Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Μασονία: Φρικτοί Όρκοι για Τυφλή Υπακοή




«Όλες οι μυστικές υπηρεσίες που διοικούνται από όρκους είναι επικίνδυνες σε κάθε έθνος», Οδυσσέας Γκράντ,
18ος πρόεδρος των ΗΠΑ.


«Το πρώτο καθήκον κάθε Μασόνου είναι η υπακοή στις εντολές του Διδασκάλου. Το πνεύμα αυτό της άμεσης υπακοής και υποταγής στις αρχές, αποτελεί την μεγαλύτερη ασφάλεια για το ‘Ίδρυμα.

Ο Ελευθεροτεκτονισμός μοιάζει περισσότερο με στρατιωτική παρά με πολιτική οργάνωση. Η διαταγή πρέπει να εκτελείται αμέσως. Ο χαρακτήρας της και οι συνεπειές της ίσως γίνουν αντικείμενα συστηματικής έρευνας. Ο Μασονικός κανόνας υπακοής μοιάζει με την ναυτική προσταγή «Υπάκουσε στις διαταγές ακόμη και αν καταστρέφουν τους δικούς μας» (Εγκυκλοπαίδεια του Ελευθεροτεκτονισμού του Μακί σ. 525)»

Έτσι ένας Μασόνος ορκίζεται τυφλή υπακοή χωρίς να έχει και την ελάχιστη γνώση για το τι είναι αυτό στο οποίο ορκίζεται. Οι όρκοι που δίδουν οι υποψήφιοι στους τρείς πρώτους βαθμούς είναι οι κατωτέρω:

Μαθητεύομενος (Πρώτος βαθμός)

«Υπόσχομαι και ορκίζομαι μετά σοβαρότητας και ειλικρίνειας χωρίς διφορούμενα και επιφιλάξεις η υπεκφυγές τα εξής: δεσμέυομαι να μην υπάρχει μικρότερη ποινή από να κοπει ο λαιμός μου απ’ άκρη σ’ άκρη, να ξεριζωθεί η γλώσσα μου από την ρίζα της και το σώμα μου να ταφεί στη χοντρή άμμο της θαλάσσης όπου η παλίρροια και η άμπωτη καλύπτει και αποκαλύπτει το σημείο αυτό δυο φορές το εικοσιτετράωρο, γι’ αυτό βοήθησε με Θεέ και κρατησέ με σταθερό στην ακλόνητη πραγματοποίηση του παρόντος (Κάπταιν Γουίλιαμ Μόργκαν, ‘Εικονογραφήσεις της Μασoνίας’ σσ.21-22)». Η Ελληνική έκδοση κυκλοφορεί με τον τίτλο “Τα μυστήρια των Μασόνων” του Leo Taxil Εκδόσεις Μακρή).

(Δεύτερος Βαθμός)

«. . .δεσμεύομαι να μην υπάρχει μικρότερη ποινή από το να ανοιχτεί το στήθος μου και να ξεριζωθεί η καρδία μου και τα σπλάχνα μου να βγούν από μέσα και να ριφθούν από το αριστερό μου ώμο, να μεταφερθούν στην Κοιλάδα του Γιεχοσαφάτ, όπου να γίνουν τροφή των άγριων θηρίων του τόπου αυτού και των αρπακτικών πτηνών του αέρα εάν αποδειχθώ συνειδητά ένοχος παραβίασης οποιουδήποτε τμήματος αυτού του σοβαρού μου όρκου η υποχρέωση σε αδελφό μασόνο. Γι’ αυτό βοηθησέμε Θεέ και κράτησέ με σταθερό στην ακλόνητη πραγματοποίηση του παρόντος. (Εικονογραφήσεις της Μασονίας σσ. 52-53)»

(Τρίτος Βαθμός)

«.. .δεσμεύομαι να μην υπάρξει μικρότερη ποινή από το να κοπεί το σώμα μου στη μέση και να διαχωριστεί στο Βορρά και στο Νότο και τα σπλάχνα μου να γίνουν στάχτη στο κέντρο, και σι στάχτες μου να σκορπιστούν στους τέσσερις ανέμους του ουρανού ώστε να μη μείνει καμμιά ανάμνηση μου ανάμεσα στους ανθρώπους η τους μασόνους για την αχρειότητα και την ψευδορκία μου έαν ποτέ αποδεχθώ συνειδητά ένοχος παραβίασης οποιουδήποτε τμήματος αυτού του σοβαρού μου όρκου η υποχρεώσης σε αδελφό μασόνο. (Εικονογραφήσεις της Μασονίας σσ. 75-76)

Η σοβαρότητα των όρκων αυτών συνεχίζει να αυξάνει σε κάθε βαθμό. Παρ’ όλο το ότι οι όρκοι αυτοί είναι γραμμένοι σ’ ένα βιβλίο του 1820, πρώην Μασόνοι μου έχουν πεί πως οι όρκοι πολύ λίγο έχουν αλλάξει τους τελευταίους δύο αιώνες και στην ουσία τους παραμένουν ίδιοι.

Ο Ιησούς μας προειδοποίησε όσον αφορά για τους όρκους: «Μην ορκίζεσαι καθόλου...Απλώς το “ΝΑΙ” να είναι “ΝΑΙ” και το “ΟΧΙ” σου “ΟΧΙ” οτιδήποτε πέρα από αυτό είναι εκ του πονηρού» (Ματθ.5:34, 37). Ο Χριστός μας έδωσε την διαταγή αυτή για δική μας προστασία. Πολλοί όμως δεν δίνουν προσοχή σ’αυτά τα λόγια.

Έαν κάποιος Μασόνος ανακαλύψει τους κρυφούς στόχους του Τάγματος και αποφασίσει να το εγκαταλείψει, οι όρκοι αυτοί χρησιμεύουν σαν τον πλέον αποτελεσματικό εκφοβισμό που προστατεύει από αποκαλύψεις οποιασδήποτε μυστικής πληροφορίας.

