην πάλη του για ελευθερία δεν είναι το μέλος του Συνηγόρου του Λευκού Πολίτη («The White Citizens' Council» - WCC ρατσιστική οργάνωση του Νότου), ούτε το μέλος της Κου-Κλουξ-Κλαν, αλλά ο μέσος λευκός κεντρώος, περισσότερο αφοσιωμένος στην «τάξη» (order), παρά στην «δικαιοσύνη» (justice). Ο οποίος προτιμά μία αρνητική ειρήνη, δηλαδή την απουσία εντάσεων από μία θετική ειρήνη, δηλαδή την παρουσία της δικαιοσύνης. Ο οποίος λέει επανειλημμένα : «Συμφωνώ μαζί σας, με τον στόχο που έχετε θέσει, αλλά δεν συμφωνώ με τις μεθόδους της άμεσης δράσης σας.» Ο οποίος πιστεύει πατερναλιστικά πως μπορεί να προγραμματίσει την απελευθέρωση κάποιου άλλου. Ο οποίος ζει στον δικό του μυθικό κόσμο και χρόνο και δεν παύει να συμβουλεύει τον νέγρο να περιμένει για μια «καταλληλότερη εποχή.»


Η επιφανειακή κατανόηση από ανθρώπους με καλή πρόθεση, είναι πιο εξουθενωτική από την απόλυτη παρεξήγηση εκ μέρους των ανθρώπων κακής θελήσεως. Η χλιαρή παραδοχή είναι πιο εξοργιστική από την ψυχρή απόρριψη.»

«Αλλά παρά το ότι αρχικά ήμουν απογοητευμένος που με κατατάσσανε σαν εξτρεμιστή, όσο το σκεπτόμουν, ένιωθα όλο και περισσότερη ικανοποίηση γι’ αυτό τον χαρακτηρισμό.


Δεν ήταν ο Χριστός εξτρεμιστής της Αγάπης ;

«Να αγαπάτε τούς εχθρούς σας, να ευλογείτε εκείνους που σας καταρώνται, να ευεργετείτε εκείνους που σας μισούν, και να προσεύχεστε για εκείνους που σας βλάπτουν και σας κατατρέχουν» (Ματθαίος 5:44).

Δεν ήταν ο προφήτης Αμώς εξτρεμιστής της δικαιοσύνης ; «Αλλά, η κρίση ας καταρρέει σαν νερό, και η δικαιοσύνη σαν ασταμάτητος χείμαρρος..» (Αμώς 5:24).

Δεν ήταν ο απ. Παύλος εξτρεμιστής για το χριστιανικό ευαγγέλιο ; «εγώ βαστάζω στο σώμα μου τα στίγματα του Κυρίου Ιησού»(Γαλάτες 6:17).

Δεν ήταν ο Mαρτίνος Λούθηρος εξτρεμιστής ; «Εδώ στέκομαι. Δεν μπορώ να κάνω αλλιώς, γι’ αυτό βοήθησε με Θεέ.»

Και ο John Banyan (Άγγλος χριστιανός κήρυκας και συγγραφέας 1628-1688): «Θα μείνω στη φυλακή ως το τέλος των ημερών μου αν είναι να πετσοκόψω την συνείδηση μου». Και ο Αβραάμ Λίνκολν : « Το έθνος αυτό δεν θα επιβιώσει μισό ως σκλάβοι και μισό ως ελεύθεροι.» Και ο Tomas Jefferson : «Θεωρούμε αυτονόητες τις αλήθειες αυτές, ότι όλοι είναι γεννημένοι ισότιμοι.»


Έτσι λοιπόν, το ερώτημα δεν είναι αν θα είμαστε εξτρεμιστές, αλλά τι είδους εξτρεμιστές θα είμαστε. Για το μίσος ή για την αγάπη ; Για την επικράτηση της δικαιοσύνης ή της αδικίας ; Στην σκηνή του μαρτυρίου επάνω στον λόφο του Γολγοθά τρεις άνδρες ήσαν εσταυρωμένοι. Δεν πρέπει να ξεχάσουμε ποτέ ότι και οι τρεις σταυρώθηκαν για το ίδιο έγκλημα – το έγκλημα του εξτρεμισμού. Οι δύο είχαν φθάσει στα άκρα της ανηθικότητας και εξέπεσαν υποκάτω του περίγυρου.

