Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Δυο νεαροί αμερικάνοι χριστιανοί που κήρυτταν στους δρόμους, εκτελούνται εν ψυχρώ. Τα media σιώπησαν εκκωφαντικά...



WASHINGTON, ΗΠΑ -«Η αντιχριστιανική εχθρότητα γίνεται όλο και πιο θανατηφόρα στις ΗΠΑ» προειδοποιεί αμερικάνικη ομάδα υπεράσπισης της θρησκευτικής ελευθερίας, μετά το περιστατικό όπου δύο νεαροί ιεροκήρυκες των δρόμων (‘street preachers’) πυροβολήθηκαν και σκοτώθηκαν από έναν έφηβο που αντιτάχθηκε, προφανώς, στο μήνυμά τους.


"Η αυξανόμενη δαιμονοποίηση των χριστιανών στην κοινωνία μας κάνει μερικούς να αισθάνονται ότι το πεδίο είναι πλέον ‘ελεύθερο’ για αντιχριστιανικές επιθέσεις ", δήλωσε ο Gary Cass της Επιτροπής ‘Christian Anti-Defamation Commission’.


Ο 24χρονος Tite Sufra, (που απεικονίζονται πάνω) και ο 23χρονος Stephen Ocean (εικονίζεται παρακάτω), πυροβολήθηκαν και σκοτώθηκαν το Σάββατο, 30 του Ιανουαρίου 2010, στο Boynton Beach της Φλόριντα, όπου μετέδιδαν το ευαγγέλιο, μετά τη συνάντησή τους με τον 18χρονο Jeriah Woody, σύμφωνα με δηλώσει της τοπικής αστυνομίας.


"Μιλούσαν στον Woody για δεκαπέντε λεπτά, όταν πήρε ένα τηλεφώνημα και είπε στους ιεροκήρυκες ότι ‘έπρεπε να φύγει’, πρόσθεσε η Επιτροπή, η οποία παρακολούθησε στενά την υπόθεση.

"Και ενώ εκείνοι άρχισαν να απομακρύνονται, ο Woody ξαφνικά άρχισε να περπατά από πίσω τους. Ο Sufra πήγε να τον χαιρετήσει και δέχτηκε πυροβολισμό εξ επαφής από κυνηγετικό όπλο. Όταν o Ocean έτρεξε, πυροβολήθηκε στην πλάτη. Αφού έπεσε κάτω, ο Woody τον πυροβόλησε στο κεφάλι σαν να τον εκτελούσε.


Ο Woody συνελήφθη Τετάρτη του απαγγέλθηκε κατηγορία για δύο ανθρωποκτονίες, ενώ δεν έγινε δεκτό αίτημα για καταβολή εγγύησης.


Ο Cass σχολίασε αρνητικά την έλλειψη ενδιαφέροντος από τα εθνικά μέσα ενημέρωσης. «Για την στυγερή δολοφονία δύο αθώων χριστιανών δεν ενδιαφέρθηκαν τα μεγάλα κανάλια. Γιατί;"


Και ο Cass συνεχίζει, «εγώ θα ρωτήσω το εξής: Αν δύο μουσουλμάνοι, ή δύο φεμινίστριες ή δύο ομοφυλόφιλοι δολοφονούν, δεν θα ασχολιόντουσαν όλα τα μέσα ενημέρωσης; Εδώ έχουμε δύο νεαρούς μαύρους χριστιανούς που πυροβολήθηκαν από ένα άλλο μαύρο άντρα εξαιτίας της χριστιανικής πίστη τους , όμως τα μέσα μαζικής ενημέρωσης δεν φαίνεται να νοιάζονται "


Περιέγραψε την υπόθεση ως ένα «δυσοίωνο σημάδι» των καιρών ότι οι Χριστιανοί πυροβολούνται στους δρόμους και στις εκκλησίες μας."


Το περασμένο έτος, ο Jim Pullion δολοφονήθηκε ενώ κρατούσε μία πινακίδα με συνθήματα κατά των αμβλώσεων, μπροστά από το σχολείο της εγγονής του. Ο Αιδεσιμότατος Fred Winters δολοφονήθηκε ενώ κήρυττε στον άμβωνα του στο Maryville, Illinois.


"Όλο και περισσότερο βλέπουμε Χριστιανούς λειτουργούς να απειλούνται και εκκλησίες να γίνονται στόχος τρομοκρατών και βανδάλων για τη στάση τους σχετικά με το γάμο (εννοεί στάση κατά του γάμου μεταξύ ομοφυλόφιλων). Τώρα, όταν οι χριστιανοί συγκεντρώνονται για λατρεία πρέπει να διαθέτουν ένοπλους άνδρες ασφαλείας."


Και κατέληξε, "Η δυσφήμηση των χριστιανών και ο φανατισμός βοήθησε να δημιουργηθεί αυτό το κλίμα βίας και αυτό πρέπει να σταματήσει."


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Απαλλάχθηκαν από όλες τις κατηγορίες οι δύο Ιρανές χριστιανές



Σχεδόν πέντε μήνες μετά την απελευθέρωση τους από τη φυλακή, Δικαστήριο στο Ιράν απάλλαξε τις δύο κοπέλες, την Maryam Rostampour και την Marzieh Amirizadeh Esmaeilabad, από όλες τι κατηγορίες σχετικά με την συμμετοχή τους σε χριστιανικές δραστηριότητες.


Οι δύο Ιρανές χριστιανές συνελήφθησαν στις 5 Μαρτίου του 2009 και κρατούντο με την κατηγορία της «δράσης κατά της κρατικής ασφάλειας», της «συμμετοχής σε παράνομες συναθροίσεις» και της «αποστασίας» (απαρνήθηκαν την πίστη στο Ισλάμ) στο πλαίσιο του δικαστικού συστήματος του ‘Επαναστατικού Δικαστηρίου του Ιράν’.


Μετά από σχεδόν οκτώ μήνες, στις 18 Νοεμβρίου του 2009, οι Ιρανικές αρχές τις αποφυλάκισαν υπό όρους.


Οι ανώτεροι Ιρανοί δικαστές και αξιωματούχοι εκφόβιζαν επανειλημμένα τις δύο γυναίκες και τις πίεζαν να απαρνηθούν την χριστιανική τους πίστη, σύμφωνα με ανακοίνωση της χριστιανικής οργάνωσης ‘Elam Ministries’ την περασμένη εβδομάδα.


"Τις προειδοποίησαν ότι οποιαδήποτε μελλοντική χριστιανική δραστηριότητα στο Ιράν, θα εξεταστεί σοβαρά," σύμφωνα με τη ανακοίνωση.


Η ‘Elam Ministries’ ανέφερε ότι οι δύο γυναίκες είχαν εγκαταλείψει το Ιράν το Σάββατο (22 Μαΐου), και βρίσκονταν σε άγνωστη τοποθεσία.


Ένας άλλος Ιρανός που μεταστράφηκε και αυτός στον χριστιανισμό αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη χώρα του, υπό παρόμοιες συνθήκες πριν από χρόνια είπε στο χριστιανικό δίκτυο ‘Compass’ ότι πίστευε η έντονη προσπάθεια άσκησης πιέσεων για την απελευθέρωση και αθώωση των δύο γυναικών, έφεραν την κυβέρνηση σε μια χωρίς προηγούμενο αντιπαράθεση με χριστιανικές ομάδες για τα ανθρώπινα δικαιώματα του εξωτερικού, η οποία έγινε διεθνώς γνωστή.