Σαν αποτέλεσμα, παρ’ όλο που ένα μικρό ποσοστό Μασόνων αποσκίρτησαν από την οργάνωση, μόνον λίγοι από αυτούς επιθυμούν να αναλάβουν τον κίνδυνο να μιλήσουν εναντίον της.

Ο Κάπταιν Γουϊλιαμ Μόργκαν (William Morgan: 1774–1826 - φώτο), από την Μπατάβια (Batavia) της Νέας Υόρκης (που υπήρξε Μασόνος για 30 χρόνια) ήταν ένας από τους θαρραλέους ανθρώπους, το βιβλίο του οποίου, ‘Εικονογραφίσεις της Μασονίας” απεκάλυψε τα μυστικά τυπικά και τους όρκους του Μασονικού Τάγματος. Η αποκάλυψη αυτή του κόστισε την ζωή του.

Όταν έγινε γνωστό πως ο Μόργκαν προετοίμαζε τα χειρόγραφα και σχεδίαζε να τα εκδώσει, οι Μασόνοι αρχηγοί κινήθηκαν για να αποτρέψουν την έκδοση του βιβλίου. Ο Κάπταιν Μόργκαν απήχθη στις 11 Σεπτεμβρίου του 1826 και κάποιοι Μασόνοι τον έπνιξαν στον ποταμό Νιαγάρα. Ο Δαυϊδ Μίλλερ, ο εκδότης, απήχθη και αυτός οι πολίτες όμως της Μπατάβια όταν το ανακάλυψαν, καταδίωξαν τους απαγωγείς και τελικά τον απελευθέρωσαν. Παρά τις προσπάθειες των Μασόνων να αποτρέψουν την έκδοση, το βιβλίο του Μόργκαν εξεδόθη στα 1827.

Ο Ελευθεροτεκτονισμός έκανε ότι μπορούσε για να αρνηθεί τον ρόλο του στην δολοφονία του Γουϊλλιαμ Μόργκαν. Το γεγονός όμως αυτό οδήγησε σε φρενίτιδα τις Ανατολικές Πολιτείες. “Η Μασονική εγκυκλοπαίδεια του Κόιλ” και άλλα αναφέρονται στο γεγονός αυτό. Ο Κόιλ λέει: «Αποσκιρτήσεις Μασόνων εξαπλώθηκαν σε όλη την Νέα Αγγλία, την Νέα Υόρκη, την Νέα Υερσέη, την Πενσυλβάνια και το Μεριλαντ. Στα 1826 η Νέα Υόρκη είχε 480 Στοές με 20.000 μέλη αλλά από το 1827 έως το 1839 μόνο 40 η 50 στοές σχετίζονταν με την Μεγάλη Στοά. Η Μεγάλη Στοά της Μασσαχουσέτης παρέδωσε τον καταστατικό της χάρτης στην πολιτεία και έγινε ανεξάρτητο σώμα13. (Μασονική Εγκυκλοπαίδεια του Κόιλ σ. 58)

Στα χρόνια που ακολούθησαν, ο Ελευθεροτεκτονισμός συνέχισε να αρνείται τις κατηγορίες για την δολοφονία, Παρά το γεγονός πως ένας από τους τρείς ανθρώπους που θεωρούντο ότι πραγματοποίησαν την δολοφονία ομολόγησε τα πάντα στο νεκροκρέββατο του στα 1848. Η ομολογία εμφανίζεται στις σελίδες 11-16 του βιβλίου με τίτλο «Ο Χαρακτήρας, οι Ισχυρισμοί και τα Πρακτικά Έργα του Ελευθεροτεκτονισμού» γραμμένο από το αιδεσιμότατο Τσάρλς Τζ. Φιννευ, τον μεγάλο ευαγγελιστή του 19ου αιώνα.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Από το βιβλίο ‘Προς Μία Παγκόσμια Δικτατορία’ του Gary Kah (Εκδόσεις ΣΤΕΡΕΩΜΑ).

Ο Αιγύπτιος ήρωας του Συμβουλίου Εξωτερικών Υποθέσεων (CFR)



Στην έκδοση του Συμβουλίου Εξωτερικών Υποθέσεων (CFR) με τον τίτλο “Foreign Affairs”, ο αρθογράφος Steven Cook περιγράφει τον Ελ Μπαραντέι (ElBaradei) ως «ένα δικηγόρο και καταρτισμένο διπλωμάτη" και ότι "ανέκαθεν έπαιζε το ρόλο του απόλυτου διεθνούς γραφειοκράτη – ενός κάπως αυστηρού τεχνοκράτη του οποίου οι δεσμοί με τη χώρα του έμοιαζαν επίτηδες ισχνοί, ώστε να του επιτρέπουν πιο ελεύθερα να συμβάλει στη βελτίωση / προώθηση της παγκόσμιας διακυβέρνησης, " στο άρθρο του με τον τίτλο "είναι ο Ελ Μπαραντέι ο ήρωας της Αιγύπτου;" Στο άρθρο γράφει για το «Εθνικό Μέτωπο για την Αλλαγή» του Ελ Μπαραντέι και τον τρόπο που η Μουσουλμανική Αδελφότητα έχει δηλώσει την υποστήριξή της σε αυτό.

Σχ. ΚΟ: Ο 68χρονος Αιγύπτιος αντιφρονών Μοχάμαντ ΕλΜπαραντέι, πρώην επικεφαλής της Διεθνούς Επιτροπής Ατομικής Ενέργειας (ΙΑΕΑ), και κάτοχος του βραβείου Νόμπελ Ειρήνης, θεωρείται "φίλος της Μέσης Ανατολής", άνθρωπος που κινεί τα νήματα και πιστεύει στη διεθνή συνεργασία: «Οι κίνδυνοι μπορούν να αντιμετωπιστούν μόνο με τη διεθνή συνεργασία. Αυτή είναι σήμερα η μεγάλη πρόκληση», υποστηρίζει.

