Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

ΗΠΑ: Καθηγητής τιμώρησε μαθητή γιατί είπε «ο Θεός να σας ευλογεί»!


Για την ακρίβεια είπε "Να σας ευλογεί" (“Bless you”). Μάλιστα, αυτή ακριβώς την φράση, ένας μαθητής στο Γυμνάσιο William C. στο Vacaville της Καλιφόρνια τιμωρήθηκε από τον καθηγητή του, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι ο μαθητής «διατάραξε την τάξη του».

«Δεν έχει να κάνει ... με τη θρησκεία," είπε ο καθηγητής Steve Cuckovich στο KTXL News στο Σακραμέντο. "Έχει να κάνει με την διακοπή της ώρας του μαθήματος."

Αντί να κάνει μία προειδοποίηση στον μαθητή ο καθηγητής για την υποτιθέμενη παράβασή της, ο Cuckovich αποφάσισε να αφαιρέσει 25 μονάδες από την βαθμολογία του, προκειμένου να αποτρέψει άλλους μαθητές από το να ξεστομίσουν το απαράδεκτο «να σας ευλογεί» ή άλλες θρησκευτικές φράσεις ενοχλητικές για την ευαισθησία του καθηγητή.

"Η ευλογία πραγματικά δεν έχει νόημα πια," μας εξηγεί ο Cuckovich. Και συνεχίζει εξηγώντας μας καλύτερα, κάνοντας…. εις βάθος ανάλυση: "Όταν φτερνιζόσουν τον παλιό καιρό, σκέφτονταν ότι κακά πνεύματα είχαν καταλάβει το σώμα σου. Έτσι, έλεγαν, «ο Θεός να σε ευλογεί», για να απαλλαγείς από τα κακά πνεύματα. Αλλά σήμερα, το να το κάνεις αυτό δεν έχει νόημα". (!!!)

Δείτε το βίντεο:

Οι γονείς των μαθητών στο σχολείο διαφωνούν με το καθηγητή. Λένε ότι δεν βγαίνει νόημα να επιβάλει μία τέτοια μεγάλη τιμωρία σε ένα μαθητή για αυτές τις αθώες λέξεις.

«Νομίζω ότι αυτό είναι γελοίο», είπε ο γονέας Alan Johnson. "Πρώτον, χτυπάνε την ‘Pledge of Allegiance(Υπόσχεση Aφοσίωσης στη Σημαία). Τώρα, αποτρέπουν ένα παιδί από το να πει ‘να σας ευλογεί’»;

Ο διευθυντής του Wood High, Cliff McGraw συμφώνησε ότι ο Cuckovich το παράκανε με την τιμωρία του. «Συνειδητοποιεί ότι υπάρχουν καλύτεροι τρόποι για να το κάνεις αυτό», δήλωσε ο McGraw. "Δεν είναι ανεκτή αυτού του είδος η τιμωρία."

Αυτό φυσικά, δεν σημαίνει ότι ο καθηγητής τώρα θα επιτρέπει στους μαθητές να λένε τη φράση «να σας ευλογεί» στην τάξη του. Απλά θα βρει ένα λιγότερο δρακόντειο τρόπο για να τιμωρεί τους δράστες, είπε.

Η διαμάχη στο Vacaville είναι απλά το πιο πρόσφατο παράδειγμα αυτού που πολλοί χριστιανοί στην Καλιφόρνια αντιλαμβάνονται ως αυξανόμενο αντι-χριστιανικό, αντι-θρησκευτικό φανατισμό στα δημόσια σχολεία της πολιτείας.

Μόλις αυτό το μήνα, μια τριμελής επιτροπή του 9ου Δικαστηρίου των Εφέσεων στο Σαν Φρανσίσκο δικαίωσε τον διευθυντή του σχολείου στο Poway της Καλιφόρνια, ο οποίος είχε διατάξει τον καθηγητή των μαθηματικών Brad Johnson, να κατεβάσει δύο πατριωτικά πανό που είχε ανεβάσει στην τάξη του εδώ και 25 χρόνια, που έλεγαν: «Στο Θεό εμπιστευόμαστε», «Ο Θεός να ευλογεί την Αμερική», και «ο Θεός να σου Δώσει την Χάρη Του» (“In God We Trust”, “God Bless America”, “God Shed His Grace On Thee”).

Πέρσι τον Μάρτιο, ένας 16χρονος μαθητής λυκείου στο El Cajon της Καλιφόρνια αποβλήθηκε από το σχολείο για δύο ημέρες, επειδή έφερε την Βίβλο του στο σχολείο και μιλούσε για την πίστη του σε κάποιους συμμαθητές που είχαν ενδιαφέρον.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Ο παραπλανητικός λόγος περί «Ισλαμοφοβίας»


Το παρακάτω κείμενο είναι απόσπασμα από το βιβλίο του Pascal Bruckner, «Η Τυραννία της Μεταμέλειας», (2006), ένα δοκίμιο στον δυτικό μαζοχισμό.

Στο εξαιρετικά ενδιαφέρον αυτό βιβλίο ο Γάλλος μυθιστοριογράφος και δοκιμιογράφος, γνωστός για τα «Μαύρα Φεγγάρια του Έρωτα», μιλάει έξω από τα δόντια για την ιδεολογική αυτοκτονία της Δύσης, η οποία παραδίδεται στην εαυτοφοβία, στην άκριτη αποδοχή του τριτοκοσμισμού και του ισλαμισμού λόγω της έλλειψης πίστης στον εαυτό της, στην ιστορία και στον πολιτισμό της και λόγω του ιδεολογήματος της μαξιμαλιστικής πολυπολιτισμικότητας. Το καινούργιο φάντασμα που απλώθηκε πάνω απ’την Ευρώπη, κατά τον Μπρυκνέρ είναι το φάντασμα της απόλυτης ενοχής.

Επικριτικός στον πολυπολιτισμό αλλά και στις θρησκείες, ο Μπρυκνέρ, υπερασπίζεται το δικαίωμα «να απεχθανόμαστε τις θρησκείες στο σύνολό τους, να τις κρίνουμε ως ψευδολόγες, οπισθοδρομικές, αποβλακωτικές». Ενώ όμως μπορούμε να γελοιοποιούμε καθημερινά τις θρησκείες και ιδιαίτερα τον χριστιανισμό, φτάνοντας ακόμα και στα όρια της αισχρότητας, «δεν πρέπει ποτέ μα ποτέ να γελάσουμε με το Ισλάμ, αλλιώς θα μας κατηγορήσουν για ρατσισμό».