"Νομίζω ότι το δικαστήριο πήρε μια ‘πολιτική απόφαση’, «Εμείς θα σας αφήσουμε ελεύθερες, αλλά δεν θα σας επιτρέψουμε να παραμείνετε στη χώρα, "είπε ο Ιρανός χριστιανός, ο οποίος ζήτησε να παραμείνει ανώνυμος. "Αυτή μία αρκετά ‘παλαιομοδίτικη’ διαδικασία - «Εμείς θα σας αφήσουμε, αν κι εσείς φύγετε από τη χώρα. Μπορείτε να έχετε την πίστη σας, αλλά όχι εδώ. "


Σε γενικές γραμμές, όταν οι ιρανικές αρχές συλλαμβάνουν χριστιανούς, τους αφήνουν ελεύθερους αφού δώσουν εγγύηση μέσα σε μερικές εβδομάδες και κρατάνε τον φάκελό τους ανοιχτό, ασκώντας τους έτσι ελαφρά πίεση, ενώ αυτοί συνεχίζουν να ζουν στο Ιράν. Σε περιπτώσεις κατά τις οποίες η κυβέρνηση θέλει να απομακρύνουν χριστιανούς από τη χώρα λόγω των χριστιανικών δραστηριοτήτων τους, οι αρχές κρατάνε τα διαβατήρια και τα έγγραφά τους και τους λένε να φύγουν.


Η κυβέρνηση του Ιράν θεωρεί όλες τις χριστιανικές δραστηριότητες ως ‘ξένη παρέμβαση’ και, συνεπώς, απειλή για την εθνική ασφάλεια. Οι δύο οικογένειες των γυναικών είχαν προσλάβει μυστικό δικηγόρο.


Αφότου ελευθερώθηκαν οι δύο χριστιανές κοπέλες περίμεναν για την ημέρα του δικαστηρίου και την απόφαση που θα έβγαζε το ιρανικό δικαστήριο για τύχη που θα είχαν ως χριστιανές. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, πηγές δήλωσαν ότι οι αρχές τις παρακολουθούσαν στενά και ότι οι δύο γυναίκες βρίσκονταν συνεχώς υπό "πίεση" και λάμβαναν απειλητικά τηλεφωνήματα.


"Η κυβέρνηση δεν θα ήθελε να παραμείνουν στη χώρα σαν ηρωίδες», είπε ο Ιρανός χριστιανός. "Θα ήταν καλύτερα για την κυβέρνηση, αν εγκατέλειπαν το Ιράν και δεν γίνονταν ένα θετικό παράδειγμα για την υπόλοιπη χριστιανική κοινότητα του Ιράν. Στην αντίθετη περίπτωση θα δημιουργούσε ένα προηγούμενο χριστιανών οι οποίοι δεν αρνούνται την πίστη τους, αθωώνονται και εξακολουθούν να ζουν ως χριστιανοί στο εσωτερικό της χώρας. "


Οι δύο κοπέλες ευχαρίστησαν όλους τους Χριστιανούς που προσεύχονταν γι 'αυτές.


"Ελπίζουμε κάποια στιγμή να μοιραστούμε μαζί σας μερικά απ’ όσα ο Κύριος μας επέτρεψε να περάσουμε, και να γίνουν γνωστές οι ανάγκες και οι ευκαιρίες της εκκλησίας στο Ιράν, αλλά τώρα θα χρειαστούμε χρόνο για να προσευχηθούμε και να αναζητήσουμε το θέλημα του Κυρίου», είπε η Rostampour, σύμφωνα με ανακοινωθέν του ‘Elam’.


Το Σύνταγμα του Ιράν δίνει στους χριστιανούς ένα καθεστώς "προστατευόμενης" θρησκευτικής μειονότητας, αλλά στην πράξη οι χριστιανοί αντιμετωπίζουν σημαντικές κοινωνικές διακρίσεις, σύμφωνα με την Έκθεση του Αμερικάνικου Υπουργείο Εξωτερικών για τις Θρησκευτικές Ελευθερίες.


Ενώ υπάρχει η ποινή του θανάτου για τους ‘αποστάτες’, σύμφωνα με το νόμο της ‘σαρία’ (ισλαμικός νόμος), οι εμπειρογνώμονες σχετικά με το Ιράν λένε ότι Το Συμβούλιο των Φρουρών και ο Ανώτατος Άρχων του Ιράν εξακολουθούν να έχουν τον τελευταίο λόγο για το ποιος θα καταδικασθεί με τη θανατική ποινή επειδή εγκατέλειψε το Ισλάμ.


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή


--Για την αντιμετώπιση των χριστιανών στο Ιράν μπορείτε να διαβάσετε παλαιότερη ανάρτηση στο ΚΟΚΚΙΝΟ ΟΥΡΑΝΟ ΕΔΩ

Η ΄δημοκρατική' Ευρώπη που κλείνει τα μικρόφωνα!


Για δεύτερη φορά τον τελευταίο καιρό βουλευτής του UKIP ήλθε σε σύγκρουση με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. (Το UKIP ή United Kingdom Independence Party είναι το ‘Κόμμα της Ανεξαρτησίας’ των Βρετανών ‘ευρωσκεπτικιστών, με μορφή τον Nigel Farage).


Στις 10 μαρτίου 2010 ο William, κόμης του Dartmouth, είδε το μικρόφωνό του να κλείνει στη μέση μιας ομιλίας και δόθηκε εντολή σε ένα κλητήρα να τον απομακρύνει από το βήμα.


Ο Λόρδος Dartmouth μιλούσε σε μια συζήτηση σχετικά με την πολιτική της Αρκτικής. Επισήμαινε τον παραλογισμό χώρες όπως η Ελλάδα και η Κύπρος να έχουν μια τέτοια πολιτική.


Πήγε να πει ότι αυτό είναι τόσο παράξενο, όπως ο διορισμός της βαρόνης Ashton ως Ύπατου Εκπροσώπου της ΕΕ. Σε αυτό το σημείο μικρόφωνο του απενεργοποιήθηκε και δόθηκε εντολή να εγκαταλείψει το βήμα – από την Βρετανίδα ευρωβουλευτή του Yorkshire και του Humberside Lib, Diana Wallis.


Ο Λόρδος Dartmouth είπε ότι θα διαμαρτυρηθεί γραπτώς προς τον πρόεδρο του κοινοβουλίου, κ. Jerzy Buzek, για τη συμπεριφορά αυτή.


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή - Το βίντεο από ΕΔΩ


Κυριακή 30 Μαΐου 2010

Ο Πάπας Βενέδικτος 'χαρίζει' τον Κύριλλο και τον Μεθόδιο στους σκοπιανούς!


Ο Πάπας Βενέδικτος δέχθηκε αντιπροσωπεία από τη «Μακεδονία», όπως χαρακτηρίζει το Βατικανό τα Σκόπια, με την ευκαιρία της εορτής των Αγίων Κυρίλλου και Μεθοδίου.



Η εθνικότητα των ιεραποστόλων Κυρίλλου και Μεθοδίου

(του Μιχάλη Γ. Τρίτου, από το περιοδικό της Ιεράς Μητροπόλεως Γρεβενών, «Όσιος Νικάνωρ», τεύχος 293, Μάιος 2010 - Πηγή)


Οι φωτιστές των Σλάβων, θεσσαλονικείς Ιεραπόστολοι Κύριλλος και Μεθόδιος, των οποίων τη μνήμη γιορτάζει η Εκκλησία μας την 19ην Μαΐου, είναι οι κατεξοχήν εκφραστές του υπερεθνικού, υπερφυλετικού και οικουμενικού πνεύματος της Ορθοδοξίας. Ο εκχριστιανισμός των Σλάβων και η δημιουργία του σλαβικού αλφαβήτου πού επέτυχαν, αποτελούν ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα του βυζαντινού πολιτισμού και έναν χωρίς προηγούμενο άθλο για τον καθορισμό της πορείας του χριστιανισμού και του πολιτισμού στη Βόρεια, Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη. Δικαιολογημένα ο D. Οbolensky παρατηρεί ότι «μια αποστολή πού αποσκοπούσε αρχικά να κηρύξει τον Χριστιανισμό στο μοραβικό ιδίωμα, κατέληξε στη γένεση ενός ολόκληρου σλαβικού πολιτισμού».


Δυστυχώς, οι Σκοπιανοί, στην προσπάθεια πλαστογραφήσεως της ιστορίας μας με το σφετερισμό του ιστορικού ονόματος της Μακεδονίας, διαδίδουν ότι ο Κύριλλος και ο Μεθόδιος δεν ήταν Έλληνες, αλλά Σλάβοι. Αποκορύφωμα αυτής της αδιαλλαξίας είναι η μετατροπή του τάφου του αγίου Κυρίλλου από την πολιτική και εκκλησιαστική τους ηγεσία, σε αντικείμενο αλυτρωτικών διεκδικήσεων. Σ' αυτόν τον τάφο, πού βρίσκεται στη Ρώμη, στο υπόγειο της πρωτοχριστιανικής βασιλικής του αγίου Κλήμεντος κοντά στο Κολοσσαίο, υπάρχει εντοιχισμένη μεταλλική πλάκα των Σκοπιανών, στην οποία αναγράφεται ότι ο άγιος Κύριλλος είναι «ο αγιώτερος του μακεδονικού έθνους».


Στις επιστημονικά ατεκμηρίωτες θέσεις των σκοπιανών ιστορικών ότι ο Κύριλλος και ο Μεθόδιος ήταν Σλάβοι, επειδή γνώριζαν τα σλαβικά και επέδειξαν πρωτοφανή ζήλο στο έργο του εκχριστιανισμού των Σλάβων, έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής:


1. Καμιά ιστορική πηγή δεν μαρτυρεί άμεσα ή έμμεσα ότι οι δύο αδελφοί είχαν σλαβική καταγωγή. Αντίθετοι οι πηγές της εποχής τους διαστέλλουν από τους Σλάβους.


2. Οι δύο αδελφοί δεν ήταν οι μόνοι πού γνώριζαν σλαβικά στο Βυζάντιο. Όπως παρατηρεί ο αείμνηστος καθηγητής Παν. Χρήστου, αν ο τόπος αποστολής τους ήταν δείγμα καταγωγής, τότε θα έπρεπε να ήταν και Άραβες, αφού ό Κύριλλος είχε αποσταλεί και στο χαλιφάτο ή και Χαζάροι, γιατί και οι δύο τους εργάσθηκαν μεταξύ των Χαζάρων.


3. Ο ζήλος τους για τον εκχριστιανισμό των Σλάβων δεν ερμηνεύεται με κριτήρια εθνικιστικά, αλλά πνευματικά και ιεραποστολικά. Όπως δεν ερμηνεύεται με τέτοια κριτήρια ο ζήλος των σημερινών ιεραποστόλων, πού αναλίσκονται για τη διάδοση του ευαγγελικού μηνύματος στις χώρες της Αφρικής και αλλαχού.


4. Ο Κύριλλος στο διάλογο του με τους μωαμεθανούς υπογραμμίζει ότι «εξ ημών προήλθον πασαι αι επιστήμαι» και εννοεί φυσικά τους βυζαντινούς και τη βυζαντινή ελληνική παιδεία. Βλέπουμε δηλ. ότι έχει συνείδηση πώς ανήκει στη βυζαντινή κοινωνία και έχει επίγνωση του υψηλού πολιτιστικού επιπέδου της πατρίδος του.


5. Σε ερώτηση του Χαγάνου των Χαζάρων προς τον Κύριλλο για το τι δώρο θα επιθυμούσε επί τη εκπληρώσει της αποστολής του σ' αυτούς, εκείνος, σύμφωνα με το βιογράφο του, είπε: «Δός μοι όσους έχεις αιχμαλώτους ενταύθα, Έλληνας• τούτο εστί δι' εμέ ανώτερον παντός δώρου». Εδώ φαίνονται καθαρά τα ελληνικά του αισθήματα, απόρροια της καταγωγής του.


6. Ο Αρχιεπίσκοπος Σάλτσμπουργκ Αλβίνος, σύγχρονος του Μεθοδίου, σε επιστολή του στον Πάπα Ιωάννη Η' ονομάζει τον Μεθόδιο Έλληνα• «Graecus Methodius nomine».


7. Ο βιογράφος του βίου του Κυρίλλου αναφέρει ότι ο Πάπας έδωσε εντολή, στην κηδεία του Κυρίλλου στη Ρώμη να πάρουν μέρος όλοι οι εν τη Ρώμη διαμένοντες Έλληνες. Γιατί να γίνει αυτό αν ο Κύριλλος δεν ήταν Έλληνας;


8. Αν οι δύο αδελφοί Κύριλλος και Μεθόδιος ήταν σλαβικής καταγωγής και είχαν πανσλαβιστικούς στόχους χίλια χρόνια πριν την εμφάνιση του πανσλαβισμού, οι ιστορικές πηγές δεν θα παρέλειπαν να το σημειώσουν. Κυρίως όμως οι άρχοντες του Βυζαντίου, αν συνέβαινε αυτό, δεν θα επέλεγαν αυτούς να ηγηθούν της αποστολής.


Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του διαπρεπούς γερμανού γλωσσολόγου-σλαβολόγου Βrukner, ο όποιος διετύπωσε την άποψη ότι οι μεταφράσεις του Κυρίλλου στα σλαβικά δείχνουν άνθρωπο πού γνώριζε βέβαια άριστα την σλαβική γλώσσα, αλλά ο ίδιος δεν ήταν σλάβος.


Για τους σλαβικούς λαούς, τον ελληνικό λαό, σύνολη την Ορθοδοξία, αλλά και τον παγκόσμιο πολιτισμό, οι άγιοι Κύριλλος και Μεθόδιος αποτελούν δείχτες πορείας και παραμένουν πάντοτε σύμβολα μιας κοινής πνευματικής παραδόσεως, υπερβάσεως των εθνικισμών, προβολής της οικουμενικότητας του χριστιανισμού, σεβασμού της ετερότητας ατόμων και λαών και ειρηνικής συνυπάρξεως της ανθρωπότητας, ανεξαρτήτως πολιτικών και κοινωνικών διαφορών.


Δείτε το βίντεο!