Ο άλλος, ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, ο οποίος έφθασε στα άκρα για την Αγάπη, την Αλήθεια και την Καλοσύνη, υψώθηκε υπεράνω του περίγυρου.

Ίσως ο Νότος, το Έθνος και ο κόσμος όλος έχουν υπέρμετρη ανάγκη από έναν δημιουργικό εξτρεμισμό.


«Απογοητεύθηκα τόσο πολύ από την εκκλησία των λευκών και τους ποιμένες της….


Όταν με στείλανε σαν από καταπέλτη να ηγηθώ της διαμαρτυρίας για τα λεωφορεία στο Montgomery Alabama πριν μερικά χρόνια, νόμιζα ότι η εκκλησία των λευκών θα μας υποστήριζε. Νόμιζα πως οι λευκοί πρεσβύτεροι, διάκονοι και ραβίνοι του Νότου θα βρίσκονταν μεταξύ των ισχυρότερων συμμάχων μας. Αντί αυτού, ορισμένοι έγιναν αντίπαλοι μας, αρνούμενοι να κατανοήσουν το κίνημα της απελευθέρωσης και παρερμήνευαν τους αρχηγούς του. Όλοι οι άλλοι υπήρξαν περισσότερο συνετοί παρά θαρραλέοι και έμειναν σιωπηλοί πίσω από την ασφάλεια των παραθύρων με τα φιμέ τζάμια που τους αναισθητοποιούσε. Στο μέσον κραυγαλέων αδικιών εις βάρος του νέγρου, παρακολουθούσα τους λευκούς της εκκλησίας να στέκονται παράμερα και να ψελλίζουν ακατάληπτα και τετριμμένα λόγια ευσεβείας.


Στη μέση μίας υπεράνθρωπης πάλης για να απαλλαγεί το έθνος από την οικονομική και ρατσιστική αδικία, άκουσα πολλούς ποιμένες να λένε : «Αυτά είναι κοινωνικά προβλήματα, δεν ασχολείται το ευαγγέλιο με τέτοια πράγματα».

Και παρακολούθησα πολλές εκκλησίες να παραδίδονται σε εντελώς άλλες κοσμοθεωρίες, που διαχωρίζουν με περίεργο τρόπο και αντίθετα προς την Αγία Γραφή το σώμα από την ψυχή, το άγιο από το φαύλο.»


«Κάποτε η Εκκλησία ήταν πολύ ισχυρή όταν οι πρώτοι χριστιανοί χαιρόντουσαν που αξιώνονταν να μαρτυρήσουν για την πίστη τους.

Τις ημέρες εκείνες, η Εκκλησία δεν ήταν μόνον ένα θερμόμετρο που κατέγραφε τις ιδέες και τις αρχές της κοινής γνώμης. Ήταν ένας θερμοστάτης που μεταμόρφωνε τα ήθη της κοινωνίας.

Όποτε οι πρώτοι χριστιανοί έμπαιναν σε μία πόλη, οι άνθρωποι της εξουσίας ενοχλούνταν και αμέσως τους καταδίκαζαν ως «στοιχεία κακοποιά που απειλούσαν την ειρήνη του τόπου και προκαλούσαν εξεγέρσεις».

Όμως οι χριστιανοί συνέχιζαν απτόητοι, με την πεποίθηση ότι ήσαν «πολίτες του ουρανού» με κλήση να υπακούουν τον Θεό κι όχι τους ανθρώπους. Ήσαν λιγοστοί, αλλά μεγαλειώδεις σε αφιέρωση.

Ήσαν πολύ «μεθυσμένοι» με τον Θεό για να τους φοβερίσει κανείς». Με την προσπάθειά τους και το παράδειγμα τους, έβαλαν τέρμα στις εκδηλώσεις του κακού της εποχής εκείνης, όπως οι φόνοι παιδιών και οι μονομαχίες στις αρένες.


Τα πράγματα είναι διαφορετικά σήμερα.


Η μοντέρνα Εκκλησία είναι τόσο συχνά μία αδύναμη φωνή με αβέβαιο τόνο ο οποίος είναι αναποτελεσματικός. Η Εκκλησία τόσο συχνά αποβαίνει ο αρχι-προστάτης του κατεστημένου. Χωρίς να νιώθουν την ενόχληση από την παρουσία της Εκκλησίας οι μοχλοί της εξουσίας της κοινωνίας των κοινών ανθρώπων παρηγορείται μέσα από την σιωπή της Εκκλησίας και συχνά ακόμη και την (απλή) προφορική καταδίκη των πραγμάτων ως έχουν.

Αλλά η κρίση του Θεού είναι επάνω στην Εκκλησία όσο ποτέ άλλοτε.


Εάν η Εκκλησία σήμερα δεν επανακτήσει το πνεύμα της αυτοθυσίας των πρώτων ημερών της, θα χάσει την αυθεντικότητά της, την εμπιστοσύνη εκατομμυρίων μελών της και θα απορριφθεί σαν ένα ασήμαντο κοινωνικό «κλαμπ» του 20ου αιώνα. Συναντώ καθημερινά νέους, των οποίων η απογοήτευση από την Εκκλησία έχει μεταβληθεί σε καθαρή αποστροφή».

Martin Luther King

Από το γράμμα

Από την Φυλακή του

Βirmigham

16 Απριλίου 1963

Κυριακή 19 Απριλίου 2009

Ελεεινότεροι από όλους τους ανθρώπους...

12 Αν λοιπόν ο Χριστός κηρύττεται ότι από τους νεκρούς έχει εγερθεί, πώς λένε μεταξύ σας μερικοί ότι ανάσταση νεκρών δεν υπάρχει;

13 Αν λοιπόν ανάσταση νεκρών δεν υπάρχει, ούτε ο Χριστός έχει εγερθεί.








14 Και αν ο Χριστός δεν έχει εγερθεί, άρα είναι κενό και το κήρυγμά μας, κενή και η πίστη σας.








15 Βρισκόμαστε επίσης και ψευδομάρτυρες του Θεού, γιατί μαρτυρήσαμε ενάντια στο Θεό ότι έγειρε το Χριστό, τον οποίο συνεπώς δεν έγειρε, αν βέβαια οι νεκροί δεν εγείρονται.







16 Γιατί αν οι νεκροί δεν εγείρονται, ούτε ο Χριστός έχει εγερθεί.

17 Και αν ο Χριστός δεν έχει εγερθεί, μάταιη είναι η πίστη σας, ακόμα είστε μέσα στις αμαρτίες σας.








18 Άρα και όσοι κοιμήθηκαν με το Χριστό, χάθηκαν.







19 Αν μόνο στη ζωή αυτήν έχουμε ελπίσει στο Χριστό, είμαστε ελεεινότεροι από όλους τους ανθρώπους.

20 Τώρα όμως ο Χριστός έχει εγερθεί από τους νεκρούς, απαρχή αυτών που έχουν κοιμηθεί.









21 Γιατί, επειδή μέσω ανθρώπου ήρθε ο θάνατος, και μέσω ανθρώπου ήρθε η ανάσταση των νεκρών.








22 Γιατί όπως ακριβώς στον Αδάμ όλοι πεθαίνουν, έτσι και στο Χριστό όλοι θα ζωοποιηθούν.

23 Καθένας όμως στη δική του τάξη: απαρχή είναι ο Χριστός, έπειτα αυτοί που είναι του Χριστού κατά την παρουσία του,








24 έπειτα το τέλος, όταν παραδίνει τη βασιλεία στο Θεό και Πατέρα, όταν καταργήσει κάθε αρχή και κάθε εξουσία και δύναμη.

25 Γιατί πρέπει αυτός να βασιλεύει μέχρις ότου θέσει όλους τους εχθρούς κάτω από τα πόδια του.

26 Έσχατος εχθρός καταργείται ο θάνατος....

(Α΄Κορινθίους 15:12- 26)