Η γνώμη μου όμως είναι ότι : Ο εξευτελισμός, η περιΰβριση και η χυδαιοποίηση (οποιωνδήποτε) θρησκευτικών συμβόλων και προσώπων - πολλές φορές με τον πιο αισχρό και αηδιαστικό τρόπο - δεν είναι δείγμα «πολιτισμού». Αλλά βαρβαρότητας και ξεπεσμού. Αυτή δε η όψιμη μανία αποχριστιανοποίησης, αποϊεροποίησης και ισοπέδωσης των πάντων στις δυτικές κοινωνίες (και στην δική μας) είναι μία ασθένεια της Ευρώπης (που προφανώς, εντάσσεται σε αυτήν την έξαρση εαυτοφοβίας που αναφέρει ο συγγραφέας) και αφήνει άθελά της (;) ένα κενό (πολιτιστικό – θρησκευτικό – ταυτότητας) που έρχεται να καλύψει με ορμή το Ισλάμ.


Για να προλάβουν την οποιαδήποτε επίκριση, οι φονταμενταλιστές κατασκεύασαν μες στα χρόνια του 70 τον όρο «ισλαμοφοβία», ως κάτι αντίστοιχο με τον όρο ξενοφοβία: αυτή η σημειολογική ασπίδα χρησιμοποιήθηκε καταρχάς εναντίον της Αμερικανίδας φεμινίστριας Κέιτ Μίλλετ, η οποία θεωρήθηκε ένοχη επειδή κάλεσε τις Ιρανές να πετάξουν τα τσαντόρ τους, και κατόπιν εναντίον του Αγγλο-Ινδού συγγραφέα Σαλμάν Ρούσντι, στα χρόνια του 90, όταν δημοσιεύτηκαν οι ‘Σατανικοί Στίχοι’ του. Η επινόηση αυτή είναι πολύ πονηρή γιατί καθιστά το Ισλάμ απρόσβλητο, κάτι που έτσι και το αγγίξεις χαρακτηρίζεσαι «ρατσιστής».

Θρεμμένοι εδώ και μισό αιώνα με τον σεβασμό της διαφορετικότητας, καλούμαστε να μην αξιολογούμε μια ξένη θρησκεία με τα δυτικά μας κριτήρια. Ο πολιτισμικός σχετικισμός μας, μας επιβάλλει να δούμε τις αξίες μας σαν απλές προκαταλήψεις, σαν δοξασίες μιας ιδιαίτερης φυλής που αποκαλείται Δύση. Έτσι η πίστη του προφήτη τυλίγεται μες στον μανδύα του απόκληρου για να αποφύγει και την παραμικρή επίθεση. Δείχνει να ξεχνάει την απίστευτη βιαιότητα του αντικληρικαλιστικού αγώνα στη Γαλλία και στην Ευρώπη, που πολύ συχνά άγγιξε τα όρια της βαρβαρότητας: εκκλησίες, ναοί και μοναστήρια κάηκαν ή ισοπεδώθηκαν, λατρευτικά αντικείμενα λεηλατήθηκαν ή εξευτελίστηκαν, εκκλησιαστικά αγαθά κατασχέθηκαν, ιερείς και επίσκοποι κρεμάστηκαν, αποκεφαλίστηκαν, καλόγριες βιάστηκαν. Η θηριωδία αυτών των αντιδράσεων υπήρξε κατ’ εικόνα και ομοίωση της θηριωδίας που άσκησαν για τόσους αιώνες οι Εκκλησίες σε βάρος των πληθυσμών που ήταν υποτελείς τους.


Ήταν μια μάχη άμεσου σεκταρισμού τόσο από τη μια όσο και από την άλλη πλευρά, αλλά μια μάχη που μας απελευθέρωσε από την κηδεμονία του κλήρου και εξανάγκασε τη Ρώμη και τους διάφορους προτεσταντισμούς σε συγκλονιστικές αναθεωρήσεις σχετικά με τη φιλοδοξία τους να κάνουν την κοινωνική τάξη πραγμάτων, να κυβερνούν συνειδήσεις και ψυχές. Στη Γαλλία, πατρίδα της αντικληρικαλιστικής παράδοσης, μπορούμε να γελοιοποιούμε καθημερινά τον ιουδαιο-χριστιανισμό, να κοροϊδεύουμε τον Πάπα, τον Δαλάι Λάμα, να αναπαριστούμε τον Ιησού και τους προφήτες σε όλες τις στάσεις ακόμα και στις πιο αισχρές, αλλά δεν πρέπει ποτέ μα ποτέ να γελάσουμε με το Ισλάμ, αλλιώς θα μας κατηγορήσουν για ρατσισμό. Γιατί δηλαδή μια θρησκεία, και μονάχα αυτή, να γλιτώνει από τη διακωμώδηση και την ειρωνεία που αποτελούν τον κανόνα για τις άλλες; Ας προσθέσουμε πως οι εβραϊκοί και οι χριστιανικοί φονταμενταλισμοί είναι το ίδιο γκροτέσκοι και πως βλέπουμε με ανησυχία τη σημερινή ρεπουμπλικανική κυβέρνηση των ΗΠΑ (σχ. ΚΟ: εννοεί επί Μπους) να φλερτάρει με την πιο σκοταδιστική και πιο καλά οργανωμένη θρησκευτική δεξιά. Αλλά εκτός από το ότι δεν ρίχνουν βόμβες στις τέσσερις γωνίες του πλανήτη, αυτοί οι φονταμενταλιστές παραμένουν μειονότητες μες στους κόλπους των θρησκειών τους, κάτω από τον έλεγχο των φιλελεύθερων ή των συντηρητικών.

Όταν μιλάμε περί ισλαμοφοβίας, συντηρούμε την πιο χονδροειδή σύγχυση ανάμεσα σε μια θρησκεία, το σύστημα μιας ιδιαίτερης πίστης, και στους πιστούς που πρόσκεινται σε αυτήν. Δηλαδή, όταν κάποιος επιτίθεται κατά του Ισλάμ, επιτίθεται κατά των μουσουλμάνων, κι όταν επιτίθεται κατά του Χριστιανισμού επιτίθεται κατά των χριστιανών. Όμως το να αμφισβητείς μια δοξασία, να απορρίπτεις ιδέες που τις θεωρείς εσφαλμένες ή επικίνδυνες, αποτελεί την ίδια τη βάση της πνευματικής ζωής. Πρέπει δηλαδή, με το ίδιο σκεπτικό, να μιλάμε περί αντικαπιταλιστικού, αντιφιλελεύθερου, αντισοσιαλιστικού, αντιμαρξιστικού ρατσισμού; Ή μήπως πρέπει να κάνουμε λόγο κι εγώ δεν ξέρω για ποια «χριστιανοφοβία»; Μέχρις αποδείξεως του εναντίου, έχουμε το απαράγραπτο δικαίωμα να απεχθανόμαστε τις θρησκείες στο σύνολό τους, να τις κρίνουμε ως ψευδολόγες, οπισθοδρομικές, αποβλακωτικές. Ή μήπως θα πρέπει να καθιερώσουμε το αμάρτημα της βλασφημίας καθώς το απαίτησε η Οργάνωση του Ισλαμικού Συνεδρίου τον χειμώνα του 2006, όταν υπέβαλε στον ΟΗΕ αίτημα να απαγορευτεί η δυσφήμηση των προφητών και να επιβληθούν αυστηρά όρια στην ελευθερία της έκφρασης στον τομέα των θρησκευτικών συμβόλων; (Σήμερα, στην Ευρώπη, το έργο του Βολταίρου, «Μωάμεθ ο Προφήτης», μια άγρια επίθεση εναντίον της υποκρισίας και του φανατισμού, γραμμένο το 1741, δεν μπορεί πια, λόγω των ισλαμιστών λογοκριτών, να ανέβει στη σκηνή δίχως αστυνομική προστασία).

Η επινόηση της ισλαμοφοβίας εξυπηρετεί ποικίλους σκοπούς: αρνείται, μόνο και μόνο για να τη νομιμοποιήσει καλύτερα, την πραγματικότητα μιας ισλαμικής επιθετικότητας στην Ευρώπη, αλλά κυρίως επιδιώκει να επιβάλει τη σιωπή στους μουσουλμάνους που τολμούν να κριτικάρουν τη θρησκεία τους, καταγγέλλουν τον φονταμενταλισμό, απαιτούν τη μεταρρύθμιση του οικογενειακού κώδικα, την ισότητα των φύλων, το δικαίωμα στην αποστασία. Πρέπει, λοιπόν, να στιγματίζουμε εκείνες τις κοπέλες που θέλουν να απαλλαγούν από τη μαντίλα και να περπατούν δίχως ντροπή, με ξέσκεπο κεφάλι, στον δρόμο, να κατακεραυνώνουμε εκείνους τους Γάλλους, τους Γερμανούς, τους Άγγλους τους καταγόμενους από το Μαγκρέμπ, την Τουρκία, την Αφρική, που διεκδικούν καταρχάς το δικαίωμα στη θρησκευτική αδιαφορία, το δικαίωμα να μην πιστεύουν στον Θεό και δεν νιώθουν αυτομάτως μουσουλμάνοι μόνο και μόνο επειδή η καταγωγή τους είναι από Μαρόκο, την Αλγερία, το Μάλι ή το Πακιστάν. Πρέπει δηλαδή να καταγγείλουμε αυτούς τους επίορκους, αυτούς τους άνομους στους ομοθρήσκους τους, να τους δείξουμε με το δάχτυλο, να τους κάνουμε να σωπάσουν, να τους χαρακτηρίσουμε διαποτισμένους από την αποικιοκρατική ιδεολογία για να μπλοκάρουμε την οποιαδήποτε αλλαγή στη γη του Ισλάμ, με τις ευλογίες των «ειδικών» που είναι δεόντως διαπιστευμένοι στα μίντια και τις δημόσιες αρχές.

Παρακολουθούμε πραγματικά την πλανητική κατασκευή ενός καινούριου εγκλήματος γνώμης, ανάλογου με αυτό που επινόησαν κάποτε στη Σοβιετική Ένωση εναντίον των εχθρών του λαού. Επιδιώκουν να εξουδετερώσουν τον τοπικό μεταρρυθμιστή που θέλει να «λαϊκοποιήσει» τη δικαιοσύνη και την παιδεία, αλλά και να κλείσουν το στόμα στους αντιφρονούντες, να μεταθέσουν το θέμα από το διανοητικό ή θεολογικό πεδίο στο ποινικό, έτσι που η οποιαδήποτε αντίρρηση, κοροϊδία ή αμφισβήτηση να υπόκειται σε δικαστική δίωξη.

Κοντολογίς, συγχέουν τον αντιμουσουλμανικό ρατσισμό -, όπως είναι, για παράδειγμα, οι επιθέσεις κατά των χώρων λατρείας -, που πράγματι ανήκει στη δικαστική δικαιοδοσία, με την ελεύθερη εξέταση του θρησκεύματος. Ενώ οι φυλετικές διακρίσεις έχουν ως αντικείμενο τα άτομα που αντιμετωπίζονται ως ένοχα επειδή είναι αυτό που είναι, Μαύροι, Άραβες, Εβραίοι, Κίτρινοι, Λευκοί, ο κριτικός λόγος έχει ως αντικείμενο τα άρθρα της πίστης, τις εξ αποκαλύψεως αλήθειες, τα αμφισβητούμενα σημεία που επιδέχονται μονίμως ερμηνείες και αλλαγές μια και τα ίδια είναι προϊόντα μιας συγκεκριμένης ιστορίας.

...........

