Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Τα «μεσσιανικά συναισθήματα» οδηγούν τον Νετανιάχου και τον Μπαράκ να επιτεθούν στο Ιράν, λέει Ισραηλινός πρώην αρχικατάσκοπος



Reuters / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Ένας πρώην Ισραηλινός αρχικατάσκοπος ονομάζει τους ηγέτες της χώρας του ακατάλληλους να αντιμετωπίσουν το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν, λόγω των – όπως ο ίδιος αποκάλεσε - "μεσσιανικών συναισθημάτων" πίσω από τις απειλές τους να ξεκινήσουν έναν προληπτικό πόλεμο κατά του Ιράν.

Και άλλοι ισραηλινοί βετεράνοι έχουν μιλήσει εναντίον του Πρωθυπουργού Βενιαμίν Νετανιάχου και του υπουργού Άμυνας Εχούντ Μπαράκ πρόσφατα, αλλά η κριτική από τον πρώην επικεφαλής των εγχώριων μυστικών υπηρεσιών Yuval Diskin, ήταν ιδιαίτερα ισχυρή.

«Δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στον πρωθυπουργό, ούτε στον υπουργό άμυνας», είπε ο Diskin, ο οποίος παραιτήθηκε από επικεφαλής της Σιν Μπετ, πριν από ένα χρόνο, σε ομιλία του που μεταδόθηκε εν μέρει, από ένα ισραηλινό ραδιοφωνικό σταθμό, το Σάββατο.

«Πραγματικά δεν έχω εμπιστοσύνη σε μια ηγεσία που παίρνει τις αποφάσεις με βάση τα μεσσιανικά τους συναισθήματα».

Σχ. ΚΟ: Διάβασε και: Εντολή διάσημου Ραβίνου προς Νετανιάχου«Συντομεύστε την έλευση του Μεσσία», όπου σε βίντεο του 1990 φαίνεται ο τωρινός πρωθυπουργός του Ισραήλ, Μπενιαμίν Νεντάναχιου που πηγαίνοντας να ζητήσει την ‘ευλογία’ από τον ραβίνο Menachem Mendel Schneerson, (1902 – 1994), ηγέτη του χασιδικού ιουδαϊκού κινήματος ‘Chabad-Lubavitch’, δέχεται τον έλεγχο γιατί δεν έχουν γίνει πολλά για τον ερχομό του ‘Μεσσία ’. Ο Schneerson είχε υιοθετήσει την ιδέα ότι πρέπει να "επιταχυνθεί η έλευση του Μεσσία".


Οι καταστροφικοί όροι με τους οποίους ο Νετανιάχου και ο Μπαράκ περιγράφουν την προοπτική ενός οπλισμένου με πυρηνικά Ιράν έχουν δημιουργήσει ανησυχία στο Ισραήλ και στο εξωτερικό, για ένα πιθανό κτύπημα εναντίον ενός προγράμματος εμπλουτισμού ουρανίου που το Ιράν λέει ότι έχει για ειρηνικούς σκοπούς.

Οι παγκόσμιες δυνάμεις έχουν προσπαθήσει να περιορίσουν την Τεχεράνη με κυρώσεις και διαπραγματεύσεις που πρόκειται να επαναληφθούν τον επόμενο μήνα.

Παρά το γεγονός ότι το Ισραήλ έχει απειλήσει με ένα προληπτικό χτύπημα, αν η διπλωματία αποτύχει, κάποιοι ειδικοί πιστεύουν ότι αυτό θα μπορούσε να είναι μια μπλόφα για να συνεχίσουν να πιέζουν το Ιράν.

Τα σχόλια του Diskin έρχονται μερικές ημέρες μετά από όσα είπε ο επικεφαλής των στρατιωτικών του Ισραήλ, Αντιστράτηγος Benny Gantz, ο οποίος δήλωσε ότι το Ιράν είναι «πολύ λογικό» και είναι απίθανο να κατασκευάσει μια βόμβα μπροστά στην παγκόσμια αντίδραση, προφανώς υπονομεύοντας την υπόθεση για ένα χτύπημα.

Με τη χρήση της γλώσσας θρησκευτικού ζήλου που οι Ισραηλινοί συνήθως συσχετίζουν με ισλαμιστές εχθρούς, ο Diskin εμφανίστηκε ακόμη πιο επικριτικός για τον Νετανιάχου και τον Μπαράκ, οι οποίοι συχνά επεξεργάζονται τη στρατηγική μόνοι τους και η σχέση των οποίων χρονολογείται από την υπηρεσία τους σε μια επίλεκτη μονάδα κομάντο πριν από τέσσερις δεκαετίες.

Ο πρώην επικεφαλής της Μοσάντ, της υπηρεσίας πληροφοριών του Ισραήλ, Meir Dagan, έχει αντιταχθεί στην ιδέα του κτυπήματος στο Ιράν. "Σκεφθείτε καλά την επόμενη ημέρα", είπε.

Ο Diskin, ο οποίος μίλησε την Παρασκευή, είπε ότι δεν είναι κατ 'ανάγκην σε αντίθεση με μια επίθεση του Ισραήλ στις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν προληπτικά, αν και ανέφερε εμπειρογνώμονες οι οποίοι υποστηρίζουν ότι μια τέτοια ενέργεια θα μπορούσε να αποτύχει κάνοντας την Τεχεράνη να επιταχύνει την αναζήτησή της για μια βόμβα.

Ωστόσο, όσον αφορά τον πόλεμο, αυτός δεν είναι μια δουλειά για τον Νετανιάχου, πρωθυπουργό με δεύτερη θητεία, ούτε για τον Μπαράκ, τον πιο παρασημοφορημένο στρατιώτη του Ισραήλ, δήλωσε ο Diskin (φωτο).

«Του έχω δει από κοντά», είπε. «Δεν είναι άνθρωποι που εγώ προσωπικά, τουλάχιστον, εμπιστεύονται ότι είναι σε θέση να οδηγήσουν το Ισραήλ σε μια εκδήλωση τέτοιας κλίμακας, και να το απεγκλωβίσουν."

Από το Γραφείο του Πρωθυπουργού και του Υπουργείου Άμυνας δεν είχε γίνει καμία άμεση απάντηση στις παρατηρήσεις του Diskin.

Όσον αφορά τις σχέσεις μεταξύ Ισραηλινών Εβραίων και άλλων ομάδων, ο Diskin είπε, "Κατά τα τελευταία 10-15 χρόνια το Ισραήλ έχει γίνει όλο και περισσότερο ρατσιστικό. Όλες οι μελέτες δείχνουν αυτό. Αυτό είναι ρατσισμός προς τους Άραβες και απέναντι στους ξένους, και εμείς επίσης έχουμε γίνει μια πιο εμπόλεμη κοινωνία".

Ο Diskin επίσης εξέφρασε την πεποίθηση ότι μια άλλη πολιτική δολοφονία, όπως αυτή του Γιτζάκ Ράμπιν το 1995 από μια εβραϊκή εξτρεμιστική οργάνωση, θα μπορούσε να συμβεί στο μέλλον. "Σήμερα υπάρχουν Εβραίοι εξτρεμιστές, όχι μόνο στα εδάφη μας, αλλά και μέσα από την Πράσινη Γραμμή, δεκάδες από αυτούς οι οποίοι, είναι σε μια κατάσταση στην οποία οι οικισμοί εκκενώθηκαν ... θα ήταν πρόθυμοι να πάρουν τα όπλα εναντίον των Εβραίων αδελφών τους."    

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Ο «οικολογικός ρατσισμός» των οικολόγων «αντιρατσιστών»..



Κανένα “πράσινο” κίνημα δεν ξεχνά τον “ρατσισμό”, (όπως και τα «δικαιώματα των μειονοτήτων» και «τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων»). Ο αντιρατσισμός τους όμως, πάει περίπατο όταν πρόκειται για ζώα και φυτά.

 
«Θέλουμε μια κοινωνία που να ανήκει σε όλους, εξαλείφοντας κάθε μορφή διακρίσεων….Επιδιώκουμε αλλαγές στον τρόπο ενημέρωσης αλλά και στο εκπαιδευτικό σύστημα και το ίδιο το περιεχόμενο της εκπαίδευσης, ώστε οι πολίτες αλλά και τα παιδιά να μάθουν να σέβονται και να αγαπούν την πολυχρωμία και τη διαφορετικότητα», λένε οι Οικολόγοι Πράσινοι.
 
Η υπεράσπιση της εθνικής ταυτότητας από τους «αυτόχθονες ιθαγενείς» και η αντίδραση στην ανεξέλεγκτη εισροή λαθρομεταναστών που οδηγεί στην υποβάθμιση της ζωής τους και την αλλοίωση του γηγενούς πληθυσμού είναι «ρατσισμός». 

Κι όμως είναι τόσο απλό: Εάν οι άνθρωποι ήταν φυτά ή ζώα θα είχαν την αμέριστη συμπαράσταση των πράσινων αντιρατσιστών…

Μέσα στην Παγκόσμια Χάρτα των Πρασίνων αναφέρεται:

“Θα αντιταχθούμε με όλη μας τη δύναμη στην καταστροφική για το περιβάλλον αγροτική και βιομηχανική ανάπτυξη και θα δώσουμε προτεραιότητα στην προστασία των αυτόχθονων φυτών και ζώων στο φυσικό τους περιβάλλον..
Μία επίσης σημαντική απειλή είναι η εισβολή ξενικών ειδών σε πολλές περιοχές, τα οποία, καθώς δεν αντιμετωπίζουν φυσικούς εχθρούς στο νέο τόπο που βρίσκονται, προκαλούν προβλήματα στην επιβίωση των ντόπιων ειδών”.
Και αμέσως παρακάτω: “...Οι εισβολείς αυτοί μεταφέρονται με τα εμπορευματοκιβώτια και με τα σκουπίδια που πλέουν στη θάλασσα και με την λανθασμένη εισαγωγή νέων ειδών για παραγωγικούς και άλλους λόγους από μακρινά οικοσυστήματα.”.

Για να δούμε τι κακό φέρνουν στα «Ελληνικά Οικοσυστήματα» τα «Ξενικά και Ξενόφερτα Zώα» που μετακινούνται - «μεταναστεύουν» καταργώντας τα «φυσικά σύνορα» και απειλούν με εξαφάνιση τα «ντόπια είδη»…


Ξενικά και Ξενόφερτα Zώα που Απειλούν τα Ελληνικά Οικοσυστήματα


Το μύδι του γλυκού νερού Ζέβρα, μια ''πληγή εισβολής''
Είναι γνωστό, ότι η χλωρίδα και η πανίδα της Γης εξελίχθηκαν στη διάρκεια δισεκατομμυρίων ετών. Από την άλλη, οι ωκεανοί, οι θάλασσες, τα νησιά, οι οροσειρές, οι έρημοι, ακόμη και οι μεγάλοι ποταμοί της, παρεμβάλλουν φυσικά εμπόδια στη μετακίνηση των ζωικών και φυτικών ειδών. Έτσι, συμβάλλουν με αυτό τον τρόπο σημαντικά στην πλούσια βιοποικιλότητα του πλανήτη και στην ανάπτυξη ζωικών και φυτικών κοινοτήτων που θεωρούνται χαρακτηριστικές συγκεκριμένων περιφερειών ή περιοχών ή τοποθεσιών. Ωστόσο, σε αυτή την πορεία, ο Δαρβίνος μας αποκάλυψε τον τρόπο με τον οποίο τα ισχυρότερα είδη καταφέρνουν να επικρατήσουν για εκατοντάδες, χιλιάδες ή και εκατομμύρια χρόνια. 
Όμως, τα ζώα και τα φυτά ανέκαθεν μετακινούνταν και ταξίδευαν είτε μόνα τους ή σε αγέλες, είτε με σπόρια, σπέρματα, προνύμφες, κύστεις με ζωή σε νάρκη και άλλα, είτε με τη βοήθεια των ανέμων, με τις βροχοπτώσεις, τη φυσική μετανάστευση κυρίως των πτηνών, τις υδάτινες επικοινωνίες και άλλες φυσικές ή ανθρωπογενείς διαδικασίες ή και τυχαία συμβάντα.

Οι πιο πάνω μετακινήσεις της ζωής, εξακολουθούν να γίνονται μεταξύ περιοχών, ηπείρων, θαλασσών, ωκεανών,λιμνών, ποταμών κ.ά. Και είναι ζήτημα, τοπικών περιβαλλοντικών και οικολογικών ιδιαιτεροτήτων και συνθηκών, τα ξενικά και αλλόχθονα είδη να εγκατασταθούν, να ευδοκιμήσουν και να γίνουν τελικά αυτά κυρίαρχα (χωροκατακτητικά είδη) στο καινούργιο περιβάλλον τους. Και ''από δημιουργίας κόσμου'' ξενικά, ξενόφερτα είδη απειλούσαν τη βιοποικιλότητα κάθε τόπου, ενώ σήμερα ο κίνδυνος της υποβάθμισης του φυσικού περιβάλλοντος είναι ''προ των πυλών'', προβληματίζοντας ειδικούς και μη ειδικούς.

Εξάλλου, και η σύγχρονη κινητικότητα παρεμβαίνει στην πιο πάνω διαδικασία, φέρνοντας σε επαφή ανταγωνιστικά είδη με πρωτόγνωρους και τεχνητούς ρυθμούς. Έτσι, η εντατικοποίηση σε κάθε είδους μεταφορές (ειδών, υλικών, τροφίμων, ανθρώπων, ζώων και φυτών) και  στα ταξίδια, έχει ουσιαστικά καταργήσει και τα φυσικά σύνορα σε παγκόσμια κλίμακα, φέρνοντας τα διάφορα είδη σε άμεση επαφή μεταξύ τους

Οι στεριές, τα νησιά, τα βουνά, οι πλαγιές, οι θάλασσες, οι λίμνες και τα ποτάμια που κάποτε είχαν αρκετούς πληθυσμούς από γηγενή και ενδημικά είδη ζώων, σήμερα βρίσκονται σε απειλές συρρίκνωσης ή και εξαφάνισης της ντόπιας πανίδας. ......
Όμως σημειώνεται από πολλούς ερευνητές, παρότι τα ιθαγενή είδη είναι ανθεκτικά στις τοπικές συνθήκες και ιδιαιτερότητες, με τις σημερινές αλλαγές, απειλές και μεταβολές, αυτά τα είδη συχνά έχουν λίγες ή μηδενικές φυσικές άμυνες, σε σχέση με τα ξενικά και ξένα είδη που εισέρχονται στην περιοχή τους. Ομοίως, τα ζώα που παραμένουν υπό τον έλεγχο των ‘’αρπακτικών’’ του περιβάλλοντός τους, μπορούν να αναπαραχθούν γρήγορα και να κατακλύσουν ένα καινούριο περιβάλλον, όταν απουσιάζει αυτός ο περιορισμός και έλεγχός τους. 
 
Πέρα από οικολογικές επιπτώσεις στη βιοποικιλότητα, τα ξενικά είδη έχουν επίσης κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις, για παράδειγμα στη γεωργία και στην παραγωγή τροφίμων, στην υγεία του ανθρώπου, στην αλιεία και σε άλλους τομείς της σύγχρονης ζωής.
Τα ξενικά-χωροκατακτητικά είδη ζώων, θεωρούνται ως μία από τις μεγαλύτερες απειλές για τη βιοποικιλότητα και την οικονομία. Μεταξύ των άλλων, επιδρούν στην τοπική οικολογία με τον ανταγωνισμό τους με τα γηγενή είδη για τροφή και ενδιαίτημα, με μεταβολή της δομής των οικοσυστημάτων, με υβριδισμό με τα ιθαγενή είδη, με άμεση ή έμμεση τοξικότητα. Αποτελούν πηγή ασθενειών, μετάδοσης ιών και παρασίτων, αλλά και φορείς παθογόνων οργανισμών. Είναι ικανά να διαταράσσουν την επικονίαση των φυτών, να ελαττώνουν το διαθέσιμο νερό και να υποβαθμίζουν το έδαφος. Μπορούν να προκαλούν ζημίες στις υποδομές μέσω όρυξης ή του ριζικού τους συστήματος. Ορισμένα είδη έχουν προκαλέσει πτώση των αξιών αναψυχής και πολιτιστικής κληρονομιάς που συνδέονται με διάφορα αξιοθέατα τοπία και σημαντικά υδατικά οικοσυστήματα.
Ολόκληρο το άρθρο εδώ

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Πως ένας άνθρωπος δραπέτευσε από το κολαστήριο – στρατόπεδο συγκέντρωσης της κομμουνιστικής Βόρειας Κορέας


Το πρώτο πράγμα που θυμάται είναι μία εκτέλεση. Περπατούσε μαζί με τη μητέρα του σε ένα χωράφι με σιτάρι, όπου φρουροί είχαν περικυκλώσει αρκετές χιλιάδες κρατούμενους. Το αγόρι χώθηκε κάτω από τα πόδια και πήγε μπροστά, όπου είδε φύλακες να δένουν έναν άνθρωπο σε ένα ξύλινο κοντάρι.

Ο Shin In Geun ήταν τεσσάρων χρονών, πάρα πολύ μικρός για να καταλάβει τα λόγια που άκουγε πριν από εκείνη την δολοφονία. Στις δεκάδες εκτελέσεις που είδε, στα χρόνια που ακολούθησαν, θα άκουγε έναν φρουρό να λέει στο κοινό ότι στον κρατούμενο που θα εκτελούσαν είχε προσφερθεί "λύτρωση" μέσω σκληρής εργασίας, αλλά εκείνος απέρριψε την γενναιοδωρία της κυβέρνησης της Βόρειας Κορέας.

Φρουροί γέμισαν με βότσαλα το στόμα του κρατουμένου, του κάλυψαν το κεφάλι με κουκούλα και τον πυροβόλησαν.