Ο Cook υποστηρίζει επίσης το μύθο ότι ο Ελ Μπαραντέι δεν μπορεί να κατηγορηθεί ως «ένα ανδρείκελο των Ηνωμένων Πολιτειών» στηριζόμενος στην εξέχουσα θέση του στην Ομάδα Διεθνών Κρίσεων και απεναντίας επικαλείται τις διαφωνίες του με τις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια του χρόνου του στην IAEA. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι αυτές οι «συγκρούσεις» δεν έκαναν τίποτα για να αλλάξουν την επιμονή της Αμερικής για την εισβολή στο Ιράκ ή τη συνέχιση της επιθετικότητας απέναντι στο Ιράν.

Στο τέλος ο Cook τελειώνει το άρθρο του προτείνοντας ότι "η μη έντονη δράση" για την υποστήριξη του Ελ Μπαραντέι θα εξυπηρετήσει καλύτερα τα συμφέροντα της Αμερικής καθώς υποστήριξη της Αιγύπτου για την αμερικανική εξωτερική πολιτική εδώ και καιρό πολιτικά, είναι ένας αρνητικός παράγοντας.

Πράγματι, αν ο Πρόεδρος της Αμερικής Ομπάμα υποστηρίξει, αντ 'αυτού το καθεστώς του πολιορκημένου Muburak, αυτό θα δυναμιτίσει τις διαδηλώσεις. Με λίγη τύχη, και εν μέσω συναισθηματικού και βίαιου χάους στους δρόμους, ο Ελ Μπαραντέι μπορεί να γλιστρήσει (και βγει στο προσκήνιο), χωρίς ποτέ οι Αιγύπτιοι να θεωρήσουν ότι η πραγματική δύναμη που βρίσκεται πίσω από την Αμερική, δηλ. τα ΜΜΕ και τα διάφορα think-tanks που συνεχώς εργάζονται, τόσο σθεναρά τον υποστηρίζει.

Σχ. ΚΟ: Το Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων (Council of Foreign Relations, CFR), είναι ο πλέον πανίσχυρος ιδιωτικός οργανισμός - επισήμως 'think tank' - στις ΗΠΑ, ο οποίος εκδίδει το περιοδικό Foreign Affairs. Είναι ένας εξω-συνταγματικός πόλος ισχύος, ο οποίος καθορίζει, σχεδόν κατ’ αποκλειστικότητα, την εκάστοτε ηγετική ομάδα και το βασικό προσωπικό του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ και τη διαμόρφωση της εξωτερικής πολιτικής των ΗΠΑ.

Ο Καθηγητής ιστορίας Κάρολ Κούιγκλει, του Πανεπιστημίου Τζορτζτάουν και μέντορας του Μπιλ Κλίντον, γράφει στο βιβλίο του "Τραγωδία και Ελπίδα": "Το Συμβούλιο των Εξωτερικών Σχέσεων (CFR) είναι το αμερικανικό παράρτημα μιας εταιρείας που ξεκίνησε από την Αγγλία ... (και) ... πιστεύει ότι τα εθνικά σύνορα θα πρέπει να εξαλείφουν για να ιδρυθεί μια Παγκόσμια Κυβέρνηση."

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

‘The American Dream’ με ελληνικούς υπότιτλους


Το καταπληκτικό φιλμάκι - για το οποίο έκανε αναφορά ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΕΔΩ - τώρα με ελληνικούς υπότιτλους!

Υποτιτλισμός: http://www.youtube.com/user/OTTONUS (Και συγχαρητήρια!!!)

Νο 1

Νο 2

Απειλούν χριστιανούς στην Αιθιοπία: "ή θα γίνετε Μουσουλμάνοι ή θα σας σκοτώσουμε"


Σύμφωνα με δελτίο ειδήσεων του International Christian Concern Concern (ICC), οι χριστιανοί στην πόλη Besheno της Αιθιοπίας υφίστανται παρενοχλήσεις και σωματική κακοποίηση, αφότου οι μουσουλμάνοι κόλλησαν προκηρύξεις στις πόρτες των σπιτιών των χριστιανών με την προειδοποίηση ότι αν δεν αλλαξοπιστήσουν, να εγκαταλείψουν την πόλη αλλιώς θα θανατωθούν.

Τρεις χριστιανοί ηγέτες αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την πόλη, ενώ δύο χριστιανοί εξαναγκάστηκαν να ασπαστούν το Ισλάμ, αναφέρει η έκθεση του ICC. Στην πόλη όπου οι μουσουλμάνοι αποτελούν την πλειοψηφία, το σύνολο του ευαγγελικών χριστιανών είναι περίπου 30 πιστοί.

Το ICC αναφέρει ότι ο ευαγγελιστής Kassa Awano παραμένει σε κρίσιμη κατάσταση μετά την επίθεση που δέχτηκε από μουσουλμάνους στις 29 Νοέμβρη 2010. Λίγες ημέρες μετά την επίθεση, περίπου 100 μουσουλμάνοι περικύκλωσαν ένα όχημα που μετέφερε χριστιανούς ηγέτες που προσπαθούσαν να διαπραγματευτούν για την ειρήνη με τους μουσουλμάνους ηγέτες. Δύο άνδρες, ο Tesema Hirego και ο Niggusie Denano, τραυματίστηκαν σοβαρά και οι άλλοι ηγέτες υπέστησαν μικροτραυματισμούς. Στο δικαστήριο στις 2 Ιανουαρίου, μουσουλμάνοι επιτέθηκαν με μαχαίρι στον Temesgen Peteros, όταν κατέθεσε για τις επιθέσεις εναντίον αυτών των χριστιανών.

Οι χριστιανοί βρίσκονται στο στόχαστρο στο Besheno από μουσουλμάνους εδώ και πολλά χρόνια. Στις 21 Μαΐου του 2004, οι Μουσουλμάνοι δολοφόνησαν την 7χρονη κόρη του ευαγγελιστή Tesfaye Hobe. Οι μουσουλμάνοι κάνουν συνεχώς επιθέσεις στους Χριστιανούς, αν τους αντιληφθούν να ακούνε χριστιανικά τραγούδια και να βλέπουν χριστιανικά βίντεο.