Έρχεται παγκόσμιος φόρος τραπεζών;


Οι μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου είναι κοντά σε συμφωνία για την επιβολή ενός παγκόσμιου φόρου στις τράπεζες, σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε (τον Φεβρουάριο) ο απερχόμενος Βρετανός πρωθυπουργός Gordon Brown. Στην Ντάουνινγκ Στριτ εκφράζονται ελπίδες ότι μία τέτοια συμφωνία ενδέχεται να υπογραφεί κατά τη σύνοδο του G20, που θα γίνει στον Καναδά τον Ιούνιο.


Ο Μπράουν πιστεύει ότι η κοινή γνώμη έχει στραφεί αποφασιστικά υπέρ μιας παγκοσμίως συντονισμένης φορολογίας μετά τη κίνηση του Προέδρου των ΗΠΑ, Barack Obama, τον περασμένο μήνα, να αντλήσει 90 δισ. δολάρια από μια ειδική εισφορά που θα επιβληθεί στις τράπεζες.


Εκτιμάται δε ότι η επιβολή ενός τέτοιου φόρου θα κοστίσει στον χρηματοοικονομικό κλάδο πολλές δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια. «Είναι ενδιαφέρον ο τρόπος με τον οποίο χτίζεται διεθνώς η συναίνεση για την ανάληψη δράσης σε αυτό το θέμα», είπε μιλώντας στους ‘Financial Times’ ο κ. Μπράουν, ο οποίος είναι ένθερμος υποστηρικτής της επιβολής κάποιου είδους εισφοράς στις τράπεζες.


Πέρυσι, ο ίδιος είχε προωθήσει την επιβολή ενός φόρου στις τραπεζικές συναλλαγές -του αποκαλούμενου φόρου Τόμπιν- ως μία από τις εναλλακτικές λύσεις για να διασφαλιστεί ότι «οι τράπεζες θα συνεισφέρουν το μερίδιο που τους αναλογεί στην κοινωνία».


Τότε, οι ΗΠΑ είχαν άμεσα και κατηγορηματικά απορρίψει αυτό το σενάριο, όμως το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο εξετάζει πολλούς άλλους τρόπους για την επιβολή ενός φόρου στον κλάδο.


Στη συνέχεια, όπως προαναφέρθηκε, η Ντάουνινγκ Στριτ ελπίζει ότι θα υπάρξει συμφωνία επί της αρχής τον Ιούνιο, στη σύνοδο κορυφής του G20, αν και ο καθορισμός των λεπτομερειών για τον τρόπο επιβολής του φόρου και της αποδοτικότητάς του θα απαιτήσει περισσότερο χρόνο διαπραγματεύσεων. «Οι πολίτες είναι τώρα έτοιμοι να αναζητήσουν τον προσφορότερο μηχανισμό για την επιβολή μιας εισφοράς», είπε ο κ. Μπράουν.


Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι κατά τη γνώμη του, το ΔΝΤ θα παρουσιάσει μια μέθοδο η οποία θα είναι «κατά τι διαφορετική» από τον φόρο που έχει προτείνει ο κ. Ομπάμα. Ανάμεσα στις επιλογές που υπάρχουν είναι η φορολόγηση των τραπεζικών κερδών, του κύκλου εργασιών ή ακόμη και των αμοιβών.


Ο ρόλος του Μπράουν στην αντιμετώπιση της παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής κρίσης δεν αποκλείεται να τον καταστήσει κατάλληλο υποψήφιο για την ανάληψη, μελλοντικά, μιας θέσης διεθνούς εμβέλειας.


* Υπάρχει έντονη φημολογία ότι ο Γκόρντον Μπράουν θα αναλάβει την ηγεσία του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.


* Την επιβολή παγκόσμιου φόρου στις τράπεζες ζήτησε και η καγκελάριος της Γερμανίας Α. Μέρκελη ενώ και η γαλλίδα υπουργός Οικονομικών Κ. Λαγκάρντ τάχθηκε κι αυτή υπέρ της επιβολής παγκόσμιου φόρου στις τράπεζες.


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή




Ρέκβιεμ για τον Κόλπο του Μεξικού

Σάββατο 29 Μαΐου 2010

Ο Γερμανός καθηγητής του Ισλάμ που αμφισβήτησε την ύπαρξη του Μωάμεθ δεν είναι πλέον μουσουλμάνος


Ο Γερμανός καθηγητής ισλαμικών σπουδών στο Πανεπιστήμιο του Münster και ικανός δικηγόρος, “Muhammad” Kalisch (φωτογραφία), ο οποίος έχασε τη θέση του ως καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου πριν από δύο χρόνια εξαιτίας μιας διατριβής του στην οποία ανέφερε ότι ο Μωάμεθ δεν υπήρξε ποτέ και ότι το Κοράνιο δεν είναι ο “λόγος που ήρθε κατευθείαν από τον Θεό”, δεν είναι πλέον μουσουλμάνος. "Ο κ. Kalisch έχει κάνει γνωστό στο Πανεπιστήμιο το θέμα αυτό, "είπε εκπρόσωπος του Πανεπιστημίου.


Ο Kalisch - γεννήθηκε ως Sven Kalisch το 1966 στο Αμβούργο - είχε ασπασθεί το Ισλάμ σε ηλικία 15 ετών.


Αναφέρει η ‘Die Westfälischen Nachrichten’:


Το Υπουργείο Επιστημών έχει επίσης ενημερωθεί για αυτήν την μεταστροφή του. Τους λόγους όμως που ο Kalisch - ο οποίος είχε εγκαταλείψει τον Προτεσταντισμό για να ασπασθεί το Ισλάμ σε νεαρή ηλικία – σταμάτησε να είναι μουσουλμάνος δεν τους έκανε γνωστούς.


Στο Münster, οι καθηγητές της μουσουλμανικής θρησκείας που προορίζονται για τα δημόσια σχολεία, εκπαιδεύονται στο Πανεπιστήμιο. Αυτό αποτελεί μία από τις λίγες τωρινές προσεγγίσεις που ζήτησε το Επιστημονικό Συμβούλιο για μια ισχυρότερη εκπαίδευση των εκπαιδευτικών του Ισλάμ στη Γερμανία.


Ο Kalisch για μία ακόμη φορά έγινε πρωτοσέλιδο. Στην διατριβή του, είχε εκφράσει αμφιβολίες ως προς την ύπαρξη του προφήτη Μωάμεθ και του Κορανίου ως του αυθεντικού λόγου του Θεού. Μουσουλμανικές ενώσεις όμως είχαν αντιταχθεί στον Kalisch και είχαν συστήσει κανένας να μην διδάσκεται από αυτόν.


«Η άποψη του Πανεπιστημίου είναι ότι αυτό θα έχει συνέπειες", ανάφερε εκπρόσωπος του Πανεπιστημίου, σχετικά με την απόφαση του Kalisch. Δεν απαιτείται ένας καθηγητής Πανεπιστημίου - ακόμη και ένας επιστήμονας του Ισλάμ – να είναι μουσουλμάνος.


Ο Kalisch έχει ήδη δεχτεί τις πρώτες απειλές για την ζωή του, μετά από την γενναία διατριβή του για το Ισλάμ, το Σεπτέμβριο του 2008. Μετά την ανακοίνωση που έκανε για την ‘αποστασία’ του, αυτές θα αυξηθούν.


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή


Η Ειρήνη Παππά ψάλλει το "Τη Υπερμάχω" μέσα στην Αγιά Σοφιά στην Κωνσταντινούπολη

Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Ιανουάριος 1919. Λειτουργία στην Αγιά Σοφιά



Του Αντώνη Ε. Στιβακτάκη


Ο παπάς Λευτέρης Νουφράκης


Κάποτε μου μίλησε ο παππούς μου για ένα Κρητικό παπά, αληθινό παλικάρι, που το Γενάρη του 1919 λειτούργησε κάτω από τους χιλιόχρονους θόλους της Αγια-Σοφιάς!!


Τον γνώριζε καλά, γιατί ήταν στρατιωτικός ιερέας στη Μεραρχία που ανήκε και ο ίδιος, στη Μεραρχία εκείνη που αργότερα συμμετείχε στη Μικρασιατική Εκστρατεία κι έφτασε ως τις πύλες της Αγκυρας, ήπιε νερό από το Σαγγάριο!... Όμως αλίμονο! αυτό το δροσερό νερό μετατράπηκε λίγο αργότερα σε καυτό πύρινο ποτάμι πόνου και οδύνης, που έκαψε τις καρδιές όλων των Ελλήνων.


Στα λόγια του παππού μου δεν έδωσα τότε μεγάλη σημασία. Μου φάνηκε αυτό που μου 'λεγε απίθανο, το θεώρησα σαν ένα παραλήρημα, απομεινάρι εκείνου του αβάσταχτου, του αφάνταστου πόνου που ένιωθε ο παππούς μου, όταν αναθυμόταν τα περασμένα, όταν άκουγε τις λέξεις Ιωνία, Σμύρνη, Πέργαμος, Αϊβαλί, Τραπεζούντα, Κερασούντα, Σαγγάριος, Εσκί Σεχήρ, Αφιόν Καραχισάρ, Πόλη, Αγια Σοφιά!! Οι λέξεις αυτές είχαν πάρει στο νου και στην καρδιά του παππού μου τη θέση ό,τι πιο ιερού και πιο νοσταλγικού είχε σ' αυτή τη ζωή, ακόμη πιο ιερού και από τα ίδια τα παιδιά του, τα εγγόνια του, την ίδια του τη ζωή!

Δεκάδες φορές τον αντίκρισα με τα παιδικά μου μάτια να κλαίει - πολλές φορές ξεσπούσε σε γοερούς λυτρωτικούς λυγμούς - προσφέροντας αυτά τα άγια ονόματα, που ταυτίζονται με τη διαχρονική ιστορική πορεία και παρουσία του Γένους μας πάνω στη γη. Τότε δεν καταλάβαινα τίποτε ή σχεδόν τίποτε. Μονάχα μια ακαθόριστη απορία κυριαρχούσε στην ψυχή μου απ' αυτή την ξεχωριστή στάση του παππού μου. Λίγο αργότερα κατάλαβα την καθοριστική επίδραση αυτών των δακρύων, αυτών των λυγμών στην δική μου ψυχή. Την καταλαβαίνω τώρα, θα την αισθάνομαι πάντα να κυριαρχεί σ' όλο το είναι μου.

Ο παππούς μου βέβαια είχε δίκιο, όταν έλεγε πως τον Ιανουάριο του 1919 λειτουργήθηκε η Αγια-Σοφιά! Πρωταγωνιστής αυτού του συγκλονιστικού γεγονότος της εθνικής μας ζωής, το οποίο δυστυχώς αγνοούν πολλοί Έλληνες, ήταν ένα αληθινό παλικάρι, ένα βλαστάρι της λεβεντογέννας Κρήτης της οποίας τα ανδρεία παιδιά έδωσαν πάντα το μεγάλο παρόν σ' όλους τους αγώνες του Γένους, από τα πανάρχαια χρόνια (Ιδομενέας, Νέαρχος κ.α.) ως τις μέρες μας (Μακεδονικός Αγώνας, Δρίσκο της Ηπείρου κ.α.)


Αναφερόμαστε στον παπα-Λευτέρη Νουφράκη από τις Αλώνες Ρεθύμνου, ο οποίος υπηρετούσε ως στρατιωτικός ιερέας στη Β' Ελληνική Μεραρχία, μια από τις δύο Μεραρχίες που συμμετείχαν στις αρχές του 1919 στο "συμμαχικό" εκστρατευτικό σώμα στην Ουκρανία. Η Μεραρχία αυτή στο δρόμο προς την Ουκρανία στάθμευσε για λίγο στην Κωνσταντινούπολη, την Πόλη των ονείρων του ελληνικού λαού, η οποία βρισκόταν τότε υπό "συμμαχική επικυριαρχία", ύστερα από το τέλος του Α' Παγκοσμίου Πολέμου.


Μια ομάδα Ελλήνων αξιωματικών με επικεφαλής το γενναίο κρητικό και μαζί του τον ταξίαρχο Φραντζή, τον Ταγματάρχη Λιαρομάτη, το Λοχαγό Σταματίου και τον Υπολοχαγό Νικολάου αγνάντευαν από το πλοίο την πόλη και την Αγια-Σοφιά, κρύβοντας βαθιά μέσα στην καρδιά τους το μεγάλο μυστικό τους, τη μεγάλη απόφαση που είχαν πάρει το περασμένο βράδυ, ύστερα από πρόταση και έντονη επιμονή του λιονταρόψυχου Κρητικού παπα-Λευτέρη Νουφράκη. Να βγουν δηλαδή στην πόλη και να λειτουργήσουν στην Αγια-Σοφιά.

Όλοι τους ήταν διστακτικοί, όταν άκουσαν τον παπα - Λευτέρη να τους προτείνει το μεγάλο εγχείρημα. Ήξεραν ότι τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα.

Η Αγια-Σοφιά, ήταν ακόμη τζαμί, σίγουρα κάποιοι φύλακες θα ήταν εκεί, κάποιοι άλλοι θα πήγαιναν για προσευχή, δεν ήταν δύσκολο από τη μια στιγμή στην άλλη να γεμίσει η εκκλησία. Ύστερα ήταν και οι ανώτεροί τους που δεν θα έβλεπαν με καλό μάτι αυτή την ενέργεια, η οποία σίγουρα θα προκαλούσε θύελλα αντιδράσεων από τους "συμμάχους" για την "Προκλητικότητα" της. Ίσως μάλιστα να δημιουργείτο και διπλωματικό επεισόδιο που θα έφερνε σε δύσκολη θέση την Ελληνική κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό Ελευθέριο Βενιζέλο. Όμως ο παπα-Λευτέρης έχει πάρει την απόφασή του, ήταν αποφασιστικός και κατηγορηματικός.

- Αν δεν έρθετε εσείς, θα πάω μοναχός μου! Μόνο ένα ψάλτη θέλω. Εσύ, Κωνσταντίνε (Λιαρομάτη), θα μου κάνεις τον ψάλτη;

- Εντάξει, παππούλη, του απάντησε ο Ταγματάρχης, που πήρε και αυτός την ίδια απόφαση, κι όλα πια είχαν μπει στο δρόμο τους.

Τελικά, μαζί τους πήγαν και οι άλλοι.


Το πλοίο που μετέφερε τη Μεραρχία είχε αγκυροβολήσει στ' ανοιχτά, γι αυτό επιβιβάστηκαν σε μια βάρκα στην οποία κωπηλατούσε ένας Ρωμιός της Πόλης και σε λίγο αποβιβάστηκαν στην προκυμαία. Ο Κοσμάς, ο ντόπιος βαρκάρης, έδεσε τη βάρκα και τους οδήγησε από το συντομότερο δρόμο στην Αγια-Σοφιά. Η πόρτα ήταν ανοιχτή λες και τους περίμενε. Ο Τούρκος φύλακας κάτι πήγε να πει στη γλώσσα του, όμως τον καθήλωσε στη θέση του και τον άφησε άφωνο ένα άγριο κι αποφασιστικό βλέμμα του Ταξίαρχου Φραντζή. Όλοι μπήκαν μέσα σε ευλάβεια και προχώρησαν κάνοντας το σταυρό τους. Ο παπα-Λευτέρης ψιθύρισε με μεγάλη συγκίνηση: "Εισελεύσομαι εις τον οίκον σου, προσκυνήσω προς Ναόν Αγίον σου εν φόβω...".

Προχωρεί γρήγορα, δεν χρονοτριβεί. Εντοπίζει το χώρο στον οποίο βρισκόταν το Ιερό και η Αγία Τράπεζα. Βρίσκει ένα τραπεζάκι, το τοποθετεί σ' αυτή τη θέση, ανοίγει την τσάντα του, βγάζει όλα τα απαραίτητα για τη Θεία λειτουργία, βάζει το πετραχήλι του και αρχίζει

- Ευλογημένη η Βασιλεία του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων.

- Αμήν, αποκρίνεται ο Ταγματάρχης Λιαρομάτης και η Θεία Λειτουργία στην Αγια-Σοφιά έχει αρχίσει. Μακάρι να μας αξιώσει ο Θεός να την ολοκληρώσουμε, σκέφτονται όλοι, και σταυροκοπιούνται με κατάνυξη. Οι αξιωματικοί μοιάζουν να τα 'χουν χαμένα, όλα έγιναν τόσο ξαφνικά και φαίνονται απίστευτα.

Η Θεία Λειτουργία προχωρεί κανονικά. Η Αγια-Σοφιά ύστερα από 466 ολόκληρα χρόνια ξαναλειτουργείται!! Ο παπα-Λευτέρης συνεχίζει. Όλα γίνονται ιεροπρεπώς, σύμφωνα με το τυπικό της Εκκλησίας. Ακούγονται τα "ειρηνικά", το "Κύριε ελέησον", "ο Μονογενής Υιός και Λόγος του Θεού...", που γράφτηκε από τον ίδιο τον Ιουστινιανό με την προσταγή και την φροντίδα του οποίου χτίστηκε και η Αγια - Σοφιά. Ακολουθεί η Μικρή Είσοδος, το "Τη Υπερμάχω Στρατηγώ...", ο Απόστολος από τον Ταξίαρχο Φραντζή και το Ευαγγελικό Ανάγνωσμα από τον παπα-Λευτέρη. Χρέη νεωκόρου εκτελεί ο Υπολοχαγός Νικολάου.

Στο μεταξύ η Αγια-Σοφιά αρχίζει να γεμίζει με Τούρκους. Ο παπα-Νουφράκης δεν πτοείται και συνεχίζει. Οι άλλοι κοιτάζουν σαστισμένοι πότε τον ατρόμητο παπά και πότε τους Τούρκους που μέχρι εκείνη τη στιγμή παρακολουθούν σιωπηλοί μη μπορώντας ίσως να πιστέψουν στα μάτια τους, γιατί αυτό που γινόταν εκείνη την ώρα μέσα στην Αγια-Σοφιά, ήταν πραγματικά κάτι το απίστευτο.


Μετά το Ευαγγέλιο ακολουθεί το Χερουβικό από τον Ταγματάρχη Λιαρομάτη, ενώ ο παπα-Λευτέρης τοποθετεί το αντιμήνσιο πάνω στο τραπεζάκι, για να κάνει την Προσκομιδή. Οι Τούρκοι συνεχώς πληθαίνουν. Οι ώρες είναι δύσκολες, αλλά και ανεπανάληπτες, επικές. Ο παπα-Νουφράκης συνεχίζει. Βγάζει από την τσάντα ένα μικρό Αγιο Ποτήριο, ένα δισκάριο, ένα μαχαιράκι, ένα μικρό πρόσφορο κι ένα μικρό μπουκαλάκι με νάμα. Με ιερή συγκίνηση και κατάνυξη κάνει την προσκομιδή, ενώ ο Λιαρομάτης συνεχίζει να ψάλει το Χερουβικό. Όταν ολοκλήρωσε την Προσκομιδή, στρέφεται στον Υπολοχαγό Νικολάου, του λέει ν' ανάψει το κερί για να ακολουθήσει η Μεγάλη Είσοδος. Ο νεαρός Υπολοχαγός προχωρεί μπροστά με το αναμμένο κερί και ακολουθεί ο παπάς βροντοφωνάζοντας: "Πάααντων ημών μνησθείη Κύριος ο Θεός..."

Στη συνέχεια ακολουθούν οι "Αιτήσεις" και το "Πιστεύω", το οποίο είπε ο Φρατζής .Στο μεταξύ η Αγια-Σοφιά, έχει γεμίσει με Τούρκους κι ανάμεσά τους υπάρχουν και πολλοί Έλληνες της Πόλης, που βρέθηκαν εκεί αυτή την ώρα και παρακολουθούν με συγκίνηση τη λειτουργία, χωρίς να τολμούν να εξωτερικεύσουν τα συναισθήματά τους "δια τον φόβον των Ιουδαίων" δηλαδή των Τούρκων. Μόνο κάποιες στιγμές δεν μπορούν να συγκρατήσουν τα δάκρυα που τρέχουν από τους οφθαλμούς τους και για να μην προδοθούν φροντίζουν και τα σκουπίζουν πριν γίνουν "πύρινο" ποτάμι και τότε ποιός θα μπορούσε να τα συγκρατήσει.

Η Λειτουργία στο μεταξύ φτάνει στο ιερότερο σημείο της, την Αναφορά. Ο παπα-Λευτέρης με πάλλουσα από τη συγκίνηση φωνή λέει: "Τα σα εκ των Σω, Σοι προσφέρομεν κατά πάντα και δια πάντα". Όλοι οι αξιωματικοί γονατίζουν και η φωνή του Ταγματάρχη Λιαρομάτη ακούγεται να ψέλνει το "Σε υμνούμεν, Σε ευλογούμεν, Σοι ευχαριστούμεν Κύριε και δεόμεθά Σου ο Θεός ημών"., Σε λίγη ώρα η αναίμακτη θυσία του κυρίου μας έχει τελειώσει στην Αγια-Σοφιά, ύστερα από 466 ολόκληρα χρόνια!! Ακολουθεί το "Αξιον Εστί", το "Πάτερ ημών"... το "Μετά φόβου Θεού πίστεως και αγάπης προσέλθετε" και όλοι οι αξιωματικοί πλησιάζουν και κοινωνούν τα Αχραντα Μυστήρια. Ο παπα-Λευτέρης λέει γρήγορα τις ευχές και ενώ ο Λιαρομάτης ψέλνει το "Ειη το όνομα Κυρίου ευλογημένον..." καταλύει το υπόλοιπον της Θείας Κοινωνίας και απευθυνόμενος στον Υπολοχαγό Νικολάου του λέει: "Μάζεψέ τα γρήγορα όλα και βάλτα μέσα στην τσάντα". ‘Υστερα κάνει την Απόλυση!


Η Θεία Λειτουργία στην Αγια-Σοφιά, έχει ολοκληρωθεί. Ένα όνειρο δεκάδων γενεών Ελλήνων έχει γίνει πραγματικότητα. Ο παπα-Νουφράκης και οι τέσσερις αξιωματικοί είναι έτοιμοι να αποχωρήσουν και να επιστρέψουν στο πλοίο. Η Εκκλησία όμως είναι γεμάτη Τούρκους, οι οποίοι έχουν αρχίσει να γίνονται άγριοι, επιθετικοί συνειδητοποιώντας τι ακριβώς είχε συμβεί. Η ζωή τους κινδυνεύει άμεσα. Όμως δε διστάζουν, πλησιάζει ο ένας τον άλλο, γίνονται "ένα σώμα", μια γροθιά και προχωρούν προς την έξοδο.

Οι Τούρκοι είναι έτοιμοι να τους επιτεθούν, όταν ένας Τούρκος αξιωματούχος παρουσιάζεται με την ακολουθία του και τους λέει: "Ντουρούν χέμεν.. (Αφήστε τους να περάσουν). Το είπε με μίσος. Θα ήθελε να βάψει τα χέρια του στο αίμα τους, όμως εκείνη τη στιγμή έτσι έπρεπε να γίνει, αυτό επέβαλαν τα συμφέροντα της πατρίδας του, δεν ήταν χρήσιμο γι αυτούς να σκοτώσουν τώρα πέντε Ρωμιούς αξιωματικούς μέσα στην Αγια-Σοφιά.

Δεν ξεχνά ότι στ' ανοιχτά της Πόλης βρίσκονται δύο ετοιμοπόλεμες Ελληνικές Μεραρχίες κι ακόμη ότι η Κωνσταντινούπολη βρίσκεται ουσιαστικά υπό την επικυριαρχία των νικητών του Α' Παγκοσμίου Πολέμου στους οποίους βέβαια δεν συμπεριλαμβάνονται οι Τούρκοι.

Στο άκουσμα αυτών των λόγων οι Τούρκοι υποχωρούν. Ο παπα-Νουφράκης και οι άλλοι αξιωματικοί βγαίνουν από την Αγια-Σοφιά και κατευθυνόμενοι προς την προκυμαία, όπου τους περιμένει η βάρκα.

Ένας μεγαλόσωμος Τούρκος τους ακολουθεί, σηκώνει ένα ξύλο και ορμά για να χτυπήσει τον παπα-Νουφράκη. Διαισθάνεται, ξέρει ότι αυτός ο παπάς είναι ο εμπνευστής, ο δημιουργός αυτού του γεγονότος.

Ο ηρωικός παπάς σκύβει για να προφυλαχθεί, αλλά ο Τούρκος καταφέρνει και τον χτυπά στον ώμο. Λυγίζει το σώμα του από τον αβάσταχτο πόνο, όμως μαζεύει τις δυνάμεις του, ανασηκώνεται και συνεχίζει να προχωρεί. Στο μεταξύ ο Ταγματάρχης Λιαρομάτης και ο Λοχαγός Σταματίου αφοπλίζουν τον Τούρκο, που είναι έτοιμος για να δώσει το πιο δυνατό κι ίσως το τελειωτικό χτύπημα στον παπά.

Ήδη, πλησιάζουν στη βάρκα. Μπαίνουν όλοι μέσα. Ο Κοσμάς μαζεύει τα σχοινιά και αρχίζει γρήγορα να κωπηλατεί. Σε λίγο βρίσκονται πάνω στο ελληνικό πολεμικό πλοίο ασφαλείς και θριαμβευτές. Βέβαια ακολούθησε διπλωματικό επεισόδιο και οι "σύμμαχοι" διαμαρτυρήθηκαν έντονα στον πρωθυπουργό Ελευθέριο Βενιζέλο, ο οποίος αναγκάστηκε να επιπλήξει τον παπα-Λευτέρη Νουφράκη. Όμως κρυφά επικοινώνησε μαζί του και "τον επαίνεσε και συνεχάρη τον πατριώτη ιερέα, που έστω και για λίγη ώρα ζωντάνεψε μέσα στην Αγια-Σοφιά τα πιο ιερά όνειρα του Έθνους μας".


Αυτό ήταν σε γενικές γραμμές το ιστορικό της Θείας Λειτουργίας που έγινε ύστερα από 466 χρόνια στην Αγια-Σοφιά από τον ηρωικό παπα - Λευτέρη Νουφράκη. Σίγουρα οι περισσότεροι Νεοέλληνες το αγνοούμε. Το όνομα του λιονταρόψυχου Κρητικού δε λέει τίποτε στο νου και στην καρδιά μας. Κι όμως αυτός ο απλός παπάς από τις Αλώνες Ρεθύμνου σήκωσε πάνω στους ώμους του και ζωντάνεψε, έστω και για λίγο, ένα από τα πιο επικά, πιο ιερά, πιο άγια όνειρα του Γένους.

Όσο κι αν έψαξα δε βρήκα πουθενά τίποτε που να θυμίζει στους Νεοέλληνες τον ηρωικό παπά και την παράτολμη ηρωική πράξη του. Δεν υπάρχει καμία προτομή του στο χωριό του, στην πόλη του Ρεθύμνου, στον περίβολο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης ή σε κάποια πλατεία της πρωτεύουσας της Ελλάδας. Κανένας δρόμος, έστω και ο πιο ασήμαντος, δε φέρει το επικό όνομά του. Καμία αναφορά δε γίνεται στη ζωή και στη δράση του στα πλαίσια της τοπικής ή της εθνικής μας ιστορίας. Τίποτε απ' όλα δεν έχει γίνει! Όχι γι αυτόν.

Αυτός το χρέος του το έκαμε χωρίς να αποβλέπει σε κανενός είδους ανταπόδοση. Αλλά για μας, για μας που έχουμε ανάγκη από τέτοια ηρωικά πρότυπα, από ισχυρά στηρίγματα, για να, μπορέσουμε να κρατήσουμε και να διασώσουμε ό,τι είναι δυνατόν από την ταυτότητά μας, από τα ιδανικά του γένους μας, από την ίδια την ψυχή μας.

Σήμερα μάλιστα που φριχτή "νέα τάξη" πραγμάτων καταδυναστεύει και απειλεί τη ζωή μας, σήμερα που κινδυνεύουμε να χάσουμε την ταυτότητά μας μέσα στο μεγάλο χωνευτήρι λαών και πολιτισμών, που λέγεται "Ευρωπαϊκή Ένωση", σήμερα που οι Λουδοβίκοι της διεθνούς σκηνής και πραγματικότητας δεν κρατάνε πια ούτε τα στοιχειώδη προσχήματα, αλλά "υπερασπίζονται" τα ανθρώπινα δικαιώματα όπου, όποτε και αν τους συμφέρει και τα καταπατούν βάναυσα και ανεπαίσχυντα, όταν η υπεράσπισή τους έρχεται σε αντίθεση με τις επιδιώξεις τους, είναι ανάγκη επιτακτική να προβάλλονται εθνικές μορφές σαν τον παπα-Λευτέρη Νουφράκη και παράτολμες ηρωικές πράξεις σαν τη Λειτουργία που τέλεσε στην Αγια-Σοφιά το Γενάρη του 1919. Είναι ανάγκη αυτές οι μορφές να υψώνονται ως σύμβολα γνήσιου και άδολου πατριωτισμού, αληθινού αγώνα κι αυτοθυσίας.

Γιατί τότε και μόνο τότε μπορούμε να ελπίζουμε ότι θα αντέξουμε ως Έθνος στις συμπληγάδες της σύγχρονης ζοφερής "νέας αταξίας" που επικρατεί στη διεθνή σκηνή χωρίς να σέβεται τίποτε καταπατώντας κάθε έννοια δικαίου, καθετί που είναι αντίθετο με τα συμφέροντά της και τις επιδιώξεις της. Τότε σίγουρα θα εξακολουθήσουμε να υπάρχουμε και να αγωνιζόμαστε με ηρωισμό και αυτοθυσία για την αλληλεγγύη, τη συναδέλφωση και την ειρηνική συμβίωση όλων ανεξαιρέτως των λαών της γης, γιατί όλοι έχουν αναμφισβήτητα τα ίδια δικαιώματα στη ζωή και στην απολαβή των αγαθών, τα οποία τόσο πλούσια σκόρπισε σ' αυτή τη γη το χέρι του Δημιουργού.


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

1. Κυριακού Ανδρέα, Λειτουργία στην Αγια-Σοφιά το Γενάρη του 1919, στο περ. "Τα Πάτρια" 1996, 4-5, 57-61 (αναδημοσίευση από το περ. "Ορθόδοξη Μαρτυρία", Κύπρος).

2. Κουβελα Γ.Δ., η Τελευταία Λειτουργία στην Αγια-Σοφιά, στο περ. "Σύνδεσμος", 1992, 259, 82.

3. Χατζή Ν.Μ., Η τελευταία Λειτουργία στην Αγια-Σοφιά, στο περ. "Σύνδεσμος" 1992, 262-263, 133

4. Από τις διηγήσεις του παππού μου Εμμανουήλ Γ. Γελασάκη (1897-1988). (31/5)

Σημείωση Αντ. Θ.Βασιλάκη : Όπως με πληροφόρησε ο εγγονός του αδελφού του παπά Νουφράκη, σήμερα (Καλοκαίρι 2001) κατασκευάζεται προτομή του ήρωα στο χωριό του.

(Γράφει ο Αντώνης Στιβακτάκης απο αυτά που του είπε ο παππούς του και όχι ο Ανδρ. Κυριακού , όπως αυθαίρετα έγραψαν, αντιγράφοντας από εδώ κάποιες ιστοσελίδες. Το κείμενο πρωτοδημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Ηρακλείου Κρήτης "ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ") την 3/6/1998


Πηγή: http://www.kairatos.com.gr/agiasofia.htm


Δείτε το βίντεο:




Σύμπτωση;


Στις 20 Μαρτίου 2009 βγαίνει επίσημα στους κινηματογράφους των ΗΠΑ η ταινία Knowing του ελληνικής καταγωγής Άλεξ Πρόγιας, με πρωταγωνιστή τον Nicolas Cage.

Στην Ελλάδα, που έκανε πρεμιέρα στις 26 Μαρτίου, ο τίτλος ήταν «Σκοτεινός Κώδικας»).

Πρόκειται για μία καταστροφολογική ταινία θρίλερ, που μπλέκει το υπερφυσικό, την Βίβλο, τους εξωγήινους και την τελική ολική καταστροφή του πλανήτη Γη από έκρηξη (ή καταιγίδα) του ήλιου.


Υπόθεση: Πιτσιρικάς ανακαλύπτει κομμάτι χαρτιού που γράφτηκε πριν από 50 χρόνια, από μία αλλόκοτη γυναίκα που διάβαζε την Βίβλο και έπαιρνε μηνύματα από το υπερπέραν (τελικά ήταν εξωγήινοι), και είναι γεμάτο αριθμούς που παραπέμπουν σε μεγάλες καταστροφές που έχουν λάβει χώρα στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα. Το άσχημο της υπόθεσης είναι ότι οι τελευταίοι αριθμοί αναφέρονται σε μελλοντικές ημερομηνίες....

Δείτε το trailer



Μία από τις καταστροφές που λαμβάνουν χώρα και είχαν «προφητευθεί» είναι μία μεγάλη έκρηξη της πετρελαϊκής Πλατφόρμας στον Κόλπο του Μεξικού.


Στο βίντεο που θα δείτε παρακάτω την ώρα ακριβώς που ο Κέητζ παρακολουθεί την είδηση από την τηλεόραση, κοιτάει το ρολόι και η ώρα είναι 12:00 μ.μ., ώρα ΙΑΠΩΝΙΑΣ (Japan).


Σχεδόν ακριβώς 1 χρόνο μετά (παρά ένα μήνα) της επίσημης προβολής της ταινίας, στις 20 Απριλίου 2010, βυθίζεται ύστερα από έκρηξη η πλατφόρμα πετρελαίου της εταιρείας Deepwater Horizon στον κόλπο του Μεξικού, με αποτέλεσμα 11 άτομα να αγνοούνται και 17 άτομα να έχουν τραυματιστεί σοβαρά.

Η έκρηξη έλαβε χώρα στις 10:00 μ.μ.

Η διαφορά ώρας Ιαπωνίας-Μεξικό είναι 14 ώρες. Οπότε όταν ο Κέητζ είδε να λέει 12:00 ώρα Ιαπωνίας, την ίδια στιγμή στο Μεξικό ήταν 10 μ.μ.




ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Το πρωτοείδα ΕΔΩ και μετά ΕΔΩ


"Ας αρχίσουν οι χοροί..."


Πολύ χορός τελευταία μεταξύ των καθολικών... Και εντός ναών και εκτός..


"Στοχαστικός χορός" για χαλάρωση και ψυχική ηρεμία στο Santo Cristo del Olivar της Μαδρίτης




Καθολικές Μοναχές στη Σεούλ χορεύουν σε Λειτουργίας.



Από Ρωμαιοκαθολικό ναό στην Κορέα. Χορεύει και ο ιερέας.



Λος Άντζελες 2010. Βίντεο από την ετήσια Ρωμαιοκαθολική Λειτουργία με τον Παπικό «επίσκοπο» Gabino Zavala.




Σε μοναστήρι Φραγκισκανών στη Σεούλ τελείται JAZZ λειτουργία για νέους.



Ένας ιερέας και μια μοναχή από τη Νότια Κορέα τραγούδησαν Ροκ κατά την λειτουργία για τον εορτασμό του έτους του Αποστόλου Παύλου.



‘Σκληρό’ Ροκ από τον ‘Padre Jony’, Ισπανό κληρικό.



(Η αδυναμία μου!) Ο Ιταλός ιερέας Antonio Petrescu είναι γνωστός και ως "Don Elvis" (πάτερ Έλβις) γιατί ντύνεται σαν τον Έλβις Πρίσλεϊ. Τραγουδά ντυμένος Έλβις Πρίσλεϊ,σε διάφορους ναούς, κλάμπ, τηλεοπτικά κανάλια και συναυλίες.



Και ο ‘θρυλικός’ χεβυματελάς Ιταλός καπουτσίνος μοναχός ‘Fratello Metallo’..



ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Το υλικό (εκτός από τον Fratello Metallo) είναι από το πολύ ενημερωμένο ιστολόγιο ΑΚΤΙΝΕΣ.