Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Ο Bono μιλάει για τον Χριστό (1)


Από το blog Χριστιανική Μουσική


Όλοι γνωρίζουν πως οι U2 είναι αυτή την στιγμή το δημοφιλέστερο ροκ συγκρότημα. Πως θα δώσουν συναυλία στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο. Kαι πως ο Bono είναι αυτή την στιγμή ο πιο διάσημος ακτιβιστής σε ολόκληρη την υφήλιο. Ελάχιστοι, όμως, γνωρίζουν πως η μουσική και ο κοινωνικός ακτιβισμός του Bono εμπνέονται και καθοδηγούνται απ' την πίστη του στον Ιησού Χριστό.


Μερικά χρόνια πριν, είχα μείνει έκπληκτος όταν είχα διαβάσει σε μια συνέντευξη του Bono σε Ελληνικό περιοδικό ότι οι U2, συχνά, στις περιοδείες τους παίρνουν και έναν Ιρλανδό Ιερωμένο για να τους ευλογεί και να τους στηρίζει πνευματικά.


Έκανα μια έρευνα και διαπίστωσα ότι, πράγματι, οι U2 και, κυρίως, ο Bono πιστεύουν βαθύτατα στον Ιησού Χριστό. Στο εξωτερικό τα τραγούδια τους παίζονται από πολλούς χριστιανικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς και χρησιμοποιούνται για ποιμαντικούς σκοπούς. Βέβαια, τα περισσότερα τραγούδια τους παρά το ότι έχουν χριστιανικές ή, γενικότερα, πνευματικές αναφορές, δεν είναι ξεκάθαρα χριστιανικά, όπως είναι π.χ. τα αντίστοιχα τραγούδια των Elvis, Dylan ή των KUTLESS.


Ωστόσο, ο Bono συχνά στις συναυλίες του απαγγέλει ψαλμούς ή επικαλείται τον Ιησού Χριστό. Το τραγούδι "40" είναι στην ουσία ο 40ος Ψαλμός του Δαβίδ. Το "Magnificient " είναι ένας ύμνος στον Θεό.


U2 40 - Lyrics:

I waited patiently for the Lord / He inclined and heard my cry / He brought me up out of the pit / Out of the miry clay... I will sing, sing a new song / I will sing, sing a new song...



Πιο ξεκάθαρος είναι ο Bono στις συνεντεύξεις του. Το 2005 κυκλοφόρησε άπ' τις εκδόσεις "Μεταίχμιο" το βιβλίο "O Bono μιλάει για τον Bono, Συνομιλίες με τον Michka Assayas", σε μετάφραση Γιώργου Δημητριάδη. Στις σελίδες του βρήκαμε πολλές αναφορές στην χριστιανική του πίστη και, πραγματικά, συγκλονιστικά σχόλια πάνω στην Θρησκεία αλλά και σε πλείστα άλλα ζητήματα. Βέβαια, δεν συμφωνούμε με όλες τις απόψεις που εκφράζει. Αλλά, ο αναγνώστης του βιβλίου και των αποσπασμάτων που εμείς θα παρουσιάσουμε, θα πρέπει κατ' αρχήν να γνωρίζει πως ο Bono είναι τραγουδοποιός και όχι Θεολόγος. Και η συνέντευξη πάντα έχει την αδυναμία ότι ο συνεντευξιαζόμενος δεν έχει την ευκαιρία να ξετυλίξει όλη την αλήθεια και να εκθέσει με ακρίβεια και πληρότητα τις απόψεις του. Συχνά, διατυπώνει μια μόνο πλευρά της αλήθειας ή της άποψής του για τα πράγματα. Ενδεχομένως χρησιμοποιεί μια λάθος έκφραση. Ή σε μια αποστροφή του λόγου του μπορεί να υποστηρίξει και κάτι εσφαλμένο. Όπως και να 'χει, o Bono έχει πολύ συγκροτημένη προσωπικότητα, είναι πολύ ψαγμένο άτομο και πολλές απ' τις ιδέες που εκφράζει, πραγματικά μας εντυπωσίασαν.

Εμείς θα παραθέσουμε κάποια χαρακτηριστικά αποσπάσματα απ' το βιβλίο που προαναφέραμε σχετικά με την πίστη και κάποια άλλα θέματα.


Σχετικά με την Θρησκεία

Σελ. 224-233


Bono: Για μένα προσωπικά ήταν απλό να κατανοήσω τις Γραφές μέσα από το πρόσωπο του Χριστού. Τί σημαίνει αυτό; Αυτό που σημαίνει για μένα είναι: Η μελέτη της ζωής του Χριστού. Η Αγάπη βρίσκει την ενσάρκωσή της σε ένα παιδί που γεννιέται μέσα στην απόλυτη ένδεια, στην πιο τρωτή κατάσταση απ’ όλες, χωρίς τιμές. Ο δικός μου θρησκευτικός κόσμος δεν είναι περίπλοκος. Εγώ απλώς λέω περίπου: Λοιπόν, ξέρω τί είναι ο Θεός. Ο Θεός είναι αγάπη, και όσο ανταποκρίνομαι σ’ αυτό με το να επιτρέπω (αναστενάζει) στον εαυτό μου να μεταμορφώνεται απ’ αυτή την αγάπη και να δρω μ’ αυτήν την αγάπη, αυτή είναι η θρησκεία μου. Εκεί που τα πράγματα γίνονται περίπλοκα για μένα, είναι όταν προσπαθώ να ζήσω αυτή την αγάπη. Ε, λοιπόν, αυτό δεν είναι και τόσο εύκολο.


Michka: Τί λες για τον Θεό της Παλαιάς Διαθήκης; Δεν ήταν και τόσο «αγάπη και ειρήνη».


Bono: Δεν υπάρχει τίποτα το «χίπικο» στην εικόνα που έχω για τον Χριστό. Τα Ευαγγέλια σκιαγραφούν μια πολύ απαιτητική, κάποτε διχαστική αγάπη, μα παραμένει αγάπη. Προσλαμβάνω την Παλαιά Διαθήκη περισσότερο ως μια ταινία δράσης: αίμα, κυνηγητά με αυτοκίνητα, εκκενώσεις πληθυσμών, πολλά ειδικά εφέ, θάλασσες που ανοίγουν στα δύο, μαζικές δολοφονίες, μοιχεία. Τα τέκνα του Θεού τρέχουν σε κατάσταση αμόκ εδώ κι εκεί. Ίσως σ’ αυτό να οφείλεται ότι έχουν τέτοια σχέση με τον Θεό. Αλλά ο τρόπος με τον οποίο θα πρέπει να το δούμε αυτό, όσοι από εμάς προσπαθούμε να κατανοήσουμε τον χριστιανικό μας γρίφο, είναι ότι ο Θεός της Παλαιάς Διαθήκης σηματοδοτεί το πέρασμά μας από τον αυστηρό πατέρα σε κάποιο φίλο. Όταν είσαι παιδί χρειάζεσαι σαφείς οδηγίες και κάποιους αυστηρούς κανόνες. Μα με τον Χριστό έχουμε πρόσβαση σε μία κατά μόνας σχέση, ενώ, σύμφωνα με την Παλαιά Διαθήκη, αυτή ήταν περισσότερο μια σχέση λατρείας και δέους, μια σχέση κάθετη, μια σχέση υποταγής. Στην Καινή Διαθήκη, από την άλλη μεριά, αντικρίζουμε έναν Ιησού που μοιάζει οικείος, «οριζόντιος». Από τον συνδυασμό αυτών των δύο προκύπτει ο Σταυρός.


Michka: Ξέρεις αυτή την περικοπή από την Παλαιά Διαθήκη; Ο Θεός απευθύνεται στον Μωυσή. Του λέει ότι Αυτός προσπαθεί να διδάξει τους Ιουδαίους, αλλά εκείνοι δεν φαίνεται να δείχνουν ενδιαφέρον. Εμμένουν στις κακές τους συνήθειες. Και Αυτός χρησιμοποιεί την ακόλουθη αστεία φράση: « Κοίτα τους, είναι όλοι τους αγύριστα κεφάλια (Έξοδος, 32,9). Και σκέφτηκα πως αυτή είναι η καθημερινή μου εμπειρία με τα παιδιά μου! Μερικές φορές θυμώνεις τόσο πολύ με τα παιδιά σου, που θέλεις να τα πετάξεις έξω από το παράθυρο.


Bono: (σκάει στα γέλια) Ναι. Υπάρχουν τέτοιες στιγμές, και ξέρω πως νιώθουν κι εκείνα έτσι για μένα.


Michka: Μια και μιλάμε για ταινίες δράσεις, συζητούσαμε για τη Νότια και την Κεντρική Αμερική την τελευταία φορά. Οι Ιησουίτες Ιερείς έφτασαν εκεί κρατώντας το ευαγγέλιο στο ένα χέρι και το τουφέκι στο άλλο.


Bono: Το γνωρίζω, το γνωρίζω. Η θρησκεία μπορεί να γίνει ο εχθρός του Θεού. Είναι αυτό που συχνά συμβαίνει όταν ο Θεός, σαν τον Elvis, εγκαταλείψει το κτίριο. (γελάει) Ένας κατάλογος με οδηγίες εκεί που κάποτε υπήρχε πίστη. Δόγμα εκεί που κάποτε οι άνθρωποι το έκαναν πράξη στην καθημερινή τους ζωή αυτόβουλα. Ένα εκκλησίασμα που καθοδηγείται από έναν άνθρωπο εκεί που κάποτε καθοδηγούνταν από το Άγιο Πνεύμα. Η πειθαρχία που αντικαθιστά τη μαθητεία. Γιατί κρυφογελάς;


Michka: Αναρωτιόμουν αν τα είπες όλα αυτά στον Πάπα τη μέρα που τον συνάντησες.


Bono: Ξέρεις, τρελαινόταν να παίζει μπάλα


………


Michka: Πιστεύεις ότι μπόρεσες να του περάσεις κάποια από αυτά τα πράγματα που συζητάμε;


Bono: Ας μην γινόμαστε πολύ σκληροί με την Αγία Ρωμαϊκή Εκκλησία, στο σημείο αυτό. Η Εκκλησία έχει τα δικά της προβλήματα, μα όσο μεγαλώνω, βρίσκω όλο και περισσότερη παρηγοριά εκεί. Η σωματική εμπειρία που έχεις όταν βρίσκεσαι ανάμεσα σε ένα πλήθος πολύ ταπεινών ανθρώπων, με τα κεφάλια σκυμμένα, να μουρμουρίζουν προσευχές, με ιστορίες να απεικονίζονται ολόγυρα σε βιτρό παράθυρα, τα χρώματα του καθολικισμού – πορφυρό, μοβ, κίτρινο, κόκκινο – το θυμιατό … [διακόπτει την πρόταση] Ο φίλος μου ο Gavin Friday λέει ότι ο καθολικισμός είναι το glam rock της θρησκείας.


Michka: Ώστε δεν θα ήσουν επικριτικός.


Bono: Όχι, θα μπορούσα να γίνω, ειδικά στο θέμα της αντισύλληψης. Μα όταν συναντώ κάποια σαν την Αδελφή Μπενεντίκτα και τη βλέπω να εργάζεται για τα ορφανά του AIDS στην Αντίς Αμπέμπα ή την αδελφή Άννα να κάνει το ίδιο στο Μαλάουι, ή τον πατέρα Τζακ Φένουκαν και την ομάδα του «Φροντίδα για όλη την Αφρική», όταν συναντώ Ιερωμένους και καλόγριες να φροντίζουν τους αρρώστους και τους φτωχούς, και να αφήνουν πίσω τους μια πολύ πιο άνετη ζωή προκειμένου να το κάνουν αυτό, καταθέτω τα όπλα λίγο πιο εύκολα.


Michka: Συνάντησες όμως τον ίδιο τον Πάπα. Ήταν μια σπουδαία εμπειρία;


Bono: Βρέθηκα εκεί με έναν μικρό αριθμό σπουδαίων ανθρώπων. Τον Τζεφ Σακς, τον μεγάλο οικονομολόγο. Τον Bob Geldof. Τον Quincy Jones, που υπήρξε ο μέντοράς μου, έναν εξαιρετικά σοβαρό άνθρωπο, ο οποίος όμως συνεχώς μου ψιθύριζε να πάρω μάτι τα παπούτσια του αγίου πατέρα: Κόκκινα δερμάτινα παπουτσάκια, ως είθισται. « Είναι πολύ μοδάτες παντοφλίτσες έ; » έλεγε. Έπεσαν κάτι νευρικά γελάκια, μα όλοι ξέραμε γιατί βρισκόμασταν εκεί. Ο Ποντίφηξ ότι ήταν έτοιμος να κάνει μια σημαντική δήλωση για την απανθρωπιά και την αδικία να ξοδεύουν οι φτωχές χώρες ένα τόσο μεγάλο μέρος από το εθνικό τους εισόδημα για να ξεχρεώσουν παλιά δάνεια σε πλούσιες χώρες. Σοβαρή υπόθεση. Κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια να κρύψει τα συμπτώματα του Πάρκινσον. Το ότι βρισκόταν εκεί οφειλόταν καθαρά στη δική του θέληση. Ένιωσα μια παράξενη συγκίνηση… από την ταπεινότητά του, και ύστερα από τον απίστευτο λόγο που εκφώνησε, έστω κι αν ήταν όλος ένας ψίθυρος. Στη διάρκεια της εισαγωγής φάνηκε να με κοιτάζει. Απόρησα. Μήπως οφειλόταν στο γεγονός ότι φορούσα τα μπλε γυαλιά μου του ηλίου; Έτσι κι εγώ τα έβγαλα καλού κακού για να μην προκαλώ. Όταν με σύστησαν, τα κοιτούσε ακόμη. Συνέχισε να τα κοιτάζει στο χέρι μου, γι’ αυτό κι εγώ του τα πρόσφερα ως δώρο σε αντάλλαγμα για το ροζάριο που μου είχε μόλις δώσει.


Michka: Τα φόρεσε;


Bono: Όχι μόνο τα φόρεσε, αλλά έσκασε και το πιο κατεργάρικο χαμόγελο που θα μπορούσες ποτέ να φανταστείς. Ήταν κωμικός. Η αίσθηση του χιούμορ του παρέμενε εντελώς ακέραιη. Ένα λαμπάκι άναψε και σκέφτηκα: «Πωπώ! Η εκστρατεία “Καταργήστε τα χρέη” θα έχει τον Πάπα με τα γυαλιά μου στο πρωτοσέλιδο όλων των εφημερίδων».


Michka: Δεν θυμάμαι να είδα αυτήν την φωτογραφία πουθενά, ωστόσο.


Bono: Ούτε κι εμείς. Φαίνεται πως οι αυλικοί του δεν διέθεταν την ίδια αίσθηση του χιούμορ. Πάλι καλά. Υποθέτω όμως ότι μπόρεσαν να φανταστούν τα αντίστοιχα τι σερτ.


Michka: Τελικά, βοήθησε πραγματικά;


Bono: Χωρίς την υποστήριξή του και χωρίς το δεξί του χέρι σ’ αυτές τις υποθέσεις, τον Ντιούρμουιντ Μάρτιν, έναν Ιρλανδό Αρχιεπίσκοπο, δεν θα είχαμε τέτοιο αποτέλεσμα. Δεν ήταν απλώς λόγια τετριμμένα αυτά που ακούστηκαν στο Castel Gandolfo εκείνη τη μέρα. Ήταν λόγια που έγιναν πράξεις. Είχαν μέθοδο και στρατηγική, και με την υποστήριξη της Εκκλησίας άνοιξαν κάποιες πόρτες που μας τις είχαν κλείσει κατάμουτρα.


……


Michka: Όπως σου είπα, νομίζω πως έχω αρχίσει να κατανοώ τη θρησκεία επειδή έχω αρχίσει να συμπεριφέρομαι και να σκέφτομαι ως πατέρας. Τί νόημα βγάζεις απ’ αυτό;


Bono: Ναι, νομίζω πως είναι φυσιολογικό. Είναι εξωφρενική η ιδέα πως ο Θεός, ο δημιουργός του σύμπαντος, θα μπορούσε να ψάχνει για παρέα, να αναζητεί μία αληθινή σχέση με τους ανθρώπους, αλλά αυτό που με κρατάει όρθιο είναι η διαφορά ανάμεσα στη Θεία Χάρη και το κάρμα.


Michka: Δεν σε έχω ακούσει να μιλάς γι’ αυτό.


Bono: Πιστεύω πραγματικά ότι έχουμε προχωρήσει από το βασίλειο του κάρμα σε αυτό της Θείας Χάριτος.


Michka: Παρ’ όλα αυτά, αυτό που λες δεν μου το κάνει σαφέστερο.


Bono: Βλέπεις στο επίκεντρο όλων των θρησκειών βρίσκεται η ιδέα του κάρμα. Ξέρεις, αυτό που στέλνεις σου έρχεται πίσω: Οφθαλμόν αντί οφθαλμού και οδόντα αντί οδόντος, ή στη φυσική – στους φυσικούς νόμους – κάθε δράση θα βρει μια ίδια δράση ή μια αντίδραση. Μου είναι σαφές πως το κάρμα βρίσκεται στην καρδιά του σύμπαντος. Είμαι απολύτως βέβαιος. Κι όμως, έρχεται η ιδέα που λέγεται Θεία Χάρις και καταρρίπτει όλη αυτή την ιστορία με το “ ότι σπέρνεις θερίζεις ”. Η Χάρις περιφρονεί το αίτιο και τη λογική. Η αγάπη ανακόπτει, αν θέλεις, τις συνέπειες των πράξεών σου, πράγμα που στη δική μου περίπτωση αποτελεί πολύ καλό νέο γιατί έχω κάνει πολλές βλακείες.


Michka: Θα με ενδιέφερε να ακούσω.


Bono: Αυτά τα πράγματα είναι ανάμεσα σε μένα και τον Θεό. Μα θα έβρισκα μεγάλο μπελά αν το κάρμα ήταν ο τελικός μου κριτής. Θα την είχα άσχημα. Δεν υπάρχει δικαιολογία για τα λάθη μου, μα ελπίζω στη Θεία Χάρη. Διατηρώ την πίστη ότι ο Ιησούς πήρε τις αμαρτίες μου επάνω στον Σταυρό, γιατί ξέρω ποιος είμαι και ελπίζω ότι δεν θα χρειαστεί να βασιστώ στη δική μου θρησκευτικότητα.


Michka: Ο Υιός του Θεού ο οποίος παίρνει πάνω του τις αμαρτίες του κόσμου. Μακάρι να μπορούσα να το πιστέψω.


Bono: Λατρεύω την ιδέα του Θυσιαζόμενου Αμνού. Λατρεύω την ιδέα ότι ο Θεός λέει: «Κοιτάξτε εσείς, ηλίθιοι, υπάρχουν ορισμένες συνέπειες γι’ αυτό που είμαστε, για τη φιλαυτία, και άλλωστε υπάρχει και η θνητότητα ως ένα κομμάτι της πολύ αμαρτωλής σας φύσης, και ας το παραδεχτούμε, δεν διάγετε και έναν πολύ έντιμο βίο, έτσι δεν είναι; Οι πράξεις έχουν και συνέπειες». Το νόημα της θυσίας του Χριστού είναι ότι ο Χριστός πήρε πάνω του τις αμαρτίες του κόσμου, ούτως ώστε αυτά που κάνουμε να μην γυρίσουν εναντίον μας και η αμαρτωλή μας φύση να μην θερίσει τον αναπότρεπτο θάνατό μας. Αυτό είναι το νόημα. Θα πρέπει να νιώθουμε πολύ ταπεινοί… Δεν είναι οι δικές μας καλές πράξεις αυτές που μας ανοίγουν τις Πύλες του Παραδείσου.


Michka: Αυτό είναι μια καταπληκτική ιδέα, δεν το αρνούμαι. Τέτοια μεγάλη ελπίδα είναι θαυμάσια, ακόμη κι αν πλησιάζει την παράνοια κατά την άποψή μου. Ο Χριστός έχει μια θέση ανάμεσα στους μεγαλύτερους στοχαστές του κόσμου. Μα Υιός του Θεού, δεν είναι παρατραβηγμένο;


Bono: Όχι, για μένα δεν είναι. Κοίτα, η κοσμική απάντηση στην ιστορία του Χριστού πάντα πάει κάπως έτσι: Ήταν ένας μεγάλος προφήτης, προφανώς ένας πολύ ενδιαφέρων τύπος, και είχε πολλά να πει μαζί με αυτά που είπαν άλλοι σπουδαίοι προφήτες, θες να ήταν ο Ηλίας, ο Μωάμεθ, ο Βούδας ή ο Κομφούκιος. Μα στην πραγματικότητα ο Χριστός δεν σ’ το επιτρέπει αυτό. Δεν σου τη χαρίζει έτσι. Ο Χριστός λέει: «Όχι, δεν ισχυρίζομαι ότι είμαι δάσκαλος, μην με αποκαλείτε δάσκαλο. Δεν ισχυρίζομαι ότι είμαι προφήτης. Λέω: “Είμαι ο Μεσσίας”. Λέω: “Είμαι ο Θεός ενσαρκωμένος”». Και οι άνθρωποι λένε. «Όχι, όχι, σε παρακαλούμε, ας είσαι προφήτης. Έναν προφήτη μπορούμε να τον αντέξουμε. Είσαι κομματάκι εκκεντρικός. Είχαμε τον Ιωάννη τον Βαπτιστή να τρώει ακρίδες και άγριο μέλι, μπορούμε να το αντέξουμε αυτό. Μα μην αναφέρεις αυτήν τη λέξη που αρχίζει με το “ Μ ”. Επειδή, ξέρεις, θα πρέπει να σε σταυρώσουμε». Και αυτός λέει: «Όχι, όχι. Ξέρω ότι περιμένετε από εμένα να επιστρέψω με ένα στρατό και να σας απελευθερώσω από αυτά τα καθοίκια, μα εγώ είμαι ο Μεσσίας». Σε αυτό το σημείο κατεβάζουν τα μούτρα όλοι, λέγοντας: «Ωχ, Θεέ μου, δεν θα σταματήσει να το λέει αυτό». Οπότε αυτό που σου απομένει είναι: Είτε ο Χριστός ήταν Αυτός που είπε ότι ήταν – ο Μεσσίας – είτε ήταν εντελώς παλαβός. … Δεν κάνω πλάκα τώρα. Η ιδέα ότι ολόκληρη η πορεία του πολιτισμού για περισσότερο από το μισό της υδρογείου θα μπορούσε να αλλάξει, και μαζί το πεπρωμένο της, και να γυρίσουν τα πάνω κάτω από έναν παλαβό, για μένα, αυτό είναι το παρατραβηγμένο…


Michka: … Υπήρξαν και άλλοι προφήτες


Bono: Σωστά. Μα δεν άλλαξαν τίποτα…


Michka: Σου έμοιαζε λιγάκι – ο Χριστός – δεν είναι έτσι;


Βοno: … σοβαρά τώρα, αν μπορούσαμε έστω και λίγο να μοιάσουμε σε Αυτόν, ο κόσμος θα είχε μεταμορφωθεί …


Michka: Μου είπες: «Κανείς δεν πάει στην Εκκλησία, κανείς δεν είναι θρήσκος πια». Μα την ίδια στιγμή μου λες ότι η θρησκεία υπάρχει παντού …


Bono: Το θρησκευτικό ένστικτο βρίσκεται παντού.


… ……


Michka: Και τί γίνεται με τους άλλους (τους μή θρήσκους); Για ποιο λόγο χρειάζονται τον Θεό;


Bono: Ψάχνω σε όλο τον 20ο αιώνα: Δεν είναι και η καλύτερη διαφήμιση του αθεϊσμού. Πού οδήγησε ο κομουνισμός τη Ρωσία; Κοίτα πόσο πιο εκτεθειμένη έχει κάνει σήμερα την Κίνα. Θα πω αυτό για την ΙουδαιοΧριστιανική παράδοση: Τουλάχιστον έχουμε εγγράψει μέσα στο DNA μας την ιδέα ότι ο Θεός δημιούργησε κάθε άνθρωπο ίσο προς τους άλλους και πως η αγάπη βρίσκεται στην καρδιά του σύμπαντος. Εντάξει, πρόκειται για μια αργή διαδικασία. Οι Έλληνες μπορεί να ανακάλυψαν τη δημοκρατία, μα δεν είχαν καμία πρόθεση να τη μοιράζονται όλοι. Πρέπει να συμπεράνουμε ότι η μεγαλύτερη πρόσβαση στην ισότητα δόθηκε μέσα από αυτές τις αρχαίες θρησκευτικές ιδέες. [Κάνει παύση]. Michka, είσαι ακόμη εκεί;


Michka: Εδώ είμαι. Αυτό είναι ενδιαφέρον. Μα συνειδητοποιώ, ίσως λιγάκι αργά, ότι είναι αρκετά δύσκολο να χειραγωγήσεις έναν Ιρλανδό, όταν αρχίσει να διακηρύττει περί Θεού και θρησκείας.


ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ….

Οι μισοί Ισραηλινοί θέλουν να ξανακτιστεί ο Ναός του Σολομώντα


Οι μισοί Ισραηλινοί θέλουν να ξανακτιστεί ο Ναός του Σολομώντα (Bayit Hamikdash). Αυτή είναι το αποτέλεσμα μιας δημοσκόπησης η οποία εκπονήθηκε από το Τηλεοπτικό Κανάλι της Κνεσέτ (‘Knesset Television Channel’ - η Κνεσέτ είναι το κοινοβούλιο του Ισραήλ).


Η δημοσκόπηση αυτή λήφθηκε πριν από την εθνική εορτή ‘του πένθους’, της ‘Tisha B’Av’ όπως είναι γνωστή, η οποία αναφέρεται στην καταστροφή των δύο ιερών Ιουδαϊκών Ναών στην Ιερουσαλήμ, πριν από 2.000 και 2.500, χρόνια αντίστοιχα.


Το σαράντα εννέα τοις εκατό είπε ότι θέλει την ανακατασκευή του Ιερού Ναού, ενώ το 23% δηλώνει ότι δεν θέλει. Οι υπόλοιποι δεν ήταν σίγουροι.


Το κοινό που ερωτήθηκε είναι περίπου ομοιόμορφα κατανεμημένο κατά πόσο πιστεύουν ότι αυτό τελικά θα συμβεί, όπου το 42% πιστεύει, με κάποιο δισταγμό, ότι ο Ναός θα ξανακτιστεί, ενώ το 39% το πιστεύει απόλυτα.


Στο αν θα πρέπει επίσημα το κράτος του Ισραήλ να λάβει δραστικά μέτρα για την ανοικοδόμηση, το 48% είπε όχι, ενώ το 27% είπε ναι.


Τα πλήρη αποτελέσματα της δημοσκόπησης θα μεταδώσει στο κανάλι 99, το κανάλι της Κνεσέτ, το βράδυ της Δευτέρας στις 9:30 μ.μ., αμέσως μετά την παραδοσιακή βραδινή πένθιμη προσευχή και την απαγγελία πένθιμων αναφορών από την Βίβλο στις συναγωγές σε όλη τη χώρα.


Δεδομένου του σημερινού πολιτικού κλίματος, η ιδέα της κατασκευής του Ιουδαϊκού Ναού, και πιθανώς ακόμη και μια δημοσκόπηση για το θέμα, είναι πιθανό να θορυβήσει τον ισλαμικό κόσμο, ο οποίος ήδη διαθέτει σήμερα ένα καθημερινό έλεγχο επάνω στο Όρος του Ναού. Μια 'απλή επίσκεψή' που έκανε το έτος 2000, ο τότε ηγέτης της αντιπολίτευσης Αριέλ Σαρόν, κατηγορήθηκε από τους Άραβες ότι πυροδότησε τον ‘Πόλεμο του Όσλο’ (ή ‘δεύτερη Ιντιφάντα’ όπως είναι γνωστή).


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Η ακτίνα του πόνου. Το νέο υπερόπλο

Ένα νέο όπλο που με υπερήχους προκαλεί έγκαυμα στο δέρμα, άρχισαν να χρησιμοποιούν από τον περασμένο μήνα στο Αφγανιστάν οι δυνάμεις των ΗΠΑ. Το όπλο δρα από απόσταση με ακρίβεια, αθόρυβα και χωρίς να φαίνεται. Εξετάζεται η χρήση του και για καταστολή εξεγέρσεων πλήθους


Οι θερμικές ακτίνες πρωτοεμφανίστηκαν στις ταινίες της επιστημονικής φαντασίας. Αλλά δεν είναι πια φαντασία.


Ήδη από τον περασμένο μήνα οι αμερικανικές δυνάμεις στο Αφγανιστάν έριξαν στη μάχη ένα μη-θανατηφόρο υπερόπλο που είναι σε θέση να εξαπολύσει κατευθυνόμενη ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία με βασανιστικά αποτελέσματα για κάθε ανθρώπινο οργανισμό.


Αυτό που εκπέμπεται μπορεί να περιγραφεί σύντομα και εύγλωττα με τρεις λέξεις: «Ακτίνα του Πόνου».


Το στρατιωτικό όχημα (ADS - Active Denial System) που φέρει το συγκεκριμένο εξοπλισμό δείχνει μάλλον ακίνδυνο. Μοιάζει πολύ με τα βαν των αθλητικών μεταδόσεων έξω από τα γήπεδα, αφού στην οροφή του δεσπόζει μια μεγάλη τετράγωνη πλάκα την οποία μπορεί κάποιος να περάσει για δορυφορική κεραία.


Αλλά στην τετράγωνη πλάκα είναι τοποθετημένο ένα όπλο που είναι ικανό να επιφέρει ένα πολύ ισχυρό πλήγμα, χωρίς ωστόσο να προκαλεί μόνιμη ζημιά στο υποψήφιο θύμα –τουλάχιστον όπως ισχυρίζονται οι κατασκευαστές του.


Το ADS έχει τη δυνατότητα να σημαδέψει σε απόσταση περί του ενός χιλιομέτρου έναν ανθρώπινο στόχο και να εξαπολύσει ακτίνα ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας μεγέθους 3,2 mm.

Το θερμικό κύμα που εκτοξεύεται θερμαίνει τα μόρια του ανθρώπινου δέρματος, προκαλώντας τοπική αύξηση της θερμοκρασίας μέχρι τους 50 βαθμούς Κελσίου!


Βρετανός δημοσιογράφος που εκτέθηκε εθελοντικά στην ακτινοβολία του ADS περιέγραψε την εμπειρία ως «αφόρητα δυσάρεστη». «Ήταν σα να ανοίγεις την πόρτα ενός καυτού φούρνου» είπε χαρακτηριστικά σημειώνοντας ότι ενστικτωδώς θες να φύγεις από εκείνο το σημείο και να αναζητήσεις κάποια κάλυψη και προστασία.


Εκτός από την αποτροπή που προκαλεί ένα τέτοιο όπλο, θεωρείται από στρατιωτικής άποψης ιδανικό για τη φρούρηση σημείων ελέγχου καθώς και για την επιτήρηση περιοχών.

Παράλληλα άνοιξε και η όρεξη των αμερικανικών δυνάμεων ασφαλείας που βλέπουν στο ADS το κατάλληλο όργανο για τον έλεγχο και την καταστολή του πλήθους σε περιπτώσεις διαδηλώσεων ή άλλων αναταραχών.

Η «αποτελεσματικότητά» του άλλωστε θεωρείται κορυφαία στον τομέα των μη θανατηφόρων όπλων: έχει υπολογιστεί ότι είναι 10 φορές μεγαλύτερη από την αποτελεσματικότητα των σφαιρών από καουτσούκ.

Το κόστος του εξίσου μεγάλο: κάθε συσκευή ADS κοστίζει 5 εκατομμύρια δολάρια.


Όμως πόσο «ανώδυνο» είναι τελικά για την ανθρώπινη ζωή;


Η διευθύντρια της Διεύθυνσης Μη Θανατηφόρων Όπλων του αμερικανικού Πενταγώνου υποστηρίζει την επιχειρησιακή λειτουργία της «Ακτίνας του Πόνου» υπογραμμίζοντας ότι έχει στη διάθεσή της 11.000 εκθέσεις από δοκιμές σε 700 εθελοντές και πως μια εκπαίδευση 80 ωρών για τη σωστή χρήση του όπλου, έτσι ώστε να μην κινδυνεύουν ζωές, είναι αρκετή.


Ο καθηγητής Γιούργκεν Άλτμαν του Πανεπιστημίου του Ντόρτμουντ, εμπειρογνώμονας στα όπλα αυτού του τύπου διαφωνεί. Σημειώνει ότι οι δοκιμές του αμερικανικού στρατού έγιναν με ελεγχόμενη ακτινοβολία, κάτι που δεν μπορεί να τηρηθεί απαρέγκλιτα στην πραγματική ζωή.

«Ενδέχεται να προκληθούν εγκαύματα δεύτερου και τρίτου βαθμού. Εάν μάλιστα το 20% του σώματος δεχθεί τέτοιες ακτίνες, ανακύπτει κίνδυνος για την ανθρώπινη ζωή ή πιθανότατα τα θύματα να οδηγηθούν στην εντατική.


Αν δεν υπάρχει η τεχνική δυνατότητα να αποτρέπεται η προσβολή εκ νέου στο ίδιο σημείο του σώματος, τότε το ADS έχει την ικανότητα να επιφέρει μόνιμο τραυματισμό ή ακόμη και θάνατο» καταλήγει ο Άλτμαν.

Τα μη θανατηφόρα όπλα θεωρούνται τα όπλα του μέλλοντος και ήδη οι δυτικές δυνάμεις δίνουν προτεραιότητα στην ανάπτυξή τους.


Το ADS είναι μόνο ένα από τα υπερόπλα που κατασκευάζονται στα εργαστήρια των ΗΠΑ με άκρα μυστικότητα: άλλα στηρίζονται στα εκθαμβωτικά φώτα για να τυφλώνουν, άλλα στους εκκωφαντικούς θορύβους για να αποπροσανατολίζουν τους «ανθρώπινους στόχους», άλλα στα ραδιοκύματα για να αποσυντονίζουν τους κινητήρες των «εχθρικών» οχημάτων.


Δεν βγάζουν ήχους, δεν μπορείς να τα δεις, δεν έχεις τον τρόπο να αμυνθείς. Η ψυχολογική τους επίδραση είναι τεράστια και όλοι συμφωνούν ότι είναι τελείως εκφοβιστικά. Όπως ίσως και το ίδιο το μέλλον.


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή Το είδα ΕΔΩ



Αιτία παγκόσμιας κατάρρευσης σε 3 λεπτά...