Στο στρατόπεδο 14, μια φυλακή για τους πολιτικούς εχθρούς της Βόρειας Κορέας, οι συγκεντρώσεις πάνω των δύο κρατουμένων απαγορευόταν, εκτός από τις εκτελέσεις. Ο καθένας έπρεπε να τις παρακολουθήσει.

Ο Shin In Geun όπως είναι σήμερα

Η νοτιοκορεατική κυβέρνηση εκτιμά ότι υπάρχουν περίπου 154.000 κρατούμενοι στα «στρατόπεδα εργασίας» της Βόρειας Κορέας, ενώ το αμερικανικό υπουργείο εκτιμά ότι ο αριθμός είναι υψηλότερος, γύρω στα 200.000. Το μεγαλύτερο έχει 31 μίλια μήκος και 25 μίλια πλάτος, μια έκταση μεγαλύτερη από την πόλη του Λος Άντζελες. Οι αριθμοί 15 και 18 έχουν «ζώνες επανεκπαίδευσης» όπου οι κρατούμενοι λαμβάνουν «διορθωτική διδασκαλία» στις διδασκαλίες του Κιμ Γιονγκ-ιλ και του Kim Il-sung, και μερικές φορές ελευθερώνονται. Τα υπόλοιπα στρατόπεδα είναι " περιοχές πλήρους ελέγχου" όπου οι καταδικασμένοι δουλεύουν μέχρι θανάτου.

Το στρατόπεδο Shin, ο αριθμός 14, είναι μια πλήρης περιοχή ελέγχου. Ιδρύθηκε γύρω στο 1959 κοντά στην επαρχία Kaechon του Νότιου Pyongan, έχει κατ 'εκτίμηση 15.000 κρατούμενους. Περίπου με 30 μίλια μήκος και 15 μίλια πλάτος, έχει αγροκτήματα, ορυχεία και εργοστάσια μέσα από τις απότομες κοιλάδες των βουνών.

Ο Shin και η μητέρα του έζησαν στο καλύτερο κατάλυμα κρατουμένων στο στρατόπεδο. Είχαν το δικό τους δωμάτιο, όπου κοιμόνταν σε ένα τσιμεντένιο πάτωμα, και μοιράζονταν μια κουζίνα με τέσσερις άλλες οικογένειες. Ηλεκτρισμός υπήρχε για δύο ώρες την ημέρα. Δεν υπήρχαν κρεβάτια, καρέκλες και τραπέζια. Ούτε τρεχούμενο νερό.

Αν η μητέρα του Σιν έκανε την καθημερινή της εργασία, θα μπορούσε να φέρει φαγητό στο σπίτι. Στις τέσσερις το πρωί, έπρεπε να ετοιμάσει το πρωινό και το μεσημεριανό γεύμα για το γιο της και για τον εαυτό της. Κάθε γεύμα ήταν το ίδιο: χυλός καλαμποκιού, λάχανο τουρσί και λαχανόσουπα. Ο Shin ήταν πάντα πεινασμένος και έτρωγε το μεσημεριανό του, μόλις η μητέρα του έφευγε για τη δουλειά. Έτρωγε επίσης και το γεύμα της. Όταν ερχόταν πίσω από τα χωράφια το μεσημέρι και δεν έβρισκε τίποτα να φάει, τον χτυπούσε με ένα φτυάρι.

Το όνομά της ήταν Jang Hye Gyung. Ποτέ δεν μίλησε για το παρελθόν της, την οικογένειά της, ή γιατί ήταν στο στρατόπεδο, και ποτέ του δεν την ρώτησε. Η ύπαρξή του, όπως του γιου της είχαν κανονιστεί από τους φρουρούς. Επέλεξαν αυτήν και τον άνθρωπο που έγινε πατέρας του Shin ως βραβεία για τον καθένα δίνοντας ένα γάμο - "ανταμοιβή".

Οι μόνοι άνδρες και οι μόνες γυναίκες κοιμόντουσαν σε κοιτώνες διαχωρισμένους ανά φύλο. Ο όγδοος κανόνας του στρατοπέδου 14 Καμπ ήταν "Αν συμβεί σεξουαλική σωματική επαφή χωρίς προηγούμενη έγκριση, οι δράστες θα εκτελούνται αμέσως." Ένας γάμος - ανταμοιβή ήταν ο μόνος ασφαλής τρόπος για το no-sex κανόνα. Οι φρουροί ανακοίνωναν τέτοιους ‘γάμους’ τέσσερις φορές το χρόνο. Εάν κάποιος από τους δύο εταίρους έβρισκε τον σύντροφό του απαράδεκτα μεγάλο, σκληρό ή άσχημο, οι φρουροί μπορούσαν να ακυρώσουν τον γάμο, καμιά φορά. Αν το έκαναν, ούτε ο άνδρας, ούτε η γυναίκα μπορούσε να παντρευτεί ξανά. Ο πατέρας του Σιν, Shin Gyung Sub, είπε στον Shin ότι οι φρουροί του έδωσαν την Jang ως πληρωμή για την ικανότητά του στην δουλειά που έκανε με τον τόρνο.

Μετά το γάμο τους, το ζευγάρι είχε τη δυνατότητα να κοιμάται μαζί για πέντε συνεχόμενες νύχτες. Από τότε, στον πατέρα του Σιν είχε επιτραπεί να επισκέπτεται την Jang μερικές φορές το χρόνο. Ο μεγαλύτερος γιος τους, ο Shin He Geun, γεννήθηκε το 1974. Ο Shin γεννήθηκε οκτώ χρόνια αργότερα. Οι αδελφοί ελάχιστα  ήξεραν ο ένας τον άλλον. Όταν ο Σιν έγινε τεσσάρων, ο αδελφός του είχε μετακομίσει σε ένα άλλο κοιτώνα.

Οι φρουροί δίδασκαν τα παιδιά ότι ήταν φυλακισμένα εξαιτίας των "αμαρτιών" των γονέων τους, αλλά ότι θα μπορούσαν να «ξεπλύνουν» την αμαρτωλότητά τους δουλεύοντας σκληρά, υπακούοντας τους φρουρούς και δίνοντας πληροφορίες για τους γονείς τους.

Μια μέρα, Shin πήγε με τη μητέρα του στην εργασία, τη φύτευση ρυζιού. Όταν εκείνη έμεινε πίσω, ένας φρουρός την έκανε να γονατίζει κάτω από τον καυτό ήλιο με τα χέρια της στον αέρα μέχρι να πέσει ξερή κάτω. Ο Shin δεν ήξερε τι να της πει έτσι δεν είπε τίποτα.


Στις νύχτες του καλοκαιριού, τα αγόρια γλιστρούσαν σε ένα κοντινό περιβόλι για να φάνε άγουρα αχλάδια. Όταν τους έπιαναν οι φρουροί τους χτυπούσαν. Τους φύλακες, όμως, δεν τους ένοιαζε αν ο Σιν και οι φίλοι του έτρωγαν ποντίκια, βατράχους, φίδια και έντομα. Το να φας αρουραίους ήταν απαραίτητο για την επιβίωσή σου. Το κρέας τους μπορούσε να βοηθήσει στην πρόληψη της πελλάγρας, η οποία ήταν ανεξέλεγκτη, αποτέλεσμα της έλλειψης πρωτεϊνών και νιασίνης στη διατροφή τους. Όσοι κρατούμενοι αρρώσταιναν παρουσίαζαν βλάβες στο δέρμα, διάρροια και άνοια. Ήταν μια συχνή αιτία θανάτου. Το να πιάνει αρουραίους έγινε ένα πάθος για τον Shin. Συναντούσε τους φίλους του το βράδυ στο δημοτικό σχολείο, όπου υπήρχε σχάρα για να τους ψήσουν.

Μια μέρα, τον Ιούνιο του 1989, ο δάσκαλος του Shin, ένας φρουρός ο οποίος φορούσε στολή και είχε πιστόλι στη ζώνη του, έψαχνε για τα παιδιά. Μια μέρα γύρισε και είχε πέντε καλάθια καλαμποκιού. Όλα ανήκαν σε μια μικρή κοπέλα που ο Shin θυμάται ότι ήταν εξαιρετικά όμορφη. Ο δάσκαλος διέταξε την κοπέλα να γονατίσει Την χτύπησε μπροστά σε όλους με ένα ξύλινο ραβδί στο κεφάλι ξανά και ξανά. Ο Shin και οι συμμαθητές του παρακολουθούσαν σιωπηλοί, να γεμίζει εξογκώματα το κεφάλι της και το αίμα να τρέχει από τη μύτη της και τελικά να πέφτει πάνω στο τσιμεντένιο πάτωμα. Ο Shin και οι συμμαθητές του την πήγαν σπίτι της. Αργότερα εκείνο το βράδυ, πέθανε.

Σε ένα λόφο κοντά στο σχολείο του Shin, δέσποζε ένα σύνθημα: "Όλα σύμφωνα με τους κανόνες και τους κανονισμούς." Το αγόρι αποστήθισε τους κανόνες του στρατοπέδου 10 και ακόμα μπορεί και τους απαγγέλλει. Ο τρίτος κανόνας έλεγε : «Όποιος κλέβει ή αποκρύπτει οποιαδήποτε τρόφιμα που θα εκτελείται αμέσως». Ο Shin σκέφτηκε ότι η τιμωρία του κοριτσιού ήταν δίκαιη. Ο ίδιος άνθρωπος συνέχισε να διδάσκει τον Shin. Τα Σάββατα, μερικές φορές άφηνε τα παιδιά μια ώρα για να βγάλουν τις ψείρες από τα μαλλιά τους. Ο Shin δεν έμαθε ποτέ το όνομά του.

Όταν ο Shin ήταν εννέα χρονών, αυτός και οι συμμαθητές του περπατούσαν προς το σιδηροδρομικό σταθμό, όπου ο δάσκαλός τους, τους είχε στείλει για να πάρουν άνθρακα. Για να φτάσουν εκεί έπρεπε να περάσουν κάτω από τους φύλακες». Από πάνω, οι φύλακες φώναξαν: «οι αντιδραστικοί π…. ς γιοι έρχονται». Έριχναν πέτρες στα παιδιά. Ο Shin και οι συμμαθητές του φοβήθηκαν. Μία πέτρα χτύπησε τον Shin στο κεφάλι, και έπεσε στο έδαφος.

Όταν ο δάσκαλός τους είδε μέσα στα αίματα πεσμένους στο δρόμο και θύμωσε. "Γιατί δεν δουλεύετε;" Φώναξε στους μαθητές που μερικοί είχαν χάσει τις αισθήσεις τους. "Βάλτε τους στις πλάτες σας και κουβαλήστε τους", είπε ο δάσκαλος.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.



ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Το σχέδιο του ΟΗΕ για την παγκόσμια διακυβέρνηση



The American Dream / Antinews / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Ξέρετε ότι ο ΟΗΕ έχει στα σκαριά ένα σχέδιο παγκόσμιας διακυβέρνησης, που δεν είναι καν μυστικό;

Το ονομάζει «βιώσιμη ανάπτυξη», και αν ισχύσει, θα αλλάξει για πάντα όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες.

Πρόκειται για μια αναφορά 204 σελίδων, με τίτλο «Working Towards a Balanced and Inclusive Green Economy, A United Nations System-Wide Perspective», που δημοσιεύτηκε εν όψει της επερχόμενης συνάντησης Rio + 20 του ΟΗΕ στη Βραζιλία (βλ. εδώ).

Το σχέδιο προβλέπει ένα παγκόσμιο σύστημα φορολόγησης του άνθρακα, παγκόσμια δίχτυα ασφάλειας, και μια ενιαία για τον πλανήτη πράσινη οικονομία.

Πολλοί από τους υποστηρικτές της βιώσιμης ανάπτυξης, πιστεύουν πως όλα γίνονται για το καλό του πλανήτη. Μάλιστα, σύμφωνα με την αναφορά, θα χρειαστεί μια πλήρης αλλαγή του τρόπου που σκεφτόμαστε και που λειτουργούμε, αλλά το τελικό αποτέλεσμα θα είναι ευνοϊκό για όλους.

Θα πρέπει όμως να θυμόμαστε, πως σε ολόκληρη την ανθρώπινη ιστορία, η τυραννία προωθήθηκε από κάποιους που είχαν «καλές προθέσεις». Και όσο καλά και αν ακούγονται τα πλάνα του ΟΗΕ, η αλήθεια είναι ότι αποτελούν προοίμιο μιας παγκόσμιας τυραννίας.

Η συνάντηση Rio + 20 δεν θα αποφασίσει τι μέλλει γενέσθαι, αλλά ο ΟΗΕ έχει την υπομονή να περιμένει. Θα ακολουθήσουν συναντήσεις επί συναντήσεων, μέχρι τελικά να πετύχει αυτό που θέλει.

Δεν έχει σημασία πόσο φιλική γλώσσα χρησιμοποιεί ο ΟΗΕ στις εκθέσεις του, η αλήθεια είναι ότι αυτό που προωθούν είναι μια ύπουλη ατζέντα απόλυτης τυραννίας σε παγκόσμια κλίμακα.
 
Η επικείμενη συνάντηση του Ρίο + 20 - Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για την Αειφόρο Ανάπτυξη στο Ρίο ντε Τζανέιρο έρχεται 20 χρόνια μετά την αρχική Σύνοδο Κορυφής του 1992 για τη Γη που υιοθέτησε την ονομασία «Agenda21» (βλ. και εδώ). Αυτή η νέα σύνοδος κορυφής θα αφορά την ανανέωση της δέσμευσης αυτής στην «αειφόρο ανάπτυξη» και την προώθηση της ατζέντας.

Πολλοί άνθρωποι εκεί έξω δεν θα θορυβηθούν από όλα αυτά, επειδή ξέρουν ότι ο ΟΗΕ δεν έχει την εξουσία να επιβάλει οποιονδήποτε από τους στόχους τους σε αυτούς τώρα. Αλλά αυτό δεν είναι το παιχνίδι που παίζει ο ΟΗΕ.

Προς το παρόν, ο ΟΗΕ λειτουργεί ως μια «ήπια» παγκόσμια κυβέρνηση. Δεν έχει την δύναμη να αναγκάσει τα κράτη να τον υπακούσουν, για αυτό και στηρίζεται στη συνεργασία τους.

Ένα από αυτά που επιδιώκει διακαώς είναι ένας παγκόσμιος φόρος άνθρακα. Η φορολόγηση σημαίνει και εξουσία, για αυτό αν ο ΟΗΕ κερδίσει αυτό το δικαίωμα, τότε θα κάνει ένα ακόμη βήμα προς την παγκόσμια κυβέρνηση που ονειρεύεται να γίνει.

Εκτός από τον παραπάνω φόρο, ο ΟΗΕ οραματίζεται την μεταφορά τρισεκατομμυρίων κάθε χρόνο, από τα πλούσια προς τα φτωχά κράτη. Όπως λέει, οι φτωχές χώρες δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στα κόστη της πράσινης οικονομίας, και για αυτό θα πρέπει να βοηθηθούν. Παράλληλα, η αναδιανομή του παγκόσμιου πλούτου, θα οδηγήσει, λέει, σε μεγαλύτερη παγκόσμια ισότητα.

Αυτά όλα ακούγονται σαν ένα είδος ριζοσπαστικού σοσιαλισμού, διότι έτσι είναι σχεδιασμένα.

Επίσης, ο ΟΗΕ μιλάει για ένα παγκόσμιο δίχτυ ασφάλειας, και μια παγκόσμια πράσινη οικονομία, όπου το ελεύθερο εμπόριο θα συνοδεύεται από περιβαλλοντική υπευθυνότητα.

Για την Αμερική, αυτά είναι άσχημα νέα. Η πράσινη οικονομία θα ανεβάσει στα ύψη τις τιμές των τροφίμων και της ενέργειας.

Υπάρχει μια έννοια την οποία επίσης προωθεί ο ΟΗΕ, που την ονομάζει full-cost pricing, και που σημαίνει ότι τα πλήρη κοινωνικά και περιβαλλοντικά κόστη της παραγωγής αγαθών και υπηρεσιών, θα περνάνε στον τελικό καταναλωτή, ώστε να έχει κίνητρο να αλλάξει την συμπεριφορά του!

Για παράδειγμα, ο ΟΗΕ δεν συμφωνεί με το ότι οι Αμερικανοί θα πρέπει να οδηγούν τόσο πολύ τα αυτοκίνητά τους, επειδή αυτό βλάπτει το περιβάλλον. Για αυτό, και προωθεί την αύξηση της τιμής των καυσίμων.

Ο ΟΗΕ θέλει να πετύχει και ριζικές αλλαγές στο παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα. Για αυτό εστιάζει όλο και πιο πολύ στον ρόλο των «ειδικών τραβηχτικών δικαιωμάτων» στο διεθνές οικονομικό σύστημα.

Επίσης, ο ΟΗΕ θέλει να αλλάξει τις διατροφικές μας συνήθειες, ώστε να προσαρμοστούν σε «βιώσιμες δίαιτες». Δηλαδή λιγότερο κρέας.

Θέλει επίσης να μεταρρυθμίσει την δημόσια εκπαίδευση, εισάγοντας μαθήματα για τις κλιματικές αλλαγές, που τα θεωρεί απαραίτητα στον νέο κόσμο που δημιουργείται.

Και σαν να μην φτάνουν όλα αυτά, θέλει να υπάρχει και παγκόσμια πρόσβαση σε υπηρεσίες «οικογενειακού σχεδιασμού, υγιούς αναπαραγωγικής πολιτικής και φροντίδας» κλπ. Με άλλα λόγια, ο ΟΗΕ θέλει να υπάρχει μια κλινική εκτρώσεων σε κάθε τετράγωνο, σε ολόκληρο τον κόσμο.

Οι ελιτιστές που προωθούν την βιώσιμη ανάπτυξη, λατρεύουν τον θάνατο. Πιστεύουν πως ο άνθρωπος φταίει για την παγκόσμια υπερθέρμανση, και πως όσο λιγότεροι άνθρωποι στον πλανήτη, τόσο το καλύτερο για αυτόν.

Δυστυχώς, υπάρχουν πάρα πολλοί συνάνθρωποι μας που συνηγορούν σε επιβολή μέτρων περιοριστικού ελέγχου του πληθυσμού. Κάνουν όμως λάθος να θεωρούν ότι έτσι σώζουν τον πλανήτη, αφού στη πραγματικότητα υποστηρίζουν μια παγκόσμια τυραννία.

Αυτή η έννοια της βιώσιμης ανάπτυξης έχει αρχίσει να διαδίδεται και να κυριαρχεί παντού, αφού πλέον διδάσκεται στα πανεπιστήμια του αναπτυγμένου κόσμου. Και ο ΟΗΕ θα την στηρίζει συνεχώς.

Ήδη, αξιωματούχοι του ΟΗΕ ετοιμάζουν ένα προσχέδιο για ένα παγκόσμιο περιβαλλοντικό σύνταγμα, το οποίο αναμένεται να υπερκεράσει κάποτε όλες τις ισχύουσες εθνικές νομοθεσίες.


Ο περισσότερος κόσμος αγνοεί όλα τα παραπάνω, και δεν ξέρει πόσο αποφασισμένος είναι ο ΟΗΕ για να επιβάλλει τις επιταγές του.

Ο ΟΗΕ φαίνεται πως πραγματικά πιστεύει ότι αυτός πρέπει να κυβερνά τον κόσμο μας, οδηγώντας την ανθρωπότητα σε μια νέα εποχή ειρήνης,  ισότητας, και «πράσινης ευημερίας».

Προς το παρόν, το περιβάλλον χρησιμοποιείται ως δικαιολογία, προκειμένου να ενισχυθούν κάποια παγκόσμια όργανα όπως είναι ο ίδιος ο ΟΗΕ. Αν όμως δεν προσέξουμε, τότε τα παιδιά μας θα ξυπνήσουν μια μέρα, σε έναν κόσμο όπου σε κάθε γωνία θα βρίσκεται και κάποιος ένοπλος κυανόκρανος.

Θα πρέπει να προετοιμαστούμε όσο είναι νωρίς.


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Πυρηνική αντιπαράθεση Ισραήλ – Ιράν. Ήρθε η ώρα για τον πόλεμο του Γωγ και Μαγώγ;



Του Troy Anderson (Charisma News) / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (βλέπε σημειώσεις στο τέλος του άρθρου)

Η πυρηνική αναμέτρηση μεταξύ του Ισραηλινού πρωθυπουργού Μπενιαμίν Νετανιάχου και του Ιρανού προέδρου Μαχμούντ Αχμαντινετζάντ θα μπορούσε να θέσει σε κίνηση την εκπλήρωση των προφητειών του Ιεζεκιήλ κεφ. 38 και 39 - τον μυστηριώδη «πόλεμο του Γωγ και Μαγώγ»*, λέει ο συγγραφέας best-seller στο New York Times, Joel Rosenberg**.

Αυτές οι βιβλικές προβλέψεις, λέει ο Joel Rosenberg, ο οποίος είναι πρώην πολιτικός σύμβουλος του Νετανιάχου, αναφέρονται σε μια επίθεση στο Ισραήλ στις έσχατες ημέρες, από ένα συνασπισμό εθνών, συμπεριλαμβανομένης της Ρωσίας και του Ιράν.

Υπό το πρίσμα των αυξανόμενων δεσμών μεταξύ Ιράν και Ρωσίας, και των όσων ο υπουργός Άμυνας των ΗΠΑ Λέον Πανέτα ανέφερε, ότι το Ισραήλ μπορεί να πλήξει τις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν αυτή την άνοιξη ή το καλοκαίρι, ο Ρόζενμπεργκ αναφέρει ότι το προφητικό σενάριο που περιγράφεται από τον προφήτη Ιεζεκιήλ πριν από 2.600 χρόνια "μοιάζει πολύ με αυτό που έρχεται".

«Αλλά νομίζω ότι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί για να μην αποτύχουμε λόγω υπερβολικού ζήλου», είπε ο Rosenberg σε χιλιάδες ανθρώπους που παρακολούθησαν το πρόσφατο συνέδριο με θέμα "Το Ισραήλ, η Εκκλησία και η κρίση στη Μέση Ανατολή", στο Πανεπιστήμιο Biola στη Νότια Καλιφόρνια πρόσφατα. "Αν αυτά τα πράγματα λάβουν χώρα, αυτό θα γίνει εμφανές στο εγγύς μέλλον. Εν τω μεταξύ, ας μην τα αποκαλούμε πειστικά, αλλά ας πούμε ότι είναι περίεργα. Εμείς ποτέ δεν έχουμε δει κάτι τέτοιο πριν".

Κατά τη διάσκεψη, διάφοροι Βιβλικοί μελετητές, όπως ο Darrell L. Bock, καθηγητής Σπουδών Καινής Διαθήκης στη Θεολογική Σχολή του Ντάλας και ο Walter Kaiser, επίτιμος Πρόεδρος και ο διακεκριμένος καθηγητής της Παλαιάς Διαθήκης στο Gordon-Conwell Theological Seminary, περιέγραψε την πρόβλεψη του Πανέτα ότι το Ιράν θα μπορούσε να έχει λειτουργικά πυρηνικά όπλα μέσα σε ένα χρόνο ως «πολύ απογοητευτική πραγματικότητα».

"Δεν ξέρω αν αυτό είναι το τέλος ή απλά η πρόβα τζενεράλε για το τέλος," δήλωσε ο Μποκ. "Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί να μην προτείνουμε περισσότερα από όσα ξέρουμε."

Το συνέδριο έρχεται μια εποχή που υπάρχει αυξανόμενη η πιθανότητα ενός πολέμου μεταξύ του Ισραήλ και του Ιράν, δοκιμάζονται οι σχέσεις ΗΠΑ-Ισραήλ, η «αραβική άνοιξη» εξαπλώνεται σε όλη τη Βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή και υπάρχει αυτό που ο Ρόζενμπεργκ περιγράφει ως την άνοδο του «νέου τσάρου της Ρωσίας», του Βλαντιμίρ Πούτιν.

Ο Πούτιν, ο πρώτος Ρώσος ηγέτης στην ιστορία που δημιούργησε στενούς δεσμούς με το Ιράν, πρόσφατα επανεξελέγη ως Πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας, ένα έθνος που παρέχει εξοπλισμούς και πυρηνική τεχνογνωσία στο Ιράν. Ο Πούτιν αναλαμβάνει την προεδρία της Ρωσίας στις 7 Μαΐου.
 
Δεδομένης αυτής της συμβολής των γεγονότων, στρατιωτικοί εμπειρογνώμονες εξετάζουν το ενδεχόμενο μιας ισραηλινής επίθεσης στις ιρανικές πυρηνικές τοποθεσίες εμπλουτισμού. Μια αμερικανική διαβαθμισμένη προσομοίωση πολέμου που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο έδειξε ότι μια Ισραηλινή κεραυνοβόλα αεροπορική επίθεση θα οδηγούσε σε ένα ευρύτερο περιφερειακό πόλεμο, ενδεχομένως τραβώντας τις ΗΠΑ σε σύγκρουση.

Ισραηλινοί αξιωματούχοι, ωστόσο, δεν πιστεύουν ότι ένα προληπτικό χτύπημα στις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν θα οδηγήσει σε ένα καθολικό πόλεμο. Αντ 'αυτού, θεωρούν ότι θα μπορούσε να οδηγήσει τους Ιρανούς πολίτες να ανατρέψουν τον Αχμαντινετζάντ, ένα ηγέτης που οδηγείται από μια σιιτική εσχατολογική θεολογία που πιστεύει ότι ο δρόμος για να επισπευτεί ο ερχομός του Ισλαμικού Μεσσία, του 12ου ιμάμη, (Μαχντί) είναι να καταστραφεί το Ισραήλ και οι ΗΠΑ, λέει ο Rosenberg.

"Το ερώτημα για την ισραηλινή ηγεσία είναι ‘Έχουμε δοκιμάσει τα πάντα εκτός από τον πόλεμο για να σταματήσουμε το Ιράν;’, λέει ο Ρόζενμπεργκ, συγγραφέας του υπό έκδοση βιβλίου “Implosion: Can America Recover From its Economic & Spiritual Challenges in Time?”.  "Το διακύβευμα είναι, αν το Ιράν αποκτήσει πυρηνικά όπλα, θα μπορούσε να κάνει σε έξι λεπτά ό, τι για τον Αδόλφο Χίτλερ πήρε έξι χρόνια να  κάνουμε και αυτό είναι να σκοτώσει 6 εκατομμύρια Εβραίους."

Ενώ η κυβέρνηση Ομπάμα ελπίζει ότι οι οικονομικές κυρώσεις από τις ΗΠΑ και την Ευρωπαϊκή Ένωση θα πιέσουν το Ιράν για την επίλυση της κρίσης διπλωματικά, ο Ρόζενμπεργκ, λέει ο χρόνος της ανοχής του Νετανιάχου τελειώνει γρήγορα, καθώς το Ιράν μετακινεί τις πυρηνικές εγκαταστάσεις του σε παχιά, υπόγεια καταφύγια. 


Ο Νετανιάχου μπορεί να θέλει να επιτεθεί στο Ιράν πριν από την ορκωμοσία του Πούτιν στις 7 Μαΐου, λέει ο Ρόζενμπεργκ, επειδή ο Ρώσος πρόεδρος θα μπορούσε να επιδιώξει μια αμοιβαία αμυντική συμφωνία με το Ιράν. Κατά τη διάρκεια της εκστρατείας για την επανεκλογή του, ο Πούτιν έδωσε υποσχέσεις που θα κοστίσουν εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια, υποσχόμενος αυξήσεις μισθών στην αστυνομία, τους πυροσβέστες, τους δασκάλους, στους στρατιώτες και τους συνταξιούχους.
 
Ο μόνος τρόπος για τον Πούτιν να τηρήσει αυτές τις υποσχέσεις είναι αν η τιμή του πετρελαίου, η οποία παράγει περισσότερο από το ήμισυ των φορολογικών εσόδων της Ρωσίας, ανέβει σημαντικά, λέει ο Ρόζενμπεργκ. Επειδή η αστάθεια οδηγεί την τιμή του πετρελαίου, ο Ρόζενμπεργκ λέει ότι υπάρχει μία "οικονομική δυναμική σε αυτόν τον υπολογισμό" και ο Πούτιν θα μπορούσε να έχει κίνητρο σο να "υποδαυλίζει τα προβλήματα στη Μέση Ανατολή."

"(Ο Πούτιν) θα μπορούσε να πει στους Ισραηλινούς, "Αν ξεκινήσετε μια επίθεση στο Ιράν θα θεωρηθεί ως επίθεση κατά της Ρωσικής Ομοσπονδίας", λέει ο Ρόζενμπεργκ. "Θα ήταν δύσκολο να φανταστούμε τον Νετανιάχου να προχωρά παρά την άμεση και αξιόπιστη απειλή για αντίποινα από την Ρωσία».

Οι εξελίξεις αυτές φαίνεται να συμπίπτουν με αυτό που ο προφήτης Ιεζεκιήλ προέβλεψε περισσότερα από 2.600 χρόνια, λέει ο Ρόζενμπεργκ. Στο κεφ. 38 ο Ιεζεκιήλ, ο προφήτης έγραψε ότι ο "Γωγ", που ερμηνεύεται ως τον Ρώσο δικτάτορα - θα οδηγήσει μια συμμαχία εθνών σε μια επίθεση στο Ισραήλ, προκαλώντας την υπερφυσική παρέμβαση του Θεού, λέει ο Ρόζενμπεργκ.

«Αυτό θα είναι μια ημέρα μεγάλης κρίσης, όταν ο Θεός στρέψει την υπερφυσική οργή του εναντίον των εχθρών του Ισραήλ», λέει ο Ρόζενμπεργκ. "Θα είναι επίσης μία ημέρα μεγάλης πνευματική αφύπνιση. Πολλοί Μουσουλμάνοι και Εβραίοι πρόκειται να πιστέψουν στον Ιησού ως τον Μεσσία, όταν η δραματική αυτή προφητεία γίνει πραγματικότητα».


Μελετητές της Αγίας Γραφής δεν έχουν την ίδια γνώμη για το αν αυτή η μάχη γίνει πριν ή κατά τη λήξη της επταετούς περιόδου της Θλίψης, της εποχής που ο Αντίχριστος θα είναι ο επικεφαλής μιας παγκόσμιας κυβέρνησης. Μερικοί πιστεύουν ότι ο «πόλεμος του Γωγ και Μαγώγ» θα γίνει πριν από την Επταετία και η Μάχη του Αρμαγεδδώνα θα συμβεί στο τέλος.

«Πριν από μια δεκαετία θα ήταν δύσκολο να ασχοληθούμε με αυτό το ζήτημα», λέει ο Kaiser. "Αλλά κοιτάξτε το σενάριο στο Ισραήλ τώρα - τα αραβικά έθνη, καθώς και η Περσία, η οποία άλλαξε το όνομά της σε Ιράν, παρατάσσονται κατά του Ισραήλ. Η μάχη του Αρμαγεδδώνα περιλαμβάνει όλα τα έθνη του κόσμου, αλλά στον πόλεμο του Γωγ και Μαγώγ δεν είναι όλα. Αυτό είναι κάτι αξιοσημείωτο".

Αυτό που είναι το πιο αξιοσημείωτο, όμως, είναι ότι η μάχη που περιγράφεται στο Ιεζεκιήλ 38 και 39 δεν συνέβη ποτέ στην ιστορία. Επιπλέον, η Ρωσία και το Ιράν δεν είχαν ποτέ μια συμμαχία του είδους που ο Ιεζεκιήλ πρόβλεψε πριν από 2.600 χρόνια, αλλά «το κάνουν τώρα,» λέει ο Ρόζενμπεργκ.

«Δεν ζούμε σε κανονικές συνθήκες», λέει ο Ρόζενμπεργκ. "Τα πράγματα που συμβαίνουν τώρα δεν είχαν συμβεί ποτέ σε όλη την ανθρώπινη ιστορία, αλλά συμβαίνουν τώρα."

Ο Mitch Glaser, πρόεδρος του ‘Chosen People Ministries’ (‘Διακονίες Εκλεκτός Λαός’), που χρηματοδότησαν τη διάσκεψη μαζί με τη Σχολή Θεολογίας του Talbot και το Πανεπιστήμιο Biola, λέει ότι το Ιεζεκιήλ 36 και 37 προέβλεπε την αναγέννηση του Ισραήλ και την επιστροφή των Εβραίων στην πατρίδα τους, γεγονότα που αποτελούν πρόδρομες καταστάσεις για "τον πόλεμο του Γωγ και του Μαγώγ". Το έθνος του Ισραήλ ιδρύθηκε το 1948 και περίπου 6 εκατομμύρια Εβραίοι ζουν εκεί τώρα.

"Μέχρι τώρα η σκηνή έχει ετοιμαστεί," λέει ο Glaser. «Το Ισραήλ είναι στη γη και υπάρχει μια παράταξη δυνάμεων ενάντια στο Ισραήλ. Θα έπρεπε να είναι κανείς τυφλός για να μη δει τα σημάδια των καιρών».

Ένα αποφασιστικό σημάδι των τελευταίων ημερών είναι η αποδοχή του Ιησού Χριστού από τους Εβραίους. Ο αριθμός των Εβραίων ομολογούν πίστη στον Yeshua έχει αυξηθεί εντυπωσιακά από 2.000 με 3.000 στα τέλη του 1960 σε 250.000 με 300.000 σήμερα, λέει ο Ρόζενμπεργκ. Εν τω μεταξύ, περισσότεροι από 1 εκατομμύριο μουσουλμάνοι στο Ιράκ έχουν δηλώσει πίστη στον Ιησού από το 1979, λέει ο Ρόζενμπεργκ.
 
«Περισσότεροι Μουσουλμάνοι και Εβραίοι πιστεύουν στον Ιησού τώρα από ποτέ άλλοτε, σε όλη την ανθρώπινη ιστορία», λέει ο Ρόζενμπεργκ.

Και ενώ αυτά τα σημάδια θα πρέπει να δώσουν στους πιστούς μια "μεγαλύτερη αίσθηση του επείγοντος" όσον αφορά την Δευτέρα Παρουσία και να τους παρακινήσει να μιλήσουν για το Ευαγγέλιο, ο Glaser προειδοποιεί για το είδος εκείνων που, για εντυπωσιασμό, θέτουν συγκεκριμένες ημερομηνίες και που έχει κάνει πολλούς ανθρώπους σκεπτικούς σχετικά με τις εσχατολογικές προβλέψεις. Τελευταία περίπτωση ήταν ο υπέργηρος Χάρολντ Κάμπινγκ, που πρόβλεψε την Ημέρα της Κρίσης για τις 21 Μαΐου του 2011, κάτι που ήταν η δεύτερη ανεπιτυχής πρόβλεψή του. Τον Μάρτιο, ο Κάμπινγκ είπε δημόσια συγγνώμη, περιγράφοντας τον υπολογισμό του ως μια «αμαρτωλή κατάσταση».

"Είναι κρίσιμο για μας να βλέπουμε τις έσχατες ημέρες μέσα από το φακό της Αγίας Γραφής, αλλά δεν πρέπει να μας συγκαταλέγουν μεταξύ εκείνων που στο παρελθόν ντροπιάστηκαν με τους λάθος καθορισμούς ημερομηνιών," λέει ο Glaser. "Αυτά τα ενοχλητικά λάθη δεν πρέπει να εμποδίσουν μια νέα γενιά πιστών από το να γνωρίσουν περισσότερα για τους έσχατους καιρούς, επειδή  ο ίδιος ο Ιησούς, μας είπε να μελετάμε τους έσχατους καιρούς. Δεν θέλουμε να έχουμε άγνοια για αυτά που κάνει ο Θεός τις τελευταίες ημέρες".