"Ζητάμε το συνταγματικό μας δικαίωμα στην ελευθερία της θρησκείας, που πρέπει να τηρείται. Θέλουμε αυτές οι απάνθρωπες πράξεις να σταματήσουν. Δεν είμαστε σε θέση να ζούμε στην δική μας πόλης, λόγω των απάνθρωπων πράξεων", είπε ένας από τους Χριστιανούς ηγέτες οι οποίοι εγκατέλειψαν την πόλη, στο ICC.

Η έκθεση του ICC έλεγε: «Οι τοπικοί μουσουλμάνοι αστυνομικοί της πόλης αρνούνται να προστατεύσουν τους Χριστιανούς. Οι υπάλληλοι αγνοούν εκκλήσεις για δικαιοσύνη, απορρίπτουν επανειλημμένες αιτήσεις για την κατασκευή ενός τόπου λατρείας και ενός νεκροταφείου. Στις 19 Ιανουαρίου, μια χριστιανή μητέρα αναγκάστηκε να θάψει τη νεκρή κόρη της σε μια πόλη πάνω από 20 μίλια από το Besheno, λόγω της απουσίας νεκροταφείου για Χριστιανούς. "

Το Besheno είναι μια πόλη που βρίσκεται στην επαρχία της Alaba στη νότια Αιθιοπία. Σύμφωνα με την εθνική απογραφή του 2007, 93,84% του πληθυσμού της επαρχίας είναι μουσουλμάνοι. Οι χριστιανοί αποτελούν το 5,82% του πληθυσμού.

"Ανησυχούμε για τις απειλές που τοιχοκόλλησαν σε χριστιανικά σπίτια και τις επιθέσεις κατά των χριστιανών στο Besheno. Προτρέπουμε τις αρχές της Αιθιοπίας να φέρουν τους δράστες των επιθέσεων ενώπιον της δικαιοσύνης, να προστατεύσουν τους χριστιανούς από περαιτέρω επιθέσεις και να χορηγήσουν άδειες για την κατασκευή ενός τόπου λατρείας, καθώς και ενός νεκροταφείου», δήλωσε ο Jonathan Racho, εκ μέρους του ICC για την Αφρική.

Οι Χριστιανοί στην γειτονική Αίγυπτο δεν έχουν συνέλθει ακόμη από την βομβιστική επίθεση την Πρωτοχρονιά στην Αλεξάνδρεια που σκότωσε δεκάδες προσκυνητές που έβγαιναν από μια κοπτική εκκλησία. Στο Ιράκ οι Χριστιανοί, για παράδειγμα, συνεχίζουν να φεύγουν κατά κύματα από τη χώρα τους - η οποία έχει μια από τις αρχαιότερες χριστιανικές κοινότητες του κόσμου – αναζητώντας καταφύγιο μετά από συντονισμένες τρομοκρατικές επιθέσεις σε εκκλησίες και σπίτια.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Τουρκική ταινία με κρυπτοχριστιανούς!



Από το Forum Pontos World:


Η τούρκικη κινηματογραφική ταινία Yuregine Sor’ (Ask your Heart’ – ‘Ρώτα την Καρδιά σου’) σε σκηνοθεσία Yonetmen Yusuf Kurcenli, έχει ως θέμα την αληθινή ιστορία μιας μουσουλμάνας (Esma), που ερωτεύεται ένα κρυπτο-χριστιανό, (Μουσταφά).

Δείτε το βίντεο – ειδικά μετά το 01:20 : (Το βίντεο από ΕΔΩ)

Πριν από το 1856, οι χριστιανοί είχαν λιγότερα δικαιώματα από τους μουσουλμάνους, ως πολίτες της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Για το λόγο αυτό, πολλοί Χριστιανοί διάλεξαν να φαίνονται δημόσια ότι έχουν θρησκεία το Ισλάμ, αλλά στα κρυφά θρησκεύονταν ως χριστιανοί.

Όπως αναφέρει ιστοσελίδα της ταινίας:

"Κάποιοι από τους Έλληνες που ζουν στα ορεινά της Τραπεζούντας / Macka και Gümüşhane, σε μέρη δυσπρόσιτα και σε απομακρυσμένα χωριά, όπως: Krom, Yağlıdere, Stavri, Zigana, Santa, Torul, έπρεπε να εμφανίζονται ως μουσουλμάνοι, κυρίως για να αποφύγουν την καταβολή δυσβάσταχτων φόρων. Αναγκάστηκαν να ασπαστούν το Ισλάμ τον 17ο αιώνα, αλλά κράτησαν την πίστη τους στο χριστιανισμό κρυφά, για αυτό είναι γνωστοί στην ιστορία ως κρυπτο-Χριστιανοί" (‘Gizli Hıristiyanlık’ ή ‘Kripto Hıristiyanlık’ στα τούρκικα. Δες άρθρα ΕΔΩ και ΕΔΩ για κρυπτοχριστιανούς στον Πόντο και ένα του ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ για Αρμένιους κρυπτοχριστιανούς ΕΔΩ).

Η οικογένεια του Μουσταφά ανήκε σε μια τέτοια χριστιανική οικογένεια, και έτσι η αποκάλυψη της αληθινής θρησκείας του Μουσταφά δημιουργεί μια δραματική και μοναδική ιστορία αγάπης.

Πιστεύεται ότι αυτή είναι η πρώτη ταινία τέτοιου είδους στην Τουρκία, όπου η ύπαρξη των κρυπτο-Χριστιανών θεωρείται κάπως ταμπού.

Στην ιστορία υπάρχει και ο Μεχμέτ ο οποίος είναι ο στενός φίλος του Μουσταφά και η οικογένειά του είναι η ισχυρότερη οικογένεια στην περιοχή και ο οποίος ερωτεύεται την Esma και την θέλει δικιά του, αν και ξέρει ότι ο Μουσταφά την αγαπάει. Ο Μουσταφά αποφασίζει να γίνει Μουσουλμάνος (απαγορεύεται μουσουλμάνα να παντρευτεί χριστιανό) και υπόσχεται να συναντηθούν με την Esma το βράδυ στη γέφυρα και να φύγουν μακριά μαζί. Ωστόσο, ο Μεχμέτ περιμένει έξω και απειλεί την Esma ότι θα σκοτώσει τον Μουσταφά. Η Esma για να σώσει τον Μουσταφά του λέει ψέματα ότι η σχέση τους δεν πρόκειται να προχωρήσει και θα παντρευτεί τον Μεχμέτ. Ωστόσο η Esma δεν μπορεί να το αντέξει και επιλέγει να αυτοκτονήσει βάζοντας φωτιά στον εαυτό της, παρά να αφήνει τον Μουσταφά και να παντρευτεί τον Μεχμέτ.

Δείτε το trailer και με αγγλικούς υπότιτλους:

Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Η βραδιά απονομής των βραβείων του MTV το 2009: Το Μεγάλο Αποκρυφιστικό Τελετουργικό



Από το blog: The Vigilant Citizen

Το 2009, η βραδιά απονομής των Βραβείων για τα Μουσικά Βίντεο του MTV, (MTVs 2009 Video Music Awards) ήταν για μια ακόμη φορά, εντυπωσιακή. Αυτό που οι περισσότεροι δεν πρόσεξαν, όμως, ήταν τα κωδικοποιημένα αποκρυφιστικά μηνύματα της βραδιάς. Το τηλεοπτικό ‘σόου’ ήταν στην πραγματικότητα μια μεγάλη αποκρυφιστική τελετή, η οποία περιλάμβανε, μία τελετή ‘μύησης’, μία προσευχή και ακόμη και μια θυσία αίματος. Θα εξετάσουμε το συμβολισμό που εμφανίστηκαν κατά τη διάρκεια του show.

Η βραδιά της απονομής των Βραβείων του MTV συχνά περιλαμβάνει σκοτεινές και παράξενες πράξεις, που περιέχουν κάποιους αποκρυφιστικούς συμβολισμούς. Η εκδήλωση του 2009, ωστόσο, ξεπέρασε κάθε προηγούμενο. Η παράσταση άφησε τα περισσότερα άτομα να αναρωτιούνται τι συνέβη με τον Kanye West, ενώ άλλοι προσπαθούσαν να καταλάβουν τις τρελές εμφανίσεις της Lady Gaga. Ο μόνος τρόπος για να καταλάβει κάποιος το πλήρες νόημα πίσω από αυτές τις εμφανίσεις είναι να εξετάσει τις εσωτερικές διδασκαλίες. Το γεγονός είναι ότι όλο το show πήρε στοιχεία από τις κοινές αποκρυφιστικές τελετουργίες και τις παρουσίασε ως ‘σόου’ σε ολόκληρο τον κόσμο.

Υπάρχουν πολλών ειδών μυστικές αδελφότητες και τελετουργίες, από τις πιο ευγενείς έως τις πιο υποχθόνιες. Η βραδιά VMA του 2009 ήταν αποφασιστικά εμπνευσμένη από σκοτεινές, απαίσιες και ακόμη και σατανικές τελετές. Ας δούμε τα τελετουργικά.

Τα λόγια της σοφίας της 'Αρχιιέρειας'

Το κήρυγμα της Madonna

Η Madonna, ή η ‘Αρχιιέρεια’ της μουσικής βιομηχανίας, η σεβαστής "πρεσβυτέρα" του MTV, ανοίγει την εκδήλωση με μια ‘ευλογία’ για τον Μάικλ Τζάκσον. Παραδέχτηκε ότι στην πραγματικότητα ποτέ δεν τον γνώριζε ή ήταν "συνδεδεμένη" μαζί του, αλλά ήταν εκείνη που επιλέχτηκε για να του αποδώσει τον φόρο τιμής. Η Μαντόνα είναι πολύ γνωστή ως μυημένη στην Kaballah (Καμπάλα), την εσωτερική σχολή του Ιουδαϊσμού που διδάσκεται στα περισσότερα εσωτερικά τάγματα. Ο ραβίνος Ariel Bar Tzadok εξήγησε πώς χρησιμοποιεί (ή κακοποιεί) τους συμβολισμούς της Καμπάλα στη μουσική της:

"Ανακάλυψα ότι οι γνωστή αδέξια προβολή του ιερού εβραϊκού μυστικισμού (Καμπάλα) που κάνει η Μαντόνα έχει τραβήξει το ενδιαφέρον. Στο τελευταίο μουσικό της βίντεο για το τραγούδι της νέας ταινίας του James Bond το παλιό “material girl” μετατρέπεται σε Kabbalah girl”. Εκτός από το παραδοσιακό μείγμα μουσικής και αισθησιασμού, της Madonna, σε αυτό το βίντεο βλέπουμε την Madonna να έχει το Ιερό Όνομα του Θεού σε τατουάζ στο δεξιό της ώμο. Το τατουάζ, να γνωρίζετε, ότι είναι μια πρακτική που απαγορεύεται βάσει του Τορά, και το ίδιο μισητό είναι και από την Καμπάλα. Μπορεί το τατουάζ να μην είναι μόνιμο και να είναι μόνο προσωρινό, αλλά παρ 'όλα αυτά, κάθε έκφραση που εκτελεί μια απαγορευμένη πράξη είναι η ίδια απαγορευμένη και ασυγχώρητη. Δυστυχώς, η κατάχρηση της Καμπάλα από την Madonna και τον παραδοσιακό Τορά Ιουδαϊσμό δεν σταματά εδώ.

Αργότερα στο βίντεο βλέπουμε την Madonna να δένει μαύρα λουριά γύρω από τον αριστερό της χέρι με το ίδιο ακριβώς ύφος όπως φοράνε το ‘ευλογημένο tefillin’ οι θρησκευόμενοι Εβραίοι. Αυτή η πράξη της είναι καθαρή ιεροσυλία».

-Rabbi Ariel Bar Tzadok, Madonna’s Kabbalah – Not Kosher http://www.koshertorah.com/PDF/madonna%20kabbalah.pdf

Το αφιέρωμα της Madonna εστιάστηκε στο γεγονός ότι ο Michael Jackson ήταν "εξωπραγματικός" και "βασιλιάς", αλλά επέμεινε στο γεγονός ότι ήταν επίσης και ένα ανθρώπινο ον. Το κοινό έσκυψε με σεβασμό το κεφάλι του για να σκεφτεί πάνω στην ‘σοφία’ των λόγων της ‘Αρχιιέρειας’. Είχαν μια βαθιά Καμπαλιστική απήχηση. Μετά την ομιλία της ακολούθησε ένα βίντεο - αφιέρωμα στο Τζάκσον, παραδόξως που αρχίζει με το «Θρίλερ» και την απεικόνιση του προσώπου του MJ ως ζόμπι που αναστήθηκε από τους νεκρούς, σε μια τεράστια οθόνη. Ακούμε στη συνέχεια στίχους του Πράις στο τραγούδι να λένε:

"Πέφτει το σκοτάδι σε όλη τη γη - πλησιάζουν τα Μεσάνυχτα - Πλάσματα βγαίνουν σε αναζήτηση αίματος - για να τρομοκρατήσουν τη γειτονιά - Και όποιος θα βρεθεί- Χωρίς να έχει ψυχή - πρέπει να σταθεί και να αντιμετωπίσει τα κυνηγόσκυλα της κόλασης….το σώμα σας αρχίζει να τρέμει – γιατί κανένας απλός θνητός δεν μπορεί να αντισταθεί στο κακό/σατανικό θρίλερ "

Ταιριάζει η μεγαλύτερη επιτυχία του MJ να συμπεριληφθεί στο αφιέρωμά του, αλλά φάνηκε αρκετά φρικιαστικό να ξεκινήσει έτσι ένας μεταθανάτιος φόρος τιμής.


Η προσευχή

“Who wants to pray to the devil with me?”- «Ποιος θέλει να προσευχηθεί στο διάβολο μαζί μου;"

Ο ηθοποιός Jack Black βγαίνει ντυμένος σαν άγριος χεβιμεταλάς τίγκα στα στεροειδή για να προωθήσει ένα βιντεοπαιχνίδι. Σε ένα σημείο ζητά από το κοινό να κάνουν με το χέρι τους το σήμα του διαβόλου και να προσευχηθούν στο «σκοτεινό άρχοντα Σατανά» (“darklord Satan”).. Το όλο θέμα φαντάζει ανάλαφρο και κωμικό, αλλά δεν βλέπω άλλο τρόπο να μπορεί να παρουσιασθεί μια προσευχή για τον Σατανά σε ένα δημοφιλές σόου χωρίς να προκαλέσει εκατοντάδες παράπονα από «ανησυχούντες γονείς». Η σκηνή ξεκινά ψιλο-αστεία, αλλά ο Jack Black τελειώνει με μια πιο σοβαρή νότα, λέγοντας: «Σας ζητώ να δώσετε χορηγία στους υποψηφίους απόψε που έχουν μία συνεχιζόμενη επιτυχία στη μουσική βιομηχανία». Αυτή η τελευταία φράση αποκαλύπτει όντως μια σκοτεινή αλήθεια για τις μπίζνες του θεάματος.

Έτσι, το καθαρό αποτέλεσμα αυτής της σκηνής είναι το εξής: όλοι σήκωσαν τα χέρια τους ψηλά κάνοντας το «σύμβολο του διαβόλου», μετά έπιασε ο ένας το χέρι του άλλου (σχ. ΚΟ: κοινός τύπος προσευχής στον χώρο των προτεσταντών στην Αμερική) και προσευχήθηκαν στον Σατανά.

(Σχ. ΚΟ: Αξίζει να το δείτε:



Αυτό το ‘κωμικό σκετσάκι’ (;) μπορεί να ήταν κάπως ασήμαντο σε κάποιο άλλο σόου. Αλλά στα πλαίσια του συγκεκριμένου, όπου υπήρχαν πολλές αναπαραστάσεις αποκρυφιστικών τελετουργιών, το σκετς αποκτά ένα εντελώς άλλο, απειλητικό νόημα.


Η θυσία αίματος - The Blood Sacrifice

Η εμφάνιση της Lady Gaga χαιρετίστηκε ως "λαμπρή" από πολλούς φίλους της μουσικής. Αν όμως τους ρωτήσεις τι συμβολίζει, η έκφρασή τους γίνεται σκεφτική. Εδώ είναι τι είπε η Gaga σχετικά με την εμφάνισή της κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο gagadaily.com

"Νομίζετε ότι θα είναι μία από αυτές τις καθοριστικές στιγμές που οι άνθρωποι θα θυμούνται το VMA (σόου);"

"Ξέρω ότι αυτό θα συμβεί. Έχω αυτού του είδους τη φιλοσοφία για τα πράγματα: δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε κάτι αν δεν πρόκειται να είναι αξιοσημείωτο, αν δεν πρόκειται να αλλάξει τα πράγματα, αν δεν πρόκειται να εμπνεύσει ένα κίνημα. Με το τραγούδι και με την εμφάνιση, ελπίζω να πω κάτι πολύ σοβαρό (‘very grave’) για την δόξα και την τιμή της".

«Κάτι σοβαρό; Τι;

"Θα πρέπει να περιμένεις να δεις."

"Τι πρόκειται να φοράς;"

"Θα έλεγα ότι η μόδα για αυτήν την εμφάνιση είναι μια αναπαράσταση από τις πιο αξέχαστους και στωϊκούς μάρτυρες της δόξας (fame) στην ιστορία. Προορίζεται να είναι μια εικονική αναπαράσταση που αντιπροσωπεύει τους ανθρώπους. Νομίζω ότι αφού δεις την εκτέλεση και ίσως αφού την μελετήσεις αφού την δεις στο YouTube, θα δεις τις αναφορές και τα σύμβολα που περνάνε".

Το στήσιμο της παράστασης είναι πολύ συμβολικό. Η Gaga εκτελεί (το νούμερό της) μέσα σε έναν ναό ή ίσως σε αρχοντικό, γεμάτο με πολυελαίους, στήλες, και πίνακες ζωγραφικής. Οι αποκρυφιστικές τελετές, τα πειράματα ελέγχου του νου, ακόμα και οι ανθρωποθυσίες συνεχώς φημολογείται ότι λαμβάνουν χώρα σε τέτοιου είδους χώρους. Ένα στοιχείο που δεν μπορώ να αγνοήσω είναι η παρουσία των δύο μεγάλων πυλώνων κάτω από μία αψίδα.

Η διακόσμηση της παράστασης της Gaga. Προσέξτε τους δύο πυλώνες και την αψίδα από πάνω.

Είναι αναμφίβολα μασονικά σύμβολα, όπως απεικονίζεται σε αυτή την λιθογραφία:

Αυτή η προφανής αναφορά στη Μασονία υποδεικνύει την αποκρυφιστική και τελετουργική πλευρά της παράστασης της Gaga. Οι Τέκτονες είναι γνωστό ότι διενεργούν τελετουργικά δρώμενα στις Στοές τους, ζωντανές αναπαραστάσεις από ιστορίες στις οποίες δίνουν αλληγορικό μήνυμα. Η παράσταση της Gaga συμβολίζει την άνοδό της στη δόξα και τη θυσία που θα πρέπει να κάνει για να πετύχει.

Όταν η γεμάτη αίματα Gaga ανυψώνεται στον αέρα, ένα απόκοσμο φως βγαίνει μέσα από τους δύο πυλώνες και οι χορευτές σηκώνουν τα χέρια τους στον αέρα σα να δοξάζουν. Πολλές αρχαίες θρησκείες πραγματοποιούσαν τελετουργικές (ανθρωπο)θυσίες για να ευχαριστήσουν τους θεούς. Οι θυσίες αίματος, επίσης, θεωρούνται από τους μαύρους μάγους, ως ο απόλυτος τρόπος για να μαζέψεις ‘πνευματική ενέργεια’. Η τελική σκηνή της παράστασης παρουσιάζει αυτή τη μυστηριώδη «δύναμη» μετά από μια θυσία.

Ανερχόμενο αστέρι

Αμέσως μετά την παράστασή της, η Lady Gaga εμφανίζεται ντυμένη στα κόκκινα, με το πρόσωπό της να καλύπτεται πλήρως με κόκκινο χρώμα. Είναι βασικά μία ζωντανή, κινούμενη θυσία αίματος. Αντιπροσωπεύει την επαύριο της δόξας, την κολασμένη ζωή που ακολουθεί τη θυσία, την πώληση της ψυχής για την επιτυχία στη μουσική βιομηχανία.

"Αυτό είναι για τον Θεό και για τους γκέι" (δήλωσε η Γκακγκά)


Τεκτονική μύηση της Pink

Δεν υπάρχει τρόπος ένας μασόνος να παρακολουθήσει αυτή την παράσταση χωρίς του υπενθυμίσει την τελετή μύησής του στον πρώτο βαθμό. (δες άρθρο και φωτογαρφίες ΕΔΩ) Εδώ είναι μια περιγραφή του Mark Stavish:

"Στον υποψήφιο για την μύηση έχει αφαιρεθεί κάθε υλικό που κατέχει και ντυμένος με μία παράξενη και περίεργη περιβολή (...). Αυτό περιλαμβάνει ένα πανί που του κλείνει τα μάτια και ένα σχοινί που ονομάζεται καλώδιο ρυμούλκησης. "

Και συνεχίζει

"Το κάλυμμα των ματιών αντιπροσωπεύει την μυστικότητα, το σκοτάδι και την άγνοια, καθώς και την εμπιστοσύνη. Ο υποψήφιος οδηγείται στο χώρο της στοάς για την έναρξη της διαδικασίας μύησης, αλλά δεν είναι σε θέση να δει τι συμβαίνει. Έχει δεμένη τη μέση και τα χέρια με το καλώδιο ρυμούλκησης. "

-Mark Stavish, Freemasonry: Rituals, Symbols and History of the Secret Society (‘Τελετουργίες, Σύμβολα και Ιστορία της Μυστικής Εταιρείας’)

Ο υποψήφιος για μύηση έχει δεμένα τα μάτια και είναι δεμένος με ένα καλώδιο έχοντας το αριστερό του στήθος και το αριστερό του πόδι εκτεθειμένα

Η Pink έχει δεμένα τα μάτια και είναι δεμένη με σχοινιά. Η στολή της εκθέτει το αριστερό στήθος της, όπως συμβαίνει με τις τεκτονικές μυήσεις. Αντί να έχουμε το αριστερό πόδι της εκτεθειμένο, η στολή της φέρει ένα σχέδιο που πολύ θυμίζει το χαρακτηριστικό πάτωμα στις μασονικές στοές.

Στοά Ανατολικού Αστέρος - Eastern Star Lodge

Η παράσταση της Pink ήταν μια συγκλονιστική εμφάνιση ακροβατικών που την άφησε αναμφίβολα (όπως και τους θεατές) τελείως αποπροσανατολισμένη. Πρόκειται λοιπόν για ένα χαρακτηριστικό της μύησης στον Πρώτο Βαθμό του Ελευθεροτεκτονισμού:

"Ο υποψήφιος για μύηση έχει συνέχεια δεμένα τα μάτια και ένα καλώδιο με τη μορφή θηλιάς περασμένο γύρω από το λαιμό του. Σε αυτό το σημείο ο αρχάριος εισέρχεται στο οριακό στάδιο, που σχετίζεται με δοκιμασίες, δεν μπορεί να δει, η αίσθηση της πορείας του έχει προκαλέσει σύγχυση και είναι ντυμένος σαν θύμα προς εκτέλεση ".

-J.S. La Fontaine, Initiation – Ritual Drama and secret knowledge across the world

Η παράσταση της Pink ήταν μία ακόμα κραυγαλέα αναφορά σε τελετουργικά δράματα αποκρυφιστικών ταγμάτων.

Οι τελετές απονομής βραβείων, όπως το VMAs καθορίζουν και αντικατοπτρίζουν την ποπ κουλτούρα κάθε εποχής. Επικεντρώνονται σε επιλεγμένους καλλιτέχνες, αφήνοντας τους άλλους στη σκιά της ανωνυμίας. Όπως φαίνεται από τα παραπάνω, η όλη παράσταση είχε σε μεγάλο βαθμό διαποτιστεί με αποκρυφιστικούς συμβολισμούς, κυρίως με επίκεντρο τη "μυητική" πτυχή του θέματος. Γιατί το MTV εκθέτει τους νέους (οι οποίοι δεν γνωρίζουν τίποτα για τον αποκρυφισμό) σε τέτοιες τελετουργίες; Υπάρχει κάποια υποσυνείδητο επίδραση στους θεατές; Εκπαιδεύουμε τη νέα γενιά να δεχθεί αυτά τα σύμβολα ως μέρος της ‘λαϊκής (pop) κουλτούρας’; Υπάρχει σίγουρα ένα δεύτερο στρώμα ερμηνείας σε πολλά από τα προϊόντα του MTV. Για να αποκωδικοποιήσει κάποιος τα σύμβολα πρέπει να κατανοήσει τις εσωτερικές λειτουργίες της βιομηχανίας του θεάματος.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή: The Vigilant Citizen

ΗΠΑ: Παραβιάζει τη νομοθεσία περί παιδικής πορνογραφίας η νέα σειρά του MTV ‘Skins’ ;


Το MTV είναι γνωστό για τα προκλητικά, ακόμη και αμφιλεγόμενα τηλεοπτικά ‘ριάλιτι σόυ’ του. Τώρα, ορισμένοι ανησυχούν ότι το μουσικό τηλεοπτικό δίκτυο, έχει ξεπεράσει τα όρια προβάλλοντας παιδική πορνογραφία και αισχρολογίες.

Στο επίκεντρο της συζήτησης είναι η σειρά "Skins". Το MTV περιγράφει το νέο show του ως «μια άγρια βόλτα μέσα από τις ζωές μιας ομάδας φίλων γυμνασίου που περνάνε από το ναρκοπέδιο της εφηβείας ... και περνάνε μέσα από τα περισσότερα ναρκοπέδια, καθώς προχωράνε". Οι χαρακτήρες της σειράς περιλαμβάνουν τον Τόνι, ο οποίος είναι ελκυστικός, πνευματώδης και εκμεταλλευτής, την Μισέλ, η οποία είναι όμορφη και έξυπνη, και η δυσλειτουργική Cadie.

Τη Δευτέρα, η οργάνωση ‘Morality in Media’ (Ηθική στα Media) ζήτησε από το MTV και τη Viacom να σταματήσουν να προβάλλουν την εκπομπή για να αποφευχθεί η εκμετάλλευση των παιδιών και επειδή μπορεί να παραβιάζεται η νομοθεσία των ΗΠΑ περί παιδικής πορνογραφίας και οι νόμους περί αισχρολογίας. Την έκκληση της ‘Morality in Media’ ακολούθησε μια κίνηση από την ομάδα ‘Parents Television Council’ (‘Συμβούλιο Γονέων για την Τηλεόραση’ - PTC). Η PTC υπέβαλε αναφορές προς τον πρόεδρο των Η.Π.Α., την Γερουσία και τη Βουλή των Δικαστικών Επιτρόπων και το Υπουργείο Δικαιοσύνης να κινήσει αμέσως έρευνα σχετικά με την παιδική πορνογραφία στη σειρά ‘Skins’.

Οι New York Times ανέφεραν την περασμένη εβδομάδα ότι το ίδιο το δίκτυο ανησυχεί για παραβίαση των νόμων περί παιδικής πορνογραφίας. Εκτός από το σεξουαλικό περιεχόμενο στην εκπομπή, όπου συμμετέχουν ως μέλη του cast παιδιά ηλικίας 15 ετών, το PTC μέτρησε 42 σκηνές και αναφορές σε χρήση ναρκωτικών και αλκοόλ στο επεισόδιο της πρεμιέρας. Ο χρόνος λειτουργίας ήταν μόνο 41 λεπτά χωρίς διακοπές για διαφημίσεις.

"Λαμβάνοντας υπόψη τις καταγγελίες για σεξουαλική συμπεριφορά ανηλίκων που έχουν γίνει στα δελτία ειδήσεων και από τους διανομείς της εκπομπής, το MTV και η Viacom, κάποιο υλικό μπορεί να συνιστά παιδική πορνογραφία, δυνάμει της νομοθεσίας των ΗΠΑ, εφόσον πληρούνται ορισμένες προϋποθέσεις», λέει ο Patrick Trueman, Διευθύνων Σύμβουλος της ‘Morality in Media’. Ο Trueman είναι πρώην Αρχηγός του Τμήματος Εκμετάλλευσης Παιδιών του Υπουργείου Δικαιοσύνης των ΗΠΑ και του Τμήματος Χυδαίου Περιεχομένου στην Ουάσιγκτον, DC

"Η Νομοθεσία των ΗΠΑ απαγορεύει οποιαδήποτε απεικόνιση παιδικής πορνογραφίας που αφορά παιδιά κάτω των 18 ετών που έχουν σχέση με «σεξουαλική συμπεριφορά», η οποία ορίζεται βάσει των νόμων αυτών ως «πραγματική ή προσομοιωμένη συνουσία, συμπεριλαμβανομένης της «σεξουαλικής επαφής γεννητικών οργάνων, ή του στόματος και των γεννητικών οργάνων» και ποικίλες άλλες σεξουαλικές πράξεις», λέει ο Trueman, σημειώνοντας ότι, σύμφωνα με ρεπορτάζ τα βρετανικά επεισόδια του"Skins" απεικονίζουν καταφανώς σεξουαλική συμπεριφορά από ανήλικους.




ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή