Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Ο Θεός που καλείται "Γη"


Του Υποδιακόνου Στήβεν Ρόμπινσον*

Τον Νοέμβριο του 2007, η Νατάσα Κώρτνεϋ Σμιθ και η Μόρακ Τέρνερ έγραψαν ένα άρθρο με τίτλο "Γνωρίστε τις γυναίκες οι οποίες δεν θέλουν να κάνουν παιδιά επειδή δεν είναι φιλικά προς το περιβάλλον". Παραθέτω ένα μέρος του κειμένου εδώ: (Σχ Κ.Ο.: το πρωτότυπο άρθρο από την βρετανική Daily Mail ΕΔΩ)

"Αν η Τόνι Βερνέλλι (φώτο) είχε συνεχίσει την εγκυμοσύνη της δέκα χρόνια πριν, θα ήξερε από πρώτο χέρι πώς είναι να κρατάς το δικό σου μωρό, να έχεις ένα ζευγάρι από αθώα μάτια να σε κοιτάνε με αγάπη άνευ όρων, να νιώθεις ένα μικρό χεράκι να γλιστράει στο δικό σου - και μια φωνή να σε φωνάζει «μανούλα».”

Κι όμως η σκέψη αυτή και μόνο την κάνει να ανατριχιάζει με φρίκη.

Διότι όταν η Τόνι έδωσε τέλος στην εγκυμοσύνη της, το έκανε με την βαθιά πεποίθηση πως βοηθούσε να σωθεί ο πλανήτης. Στην ηλικία των 27 αυτή η νέα γυναίκα στο απόγειο των αναπαραγωγικών της χρόνων στειρώθηκε για να "προστατέψει τον πλανήτη". Παραδόξως, αντί να θρηνήσει για την οικογένεια που ποτέ δεν θα αποκτούσε, ο φίλος της (και νυν σύζυγος) της έδωσε μια συγχαρητήρια κάρτα. Ενώ κάποιοι θα πίστευαν πως είναι πράγμα παράξενο να γιορτάζει κανείς την αντιστροφή της φύσης και την απάρνηση της μητρότητας, η Τόνι υπερασπίζεται την απόφασή της με σχεδόν θρησκευτικό ζήλο.

"Το να κάνει κάποιος παιδιά είναι εγωιστικό. Το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι η συνέχιση της γενετικής μας γραμμής σε βάρος του πλανήτη", ισχυρίζεται η τριανταπεντάχρονη Τόνι. "Κάθε άνθρωπος που γεννιέται καταναλώνει περισσότερη τροφή, περισσότερο νερό, περισσότερη γη, περισσότερα ορυκτά καύσιμα, περισσότερα δέντρα και παράγει περισσότερα σκουπίδια, περισσότερη μόλυνση, περισσότερα αέρια του θερμοκηπίου, και προσθέτει στο πρόβλημα του υπερπληθυσμού."

Ενώ οι περισσότεροι γονείς βλέπουν τα παιδιά σαν το πιο υπέροχο θαύμα της φύσης, η Τόνι μοιάζει να τα θεωρεί μια επικίνδυνη απειλή για το μέλλον.

"Το μόνο πρόσωπο το οποίο καταλάβαινε πως ένιωθα ήταν ο πρώτος μου σύζυγος, ο οποίος επίσης δεν ήθελε παιδιά. Θέλαμε και οι δυο να σώσουμε τον πλανήτη - όχι να παράξουμε νέα ζωή η οποία μόνο θα επιδείνωνε το πρόβλημα."

Αλλά όταν ήταν 25, χτύπησε η καταστροφή.

"Ανακάλυψα πως – παρ’ ότι έπαιρνα αντισυλληπτικά - είχα μείνει έγκυος κατά λάθος από τον φίλο μου. Τρομοκρατήθηκα. Ήξερα από την πρώτη στιγμή ότι μέσα μου δεν υπήρχε η επιλογή να κρατήσω το μωρό. Πήγα στον γιατρό μου για την διακοπή της κύησης, και τον ρώτησα αν γινόταν ταυτόχρονα να υποβληθώ και σε στείρωση. Δεν μου άρεσε να κάνω έκτρωση, αλλά θα ήταν ανήθικο να γεννήσω ένα παιδί για το οποίο ένιωθα ισχυρά πως δεν θα ήταν παρά ένα βάρος για τον κόσμο. Ποτέ δεν ένιωσα την παραμικρή τύψη για ότι έκανα, και ειλικρινά ποτέ δεν αναρωτήθηκα πώς θα ήταν αλλιώς."

"Δεν αμφέβαλλα ότι πήρα την σωστή απόφαση. Ο Εντ και εγώ παντρευτήκαμε τον Σεπτέμβριο του 2002, και έκτοτε έχουμε έναν πολύ πιο όμορφο τρόπο ζωής ακριβώς διότι επιλέξαμε να μην κάνουμε παιδιά. Αγαπάμε την πεζοπορία και την αναρρίχηση, και συχνά δραπετεύουμε για ολόκληρα σαββατοκύριακα. Επίσης, κάθε χρόνο κάνουμε μεγάλες και ωραίες διακοπές - τώρα για παράδειγμα μόλις επιστρέψαμε από την Νότια Αφρική. Πιστεύουμε πως δικαιούμαστε μια πτήση μεγάλης απόστασης κάθε χρόνο, διότι είμαστε vegan (στμ: γνήσιοι χορτοφάγοι) και άτεκνοι, και ως εκ τούτου μειώνουμε πάρα πολύ το δικό μας «αποτύπωμα» στο συνολικό πρόβλημα του άνθρακα, και ταυτόχρονα καταπολεμούμε τον υπερπληθυσμό."

Γνωρίστε την Σάρα και τον Μαρκ

Τα περισσότερα κορίτσια ονειρεύονται τον γάμο και τα παιδιά. Αλλά η Σάρα πάντα ονειρευόταν να βοηθήσει το περιβάλλον - μέσα στην αγωνία της για τους κινδύνους της κλιματικής αλλαγής, της εξαφάνισης των ζωικών ειδών και την καταστροφή της εξοχής, πήρε την ασυνήθιστη απόφαση να μην κάνει ποτέ παιδιά.

"Διαπίστωσα τότε, πως ένα μωρό θα μόλυνε τον πλανήτη - και πως το να μην κάνω παιδί ήταν το πλέον φιλικό προς το περιβάλλον πράγμα που θα μπορούσα να κάνω."

Ο Μαρκ προσθέτει:

"Η Σάρα και εγώ ζούμε μια όσο πιο 'πράσινη' ζωή μπορούμε. Δεν έχουμε αυτοκίνητο, χρησιμοποιούμε ποδήλατα αντ' αυτού, και ποτέ δεν κάνουμε πτήσεις. Ανακυκλώνουμε, χρησιμοποιούμε λαμπτήρες εξοικονόμησης ενέργειας και τρώμε μόνο βιολογικό φαγητό, το οποίο παράγεται κοντά. Εν ολίγοις, προσπαθούμε να κάνουμε τα πάντα για να μειώσουμε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Και όλο αυτό δεν θα γινόταν αν είχαμε παιδί. Γι’ αυτό έκανα αγγειεκτομή (στμ: χειρουργική επέμβαση για ανδρική στείρωση). Θα ήταν ηθικά εσφαλμένο για εμένα να επιβαρύνω την κλιματική αλλαγή και την καταστροφή της Γης. Η Σάρα και εγώ δεν χρειαζόμαστε παιδιά για να νιώσουμε γεμάτοι. Αυτό που μας κάνει να νιώθουμε χαρούμενοι είναι το ότι γνωρίζουμε πως κάνουμε αυτήν την ελάχιστη προσπάθεια από μέρους μας για την σωτηρία του αγαπημένου μας πλανήτη."

Φαίνεται πως για πολλούς, η Γη έχει γίνει ο θεός της νέας χιλιετίας, και αν κρίνω την φύση αυτού του θεού από τις λατρευτικές πρακτικές των πιστών του, αμφιβάλλω αν θα ήμουν πρόθυμος να μεταστραφώ στην νέα αυτή θρησκεία της οικολογίας. Μπορεί αυτοί οι άνθρωποι να είναι περιθωριακοί – σαν τις άκρες ενός υφάσματος – όμως σιγά-σιγά οι άκρες αυτές μεγαλώνουν, και μικραίνει το κυρίως ύφασμα.

Ενώ λοιπόν τέτοιου είδους άνθρωποι θα απέρριπταν θρησκεία και δόγματα, η αφοσίωσή τους στην γη είναι πράγματι μια θρησκευτική αφοσίωση, πολύ παρόμοια με εκείνη των αρχαίων παγανιστών: Η Τόνι θυσιάζει το πρωτότοκο παιδί της, και επίσης τρώει ωμή φυτική τροφή για να μην σκοτώσει ζώα και για να "σώσει" τον θεό-Γη. Ακρωτηριάζουν τα σώματά τους για να μην προσβάλλουν την γη "προσθέτοντας στα προβλήματά της".

Όμως, σε ανταπόδοση αυτών των θυσιών σε ανθρώπινη σάρκα και αίμα, ο θεός-Γη τους ανταμείβει με έναν… "πολύ πιο όμορφο τρόπο ζωής". Και αν στο τέλος καταφέρεις και πιάσεις τον στόχο της αποχής σου από το διοξείδιο του άνθρακα και ισοσκελίσεις τα βιβλία σου για τα αέρια του θερμοκηπίου, θα δικαιούσαι… ωραίες και μεγάλες διακοπές. Αυτο-αμείβεσαι λοιπόν με ένα ταξίδι, σε όχημα το οποίο καταναλώνει χιλιάδες λίτρα ορυκτού καυσίμου, άσε που ένας Θεός ξέρει πόσο θα επιβάρυνε την γη η βιομηχανική επεξεργασία του (καυσίμου) και το τι αφήνει στην ατμόσφαιρα…. Μετά απολαμβάνεις ένα πλούσιο γεύμα σε ένα φανταχτερό ξενοδοχείο το οποίο κτίστηκε και επανδρώθηκε από “παράσιτα” και "προβλήματα" γεννηθέντα από ασεβείς αναπαραγωγούς, και το οποίο καταλαμβάνει μια έκταση γης που προηγουμένως καταλαμβανόταν από δέντρα – και που κατά πάσα πιθανότητα θα μοιάζει με ένα τεράστιο ακαλαίσθητο σπυρί πάνω στο πρόσωπο του θεού-Γη…

Φαίνεται πως ακόμα και οι οικολόγοι-φονταμενταλιστές έχουν την δική τους εκδοχή του Ευαγγελίου της Ευημερίας (στμ: προτεσταντικής καταβολής θρησκευτική δοξασία η οποία αναπτύχθηκε στις Η.Π.Α. και επικεντρώνεται στην διδαχή ότι ο Θεός ανταμείβει και υλικά τους εκλεκτούς του): "Υπηρετούμε τον Θεό-Γη" - όρισέ το και μην το διεκδικείς - και θα λάβεις ωραία πράγματα και εξωτικές διακοπές… Φαίνεται πως όλες οι ψεύτικες θρησκείες έχουν μια κοινή αυταπάτη σε ό,τι αφορά τους θεούς τους. Έχει ενδιαφέρον, που, στην έμφυτη θρησκευτικότητά μας, εμείς τα ανθρώπινα πλάσματα χρησιμοποιούμε σχεδόν τις ίδιες ιδέες, τελετουργίες και γλώσσα για να ορίσουμε την σχέση μας με τους όποιους θεούς προσπαθούμε να κατευνάσουμε.

Οι θολοί θεοί της νεο-παγανιστικής πνευματικότητας του σύγχρονου διανοούμενου στην πραγματικότητα δεν διαφέρουν και πολύ από τους θεούς των δεισιδαιμόνων πρωτόγονων ή ακόμα και από τον Χριστιανικό Θεό τον Οποίον χλευάζουν καταδεκτικά. Οι παγανιστές έκαιγαν τις παρθένες τους για να αποτρέψουν το ηφαίστειο από το να καταβροχθίσει το χωριό τους. Λένε πως ο Χριστιανικός Θεός θυσίασε τον ίδιο τον Υιό Του για να κατευνάσει την οργή Του εναντίον του αμαρτωλού ανθρώπου, και πως αυτού του είδους η θρησκευτικότητα είναι πρωτόγονη, αδαής και προσβλητική. Αλλά η ειρωνεία είναι πως και αυτοί οι σύγχρονοι πεφωτισμένοι διανοούμενοι εξ ίσου ασπάζονται την θυσία των παιδιών τους, για να ευχαριστήσουν τον θεό των δέντρων και των παγόβουνων και για να αναχαιτίσουν μια φονική αναταραχή της γης η οποία θα συντρίψει το χωριό. Για αυτούς, αν ισοσκελίσεις τις αμαρτίες σου σε σχέση με το διοξείδιο του άνθρακα, μόνο τότε το αποτύπωμά σου θα μπει στο βιβλίο της ζωής. Όμως ο σύγχρονος άνθρωπος δεν είναι όπως ο πρωτόγονος. Δεν ζωγραφίζει εικόνες της θρησκείας του με καμμένα ξυλαράκια στους τοίχους των σπηλιών, αλλά μπλογκάρει παντού με σοφιστικέ ύφος, με παραθέσεις από βιβλία, κεφάλαια και στίχους μιας αλάνθαστης επιστήμης. Όπως και όλοι οι θρησκευτικοί ζηλωτές, αντιλαμβάνονται τους εαυτούς τους σαν φωτοδότες φάρους πάνω σε ένα πνευματικό και ηθικό υψίπεδο, και σαν αυτό-θυσιαζόμενοι μάρτυρες για το καλό των μη-φωτισμένων αδαών.

Έτσι, για ανθρώπους όπως η Τόνι και ο Εντ η πραγματική ουσία είναι πως η γη έχει γίνει για αυτούς μια παγανιστική θεότητα η οποία κατευνάζεται με το αίμα αθώων, και ζουν με τον φόβο πως αν της δημιουργήσουμε πρόσθετα προβλήματα και δεν την ευχαριστήσουμε (την γη), θα μας σκοτώσει με κλιματικές αλλαγές και την στέρηση των φυσικών πόρων στους ανθρώπους. Η ειρωνεία είναι πως αυτοί (όπως όλες οι άλλες θρησκείες, της επιστήμης συμπεριλαμβανομένης), πιστεύουν πως η ίδια η γη κάπως παρήγαγε τα ανθρώπινα όντα (εκτός αν πιστεύουν πως μας πέταξαν πάνω της οι εξωγήινοι).

Το ερώτημα είναι, πώς γίνεται η ανθρωπότητα να θεωρεί πλέον τον ίδιο της τον εαυτό σαν ένα παράσιτο, σαν καρκίνωμα, σαν αρρώστια προς ίαση, σαν κρεατοελιά που πρέπει να καυτηριαστεί από το παρθενικό πρόσωπο της γης – από την οποία η ίδια η ανθρωπότητα προήλθε; Το χώμα θεωρείται πιο ιερό από τα ανθρώπινα πλάσματα που δημιουργήθηκαν απ' αυτό. Ένας βώλος γης και ένας σπόρος είναι πιο άγια από το ανθρώπινο φυντανάκι που τρέφεται μέσα σε ανθρώπινη μήτρα...

Όμως οι οικολόγοι-παγανιστές είναι και ασυνεπείς: αυτο-ορίζονται ως έχοντες λιγότερη αξία από το χώμα, αλλά μέσα στην ανθρώπινη ύβρη τους, τώρα είναι οι σωτήρες αυτού του χώματος - σώζουν τον θεό τους, θυσιάζοντας την ανθρωπότητά τους πάνω στο θυσιαστήριό του. Οπότε, ποιος είναι ο πραγματικός θεός και ποιος ο πραγματικός σωτήρας εδώ;

Έχω ζήσει αρκετά για να θυμάμαι εποχές που συζητιόταν πως η γη θα καταστραφεί λόγω υπερπληθυσμού, εξάντλησης των αποθεμάτων άνθρακα και πετρελαίου, την ανεπάρκεια εκτάσεων καλλιεργήσιμης γης ώστε για να τραφεί ο πληθυσμός των Ηνωμένων Πολιτειών – πολλώ μάλλον ολόκληρου του κόσμου – ενός πυρηνικού χειμώνα, μιας επερχόμενης εποχής παγετώνων, παγκόσμιας θέρμανσης και τώρα μιας "κλιματικής αλλαγής". Αυτά τα ζητήματα φαίνεται να σημαίνουν περισσότερα για τον κοσμικό πνευματικό άνθρωπο απ’ ότι τους Χριστιανούς, και μάλιστα για να περιπλακεί το θέμα ακόμα περισσότερο, φαίνεται πως τα ζητήματα αυτά προκαλούν διαιρέσεις και βάσει κομματικών γραμμών. Τόσο ο υπερ-διογκωμένος καταναλωτής - είτε είναι Χριστιανός είτε όχι - όσο και οι οικολόγοι-φονταμενταλιστές που λατρεύουν τη γη, ομοίως σφάλλουν, καθ’ όσον αποτελούν τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος: Και οι δύο ίστανται απέναντι στην δημιουργία ως ζώα: ο ένας απερίσκεπτα αντλεί ευχαρίστηση από την γη, οδηγημένος από άπληστα πάθη, και ο άλλος θεωρεί τον εαυτό του ως κάτι εντελώς δυσδιάκριτο και εν τέλει, ένα με την γη. Και για τους δύο, το μέτρο ενός ανθρώπινου όντος δεν είναι η ύλη μαζί με μια ψυχή και πνεύμα, αλλά απλά ένα "αποτύπωμα του άνθρακα" και κάποια λίτρα αερίων θερμοκηπίου που εκπέμπονται λόγω κατανάλωσης.

Αλλά, ακόμα κι αν κάποιος πιστεύει πως οι ανθρώπινες υπάρξεις δεν είναι πιο σημαντικές από μια πέτρα ή ένα δέντρο, εξακολουθεί να υπάρχει μια κοινή αντίληψη μεταξύ ενός παγανιστή και ενός Χριστιανού για την ανάγκη της "σωτηρίας" του υλικού κόσμου. Και, αν κάτι χρειάζεται σωτηρία, τότε αυτό πρέπει να έχει μια αρχική κατάσταση - πριν την πτώση του από την αρχική του τελειότητα - στην οποία θα πρέπει να επιστρέψει. Έτσι, το πρόβλημα με την θρησκεία της οικολογίας είναι ότι δεν έχει μια συνεκτική θεολογία ή κοσμολογία μιας τέλειας αρχικής κατάστασης, ούτε μιας "πτώσης", ούτε μιας πρότασης για το πώς θα έμοιαζε μια τέλεια γη, με ή χωρίς ανθρώπους. Χωρίς να έχουμε ορίσει αυτά τα πράγματα είναι ανούσιο να συζητάμε αν η γη μπορεί ή πρέπει να μας σώσει ή να μας σκοτώσει, ή για το πώς πρέπει να σώσουμε την γη. Και για τον Χριστιανό και για τον άθεο, δύο έννοιες είναι ξεκάθαρες: Η Εδέμ, ή αλλιώς μια παρθένα αρχική κατάσταση της γης, δεν έσωσε την ανθρωπότητα, και, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, μόνο οι μεταμορφωμένες ανθρώπινες υπάρξεις θα την σώσουν στην τελική. Σε αυτό το σημείο έχουμε όλοι δίκαιο, αλλά το τι σημαίνει αυτό και το πώς θα το κατορθώσουμε είναι το πρόβλημα το οποίο πρέπει να αντιμετωπίσουμε.

Ένα από τα προβλήματα της οικολογικής θρησκείας είναι ότι δεν υπάρχει ένας υπερέχων μεταφυσικός ή θεολογικός ορισμός ο οποίος να περιλαμβάνει όλη την υλική κτίση, συμπεριλαμβανομένων των γη, ζώων και ανθρώπων. Είμαστε κολλημένοι στο να βλέπουμε την οικολογία μέσα από το πρίσμα μιας διαλεκτικής, μιας αντιπολιτευτικής φιλοσοφίας, η οποία συνοψίζεται στο: "ή" η γη "ή" οι άνθρωποι, ενώ στην πραγματικότητα η ορθά κατανοημένη οικολογία είναι η επιστήμη - και εν τέλει το μεταφυσικό όραμα – της αλληλο-συγγένειας όλων των πραγμάτων˙ πρόκειται δηλαδή για ένα "και/και" (=και η γη, και οι άνθρωποι). Τελικά, το ερώτημα και για έναν Χριστιανό και έναν οικολόγο είναι το ίδιο: ποια είναι η κατάλληλη και ισορροπημένη σχέση ενός ανθρώπινου πλάσματος με την γη; Και οι δύο στην πραγματικότητα κάνουν την ίδια ερώτηση, "Για ποιο σκοπό υπάρχει η γη και πώς μπορεί να σωθεί από τις αμαρτίες του ανθρώπινου γένους;"

Εδώ είναι που η Ορθοδοξία βγάζει την συζήτηση από το τέλμα των παγανιστικών αντιλήψεων. Εξυψώνει τόσο την γη όσο και την ανθρωπότητα στην πρέπουσα αξιοπρέπειά τους, ως μυστηριακή παρουσία του Δημιουργού τους. Βλέπει την Δημιουργία σαν το ιερό μέσο έκφρασης αγάπης, ευχαριστίας και κοινωνίας μεταξύ ανθρώπων και Θεού. Τα περιβαλλοντικά προβλήματα πρέπει να απασχολούν τον Χριστιανό, επειδή δεν είμαστε υλιστές αλλά υλικά πλάσματα, κατ' εικόνα ενός Πνευματικού Θεού ο Οποίος προσέλαβε την υλική μας φύση και καθυπέταξε και κατανάλωνε την κτίση στο πλευρό μας. Με την Μυστηριακή μας πίστη δεν μπορούμε να βλέπουμε τον κόσμο σαν ένα συνεχώς αυτο-αναγεννώμενο αναλώσιμο το οποίο υπάρχει αποκλειστικά και μόνο για τις απολαύσεις μας. Τέτοια ευλογημένα δώρα πρέπει να θεωρούνται ιερά και να μεταχειρίζονται ως τέτοια, ακριβώς επειδή ο Θεός είναι παρών σε αυτά.

Εκεί που ο οικολόγος και ο Ορθόδοξος Χριστιανός συμφωνούν είναι πως οι άνθρωποι, ακόμα και οι Χριστιανοί, έχουν πάψει να υποτάσσουν την γη προσεκτικά, και να είναι συνετοί διαχειριστές της αντί εγωιστές καταναλωτές της. Χάσαμε την ευλάβεια προς την γη ως «μητέρα μας» στην οποία θα επιστρέψουμε, όπως ψάλλεται στην Υπακοή του Όρθρου με πλάγιο ήχο του 8ου. Αποτύχαμε στην διατήρηση της Μυστηριακής μας φύσης, έτσι δεν μοιραζόμαστε την Δημιουργία εν αγάπη, αλλά την συσσωρεύουμε για τον εαυτό μας, προς ικανοποίηση των άπληστων ηδονών μας. Ο Θεός ως Δημιουργός μας δεν έχει ανάγκη να κατευνάζεται με θυσίες: ο άνθρωπος λαμβάνει ένα δώρο το οποίο προσφέρει πίσω στον Δημιουργό και στους συνανθρώπους με αγάπη, όχι λόγω του φόβου κάποιας οργής και Βιβλικής καταστροφής. Ο οικολόγος και ο Ορθόδοξος Χριστιανός συμφωνούν πως ο άνθρωπος όντως προέρχεται από το χώμα της γης και πως συνεπώς μετέχει στην φύση της ίδιας της γης. Όμως ο Χριστιανισμός λέει πως στον άνθρωπο επίσης δόθηκε η πνοή του Θεού που δημιούργησε το χώμα από το οποίο ακριβώς προερχόμαστε, και ως εκ τούτου ο άνθρωπος μετέχει και στην φύση του πνευματικού στοιχείου και του δόθηκε κυριαρχία επί του χώματος – όχι όμως για λαίμαργη κατανάλωση, αλλά ως μέσον έκφρασης αγάπης κατ' εικόνα Αυτού που δημιούργησε τα πάντα από αγάπη.

Η πραγματικότητα είναι πως η οικο-θρησκεία δεν διαμόρφωσε νέα δόγματα για τον άνθρωπο και την γη. Παρ’ όλο τον εξωτερικό σκελετό τον αποτελούμενο από επιστήμη και τεχνολογία που την στηρίζουν, δεν παύει να είναι τόσο παλιά όσο και τα βουνά με τις ζωγραφιές τις φτιαγμένες με καμμένα ξυλαράκια στους τοίχους των σπηλαίων τους. Ο πυρήνας της παραμένει ο ίδιος με εκείνον που είχαν επισημάνει οι προφήτες του Ισραήλ, περισσότερο από 2600 χρόνια πριν, όταν είχαν καλέσει τον Ισραήλ να ξαναβρεί την ορθή σχέση του ανθρώπου με την γη και τον Δημιουργό μας:

Ο Αβακούμ και ο Ιερεμίας λένε:

26 (…) ούτως αισχυνθήσονται οι υιοί Ισραήλ, αυτοί και οι βασιλείς αυτών και οι άρχοντες αυτών και οι ιερείς αυτών και οι προφήται αυτών. 27 τω ξύλω είπαν, ότι πατήρ μου ει συ, και τω λίθω• συ εγέννησάς με, και έστρεψαν επ' εμέ νώτα και ου πρόσωπα αυτών (…) (Ιερεμίας 2/β 26-27).

Επίστρεψε λοιπόν στον Θεό που δημιούργησε το χώμα από το οποίο πλάσθηκες. Και μετά εν αγάπη, στρέψου προς την γη γνωρίζοντας ποιος πραγματικά είσαι. Αγάπα τον Δημιουργό σου και παράλαβε την δημιουργία Του με ταπεινή ευγνωμοσύνη, προσφέροντάς την σε όλους σαν δώρο κοινωνίας με τον Κόσμο τον ίδιο.

* Ο Steve Robinson είναι Αμερικάνος Ορθόδοξος Χριστιανός και ζει στο Φοίνιξ της Αριζόνα. Διατηρεί τη δική του εταιρεία κατασκευής. Πριν γίνει Ορθόδοξος, ήταν ευαγγελικός πάστορας και εκκλησιαστικός ηγέτης. Πιο πρόσφατα, ίδρυσε ένα από τα πιο δημοφιλή podcasts Ορθοδόξων στον πλανήτη - Our Life in Christ (Η ζωή μας εν Χριστώ) - το οποίο διαχειρίζεται με τον φίλο του Bill Gould.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Απεγκλωβισμό από την ΕΕ και δεσμούς με την Ρωσία, θέλει η Μαρίν Λεπέν


Από Russia Today / μετ. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Καθώς η Ευρωπαϊκή Ένωση πιέζει την Γαλλία να δεχθεί όλο και περισσότερους μετανάστες, η χώρα έχει ήδη φτάσει στα όριά της, με τα αρνητικά αισθήματα για την πολύ-εθνοτική κοινωνία να αυξάνονται κάθε χρόνο, όπως πιστεύει η Marine Le Pen, επικεφαλής του ακροδεξιού «Εθνικού Μετώπου».

Η Marine ακολουθεί την πολιτική γραμμή του πατέρα της, Jean-Marie Le Pen, ιδρυτή του Εθνικού Μετώπου, ο οποίος είναι διάσημος στη Γαλλία και σε όλο τον κόσμο για τις συντηρητικές και αντι-μεταναστευτικές απόψεις του.

Σε συνέντευξή της στο RT, η Le Pen ισχυρίζεται ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση διευρύνεται σε βάρος της Γαλλίας.

«Δεν ελέγχουμε πλέον εμείς την επικράτειά μας, το νόμισμά μας και τους νόμους μας. Δεν αποφασίζουμε ποιος θα μπει ή ποιος θα παραμείνει στη χώρα μας. Επιβάλλουν οδηγίες για εμάς χωρίς καν την διαβούλευση του λαού. Όλο αυτό βλάπτει την οικονομία μας και αποθαρρύνει τις ξένες επενδύσεις".

Σύμφωνα με την Λεπέν, η Ευρωπαϊκή Ένωση θέλει να σπρώξει 150 εκατομμύρια μετανάστες στη Γαλλία κατά τη διάρκεια των επόμενων 30 ετών, με την δικαιολογία της χαμηλής γεννητικότητας.

"Ε, λοιπόν ας ενθαρρύνουμε τους ανθρώπους να κάνουν παιδιά, όπως κάνουν αλλού στον κόσμο, αντί για τα κύματα των μεταναστών», υποστηρίζει η Le Pen.

Πιστεύει το πρόβλημα είναι, επίσης, ότι οι Γάλλοι θα πρέπει να απελευθερωθούν και από το εσωτερικό, να απελευθερωθούν από την «ενοχή που οι ηγέτες τους έχουν κάνει να νιώθουν για τόσα πολλά χρόνια".

«Η μετανάστευση είναι μια οργανωμένη ανανέωση του πληθυσμού μας. Το γεγονός αυτό απειλεί την επιβίωσή μας. Δεν έχουμε τα μέσα για την ένταξη αυτών που είναι ήδη εδώ. Το αποτέλεσμα είναι μία ατελείωτη πολιτιστική σύγκρουση".

Έχοντας εργαστεί ως δικηγόρος η οποία υπερασπίστηκε τους μετανάστες, η Marine Le Pen υποστηρίζει ότι δεν μισεί τους μετανάστες, αλλά είναι μόνο εναντίον της ανεξέλεγκτης μετανάστευσης.

«Μπορείς να είσαι εναντίον της μετανάστευσης, να αγωνίζεσαι κατά της μετανάστευσης, να καταδικάζεις ολοκληρωτικά την μετανάστευση, αλλά όχι να μισείς τους μετανάστες ως άτομα. Καταλαβαίνω τους μετανάστες θέλουν ένα καλύτερο μέλλον εδώ. Αλλά θα τους πω ειλικρινά - «δεν μπορείτε να βρείτε ένα καλύτερο μέλλον εδώ." Εμείς δυσκολευόμαστε να προσφέρουμε ένα καλύτερο μέλλον για τον λαό μας, όπως είναι ".

Η Le Pen επιμένει ότι καμία (εθνοτική ή θρησκευτική) κοινότητα δεν θα πρέπει η ίδια βγει εκτός της νομιμότητας του κράτους, έχοντας τη δική του νομοθεσία ή τα δικαιώματά της.

"Ο καθένας πρέπει να υποταχθεί στο γαλλικό τρόπο ζωής, τις πρακτικές, τις παραδόσεις και τα δικαιώματα, χωρίς εξαιρέσεις."

Η Le Pen αποκαλεί το Εθνικό Μέτωπο «ένα κόμμα των πατριωτών» και λέει ότι είναι κατανοητό γιατί (το κόμμα) δεν αρέσει στην σημερινή γαλλική κυβέρνηση.

"Από τη στιγμή που υπερασπιζόμαστε την πατρίδα μας και δίνουμε ξανά δύναμη στο λαό μας, έτσι ώστε ένα έθνος να μπορεί να είναι κυρίαρχο και οι άνθρωποι να μπορούν να κάνουν τις δικές τους αποφάσεις, η πολιτική ελίτ μας βλέπει ως απειλή."

Πιστεύει ότι η Γαλλία θα πρέπει να σταματήσει να «υποκύπτει στις αποφάσεις της Αμερικής» και να ενισχύσει τους δεσμούς της με τη Ρωσία αντ 'αυτού.

"Πιστεύω ότι πρέπει να στρέψουμε προς την Ρωσία για οικονομικές και ενεργειακές σχέσεις. Νομίζω ότι πολύ αντικειμενικά αυτός ο «Ψυχρός Πόλεμος» που επιβλήθηκε από την Αμερική για τις σχέσεις με τη Ρωσία είναι ένα τεράστιο πολιτικό σφάλμα".

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

WikiLeaks: Την εμφύτευση μικροτσίπ σε κρατουμένους του Γκουαντάναμο πρότεινε ο Βασιλιάς της Σαουδικής Αραβίας Αμπντάλα


Από: ID-on't

σχόλιο ID-ont: Λίγο-λίγο αυξάνονται οι φωνές που ζητάνε η "Κάρτα του Πολίτη" να περάσει ως εμφύτευμα στο ανθρώπινο σώμα, ξεκινώντας και καλά, πρώτα από τους "κακούς". Έτσι για να αρχίσουμε να εξοικειωνόμαστε με το σενάριο της επόμενης δεκαετίας (ή μήπως της τωρινής;).

Σύμφωνα με απόρρητα αμερικανικά έγγραφα που αποκαλύφθηκαν από το WikiLeaks και δημοσιεύονται στο περιοδικό Der Spiegel ο βασιλιάς Αμπντάλα της Σαουδικής Αραβίας πρότεινε το 2009 στους Αμερικανούς να εμφυτεύσουν ηλεκτρονικά τσιπάκια στους κρατούμενους της φυλακής του Γκουαντάναμο προτού τους αφήσουν ελεύθερους, «όπως το κάνουν στα άλογα ή στα γεράκια», σε συνομιλία που είχε με τον σύμβουλο του προέδρου Μπαράκ Ομπάμα, Τζον Μπρέναν, για την αντιμετώπιση της τρομοκρατίας.

Το Der Spiegel επικαλείται ένα τηλεγράφημα της αμερικανικής πρεσβείας με ημερομηνία 22 Μαρτίου 2009, λίγες μέρες μετά την συνομιλία τους στο ιδιωτικό ανάκτορο του Αμπντάλα στο Ριάντ.

Ο Μπρέναν επικαλέστηκε τα νομικά εμπόδια για την εφαρμογή μιας τέτοιας πρότασης: «Τα άλογα δεν έχουν καλούς δικηγόρους», φέρεται να απάντησε, σύμφωνα με την ίδια πηγή.

«Πειραγμένο» το πιστοποιητικό γέννησης του Barack Obama!





Το πιστοποιητικό γέννησης του αμερικανού προέδρου Barack Obama που παρουσίασε στις 27 Απριλίου φαίνεται πως είναι πλαστογραφημένο ή καλύτερα «δουλεμένο» στο πρόγραμμα Adobe Illustrator!
Το έγγραφο έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Λευκού Οίκου, σε μορφή pdf και μπορείτε να το κατεβάσετε –όσο είναι εκεί- από το συγκεκριμένο σύνδεσμο. Όταν όμως επιχειρήσετε να το ανοίξετε –όσοι έχουν το πρόγραμμα αυτό- με το Adobe Illustrator θα διαπιστώσετε πως το έγγραφο έχει δημιουργηθεί «layer προς layer» δηλαδή επιφάνεια πάνω σε άλλη επεξεργασμένη επιφάνεια.
Με άλλα λόγια εάν το πιστοποιητικό γέννησης ήταν απλώς σκαναρισμένο και μετά είχε μετατραπεί σε μορφή pdf στην ανάλυσή του στο Adobe Illustrator θα φαινόταν ως μια επιφάνεια και χωρίς καμία επεξεργασία.
Το παραπάνω δεν αφήνει καμία αμφιβολία πως τουλάχιστον το έγγραφο που έχει αναρτηθεί στην επίσημη σελίδα του Λευκού Οίκου έχει δημιουργηθεί σχεδόν από την αρχή.
Και εδώ τα ερωτήματα που γεννώνται είναι πολλά:
Είναι τελικά πλαστογραφημένο το πιστοποιητικό γέννησης του αμερικανού προέδρου;
Εάν δεν γεννήθηκε στη Χαβάη ευσταθούν οι φήμες ότι τελικά γεννήθηκε στην Κένυα και κατά συνέπεια δεν μπορεί να είναι πρόεδρος των ΗΠΑ;
Και αν εν τέλει κάποιοι προχώρησαν στην πλαστογραφία του πως ο Λευκός Οίκος και το επιτελείο του αμερικανού προέδρου έκαναν ένα τέτοιο παιδαριώδες λάθος;
Η μήπως τελικά δεν ήταν και τόσο «παιδαριώδες»; Μήπως κάποιοι στο περιβάλλον του ίδιου του Αμερικανού προέδρου επιχείρησαν έτσι να τον παγιδεύσουν με απρόβλεπτες, μέχρι στιγμής, συνέπειες;
Όλα αυτά τα ερωτήματα είναι σίγουρο πως θα απασχολήσουν τα διεθνή ΜΜΕ στις αμέσως προσεχείς ημέρες.
Image
Η αρχική μορφή του πιστοποιητικού γέννησης του Barack Obama έτσι όπως είναι αναρτημένο στην επίσημη ιστοσελίδα του Λευκού Οίκου
Image
Δείγμα των επιφανειών που έχουν υποστεί επεξεργασία στο Adobe Illustrator. Το παραπάνω καταδεικνύει πως το έγγραφο έχει δημιουργηθεί από την αρχή
Image
Άλλη μια περίπτωση επεξεργασίας. Αυτή τη φορά έχουμε αφαιρέσει το layer του πράσινου φόντου
Image
Δύο επιφάνειες του εγγράφου που έχουν μετακινηθεί δείγμα της επεξεργασίας που έχει υποστεί
Image
Λεπτομέρεια της επεξεργασίας. Το R που διακρίνεται κάτω υπήρχε από πριν, ενώ στη νέα επιφάνεια που δημιουργήθηκε έχουν προστεθεί τα γράμματα BA ACK.
Δες και:



Δείτε σχετικό βίντεο με τον Alex Jones



Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

O πάμπλουτος Τεντ Τέρνερ επιτίθεται στον χριστιανισμό στην ‘Παγκόσμια Σύνοδο Θρησκευτικών Ηγετών για την Ειρήνη’, του 2000


Τον Αύγουστο του 2000, (28-31 Αυγούστου) κατά την διάρκεια της λεγόμενης «Παγκόσμιας Συνόδου για την Ειρήνη» ο μεγιστάνας των media Τεντ Τέρνερ (Ted Turner) απευθύνθηκε στους σχεδόν 1.000 συνέδρους στην αίθουσα της Γενική Συνέλευσης του ΟΗΕ, στη Νέα Υόρκη.

Ο νεοεποχίτης δισεκατομμυριούχος Maurice Strong παρουσίασε τον Turner, λέγοντας για τα πόσα έχει κάνει για την ειρήνη, το περιβάλλον και τα Ηνωμένα Έθνη περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο. Ο Turner ανέβηκε στο βήμα καθώς το πλήθος φάνηκε να τον υποδέχεται ως ήρωα κατακτητή.

Αμέσως ο Turner κατήγγειλε τη χριστιανική του πίστη στα χρόνια της παιδικής του ηλικίας. Τα γέλια του πλήθους φάνηκαν ότι ήταν η έγκριση στα όσα έλεγε ο Τέρνερ, καθώς εξηγούσε γιατί απομακρύνθηκε από το χριστιανισμό, όταν ανακάλυψε «ότι (οι χριστιανοί) δεν ήταν ανεκτικοί γιατί δίδασκαν ότι ήμασταν οι μόνοι που θα πηγαίναμε στον Ουρανό. Αυτό με μπέρδευε πολύ, δεδομένου ότι έτσι θα αφήναμε στον Ουρανό ένα τεράστιο χώρο άδειο".

Κατόπιν ο Turner, εξήρε τις «αυτόχθονες» θρησκείες και στη συνέχεια μίλησε για τα πράγματα που όλοι οι άνθρωποι έχουν κοινά "πολιτισμό, γλώσσα, αγάπη για τα πουλιά, τις πεταλούδες, τις συζύγους και τα λουλούδια." Στην πνευματική του αναζήτηση ο Turner συνειδητοποίησε ότι υπήρχε «ένας Θεός και οι πολλαπλοί τρόποι που αυτός παρουσιάζεται» και ότι δεν έχει σημασία ποιον θα επιλέξεις".

Σε αντίθεση με την ενθουσιώδη υποδοχή στον Turner, οι σύνεδροι έδωσαν μια παγωμένη υποδοχή στον Πατριάρχη της Αιθιοπίας, ο οποίος προέτρεψε για την προστασία των αγέννητων παιδιών. Η ίδια αντίδραση υπήρχε όταν ο βοηθός γενικός γραμματέας του Παγκόσμιου Συνεδρίου Μουσουλμάνων προέτρεψε τους συνέδρους να αναγνωρίσουν μόνο τον γάμο μεταξύ «ενός άνδρα και μιας γυναίκας» και κατήγγειλε κάθε "ανώμαλη σεξουαλική δραστηριότητα."

Λίγα λεπτά αργότερα ένας Βουδιστής "δάσκαλος" δέχθηκε τις θερμές και παρατεταμένες επευφημίες όταν καταδίκασε όλες τις απόπειρες θρησκευτικού προσηλυτισμού, κάτι που βρίσκεται στο κέντρο του Ισλάμ και του χριστιανισμού.

Στην σύνοδο παραβρέθηκαν:

  • Francis Cardinal Arinze - Πρόεδρος του Ποντιφικού Συμβουλίου για διαθρησκευτικό διάλογο στο Βατικανό
  • Samdech Preah Maha Gosananda - βουδιστής υποψήφιος για το βραβείο Νόμπελ
  • Abdullah Salaih Al-Obaid – Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου για τον Μουσουλμανικό Κόσμο
  • Αρχιραββίνος Israel Meir Lau -αρχιραβίνος του Ισραήλ
  • Δρ Μουσταφά Ceric - Ο Μεγάλος Μουφτής της Βοσνίας
  • Ραβίνος Αδιν Steinsaltz – Μέγας Μελετητής του Ταλμούδ
  • Αιδεσιμότατος Konrad Raiser-Γενικός Γραμματέας του Παγκοσμίου Συμβουλίου των Εκκλησιών
  • Sheik Ahmad Kuftaro - Ο Μεγάλος Μουφτής της Αραβικής Δημοκρατίας της Συρίας
  • Ndungane Njongonkulu- Ο Αρχιεπίσκοπος του Κέιπ Τάουν
  • Abune Παύλος - Πατριάρχης της Αιθιοπίας
  • Swami Dayanand Saraswati – εκπρόσωπος της Shankracharya στην Ινδία
  • Mata Ammritanandamayi - ινδουιστής ηγέτης
  • αιδεσιμότατος Jesse Jackson – χριστιανός ηγέτης και ειδικός απεσταλμένο του προέδρου Κλίντον
  • Αρχηγός Oren Lyons – πνευματικός ηγέτης του Έθνους των Onondaga
  • Karekin II - Πατριάρχης της Αρμενικής Εκκλησίας

Δείτε ένα σχετικό βίντεο με την ομιλία του Τέρνερ

Από: http://www.youtube.com/user/Halkopios

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Για τη νέα διαθρησκειακή Ασίζη με συμπροσευχές για την «ειρήνη» και συμμετοχή άθεων ετοιμάζεται το Βατικανό. Θετικοί οι Ινδουιστές


25 χρόνια μετά την πρώτη Συνάντηση θρησκευτικών ηγετών του κόσμου και την Προσευχή «για την ειρήνη του κόσμου» που έγινε στην Ασίζη της Ιταλίας, ο Πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ ' ετοιμάζεται για τη νέα, την οποία είχε ανακοινώσει σε μήνυμά του ο Βενέδικτος που είχε εκφωνήσει την πρωτοχρονιά του 2011. Στην σύνοδο αυτή οι θρησκευτικοί ηγέτες του κόσμου θα συζητήσουν πώς μπορούν να προωθήσουν την ‘παγκόσμια ειρήνη’.

Στις 27 Οκτωβρίου του 1986, στην Ασίζη της Ιταλίας, έλαβε χώρα, με πρωτοβουλία του Πάπα Ιωάννη Παύλου Β΄, η λεγόμενη «Α΄ Συνάντηση Θρησκειών για την Ειρήνη του Κόσμου».

Η Συνάντηση εκείνη, στην οποία έλαβαν μέρος εκπρόσωποι 12 θρησκειών, συνοδεύτηκε από κοινή προσευχή όλων των εκπροσώπων «για την ειρήνη του κόσμου» και έμελε να γίνει σημείο αναφοράς για τους οικουμενιστές, οι οποίοι από τότε μιλούν για το «πνεύμα της Ασίζης». Στην ίδια πόλη, πραγματοποιήθηκε, στις 24-1-2002, - και πάλι από πρωτοβουλία του Πάπα -, νέα Διαθρησκευτική Συνάντηση και προσευχή για την ειρήνη του κόσμου με αφορμή τα πρόσφατα - τότε - τρομοκρατικά κτυπήματα στις ΗΠΑ.

Ο διαπρεπής Ινδός πολιτικός Rajan Zed, σε δήλωσή του επικρότησε τις προσπάθειες του Πάπα Βενέδικτου XVI να φέρει τους παγκόσμιους θρησκευτικούς ηγέτες σε μια ενιαία πλατφόρμα «για την υπόθεση της ειρήνης», λέγοντας ότι είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.

Ο Ζεντ, ο οποίος είναι πρόεδρος της Παγκόσμιας Κοινωνίας του Ινδουισμού, επεσήμανε ότι ο σοβαρός και ειλικρινής διάλογος μεταξύ θρησκειών αποτελεί άμεση ανάγκη. Είναι υπέροχο που ο Πάπας, ο ηγέτης του μεγαλύτερου θρησκευτικού οργανισμού του κόσμου, έχει πρωτοστατήσει στη διοργάνωση μιας τέτοιας πολυπόθητης συνόδου στο να φέρει τις μεγάλες θρησκείες του κόσμου και τα δόγματα μαζί να εργαστούν για ζητήματα που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα.

Το Βατικανό ανακοίνωσε το πρόγραμμα της Ασίζης 2011. Θα υπάρξουν συμπροσευχές αλλά όχι δημόσιες. Θα προσκληθούν άθεοι και άθρησκοι.

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στην Ασίζη, τη γενέτειρα του Αγίου Φραγκίσκου, τον Οκτώβριο, 25 χρόνια μετά την πρώτη που έγινε στις 27 Οκτωβρίου του 1986.

Από το ΑΚΤΙΝΕΣ:

Το Βατικανό ανακοίνωσε το πρόγραμμα της Παγκόσμιας Ημέρας προσευχής των Θρησκειών για την ειρήνη, που θα πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Οκτώβριο στην Ασίζη, 25 χρόνια μετά την πρώτη που έγινε στις 27 Οκτωβρίου του 1986. Η Εκκλησία της Ελλάδος θα στείλει άραγε αντιπρόσωπο στην Ασίζη;

Ακολουθεί βίντεο και ρεπορτάζ από το καθολικό κανάλι Gloria tv:

Είκοσι πέντε χρόνια πριν, οι θρησκευτικοί ηγέτες από όλο τον κόσμο συγκεντρώθηκαν μαζί με τον Ιωάννη Παύλο ΙΙ, για να συμπροσευχηθούν για την ειρήνη.

Αυτή η αμφιλεγόμενη εκδήλωση του Βατικανό, έδωσε την εντύπωση ότι όλες οι θρησκείες είναι ίσες. Ο τότε Καρδινάλιος Joseph Ratzinger, για παράδειγμα, δεν έλαβε μέρος, και μερικοί είπαν ότι είχε σοβαρές επιφυλάξεις σχετικά με τη συνάντηση.

Γι 'αυτό πολλοί εξεπλάγησαν όταν ο Πάπας ανακοίνωσε μια νέα συνάντηση στην Ασίζη, προσκαλώντας τους εκπροσώπους των θρησκειών απ΄ όλο τον κόσμο. Αλλά τώρα όπως ανακοινώθηκε θα υπάρξουν μερικές βασικές διαφορές: Θα υπάρχει χώρος για ατομική προσευχή, ένα κοινό γεύμα και μια τελική συνάντηση για την ανανέωση της δέσμευσης για την ειρήνη. Το Βατικανό θέλησε να τονίσει ότι οι συμμετέχοντες θα προσευχηθούν ο καθένας σύμφωνα με την παράδοση του.

Δηλαδή αναφέρει οι ανακοίνωση «για τον Πάπα άνθρωποι της πίστης δεν μπορεί να προσευχηθούν μαζί»; Οχι ακριβώς. Για παράδειγμα, όταν ο Βενέδικτος XVI πήγε στην Τουρκία το 2006, προσευχήθηκε μαζί με έναν ιμάμη στο Μπλε Τζαμί στην Κωνσταντινούπολη. Όμως, το Βατικανό θέλει «να αποφευχθεί η συνάντηση στην Ασίζη να γίνει ένα χωνευτήρι διαφορετικών θρησκευτικών ταυτοτήτων». Οι συμπροσευχές του τρέχοντος έτους θα έχουν ένα πιο ιδιωτικό χαρακτήρα από ό,τι το 1986, όταν ήταν ορατές σε όλους και ίσως πιο «θεαματικές».

Μια άλλη μεγάλη διαφορά φέτος είναι ότι ο Πάπας θα καλέσει να συμμετάσχουν ακόμα και εκείνοι που πρεσβεύουν ότι δεν υπάρχει θρησκεία. Το Βατικανό έχει δηλώσει ότι είναι σημαντικό ότι οι θρησκείες δεν είναι μόνο να συνομιλούν μεταξύ τους αλλά και με όλους τους άνδρες και τις γυναίκες καλής θέλησης, συμπεριλαμβανομένων και των μη πιστών.

Το θέμα της ημέρας θα είναι : "Προσκυνητές της αλήθειας, προσκυνητές της ειρήνης" Η αντιπροσωπεία θα αναχωρήσει από το σταθμό του Βατικανού, με το ονομαζόμενο «τρένο της ειρήνης», μαζί με τον Πάπα, και θα καταλήξει μετά κάποιες ώρες στην Ασίζη. Μετά από μερικές ομιλίες, θα υπάρξει γεύμα και στη συνέχεια σιωπή και ατομική προσευχή. Τέλος, θα υπάρξει συλλαλητήριο στο οποίο οι συμμετέχοντες θα ανανεώσουν τη βούλησή τους για την ειρήνη.

Ο David Wilkerson σκοτώθηκε σε τροχαίο


Ο David Wilkerson, φημισμένος Αμερικάνος διαμαρτυρόμενος πάστορας, σκοτώθηκε την Τετάρτη σε μια μετωπική σύγκρουση στο Τέξας. Ήταν 79 χρονών.

Ο Wilkerson ήταν ιδρυτής και πάστορας της εκκλησίας Times Square στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης και συγγραφέας περισσοτέρων από 30 βιβλίων, με πιο γνωστό το «Ο Σταυρός και το Στιλέτο» (‘The Cross and the Switchblade’) που έγινε κινηματογραφική ταινία με τον Pat Boone (έχει κυκλοφορήσει και στα ελληνικά).

Η σύζυγος του Wilkerson, Gwen, ήταν στο αυτοκίνητο, αλλά διασώθηκε.

Ο Wilkerson δημοσίευσε στο blog του ένα μήνυμα με ημερομηνία 27 Απριλίου - την ημέρα του θανάτου του. Είχε τίτλο «Όταν τα πάντα έχουν χαθεί» και ενθάρρυνε τα άτομα που αντιμετωπίζουν κάποια δυσκολία να κρατηθούν και να σταθούν δυνατοί στην πίστη.

«Σε εκείνους που διέρχονται από την κοιλάδα και τη σκιά του θανάτου, ακούστε αυτό το λόγο: Τα δάκρυα θα διαρκέσουν μέσα από κάποιες σκοτεινές, φοβερές νύχτες, και σε αυτό το σκοτάδι θα ακούσετε σύντομα τον ψίθυρο του Πατέρα, ‘Εγώ είμαι μαζί σου’», έγραψε ο Wilkerson. " Αγαπητοί, ο Θεός δεν έχει σταματήσει να ενεργεί, αλλά εν αγαθότητι και αγάπη. Όταν όλα χαθούν, η αγάπη Του επικρατεί. Κρατήστε την πίστη σας. Μείνετε σταθεροί στο Λόγο Του. Δεν υπάρχει καμία άλλη ελπίδα σε αυτό τον κόσμο. "


Ο David Wilkerson γεννήθηκε στις 19 Μαΐου, 1931 στο Hammond της Indiana.

Τα κηρύγματα του Wilkerson, ιδιαίτερα το "A Call to Anguish" («Μια Έκκληση για Οδύνη / Αγωνία»), που τόνιζαν την αγιότητα και την δικαιοσύνη του Θεού, έκαναν εντύπωση στο κοινό των Αμερικάνων διαμαρτυρομένων.

Ο Wilkerson υπηρέτησε ως ποιμένας σε μικρές εκκλησίες στην Pennsylvania, μέχρι που είδε μια φωτογραφία στο περιοδικό Life το 1958, με επτά νέους έφηβους της Νέας Υόρκη που κατηγορούντο για φόνο. Όπως έγραψε αργότερα, το Πνεύμα του Θεού του έβαλε συμπόνια για αυτούς τους νέους και βρέθηκε στη Νέα Υόρκη το Φεβρουάριο του 1958. Τότε άρχισε να περιφέρεται στους δρόμους των υποβαθμισμένων γειτονιών της Ν. Υόρκης και να μιλάει για τον Χριστό σε νεαρούς τοξικομανείς και μέλη συμμοριών. Αργότερα , ίδρυσε το ‘Teen Challenge’, ένα ευαγγελικό χριστιανικό πρόγραμμα αποκατάστασης τοξικομανών.

Ο Wilkerson έγινε γνωστός για το βιβλίο που έγραψε μαζί με τους John και Elizabeth Sherrill, «Ο Σταυρός και το Στιλέτο» το 1963 για το έργο τους στους δρόμους. Το βιβλίο έγινε best-seller, με πάνω από 50 εκατομμύρια αντίτυπα σε περισσότερες από τριάντα γλώσσες. Στο βιβλίο, Wilkerson μιλάει για τη μετατροπή ενός μέλους μιας συμμορίας με το όνομα Nicky Cruz, (φωτο), ο οποίος αργότερα έγινε ευαγγελιστής ο ίδιος και έγραψε το αυτοβιογραφικό «Run Baby Run». Το 1970, ο «Σταυρός και το Στιλέτο» έγινε ταινία του Χόλυγουντ με πρωταγωνιστή τον τραγουδιστή Pat Boone ως Wilkerson και τον Erik Estrada ως Cruz.

Τον Απρίλιο του 1973 έκανε ένα κήρυγμα βάσει, όπως είπε ο ίδιος, μίας όρασης που του έδωσε ο Θεός για το μέλλον της Αμερικής. Μεταξύ άλλων μίλησε ότι θα υπάρξει μια κίνηση προς ένα παγκόσμιο, ενιαίο νομισματικό σύστημα, ότι το αμερικάνικο δολάριο θα χτυπηθεί και θα χρειαστούν χρόνια για να ανακάμψει, ότι θα υπάρξουν μεγάλοι σεισμοί και μεγάλη πείνα, ενώ οι πλημμύρες, οι τυφώνες και οι ανεμοστρόβιλους θα αυξηθούν. Μίλησε για "ένα νέο είδος κοσμικής καταιγίδας που θα εμφανίζεται ως να μαίνεται πυρκαγιά στον ουρανό και θα αφήνει ένα είδος ουράς από ατμό." Ότι το σεξ και ο αποκρυφισμός θα ανακατευτούν και ότι η ομοφυλοφιλία θα γίνει αποδεκτή μέσα στην εκκλησία και μάλιστα θα λέγεται ότι είναι «δώρο Θεού», ότι θα υπάρχει μία κίνηση μίσους για τον Χριστό, ότι θα υπάρξει μια πνευματική αφύπνιση πίσω από το Σιδηρούν Παραπέτασμα (κομμουνιστικές χώρες) και το Παραπέτασμα του Μπαμπού (Κίνα) και διάφορα άλλα.

Πηγή