Αυτό που αποκαλούμε πομπώδικα «αραβο-μουσουλμανική ταπείνωση», ίσως δεν είναι τίποτα άλλο παρά η αλλεργία στη διαφορετικότητα, η απογοητευτική διαπίστωση πως ένα μεγάλο τμήμα του κόσμου δεν ακολουθεί τα διδάγματα του Προφήτη, δεν δίνει δεκάρα γι’ αυτά, και συνεπώς πρέπει να τιμωρηθεί. Μπορούμε να κατανοήσουμε την ενόχληση ενός ευσεβούς μουσουλμάνου (ή ενός ευσεβούς χριστιανού) μέσα σε ένα περιβάλλον δίχως ευσέβεια, τη δυσφορία του μπροστά σε αφίσες που προσβάλλουν την αιδώ, μπροστά σε ήθη που έρχονται κόντρα με τις προκαταλήψεις του, μπροστά σε μια ελευθερία τόνου, συμπεριφοράς, λόγου που απέχει πολύ από τα δόγματα του μοναδικού Βιβλίου. Για όποιον αυτοθεωρείται ο μόνος θεματοφύλακας της Αλήθειας, αυτά τα έθιμα, αυτά τα πιστεύω αποτελούν μια προσβολή για τον Θεό. Εντούτοις καλύτερα να εσωτερικοποιείς την Αλήθεια και να προσβάλλεις τον Θεό, παρά να σφαγιάζεις ανθρώπους ή να τους κατηχείς με τη βία. Μπορούμε να κρίνουμε τον δυτικό τρόπο ζωής άσεμνο, να τον αποδοκιμάζουμε, να τον χλευάζουμε, να απορρίπτουμε. Όμως έτσι όπως είναι, μες στην ατέλειά του είναι αδιαπραγμάτευτος και δείχνει προτιμότερος όπως είναι τώρα παρά όπως ήταν παλιά. Δεν πρόκειται να κλείσουμε τις γυναίκες μες στο σπίτι, να καλύψουμε τα κεφάλια τους, να μακρύνουμε τις φούστες τους, να μαντρώσουμε τους ομοφυλόφιλους, να απαγορεύσουμε το αλκοόλ, να περιορίσουμε την ελευθερία της έκφρασης, να λογοκρίνουμε τον κινηματογράφο, το θέατρο, τη λογοτεχνία, να κωδικοποιήσουμε την ανεκτικότητα για να μην πληγώσουμε τα άτεγκτα ήθη τέτοιων θρησκόληπτων. Ποτέ άλλοτε η ρήση του Βολταίρου: «Ας συντρίψουμε το όνειδος» (δηλαδή τον φανατισμό και τη δεισιδαιμονία) δεν ήταν τόσο επίκαιρη. Το Ισλάμ αποτελεί τμήμα του γαλλικού και ευρωπαϊκού τοπίου κι ως εκ τούτου έχει το δικαίωμα στην ελευθερία της θρησκευτικής λατρείας, δικαίωμα να διαθέτει τους αρμόζοντες χώρους προσευχής και να χαίρει σεβασμού. Με την προϋπόθεση πως και αυτό σέβεται τους δημοκρατικούς και κοσμικούς κανόνες, δεν απαιτεί να είναι κράτος εν κράτει, ιδιαίτερα δικαιώματα, απαγόρευση της πισίνας και της γυμναστικής για τις γυναίκες, ξεχωριστή εκπαίδευση, ποικίλα προνόμια και εύνοιες. Το καλύτερο που μπορούμε να του ευχηθούμε, προς το συμφέρον όλων μας, δεν είναι η «φοβία» ή η φιλία αλλά η καλοσυνάτη αδιαφορία σε μια αγορά πνευματικότητας, ανοιχτή σε όλες τις θρησκευτικές δοξασίες. Μακάριοι οι σκεπτικιστές, οι άπιστοι, όταν ψυχραίνουν τη δολοφονική θέρμη της πίστης!

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Η Γερμανική Υπηρεσία Πληροφοριών θα κατασκοπεύει τους ... «ισλαμόφοβους»


Αξιωματούχοι στη Γερμανία θα συναντηθούν αύριο για να αποφασίσουν αν δεξιές ομάδες που ασκούν κριτική στο Ισλάμ με τον λόγο τους – οι λεγόμενοι "ισλαμόφοβοι" - θα πρέπει να τεθούν υπό έλεγχο από την υπηρεσία πληροφοριών, μαζί με άλλους εξτρεμιστές.

Η γερμανική εφημερίδα Der Spiegel ανέφερε σήμερα ότι οι "ισλαμόφοβοι" θα μπορούσαν να τεθούν υπό επιτήρηση από την BFV, την γερμανική υπηρεσία πληροφοριών, αντίστοιχη της Βρετανικής MI-5 και του αμερικανικού FBI.

Η συνάντηση για να αποφασίσουν για το θέμα αυτό θα πραγματοποιηθεί μεταξύ "του προέδρου της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας για την Προστασία του Συντάγματος (BFV), Heinz Fromm, και των ηγετών του οργανισμού στα 16 γερμανικά κρατίδια".

Τα γερμανικά κρατίδια της Βαυαρίας και του Αμβούργου έχουν ήδη αρχίσει να βλέπουν τους "ισλαμόφοβους" και άλλους "δεξιούς λαϊκιστές" ως εξτρεμιστές που αποτελούν απειλή για την τάξη και την ασφάλεια. Αξιωματούχοι στο Αμβούργο δήλωσαν ότι παρακολουθούν ένα γερμανικό φόρουμ του Διαδικτύου στο internet με την όχι και τόσο απειλητική ονομασία «Μη Πολιτικά Ορθό», (Politically Incorect) αν και λένε ότι η σελίδα δεν εποπτεύεται τεχνικά από κατασκόπους.

Γιατί τότε οι γερμανικές αρχές παρακολουθούν τον ιστοχώρο;

Ένας ανώνυμος Γερμανός αξιωματούχος είπε στο Der Spiegel ότι η σελίδα είναι "αντιδημοκρατική" και έχει σκοπό να «υποκινήσει τους νέους».

Το Der Spiegel συνοψίζει την ερώτηση που αντιμετωπίζουν οι υπηρεσίες πληροφοριών, όπως το κατά πόσον:

«Το μίσος για τους μουσουλμάνους είναι αρκετό για να θέσει σε κίνδυνο την ελευθερία της θρησκείας και της διεθνούς κατανόησης - ή πρόκειται για μια ριζοσπαστική, αλλά νόμιμη έκφραση των απόψεων από μεμονωμένους συγγραφείς, εντός των ορίων του συντάγματος».

Η γερμανική κυβέρνηση ποινικοποιεί ήδη πολιτικά κόμματα θεωρούνται «προσβλητικά» ή «απειλητικά» για τη δημόσια τάξη. Την περασμένη εβδομάδα, η Γερμανία έθεσε εκτός νόμου, τη μεγαλύτερη νεοναζιστική ομάδα, την ονομαζόμενη ‘Help Organization for National Political Prisoners and their Families’ (HNG), μία ομάδα που ιδρύθηκε το 1976 και υποστηρίζει ακροδεξιούς φυλακισμένους και τις οικογένειές τους.

Δύο εβδομάδες πριν από αυτή την απαγόρευση, το ακροδεξιό Εθνικό Δημοκρατικό Κόμμα (NPD), κέρδισε έδρες στη τοπική βουλή του Μεκλεμβούργου-Δυτικής Πομερανίας.

Σύμφωνα με τις ομοσπονδιακές υπηρεσίες πληροφόρησης, το NPD στο παρελθόν είχε χαρακτηριστεί «ρατσιστικό, αντισημιτικό και αναθεωρητικό (όσον αφορά τα εγκλήματα της ναζιστικής περιόδου)», που σκοπό έχει την ανατροπή του δημοκρατικού πολιτεύματος και την εγκαθίδρυση ενός «4ου ράιχ». Διαθέτει κοινοβουλευτική εκπροσώπηση και στο κρατίδιο της Σαξονίας.

Η Γερμανία έχει επίσης αυστηρούς νόμους κατά της «ρητορικής μίσους» (hate speech) στα βιβλία, νόμοι οι οποίοι μπορούν να επισύρουν σοβαρές ποινικές κυρώσεις.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Η αναίμακτη κατάληψη της Ευρώπης από τους Μουσουλμάνους


Του Soeren Kern (Hudson New York)

Οι ισλαμιστές εξτρεμιστές αναπτύσσουν με ταχείς ρυθμούς τη δημιουργία «απαγορευμένων», για μη Μουσουλμάνους, περιοχών στις ευρωπαϊκές πόλεις.

Πολλές από αυτές τις «no-go» ζώνες λειτουργούν ως κράτος εν κράτει, υπαγόμενες στον ισλαμικό νόμο της Σαρίας. Οι επίσημες κρατικές αρχές έχουν χάσει τον έλεγχο τους, και σε πολλές περιπτώσεις αδυνατούν ακόμη και να παράσχουν τα βασικά δημόσια αγαθά, όπως είναι η αστυνόμευση, η πυρόσβεση, και η διακομιδή ασθενών.

Οι απαγορευμένες αυτές περιοχές αποτελούν προϊόν δεκαετιών φιλελεύθερης πολυπολιτισμικής πολιτικής, η οποία έχει ενθαρρύνει τους Μουσουλμάνους στο να δημιουργήσουν δικές τους παράλληλες κοινωνίες, και να παραμείνουν απομονωμένοι, παρά να ενσωματωθούν στις κοινωνίες των χωρών που τους φιλοξενούν.

Για παράδειγμα, στη Βρετανία υπάρχει μια ομάδα με την ονομασία Μουσουλμάνοι Εναντίον των Σταυροφοριών, που ξεκίνησε εκστρατεία με σκοπό τη μετατροπή δώδεκα βρετανικών πόλεων σε ανεξάρτητα μουσουλμανικά κράτη. Η ομάδα μάλιστα αποκαλεί το Λονδίνο ως Λονδονιστάν! Τα «εμιράτα» αυτά, θα λειτουργούν, λένε, ως ανεξάρτητοι μουσουλμανικοί θύλακες, υπό τον νόμο της Σαρίας, και εκτός της αρμοδιότητας των βρετανικών αρχών.

Στα σχέδια της ομάδας είναι να «ισλαμοποιηθούν» πλήρως οι εξής βρετανικές πόλεις και περιοχές: Birmingham, Bradford, Derby, Dewsbury, Leeds, Leicester, Liverpool, Luton, Manchester, Sheffield, και Waltham Forest στο Β.Α. Λονδίνο, και τα Towerr Hamlets στο ανατολικό Λονδίνο.

Στη συνοικία Tower Hamlets (γνωστή ως Ισλαμική Δημοκρατία Tower Hamlets), οι εξτρεμιστές Μουσουλμάνοι κληρικοί (γνωστοί ως Ταλιμπάν), εκδίδουν πολύ συχνά απειλές θανάτωσης εναντίον γυναικών που αρνούνται να φορέσουν το ισλαμικό πέπλο. Οι δρόμοι της συνοικίας είναι γεμάτοι από αφίσες που προειδοποιούν ότι αυτή ελέγχεται από τον ισλαμικό νόμο. Οι όποιες διαφημίσεις ή πινακίδες θεωρούνται ότι προσβάλλουν το μουσουλμανικό αίσθημα, πέφτουν θύματα βανδαλισμού, ή απλά σβήνονται με μπογιά.

Στη περιοχή Bury Park του Luton, οι Μουσουλμάνοι κατηγορούνται για «εθνοκάθαρση» εξαιτίας της συνεχούς παρενόχλησης των μη Μουσουλμάνων, πολλοί εκ των οποίων αναγκάζονται να εγκαταλείψουν τη περιοχή.

Στο West Midlands, δυο Χριστιανοί ιερείς έχουν κατηγορηθεί για «εγκλήματα μίσους» επειδή μοίρασαν ευαγγελικά φυλλάδια σε μια μουσουλμανική γειτονιά του Birmingham.

Στο Leytonstone του ανατολικού Λονδίνου, ο Μουσουλμάνος εξτρεμιστής Abu Izzadeen παρενόχλησε πρόσφατα τον πρώην υπουργό Εσωτερικών John Reid, ρωτώντας τον πως «τόλμησε να εισέλθει σε μουσουλμανική περιοχή».

Στη Γαλλία, ολόκληρες περιοχές πόλεων θεωρούνται ήδη ως μη προσβάσιμες από την αστυνομία. Σύμφωνα μες τελευταίες εκτιμήσεις, υπάρχουν 75 τέτοιες ευαίσθητες αστικές ζώνες»( Zones Urbaines Sensibles, ZUS), όπως τις αποκαλούν. Σε αυτές τις ζώνες ζουν περίπου 5 εκατομμύρια Μουσουλμάνοι, χωρίς στην ουσία να υπάγονται σε κανέναν γαλλικό κρατικό έλεγχο.

Παράλληλα, οι Μουσουλμάνοι πήραν τον έλεγχο και άλλων περιοχών της χώρας. Στο Παρίσι, αλλά και σε πόλεις όπως η Λυών, η Μασσαλία, και η Τουλούζη, χιλιάδες Μουσουλμάνοι αποκλείουν δρόμους και πεζοδρόμια, παγώνοντας στην ουσία τη φυσιολογική εμπορική και οικονομική ζωή, και αναγκάζοντας τους μη Μουσουλμάνους να παραμένουν κυριολεκτικά φυλακισμένοι μέσα στους ιδιωτικούς χώρους τους. Μάλιστα, κάποια τεμένη έχουν αρχίσει να μεταδίδουν μέσω μεγαφώνων συνθήματα τύπου «Αλαχού Ακμπάρ»!

Όλα αυτά θεωρούνται ως κατάληψη και κατοχή «χωρίς τανκς», και έχουν προκαλέσει την οργή και την αγανάκτηση των γηγενών πληθυσμών. Παρά τα πολλά όμως παράπονα από πλευράς πολιτών, οι αρχές αρνούνται να επέμβουν φοβούμενες γενικευμένες αντιδράσεις, και τυχόν ταραχές.

Στις Βρυξέλλες, που είναι κατά 20% μουσουλμανικές, υπάρχουν αρκετές γειτονιές που θεωρούνται «no-go zones» για τους αστυνομικούς, οι οποίοι συχνά δέχονται λιθοβολισμούς από τους νεαρούς Μουσουλμάνους. Στη περιοχή Kuregem της πόλης, που θυμίζει ζώνη πολέμου, οι περιπολίες της αστυνομίας γίνονται πάντα με δυο περιπολικά οχήματα. Στη περιοχή Molenbeek, έχει απαγορευτεί στους αστυνομικούς να πίνουν καφέ ή να τρώνε δημοσίως, στη διάρκεια του Ραμαζάν.

Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στη Γερμανία, με τον αρχηγό της αστυνομίας Bernhard Witthaut να δηλώνει σε πρόσφατη συνέντευξη του, ότι και στη χώρα του έχουν πλέον επιβληθεί απαγορευμένες ζώνες. Ερωτηθείς αν υπάρχουν περιοχές που η αστυνομία δεν μπορεί πια να προστατέψει, ο Witthaut απάντησε: «Οι πολιτικοί προϊστάμενοι θα το αρνηθούν, όμως όλοι γνωρίζουμε που μπορούμε να πάμε με αυτοκίνητο, και που θα χρειαστεί να πάμε, αν πάμε, με τεθωρακισμένα. Ο λόγος είναι ότι οι αστυνομικοί φοβόμαστε για την ασφάλειά μας. Υπάρχουν πράγματι τέτοιες περιοχές. Και το χειρότερο είναι ότι σε αυτές τις περιοχές δεν διώκεται το έγκλημα. Λειτουργούν αυτόνομα. Μόνο σε πολύ εξαιρετικές περιπτώσεις λαμβάνουν γνώση οι αρχές. Η εξουσία του κράτους απουσιάζει εντελώς».

Στην Ιταλία, οι Μουσουλμάνοι έχουν καταλάβει τη Piazza Venezia της Ρώμης, και κάνουν δημόσιες προσευχές. Στη Bologna, οι Μουσουλμάνοι εκτοξεύουν συνεχείς απειλές ότι θα ανατινάξουν τον καθεδρικό Ναό του Α. Πετρόνιου, επειδή περιέχει μια φρεσκογραφία 600 ετών, που εμπνευσμένη από τη Κόλαση Του Δάντη, απεικονίζει τον Μωάμεθ να βασανίζεται στη κόλαση.

Στην Ολλανδία, ένα δικαστήριο διέταξε το δημόσιο να δημοσιεύσει μια πολιτικά μη ορθή λίστα 40 περιοχών no-go zones στη χώρα. Οι μεγαλύτερες προβληματικές μουσουλμανικές περιοχές βρίσκονται στο Άμστερνταμ, στο Ρότερνταμ, και στην Ουτρέχτη. Η περιοχή Kolenkit του Άμστερνταμ θεωρείται η πλέον επικίνδυνη και προβληματική σε ολόκληρη τη χώρα.

Στη Σουηδία, που έχει ίσως τους πλέον φιλελεύθερους μεταναστευτικούς νόμους της Ευρώπης, μεγάλα κομμάτια της νότιας πόλης του Μάλμο, που είναι κατά 25% μουσουλμανική, θεωρούνται απαγορευμένες περιοχές για τους μη Μουσουλμάνους. Οι διασώστες της πυροσβεστικής, όπως και τα ασθενοφόρα, αρνούνται να εισέλθουν σε αυτά τα «ανεξάρτητα εδάφη» χωρίς αστυνομική προστασία. Στη συνοικία Rosengaard, η ανεργία μεταξύ των ανδρών είναι στο 80%. Σε μια περίπτωση που οι πυροσβέστες αποπειράθηκαν να σβήσουν φωτιά που ξέσπασε σε τζαμί, δέχτηκαν σφοδρή επίθεση με πέτρες.

Στη πόλη του Gothenburg, οι νεαροί Μουσουλμάνοι καθημερινά πετάνε βόμβες μολότοφ στα περιπολικά της αστυνομίας. Ήδη έχουν καεί 15 περιπολικά, ενώ οι αστυνομικοί υφίστανται συνεχή παρενόχληση από ακτίνες λέιζερ, με αποτέλεσμα κάποιοι απ αυτούς να χάσουν προσωρινά την όρασή τους.

Σύμφωνα με τον ιμάμη Adly Abu Hajar, «η Σουηδία αποτελεί το καλύτερο ισλαμικό κράτος»!

Πηγή

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

ΗΠΑ: Άνδρας διέκοψε ομιλία του Ομπάμα, φωνάζοντας «Είσαι ο Αντίχριστος!»


Μια χαοτική σκηνή εκτυλίχθηκε όταν ένας ταραξίας άρχισε να φωνάζει κατά τη διάρκεια ενός εράνου στο Λος Άντζελες για τον πρόεδρο Μπαράκ Ομπάμα στο House of Blues το βράδυ της Δευτέρας.

Ο άνθρωπος πίσω από την λεκτική επίθεση βρέθηκε μπροστά από τη σκηνή και άρχισε να φωνάζει την ώρα που μιλούσε ο Ομπάμα. Σε απάντηση, ο πρόεδρος σταμάτησε να μιλάει, κάνοντας έτσι τις παρατηρήσεις του ανθρώπου να ακούγονται καλύτερα. Ο ταραξίας, ο οποίος αποδοκιμάστηκε από το πλήθος, είπε:

«Ο χριστιανικός Θεός είναι ο μόνος και ο μόνος αληθινός ζωντανός Θεός. Ο Δημιουργός του ουρανού και του σύμπαντος».

«Ο Ιησούς Χριστός είναι ο Θεός! Ο Ιησούς Χριστός είναι ο Θεός! Ο Ιησούς Χριστός είναι ο Θεός! Ο Ιησούς Χριστός είναι ο Γιος του Θεού!»

«Είσαι ο Αντίχριστος!» (“You’re the antichrist!”)

Η απάντηση του πλήθους; Το γνωστό σλόγκαν: “four more years” ("άλλα τέσσερα χρόνια") ακούστηκε δυνατά για να μην ακούγονται οι θρησκευτικές κραυγές του ανθρώπου. Η ασφάλεια γρήγορα απάντησε με το να απομακρύνει τον άνθρωπο έξω από την εκδήλωση.

Είναι ενδιαφέρον, ότι ο Ομπάμα δήλωσε τα εξής, αμέσως μετά το περιστατικό: «Πρώτα απ’ όλα, συμφωνώ ότι ο Ιησούς Χριστός είναι ο Κύριος. Πιστεύω σε αυτό». Αυτό ήταν μία ακόμη προσπάθεια του Ομπάμα να δηλώσει την χριστιανική του πίστη στο κοινό.

Δείτε το βίντεο:

Είναι ενδιαφέρον, ότι ο αντίχριστος έχει γίνει πρωτοσέλιδο στις εφημερίδες. Τη Δευτέρα, ο Matthew Avery Sutton έγραψε τα εξής σε ένα νέο άρθρο της New York Times με τον τίτλο: «Γιατί ο Αντίχριστος ενδιαφέρει την πολιτική» (“Why the Antichrist Matters in Politics”):

Σύνδεσμος

Για κάποιους ευαγγελικούς, ο Πρόεδρος Ομπάμα είναι "προβληματικός". Οι προσχηματικές θεωρίες σχετικά με τον τόπο γέννησης, τις διεθνιστικές του τάσεις, την μετρημένη υποστήριξή του προς το Ισραήλ και το Νόμπελ της Ειρήνης ταιριάζει στις μακροχρόνιες προσδοκίες τους σχετικά με τον Αντίχριστο.

Το 2008, η εκστρατεία του γερουσιαστή John McCain, ο Ρεπουμπλικάνος υποψήφιος, προνοητικά αξιοποίησε τους αποκαλυπτικούς φόβους των ευαγγελικών», προωθώντας μία διαφήμιση που έλεγε "The One", («Ο Ένας») που σαρκαστικά προανήγγειλε τον Ομπάμα ως Μεσσία.

Tο βίντεο είναι αυτό:


Παρακάτω, ένα βίντεο του MSNBC σχετικά με αυτό το θέμα:

Visit msnbc.com for breaking news, world news, and news about the economy

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Nigel Farage για βαν Ρόμπαϊ και Μπαρόζο: «Είστε χθεσινοί» (βίντεο)


Ο ηγέτης του UKIP, Βρετανός ευρωβουλευτής, Nigel Farage κατηγόρησε σήμερα τον Jose Manuel Barroso, επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ως έναν από τους "χθεσινούς" κατά τη διάρκεια της ετήσιας ομιλίας του στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στο Στρασβούργο, για την «Κατάσταση της Ένωσης».

Ο Φάρατζ χαρακτήρισε «ένδειξη τρέλας» την έκκληση του Μπαρόζο ενώπιον της Ολομέλειας του Ευρωκοινοβουλίου για μεγαλύτερη ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, λέγοντας πως αυτού του είδους οι λύσεις συνέβαλαν στη δημιουργία της κρίσης στην Ελλάδα.

Ο Μπαρόζο παρουσίασε μια σειρά προτάσεων που αποσκοπούν στην προώθηση μίας μεγαλύτερης οικονομικής ολοκλήρωσης μεταξύ των κρατών μελών, περιλαμβανομένων των ευρωομολόγων και ενός φόρου χρηματοπιστωτικών συναλλαγών. Αυτό το τελευταίο θα κάνει τις χώρες της ΕΕ να πληρώνουν εισφορά για κάθε οικονομική συναλλαγή που θα πραγματοποιείται.

Με το Λονδίνο ως ένα από τα κορυφαία χρηματοπιστωτικά κέντρα του κόσμου, ένας τέτοιος φόρος θα είχε αρνητικό αντίκτυπο στην πόλη του Λονδίνου. Όταν η Σουηδία θέσπισε ένα παρόμοιο φόρο το αποτέλεσμα ήταν απογοητευτικά έσοδα και πολλές εταιρείες χρηματοπιστωτικών έφυγαν από τη χώρα.

Ο Μπαρόζο είπε επίσης στους βουλευτές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ότι η Ελλάδα θα παραμείνει στην Ευρωζώνη, παρά την συνεχιζόμενη κρίση και τις εικασίες ότι η χώρα δεν θα πληρώσει τα χρέη της.

Ο Nigel Farage, δήλωσε: "η ομιλία Μπαρόζο αναγνώρισε ότι η ΕΕ αντιμετωπίζει τη μεγαλύτερη πρόκλησή της μέχρι σήμερα και τι απάντηση δίνει; Περαιτέρω ενοποίηση και συγκεντρωτισμός. Είναι αυτού του είδος της υποτιθέμενης λύσης που βοήθησε στη δημιουργία της σημερινής κρίσης στην Ελλάδα..

«Ενώ οι άνθρωποι στην Ελλάδα συνεχίζουν να υποφέρουν, η ΕΕ χρησιμοποιεί την κρίση για να εκτελέσει μια αρπαγή εξουσίας σε μια τεράστια κλίμακα.

Ο Nigel Farage είπε επίσης ότι «βλέπουμε ένα νέο εθνικισμό και μία νέα δημοκρατική επανάσταση να σαρώνει την Ευρώπη. Δεν είμαστε αντιευρωπαϊστές, αλλά θέλουμε μία Ευρώπη του εμπορίου και της συνεργασίας. Δεν θέλουμε να καταλυθεί η δημοκρατία και να καταργηθούν τα έθνη, κάτω από αυτή την σημαία».

«Η πρόταση του φόρου χρηματοπιστωτικών συναλλαγών θα μπορούσε να υπονομεύσει ανεπανόρθωτα την πόλη του Λονδίνου και να δούμε μία μαζική έξοδο χρηματοπιστωτικών επιχειρήσεων να αφήνουν την πόλη. Θα ήταν μια απόλυτη καταστροφή για τη χώρα αυτή."

Στη σημερινή ομιλία του ο Φάρατζ είπε επίσης ότι ο Γερμανός Μάρτιν Σουλτς, ο επικεφαλής των Σοσιαλιστών στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, τάσσεται κατά των κρατών-εθνών επειδή πιθανότατα «ντρέπεται για την ιστορία της χώρας του».

Ο Μπαρόζο αντεπιτέθηκε λέγοντας: «Προσπαθήσατε κατ' επανάληψη να εκλεγείτε στο δικό σας Κοινοβούλιο, αλλά οι Βρετανοί είναι συνετοί. Δεν σας εξέλεξαν ποτέ. Σας έστειλαν εδώ. Αν θέλετε [η Βρετανία] να βγει από την ΕΕ, προσπαθήστε να το επιτύχετε στην πατρίδα σας. Μην παριστάνετε ότι μιλάτε εξ ονόματος άλλων χωρών» τόνισε.

Δείτε το βίντεο:

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγές: ΕΔΩ και ΕΔΩ

«Η Goldman Sachs κυβερνά τον κόσμο» (Βίντεο)


«Τον κόσμο δεν τον κυβερνούν οι κυβερνήσεις. Τον κυβερνά η Goldman Sachs» λέει στο ΒΒC ο χρηματιστής Αλέσιο Ραστάνι.

Λέει επίσης ότι:

Τα hedge funds δεν ενδιαφέρονται για τα σχέδια διάσωσης και το ευρώ, το οποίο θα καταρρεύσει άσχημα.

Οι Χρηματιστές περιμένουν την κατάρρευση για να βγάλουν περισσότερα λεφτά. όπως κάποιοι άλλοι στο Μεγάλο Κραχ.

Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα δουν τις καταθέσεις τους να εξαφανίζονται, τους επόμενους 12 μήνες.

Δείτε το βίντεο:

Πηγή

ΣΟΥΗΔΙΑ: Ο αρχηγός των Σουηδών Δημοκρατών επικρίνει την πολυθρησκευτική λειτουργία στο άνοιγμα του Σουηδικού Κοινοβουλίου


Οι Σουηδοί Δημοκράτες αντέδρασαν για τη συμμετοχή ενός ραβίνου και ενός ιμάμη στην λειτουργία της εκκλησίας, που αποτελεί την παραδοσιακή αρχή του εθίμου της μεγαλοπρεπούς τελετής πριν από την έναρξη του Riksdag, του Σουηδικού κοινοβουλίου.

«Θεωρούμε ότι αυτό αποτελεί μια δήλωση πολιτική, ότι η Σουηδία είναι μια πολυπολιτισμική κοινωνία», είπε ο γραμματέας Τύπου των Σουηδών Δημοκρατών Martin Kinnunen, στην Local την Πέμπτη.

Στην λειτουργία της εκκλησίας, που θα διεξαχθεί στον Καθεδρικό Ναό της Στοκχόλμης, στις 3μμ, θα χοροστατήσειο κοσμήτορας Åke Bonnier, ενώ παρόντες θα είναι ο επίσκοπος του Växjö, Jon-Olof Johansson, ο Ραβίνος David Lazar και ο Ιμάμης Othman Al Tawalbeh.

Ο ηγέτης των Σουηδών Δημοκρατών, Jimmie Akesson αντέδρασε στην πολυθρησκευτική σύνθεση της λειτουργίας και περιέγραψε τις αντιρρήσεις του σε ένα άρθρο γνώμης που δημοσιεύθηκε στην καθημερινή σουηδική εφημερίδα Svenska Dagbladet τη Δευτέρα.

"Είναι ο Χριστιανισμός και οι αξίες του που αποτελούν τη βάση πάνω στην οποία η κοινωνία μας βαζίζεται, αν και φαίνεται ότι για πολλούς αυτό είναι δύσκολο να το αποδεχτούν", έγραψε ο Akesson.

Ο Akesson εξακολούθησε να υπογραμμίζει ωστόσο ότι θεωρεί ότι η λειτουργία είναι ένα σημαντικό μέρος των τελετών που οδηγεί στη συνέχεια, στο άνοιγμα της Βουλής από τον Βασιλιά Κάρολο ΙΣΤ΄ Γουσταύο.

"Η τελετή είναι για μένα μια σημαντική εκδήλωση της κοινής κληρονομιάς μας, των σκέψεων και των πεποιθήσεων που έχουν χτίσει τη χώρα μας."

Οι Σουηδοί Δημοκράτες έγιναν πρωτοσέλιδο, στην περσινή οικουμενική λειτουργία, όταν αποχώρησαν από την εκκλησία όταν η (λεσβία) Επίσκοπος Eva Brunne Arguedas άρχισε να κηρύττει ότι η ξενοφοβία και ο ρατσισμός "δεν είναι αντάξιοι μιας δημοκρατίας όπως η δική μας."

Όμως, παρά τις αντιρρήσεις των Σουηδών Δημοκρατών για την λειτουργία του τρέχοντος έτους, ο Jimmie Akesson σχεδιάζει να παραστούν. Ο συνάδελφος στο Κόμμα Erik Almqvist, ωστόσο αποφάσισε να μποϋκοτάρει το συμβάν.

"Δεν υπάρχει καμία απαίτηση από την πλευρά του κόμματος για τους βουλευτές να συμμετάσχουν. Η απόφαση επαφίεται σε αυτούς," δήλωσε ο Martin Kinnunen στην Local.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η λειτουργία του παραδοσιακού ανοίγματος του κοινοβουλίου έχει πολυθρησκευτική ταυτότητα, μία πρακτική που παρατηρήθηκε για πρώτη φορά το 2007 και επαναλήφθηκε το 2009.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / ΠηγήΣύνδεσμος