Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Οδηγίες στους Βρετανούς αστυνομικούς για μάγισσες και άθεους


Συνήθως ένας αστυνομικός θα επέμβαινε άμεσα αν έβλεπε έναν άνθρωπο γυμνό, με χειροπέδες και με καλυμμένα τα μάτια. Με το νέο εγχειρίδιο όμως με τα «πρέπει» και «δεν πρέπει» που εφοδίασε το βρετανικό υπουργείο εσωτερικών τους αστυνομικούς στη χώρα μάλλον θα πρέπει να το ξανασκεφτεί.

Καθώς είναι η εποχή του Halloween δίδονται στους Βρετανούς αστυνομικούς επίσημες οδηγίες για τον τρόπο που θα πρέπει να αντιμετωπίζουν τις μάγισσες.

Οι συμβουλές περιέρχονται στο 300σέλιδο "εγχειρίδιο πολυμορφίας" ("diversity handbook") που λέει τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουν οι αστυνομικοί όταν πλησιάζουν τους οπαδούς μιας σειράς θρησκειών και άλλων δοξασιών, από τον αθεϊσμό έως τον Ζωροαστρισμό, ώστε να μην τους προσβάλουν τα θεμελιώδη δικαιώματα. Σύμφωνα λοιπόν με το βιβλίο, «δεν χρειάζεται να βγάζετε γρήγορα συμπεράσματα αν δείτε έναν γυμνό άνθρωπο με καλυμμένα μάτια και δεμένα τα χέρια, καθώς είναι πιθανό να είναι μέλος κάποιας παγανιστικής ομάδας»!.

Στο ίδιο βιβλίο οδηγιών μάλιστα αναφέρεται πως «δεν πρέπει να ακουμπήσει ένας αστυνομικός το «Βιβλίο των Σκιών», (το οποίο περιέχει ξόρκια και χειρισμούς του τελετουργικού στιλέτο τους), αν συλλάβει μια μάγισσα, καθώς θεωρείται προσβολή»!

«Οι Μάγισσες έχουν το ‘Βιβλίο των Σκιών’, το οποίο περιέχει μια χειρόγραφη καταγραφή ή ημερολόγιο της προσωπικής τους προόδου ως μάγισσα», λέει ο οδηγός.

«Πολλά βιβλία μπορεί να χρησιμοποιούνται από τις μάγισσες, αλλά αυτό το βιβλίο θεωρείται ως ‘ιδιωτικό’ και ‘ειδικό’ και δεν πρέπει να αγγιχτεί από κανέναν, εκτός από τον συγγραφέα. Αν είναι δυνατόν, το καλύτερο είναι να αποφεύγετε να αγγίζετε αυτό το βιβλίο."

Ο οδηγός, που καταρτίστηκε από τη Μητροπολιτική Αστυνομία, την μεγαλύτερη αστυνομική δύναμη της Βρετανίας, προειδοποιεί ενάντια της διακοπής μιας παγανιστικής τελετής.

Και προσθέτει: "Κάποιες τελετές περιλαμβάνουν δεμένα μάτια, γυμνούς ανθρώπους που συμμετέχουν, των οποίων τα χέρια είναι δυνατόν να είναι δεμένα Αυτό, σύμφωνα με το τελετουργικό συμβαίνει με την πλήρη συναίνεση του συμμετέχοντος.."

Στους αστυνομικούς δίνονται επίσης συμβουλές για το ‘τελετουργικό στιλέτο’, γνωστό ως athame, που το φέρουν οι μάγισσες και ορισμένες άλλες παγανιστικές ομάδες.

"Κατά την είσοδο στο σπίτι μίας μάγισσας μην αγγίζετε ένα athame χωρίς την άδεια του ιδιοκτήτη», λέει.

"Κατά τη διάρκεια του ‘Beltane Bash’ που γιορτάζει το φεστιβάλ της Beltane (γύρω στα τέλη του Απριλίου), έχει γίνει συνήθεια για μερικούς να φορούν athames σε διάφορα μεγέθη, μερικές φορές στο μέγεθος ενός σπαθιού, στην ζώνη, ως ένα ορατό σύμβολο της παγανιστικής τους πίστης.

"Αυτά δεν προορίζονται να χρησιμοποιηθούν ως επιθετικά όπλα, αλλά θα μπορούσε να παρερμηνευθούν ως τέτοια."

Εξηγεί επίσης τις ημερομηνίες και τη σημασία των παγανιστικών φεστιβάλ, όπως του ‘Imbolc’, του ‘Lughnasadh’ και του ‘Samhain’ – γνωστού και ως ‘Halloween’.

Το εγχειρίδιο αναφέρει επίσης: "Οι παγανιστές δεν έχουν κάποιες θρησκευτικές διαιτητικές συνήθειες. Ωστόσο, πολλές μάγισσες, αν όχι όλες, είναι χορτοφάγοι."

Σε εννέα σελίδες που αφορούν τους άθεους, το εγχειρίδιο παρέχει συμβουλές σχετικά με τους τόπους λατρείας, τα ιερά κείμενα και την προσευχή, δηλώνοντας: «Δεν υπάρχουν καθορισμένοι χώροι λατρείας.

"Δεν υπάρχουν προβλεπόμενα κείμενα. Οι άθεοι δεν έχουν προσευχές."

Και προσθέτει: «οι άθεοι δεν έχουν διατροφικές απαιτήσεις διαφορετικές από κάθε άλλο άνθρωπο."

Δίνει επίσης στους αστυνομικούς έναν εύχρηστο οδηγό για βασικούς άθειυς φιλοσόφους και γνωστούς αγνωστικιστές στοχαστές όπως ο Bertrand Russell, ο Robert G. Ingersoll και ο Τόμας Χένρι Χάξλεϊ.

Και προειδοποιεί: "Πρέπει να γνωρίζετε ότι οι αθεϊστές μπορεί να αισθάνονται προσβεβλημένοι από την παραδοχή της πίστης" .

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγές: ΕΔΩ και ΕΔΩ

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Νέες Γερμανικές Βιομετρικές Ταυτότητες και χάκερ


Από Δευτέρα 1η Νοεμβρίου, νέες ταυτότητες θα εκδίδει η Γερμανία για τους πολίτες της, τεχνολογικά αναβαθμισμένες, με ενσωματωμένο μικροτσίπ πληροφοριών στοιχείων κατόχου πλην των τυπωμένων στην επιφάνειά της, όπως και βιομετρικών χαρακτηριστικών φωτογραφία: Δείγμα των νέων αυτών ταυτοτήτων, που ονομάστηκαν ePerso, παρουσίασε χθες επισήμως ο υπουργός Εσωτερικών της χώρας Τόμας ντε Μεζιέρ.

Το μικροτσίπ, βασισμένο σε τεχνολογία αναγνώρισης ραδιοσυχνοτήτων (RFID), ήδη ευρέως χρησιμοποιούμενο σε συστήματα ασφαλείας κτιρίων ή σε καταχώριση καταναλωτικών αγαθών σε εμπορικά κέντρα, αποτελεί σύμφωνα με τη γερμανική κυβέρνηση ενισχυτικό παράγοντα ασφαλείας των πολιτών: Κατ' αρχήν, για τις μετακινήσεις τους μέσα στην Ευρωπαϊκή Ενωση όπου οι πολίτες των χωρών-μελών της δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούν διαβατήριο, αλλά και ως ασφαλές μέσον αναγνώρισης των κατόχων τους κατά τις συναλλαγές τους μέσω Διαδικτύου, επίσης ως τρόπο εξακρίβωσης των ηλεκτρονικών υπογραφών τους.

Ομως, ως προς το πόσο πραγματικά ασφαλείς είναι οι νέες ηλεκτρονικές ταυτότητες -που εξωτερικά μοιάζουν με τις ήδη ισχύουσες- έχουν ήδη διατυπωθεί σοβαρές επιφυλάξεις. Αποκορύφωμα, όταν τον περασμένο Σεπτέμβριο, χάκερ της γερμανικής κολεκτίβας των χάκερ Chaos Computer Club (CCC) έκαναν, σε ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση, χρησιμοποιώντας βασικά προγράμματα spyware, μία μάλλον εύκολη επίδειξη του πόσο εύκολα το περιεχόμενο του ενσωματωμένου μικροτσίπ μπορεί να παραβιαστεί και, συνεπώς, να αλλοιωθούν τα στοιχεία του κατόχου της ταυτότητας...

Ντ.Β.

Πηγή: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ (από: www.dw-world.de)

Οι Βραζιλιάνοι θα υποχρεωθούν να βάλουν τσιπ RFID και συσκευές GPS στα αυτοκίνητά τους



Η κυβέρνησης της Βραζιλίας, πίσω από την πρόσοψη της «ανοικτής δημοκρατίας», ακολουθεί ένα δρόμο που την καθιστά ως ένα από τα πιο απολυταρχικά αστυνομικά κράτη στον κόσμο.
Ο λαός της Βραζιλίας θα αναγκαστεί πολύ σύντομα να τοποθετήσει στα αυτοκίνητά του τσιπς ταυτοποίησής (RFID), εκτός από τις συσκευές εντοπισμού GPS.
Σύμφωνα με διάφορες ειδήσεις, η κυβέρνηση της Βραζιλίας σπεύδει να παρουσιάσει μέχρι το Νοέμβριο του 2010, την συσκευή GPS που θα είναι υποχρεωτική σε όλα τα νέα αυτοκίνητα από τον Φεβρουάριο του 2011.
Είναι ασαφές το πώς αυτό θα γίνει, αλλά σε αυτό το άρθρο του Folha de Sao Paulo, λέει ότι η Denatran (Υπουργείο Μεταφορών) θα επιβλέπει το κέντρο, και ότι θα ενορχηστρωθεί από την Serpro (όργανο της κυβέρνησης για την επεξεργασία δεδομένων). Αυτό σημαίνει ότι η κυβέρνηση της Βραζιλίας μπορεί να έχει πρόσβαση στην τοποθεσία του κάθε αυτοκινήτου που είναι ταξινομημένο σε οποιαδήποτε χώρα!
Το άρθρο της Folha de Sao Paulo αναφέρει επίσης:
Για να παρακάμψουν τις επικρίσεις όσων ισχυρίζονται περιορισμό της ιδιωτικότητας, κάτι που έχει οδηγήσει τη συζήτηση μέσα στις αίθουσες των δικαστηρίων, ο υπουργός Marcio Fortes λέει ότι θα υπάρχουν δύο επιλογές: το tracker (ιχνηλάτης) και το blocker (συσκευή παρεμβολών). Αυτό θα κάνει το αυτοκίνητο να σταματάει σε μια δεδομένη κατάσταση, για παράδειγμα, αν ο κλέφτης σταματάει στα φανάρια, και θα είναι υποχρεωτικό. Από την άλλη πλευρά, το GPS tracker θα μπαίνει ή όχι από το χρήστη.
Οι επιπτώσεις αυτής της πρακτικής; Φανταστείτε αυτό το σύστημα στα χέρια μίας διεφθαρμένης και ολοκληρωτικής κυβέρνησης, η οποία θα αποφασίζει να ταμπελοποιήσει ως ‘τρομοκράτες’ όσους διαφωνούν με τις ενέργειές της. Οι Βραζιλιάνοι πρέπει να ενωθούν και να απορρίψουν αυτό το νόμο, που, στα πρότυπα του αμερικανικού «πολέμου κατά της τρομοκρατίας», χρησιμοποιεί την ασφάλεια ως πρόσχημα για την κατάργηση των ελευθεριών και της ιδιωτικής ζωής μας.
Τσιπ RFID αναγνώρισης στα αυτοκίνητα
Είχα διαβάσει πριν από λίγο καιρό ότι στην Πορτογαλία τα αυτοκίνητα θα έπρεπε να εφοδιαστούν με τσιπ RFID (Radio Frequency) εντοπισμού και έμεινα έκπληκτος από αυτό. Ποια ήταν η έκπληξή μου να μάθω ότι από το 2006 έχουμε ένα νόμο που δημιουργεί η SINIAV, ή Εθνικό Σύστημα Αυτόματης Αναγνώρισης Οχημάτων, η οποία θα απαιτήσει την εγκατάσταση του τσιπ αναγνώρισης σε όλα τα αυτοκίνητα και την διατήρηση ενός δικτύου κεραιών ανάγνωσης, το οποίο θα αναγνωρίζει κάθε όχημα .
Το Ψήφισμα Νο 212 της 13ης Νοεμβρίου 2006, λέει:
Το SINIAV αποτελείται από ηλεκτρονικές πλακέτες που τοποθετούνται στο όχημα, κεραίες, αναγνώστες, κέντρα επεξεργασίας δεδομένων και συστήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών.
Και συνεχίζει λέγοντας ότι τα στρατιωτικά οχήματα δεν απαιτείται να τα χρησιμοποιούν, αλλά όλα τα άλλα οχήματα με κινητήρα θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με το chip:
Παράγραφος 2: Τα στρατιωτικά οχήματα απαλλάσσονται από την υποχρέωση αυτή.
Άρθρο 2: Σε κανένα μηχανοκίνητο όχημα, ηλεκτρικό, ρυμουλκούμενο και ημιρυμουλκούμενο δεν μπορεί να χορηγηθεί άδεια να κυκλοφορήσει χωρίς να είναι εφοδιασμένο με τον ηλεκτρονικό πίνακα του παρόντος ψηφίσματος.
Την πλήρη ανάλυση μπορείτε να κατεβάσετε εδώ.
Σύμφωνα με τον μηχανικό Dario Thorbe, τα δεδομένα κρυπτογραφούνται και είναι εμπιστευτικά, και θα έχει πρόσβαση σε αυτά μόνο το Υπουργείο Μεταφορών και τελικά η αστυνομία. Aααα, εντάξει τότε, τώρα αισθάνομαι τόσο ασφαλής!
Και πάλι η ίδια κατάσταση με το πρόσχημα της «ασφάλειας», ώστε οι άνθρωποι να αποδεχθούν τα ολοκληρωτικά μέτρα. Σταδιακά βλέπουμε γύρω μας η κυβέρνηση, να στήνει το σκηνικό που θα επιτρέψει την μικρο-διαχείριση της ζωής όλων των πολιτών. Κοιτάζοντας από κοντά αυτό που θα γίνει σε λίγο στη Βραζιλία, το «1984» θα είναι αρκετά εύκολο.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ /Πηγή
Δείτε το βίντεο:

Γιάννης Ζωγράφος: Απέταξαν τον αρχιφύλακα γιατί είναι ορθόδοξος χριστιανός!


Το σύστημα κλιμακώνει την επίθεσή του κατά όσων τολμούν να αντιδράσουν στις μεθοδεύσεις του και στην απόπειρα θρησκευτικού και εθνικού αποχρωματισμού που καταβάλλεται από διεθνή κέντρα και τους εγχώριους λακέδες τους. Αυτή τη φορά, η ολοκληρωτικού τύπου καταστολή, δεν αφήνει αμφιβολίες γαι τις προθέσειςε τους. Ο αρχιφύλακας της ΕΛΑΣ Δημήτρης Ανδρεάκος τους κοίταξε στα μάτια και φυσικά, "πληρωνει". Όμως, η αντίσταση τροχιοδρομήθηκε.

συνέντευξη στον Δημήτρη Ζαφειρόπουλο

Πληροφορηθήκαμε ότι την περασμένη Παρασκευή, απετάχθη ένας αρχιφύλακας από την ΕΛΑΣ για λόγους που δεν αφορούν στην υπηρεσιακή του επάρκεια, αλλά στη θρησκευτική του συνείδηση. Χειριστήκατε την υπόθεσή του ως συνήγορος. Αληθεύει το γεγονός;

Αληθεύει πλήρως. Ο αρχιφύλακας Δημήτρης Ανδρεάκος, ένας υποδειγματικός καθ΄όλα αστυνομικός με 20ετή υπηρεσία στην ΕΛ.ΑΣ., χωρίς καμία πειθαρχική παράβαση και με ευδόκιμη θητεία, αποτάσσεται επειδή αρνήθηκε να παραλάβει την «κάρτα του πολίτη», την ηλεκτρονική κάρτα που η κυβέρνηση προωθεί και για τους υπόλοιπους από εμάς, εντός του 2011.

Πρόκειται για τη λεγόμενη «έξυπνη κάρτα» που θα περιέχει κωδικοποιημένα σε ηλεκτρονική μορφή, στοιχεία του κατόχου της;

Πρόκειται πράγματι για την κάρτα που θα ενσωματώνει όλα τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα ενός πολίτη σε ηλεκτρονική μορφή (barcode ή τσιπάκι ανάλογα με την τεχνολογία που θα υιοθετηθεί), στη διαχείριση των πληροφοριών των οποίων δεν θα έχει πρόσβαση ούτε καν ο φορέας τους! Δηλαδή το κεντρικό σύστημα θα διαχειρίζεται ένα πλήθος πληροφοριών του πολίτη (ΑΦΜ, ασφαλιστική ενημερότητα, στοιχεία περιουσιακής κατάστασης, στοιχεία ιατρικού φακέλου, καταναλωτικές συνήθειες κλπ), χωρίς ο ίδιος να έχει δώσει τη συγκατάθεσή του, ώστε να είναι ευχερέστερη από την εξουσία η «ταξινόμησή» των στοιχείων του και ο έλεγχός του σε κάθε έκφανση της δραστηριότητάς του εντός της κοινωνίας. Μιλάμε επομένως για την πλήρη «αριθμοποίηση» του φυσικού προσώπου και την οιονεί κατάργηση των ατομικών δικαιωμάτων που αναγνωρίζονται από τον Αστικό Κώδικα και το Σύνταγμα, επομένως για μια ευθέως αντισυνταγματική και αντιδημοκρατική μεθόδευση, η οποία πρώτα θα εφαρμοστεί στα σώματα ασφαλείας και τον στρατό και στη συνέχεια στους πολίτες.

Πότε εισήχθη το εν λόγω νομοθέτημα; Από πότε τα σώματα ασφαλείας οφείλουν να προμηθευτούν την κάρτα;

Το νομοθέτημα αποτελεί μια από τις πιο επικίνδυνες παρακαταθήκες της κυβέρνησης της ΝΔ. Εισήχθη με τον νόμο 3655/2008 που έθεσε για πρώτη φορά τόσο σοβαρά, το θέμα της αριθμοποίησης του προσώπου μέσω του ΑΜΚΑ και της αδυναμίας για συναλλαγή, σε όποιον δεν ελάμβανε τον αριθμό. Σύμφωνα με το άρθρο 153 λοιπόν, «Ο Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ)... καθιερώνεται υποχρεωτικά ως αριθμός εργασιακής και ασφαλιστικής ταυτοποίησης όλων των πολιτών της χώρας. 2. Από την ίδια ως άνω ημερομηνία (Ιούνιος 2009) ουδείς δύναται να απασχοληθεί ως μισθωτός ή ως αυτοαπασχολούμενος, να ασφαλισθεί ή να καταβάλει ασφαλιστικές εισφορές, να εκδώσει ή να ανανεώσει βιβλιάριο ασθενείας, να δικαιωθεί και να εισπράξει συντάξεις και γενικότερα πάσης φύσεως παροχές, επιδόματα και βοηθήματα, εάν δεν διαθέτει ΑΜΚΑ, ο οποίος αναγράφεται υποχρεωτικά επί όλων των ως άνω αντίστοιχων παραστατικών..» Αυτό το κατάπτυστο νομοθέτημα της Πετραλιά, αποτελεί τον προάγγελο της «κάρτας του πολίτη» του Ραγκούση, αφού υποχρεωτικά στην τελευταία, αναγράφεται ο ΑΜΚΑ ως αριθμός ταυτοποίησης του ατόμου. Ήδη οι αιτήσεις για τη χορήγηση της κάρτας, έχει ξεκινήσει από το 2009 για την ΕΛΑΣ και σύντομα αναμένεται να ολοκληρωθεί (πολλοί την έχουν ήδη παραλάβει) , ενώ έπεται συνέχεια για τα υπόλοιπα σώματα ασφαλείας και τον στρατό.

Υπάρχει συγκεκριμένη διαταγή της ΕΛ.ΑΣ. που αναφέρει τα τεχνικά χαρακτηριστικά της κάρτας που χορηγείται στους αστυνομικούς;

Υπάρχει και μπορεί κανείς εύκολα να την αποκτήσει από οποιαδήποτε υπηρεσία της ΕΛ.ΑΣ, αφού είναι αδιαβάθμητη. Στη διαταγή αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι «...οι λοιπές τεχνικές προδιαγραφές ασφαλείας του Δελτίου Ταυτότητας, είναι απόρρητες, δεν δημοσιεύονται και τηρούνται στη διεύθυνση διαβατηρίων».

Τι σημαίνει αυτό;

Ότι ούτε καν ο κάτοχός της μπορεί να γνωρίζει τι στοιχεία περιέχονται στην κάρτα του γι' αυτόν, τα οποία όμως γνωρίζουν άλλοι, αυτοί δηλαδή που έχουν πρόσβαση στο σύστημα.

Υπάρχει κάποια ηλεκτρονική ζώνη στην κάρτα;

Μα, γι'αυτό ακριβώς μιλάμε. Προβλέπεται η λεγόμενη «Μηχανικώς Αναγνωρίσιμη Ζώνη» (ΜΑΖ) η οποία θα περιέχει κωδικοποιημένα όλα τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του πολίτη, καθώς και άλλα στα οποία δεν θα έχει πρόσβαση και με τα οποία η διοίκηση θα την έχει «γεμίσει» προς δική της «διευκόλυνση».

Μήπως οι επιφυλάξεις που διατυπώνονται από τους υπόχρεους στην παραλαβή της κάρτας είναι υπερβολικές;

Όχι μόνο υπερβολικές δεν είναι, αλλά χλιαρές! Αν αντιλαμβανόταν κανείς τι σημαίνει η υιοθέτηση του συστήματος παρακολούθησης των πολιτών που σχεδιάζεται, θα εξοργιζόταν με την απάθεια των δήθεν «οργανώσεων πολιτών για τα ανθρώπινα δικαιώματα», των «καταναλωτικών ενώσεων» και των λοιπών «φορέων», που μόνο σκοπό έχουν να εισπράττουν επιδοτήσεις και να αερολογούν, ώστε να είναι αρεστοί στην εξουσία. Απαντώ: η υποχρεωτική παραλαβή της κάρτας, ιδίως όταν αυτή συνδέεται με την εκβιαστική απειλή της στέρησης του μισθού, της μη περίθαλψης, της μη παραλαβής φαρμάκων και της απώλειας των εργασιακών δικαιωμάτων του φέροντος, προσβάλλει ευθέως όχι μόνο τη θρησκευτική ελευθερία του ατόμου (δηλαδή την ευαισθησία της πλειοψηφίας των ορθοδόξων χριστιανών να μην ταυτοποιούνται με αριθμό αλλά με το όνομά τους), αλλά και τις ελευθερίες που πηγάζουν από την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας, το σεβασμό της αξίας του ανθρώπου κλπ, που όλες, αποτελούν βασικές αρχές του Ελληνικού Συντάγματος. Η υποχρεωτική χρήση κάρτας λοιπόν ως απαραίτητης προυπόθεσης για την άσκηση πλήθους συνταγματικών δικαιωμάτων όπως η άσκηση του δικαιώματος στην εργασία (άρθρο 22 παρ. 1 Συντ.) αλλά κυρίως στην περίθαλψη (άρθρο 21 παρ. 3 Συντ.) κλπ, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το άρθρο 2 παρ. 1 του Συντάγματος για την υποχρέωση της Πολιτείας στο σεβασμό της αξίας του ανθρώπου, όπως εξειδικεύεται ως φυσικό πρόσωπο από τις σχετικές διατάξεις του Αστικού Κώδικα (άρθρα 34,57- 59 ΑΚ) . Η απόδοση επομένως ενός μοναδικού και ισόβιου αριθμού που περιέχεται στην κάρτα με τη μορφή του ΑΜΚΑ, με τον οποίο γίνεται η αναγνώριση και ταυτοποίηση του προσώπου ως ατόμου σε όλες του τις συναλλαγές σε αντικατάσταση του ονόματος όπως αυτό καθορίζει την προσωπικότητά του (άρθρα 57,58 ΑΚ), μετατρέπει παράνομα και αντισυνταγματικά τον άνθρωπο σε αντικείμενο (αριθμό) και συρρικνώνει την ταυτότητά του σε μία «αριθμητική οντότητα», αποκλείοντας κάθε λοιπή αναγνωρίσιμη ιδιότητά του. Αυτή είναι, όπως εκτέθηκε ανωτέρω και η καθοριστική διαφορά αυτού του αριθμού από τους υπόλοιπους αριθμούς που απονέμουν η διοίκηση ή οι ιδιωτικοί φορείς για τη διευκόλυνση στις συναλλαγές (αριθμός ταυτότητας, διαβατηρίου, αριθμός ασφαλιστικού ταμείου, αριθμοί πρόσβασης σε τραπεζικά δεδομένα, κάρτες κλπ) ότι δηλαδή οι τελευταίοι είναι όλοι αντικαταστατοί και προσωρινοί , επ' ουδενί μάλιστα συγκαθορίζουν με τρόπο μόνιμο και ισόβιο το πρόσωπο που τους φέρει ή τους χρησιμοποιεί, ενώ η κάρτα και ο αριθμός που περιέχει είναι μόνιμος, ισόβιος και μη αντικαταστατός, οπότε η (άπαξ) απόδοση και χρήση του αντικαθιστά τα σημεία αναγνώρισης του φυσικού προσώπου με αριθμούς (αριθμοποίηση) που πλέον αποκτούν αυθύπαρκτη οντότητα στο κεντρικό σύστημα επεξεργασίας δεδομένων της διοίκησης ευρύτερα, εκμηδενίζοντας την προσωπικότητα. Εξάλλου, η δεύτερη καθοριστικής σημασίας διαφορά είναι ότι ενώ οι άλλοι αριθμοί είναι ως αντικαταστατοί και τυχαίοι, δηλαδή δεν ακολουθούν λογική αλληλουχία διάταξης, ο ΑΜΚΑ δεν αποτελεί τυχαία διάταξη αριθμών , αφού, οι πρώτοι έξι αριθμοί εκφράζουν την ημερομηνία γέννησης, άλλος το φύλο, ενώ οι λεγόμενοι «χαρακτήρες ελέγχου» εκφράζουν με τρόπο ευχερώς προσδιορίσιμο από το κεντρικό σύστημα επεξεργασίας, το ταμείο ασφάλισης και την κατάσταση ασφαλισμένου. Μελλοντικά δε, όπως έχει δηλωθεί, ο αριθμός θα επεκταθεί, περιλαμβάνοντας στην αριθμητική σειρά που θα αυξηθεί και έτερα προσδιοριστικά στοιχεία που θα παρέχουν περαιτέρω πληροφορίες και για άλλα προσωπικά στοιχεία του πολίτη (περιουσιακή κατάσταση, ακίνητα, κλπ) ώστε να καθίσταται... ευχερέστερη η... εξυπηρέτησή του από το Δημόσιο! Ακόμα όμως κι αν υποτεθεί ότι με την απόδοση της κάρτας επιδιώκεται δημόσιος σκοπός (δηλαδή η διευκόλυνση της αποτελεσματικής άσκησης των δικαιωμάτων με τη γρήγορη ταυτοποίηση των πολιτών), ο υποχρεωτικός χαρακτήρας της αναγραφής και χρήσης με τον αντιδημοκρατικό τρόπο που εκδηλώνεται στο Νόμο (ουδείς δύναται...) αποτελεί παρέμβαση που πλήττει ευθέως την αξία του ανθρώπου και την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας (άρθρο 5 παρ. 1 Συντ.), αφού αφαιρεί από τον πολίτη το δικαίωμα της επιλογής στη συναλλαγή του με τρίτους (Δημόσιο- ασφαλιστικούς φορείς, νοσηλευτικά ιδρύματα κλπ) και συγκεκριμένα τη δήλωση του ονοματεπωνύμου του και του πατρωνύμου, αφού αυτά πλέον δεν είναι αρκετά για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή, εάν δεν υπάρχει ταυτόχρονα και η κάρτα!

Τι συνέπειες θα έχει όποιος αρνηθεί να την παραλάβει;

Θα τίθεται εκτός συναλλαγών, δηλαδή εκτός κοινωνίας. Με το πρόσχημα του «ελέγχου» των συναλλαγών για φορολογικούς λόγους, κανένας στην εξέλιξη του συστήματος, δεν θα μπορεί να αγοράσει, να πουλήσει ή με άλλο τρόπο να συμμετάσχει ως μισθωτός ή ελεύθερος επαγγελματίας στην οικονομική και κοινωνική ζωή του τόπου, αν δεν επιδείξει την κάρτα και δεν την περάσει από το μηχάνημα αναγνώρισης, που θα πιστοποιεί την ύπαρξή του, τις συναλλαγές του, την κίνησή του, την ίδια τη ζωή του. Ποιος θέλει να ζει σε μια τέτοια κοινωνία; Που είναι όλοι εκείνοι οι «συνήγοροι του πολίτη» που κόπτονται για τα δικαιώματα κάθε λαθρόβιας μειονότητας; Γιατί δεν μιλάνε; Μήπως τώρα επιβεβαιώνεται ο πραγματικός ρόλος που έπαιζαν τόσον καιρό και η άρρηκτη σχέση τους με την εξουσία;

Μιλήσατε μεταξύ άλλων για την πλήρη αντίθεση της κάρτας με τη θρησκευτική συνείδηση. Ποια είναι η θέση της επίσημης Εκκλησίας;

Η επίσημη Εκκλησία, σήμερα, είναι ηχηρά απούσα. Εκτός ολίγων φωτεινών εξαιρέσεων , του Μητροπoλίτη Πειραιώς, του Μητροπολίτη Καλαβρύτων, του Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας και ορισμένων κληρικών, μεταξύ των οποίων του Αρχιμανδρίτη π. Σαράντη Σαράντου που ηγείται του αγώνα κατά της υιοθέτησης της κάρτας, κανένας δεν ασχολείται. Εδώ βέβαια, οφείλω να εξάρω τη στάση της Συνόδου των ΓΟΧ και της Μονής Εσφιγμένου, οι οποίοι, εκτός εξαιρέσεων, δίνουν εδώ και χρόνια πραγματική μάχη πάνω στο θέμα, αποτελώντας την αιχμή του δόρατος του αγώνα. Πρέπει όμως να γίνει κατανοητό ότι δεν έχουμε πλέον την πολυτέλεια των ιδεολογικοπνευματικών διαχωρισμών. Η κάρτα μας αφορά όλους, είτε πιστεύουμε είτε όχι, είτε αποτελούμε μέλος του πληρώματος της κρατούσας Εκκλησίας, είτε όχι. Παρά ταύτα, συμφωνώ με τη σκέψη ότι η κρατούσα Εκκλησία, που αποτελεί τον σημαντικότερο θεσμό της Ελληνικής Πολιτείας και μάλιστα με συγκεκριμένο συνταγματικά αναγνωρισμένο ρόλο, αντί να τυρβάζει περί άλλων, θα έπρεπε να κατευθύνει πνευματικά το ποίμνιό της, να εκδώσει εγκυκλίους που να αναλύουν επιστημονικά και πνευματικά το θέμα της κάρτας και να κατευθύνει τρόπους δράσης και αντίδρασης, όπως κάνουν άλλες Εκκλησίες, όπως για παράδειγμα η ρωσική. Η σιωπή είναι συνενοχή και σε καμία περίπτωση δεν εκλαμβάνεται, όπως λανθασμένα θεωρεί ο Αρχιεπίσκοπος, ως «πολιτική ανάμιξη». Η πολιτική ανάμιξη επέρχεται και με την αδράνεια και ασφαλώς παρεξηγείται ευκολότερα από μια ηχηρή πνευματική παρέμβαση που αποτελεί καθήκον της Εκκλησίας. Κλείνοντας το θέμα, οφείλω να πω για την ιστορία, ότι η Εκκλησία, έχει στο παρελθόν εκδώσει εγκυκλίους, επί μακαριστού Σεραφείμ, κατά της λήψης οποιασδήποτε κάρτας που αριθμοποιεί το φυσικό πρόσωπο και έχει προτρέψει κατά της παραλαβής της. Βρισκόμαστε δηλαδή κοντά στην υλοποίηση του φοβερού κόσμου του «Μεγάλου Αδελφού» που έχει περιγράψει στο ομώνυμο βιβλίο του ο Όργουελ ήδη από το 1948; Βρισκόμαστε ένα στάδιο πριν την τελική υλοποίηση του σχεδίου της παγκοσμιοποίησης, το οποίο υπηρετείται απόλυτα από την εφαρμογή της κάρτας αυτής. Ελπίζω να αντιδράσουν όλοι έγκαιρα, τώρα, ώστε να μην βρεθούμε στη θέση του ήρωα του βιβλίου που αναφέρετε, ο οποίος σε κάποια στιγμή αναφέρει: «Τελικά, το μόνο ελεύθερο κομμάτι που υπάρχει, είναι τα λίγα τετραγωνικά εκατοστά μέσα στο κεφάλι μου». Όπως έγινε γνωστό, άλλοι 20 αστυνομικοί θα περάσουν σύντομα από το πειθαρχικό, με την κατηγορία την απείθειας, καθώς αρνήθηκαν να παραλάβουν την "κάρτα του πολίτη". Το σύστημα θέλει να τους αποτάξει... Και η επίσημη Εκκλησία σιωπά, συνένοχη ουσιαστικά στο έγκλημα.

Πηγή το είδα ΕΔΩ

Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Μόσχα: Ραγδαία αύξηση Μουσουλμάνων, ζητούν νέα Τζαμιά

Βεγγαλικά στο τζαμί Akhmad Kadyrov στο Grozny της Τσετσενίας, το 2009. Περίπου 20 εκατομμύρια Μουσουλμάνοι ζουν στην Ρωσία σήμερα


Οι ηγέτες της μουσουλμανικής κοινότητας της Μόσχας, η οποία ανέρχεται σήμερα σε 1,5 εκατομμύρια πιστούς , έστειλαν μήνυμα στις αρχές της πόλης, ότι χρειάζονται, απεγνωσμένα, περισσότερους χώρους για προσευχή και ζήτησαν την κατασκευή νέων τεμένων, τα οποία κατ’ αρχήν έχουν εγκριθεί.



Η απόφαση αυτή – ανέγερσης νέων Τζαμιών- συνάντησε τη δυσαρέσκεια και τις βίες αντιδράσεις των ρώσων εθνικιστών που καλούν τις αρχές για μια ‘καθαρή Μόσχα’, χωρίς μουσουλμάνους και χωρίς ξένους, σύμφωνα με δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού”
Der Spiegel”.


Το προγραμματισμένο τζαμί θα είναι το πέμπτο στη Μόσχα, μια πόλη με δέκα εκατομμύρια κατοίκους όπου το μουσουλμανικό στοιχείο έχει ανέλθει στο 10 τοις εκατό των κατοίκων της ρωσικής πρωτεύουσας.



Το συμβούλιο των μουφτήδων καθόρισε ότι πρέπει να κατασκευαστούν περισσότερα τζαμιά και αξιολογώντας τον πληθυσμό της μουσουλμανικής κοινότητας θεωρεί ότι τουλάχιστον άλλα 40 τεμένη θα ήταν ικανοποιητικά για την πληθώρα των πιστών.



Στο κείμενο σημειώνεται ότι υπάρχει το αδιαχώρητο στις μεγάλες θρησκευτικές γιορτές των μουσουλμάνων, που αναγκάζονται οι πιστοί να προσκυνούν και να προσεύχονται στους δρόμους.



Μια οργάνωση των ‘πράσινων’ αντιδρά επίσης στην κατασκευή ενός τεμένους σε περιοχή της ρωσικής πρωτεύουσας όπου υπάρχει ένα μεγάλο πάρκο.



Οι ‘πράσινοι’ για την αντίδρασή τους αυτή, χαρακτηρίζονται ως συγγενείς εθνικιστικών κύκλων που είναι εχθροί του μουσουλμανικού στοιχείου της Μόσχας.



Σύμφωνα εξάλλου με τον επικεφαλής της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, Κύριλλο, η Ρωσία σε είκοσι χρόνια με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία, τα οποία δείχνουν ραγδαία αύξηση των μουσουλμάνων, θα έχει περί τα σαράντα εκατομμύρια μουσουλμάνους.



Εξάλλου, ο ηγέτης της Ισλαμικής Επιτροπής της Ρωσίας, δεν αμφιβάλλει καθόλου στις εκτιμήσεις και προβλέψεις του Ρώσου Πατριάρχη, ο οποίος βλέπει, μελλοντικά, να πλειοψηφούν οι μουσουλμάνοι σε πολλές πόλεις της Ρωσίας.


Ἂρθρα & Σκέψεις- Γιῶργος Ἐχέδωρος Το είδα ΕΔΩ




Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Gran Torino: Η υπέροχη "μη πολιτκά ορθή" ταινία του Clint Eastwood

Ο Κλιντ Ήστγουντ παραμένει πολιτικά μη-ορθός με το Gran Torino

Άρθρο του Γιώργου Πισσαλίδη – Ελληνικές Γραμμές (12 Μαρτίου 2009) με ελάχιστες αλλαγές

Το ενδιαφέρον μας στρέφεται στο Gran Torino του Κλιντ Ήστγουντ, που παρόλη την «αντιρατσιστική» του φήμη που το ακολουθεί, είναι μια πολιτικά μη-ορθή ταινία, που αγνοήθηκε στα 81α Όσκαρ. Πρόκειται για την τελευταία ταινία του Ήστγουντ ως ηθοποιού και δείχνει με τον καλύτερο τρόπο την παρακμή της αμερικάνικης επαρχίας εξαιτίας του κλεισίματος των αμερικάνικων βιομηχανιών, της αθρόας εισροής μεταναστών και της κυριαρχίας αλλοδαπών συμμοριών.

Ο Ήστγουντ υποδύεται τον Γουώλτ Κοβάλσκι, έναν Πολωνικής καταγωγής Αμερικάνο ρατσιστή συνταξιούχο εργάτη της Ford με ψυχικά τραύματα από τον πόλεμο της Κορέας, όπου είχε πολεμήσει. Η ταινία ξεκινά με τον Κοβάλσκι να κηδεύει την αγαπημένη του γυναίκα. Όταν η νεαρή εγγονή του έλθει στην κηδεία με τον ομφαλό της με piercing και σε δημοσία θέα δικαιολογημένα θα δυσανασχετήσει και θα το θεωρήσει ως προσβολή στην νεκρή. Γενικά ο Κοβάλσκι αντιτίθεται στις ρηχές υλιστικές αξίες της οικογένειας του «γιάπη» γιου του που δεν βλέπει την ώρα να τον στείλει στο γηροκομείο ή να τον κληρονομήσει.

Επίσης δυσανασχετεί με την δημογραφική αλλαγή της γειτονιάς και πετάει ρατσιστικά σχόλια με ρυθμό πολυβόλου στους μετανάστες γείτονες τους. Έξω από το σπίτι του Κοβάλσκι κυματίζει πάντα τη αμερικάνικη σημαία και μοιάζει να είναι ο μόνος εναπομείνας αμερικάνος στην γειτονιά. Ενώ προσβάλει συνέχεια τον Ιρλανδό καθολικό ιερέα πατέρα Γιάνοβιτς (Κρίστοφερ Κάρλεϋ) που έχει υποσχεθεί στην αποθανούσα γυναίκα του Κοβάλσκι να τον φέρει στην εξομολόγηση, πράγμα που θα του ελαφρύνει την ψυχή και θα του αλλάξει την ζωή. Μια ζωή μοναχικού ατόμου, όπου η μόνη του παρέα είναι η σκύλα του η Ντέζυ. Αυτό όμως που δεν καταφέρνει ο ιερέας, θα το καταφέρει η οικογένεια του νεαρού Χμονγκ γείτονα του Τάο, όταν του ζητήσει να τον πάρει για μια εβδομάδα στην εκδούλεψη του, όταν ο τελευταίος θα προσπαθήσει να κλέψει το μεγάλο έπαθλο του, ένα Gran Torino του '72, και εκείνος δεν θα τον καταγγέλλει στην Αστυνομία. Ο Τάο θα προσπαθήσει να τον κλέψει πιεσμένος από την συμμορία του ξάδελφου του και αυτό θα τον κάνει να δεχτεί τη πρόταση των γειτόνων του. Πρώτα όμως θα σώσει την ετοιμόγλωσση και χυμώδη αδελφή του Τάο, την Σου, από μια συμμορία μαύρων και θα του δοθεί μια ευκαιρία να γνωρίσει τους γείτονες του από κοντά.

Πολλοί κριτικοί έγραψαν ότι το Gran Torino είναι μία αντιρατσιστική ταινία, βασίζοντας την άποψη τους τόσο στην αλλαγή του στην στάση του στην διάρκεια ενός παραδοσιακού γεύματος των γειτόνων, όσο και τον μονόλογο του: «Έχω περισσότερα κοινά με αυτούς τους κιτρινιάρηδες, παρά με την αντιπαθητική μου οικογένεια». Είναι όμως έτσι;

Εμείς πιστεύουμε ότι όντως αλλάζει στάση, αλλά το βασικό στην ταινία είναι ότι οι Χμονγκ γείτονες του διατηρούν με θρησκευτική ευλάβεια τις παραδοσιακές αξίες τις οποίες έχει αρνηθεί η λευκή οικογένεια του γιου του. Έτσι θα υπάρξει μια απροσδόκητη και ανορθόδοξη συμμαχία ανάμεσα στους οπαδούς των παραδοσιακών αξιών ενάντια στην σύγχρονη παρακμή. Όταν δε αναλαμβάνει να υπάρξει πρότυπο για τον νεαρό Τόαντ, το πρότυπο που του μεταδίδει είναι αυτό του παραδοσιακού, υπερσυντηρητικού Αμερικανού και όχι του «προοδευτικού» θολοκουλτουριάρη των πόλεων. Ενώ οι σκηνές που οι Χμονγκ του φέρνουν φαγητά ως δώρα παραπέμπουν στην «Μια Υπέροχη Ζωή» (1946) του Κάπρα, από μια πιο ευτυχισμένη για τις παραδοσιακές αξίες εποχή.

Επίσης πρέπει να έχουμε υπ’ όψιν μας ότι οι Χμονγκ δεν είναι οποιοδήποτε μετανάστες. Υπήρξαν οι σύμμαχοι των Αμερικανών στον πόλεμο του Βιετνάμ και που η κομμουνιστική κυβέρνηση του Λάος εφάρμοσε πολιτική γενοκτονίας εναντίον τους. Έτσι βρεθήκαν στην πάλαι ποτέ σύμμαχο χώρα. Ο Κοβάλσκι νοιώθει ότι αυτά που πέρασε στην Κορέα τα περνούν τώρα οι Χμονγκ. Από την άλλη συνεχίζει τα ρατσιστικά σχόλια απέναντι στις συμμορίες. Με άλλα λόγια ένα έγκλημα του κομμουνισμού γίνεται η πραγματική απαρχή της ταινίας σε μία αμερικάνικη ταινία του κυρίως ρεύματος. Ενώ η μη-ορθότητα υποβόσκει στο Gran Torino δοσμένη με έναν πονηρό τρόπο από τον διάσημο σκηνοθέτη, έτσι που κανείς δεν μπορεί να τον κατηγορήσει ως ρατσιστή.

Ένα χαρακτηριστικό του Κοβάλσκι που λατρεύουμε είναι ότι τα βάζει με τις συμμορίες όταν κανείς άλλος δεν τολμά. Δεν έχουμε ένα δεύτερο «Επιθεωρητή Κάλλαχαν», αλλά ο Κοβάλσκι φέρεται πολλές φορές σαν survivalist παίρνοντας τον νόμο στα χέρια του, κάνοντας τον ιερέα να του θυμίζει ότι δεν βρίσκεται στην Κορέα, αλλά υπάρχει αστυνομία που αναλαμβάνει τέτοιες περιπτώσεις. Όταν όμως η κατάσταση με την συμμορία του εξάδελφου του Τάο φτάσει στα άκρα κάνοντας ακόμα και τον ιερέα να θέλει να εκδικηθεί, ο Κοβάλσκι θα διδάξει σε όλους την μη-βία και την θυσία για την σωτηρία των άλλων. Θα επαναφέρει έτσι το βασικό θέμα των «Ασυγχώρητων», όπου απέρριπτε την βία στην οποία έστησε μεγάλο μέρος της καριέρας του.

Το καλύτερο μέρος είναι ότι πριν την τελική σύγκρουση με την συμμορία σαν παλιός Σπαρτιάτης ή Ιάπωνας σαμουράι περιποιείται τον εαυτό του, παραγγέλνοντας βαθύ ξύρισμα στον φίλο του κουρέα και καινούργιο κουστούμι στον ράφτη του. Επίσης το υποκατάστατο της οικογένειας που υπήρχε με την Μάτζι (Χίλαρυ Σουάνγκ) στο Million Dollar Baby, υπάρχει και με τον Τάο στο Gran Torino. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι ο Ήσγουντ είναι απαισιόδοξος για τον ρόλο της παλιάς οικογένειας και ότι οι οικογενειακές σχέσεις δεν είναι δεδομένες.

Τέλος η αρχική σύγκρουση του με τον ιερέα θυμίζει την libertarian φιλοσοφία του σκηνοθέτη που υπήρχε και στο Million Dollar baby, όπου δεν δεχόταν συμβουλές για μεταφυσικά θέματα. Μόνο που τώρα στην ύστατη στιγμή θα επικαλεστεί την Παναγία αναφωνώντας «Κεχαριτωμένη Μαρία». Ενώ η γενική στάση του διδάσκει τον πραγματικό Χριστιανικό τρόπο ζωής στον ιερέα.

Θα πρέπει να πούμε ότι ο Κοβάλσκι δίνει την λύση που δίνει όχι γιατί αλλάζει, αλλά ακριβώς γιατί παραμένει παλιομοδίτης. Έτσι ο Κλιντ Ήστγουντ εξυμνεί ένα πολιτικά μη-ορθό ήρωα, πράγμα που του στοίχισε ένα Όσκαρ σε μια χρονιά που όλα τα Όσκαρ πήγαν σε πολιτικώς ορθές ταινίες. Γιατί ο λόγος που το Slumdog Millionaire πήρε τόσα Όσκαρ είναι γιατί εκπροσωπούσε την πολυπολιτισμικότητα και τις ενοχές των Άγγλων απέναντι στους Ινδούς. Το Milk γιατί εξυμνούσε την ομοφυλοφιλία. Ενώ το «Σφραγισμένα Χείλη» μιλούσε ακόμα μια φορά για το Ολοκαύτωμα. Έτσι ο παλιομοδίτης Κοβάλσκι δεν κολλούσε πουθενά.

Υπ’ όψιν ότι το Gran Torino φιγουράρει στην λίστα με τις 25 καλύτερες δεξιές (ή υπέρ των παραδοσιακών αξιών) των τελευταίων 25 χρόνων του περιοδικού National Review, της δεξαμενής πολιτικής σκέψης του Ρεπουμπλικανικού κόμματος που κυκλοφόρησε στις 27 Φεβρουαρίου. Όσο για μας χαιρόμαστε που μια κορυφαία ταινία παραδοσιακών αξιών δεν βραβεύθηκε από το πολιτικά ορθό και εθνομηδενιστικό Χόλλυγουντ.

Για την «ενοχλητική» μη πολιτικά ορθότητα του Eastwood διαβάστε π.χ. το «Η γκρίζα προπαγάνδα του Ίστγουντ» του Π. Κοροβέση, όπου λέει, μεταξύ άλλων: «Με ενοχλεί η έξυπνη ακροδεξιά προπαγάνδα του, που ουδέποτε παρουσιάζεται με το όνομά της.

Πηγή - Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο φύλλο της 8ης Μαρτίου 2009 της εφημερίδας Ελεύθερος Κόσμος.


Κλιντ Ιστγουντ: "Δεν είμαι φαν του Ομπάμα"

LOS ANGELES (Hollywood Reporter) - Ο γνωστός ηθοποιός και πρώην δήμαρχος της πόλης Carmel στην Καλλιφόρνια, "δεν είναι fan" του σημερινού προέδρου των ΗΠΑ.

Ο Obama είναι «καλό παιδί» ("nice fella") είπε ο Clint Eastwood, αλλά δεν είμαι φαν του για αυτό που κάνει τώρα ("not a fan of what he's doing at the moment").

Ο Clint Eastwood είπε στην Katie Couric κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο CBSNews.com ότι ο Πρόεδρος Barack Obama έχει κάνει ό, τι μπορεί για να παραμείνει στην «δουλειά του», αλλά ότι στην πραγματικότητα "δεν κυβερνάει."

Ο Ίστγουντ υποστήριξε τον Ρεπουμπλικάνο αντίπαλο του Ομπάμα Τζον Μακέιν πριν από δύο χρόνια, αλλά ο πολιτικά ενεργός ηθοποιός δεν ανήκει σην δεξιά. Υποστήριξε τον κυβερνήτη της Καλιφόρνια, Γκρέι Ντέιβις, ένα Δημοκρατικό, για παράδειγμα, κατά τη διάρκεια της εκστρατείας του, που τελικά οδήγησε τον Δημοκρατικό Arnold Schwarzenegger να εκλεγεί.

Πηγή

Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Εθνική Τράπεζα Ελλάδος στα παιδιά μας: «την 28η Οκτωβρίου δεν εορτάζουμε το Έπος του ΄40 αλλά την "Ημέρα κινουμένων σχεδίων"» !!!

28η Ὀκτωβρίου
Παγκόσμια ἡμέρα κινουμένων σχεδίων!!

Εθνική Τράπεζα Ελλάδος

Συμμέτοχος καί πρωτοπόρος στήν «ἀναδόμηση» τῆς νεολαίας μας, ἡ «ΕΘΝΙΚΗ» Τράπεζα Ἑλλάδος, στό περιοδικό της «Ἐθνική Παίδων» ὑπενθυμίζει στά παιδιά μας ὅτι μέσα στόν Ὀκτώβριο μιά σημαντική ἡμερομηνία πού δέν πρέπει νά ξεχάσουν εἶναι ἡ 28η Ὀκτωβρίου, ἡ παγκόσμια ἡμέρα κινουμένων σχεδίων!! (συνοδεύεται καί ἀπό ἀνάλογο παιδαγωγικό σκίτσο τοῦ Μίκυ Μάους σελ. 9 -( 11 στο pdf)
Καί γιά νά συμπληρώσουν τή διαπαιδαγώγηση τῆς νεολαίας καί τή μύησή της στίς ἀνατολικές Παραθρησκεῖες στίς σελίδες 22-23 ἐνημερώνουν τά παιδιά πόσο χρήσιμη εἶναι ἡ ΓΙΟΓΚΑ γιά τή σωματική καί πνευματική τους ἀνάπτυξη.

Κατά τά ἄλλα ἡ κρίση δέν εἶναι μόνο οἰκονομική, ἀλλά πρωτίστως κρίση ἀξιῶν, λένε ὁμόφωνα ὅλοι οἱ ταγοί τοῦ Ἔθνους μας.
Μήπως τουλάχιστον θἄπρεπε νά πᾶνε μερικά emails διαμαρτυρίας στούς κυρίους αὐτούς;
(ethnikipaidon@nbg.gr)
__________

Αυτά αναρωτιέται αναγνώστριά μας. Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή :

Η Τράπεζα της Ελλάδος στο όνομα των «Δημοσίων Σχέσεων» και του κτισίματος του λεγομένου εμπορικού «Image », προωθεί ένα παιδικό - νεανικό περιοδικό.*

Ξεκινώντας να ξεφυλίζουμε το 4ο τεύχος του Φθινοπώρου ΄10, βλέπουμε ένα καταιγισμό από διαφημίσεις, για πακέτα και προγράμματα συμβολαίων της Τράπεζας, στην συνέχεια καταιγισμός διαφημίσεων από την Microsoft και συγκεκριμένα το Office 2010, διαφημίσεις προγραμμάτων κινητών καρτο-internet της Vodafon (να θυμηθούμε τις διαφημίσεις της στα Αλβανικά εντός Ελλάδος, καθώς επίσης και τον εξευτελισμό της επανάστασης του ΄21)
Φτάνουμε στην επίμαχη σελίδα 9 (11 στο pdf ), όπου βλέπουμε το τραγικό :


28η Οκτωβρίου ημέρα κινουμένων σχεδίων!!


Την δε 19η Νοεμβρίου πρέπει όλοι μας να μην χάσουμε να δούμε τον «Χάρυ Πότερ και τους κλήρους του θανάτου»

___________________
Στην συνέχεια σε αυστηρή γραμμή Διαμαντοπούλου και αειμνήστου Δραγώνας πλέκει το εγκώμιο στην Αγγλική την γλώσσα του Χάρρυ Πότερ όπως ακριβώς λέει, και όλα αυτά για να κάνει διαφήμιση σε φροντιστήριο ξένων γλωσσών (18 σελ στο pdf)


Στην συνέχεια περνάμε στην επόμενη νεοεποχίτικη επιδρομή με άρθρο που μας λέει με το καλημέρα : Η Γιόγκα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να διδάσκεται στα παιδιά και συνεχίζει το δισέλιδο άρθρο με το πως θα γίνει κατορθωτό αυτό!


Ακριβώς στην επόμενη σελίδα έχει ένα παιγνίδι. Το όνομά του; «DIABOLO»
Και εξηγεί : Αν στο άκουσμα της λέξης το μυαλό σας ταξιδεύει σε Κολάσεις, τρίαινες, και Πύρινα καζάνια ήρθε ο καιρός να μάθετε ....


Μετά ακολουθούν διαφημίσεις ειδών διάφορες, και μετά έχει ένα διαγωνισμό για τα « πανέξυπνα» παιδιά που προφανώς αναφέρεται το περιοδικό:

Πανέξυπνες ερωτήσεις για πανέξυπνα παιδιά που θυμόνται την 28η Οκτωβρίου σαν Μίκυ, γυμνάζονται με Γιόγκα, παίζουν Diavolo, μιλάνε Αγγλικά του Χάρρυ Πότερ, λογικό είναι να έχουν το επίπεδο για τέτοιους διαγωνισμούς.

Στην σελίδα 39(σε pdf), έχουμε υποδείξεις σε ηλίθιους γονείς για το πως θα πρέπει να μεγαλώσουν τα παιδιά τους και παράλληλα για να τα εμπεδώσουμε εμείς οι αγροίκοι στο άλλο μισό της σελίδας έχουμε διαφήμιση dvd με τίτλο : η Μάνι Μάκφι και η μαγική νταντά επιστρέφει!


Αυτό θέλουν να κάνουν στα ελληνόπουλα;
Αυτό θέλουν να κάνουν στα παιδιά μας;
Θα τους το επιτρέψουμε;

ethnikipaidon@nbg.gr e-mail μαζικής διαμαρτυρίας

*το περίφημο περιοδικό ΕΔΩ
Το περίφημο site ΕΔΩ


Πηγή :
Αναβάσεις

Sabaton - Coat of Arms: "For the Glory of Hellas..."


Οι ‘Sabaton’ είναι ένα power metal συγκρότημα από το Falun της Σουηδίας, που δημιουργήθηκε το 1999. Οι στίχοι των τραγουδιών του συγκροτήματος έχουν κυρίως θέματα από ιστορικές μάχες και πολέμους.


Το "Coat Of Arms", το 6ο τους άλμπουμ κάνει μία αναφορά στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, όπου το ομώνυμο κομμάτι και πρώτο στην λίστα των τραγουδιών αναφέρεται στην 28η Οκτωβρίου 1840 και στην ηρωική αντίσταση των Ελλήνων, συσχετίζοντάς την μάλιστα με τις νίκες των αρχαίων Ελλήνων κατά των Περσών.

Τα μέλη του συγκροτήματος:

Joakim Broden — vocals, keyboards

Rikard Sunden — rhythm/lead guitar

Oskar Montelius — lead/rhythm guitar

Par Sundstrom — bass

Daniel Mullback — drums, percussion

Daniel Myhr — keyboards, backing vocals

Δείτε το με μετάφραση από τον: http://www.youtube.com/user/Orthodoxcrusader