Η παγκόσμια οικονομική κρίση, το εκτός ελέγχου χρέος, τα ακραία καιρικά φαινόμενα και η αύξηση της πιθανοτήτων να έχουμε πόλεμο στη Μέση Ανατολή είναι όλα μέρος ενός θεϊκού "ταρακουνήματος" που προορίζεται να αφυπνίσει τους ανθρώπους πνευματικά, λέει ο Ρόζενμπεργκ.

«Γνωρίζουμε ότι πρόκειται τα πράγματα να χειροτερέψουν στις τελευταίες ημέρες –τα πάντα θα σαλευθούν», λέει ο Ρόζενμπεργκ. "Αλλά γνωρίζουμε επίσης ότι ο Θεός τα χρησιμοποιεί αυτά σαν ένα τρόπο για να προετοιμάσει τις καρδιές των ανθρώπων να ακούσουν το Λόγο Του. Το Ιεζεκιήλ 38 και 39 θα είναι ένα από τα πιο δραματικά  ταρακουνήματα σε όλη την ανθρώπινη ιστορία, και δεν μιλάω μεταφορικά. Πρόκειται να είναι ένας σεισμός με επίκεντρο το Ισραήλ, που πρόκειται να επηρεάσει ολόκληρο τον πλανήτη."

Παρά την πεποίθησή του ότι ο κόσμος σήμερα ζει τα "τελευταία νανοδευτερόλεπτα" των τελευταίων ημερών και φαίνεται "κινούμαστε δραματικά προς την εκπλήρωση του Ιεζεκιήλ 38 και 39," ο Rosenberg προειδοποιεί ότι «αυτό που ισχύει σήμερα μπορεί να μην είναι αλήθεια την επόμενη εβδομάδα".

«Ο Θεός θα μπορούσε να παρατείνει τον χρόνο, για να έχει περισσότερο χρόνο η Εκκλησία να υπακούσει στην εντολή του Ιησού και να  διαδώσει το Ευαγγέλιο στους Εβραίους, τους Μουσουλμάνους και όλους τους άλλους» λέει ο Ρόζενμπεργκ.

Όταν ρωτήθηκε από τους μαθητές του για τα σημάδια της Δευτέρας Παρουσίας Του και του «τέλους των αιώνος», είπε ο Ιησούς, στο Κατά Ματθαίον 24, ότι το τέλος δεν θα έρθει μέχρι «το Ευαγγέλιο της βασιλείας» να κηρυχθεί σε όλο τον κόσμο.

"Ο Ιησούς είπε, «Κανείς δεν γνωρίζει την ημέρα ή ώρα», λέει ο Ρόζενμπεργκ. "Εγώ δεν ξέρω. Κανείς δεν ξέρει. Ο Χάρολντ Κάμπινγκ δεν ήξερε. Γι 'αυτό ακριβώς πρέπει μείνουμε προσκολλημένοι σε αυτό που είπε ο Ιησούς. Το θέμα δεν είναι το πότε. Το θέμα είναι είμαστε έτοιμοι; "

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΚΟ :
 
* Σχετικά με τον Γωγ και Μαγώγ:

Από το βιβλίο «Η Αποκάλυψις του Ιωάννη - με πατερική ανάλυση», Γεωργίου Μαυρομμάτη, εκδόσεις Αποστολικής Διακονίας (σελ. 272), διαβάζουμε:
Όσο για τον Γωγ και Μαγώγ, είναι, όπως νομίζουν μερικοί, υπερβόρεια σκυθικά έθνη, τα οποία ονομάζουμε Ουννικά, και είναι πολυανθρωπότερα και πολεμικότερα από κάθε άλλη βασιλεία και έθνος στη γη, και συγκρατούνται από το να καταστρέψουν την οικουμένη από το χέρι του Θεού, μέχρι που να λυθεί ο διάβολος. Μερικοί, ερμηνεύουν τα ονόματα από την εβραϊκή γλώσσα, το μεν Γωγ ως αθροίζοντα ή άθροισμα, το δε Μαγώγ ως επηρμένον. Και από τα ονόματα σημαίνεται, ή το άθροισμα των εθνών, ή η υπερηφάνεια. Πρέπει να γνωρίζουμε ότι ο προφήτης Ιεζεκιήλ (κεφ. λη’, λθ’) προφήτευσε γι’ αυτά τα έθνη, ότι θα έλθουν κατά τους εσχάτους καιρούς και θα πέσουν με πολύ μεγάλη δύναμη στη γη του Ισραήλ, που από τα όπλα τους θα καίγεται για επτά χρόνια. Αυτό μερικοί ερμηνευτές το εξέλαβαν ότι συνέβη την εποχή του Εζεκίου με την πτώση των Ασσυρίων μαζί με τον Σεναχηρείμ, πριν από πολλά χρόνια. Αλλοι πάλι το αποδίδουν στην απώλεια των εθνών που επιτέθηκαν στην Ιερουσαλήμ μετά την άλωσή της από τους Βαβυλωνίους. Άλλοι τέλος το εφαρμόζουν στις δυνάμεις του Αντιόχου, που νικήθηκαν από τούς Μακκαβαίους. Είναι όμως φανερό ότι «μάλλον τοις εσχάτοις αρμόζει χρόνοις η τούτων έλευσις» (Ανδρέας Καισαρείας). Κι αυτό για τρεις λόγους: α) Γιατί πουθενά δεν έχει γραφεί ότι σκυθικά έθνη θα κάνουν πόλεμο εναντίον των Ιουδαίων, αλλά μόνο γειτονικά. β) Αυτό που γράφεται για τον Γωγ λέει ότι θα ετοιμασθεί από τις αρχαίες ημέρες και θα έλθει τις έσχατες. γ) Στην Αποκάλυψη, που μελετούμε και προφητεύει τα μέλλοντα, έχει γραφεί ότι ο Γωγ και ο Μαγώγ θα έλθουν προς το τέλος του αιώνος.


Από το βιβλίο «Τι θα απογίνει ο κόσμος μας;» του Γερμανού ευαγγελικού Joachim Langhammer (σελ 105,106), διαβάζουμε:
Στα κεφάλαια 38 και 39 του Βιβλίου του ο προφήτης Ιεζεκιήλ μιλάει για μια μεγάλη εισβολή, η οποία πρόκειται να συμβεί «στο τέλος των καιρών» (Ιεζ. 38, 8-16). Αποκαλύφθηκε στον προφήτη από το Θεό ότι ένας γιγαντιαίος στρατός από τον «απώτατο Βορρά» (θεωρώντας από το Ισραήλ) θα ξεκινήσει και έρθει ενάντια στο λαό μου Ισραήλ» (Ιεζ. 38, 15-16). Η επιδρομή αυτή στην Άγια Γη θα διενεργηθεί από μια δύναμη η οποία περιγράφεται μέσα στην Αγία Γραφή ως «Γωγ, η γη του Μαγώγ» (Ιεζ. 38, 2).
Ο Γωγ του Μαγώγ από τον προφητεία του Ιεζεκιήλ αναφέρεται με πέντε ονόματα: Ρως, Μεσέχ, Θουβάλ, και Μαγώγ (Ιεζ. 38, 1-3). Αυτό υποδεικνύει ένα πολυφυλετικό κράτος στα Βόρεια του Ισραήλ (Ιεζ. 38, 15). Κατά την παράδοση του Ιουδαίου ιστοριογράφου Φλάβιου Ιώσηππου οι απόγονοι του Μαγώγ ζούσαν βορείως της Μαύρης Θάλασσας, δεδομένου ότι στο Γένεσις 10,2 περιγράφονται τα ονόματα Μαγώγ, Θουβάλ, Μεσέχ Γομέρ ως γιοι του Ιάφεθ και άρα ως δισέγγονα του Νώε. Από τους Μαγώγ, Θουβάλ και Μεσέκ κατάγονται οι σλαβικοί λαοί, αντίθετα από το Γομέρ οι γερμανικοί.  Το ανατολικό ρωσικό βασίλειο με την πρωτεύουσα πόλη Κίεβο ονομαζόταν τον μεσαίωνα Ρως, που σημαίνει κάτι σαν «κεφαλή, αρχή, πρώτος».Από το Ρως θα πρέπει να προήλθε το Ρώσοι. Το Μεσέχ σημαίνει «κτήση, κατάληψη» και μερικοί είναι της άποψης ότι το όνομα Μόσχα προέκυψε από αυτό.
 
** Ο Joel Rosenberg είναι ευαγγελικός, γνωστός χριστιανός σιωνιστής και συγγραφέας βιβλίων που περιστρέφονται γύρω από τις προφητείες της Βίβλου, την Μέση Ανατολή, την υπεράσπιση του Ισραήλ και τον κίνδυνο της ισλαμικής τρομοκρατίας – με πιο γνωστό το ‘The Last Jihad’, το οποίο περιγράφει ‘υποθετικό’ κτύπημα ισλαμιστών τρομοκρατών που επιτίθενται με αεροπλάνα σε κάποια πόλη των ΗΠΑ, βιβλίο που γράφτηκε 9 μήνες πριν τις 11 Σεπτεμβρίου (!) και για αυτό πολλοί τον είπαν «μοντέρνο Νοστράδαμο». Οι απόψεις του είναι δημοφιλείς στους κύκλους των ευαγγελικών και των νεο-συντηρητικών στις ΗΠΑ. Ο Rosenberg γεννήθηκε το 1967 στη Νέα Υόρκη, από πατέρα Εβραίο και μητέρα αγγλικής καταγωγής. Οι γονείς του ήταν αγνωστικιστές. Ο Rosenberg όταν έφτασε στην ηλικία των 17 ετών έγινε αναγεννημένος / ευαγγελικός χριστιανός, αν και ο ίδιος αυτοπροσδριορίζεται ως «Εβραίος πιστός του Ιησού». Υπήρξε σύμβουλος εκστρατείας του Αμερικάνου προεδρικού υποψηφίου Steve Forbes. Υπήρξε επίσης σύμβουλος του πρώην Ισραηλινού αναπληρωτή πρωθυπουργού Natan Sharansky και στη συνέχεια-του πρώην πρωθυπουργού Μπενιαμίν Νετανιάχου, όπου συγκέντρωσε το μεγάλο μέρος των πληροφοριών του για τη Μέση Ανατολή που του  χρησιμοποίησε αργότερα στα βιβλία του.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Η καταπληκτική, αληθινή ιστορία του John Harper, του τελευταίου ήρωα του Τιτανικού



  
Ήταν το «αβύθιστο πλοίο». Ήταν 15 Απριλίου του 1912, όταν ο Τιτανικός βυθίστηκε κάτω από τα παγωμένα νερά του Βόρειου Ατλαντικού, παίρνοντας μαζί του 1.517 ψυχές.

Το μεγαλύτερο και πιο πολυτελές πλοίο, κατά το χρονικό διάστημα είχε φύγει, υπενθυμίζοντας στον κόσμο την αδυναμία μας ως ανθρώπινα όντα. Αλλά υπάρχει κάτι περισσότερο για το ναυάγιο του Τιτανικού εκτός από μια ιστορική τραγωδία. Υπάρχει μια ιστορία ηρωισμού και θαρραλέας ακλόνητης πίστης.

Το μεγάλο πλοίο χτυπάει στο παγόβουνο


Ο John Harper ήταν επιβάτης του Τιτανικού όταν απέπλευσε από το Σαουθάμπτον της Αγγλίας, στο παρθενικό του ταξίδι. Ο αιδεσιμότατος Χάρπερ, ένας ευαγγελιστής από τη Γλασκώβη της Σκωτίας, ήταν γνωστός σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο ως χαρισματικός, παθιασμένος ομιλητής, ο οποίος οδήγησε πολλούς στο Χριστό μέσω του κηρύγματος. Το 1912, έλαβε πρόσκληση να μιλήσει στην Εκκλησία του Moody στο Σικάγο. Στις 11 Απριλίου 1912, ο John Harper επιβιβάστηκε τον Τιτανικό.

Μερικοί από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο, ήταν στο κατάστρωμα. Ενώ πολλοί επιβάτες μιλούσαν για business και υλικές επιθυμίες, ο John Harper μιλούσε για την αγάπη του Χριστού στους άλλους. Μεταξύ εκείνων που επέζησαν από την τραγωδία, μίλησαν για τον Χάρπερ σαν ένα άνθρωπο της πίστης, που μιλούσε ευγενικά και μοιραζόταν την αγάπη του Χριστού με άλλους.


 Το βιβλίο ‘The Titanic's Last Hero’ μιλάει για την ιστορία του John Harper
 
Το βράδυ της 14 Απριλίου, ενώ οι επιβάτες χόρευαν στην αίθουσα χορού και δοκίμασαν την τύχη τους στην τσόχα, ο John Harper έβαλε την κόρη του στο κρεβάτι και διάβασε τις προσευχές του, όπως έκανε κάθε βράδυ. Στις 11:40 μ.μ., ο Τιτανικός χτύπησε ένα παγόβουνο. Το «αβύθιστο» πλοίο ήταν καταδικασμένο. Είτε λόγω δυσπιστίας ή λόγω άγνοιας, οι επιβάτες συνέχισαν στις απολαύσεις τους. Μόνο όταν το πλήρωμα του πλοίου έστειλε μια σειρά από φωτοβολίδες τότε οι επιβάτες συνειδητοποίησαν τη σοβαρότητα της κατάστασής τους. Στη συνέχεια ακολούθησε το χάος.

Όλα συνέβησαν τόσο γρήγορα. Αλλά η στάση του John Harper άφησε ένα ιστορικό παράδειγμα θάρρους και πίστης. Ο Harper ξύπνησε την κόρη του, την πήρε επάνω του και την τύλιξε σε μια κουβέρτα μέχρι το κατάστρωμα. Εκεί την αποχαιρέτησε με φιλί και την παρέδωσε σε ένα μέλος του πληρώματος που την έβαλε στην σωσίβια λέμβο 11. Ο Harper ήξερε ότι ποτέ δεν θα έβλεπε ξανά την κόρη του, η κόρη του θα έμενε ορφανή σε ηλικία έξι ετών.

Ο Χάρπερ έδωσε τότε το σωσίβιό του σε μια συνεπιβάτισσα, δίνοντας τέλος σε κάθε πιθανότητα δικής του επιβίωσης. Από επιζώντες μαθαίνουμε ότι φώναζε, "Οι γυναίκες και τα παιδιά και οι άνθρωποι που δεν έχουν σωθεί (να πάνε) στις σωσίβιες λέμβους." Έτσι κατάλαβε ότι υπήρχε ένα πιο σημαντικό πράγμα από το να επιζήσεις από τη φοβερή καταστροφή. Κατάλαβε ότι υπήρχαν εκείνοι που ήταν ανέτοιμοι να αντιμετωπίσουν την αιωνιότητα.
 
Στους ήχους του τρόμου και του μακελειού, ο Harper επικεντρώθηκε στην αποστολή του. Οι επιζώντες ανέφεραν ότι τον είδαν επάνω στο κατάστρωμα γονατισμένο, να περιβάλλεται από τρομοκρατημένους επιβάτες και να προσεύχεται για τη σωτηρία τους.

Στο 2:40 π.μ., ο Τιτανικός εξαφανίστηκε κάτω από το Βόρειο Ατλαντικό, αφήνοντας ένα μανιτάρι που έμοιαζε με σύννεφο καπνού και ατμού πάνω από τον τάφο του και, κατά τραγικό τρόπο, πάνω από 1000 άτομα, συμπεριλαμβανομένου του Harper, που πάλευε για τη ζωή τους στα παγωμένα νερά. Κατάφερε να βρει ένα κομμάτι από τα επιπλέοντα συντρίμμια να κρατηθεί. Γρήγορα κολύμπησε σε κάθε άτομο που μπορούσε να βρει, προτρέποντάς το να εναποθέσει την πίστη του στον Ιησού Χριστό. Ενώ ο θάνατος ερχόταν αμείλικτος, ο στόχος του John Harper ήταν να κερδίσει ανθρώπους στον Ιησού Χριστό.

Στο νερό, ο John Harper κινούταν όσο καλύτερα μπορούσε, μιλώντας σε όσον το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Η ερώτησή του ήταν: «Είσαι σωθεί;» Και αν η απάντηση ήταν αρνητική ή δεν καταλάβαιναν τι έλεγε, τότε τους εξηγούσε όσο πιο γρήγορα μπορούσε τα περί της χριστιανικής πίστης.

Σύντομα ο John Harper υπέκυψε μέσα στην παγωμένη θάλασσα. Μέχρι και την τελευταία στιγμή, αυτός ο ακούραστος άνθρωπος με την δυνατή πίστη συνέχισε να μιλάει στους ανθρώπους.
 

Ένα άτομο θυμήθηκε, «είμαι ένας επιζών του Τιτανικού. Ήμουν ένας από τα μόλις έξι άτομα από τα 1517 που ανασύρθηκαν ζωντανά από τα παγωμένα νερά εκείνο το φοβερό βράδυ. Όπως εκατοντάδες γύρω μου, βρέθηκα να παλεύω στα κρύα, σκοτεινά νερά του Βόρειου Ατλαντικού. Ο θρήνος εκείνων που χάνονταν αντηχούσε στα αυτιά μου, όταν ήρθε επιπλέοντας κοντά μου ένας άνθρωπος που μου φώναξε, «έχει σωθεί η ψυχή σου;» Στη συνέχεια, τον άκουσα να φωνάζει σε άλλους, καθώς ο ίδιος και όλοι γύρω μου βυθίζονταν κάτω από τα νερά. Εκεί, μόνος το βράδυ με δύο μίλια νερού κάτω από μένα, έκραξα στον Χριστό να με σώσει. Είμαι του John Harper ο τελευταίος καρπός».

Στις φωτογραφίες κάτω : Ιούνιος 1912. Ένα βρετανικό ευαγγελικό περιοδικό, το ‘The Monthly Evangel’, λέει την ιστορία του John Harper.


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή