Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Αυστριακός που τραγουδούσε ‘γιοντελ-έ-ι-οοο’ τιμωρήθηκε από δικαστήριο, γιατί ενοχλούσε την προσευχή των μουσουλμάνων γειτόνων


Για να καταλάβετε τι είναι το γιόντελ (παραδοσιακό μακρόσυρτο τυρολέζικο τραγούδι, δημοφιλές στην Αυστρία και Ελβετία)…

Πρόστιμο επέβαλε δικαστήριο σε ένα Αυστριακό επειδή τραγουδούσε γιόντελ, ενώ κούρευε το γκαζόν του, σύμφωνα με ρεπορτάζ.

Η εφημερίδα Kronen Zeitung ισχυρίζεται ότι στον Helmut G., δικαστήριο στο Graz, Styria, της Αυτρίας τον τιμώρησε γιατί το yodelling του προσέβαλε τους μουσουλμάνους γείτονές του.

Το δικαστήριο τιμώρησε τον 63χρονο Αυστριακό, ύστερα από μήνυση των μουσουλμάνων γειτόνων του, γιατί έκρινε ότι με τον τρόπο αυτό προσπάθησε να τους κοροϊδέψει και να μιμηθεί το κάλεσμα του μουεζίνη. Η εφημερίδα γράφει ότι στον Αυστριακό επιβλήθηκε πρόστιμο 800 Ευρώ, αφού ο δικαστής έκρινε ότι προσπάθησε να τους προσβάλει και να κοροϊδέψει την πίστη τους. Οι μουσουλμάνοι, των οποίων η εθνικότητα δεν αποκαλύφθηκε από το ρεπορτάζ, βρίσκονταν εκείνη την στιγμή στη μέση μιας προσευχής, όταν ο Αυστριακός άρχισε να τραγουδάει γιοντελ-έ-ι-οοο’...

«Δεν ήταν πρόθεσή μου να μιμηθώ τον μουεζίνη ή να τους δυσφημήσω. Απλά άρχισα να τραγουδώ για λίγο το γιόντελ, επειδή ήμουν σε καλή διάθεση" δήλωσε ο άντρας στην εφημερίδα.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Δώσε....

ΗΠΑ: Εκστρατεία διαμαρτυρίας για τον «βιασμό στις πύλες και το εικονικό στριπτίζ στα αεροδρόμια» από τα μέτρα ασφάλειας του Ομπάμα


ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ - Μια εκστρατεία για να «θαφτεί» η Ουάσιγκτον από μια θάλασσα από επιστολές διαμαρτυρίας για τις ενισχυμένες και διεισδυτικές νέες διαδικασίες ασφαλείας στα μεγάλα αεροδρόμια των ΗΠΑ έχει ως στόχο να μαζέψει ένα εκατομμύριο επιστολές που θα παραδοθούν έως τα Χριστούγεννα.
Η αμερικανική κυβέρνηση έχει γίνει δέκτης εντονότατων αντιδράσεων του επιβατικού κοινού στις ΗΠΑ, σχετικά με τα νέα μέτρα ασφάλειας στα αεροδρομία που έχει επιβάλλει. Τα νέα μέτρα περιλαμβάνουν την χρήση σαρωτών σώματος (οι οποίοι μπορούν να προκαλέσουν καρκίνο!). και σωματική ψηλάφηση επιβατών που αρνούνται να περάσουν μέσα από σαρωτές.
Στην πρώτη φωτογραφία πάνω: υπάλληλος του Οργανισμού Transportation Security Agency (TSA) ‘ψάχνει’ ανάμεσα στα στήθη μίας γυναίκας στο αεροδρόμιο του Ντένβερ, ενώ στην εφημερίδα υπάλληλος του αεροδρομίου του Salt Lake έχει αναγκάσει τον άνθρωπο που θέλει να ταξιδέψει να κατεβάσει τα παντελόνια του μπροστά του). Οι άνθρωποι υφίστανται απίστευτη γελοιοποίηση και εξευτελισμό, τους αναγκάζουν να κατεβάζουν τα παντελόνια, αγγίζουν τα απόκρυφα μέρη τους και για αυτό αυτοί που διαμαρτύρονται μιλάνε για καθαρή σεξουαλική παρενόχληση. Αν σε ακουμπήσει ο συνάδελφός σου, ο εργοδότης, σου ο καθηγητής σου ή ένας άγνωστος σε απόκρυφα μέρη είναι σεξουαλική παρενόχληση. Αν όμως το κάνει «το κράτος» δεν είναι.. Υπάρχει ακόμη κίνδυνος να μεταδοθούν ασθένειες, όταν ο υπάλληλος ‘ψαχουλεύει’ τον ένα και μετά πάει στον άλλο και ούτω καθεξής. Ο Ομπάμπα παρόλη την κατακραυγή, στηρίζει τα μέτρα ασφαλείας. «Τους καταλαβαίνω» λέει, «αλλά προέχει η ασφάλεια».
Η φωτογραφία είναι από την πρωτοβουλία http://flywithdignity.org/ («Πέτα με Αξιοπρέπεια»)
«Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη ότι, όταν το Κογκρέσο δει τι έρχεται, ο «βιασμός της πύλης » και το εικονικό στριπτίζ ή θα λήξει», δήλωσε ο Joseph Farah, εκδότης και διευθύνων σύμβουλος του WND και ο διοργανωτής της εκστρατείας. Μία προηγούμενη εκστρατεία που στράφηκε στην ανακοίνωση του Κογκρέσο για την μεγάλη δαπάνη και τις συνταγματικές υπερβολές πέτυχε να παραδοθούν 9 εκατομμύρια "ροζ έγγραφα απόλυσης" σε μεμονωμένα γραφεία του Καπιτωλίου νωρίτερα αυτό το χρόνο.
Το πρόγραμμα είναι απλό, γρήγορο και οικονομικό, λέει ο Farah. Θα επιτρέπει στους ανθρώπους να στείλουν 537 επιστολές προς τον Μπαράκ Ομπάμα, την υπουργό Εσωτερικής Ασφάλειας Τζάνετ Ναπολιτάνο (την λεγόμενη και "Big Sis" δηλ. 'Μεγάλη Αδελφή') και κάθε μέλος του Κογκρέσου πληρώνοντας 29,95 δολάρια. Για να γίνει ένας τέτοιος άθλος χωρίς το πρόγραμμα θα κοστίσει περισσότερο από 206 δολάρια μόνο για τα ταχυδρομικά τέλη. Αλλά τα γράμματα της εκστρατείας δεν ταχυδρομούνται απλώς. Θα παραδοθούν εγγυημένα στο Κογκρέσο και σε άλλα κυβερνητικά γραφεία μέσω της Fed Ex.
«Ας βγάλουμε τον τρόμο έξω από τα αεροδρόμια», λέει ο Farah. "Τιμωρούμε τους λάθος ανθρώπους για τον τρόμο στους ουρανούς μας. Τιμωρούμε τους πάντες για τις αμαρτίες των λίγων. Αυτό είναι παράλογο".
Η εκστρατεία του Farah λέγεται C.E.A.S.E (‘παύση’) Cease Enhanced Airport Security Excesses - Παύσατε τις Ενισχυμένες Υπερβάσεις Ασφαλείας στο Αεροδρόμιο - και στέλνει το πρώτο μισό εκατομμύριο επιστολών διαμαρτυρίας στο Κογκρέσο, τον Μπαράκ Ομπάμα και την Γραμματέα της Εσωτερικής Ασφάλειας, Janet Napolitano.
"Το WND έχει μια μεγάλη ιστορία με αυτά τα είδη των εκστρατειών, αφού είναι γνωστό ότι έστειλε 9 εκατομμύρια τέτοια ‘ροζ μπιλιετάκια’ στο Κογκρέσο πέρυσι, παρέχοντας στα μέλη την έγκαιρη προειδοποίηση του τι επρόκειτο να συμβεί στις ενδιάμεσες εκλογές», υπενθύμισε ο Farah. «Πιστεύω ότι μια παρόμοια επιτυχία θα κάνει να τερματιστεί αυτό το τεράστιο πρόγραμμα της χωρίς λόγο ακτινοβολίας, κακοποίησης και ουσιαστικά στριπτίζ-έρευνας των Αμερικάνων που απλώς θέλουν να μπουν σε ένα αεροπλάνο. Αυτός είναι ο Μεγάλος Αδελφός στα χειρότερά του."
"Προτρέπω τους Αμερικανούς να σταματήσουν να ενεργούν σαν ποντίκια", δήλωσε ο Farah. "Αυτός δεν είναι ο αμερικανικός τρόπος. Ήρθε η ώρα να ξεσηκωθούμε μπροστά σε αυτή την κατάχρηση αλλιώς θα βρεθούμε μπροστά σε μία ανεξέλεγκτη κυβέρνηση."
Ήδη, πολλά μέλη του Κογκρέσου επέκριναν τις νέες ρυθμίσεις ασφαλείας, και ο Ρεμπουπλικάνος Ron Paul πρότεινε να σταματήσει η σχετική νομοθεσία.
«Αλλά δεν μπορούμε να περιμένουμε μέχρι κάποια ρύθμιση να μπορέσει να βρει το δρόμο της μέσα από το λαβύρινθο της Ουάσιγκτον», δήλωσε ο Farah. "Θέλω να συγκεντρωθεί αρκετή πίεση αυτή τη στιγμή για να αναγκάσει την κυβέρνηση Ομπάμα να κάνει πίσω."
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Στο ΒΙΝΤΕΟ: Ο Alex Jones μιλάει με τον τ. δικαστή Andrew Napolitano (o οποίος είχε αντιταχθεί και στην τυραννία του Μπους) για το θέμα (1ο μέρος)

Κράτος σε πλήρη απουσία. Ασυδοσία σε πλήρη παρουσία (Εκπομπή για τις γκετοποιημένες περιοχές της πρωτεύουσας)


Δείτε σε εκπομπή ‘Στην Πόλη των Παραισθήσεων’ του Contra Channel, (28 Νοεμβρίου 2010) τα απίστευτα μαύρα χάλια της Αθήνας σε κεντρικές της πλατείες, (Βάθης, Βικτωρίας). Ακούστε τους απλούς καθημερινούς ανθρώπους - που δεν καταλαβαίνουν από ηθικολογίες και παρωχημένες φαντασιώσεις των ‘δήθεν’ - να μιλάνε με αγωνία, αλλά και οργή, για το δράμα που ζουν στον τόπο τους. Ακούει κανένας;;;;;;;

1.

2.

3.

Δείτε ειδικά ΕΔΩ τι λένε οι κάτοικοι της περιοχής της πλατείας Βικτωρίας – σύντομα στην γειτονιά σας….

4.

5.

6.

7.

8

Πηγή

Το... αντιρατσιστικό σχολείο


Ή όταν η κατήχηση στον αριστερισμό βαπτίζεται “επιμόρφωση”

Του Δημήτρη Παπαγεωργίου

Αυτή την εβδομάδα, δύο περιστατικά μας ανάγκασαν να επιστρέψουμε εσπευσμένα στο ζήτημα του “αντιρατσιστικού σχολείου”, με το οποίο είχαμε ασχοληθεί ξανά και στο παρελθόν. Το πρώτο ήταν ένα κείμενο, στην ιστοσελίδα του κ. Κούλογλου, όπου δινόταν λεπτομερής αναφορά μιας διαδικασίας, κατά την οποία ομάδα φοιτητριών μετέβη σε σχολείο της περιοχής των Αμπελοκήπων της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να “κατηχήσει” τα παιδιά στον “αντιρατσισμό” και επί της ουσίας την ανάγκη υποδοχής όσων μεταναστών και εάν έλθουν στην χώρα μας, με ανοιχτές αγκάλες.

Οι φοιτήτριες αυτές πήγαν στο σχολείο, έδειξαν παιδικές ταινίες (φιλομεταναστευτικού περιεχομένου φυσικά) στα παιδιά, τους έδωσαν κάποια άρθρα για τον ... ρατσισμό και την μετανάστευση (είμαστε βέβαιοι πόσο “αντικειμενικά”) ήταν και τέλος τα έβαλαν να γράψουν από μια μικρή ... έκθεση. Η οποία φυσικά ήταν γεμάτη από “κλισέ” που θα μπορούσε κανείς να δει στο πρόγραμμα κάθε ακροαριστερής οργάνωσης και τα οποία τόνιζαν την σημασία ... κρατικών δράσεων για άμεση ένταξη όλων των μεταναστών στην ελληνική κοινωνία!

Το δεύτερο περιστατικό ήταν ένα συνέδριο προς τιμήν της Άννας Φραγκουδάκη(!) που πραγματοποιήθηκε στις 26 Νοεμβρίου 2010 στο Κεντρικό κτίριο του Πανεπιστημίου Αθηνών.(Άννα Φραγκουδάκη: Καθηγήτρια, του Πανεπιστημίου Αθηνών, γνωστή για την φράση της : " Οι σύγχρονοι Έλληνες με τις αναφορές τους στην αρχαία Ελλάδα, θέλουν να κρύψουν το ΑΣΧΗΜΟ και ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ εθνικό τους πρόσωπο.") Οργανώθηκε από το Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην προσχολική ηλικία - Διδασκαλείο Νηπιαγωγών Αθηνών του εν λόγω Παν/μίου. Την στιγμή που γράφονται οι γραμμές αυτές, δεν μπορούσαμε να έχουμε αναλυτική άποψη περί του τι ειπώθηκε εκεί. Μια ματιά όμως στο πρόγραμμα ήταν αρκετή, για να μας πείσει για το τι ακριβώς θα λεγόταν εκεί.

Προσέξτε τους εισηγητές και τους τίτλους των εισηγήσεων:

Τσαλάρ Κεϊντέρ: Η διαμόρφωση της εθνικής ταυτότητας στην Τουρκία

Εθνικά εκπαιδευτικά συστήματα και μειονότητες

Προεδρείο: Χαρά Δαφέρμου και Βασίλης Τσελφές

Νίκος Αλιβιζάτος: Νεότερες κριτικές στην κρατούσα αντίληψη για το έθνος

Νικηφόρος Διαμαντούρος: Αναμνήσεις από ένα πρόδρομο πρόγραμμα έρευνας ελληνικών και τουρκικών σχολικών βιβλίων ιστορίας.

Ηλίας Νικολακόπουλος: Οι πολιτικές δυνάμεις της μειονότητας και το εκπαιδευτικό ζήτημα

Μουσταφά Μουσταφά: Ένα μπαούλο, δυο γλώσσες: μια διαδικασία αυτογνωσίας για τη μειονότητα της Θράκης

Θάλεια Δραγώνα: Διανοούμενοι και πολιτική πράξη

Νομίζω ότι αυτά ήταν αρκετά για να κινήσουν το ενδιαφέρον οποιουδήποτε.

Η σχέση αποδομητών – αντιρατσιστών

Η λεγόμενη “διαπολιτισμική” εκπαίδευση όπως γράφαμε και στο προηγούμενο σχετικό κείμενο, αποτελεί το εργαλείο της κοινωνικής μηχανικής, που θέλει η παγκοσμιοποιημένη κοινωνία να χρησιμοποιήσει σήμερα στα σχολεία, έτσι ώστε να ελαχιστοποιήσει αύριο τις αντιδράσεις που είναι βέβαιο ότι θα υπάρχουν μέσα σε μια “πολυπολιτισμική κοινωνία”. Σκοπός της “διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, είναι το να “χαλιναγωγήσει” το ορμέμφυτο ένστικτο της ταύτισης με μια συγκεκριμένη ομάδα που υπάρχει σε όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά του κόσμου. Επειδή όμως δεν δύναται να το “εξαφανίσει” προσπαθεί να αλλάξει τα στοιχεία της ταυτότητας της ομάδας, αντικαθιστώντας τα με κάποια “φανταστική” κοινωνική ταυτότητα, που πρέπει να εγκαταστήσει την εθνική.

Την δουλειά αρχίζουν οι “αποδομητές” οι οποίοι αφαιρούν από την εκπαίδευση κάθε στοιχείο που κάνει την ελληνική ταυτότητα αυθύπαρκτη μέσα στο παγκόσμιο χωριό. Τα δράματα, τους ηρωϊσμούς, ότι δηλαδή μπορεί να φορτίσει συγκινησιακά ένα μικρό παιδί για να ταυτιστεί με την εθνική ομάδα. Έρχονται μετά οι “αντιρατσιστές”, για να δουλέψουν πάνω σε... καλλιεργημένο έδαφος. Τα παιδάκια που δεν έχουν συναίσθηση της ιδιαιτερότητάς τους, δεν μπορεί παρά να θεωρήσουν ότι το μόνο που υπάρχει ως συνεκτικό στοιχείο στην κοινωνία, είναι τα προγράμματα που παρακολουθούν στην τηλεόραση.

Ως εκ τούτου αφού τα ίδια ακριβώς προγράμματα παρακολουθούν και οι ... μετανάστες στην χώρα μας, γιατί να μην είναι ισότιμα μέλη της κοινωνίας. Η συλλογιστική απλή, ανατριχιαστική όμως η εφαρμογή της. Η προπαγάνδα στα μυαλά 5χρονων και 6χρονων παιδιών, νομιμοποιείται από ένα κράτος το οποίο έχει – στο όνομα του φιλελευθερισμού- υιοθετήσει τις αρχές που διέπουν αριστερίστικες οργανώσεις.

Παραθέτουμε ένα απόσπασμα από τους “στόχους” του προγράμματος “ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ” που αποτελεί ένα από τα “προγράμματα” για την ενίσχυση της “αντιρατσιστικής και διαπολιτισμικής εκπαίδευσης”:

“Συνειδητοποίηση από μέρους των εκπαιδευτικών και των μαθητών / μαθητριών, αλλά δευτερευόντως και των γονέων, της έκτασης και της πολυμορφίας των προβλημάτων που έχουν σχέση με το ρατσισμό, την ξενοφοβία και τις παραβιάσεις των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Αλλαγή των στάσεων και των συμπεριφορών, ώστε να αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά τα σχετικά προβλήματα.“

Ένα κράτος το οποίο προσπαθεί οργανωμένα, να αλλάξει τις συμπεριφορές και τις απόψεις των πολιτών του, ακόμη και αν αυτοί έχουν ηλικία πέντε ετών, τι άλλο μπορεί να χαρακτηριστεί παρά ολοκληρωτικό;

Πηγή

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

"Πόλεμος κατά της Τρομοκρατίας" = Απάτη



Του Mujahid Kamran (από ‘The Kashgar Times’)

Οι ΗΠΑ είναι σήμερα, έστω και προσωρινά, η μεγαλύτερη δύναμη στον κόσμο. Είναι μια χώρα που ο λαός της έχει ευλογηθεί με θαυμάσιες ικανότητες και στο μυαλό και στην καρδιά. Είναι ειλικρινής, λύτης δύσκολων προβλημάτων, μεγαλόκαρδος, αξιοπρεπής και βαθιά αθώος. Η εμφάνιση των ΗΠΑ ως μιας υπερδύναμης - της μεγαλύτερης στην ανθρώπινη ιστορία - είναι το αποτέλεσμα μιας συνειδητής και διαρκούς προσπάθειας εκ μέρους της Ουάσιγκτον να κάνει την Αμερική μια μεγάλη δύναμη.

Κεντρικό ρόλο σε αυτή τη διαδικασία οικοδόμησης του αμερικάνικου κράτους ήταν η κυρίαρχη έμφαση στη δημιουργία και την καλλιέργεια της γνώσης της φύσης, και του υψηλού επιπέδου της ακεραιότητας και της δέσμευσης του μέσου Αμερικανού. Ωστόσο, η εξέλιξη του αμερικάνικου κράτους, ως μια πραγματική δημοκρατία με τη δυνατότητα να ενοποιήσει την ανθρωπότητα σε ευρεία βάση, εκτροχιάστηκε και ίσως αμετάκλητα, από τις εταιρικές κλίκες που έχουν καταλάβει τις ΗΠΑ όσον αφορά την πορεία της παγκόσμιας κατάκτησης και την εκμετάλλευση των φτωχών - αλλά πλούσιων σε πόρους - χωρών. Αυτή η διαδρομή θα οδηγήσει τελικά στην ήττα των ΗΠΑ, αρχής γενομένης από την Κεντρική Ασία, και στην ταχεία και αιματηρή παρακμή της σε μια δεκαετία ή δύο, εκτός φυσικά, αν οι Αμερικανοί μπορέσουν να οδηγήσουν ενώπιον της Δικαιοσύνης όλους εκείνους τους εγκληματίες οι οποίοι επί του παρόντος ελέγχουν, σέρνουν και εκμεταλλεύονται αυτό το μεγάλο έθνος .

Οι εταιρείες λειτουργούν κρυφά, παράνομα και χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τα βαθύτερα συμφέροντα του αμερικάνικου λαού ή της ανθρωπότητας. Έτσι, οι κακοποιημένες χώρες βλέπουν τις ΗΠΑ ως μια δύναμη πρωτοφανούς και απαράμιλλης σκληρότητα. Οι ΗΠΑ δεν είναι μόνο η μεγαλύτερη επιστημονική δύναμη στην ιστορία, αλλά είναι επίσης η δύναμη που μπορεί να προκαλέσει τις μεγαλύτερες ανατροπές στον πλανήτη.

Το να δολοφονήσεις μερικά εκατομμύρια ανθρώπους, να καταστρέψεις χώρες και πολιτισμούς, να λεηλατήσεις, όπως κανείς άλλος ποτέ, να κάψεις και να λεηλατήσεις το περιβάλλον πέρα από κάθε φαντασία, αυτό είναι κάτι που οι αμερικανικές δυνάμεις κάνουν υπηρετώντας τις εταιρίες που τις εξουσιάζουν. Όπως ο Στρατηγός "Howling" Jacob Smith είπε στα στρατεύματά του κατά τη διάρκεια του πολέμου των Φιλιππίνων: «Σας εύχομαι να σκοτώσετε και να κάψετε. Όσο πιο πολύ σκοτώσετε και κάψετε, τόσο περισσότερο θα με ευχαριστήσετε». Ή όπως ο σύγχρονος Αμερικανός συγγραφέας Michael Ledeen έγραψε: "Κάθε 10 χρόνια περίπου οι ΗΠΑ πρέπει να αρπάξουν κάποια μίζερη μικρή χώρα και να την πετάξουν στον τοίχο, ακριβώς για να δείξουν τι πάει να πει μπίζνες". Αυτές οι "μπίζνες" είναι οι μπίζνες των εταιριών.

Εταιρείες έχουν αποκτήσει υπεροχή μέσα στο Λευκό Οίκο, στο δικαστικό σύστημα και στα νομοθετικά σώματα των ΗΠΑ, καθώς και στις αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες, μέρος των οποίων, όπως η CIA, δημιουργήθηκε σχετικά με την πειθώ της, και για την Wall Street. Αυτή η υπεροχή των εταιρειών στην δομή της αμερικάνικης εξουσίας είναι πλέον ένα σταθερό και βαθιά ενσωματωμένο χαρακτηριστικό της αμερικανικής εγχώριας και διεθνούς πολιτικής. Ο λαός των ΗΠΑ είναι τώρα εντελώς απληροφόρητος, και ίσως μόνιμα. Εκεί βρίσκεται ο πραγματικός κίνδυνος για το μέλλον της ανθρωπότητας.

Η σημερινή έκρηξη του αμερικάνικου μιλιταρισμού αντικατοπτρίζει την απελπισμένη επιθυμία των ‘βαρόνων’ των εταιριών να υποδουλώσουν την ανθρωπότητα βιαστικά και να κατανείμουν τους πόρους της για την ελίτ των ΗΠΑ, στο όνομα του «λαού» των ΗΠΑ και του «πολιτισμού» φυσικά. Ήταν ο Όργουελ ο οποίος κάποτε έγραψε: "Καθώς γράφω πολύ πολιτισμένοι άνθρωποι πετάνε πάνω από το κεφάλι μου, προσπαθώντας να με σκοτώσουν". Αυτό που έκανε τις ΗΠΑ να μπουν στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο ήταν, «περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, τα οικονομικά συμφέροντα της Οίκου του Morgan.

Ο Οίκος των Morgan απόλαυσε μια πολύ ιδιαίτερη σχέση με τους Βρετανούς, οι οποίοι αποφάσισαν να δανειστούν χρήματα για το κόστος του πολέμου από την Τράπεζα JP ITS Morgan. Χωρίς τη νίκη των Βρετανών τα δάνεια αυτά θα χανόντουσαν. Όπως γράφτηκε το 1920 από το συνέταιρο του Morgan, Lamont: "Τα εθνικά χρέη του κόσμου έχουν αυξηθεί κατά 210 δισ. ευρώ ή περίπου 475 τοις εκατό κατά τα τελευταία έξι χρόνια". Ο Wilson είχε εκλεγεί με το σύνθημα να μείνει η Αμερική έξω από τον πόλεμο, αλλά πρόδωσε το λαό του και μπήκε στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, προς το συμφέρον των αμερικάνικων επιχειρήσεων και τραπεζών. Ο πόλεμος αυτός, που ήταν στα κρυφά ένας πόλεμος για τον έλεγχο του αποθεματικών του πετρελαίου, οδήγησε σε περίπου 16 με 20 εκατομμύρια θανάτους, οι μισοί από τους οποίους ήταν άμαχων.

Το Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων (CFR) και η Τριμερής Επιτροπή (TC) δημιουργήθηκαν από την οικογένεια Ροκφέλερ, στα τέλη του 1973. Αυτές οι "δεξαμενές σκέψης" μονίμως εργάζονται για τα συμφέροντα της "Big Oil" και των συναφών επιχειρήσεων που ανήκουν σε οικογένειες των πλουσιότερων του πλανήτη. Ο Winston Lord, πρώην πρέσβης των ΗΠΑ στην Κίνα και πρώην μέλος του CFR, κάποτε δήλωσε: "Η Τριμερής Επιτροπή δεν εξουσιάζει τον κόσμο, το Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων το κάνει αυτό." Το 1973, ο David Rockefeller συναντήθηκε με 27 αρχηγούς κρατών, καθώς και με τον Πάπα και αντιπροσώπους της Κίνας και της ΕΣΣΔ.

Ωστόσο, πέρα από το γεγονός ότι συνεχίζει ακόμα και σήμερα η αμερικανική κυβέρνηση να προωθεί τα συμφέροντα της ‘Big Oil΄’, μία νέα ομάδα ‘βαρόνων’ με τον Τζορτζ Μπους τον πρεσβύτερο, τον Ντόναλντ Ράμσφελντ και τον Ντικ Τσένι και άλλους ανέδειξαν - τους λεγόμενους neocons (νεοσυντηρητικούς). Αυτό η δεξιά σκευωρία που ξεκίνησε απέκτησε επιρροή κατά τη διάρκεια της προεδρίας του Ford, όταν έγινε υπουργός Αμύνης ο Ράμσφελντ και ο άγνωστος 33-χρονών τότε προστατευόμενός του - Ντικ Τσένι. Όπως ο καθηγητής Peter Dale Scott το θέτει: "Το Νοέμβριο του 1975, η ομάδα του Τσένι και του Ράμσφελντ καταλάβανε κατά προσέγγιση την ίδια δεσπόζουσα θέση στο Πεντάγωνο και το Λευκό Οίκο που επρόκειτο να καταλάβουν στην κυβέρνηση του George W. Bush το 2001. "Σαμποτάρισαν την πολιτική της ύφεσης, ανάγκασαν τις ΗΠΑ να εγκαταλείψουν την πολιτική της ειρηνικής συνύπαρξης με τη Σοβιετική Ένωση και υπονόμευσαν τους γνωστούς δημοκρατικούς δίαυλους της διαδικασίας λήψης αποφάσεων. Μεγάλο μέρος των δεινών που έχει σήμερα ο κόσμος προέρχεται από τη στρατηγική των νεοσυντηρητικών: μόνιμος πόλεμος και μόνιμη υποταγή των αμερικάνικων δημόσιων συμφερόντων στα συμφέροντα των εταιριών.

Το κίνημα των νεοσυντηρητικών χρηματοδοτήθηκε από μια εναλλακτική ομάδα πλούσιων ανδρών, οι οποίοι ήθελαν να διαλύσουν και όχι μόνο να περιορίσουν την Ρωσία και τελικά να δημιουργήσουν μια παγκόσμια αμερικάνικη αυτοκρατορία. Η Olin Foundation, που χρηματοδότησε αυτό το κίνημα, και η American Enterprise Institute απέκτησαν μεγαλύτερη σημασία, καθώς τα χρήματα δαπανήθηκαν για τη διάδοση της ατζέντας των νεοσυντηρητικών.

Με την έλευση του Ρήγκαν οι neocons είχαν τελικά το τρόπο τους και ήταν η νεοσυντηρητική πολιτική πορεία που οδήγησε στην 11η Σεπτεμβρίου. Είναι πλέον απολύτως σαφές ότι η 11η Σεπτεμβρίου οργανώθηκε από τις ΗΠΑ, έτσι ώστε να μπορούσαν, με το πρόσχημα της καταπολέμησης της τρομοκρατίας, να διασπείρουν στρατιωτικές βάσεις σε όλο τον κόσμο και να ξεκινήσει το πρόγραμμά τους για την στρατιωτική κατάκτηση. Όπως ο καθηγητής Michel Chossudovsky το έθεσε, ο πόλεμος κατά της τρομοκρατίας είναι μια "απάτη".

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή: http://info-wars.org/

29 Νοεμβρίου 1979: Ο Κύπριος νεομάρτυρας Φιλούμενος κατακρεουργείται από φανατικούς Σιωνιστές


Ο Άγιος Φιλούμενος κατά κόσμο Σοφοκλής Χασάπης κατάγονταν από το χωριό Ορούντα της επαρχίας Μόρφου και γεννήθηκε στις 15 Οκτωβρίου 1913.

Γονείς του ήταν οι Ευσεβείς Γεώργιος και Μαγδαληνή. Ήταν δίδυμος αδελφός με τον π. Ελπίδιο κατά κόσμον Αλέξανδρος. Και οι δύο από μικροί ξεχώριζαν για την αγάπη που είχαν προς τον Θεό. Καλή παιδαγωγό και δασκάλα της ευσεβείας είχαν τη γιαγιά τους Λωξάντρα, η οποία τους ζητούσε να της διαβάζουν βίους αγίων.

Σε ηλικία δέκα ετών οι δύο αδελφοί περίμεναν να αποκοιμηθεί ο μεγαλύτερος τους αδελφός και ύστερα σηκώνονταν και προσεύχονταν κρυφά για ώρες.

Έτσι από πολύ νωρίς άναψε μέσα τους η επιθυμία για τη μοναχική ζωή.

Το 1927, σε ηλικία μόλις 14 ετών αναχώρησαν και οι δυο για την Ιερά Μονή Σταυροβουνίου, αφού πήραν την ευχή του πνευματικού τους, αλλά και των ευλαβών γονέων τους. Εκεί έμειναν 6 περίπου χρόνια, όταν ο Έξαρχος του Παναγίου Τάφου τους πήρε για να φοιτήσουν στο Γυμνάσιο του Πατριαρχείου στα Ιεροσόλυμα, όπου βρέθηκαν το 1934, μαθητές στην Σχολή της Αγίας Σιών.

Ο πατήρ Ελπίδιος μετά από δώδεκα έτη διακονίας στα Ιεροσόλυμα συνέχισε τον εκκλησιαστικό του βίο σε διάφορα μέρη της Ορθοδοξίας και εκοιμήθη στο Άγιο Όρος στις 29 Νοεμβρίου 1983

Ο Φιλούμενος έμεινε στην αγία γη για 46 έτη διακονώντας την εκεί αδελφότητα του Πατριαρχείου, ως φύλακας αγίων τόπων, αλλά εξαιρέτως αγίων τρόπων.

Τελευταίος σταθμός της διακονίας του ήταν το Φρέαρ του Ιακώβ, το οποίον έγινε τόπος του μαρτυρίου του.

Μοναχός με υπακοή πηγαίνει, όπου η «Αγιοταφική Αδελφότης» τον στέλνει. Έτσι τον γνώρισε σχεδόν όλη η Παλαιστίνη. Βηθλεέμ, Άγιος Κωνσταντίνος Τιβεριάδος, Ιόππη, Ραμάλα, Άγιος Σάββας, Άγιος Θεοδόσιος, Προφήτης Ηλίας και τελευταία το φρέαρ του Ιακώβ τον αισθάνονται κοντά τους λειτουργό του Θεού του Υψίστου, που δεν παύει ν' απευθύνει στο Θεό του ελέους παρακλήσεις, δεήσεις, αίνους και δοξολογίες, ευχαριστίες ...Και αυτά έως τις 29 του Νοέμβρη του 1979.

Στις 29 Νοεμβρίου 1979, ημέρα της ονομαστικής του εορτής, φανατικοί σιωνιστές, που διεκδικούσαν το προσκύνημα ως δικό τους, τον βασάνισαν και τελικά τον κατακρεούργησαν με τσεκούρι, την ώρα του εσπερινού.

Μια εβδομάδα πριν, μια ομάδα φανατικών σιωνιστών πήγε στο μοναστήρι του Φρέαρ του Ιακώβ, ισχυριζόμενοι ότι ήταν Εβραϊκός ιερός τόπος και απαιτώντας όπως όλοι οι Σταυροί και οι εικόνες να απομακρυνθούν. Βέβαια, ο άγιος επεσήμανε ότι το πάτωμα στο οποίο ήταν τώρα είχε κατασκευαστεί από τον αυτοκράτορα Κωνσταντίνο πριν από το 331 μ.Χ. και ότι χρησιμοποιήθηκε ως Ορθόδοξος Χριστιανικός ιερός τόπος για δεκαέξι αιώνες πριν το ισραηλινό κράτος έχει δημιουργηθεί, και ότι ήταν στα χέρια των Σαμαρειτών οκτώ αιώνες πριν από αυτό, (το υπόλοιπο του αρχικού ναού είχε καταστραφεί κατά την εισβολή του Σάχη Χοσράν Παρνίς στον έβδομο αιώνα, κατά την οποία οι Εβραίοι είχαν σφαγιάσει όλους τους Χριστιανούς της Ιερουσαλήμ.)

Η ομάδα έφυγε με απειλές, ύβρεις και αισχρότητες του είδους που οι ντόπιοι χριστιανοί υποφέρουν τακτικά. Μετά από λίγες μέρες, στις 29 Νοεμβρίου, κατά τη διάρκεια μιας χειμαρρώδους νεροποντής, μια ομάδα σιωνιστών γύρισε στο μοναστήρι. Ο άγιος είχε ήδη βάλει το πετραχήλι του για τον Εσπερινό. Η αποσπασματική κοπή των τριών δακτύλων με το οποίο έκανε το σημείο του Σταυρού του, έδειξε ότι είχε βασανιστεί σε μια προσπάθεια να τον κάνουν να αρνηθεί την Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη. Το πρόσωπο του είχε χαραχθεί άγρια στη μορφή του Σταυρού. Η εκκλησία και ιερά σκεύη είχαν όλα καταστραφεί από την διάπραξη της ιεροσυλίας.

Το σκήνωμα του αγίου παραδόθηκε στους ορθοδόξους μετά από 6 μέρες, αλλά διατηρούσε την ευκαμψία του και ετάφη στο κοιμητήριο της Αγίας Σιών. Μετά από τέσσερα χρόνια στην ανακομιδή των ιερών του λειψάνων, το σώμα βρέθηκε άφθαρτο και ευωδίαζε. Τότε, έκλεισαν τον τάφο και τον ξανάνοιξαν τα Χριστούγεννα του 1984, οπότε το ιερό σκήνος διατηρούσε μερική αφθαρσία και το τοποθέτησαν σε υάλινη λειψανοθήκη στο βόρειο τμήμα του ιερού βήματος στο ναό της Αγίας Σιών.

Σύμφωνα με τον Ιερομόναχο Σωφρόνιο Αγιοταφίτη:

….Από τον καιρό που πήγε εκεί ολο και τον φοβέριζαν. Αυτός όμως ήξερε τα Εβραϊκά και τους αποστόμωνε. Δεν ειδοποίησε ποτέ την αστυνομία να το έχει υποψιν της και ούτε το φαντάζονταν ότι θα τον σκότωναν….Στις 16 Νοέμβριου ( 29 Νοέμβριου με το νέο ημερολόγιο) είχε μεγάλη βροχή, αστραπές, βροντές, χαλασμέ Κυρίου όλη μέρα. Βρήκαν ευκαιρία, που δεν υπήρχε κανένας λόγω της κακοκαιρίας, πήγαν και τον σκότωσαν μέσα στο φρέαρ του Ιακώβ. Την ώρα που έκανε εσπερινό, εκείνη την ώρα όρμησαν, Κύριος οίδε πόσοι ήσαν και τον σκότωσαν με το τσεκούρι στα μούτρα και στο δεξί χέρι, κόβοντας τα δάκτυλα του. Επίσης η σιαγόνα του και το ένα μάτι του βγαλμένο και το άλλο κτυπημένο….Αλλά αφού τον σκότωσαν έριξαν και χειροβομβίδα έξω στην προσκομιδή και τα έκαμαν όλα κομμάτια. Ούτε μανουάλια άφησαν γερά, ούτε εικόνες. Και αυτόν τον Εσταυρωμένον του έκοψαν το χέρι του το αριστερό. Τα άγια ποτήρια χυμένα. Ήταν τόσο τρομερή η κατάσταση σαν να μην κατοικούσε άνθρωπος μέσα από χρόνια….

Η αγιοκατάταξή του έγινε την Κυριακή, 29 Νοεμβρίου 2009, από το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων.

Πηγές: ΕΔΩ, ΕΔΩ, ΕΔΩ και ΕΔΩ

Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Τοιχογραφίες με μασονικά - αποκρυφιστικά μηνύματα στην Τράπεζα της Αμερικής


Από: http://vigilantcitizen.com/

Σε εμφανές σημείο στην Τράπεζα της Αμερικής (Bank of America), υπάρχουν "ανατριχιαστικές" τοιχογραφίες, γεμάτες με αποκρυφιστικά - μασονικά σύμβολα. Ακόμη πιο ανησυχητικό είναι το γεγονός ότι αυτές οι εικόνες φαίνονται να ‘προβλέπουν’ τα γεγονότα ενός κόσμου που αλλάζει ριζικά σε ένα όχι και τόσο μακρινό μέλλον. Αποτελούν προβλέψεις οι συγκεκριμένες τοιχογραφίες της ερχόμενης αποκρυφιστικής Νέας Τάξης Πραγμάτων; Ας εξετάσουμε την απόκρυφη σημασία των συμβόλων που βρέθηκαν στις τοιχογραφίες της Bank of America.

Ένας αναγνώστης του Infowars μου έστειλε φωτογραφίες με μερικές πολύ περίεργες τοιχογραφίες που εμφανίζονται στο Bank of America Corporate Center στο Charlotte, της Νότιας Καρολίνας. Περιττό να πούμε ότι αμέσως τράβηξαν την προσοχή μου, καθώς έμεινα εμβρόντητος από το συμβολισμό τους και το μήνυμά τους. Επίσης, δεν θα μπορούσα παρά να μην τις συσχετίσω με τις δυσοίωνες τοιχογραφίες του Διεθνούς Αεροδρομίου του Ντένβερ.

Ζωγραφισμένες από τον Benjamin Long, τα έργα ζωγραφικής υποτίθεται ότι περιστρέφονται γύρω από τα θέματα “κάνοντας / κτίζοντας, χάος / δημιουργικότητα, και προγραμματισμός / γνώση” σε ένα "τολμηρό μίγμα αφηρημένης τέχνης και ρεαλισμού, συμψηφισμένο με πινελιές χρυσού ".

Οι τρεις τοιχογραφίες καλύπτουν το λόμπι του Bank of America Corporate Center.

Αν και συνήθως διαβάζουμε από αριστερά προς τα δεξιά, υπάρχουν ενδείξεις κατά τις τοιχογραφίες υπαινίχθηκε ότι οι θεατές να διαβάζουν τα έργα ζωγραφικής από τα δεξιά προς τα αριστερά. Η σκηνή "προγραμματισμού" (οπτικά εκπροσωπείται από την τοιχογραφία στα δεξιά) είναι συνήθως το πρώτο βήμα κάθε διαδικασίας κι έτσι θα ήταν λογικό να ξεκινήσουμε από εκεί. Υπάρχει επίσης αλχημικός συμβολισμός που υπαινίσσεται τη χρονολογία των τοιχογραφιών, οπότε θα αρχίσουμε με αυτή στα δεξιά:

Η τοιχογραφία στα δεξιά ονομάζεται Σχεδιασμός / Γνώση. Μια απόκρυφη ανάγνωση του συμβολισμού της, αποκαλύπτει τι ακριβώς σχεδιάζεται και σε ποια γνώση αναφέρεται.

Μασονικό αγόρι σε μασονικό πάτωμα

Βλέπουμε εδώ ένα νεαρό ξανθό αγόρι να στέκεται σε ένα γνωστό μοτίβο μασονικού πατώματος (σαν σκακιέρα) . Τα πόδια του τοποθετούνται σε γωνία 90 μοιρών, σύμφωνα με το τεκτονικό τελετουργικό έναρξης:

«Ερώτηση: Με την επιστροφή σας στην Στοά, που ήσουν τοποθετημένος, ως ο νεότερος εισερχόμενος μαθητευόμενος;

Απάντηση: Στη βορειοανατολική γωνία, τα πόδια μου σχηματίζουν ορθή γωνία, το σώμα μου όρθιο, με το δεξί χέρι του Σεβάσμιου Κυρίου στην ανατολή, ένας όρθιος άνθρωπος και μασόνος και μου δόθηκε απολύτως υπεύθυνα να περπατήσω και να ενεργήσω με αυτό τον τρόπο. "

- Malcolm C. Duncan, Duncan’s Masonic Ritual and Monitor (Μασονικό τελετουργικό)

Φαινομενικά κάτω από το αγόρι είναι άνθρωποι ντυμένοι με στολές επιχειρήσεων, σαν να έχουν θέση στρατηγική, δείχνοντας παράλληλα το μασονικό αγόρι. Μήπως το παιδί αποτελεί τη «νέα γενιά»;

Αυτό το ξανθό αγόρι θυμίζει πολύ το ξανθό αγόρι που εμφανίζεται στο κέντρο μιας από τις τοιχογραφίες του Διεθνούς Αεροδρομίου του Ντένβερ.

Εδώ είναι το ξανθό αγόρι που σφυρηλατεί ένα σπαθί σε ένα ηνίο. Σημειώστε ότι το αγόρι φοράει παραδοσιακή βαυαρική στολή ... Παραπέμπει στους Βαυαρούς Illuminati;

Καιόμενη Βάτος, γυναίκα στο Κύβο και Πυραμίδα

Ένας υπερφορτωμένος συμβολισμός

Πίσω από το αγόρι είναι ένα δέντρο που καίγεται, το οποίο είναι αναφορά της καιόμενης βάτου της Παλαιάς Διαθήκης. Η καιόμενη βάτος έχει μεγάλη σημασία στην τεκτονική τελετουργία, ειδικά για τα μέλη του 33ου βαθμού, τα οποία θεωρούνται ότι είναι "κοντά στη Καιόμενη Βάτο".

"Στο βιβλίο της Εξόδου αναφέρεται ότι, ενώ ο Μωυσής φύλαγε το κοπάδι του Ιοθόρ στο Όρος Χωρήβ, " ο άγγελος του Κυρίου εμφανίστηκε σ 'αυτόν σε μια φλόγα πυρός στην μέση μιας βάτου", και εκεί του έγινε γνωστό για πρώτη φορά το Ανείπωτο Όνομά Του. Αυτό το περιστατικό μνημονεύεται στο (μασονικό) Βαθμό της Καιόμενη Βάτου της Βασιλικής Αψίδας (Burning Bush of the Royal Arch Degree). Σε όλα τα θρησκευτικά συστήματα της αρχαιότητας, η φωτιά αποτελούσε σύμβολο της θεότητας. Και η Καιόμενη Βάτος ή η Βάτος γεμάτη φωτιά που δεν κατακαίει, από την οποία προήλθε το Τετραγράμματον, το σύμβολο του Θείου Φωτός και της Αλήθειας, θεωρείται στους προχωρημένους βαθμούς του Τεκτονισμού, όπως και στις Ανατολικές Θρησκείες στους κατώτερους, σαν η μεγάλη πηγή αληθινού μασονικού φωτός. Ενώ τα Ανώτατα Συμβούλια του 33ου βαθμού υπογράφουν σε επίσημα έγγραφα ως "κοντά στην ΚΒ" ή Καιόμενη Βάτο, για να κάνουν γνωστό ότι είναι , στη δική τους ιεροτελεστία, η αποκλειστική πηγή όλων των μασονικών οδηγιών".

- Albert G. Mackey, Encyclopedia of Freemasonry, Part 1

Στο βάθος είναι μια αιγυπτιακή πυραμίδα, το απόλυτο σύμβολο των Μυστηρίων στις αποκρυφιστικές διδασκαλίες.

Μία παράξενη εικόνα της τοιχογραφίας είναι η γυναίκα προφανώς παγιδευμένη μέσα σε ένα διαφανή κύβο, που κρέμεται από τα κλωστές που έρχονται από τον ουρανό. Μήπως εκπροσωπεί το κοινό άνθρωπο, που είναι κολλημένος στα πλαίσια του υλικού κόσμου (που στον αποκρυφισμό εκπροσωπείται από τον κύβο) και χειραγωγείται από αόρατες δυνάμεις από πάνω;

Στα αριστερά της εικόνας είναι σκάλες, που προφανώς οδηγούν προς τον ουρανό, ένα κλασικό σύμβολο που αντιπροσωπεύει το δρόμο για φωτισμό (illumination) /Illuminati μέσα από τα μυστήρια του Τεκτονισμού.

Ένα μασονικό χαρακτικό που απεικονίζει σκάλες που οδηγούν από το μασονικό πάτωμα κάπου "έξω".

Στον ουρανό είναι ένας μαύρος ήλιος, ένα άλλο σύμβολο με εσωτερική σημασία. Οι Ερμητικές παραδόσεις διδάσκουν την ύπαρξη δύο ήλιων, ενός αόρατου και αιθερικού φτιαγμένου από καθαρό "φιλοσοφικό χρυσό" και ενός υλικού, του μόνου που οι βέβηλοι μπορούν να αντιληφθούν, που είναι γνωστός ως ο Μαύρος Ήλιος.

Στην αλχημεία, ο μαύρος ήλιος (Sol niger) είναι το όνομα του αποτελέσματος του πρώτου σταδίου του Opus Magnum. Το αλχημικό Magnum Opus (ή Μεγάλο Έργο), ξεκινάει με το "μαύρισμα" - την πύρωση των ακατέργαστων μετάλλων - και τελειώνει με μεταστοιχείωση τους σε καθαρό χρυσό.

Σήμερα, το σύμβολο του Μαύρου Ήλιου συνδέεται κυρίως με τον εσωτερικό /απόκρυφο ναζισμό και αποκρυφιστικές σέκτες, όπως ο Ναός του Set. Επίσης βρίσκεται σε περίεργες θέσεις, όπως:

Στο Bracken House, στο Λονδίνο. Ο Μαύρος Ήλιος μοιάζει με το πρόσωπο του Winston Churchill.

... Και, για άλλη μια φορά, το αεροδρόμιο του Ντένβερ.

Ο σχεδιασμός του πατώματος απεικονίζει ένα μαύρο ήλιο να κινείται μπροστά από τον Χρυσό Ήλιο.

Η δεξιά τοιχογραφία φαίνεται, επομένως, να απεικονίζει το πρώτο βήμα του «Μεγάλου Έργου» που πρέπει να εκπληρωθεί, όπως συμβολικά εκπροσωπείται από τον μαύρο ήλιο. Άντρες ντυμένοι με κοστούμια (ένας από τους μοιάζει παραδόξως με τον Adam Weishaupt – ιδρυτή των Ιλλουμινάτι), φαίνεται να προετοιμάζει μία νέα γενιά μασονικής νεολαίας. Εν τω μεταξύ, η «βλάσφημη» φαίνεται να είναι ‘χαλαρή’, μέσα σε ένα ημιδιαφανή κύβο, που ελέγχεται από αόρατους κουκλοπαίχτες.

Η Μεσαία Τοιχογραφία

Η μεσαία τοιχογραφία, Χάος / Δημιουργικότητα, απεικονίζει μια ταραγμένη μεταβατική περίοδο. Πολλές λεπτομέρειες εντός της ζωγραφικής αυτής περιγράφουν αυτή τη βαθιά αναταραχή, η οποία φαίνεται να επηρεάζει όλο το μέρος της κοινωνίας και του πολιτισμού. Βρίσκουμε στρατιωτικές και θρησκευτικές προσωπικότητες, ανθρώπους να διαμαρτύρονται και πολλά άλλα.

Ηλεκτροφόρα καλώδια, δίχτυα και στρατιώτες στους δρόμους λένε στους θεατές ότι αυτή η περίοδος αναταραχής είναι επίσης μία εποχή καταπίεσης. Ούτε η καλόγρια φαίνεται πολύ ευχαριστημένη.

Στα αριστερά του πίνακα είναι ένα άτομο που φοράει ένα κοστούμι βιολογικού κινδύνου, που υπαινίσσεται κάποιο είδος χημικού πολέμου.

Για το λόγο αυτό, και πολλούς άλλους, θεωρώ αυτό τον πίνακα πολύ παρόμοιο με μια από τις τοιχογραφίες του Αεροδρομίου του Ντένβερ ... τη πιο αποκρουστική.

Αυτή η τοιχογραφία από το αεροδρόμιο απεικονίζει μία μιλιταριστική μορφή που φορά μάσκα αερίων και καταπιέζει μια ατελείωτη σειρά θλιμμένων ανθρώπων. Χημικός πόλεμος, στρατιωτική καταστολή, νεκρά μωρά ... όλα είναι εκεί για να κάνουν αποκρουστική αυτή την εικόνα;

Εάν κοιτάξουμε την κορυφή της τοιχογραφίας, βλέπουμε ημιδιαφανή όντα να στροβιλίζονται με τη φωτιά, κάτι που ίσως υπονοεί ότι η αναταραχή επίσης συμβαίνει σε ένα μεταφυσικό, κοσμικό ή αστρικό επίπεδο.

Αυτό το φλογερό κυκλικό σχήμα μπορεί επίσης να παρομοιαστεί με τον ήλιο. Το χλωμό χρυσό χρώμα του και η διαφάνεια των στοιχείων του, μπορεί να συνδέονται με το ενδιάμεσο στάδιο του μεγάλου αλχημικού έργου που ονομάζεται "Λεύκανση". Ο Jung σύγκρινε αυτό το βήμα με το ξημέρωμα, την προετοιμασία για το επόμενο και τελικό στάδιο, που είναι η ανατολή του ηλίου, που χαρακτηρίζεται από το κόκκινο χρώμα. Το οποίο είναι, φυσικά, το πιο κυρίαρχο χρώμα της αριστερής τοιχογραφίας.

Αριστερή Τοιχογραφία

Η τοιχογραφία στα αριστερά υποτίθεται είναι επικεντρωμένη στο θέμα "Κάνοντας / Χτίζοντας". Η κύρια μορφή της τοιχογραφίας είναι ένας εργαζόμενος που κρατάει ένα φτυάρι, δείχνοντας ότι η δουλειά τελείωσε. Στην πίσω τσέπη του είναι ένα κόκκινο κομμάτι πανιού, μια συμβολική λεπτομέρεια στο πλαίσιο αυτής της εικόνας. Υπάρχει πράγματι μια μεγάλη έμφαση στο κόκκινο χρώμα σε αυτή την τοιχογραφία, το οποίο, όπως προαναφέρθηκε, είναι επίσης το χρώμα που συνδέεται με το τελικό βήμα του αλχημικού Magnum Opus: Rubedo, το «Κόκκινο Έργο».

Στη απόκρυφη διδασκαλία, ο αλχημικός μετασχηματισμός μπορεί να συμβεί σε πολλά επίπεδα: σε επίπεδο υλικού, όπου ακατέργαστα μέταλλα μεταλλάσσονται σε ατόφιο χρυσάφι, αλλά και σε πνευματικό επίπεδο και φιλοσοφικό, όπου ο βέβηλος άνθρωπος γίνεται "αναγεννημένης άνθρωπος". Στη μυστική-κοινωνία, όλος ο κόσμος θεωρείται ότι είναι το θέμα του αλχημικού μετασχηματισμού. Λέγεται ότι είναι ένα ατελές αεροπλάνο που χρειάζεται να «μεταλλαχθεί σε χρυσό", προκειμένου να αντικατοπτρίζει τους ουρανούς, σύμφωνα με τον ερμητικό αξίωμα «Όπως Πάνω, έτσι και Κάτω». Είναι η Νέα Παγκόσμια Τάξη το «Μεγάλο Έργο» της αποκρυφιστικής ελίτ;

Ο Κοιμώμενος Γίγαντας

Είναι νεκρός ή κοιμάται; Και τι σημαίνει το "EQ";

Μια περίεργη λεπτομέρεια από την τοιχογραφία είναι αυτός ο αναμεμιγμένος με τη γη άνθρωπος, που βρίσκεται προφανώς σε βαθύ ύπνο ... ή είναι θαμμένος; Αυτό, επίσης, θυμίζει τον (ανησυχητικό) ύπνο του μικρού αγοριού στις τοιχογραφίες του αεροδρομίου του Ντένβερ.

Ένα μικρό αβοήθητο αγόρι κοιμάται (ή είναι νεκρό) με ένα κόκκινο μανδύα

Ποια είναι η έννοια των τοιχογραφιών;

Όπως τα περισσότερα ελίτ έργα τέχνης, οι τοιχογραφίες που εκτίθενται στην έδρα της Bank of America, την μεγαλύτερη τράπεζα στην Αμερική, λένε μια ιστορία που πρόκειται να αποκωδικοποιηθεί από εκείνους που γνωρίζουν. Οι τοιχογραφίες φαίνεται να απεικονίζουν τρία στάδια του μετασχηματισμού του κόσμου - τον προγραμματισμό, το χάος και την επίτευξη του στόχου - και κωδικοποιούνται χρωματικά για να είναι ανάλογες με τα τρία στάδια της ερμητικής αλχημείας: Nigredo (μαυρίλα), Albedo (λευκότητα) και Rubedo (ερυθρότητα). Οι τοιχογραφίες έχουν ξεκάθαρα πολλές ομοιότητες με τις τοιχογραφίες του Διεθνούς Αεροδρομίου του Ντένβερ, που απεικονίζουν επίσης τις προοδευτικές φάσεις μίας σε βάθος αλλαγής της κοινωνίας μετά από μια περίοδο έντονης αναταραχής.

Η πρώτη τοιχογραφία εμφανίζει ένα ευρύ φάσμα αποκρυφιστικών συμβόλων ορισμένα από τα οποία αναφέρονται στον Τεκτονισμό. Αυτό είναι εντυπωσιακό, καθώς η ζωγραφική βρίσκεται στο λόμπι της έδρας της πιο κυρίαρχης τράπεζας των Ηνωμένων Πολιτειών, δεν είναι και σε καμία Τεκτονική Στοά ... αλλά ίσως υπάρχει κάποια επικάλυψη. Εκείνοι που είναι "γνώστες" και μυημένοι στα μυστήρια είναι αυτοί που έχουν τα προσόντα για να ολοκληρώσουν τη διαδικασία του σχεδιασμού, οι οποίοι με αυτό τον πίνακα φαίνονται να είναι οι άνδρες με τα κοστούμια, των οποίων οι γραβάτες ταιριάζουν με το κόκκινο και άσπρο πάτωμα σκακιέρας και οι οποίοι κάνουν σχέδια για τις μελλοντικές γενεές, που εκπροσωπούνται από το ξανθό μασονικό αγόρι.

Στη δεύτερη τοιχογραφία, πολιτικές αναταραχές, εξεγέρσεις, διαμαρτυρίες και καταστολή όλα αυτά λαμβάνουν χώρα. Ιστορικά, οι μάζες συνήθως οδηγούνται σε μια ολοκληρωτική εξέγερση μόνο όταν οι συνθήκες διαβίωσής τους έχουν επιδεινωθεί σημαντικά ή όταν υφίστανται εξαιρετικά αντιλαϊκές πολιτικές. Μήπως αυτό το κομμάτι αναφέρεται στην απώλεια των ελευθεριών των πολιτών και την άνοδο του αστυνομικού κράτους; Υπάρχει επίσης μια μεταφυσική διάσταση στην εικόνα, εκπροσωπούμενη από την περιστροφή των γυμνών σωμάτων, που εμφανίζονται, όπως ο ήλιος, πράγμα που σημαίνει ότι η περίοδος αναταραχής συμβαίνει και σε ένα κοσμικό επίπεδο.

Η τελευταία τοιχογραφία δίνει την αίσθηση ότι η «αποστολή εξετελέσθη», με την επιβλητική παρουσία του επιβλέποντος εργάτη, ενώ στέλνεται το μήνυμα ότι «το έργο ποτέ δεν είναι εντελώς ολοκληρωμένο" καθώς οι εργάτες εξακολουθούν να δουλεύουν σκληρά στο πίσω μέρος. Αυτό θυμίζει την ταινία Metropolis, όπου μια κατηγορία εργαζομένων δουλεύουν σιωπηλά υπογείως, ως σκλάβοι μακριά, για να διατηρήσουν την ουτοπία της ελίτ. Δεν μπορώ επίσης να μην θυμηθώ τους 33 Χιλιανούς ανθρακωρύχους κοιτάζοντας αυτούς τους εργάτες ...

Συμπέρασμα

Οι τοιχογραφίες της Bank of America είναι ένα ακόμη παράδειγμα της ατζέντας της ελίτ που είναι «κρυμμένη από την κοινή θέα». Αυτές οι γιγαντιαίες εικόνες, που μπορούν να τις δουν όλοι, αλλά έχουν σχεδιαστεί για να γίνουν κατανοητές από λίγους, περιγράφουν τη φιλοσοφία της άρχουσας ελίτ, της αποκρυφιστικής γνώσης τους και των σχεδίων τους για το μέλλον. Όπως συμβαίνει με όλα τα έργα τέχνης, είναι δυνατό να ερμηνεύσεις αυτά τα έργα ζωγραφικής σε πολλά επίπεδα και να καταλήξεις σε διαφορετικά συμπεράσματα. Είναι, ωστόσο, δύσκολο να αγνοήσεις τα επαναλαμβανόμενα θέματα που βρέθηκαν στο "Sinister Sites" που περιγράφονται στο The Vigilant Citizen (που σημαίνει Πολίτες σε Εγρήγορση): διαδεδομένοι απόκρυφοι συμβολισμοί, το προάγγελμα μιας «νέας εποχής», περιφρόνηση για τις ‘βέβηλες μάζες’, πανηγύρι της καταπίεσης και του πολέμου, κλπ. . Συγκρίνοντας τις τοιχογραφίες της Bank of America με τα έργα στο αεροδρόμιο του Ντένβερ και τις Georgia Guidestones, μπορούμε να βρούμε μια συγκεκριμένη συνέπεια στο συμβολισμό τους, τον στίγμα τους και το μήνυμά τους. Αυτό με κάνει να πιστεύω ότι η ίδια η ομάδα είναι πίσω από όλα αυτές τις τοποθεσίες και πολλές άλλες. Όποιοι και αν είναι, εμείς γνωρίζουμε μερικά πράγματα στα σίγουρα: είναι εξαιρετικά πλούσιοι, εξαιρετικά ισχυροί και πραγματικά δεν σας συμπαθούν καθόλου ... γιατί δεν είστε ένας από αυτούς.

Μία άλλη ερμηνεία δίνεται στο http://www.infowars.com/

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή : http://vigilantcitizen.com/