To quiz είναι για γέλια, αλλά κυρίως για κλάματα

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

"Να επιτάξει τους κλέφτες"



Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε ένα άρθρο - σχετικό με την απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης - που δημοσίευσε το blog http://olympia.gr/ (από Factorx | Antinews).

Ένα χαρακτηριστικό κομμάτι του άρθρου:.

…Με άλλα λόγια, θα αλλάξει πλήρως η δομή όχι μόνον του συγκεκριμένου επαγγέλματος, αλλά και όλων των άλλων επαγγελμάτων γύρω από αυτό. Θα πεθάνει η μικρομεσαία ατομική επιχείρηση, που απέφερε αξιοπρεπές εισόδημα σε όσους την ασκούσαν, και θα προχωρήσουμε σε εξαθλίωση και υπαλληλοποίηση των Ελλήνων.

Το κυβερνητικό σχέδιο, το οποίο μόνο κυβερνητικό δεν είναι, μια που πρόκειται για το σύνηθες σχέδιο άλωσης των οικονομιών που εφαρμόζουν οι πολυεθνικές, πρόκειται να εφαρμοστεί στο σύνολο της ελληνικής οικονομίας, αφού «τελειώσει» η κυβέρνηση με τους φορτηγατζήδες.

Μια γεύση του τι σημαίνει ο θάνατος της μικρομεσαίας επιχείρησης για το σύνολο της οικονομίας, μπορεί να πάρει κανείς, αν δει τι συμβαίνει στο «ελεύθερο» και καθόλου «κλειστό» επάγγελμα των σούπερ-μάρκετ: Πέντε-έξι αλυσίδες, οι περισσότερες πολυεθνικές, ελέγχουν το σύνολο της χώρας και καθορίζουν αυθαίρετα όχι μόνον τις τιμές, αλλά και το ποια προϊόντα θα βρουν θέση στα ράφια και ποια όχι. Έτσι καταλήξαμε να έχουμε το ακριβότερο καλάθι της νοικοκυράς στην Ευρώπη.

Το ίδιο βίντεο χωρίς περικοπές - Από το βραδινό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού MEGA (29/7/2010).




Καταυλισμός τσιγγάνων στο λιμάνι του Ναυπλίου, γίνεται ατραξιόν για επισκέπτες


Από την εφημερίδα ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Ούτε μια, ούτε δύο, ούτε τρεις… Σε λίγο θα μετράμε χίλιες δεκατρείς οικογένειες τσιγγάνων, που διανυχτερεύουν στην Ανατολική προβλήτα του λιμανιού του Ναυπλίου, στρωματσάδα, αποτελώντας πλέον ατραξιόν της πρώτης Ελληνικής Πρωτεύουσας.


Σχολιάσαμε πριν από μερικές ημέρες στην στήλη «ιχνηλασίες», την αδιαφορία του λιμεναρχείου Ναυπλίου για δυό οικογένειες τσιγγάνων που όλο το καλοκαίρι διανυχτερεύουν στο λιμάνι και ανάμεσά τους περνούν περιπατητές. Συμπληρώνουμε την περιγραφή σήμερα, αφού είχαμε την ευκαιρία να γίνουμε πιο παρατηρητικοί και να δούμε όσα δεν βλέπει το περιπολικό του λιμεναρχείου, που περνά από εκεί ανά μία τουλάχιστον ώρα, κάθε βράδυ:


Πρώτον. Οι οικογένειες των τουριστών τσιγγάνων πολλαπλασιάστηκαν. Συγκεντρώνονται εκεί από νωρίς κάθε απόγευμα, ανοίγουν στην διαπασών τα μαγνητόφωνα και αρχίζουν το γλέντι, με χορούς και τραγούδια. Μερικές φορές συγκεντρώνουν τα βλέμματα των επισκεπτών της πόλης (Ελλήνων και ξένων), που πιθανόν να θεωρούν ότι προσφέρεται δωρεάν φολκλόρ θέαμα, από τον δήμο.


Δεύτερον. Νωρίς το πρωί τσιγγάνοι και τσιγγάνες ουρούνε στο λιμάνι. Οι άντρες στραμμένοι προς το Μπούρτζι ή προς τη νομαρχία «δροσίζουν» την θάλασσα, οι δε γυναίκες μισοκρυμμένες πίσω από τις σάπιες εγκαταλελειμμένες πλατφόρμες «ποτίζουν» την άσφαλτο.


Τρίτον. Τα σκουπίδια από τους πρωινούς καφέδες, τα χαρτιά από τις τυρόπιτες, αλλά και τα χαρτιά υγείας (ναι μεταχειρισμένα!) ανεμίζουν με το πρώτο αεράκι και γεμίζουν όλη την προβλήτα από την θάλασσα μέχρι το τρένο, χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο αν φυσήξει λίγο παραπάνω, να φτάσουν και στην οδό Μπουμπουλίνας.


Τέταρτον. Ο πληθυσμός όλο και μεγαλώνει μέρα με την ημέρα, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένας ιδιόμορφος καταυλισμός μέσα στην καρδιά του τουριστικού Ναυπλίου.


Πέμπτον. Οι διαμαρτυρίες των ντόπιων μπαίνουν από το ένα αυτί της τηλεφωνήτριας του λιμεναρχείου και βγαίνουν από το άλλο.


Έκτον. Πρωί – πρωί της επομένης ημέρας τσιγγάνες πλένουν την μπουγάδα τους, είτε στην βρύση του σταθμού του τρένου, είτε στο γκαζόν της πλατείας Αγίου Αναστασίου, με νερό που παίρνουν από την τεχνητή βροχή (στην προκειμένη περίπτωση η αδιαφορία δεν βαραίνει το λιμεναρχείο, αλλά την δημοτική αστυνομία).


Είναι μόλις μερικές από τις παρατηρήσεις που μπορέσαμε να καταγράψουμε παρατηρώντας τον καταυλισμό να εξελίσσεται ραγδαίως τα τελευταία 24ωρα.


Και η απορία είναι η εξής: τι διάολο συμβαίνει και απολαμβάνουν οι συγκεκριμένοι τουρίστες – τσιγγάνοι αυτή την ιδιόμορφη ασυλία μέσα στο Ναύπλιο; Ποιος δεν νοιάζεται καθόλου γι΄ αυτή την πόλη, ή ποιος νοιάζεται για να μην ενοχλούνται από τις αρχές;


Oliver Stone: Οι Εβραίοι είναι το πιο ισχυρό λόμπι στην Ουάσινγκτον και ελέγχουν τα ΜΜΕ

Για αντισημιτισμό κατηγόρησε σήμερα τον Αμερικανό σκηνοθέτη Όλιβερ Στόουν το Κέντρο Σιμόν-Βίσενταλ, λέγοντας ότι «μειώνει τη σημασία του Ολοκαυτώματος» και κάλεσε το Χόλιγουντ να ξεσηκωθεί με τα λεγόμενα του σκηνοθέτη.


Ο Όλιβερ Στόουν είναι «ένας ακόμη παπαγάλος στην αντισημιτική χορωδία» γράφει στην ανακοίνωσή του ο ραβίνος Άμπραχαμ Κούπερ που διευθύνει το Κέντρο, σκοπός του οποίου είναι η διατήρηση της μνήμης του Ολοκαυτώματος.


Σύμφωνα με τα όσα είπε σε συνέντευξή του στη βρετανική εφημερίδα «Sunday Times» ο Αμερικανός σκηνοθέτης, ο Αδόλφος Χίτλερ «έκανε μεγαλύτερο κακό στον ρωσικό λαό απ' ό,τι στους Εβραίους».


Ερωτηθείς γιατί η τελευταία του δουλειά, μία σειρά ντοκιμαντέρ με τίτλο «η Κρυφή Ιστορίας της Αμερικής από τον Όλιβερ Στόουν», επικεντρώνεται στο Ολοκαύτωμα, ο Στόουν απάντησε: «εξαίτιας της κυριαρχίας των Εβραίων στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης» .


«Έχουν την τελευταία λέξη σε κάθε σχόλιο, είναι το πιο ισχυρό λόμπι στην Ουάσινγκτον. Το Ισραήλ έχει γ* την εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ επί χρόνια», ήταν η χαρακτηριστική δήλωση του σκηνοθέτη, ο οποίος ωστόσο μετά τις αντιδράσεις αναγκάστηκε να εκδώσει μία απολογητική ανακοίνωση:


«Προσπαθώντας να δώσω μία ευρύτερη εικόνα των θηριωδιών που έπραξαν οι Γερμανοί εις βάρος πολλών λαών, έκανα έναν αδέξιο συσχετισμό με το Ολοκαύτωμα, για τον οποίο λυπάμαι και ζητώ συγγνώμη», γράφει στην ανακοίνωσή του ο Στόουν.


«Είναι προφανές ότι οι Εβραίοι δεν ελέγχουν τα μέσα ενημέρωσης, ή οποιαδήποτε άλλη βιομηχανία. Το γεγονός ότι το Ολοκαύτωμα εξακολουθεί να παραμένει ένα σημαντικό, ζωντανό και τρέχον θέμα ακόμη και σήμερα οφείλεται πράγματι στην σκληρή δουλειά ενός ευρύτατου συνασπισμού για να διατηρηθεί η μνήμη αυτής της θηριωδίας -και πρόκειται πράγματι για θηριωδία» .


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Το είδα στο http://antipliroforisi.blogspot.com/ - Πηγή: www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ


Προηγουμένως όμως η Αμερικανική Εβραϊκή Επιτροπή είχε κάνει την εξής δήλωση: «Παρά τη δήθεν προοδευτικότητά του, τα σχόλια του Oliver Stone δεν διαφέρουν πολύ από τα μεθυσμένα, γεμάτα μίσος για τους Εβραίους ξεσπάσματα της άλλης διασημότητας του Χόλιγουντ, του Mel Gibson».


-- Για τον Gibson του οποίου η καριέρα έχει πάρει την κατιούσα βλέπε σχετικό άρθρο ΕΔΩ


--Σημειωτέον, ότι ο πατέρας του Stone ήταν Εβραίος (και η μητέρα του Γαλλίδα).


Σύμφωνα με άρθρο της Ισραηλίτικης Haaretz, νωρίτερα φέτος, ο Stone μιλώντας στον Σύνδεσμο Τηλεοπτικών Κριτικών στην Pasadena, είπε ότι "ο Χίτλερ είναι ένας εύκολος αποδιοπομπαίος τράγος σε όλη την ιστορία και έχει μεταχειριστεί φτηνά."


"Είναι το προϊόν μίας σειράς ενεργειών. Είναι αιτία και αποτέλεσμα ... Οι άνθρωποι στην Αμερική δεν γνωρίζουν την σύνδεση μεταξύ του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου και του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου, είπε ο Stone προσθέτοντας, ότι μέσα από το ντοκιμαντέρ του «περπατάμε με τα παπούτσια του Στάλιν και με τα παπούτσια του Χίτλερ για να καταλάβουμε την άποψή τους. "


"Πάμε να εκπαιδεύσουμε το μυαλό μας και να το απελευθερώσουμε και να το διευρύνουμε. Θέλουμε να προχωρήσουμε πέρα από γνώμες ... Ψάξτε για τη χρηματοδότηση του ναζιστικού κόμματος. Πόσα αμερικανικές επιχειρήσεις συμμετείχαν, από την GM έως την IBM. Ο Χίτλερ είναι απλά ένας άνθρωπος που θα μπορούσε εύκολα να δολοφονηθεί", είπε ο Στόουν.


Καταγγελία ότι Πακιστανοί έβαλαν φωτιά σε Εκκλησία στην Αθήνα


Εμπρησμός χθες το βράδυ (27/7) στην Αγία Τριάδα στην Αθήνα και συγκεκριμένα στην οδό Αγίας Άννης.

Περίεργο συμβάν εχθές στις 2.30 το πρωί. Αυτό που κάνει το συμβάν πιο παράξενο είναι το ότι κανένα ΜΜΕ δεν ανέφερε τίποτε.


Με γραπτή του επιστολή ένας αυτόπτης μάρτυρας, αναφέρει τα εξής στην Αστυνομία της περιοχής:


"Εχθές το βράδυ στις 2.30 περίπου, ήμουν με την κοπέλα μου στο αυτοκίνητο κοντά στην εκκλησία, στην Αγίας Άννης. Καθόμασταν σε δρόμο κάθετο στην Αγ. Άννης και είχαμε πίσω μας την εκκλησία. Καθόμασταν εκεί για μισή ώρα περίπου.

Πέρασαν δίπλα μας ακριβώς τρεις Πακιστανοί με κελεμπίες και ο ένας κρατούσε ένα μπιτόνι γεμάτο, γιατί το μετάφερε με δυσκολία. Δεν μας είδαν γιατί φοβηθήκαμε και σκύψαμε να μη μας δουν.


Μετά από λίγο είδαμε την φωτιά στην εκκλησία 100 μέτρα πίσω μας και φύγαμε αμέσως. Λίγα λεπτά πριν είχε περάσει από εκεί ένα ασημί Punto που το είδαμε πάλι να περνάει την ώρα που φεύγαμε. Στο Punto ήταν μόνο ο οδηγός και φαινόταν να κάνει βόλτες. Όταν φεύγαμε αυτός πήγαινε προς την φωτιά. Το αριστερό stop ήταν σπασμένο".


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Το είδα στο Ας μιλήσουμε επιτέλους. Την είδηση παρουσίασε πρώτο το hellenicrevenge και αναδημοσίευσαν και άλλα μπλογκς. Όσον αφορά το ίδιο το περιστατικό – χωρίς την παραπάνω μαρτυρία - το μόνο site που είδα να αναφέρεται ήταν το newsbeast.gr ενώ έγραψε και το ΕΘΝΟΣonline.


Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010

ΗΠΑ: Δεν θα της δώσουν το πτυχίο αν δεν αλλάξει τις θρησκευτικές της πεποιθήσεις (εννοείται χριστιανικές)


Μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο Πανεπιστήμιο της Georgia των ΗΠΑ μηνύει το Πανεπιστήμιό της, που την υποχρέωσε να υποβληθεί σε πρόγραμμα «αποκατάστασης», λόγω των θρησκευτικών της πεποιθήσεων, σχετικά με την ομοφυλοφιλία και τα άτομα που εγχειρίζονται για να αλλάξουν φύλο.


Η 24χρονη Jennifer Keeton, έχει ήδη αποκτήσει μεταπτυχιακό δίπλωμα στην παροχή συμβουλών (η παροχή συμβουλών είναι ειδικότητα της ψυχολογίας. Ο σύμβουλος είναι πολύ διαδεδομένος στις ΗΠΑ) στο Πανεπιστήμιο Augusta State University από το 2009, αλλά οι αρμόδιοι της Σχολής της, της είπαν ότι θα απορριφθεί από το Πρόγραμμα εκτός εάν δεν μεταβάλλει "τις βασικές θρησκευτικές της πεποιθήσεις σχετικά με την ανθρώπινη φύση και συμπεριφορά," σύμφωνα με μια Αγωγή που υπέβαλε την περασμένη εβδομάδα.


«Η Σχολή έχει υποσχεθεί ότι θα διώξει την δεσποινίς Keeton από το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Αποφοίτησης Συμβούλων, όχι λόγω της κακής ακαδημαϊκής της παρουσίας ή της απόδειξης ότι έχει ελλείψεις σε κλινικές επιδόσεις, αλλά απλά και μόνο επειδή έχει ανακοινώσει τόσο εντός όσο και εκτός της αίθουσας διδασκαλίας ότι αποδέχεται την χριστιανική ηθική σε θέματα της ανθρώπινης σεξουαλικότητας και της ταυτότητας του φύλου ", αναφέρει η 43σέλιδη Αγωγή.


Η Keeton ενημερώθηκε από την διεύθυνση της Σχολής στα τέλη Μαΐου ότι θα πρέπει να κληθεί να λάβει μέρος σε ένα σχέδιο «αποκατάστασης», λόγω των ‘ανησυχιών’ της Σχολής σχετικά με τις πεποιθήσεις της για τα θέματα που αφορούν τους γκέι, τις λεσβίες και τα αμφισεξουαλικά και τρανσεξουαλικά άτομα, ανέφερε το FOXNews.com.


«Το Πανεπιστήμιο προσδιορίζει τις απόψεις της δεσποινίδος Keeton ως ενδεικτικό της επαγγελματικής της ακαταλληλότητας στα πρόσωπα που ανήκουν σε αυτές τις ομάδες», αναφέρει η Αγωγή.


Σε δήλωσή του στο FoxNews.com, εκπρόσωπος του Πανεπιστημίου της Augusta, αρνήθηκε να σχολιάσει

ειδικά για την άσκηση της Αγωγής, αλλά είπε ότι το Πανεπιστήμιο δεν κάνει διακρίσεις στη βάση της ηθικής, των θρησκευτικών, πολιτικών ή προσωπικών απόψεων ή πεποιθήσεων των φοιτητών.

Αναφέρθηκε όμως στον «κώδικα δεοντολογίας» της Αμερικάνικης Συμβουλευτικής Ένωσης, στον οποίον βασίζεται το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, το οποίο ορίζει τους ρόλους και τις αρμοδιότητες των επαγγελματιών συμβούλων. "Ο κώδικας περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα σπουδών του εκπαιδευτικού προγράμματος και ορίζει ότι οι εκπαιδευόμενοι σύμβουλοι έχουν την ίδια ευθύνη με τους επαγγελματίες συμβούλους στο να κατανοήσουν και να ακολουθήσουν τον κώδικα δεοντολογίας».


Ο κώδικας δεοντολογίας απαγορεύει στους συμβούλους να κάνουν διακρίσεις με βάση μια σειρά παραγόντων, συμπεριλαμβανομένης της ‘ταυτότητας φύλου’ και του ‘σεξουαλικού προσανατολισμού’. "Οι σύμβουλοι δεν πρέπει να κάνουν διακρίσεις εις βάρος των πελατών τους κατά τρόπο που να έχει αρνητικό αντίκτυπο σε αυτούς" αναφέρει ο κώδικας.


Το «σχέδιο αποκατάστασης», σύμφωνα με την αγωγή, σημείωσε την "διαφωνία της Keeton σε διάφορες συζητήσεις στην τάξη και σε γραπτές εργασίες σχετικά με τον τρόπο ζωής των γκέι και των λεσβιών», (‘gay and lesbian 'lifestyle’), καθώς και την πεποίθησή της ότι αυτά τα «μοντέλα ζωής» αποτελούν περιπτώσεις σύγχυσης ταυτότητας.


Αν η Keeton αποτύχει να ολοκληρώσει το «σχέδιο», στο οποίο περιλαμβάνονται και πρόσθετη προφορική και γραπτή εξέταση που θα περιγράφει τον αντίκτυπο που έχουν οι πεποιθήσεις της, θα αποβληθεί από το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Συμβούλων, σύμφωνα με την Αγωγή.


Η Keeton έχει δηλώσει ότι πιστεύει ότι η σεξουαλική συμπεριφορά είναι το «αποτέλεσμα της προσωπικής επιλογής και όχι μία αναπόφευκτη κατάληξη από προσδιοριστικές δυνάμεις», σύμφωνα με την Αγωγή.


«Επίσης, πιστεύει ότι υπάρχουν μόνο δύο φύλα, το αρσενικό και το θηλυκό, και ότι το κάθε ένα έχει δοθεί στο κάθε άτομο κατά την δημιουργία του, και δεν πιστεύει ότι το φύλο είναι ένα κοινωνικό κατασκεύασμα ή μία ατομική επιλογή που υπόκειται σε αλλαγές από το άτομο που δημιουργήθηκε έτσι," λέει η Αγωγή.


"Επιπλέον, έχει εκφράσει την άποψή της ότι η ομοφυλοφιλία είναι ένας «τρόπος ζωής», και όχι ένα «συστατικό στοιχείο της ύπαρξης».



Ο David French, ανώτερος σύμβουλος στη νομική εταιρία ‘Alliance Defense Fund’, ο οποίος κατέθεσε την αγωγή εναντίον του Πανεπιστημίου, για λογαριασμό της Keeton, δήλωσε ότι το Πανεπιστήμιο δεν έχει το δικαίωμα να υποχρεώσει τους πολίτες να αλλάξουν τις πεποιθήσεις τους για οποιοδήποτε θέμα.


«Το πανεπιστήμιο δήλωσε στην Jennifer Keeton ότι αν δεν αλλάξει τις πεποιθήσεις της, δεν μπορεί να μείνει στο πρόγραμμα", είπε στο FoxNews.com. "Δεν θα έχει καν την ευκαιρία να πάρει το πτυχίο. Θα πρέπει να διωχθεί».


"Ένας φοιτητής έχει το δικαίωμα να εκφράζει την άποψή του μέσα και έξω από την τάξη χωρίς φόβο ή λογοκρισία ή αποβολή," είπε ο French.


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή