Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Αναμνήσεις από τον «κομμουνιστικό Παράδεισο» της Ανατολικής Γερμανίας: Η συγκλονιστική ιστορία της Erika Riemann που πέρασε 8 χρόνια στη φυλακή γιατί όταν ήταν 14 χρονών ζωγράφισε κόκκινο το μουστάκι του Στάλιν



Την ζωή των ανθρώπων στον "κομμουνιστικό παράδεισο" της πρώην Ανατολικής Γερμανίας, θυμίζει μια 73χρονη γυναίκα, που δεν μπορεί να ξεχάσει τα οκτώ μαύρα χρόνια που πέρασε στις φυλακές σαν πολιτικός κρατούμενος, όπου υπέστη βιασμούς και βασανιστήρια.

Η Erika Riemann ήταν 14 χρονών όταν φυλακίστηκε από το κομμουνιστικό καθεστώς. Το «έγκλημά» της ήταν ότι είχε ζωγραφίσει με το κραγιόν της μητέρας της ένα κόκκινο τόξο πάνω από το μουστάκι του Στάλιν, το πορτρέτο του οποίου κρεμόταν στο σχολείο της.

Έζησε σε τρεις διαφορετικές φυλακές της Ανατολικής Γερμανίας, η μία εκ των οποίων ήταν πρώην ναζιστικό στρατόπεδο συγκέντρωσης. Μέσα στις φυλακές υπέστη επανειλημμένα βιασμούς, ξυλοδαρμούς και υπέφερε από πείνα. Τελικά την υπέβαλαν σε εικονική μαζική εξόντωση σε θάλαμο αερίων.
Όταν έγινε 22 ετών, η Erika αφέθηκε ελεύθερη, ήταν όμως, σωματικά και ψυχικά ένα ράκος. Η μητέρα της είχε προσπαθήσει απεγνωσμένα να πάρει πληροφορίες σχετικά με την κόρη της, αλλά έπρεπε να περιμένει επτά χρόνια για να ανακαλύψει τη μοίρα της.

Μετά από την απελευθέρωσή της, η Έρικα ένιωθε τόσο ντροπιασμένη από την εμπειρία της που για χρόνια δεν έλεγε σε κανένα για τη φυλάκισή της. «Αισθανόμουν τόσο μεγάλη ντροπή από τις εμπειρίες μου που ποτέ δεν τις συζήτησα, ούτε καν με τα παιδιά μου», λέει η κ. Riemann στην εφημερίδα Telegraph. "Βρήκα το θάρρος να γράψω γι’ αυτές τις εμπειρίες αφότου ο σύζυγός μου πέθανε πέρυσι. Ήταν για μένα μια πνευματική απελευθέρωση."

Το βιβλίο με τον τίτλο «Το Τόξο στο Μουστάκι του Στάλιν» (‘The Bow on Stalin's Moustache’) έφτασε την τέταρτη θέση στη λίστα των μπεστ σέλερ στη Γερμανία και ξεσκεπάζει την τάση να παρουσιάζεται σήμερα η Ανατολική Γερμανία ως μια «ευτυχισμένη κοινωνία».

Η νοσταλγία για την πρώην Ανατολική, που είναι γνωστή ως Ostalgie, έχει επισημανθεί σε δημοφιλείς ταινίες όπως το ‘Goodbye Lenin’ και εξυμνείται σε αρκετές ανομοιογενείς σε μεγάλο βαθμό άκριτες τηλεοπτικές εκπομπές. Η κ. Riemann εμφανίστηκε σε μια τέτοια εκπομπή, το ‘The East Germany Show’ και βρέθηκε αντιμέτωπη  με την Katarina Witt, την πρώην πρωταθλήτρια του πατινάζ της Ανατολικής Γερμανίας στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
 
Η εξιστόρηση της φοβερής ταλαιπωρίας άφησε τους παρουσιαστές του chat-show να αισθάνονται σοβαρά αμήχανοι, ερχόμενοι σε σύγκρουση με την δομή της εκπομπής που στηρίζεται σε μια συναισθηματική αναδρομή στις «παλιές καλές ημέρες» της Ανατολικής Γερμανίας. Μετά την εμφάνισή της, οι θεατές που αγόρασαν το βιβλίο το βοήθησαν  να βρεθεί στις λίστες των μπεστ σέλερ.

Στο βιβλίο, η κ. Riemann περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο, ως έφηβη στην πόλη Κάσελ της Ανατολικής Γερμανίας, σάστισε όταν είδε ένα πορτρέτο του Στάλιν να κρέμεται στο σχολείο της, στο ίδιο ακριβώς σημείο που κρεμόταν μέχρι πριν λίγους μήνες το πορτρέτο του Χίτλερ.

Θυμάται κοιτώντας το πορτρέτο να προφέρει τις λέξεις, «Είσαι λίγο λυπημένος» και αθώα να ζωγραφίζει ένα τόξο στο μουστάκι του Στάλιν. Κάποιος, άγνωστο ποιος, την «κάρφωσε».

Μέσα σε λίγες εβδομάδες, δύο πράκτορες της ασφάλειας την συνέλαβαν και την κατηγόρησαν ότι ήταν μέλος του ναζιστικού κινήματος αντίστασης Werewolf (Λυκάνθρωποι). Την χτύπησαν επανειλημμένα και την ανέκρινε ένας σοβιετικός στρατιωτικός που έσβησε την πίπα του στο μέτωπό της. Τελικά την ανάγκασαν να υπογράψει ότι ομολογεί.

Όταν η 14χρονη ζήτησε να κάνει ένα μπάνιο, στρατιώτες οπλισμένοι με πολυβόλα την πήγαν σε μια αυλή, την έγδυσαν και με τη μάνικα της πυροσβεστικής έριξαν πάνω της ένα χείμαρρο από παγωμένο νερό. Οι στρατιώτες την κοιτούσαν και γελούσαν.

Αργότερα διατάχθηκε να πάει σε ένα σοβιετικό στρατιωτικό νοσοκομείο, με το πρόσχημα της θεραπείας για τη δυσκοιλιότητα. Εκεί την έδεσαν σε ένα ιατρικό τραπέζι και την βίασαν ομαδικά μεθυσμένοι στρατιώτες. Στη συνέχεια την πήγαν στην φυλακή Torgau, όπου την κλείδωσαν σε ένα ασφυκτικά στενό κελί που σου επέτρεπε να είσαι μόνο όρθιος, χωρίς τροφή, νερό ή πρόσβαση σε μια τουαλέτα για δύο ημέρες επειδή αρνήθηκε να κάνει σεξ με έναν στρατιώτη.

Η δοκιμασία της κας Riemann συνεχίστηκε κατά τα επόμενα επτά χρόνια πρώτα στη φυλακή Bautzen, κοντά στη Δρέσδη, όπου οι τρόφιμοι ήταν κλειδωμένα σε κλουβιά μέσα στα κελιά και αναγκάζονταν να μοιράζονται ένα μόνο στενό κρεβάτι με έναν άλλο κρατούμενο, και στη συνέχεια στο Sachsenhausen, ένα πρώην ναζιστικό στρατόπεδο συγκέντρωσης στο βόρειο Βερολίνο. Μόλις έφτασε με άλλους κρατούμενους στη φυλακή άκουσε: "Θα υποφέρετε τα ίδια με αυτά που υπέφεραν οι Εβραίοι από τους δικούς σας."

Έβγαλαν τα ρούχα από τις γυναίκες κρατούμενες και τις οδήγησαν σε ένα πρώην θάλαμο αερίων και τους είπαν ότι θα τις εξολόθρευαν. "Μας έσπρωξαν σε ένα δωμάτιο χωρίς παράθυρα, που ήταν καλυμμένο παντού με πλακάκια", γράφει η κ. Riemann.

"Όλες οι γυναίκες έκλαιγαν και ο πανικός έδιωχνε όλον τον αέρα μέσα στο χώρο. Οι γυναίκες προσεύχονταν και φώναζαν τις μητέρες τους ή τα παιδιά τους." Αποδείχτηκε ότι ήταν μια φάρσα. Ζεστό νερό, και όχι αέριο, εκτοξεύτηκε από τους αγωγούς στην οροφή.

Η Erika Riemann αφέθηκε ελεύθερη τον Ιανουάριο του 1954 ως μέρος της γενικής αμνηστίας για τους πολιτικούς κρατούμενους. Κατέφυγε στην Δυτική Γερμανία για να βρεθεί με τη μητέρα της. Η Erika παντρεύτηκε δύο φορές και έχει τρία παιδιά.

«Μου πήρε σχεδόν 50 χρόνια να συμβιβαστώ με το παρελθόν μου», λέει η κ. Riemann. "Νομίζω ότι είναι σημαντικό για τους νέους Γερμανούς να γνωρίζουν πως ήταν η ζωή στην Ανατολή. Οι έφηβοι σήμερα ήταν τότε μικρά παιδιά, όταν το Τείχος του Βερολίνου έπεσε. Έχουν ελάχιστη ή καμία ιδέα για το τι έγινε."

! Δείτε το ντοκιμαντέρ του BBC (2009) που μετέδωσε ο ΣΚΑΙ «Κομμουνιστικός Παράδεισος - Ανατολική Γερμανία», όπου στην αρχή του βίντεο, η Riemann αφηγείται την ιστορία της. (Δείχνει και την κορυφαία αθλήτρια που με τα αναβολικά από Χαΐντι έγινε... Αντρέας!  - Κάποια πλάνα του ντοκιμαντέρ ίσως ενοχλήσουν κάποιους αναγνώστες).


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

ΗΠΑ: Αποκηρύξτε το γεγονός ότι είστε «Αμερικάνοι, λευκοί, αρρενωποί και ετεροφυλόφιλοι», λέει Κολέγιο σε φοιτητές



Μια καθηγήτρια πολιτικών επιστημών στο Πανεπιστήμιο Butler ζητά από τους φοιτητές να αγνοήσουν το γεγονός ότι είναι "Αμερικάνοι, αρρενωποί, λευκοί, ετεροφυλόφιλοι και ανήκουν στη μεσαία τάξη" στις γραπτές και στις προφορικές εξετάσεις - μια πρακτική που η καθηγήτρια υπερασπίστηκε ως ένα τρόπο για να αμφισβητηθούν οι «εγγενείς προκαταλήψεις» των φοιτητών.

Η εξεταστέα ύλη του μαθήματος στο Butler, ένα μικρό μεσοδυτικό ίδρυμα ελεύθερων τεχνών στην Ινδιανάπολη, εξηγεί ότι οι μαθητές θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν «γλώσσα χωρίς αποκλεισμούς», επειδή αυτό αποτελεί «θεμελιώδες ζήτημα της κοινωνικής δικαιοσύνης».

Η εξεταστέα ύλη του μαθήματος, που ονομάζεται Πολιτική Επιστήμη 201: Έρευνα και Ανάλυση, ζητά από τους φοιτητές "να γράφουν και να μιλούν με τρόπο που δεν εικάζεται ότι η Αμερικανικότητά τους, η αρρενωπότητά τους, η λευκότητά τους, η ετεροφυλοφιλία τους, η μεσαία τάξη τους κ.λπ., είναι ο κανόνας". Το μάθημα διδάσκεται από μια μαύρη καθηγήτρια.

Σε συνέντευξη ο Jay Howard, κοσμήτορας του κολλεγίου Φιλελευθέρων Τεχνών και Επιστημών του Μπάτλερ, αρνήθηκε ότι η πρακτική αυτή προϋποθέτει κατ 'ουσίαν, ότι κάθε φοιτητής που περνάει από τη πόρτα είναι ρατσιστής ή μισογύνης.

Είπε ότι πρέπει να πούμε στους φοιτητές να μην υιοθετούν τέτοιες προκαταλήψεις, γιατί τέτοιες εικασίες είναι ριζωμένες στην κουλτούρα και παραμένουν εκεί μέχρι να αμφισβητηθούν.

«Μερικές φορές, προκειμένου να διευρυνθεί η συζήτηση και να διευρυνθούν οι αντιλήψεις πρέπει να ρισκάρεις κάνοντας τους ανθρώπους να νιώθουν άβολα», λέει ο Χάουαρντ. "Αν δεν νιώσετε άβολα στον τομέα της κολεγιακής σας εκπαίδευσης, δεν παρακολουθείτε πραγματικά μια κολεγιακή εκπαίδευση».

Ο Χάουαρντ είπε ότι το κολέγιο που επιβλέπει δεν θέλει τους φοιτητές να συνεχίσουν να φιλοξενούν τέτοιες εικασίες, χωρίς εξέταση, "αλλά ούτε θέλουμε να αποκλείσουμε την κυρίαρχη κοινωνική ομάδα στην προσπάθειά μας για να σιγουρευτούμε ότι είμαστε ισοπεδωτικές ιεραρχίες."

Μέσα σε είκοσι χρόνια, οι λευκοί δεν θα είναι πλέον η πλειοψηφία, αλλά θα εξακολουθούν να είναι η μεγαλύτερη εθνική ομάδα, δήλωσε ο Χάουαρντ. Είπε ότι η χρήση μιας γλώσσας που τα ‘περιλαμβάνει όλα’ θα βοηθήσει τους φοιτητές να προετοιμαστούν για έναν κόσμο που αλλάζει, καθώς η Αμερική γίνεται όλο και πιο ποικιλόμορφη.

Η Nancy Whitmore, διευθύντρια της σχολής δημοσιογραφίας στο Κολέγιο, είπε ότι δεν είναι σίγουρη για το τι εννοούν οι εκπαιδευτικοί όταν ζητούν από τους φοιτητές να γράψουν χωρίς να υποθέτουν ορισμένα πράγματα ότι είναι ο κανόνας.

"Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να γράψω όπως θα έγραφε μια μαύρη γυναίκα, από την άποψη ότι ποτέ δεν ήμουν μια μαύρη γυναίκα," είπε η Whitmore.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

‘Smart Card’ (2005) : Η ζωή σου σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα (video)



Η ταινία μικρού μήκους Smart Card (Έξυπνη Κάρτα) του JamesOxford, είναι μια ταινία επιστημονικής φαντασίας που δείχνει πόσο φρικτή μπορεί να γίνει η καθημερινή ζωή μας από την εξάρτησή μας από τη σύγχρονη τεχνολογία, όπου κάθε συναλλαγή και επικοινωνία γίνεται πλέον μέσω ενός συστήματος, της Έξυπνης Κάρτας.
 
Ένα τρομακτικό μέλλον εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια μας. Ένα μέλλον όπου ο άνθρωπος είναι σκλάβος της τεχνολογίας, φακελωμένος και έρμαιο σε «ανθρωποειδή» ...

Είναι το σκηνοθετικό ντεμπούτο του James Oxford που παρουσιάστηκε στο 2ο ετήσιο φεστιβάλ οπτικοακουστικών μέσων Hatch στην Bozeman της Mοντάνα των ΗΠΑ, τον Οκτώβριο του 2005.

Δείτε την:

Βίντεο και υπότιτλοι στα ελληνικά από:  http://www.youtube.com/channel/UCqhTBFwzNfTL7y0jJu714fw

«Δεν σκότωσε κανέναν ο Στάλιν!», λέει έξαλλος Αμερικάνος καθηγητής



 Σε μια συζήτηση στην Πανεπιστημιούπολη που διοργανώθηκε από την ομάδα Young Americans for Liberty, ο καθηγητής Grover Furr του Πανεπιστημίου του Montclair (MSU) δήλωσε ότι δεν βρήκε να έχει διαπράξει ούτε ένα έγκλημα ο σοβιετικός ηγέτης Ιωσήφ Στάλιν.

Κάποιος από το κοινό αμφισβήτησε την ορθότητα της θέσης του Furr και επικαλέστηκε τη συγγνώμη του Σοβιετικού ηγέτη Νικίτα Χρουστσόφ το 1956 για τις μαζικές δολοφονίες που έλαβαν χώρα υπό την ηγεσία του Στάλιν.

"Αυτό που είπατε είναι μ…..!(bulls**t) Είναι λάθος! Είναι ένα ψέμα! . . . Αλλά από όλες τις πλαστογραφίες που κυκλοφορούν στα σχολικά συστήματα σε αυτή τη χώρα – σε αυτόν τον κόσμο, η σοβιετική ιστορία είναι η πιο παραποιημένη. Έχω περάσει πολλά χρόνια ερευνώντας αυτή και παρόμοιες ερωτήσεις και έχω βρει ότι ούτε ένα έγκλημα διέπραξε ο Στάλιν. Ξέρω ότι όλοι λένε ότι σκότωσε 20 ή 30 ή 40 εκατομμύρια ανθρώπους. Είναι bulls**t!”

-Dr. Grover Furr, Montclair State University, 25 Οκτωβρίου 2012


Ο Δρ Grover Furr είναι καθηγητής στο Montclair State University. Ενεργά συγκαλύπτει τις δολοφονίες 150 εκατομμυρίων πολιτών από τον Στάλιν και άλλους κομμουνιστές. Το ότι ένας υμνητής μιας γενοκτονίας σαν κι αυτόν, επιτρέπεται να διδάσκει σε οποιοδήποτε αμερικάνικο πανεπιστήμιο είναι η απόδειξη της επιτυχημένης μαρξιστικής κυριαρχίας στην ακαδημαϊκή κοινότητα.

ΚΟ: O Στάλιν συνήθιζε να λέει, «Ο θάνατος ενός ανθρώπου είναι τραγωδία. Ο θάνατος ενός εκατομμυρίου ανθρώπων, απλώς στατιστική».

 ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

«Ενοχλούν» την Ε.Ε. τα φωτοστέφανα όπως την εποχή του Κομμουνισμού



Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εθνικής Τράπεζας της Σλοβακίας (NBS) ενέκρινε την αρχική πρόταση για το σχεδιασμό αναμνηστικού κέρματος, που απεικονίζει την άφιξη της αποστολής των Κυρίλλου και Μεθοδίου στη Μεγάλη Μοραβία -για την 1150η επέτειο και ως εκ τούτου ήταν αναγκαία η απεικόνιση σταυρού και φωτοστέφανων.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ορισμένα κράτη μέλη όμως πρόβαλαν αντιρρήσεις. Ο λόγος ήταν «η ανάγκη να σέβονται την αρχή της θρησκευτικής ουδετερότητας, η οποία απορρέει από το άρθρο 22 του Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης». Τελικά το Δ.Σ. της Τράπεζας της Σλοβακίας, απεδέχθη τις αντιρρήσεις και απέσυρε το σταυρό και τα φωτοστέφανα, γεγονός που προκάλεσε αντιδράσεις στο εσωτερικό της χώρας.

«Ο Χάρτης των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων, δεν περιέχει αρχή της θρησκευτικής ουδετερότητας. Αντίθετα, αναφέρει: Η Ένωση σέβεται την πολιτιστική, θρησκευτική και γλωσσική πολυμορφία. Δεν ξέρω τι είναι αυτή η φράση και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως δικαιολογία για να λογοκρίνει την εμφάνιση των δύο χριστιανικών αγίων σε ένα αναμνηστικό κέρμα. Εάν αυτό είναι ο σεβασμός της πολιτισμικής και θρησκευτικής πολυμορφίας, τότε το κομμουνιστικό καθεστώς ήταν γεμάτο από τέτοιους σεβασμούς», αντέδρασε στην NBS η ευρωβουλευτής Anna Záborská.

Εάν δεν γίνουν αποδεκτές οι αντιρρήσεις της Záborská, τότε θα αποφασίσει το Συμβούλιο της ΕΕ, με ειδική πλειοψηφία. Η Ευρωβουλευτής ζητά από το Διοικητικό Συμβούλιο της Τράπεζας να ανακαλέσει την απόφασή της να αφαιρέσει σταυρούς και φωτοστέφανα των Κυρίλλου και Μεθοδίου στο επερχόμενο αναμνηστικό κέρμα.
Πάντως Μέλος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου του γερμανικού κόμματος της Χριστιανικής Κοινωνικής Ένωσης, έκανε λόγο για μια ακόμη απόφαση με αντιχριστιανικά κριτήρια.

«Θέλουν να εκδιώξουν τον χριστιανισμό από την δημόσια σφαίρα της ζωής. Η απόρριψη της πρότασης είναι γελοία, διότι με την ίδια λογική θα μπορούσε από το Βέλγιο, την Ολλανδία και την Ισπανία να αφαιρεθούν οι κορώνες των βασιλικών, για να μην βλάψουν τα συναισθήματα των Δημοκρατικών με τα μοναρχικά σύμβολα», δήλωσε το Μέλος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Η Κομισιόν αναγνώρισε ότι ορισμένα κράτη μέλη αντιτίθενται στο νόμισμα, προσθέτοντας ότι η Σλοβακία υπέβαλε ένα ελαφρώς τροποποιημένο σχέδιο, «το οποίο τώρα έχει εγκριθεί από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Υπουργών».

Αν το κίνητρο των ανώνυμων κρατών μελών ήταν να αφαιρεθούν τα θρησκευτικά σύμβολα από το σχεδιασμό, δεν πέτυχαν απόλυτα. Ο Κύριλλος και ο Μεθόδιος κρατούν ένα  διπλό χριστιανικό σταυρό, στεκούμενοι στη μεσαία κορυφή ενός βουνού με τρεις κορυφές.

Ο διπλός σταυρός και οι τρεις κορυφές είναι τα κύρια στοιχεία του εθνόσημου της Σλοβακίας και απεικονίζονται στα συνήθη σλοβακικά ευρωνομίσματα.
 
Ο Κύριλλος και ο Μεθόδιος ήταν αδέλφια, γεννημένοι στη Θεσσαλονίκη στις αρχές του 9ου  αιώνα, οι οποίοι δημιούργησαν το Γλαγολιτικό και στη συνέχεια το Κυριλλικό αλφάβητο, με στόχο να μεταφραστεί η Βίβλος και άλλα κείμενα στις σλαβικές γλώσσες.

Ο Κύριλλος πέθανε το 869 και ο Μεθόδιος το 885. Σύντομα αγιοποιήθηκαν, και η ημέρα των Αγίων Κυρίλλου και Μεθοδίου να  γιορτάζεται στις 24 Μαΐου για την επέτειο του θανάτου του Κυρίλλου.

Ο Κύριλλος και ο Μεθόδιος ανακηρύχθηκαν επίσης προστάτες της Ευρώπης το 1980 από τον Πάπα Ιωάννη Παύλο II. Στη Βουλγαρία, η μόνη χώρα της ΕΕ, η οποία επί του παρόντος  χρησιμοποιεί το κυριλλικό αλφάβητο, η 24η Μαΐου είναι μέρα αργίας, που ονομάζεται «Ημέρα Βουλγαρικής Παιδείας και Πολιτισμού, και Σλαβικής Λογοτεχνίας».

Η ανανεωμένη σχεδίαση αντιμετωπίστηκε με ανησυχία από το βουλγαρικό Τύπο. Κατά τη διάρκεια του κομμουνισμού, ζωγράφοι και γλύπτες κλήθηκαν από τις αρχές να απεικονίζουν  το Κύριλλο και το Μεθόδιο χωρίς τα ιερά φωτοστέφανα
  
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγές: εδώ και εδώ

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

ΗΠΑ: Ηθοποιός αποκαλεί τον Ομπάμα «Κύριο, Θεό και Σωτήρα μας»



Ο μαύρος ηθοποιός Jamie Foxx (που είχε υποδυθεί τον Ray Charles και πήρε όσκαρ) ‘δόξασε’ τον Μπαράκ Ομπάμα ως «Κύριο και Σωτήρα μας» στα βραβεία Soul Train, σε ένα βίντεο που μεταδόθηκε το Σαββατοκύριακο.

«Είναι σαν εκκλησία εδώ. Πρώτα απ 'όλα, να δώσουμε τιμή στο Θεό, και Κύριο και Σωτήρα μας, τον Μπαράκ Ομπάμα», είπε περιχαρής στο πλήθος. Εν μέσω ζητωκραυγών επανέλαβε, "Μπαράκ Ομπάμα! Σηκωθείτε όλοι όρθιοι!»
(“Its like church in here. First of all, giving honor to God, and our Lord and savior, Barack Obama”… Barack Obama! Yall stand up!”)

O Foxx και ο "θεός" σε χαλαρή συνάντηση
Το βίντεο με το περιστατικό της ‘δοξολογίας’ του ‘θεού’ Ομπάμα που έλαβε χώρα λίγο μετά τις προεδρικές εκλογές αλλά κυκλοφόρησε τώρα, έκανε το γύρο της μπλογκόσφαιρας και προκάλεσε την απάντηση της οργάνωσης "Καθολική Λίγκα για τα Θρησκευτικά και Πολιτικά Δικαιώματα στις ΗΠΑ" (Catholic League for Religious and Civil Rights in the United States).

"Τα ‘θεοφάνεια’ του Foxx είναι εντυπωσιακά," είπε ο πρόεδρος της Λίγκας Bill Donahue σε μια δήλωση. "Μας έδειξε ότι ακόμη και αν ο Ομπάμα δεν μπόρεσε να σταματήσει τους ωκεανούς από τον σηκωθούν (όπως ο ίδιος υποσχέθηκε να κάνει το 2008), κατάφερε να πείσει τον Jamie Foxx, και χωρίς αμφιβολία και λεγεώνες άλλων, ότι ο Θεός υπάρχει. Αν και θα δούμε εάν ο ‘Θεός’ μπορέσει να επιβιώσει από μια μήνυση για παραβίαση θεμάτων που έχουν σχέση με την εκκλησία και το κράτος".

Δείτε το βίντεο με την ‘θεοποίηση’ του Ομπάμα από τον Foxx :


ΚΟ: Κάποιος μπορεί να πει ότι ήταν ένα «αστείο». Πολλοί ήδη, στα σχόλια, βρίζουν τους «φανατικούς χριστιανούς» που διαμαρτύρονται. Καταρχάς, τέτοιου είδους «αστεία» πλέον στις ΗΠΑ επιτρέπονται μόνο όταν απευθύνονται από μαύρους σε μαύρους. Σε αντίθετη περίπτωση θα είχαμε καταιγισμό διαμαρτυριών και ‘προοδευτικό’ αντι-λευκό παραλήρημα. Έπειτα τα «αστεία» τους ξέρουν να τα κάνουν όλοι οι γελωτοποιοί (μαύροι και άσπροι) μόνο με τον Χριστό. Θα ήθελα να ήξερα αν θα γέλαγε η Αμερική σήμερα, εάν ο ‘αστειούλης’ Φοξ έλεγε ότι ο Ομπάμα είναι ο Αλλάχ. Ας σημειωθεί ότι ο πατέρας του είναι μουσουλμάνος.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Αντιδράσεις προκαλεί στις ΗΠΑ πίνακας που παρουσιάζει τον Ομπάμα ως εσταυρωμένο ...



Από: enimerosi24

Ο πίνακας του νεοϋορκέζου καλλιτέχνη Μάικλ Ντ’ Αντουόνο (Michael D’Antuono) με τίτλο «Η Αλήθεια» παρουσιάζει τον Ομπάμα με ακάνθινο στεφάνι και σε στάση που παραπέμπει στη σταύρωση του Ιησού. Εκτίθεται στην πινακοθήκη του δημόσιου κολεγίου της Βοστόνης Μπάνκερ Χιλ και έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις στις ΗΠΑ κυρίως από κύκλους της οργισμένης ‘χριστιανικής δεξιάς’ που τον χαρακτηρίζουν βλάσφημο.

Ο πίνακας ήταν να κάνει εκτεθεί για πρώτη φορά ως μέρος μιας εικαστικής εγκατάστασης του Ντ’ Αντουόνο στην πλατεία Γιούνιον της Νέας Υόρκης με θέμα τη συμπλήρωση 100 ημερών του Μπαράκ Ομπάμα στην προεδρία των ΗΠΑ. Οι αντιδράσεις ήταν και τότε πολύ έντονες από "φανατικούς" (sic) χριστιανούς και αυτός ήταν και ο λόγος που σύμφωνα με τον Ντ’ Αντουόνο, ο ίδιος αναγκάστηκε να την ακυρώσει (βλέπε σχετικό άρθρο ΚΟ εδώ).
Τώρα ο καλλιτέχνης λέει ότι μετανιώνει για αυτή του την απόφαση. «Από τότε είχα μετανιώσει που ακύρωσα την έκθεση μου στη Νέα Υόρκη γιατί πιστεύω ότι τα δικαιώματα που μου δίνει πρώτο άρθρο του Συντάγματος θα πρέπει να υπερισχύουν τα πληγωμένα αισθήματα κάποιου», είπε.

«Εννοούσα μεταφορικά τη σταύρωση του προέδρου. Πρόθεση μου δεν ήταν να τον συγκρίνω με τον Ιησού».(σχ. ΚΟ: Δηλαδή, που ακριβώς και πως σταυρώθηκε μεταφορικά ο Ομπάμα;)

Ο Ντ’ Αντουόνο κατηγόρησε τα συντηρητικά μέσα ενημέρωσης για τον ντόρο που προκλήθηκε καθώς «προσπαθούν να προωθήσουν την ιδέα πως οι προοδευτικοί πιστεύουν ότι ο πρόεδρος είναι κυριολεκτικά ο σωτήρας μας».

Ο Μπιλ Ντόναχιου, πρόεδρος της Καθολικής Λίγκας για τα Θρησκευτικά και Πολιτικά Δικαιώματα σε ανάρτηση στην ιστοσελίδα της οργάνωσης την Τρίτη αποκάλεσε τον Ντ’ Αντουόνο «αριστερό καλλιτέχνη που είναι γνωστός στο να εκμεταλλεύεται φυλετικές εντάσεις» και υποστήριξε ότι ο τελευταίος τους πίνακας αποδεικνύει ότι «υπέκυψε σε νέο πάτο».

Νωρίτερα αυτό το έτος, ο Michael DAntuono είχε παρουσιάσει ένα πίνακα που τον εμπνεύστηκε από την υπόθεση του μαύρου νεαρού Trayvon Martin, που τον πυροβόλησε ο ισπανόφωνος και υιοθετημένος από Εβραίο George Zimmerman, στη Φλόριντα.

Ο Μάρτιν πυροβολήθηκε στις 26 Φεβρουαρίου από τον Ζίμερμαν, ο οποίος ήταν εθελοντής φύλακας της γειτονιάς του και θεώρησε ύποπτο τον Martin. Ο Ζίμερμαν δεν συνελήφθη, υποστηρίζοντας ότι βρισκόταν σε νόμιμη άμυνα όταν ο Μάρτιν του επιτέθηκε και τον τραυμάτισε στο πρόσωπο με πέτρες.

Στον πίνακα με τίτλο “A Tale of Two Hoodies” (Μια ιστορία με δύο κουκούλες), εντελώς προβοκατόρικα, ο DAntuono παρουσιάζει τον Zimmerman, σαν λευκό καυκάσιο που φοράει τη στολή της Κου Κλουξ Κλαν και στρέφει το όπλο του σε ένα μικρό αθώο μαύρο παιδάκι (υποτίθεται ότι είναι ο Martin) που του δίνει καραμέλες! Πίσω του δε, από την σκισμένη αμερικάνικη σημαία προβάλει η σημαία του Νότου (σύμβολο "ρατσισμού").

Για την ιστορία αυτή και την αντι-λευκή προπαγάνδα βλέπε σχετικό άρθρο ΚΟ εδώ.
 
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Όταν οι κομμουνιστές σταύρωναν ιερείς

ΚΟ: Μια ωδή στην μνήμη, που γίνεται ολοένα και πιο κοντή. Συλλογή άρθρων και φωτογραφιών μιας εποχής που κάποιοι - επιλεκτικά- θέλουν να σβήσουν από τη μνήμη του ελληνικού λαού, περιφέροντας ταυτόχρονα τον μπαμπούλα του "νεοναζισμού". Επικαλούμενοι μάλιστα, τις χριστιανικές τους ευαισθησίες... Διατηρήθηκε το ύφος των συγγραφέων.
 
«...Τους διέταζα να γδυθούν κι ύστερα τους έβαζα να γονατίζουν στο χώμα και να σκύψουν το κεφάλι πάνω σε μεγάλες πέτρες, που είχα αραδιάσει έξω από τα διυλιστήρια της Ούλεν. Τότε έπαιρνα ένα τσεκούρι και τους έδινα μια τσεκουριά πίσω στο κεφάλι και αν δεν τους αποτελείωνα με την πρώτη, τους έδινα και δεύτερη και τρίτη ώσπου «να τα βροντήξουν». Άλλα παλικάρια, όπως ο Τζογανάκος και ο Μακαρονάς, τους έδιναν μερικές μαχαιριές στην καρδιά και κατόπιν ερχόταν αλλουνού η σειρά. Όταν κουραζόμουν, έπαιρνε άλλος τη θέση μου...». - Στέφανος Λιόλιος. Απόσπασμα καταθέσεως ενός δημίου του ΕΛΑΣ και της «εθνικής αντίστασης».

 
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία (Ταμείο Ασφαλίσεως Κλήρου Ελλάδος), ιδού ποιός έσφαζε τους ιερείς κατά την Κατοχή: 26 ιερείς δολοφονήθηκαν από τους Βούλγαρους επιδρομείς, 20 ιερείς δολοφονήθηκαν από τους Ιταλούς φασίστες, 75 ιερείς από τους Γερμανούς ναζιστές και… 224 (!!!) από το ΚΚΕ, το ΕΑΜ – ΕΛΑΣ και την ΟΠΛΑ. Φυσικά και μετά το τέλος της Κατοχής οι κομμουνιστές συνέχισαν με την ίδια και μεγαλύτερη αγριότητα το “έργο” τους.
 
Ιερεύς Χρήστος Ζησούλης. Εδολοφονήθη από τους συµµορίτας µε κτυπήµατα στην κεφαλή.
 
Ο ιερεύς και διδάσκαλος Νικόλαος  Καράπας εξ Αλλάλης Ευβοίας.Την 1ην Ιουνίου 1944 οι κοµµουνισταί τον εδολοφόνησαν κτυπώντας τον µε ρόπαλο.
 
Ιερεύς Αθανάσιος Γεράσης εξ Αξάρακος Κονίτσης.Την 1Οην Φεβρουαρίου 1948, µετά από βασανιστήρια κατεκρεουργήθη από τους κοµµουνιστάς, διότι διέσωσε 25 παιδιά από το παιδοµάζωµα.Οι κοµµουνισταί θα σφάξουν, θα ακρωτηριάσουν και θα σταυρώσουν (!) 450 ιερείς.Ο Θεός ας αναπαύση την ψυχήν τους.
 
Ο ιερεύς της Στιµάγκας Νικόλας  Μπερτσεκάς συνελήφθη από το ΚΚΕ την 25  Μαρτίου 1944. Αφού του ξερίζωσαν τα νύχιακαι του τσάκισαν τα κόκκαλα µε καδρόνια,τον έπνιξαν στα λασπόνερα ενός  λάκκου.Ο Θεός ας αναπαύση την ψυχήν του.
 
Ο Αρχιμανδρίτης Βασίλειος Λυμπρίτης. Σφαγιάσθηκε απο το ΚΚΕ τον Δεκέμβριο του 1944
 
Σωκράτης Καράπας, 18 ετών, μαθητής. Την 8η Ιουνίου 1944, οι κομμουνιστές τον κατακομμάτιασαν με μαχαίρια. Το έγκλημά του; Ήταν γιός ιερέα!

Εδώ και μια ιστορική φωτογραφία με οπλισμένους παπάδες. Σκεφτείτε σε τι σημείο έφεραν οι κομμουνιστές τους ιερείς ώστε αυτοί να αναγκαστούν να πάρουν τα όπλα για να προστατευθούν.

Η σταύρωση του παπα-Σκρέκα από τους κομμουνιστές

Όταν στη χώρα μας ξέσπασε η ξενοκίνητη κομμουνιστική ανταρσία, ως βασικοί στόχοι εξολόθρευσης των άθεων συμμοριτών, επιλέχθηκαν οι ιερείς. Αρκετοί από αυτούς, αντιλαμβανόμενοι τον θανάσιμο κίνδυνο έφυγαν απο τα χωριά τους και κατέβηκαν στις πόλεις, όπου υπήρχε περισσότερη ασφάλεια. Πολλοί όμως, μη πιστεύοντας οτι κάποιος Έλληνας (όπως νόμιζαν) θα μπορούσε να τους βλάψει, και αφού κανέναν δεν πείραζαν παρά μόνον επιτελούσαν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα, έμειναν. Από αυτούς, εκατοντάδες δολοφονήθηκαν με φρικτό τρόπο, όπως επί Νέρωνα και Διοκλητιανού. Μάλιστα αρκετοί σταυρώθηκαν. Όμως κανενός το μαρτύριο δεν μοιάζει τόσο με το Θείο Δράμα, όσο του ιερέα Γιώργου Σκρέκα.

Ο Γεώργιος Σκρέκας ήταν εφημέριος του χωριού Μεγάρχη Τρικάλων, πολύτεκνος, πατέρας 6 παιδιών (το μεγαλύτερο ήταν 12 ετών και το μικρότερο αβάπτιστο). Την 27η Μαρτίου 1947, ο ιερέας πληροφορήθηκε οτι οι εαμοκομμουνιστές Μεγάρχης έκαμαν συμβούλιο στο οποίο αποφασίστηκε να τον απογυμνώσουν από κάθε περιουσιακό στοιχείο. Όντως, τη νύχτα της 27ης προς 28η Μαρτίου μετέβηκαν οι λησταντάρτες στο σπίτι του και του αφαίρεσαν τα πάντα.

Μη αρκούμενοι όμως σε αυτά, αφού άδειασαν τους στάβλους από τα ζώα και ανάγκασαν τον πατέρα και τον θείο του ιερέα να πάνε τα ζώα στο χωριό Πρόδρομος μαζί με δύο λησταντάρτες, έκλεισαν τον ιερέα μέσα στον στάβλο και άρχισαν να τον δέρνουν άγρια, ζητώντας του κι άλλα χρήματα. Η γυναίκα του, ακούγοντας τις φωνές και τις κραυγές του άνδρα της, έτρεξε στον ιούδα Αθανάσιο Ίτσιο, κομμουνιστή από τα σπουδαιότερα στελέχη του ΚΚΕ, καθώς και σε άλλα μέλη της “αυτοάμυνας” Μεγάρχης. Με δάκρυα τους εκλιπαρούσε να ελευθερώσουν τον σύζυγο της και να πάψουν να τον χτυπούν. Δυστυχώς, ο εν λόγω ιούδας και οι άλλοι δεν θέλησαν να ακούσουν τα παρακάλια της και δεν έκαναν τίποτα για τον συλληφθέντα.

Την ίδια νύχτα παρέλαβαν τον ιερέα Γιώργο Σκρέκα αιμόφυρτο, ημίγυμνο και ξυπόλητο και τον οδήγησαν στο χωριό Γοργογύριο. Ο μελλοθάνατος ζήτησε να δει τον εκεί ιερέα. Με δάκρυα στα μάτια είπε στον ιερέα που ήρθε να τον παρηγορήσει: “Ο Θεός γνωρίζει τι θ’ απογίνω. Αν με το μαρτύριο με καλεί δίπλα Του, ας είναι ευλογημένο το όνομα Του, ας γίνει το θέλημα Του”.

Κατόπιν τον παρέλαβαν έφιπποι λησταντάρτες και τον έσυραν πεζό μέχρι το χωριό Τύρνα. Δεν σταμάτησαν εκεί, αλλά τον μετέφεραν σε άθλια κατάσταση πρώτα στο Ξυλοπάροικο και μετά στο Νεραϊδοχώρι. Εκεί τον βασάνιζαν από το Σάββατο του Λαζάρου, μέχρι την Μ.Παρασκευή (11 Απριλίου 1947). Γυναίκες συμμορίτισες, που η δυσοσμία τους φτάνει μέχρι το Νότι ο Πόλο του έλεγαν “γιατί δεν προσεύχεσαι στο Χριστό να έρθει να σε σώσει;”, οι δε δήμιοι πιο ωμά “Εσύ που πιστεύεις στο Χριστό, θα σε σταυρώσουμε σαν Εκείνον την ίδια μέρα”.

Αυτό που έγινε πριν 2 χιλιετηρίδες στον Γολγοθά, επαναλήφθηκε στην Πίνδο. Μεγάλη Παρασκευή, και οι συμμορίτες έσυραν τον βασανισμένο ιερέα στον Σταυρικό θάνατο. Τον σταύρωσαν επάνω σε ένα έλατο που είχε το σχήμα σταυρού. Του τρύπησαν τη δεξιά πλευρά με ξιφολόγχη και άνοιξαν πληγές στο μέτωπο του με περόνια. Οταν ξεψύχησε, έρριξαν το γυμνό σώμα του σε μια χαράδρα και το σκέπασαν με πέτρες και κλαδία, για να κρύψουν το έγκλημα τους.

Όταν απελευθερώθηκε το Νεραϊδοχώρι από τον Ελληνικό στρατό, ο αξιωματικός Νικόλαος Χόνδρος αναζήτησε και βρήκε το λείψανο του Μάρτυρα. Το μετέφερε στα Τρίκαλα, όπου έγινε πάνδημη κηδεία. Το φέρετρο του συνόδευαν 60 ιερείς, ψάλλοντας “Εγώ γαρ τα στίγματα του Κυρίου εν τω σώματι μου βαστάζω”.

Ο ιερέας Γεώργιος Σκρέκας, στα πλαίσια της “συμφιλίωσης” δεν ανακηρύχθηκε Άγιος από την Εκκλησία μέχρι σήμερα. Μακάρι από εκεί ψηλά που βρίσκεται να μας βοηθάει και να μας προστατεύει από τον Σατανά και τους οπαδούς του.
 
- Τα παραπάνω συγκλονιστικά γεγονότα επιβεβαιώνει και ο Μακαριστός Μητροπολίτης Φλώρινας Αυγουστίνος Καντιώτης:

"Όταν ήμουν ιεροκήρυκας - σας ομιλώ με παραδείγματα που αντλώ από μία ιστορία πενήντα ετών, μισού αιώνος - έφθασα σ’ ένα χωριό των Γρεβενών. Βρίσκω τον ιερέα θλιμμένο, πονεμένο, κλαμένο. - Τι έχεις; - Το χωριό μου δεν πιστεύει πια στο Χριστό. - Μην απογοητεύεσαι, λέω, έχε θάρρος· κάτω από τη σταχτη υπάρχει η σπίθα κρυμμένη. —Θέλεις να δεις μου λέει· έλα. Με πάει στο νεκροταφείο. Εκεί τα παιδιά του Μάρξ και του Λένιν, που κυριαρχούσαν τότε, είχαν ξερριζώσει όλους τους σταυρούς από τους τάφους και στη θέση τους είχαν βάλει σφυροδρέπανα και γροθιές! Μισούσαν το σταυρό. Και μόνο σε μια περίπτωση τον «θυμήθηκαν». Ενώ η σταύρωσις ως τρόπος θανατικής καταδίκης έχει προ πολλού καταργηθεί επί των ημερών μας την ξαναχρησιμοποίησαν· σταύρωσαν άνθρωπο! Ήταν ένας ιερεύς του Υψίστου ευλαβής, πιστός κα πολύτεκνος, ο π. Γεώργιος Σκρέκας εφημέριος του χωριού Μεγάρχη Τρικάλων. Άθεοι και άπιστοι τον άρπαξαν από την αγία τραπεζα που ιερουργούσε, τον οδήγησαν σαν άκακο αρνίο έξω απο το χωριό, κ εκεί τον σταυρωσαν πάνω σ’ ένα δέντρο· και ήταν Μεγάλη Παρασκευή, του έτους 1947"!
  
                                  - Σφαγές κληρικών -

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ (συνέχεια)
Α/Α
Ονοματεπώνυμον
Τόπος γεννήσεως
Έτος γεννήσεως
Τόπος και τρόπος μαρτυρίου
16.
Ιερεύς
Σπυρίδων Ξαρχάς
Παλαμάς Δομοκού
1913
Δια να εκδικηθούν το σαμποτάζ που έγινε εις τον σταθμόν Ξυνάδος, οι Ναζί, μαζί με άλλους Έλληνες συνέλαβον και τον Ιερέα Σπ. Ξαρχά. Και ενώ απελευθέρωσαν τους υπολοίπους, εξετέλεσαν μόνο τον Ιερέα, εις ηλικίαν 31 ετών, την 28 Ιουλίου 1944
17.
Ιερεύς
Δημήτριος Κουτσούμπας
Χαλαμβρέζι
1893
Ο Ιερεύς Δημήτριος τελούσε εις τον Ναόν το μνημόσυνο του σκοτωμένου από τους Γερμανούς γιου του, όταν μπήκαν οι ναζί και τον έπιασαν. Τον εφόνευσαν δι' αντίποινα, μαζί με άλλους Έλληνες, την 10 Απριλίου 1944.
18.
Ιερεύς
Γεώργιος Καλώτσος
Καστανιά Φθιώτιδος
1893
Συνελήφθη την 11-4-47 υπό των συμμοριτών του καπετάν Γιώτη και μετεφέρθη εις θέσιν «Πλατανάκια». Υπεβλήθη εις φοβερά και πολυήμερα βασανιστήρια. Του έκοψαν το ένα μετά το άλλο και τα δύο μάγουλα. Ύστερα του τρύπησαν με λόγχη το λαιμό. Από τους φρικτούς πόνους κυλιόταν κατά γής αποσπώντας όλα τα χαμόκλαδα. Τέλος, μία σφαίρα έδωσε τέλος στο μαρτύριο του ιερέως.
19.
Ιερεύς
Αλέξανδρος Λόγιος
Δάφνη Υπάτης
1892
Οι Βουλγαροκομμουνισταί του καπετάν Γιώτη συνέλαβαν τον ιερέα Αλέξανδρο τον Ιούνιο του 1947, μαζί με τον Ιερέα Κ. Μπούστρα, εφημέριο των χωρίων Ανατολή, Άνω Χωμίριανη και Κολοκυθιά. Μετέφεραν και τους δυο στο χωριό Μουσουνίτσα, όπου μετά από φοβερά, και ανήκουστα βασανιστήρια, κατέσφαξαν και τους δύο μαζί. Τα πτώματα τους κατακερματισμένα, ευρέθησαν σε μία χαράδρα.
20.
Ιερεύς
Κωνσταντίνος Μπούστρας
Δάφνη Υπάτης
1909
Βλέπε ανωτέρω.
21.
Ιερεύς
Βασίλειος Δανέλης
Μαρτίνο Λοκρίδος
1898
Εφημέριος εις το χωρίον Λούτσιο Λοκρίδος Συνελήφθη μαζί με άλλους συγχωριανούς του υπό των κομμουνιστοσυμμοριτών του καπετάν Γιώτη και μετά από φρικτά και ανήκουστα βασανιστήρια, κατεσφάγη την 13-1-1948.
22.
Ιερεύς
Μιχαήλ Ενωτιάδης
Καισαρεία Μ. Ασίας
1886
Υπηρετούσε εις τον Πύργον Λαρίμνης όταν στις 12-1-1948 επετέθησαν οι κομμουνιστοσυμμορίτες του καπετάν Γιώτη. Ο Ιερεύς ήταν βαρειά άρρωστος και δεν μπόρεσε να μετακινηθή. Συνελήφθη επί της κλίνης του και ωδηγήθη έξω από το χωριό όπου εξετελέσθη δια πολυβόλου.
23.
Ιερεύς
Σπυρίδων Καραΐνδρος
Δρυμαία Λοκρίδος
1877
Συνελήφθη υπό των συμμοριτών του Ε.Α.Μ.-Ε.Λ.Α.Σ. την 19.1.44 λόγω της εθνικής του δράσεως. Ο ιερεύς ήτο γέρων 67 χρόνων και είχε 13 παιδία. Τον έσυραν μέσα στα χιόνια του Καλλιδρόμου και καθ' οδόν τον βασάνιζαν απάνθρωπα. Έχωναν στα νύχια του μυτερά καλάμια. Του έκοψαν τα δάκτυλα των ποδιών του. Τελικά τον κατέσφαξαν.

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
24.
Ιερεύς
Χρίστος Γ. Κακαβάς
Δομιανοί Ευρυτανίας
1876
Οι κομμουνιστοσυμμορίτες του καπετάν Γιώτη συνέλαβαν τον ιερέα στις 27-9-47 εντός της οικίας του. Σιδηροδέσμιο τον οδηγούν στο χωριό Βράχα. Εβδομήντα τριών χρόνων γέροντα τον δέρνουν συνεχώς ενώ το αίμα τρέχει από τις πληγές του. Με ένα μαστίγιο και ένα σιδερένιο ραβδί του ανοίγουν το κεφάλι. Την 1 Οκτωβρίου τον μεταφέρουν σε μία απόκρημνη χαράδρα, στη θέση «Μοναστήρι Βράχας». Τον ανέβασαν επάνω σε ένα σταυρό και του κάρφωσαν, χέρια και πόδια. Τον κτυπούν και τον λογχίζουν. Και έτσι όπως είναι τον γκρέμισαν στη χαράδρα.
25.
Ιερεύς
Αθανάσιος Πιάς
Ελατόβρυοη Ναυπακτίας

Στις 11 Μαΐου 1947 οι κομμουνιστοσυμμορίτες του Καπετάν Γιώτη συνέλαβαν τον ιερέα και πολλούς κατοίκους του χωριού. Οδηγήθηκαν όλοι στο δάσος των Κρυονεριών. στη θέση «Λάλκα» Εκεί άρχισε το μαρτύριο. Έδεσαν τον ιερέα σ' ένα έλατο. Ο δήμιος του Γιώτη άρχισε να λογχίζη τον ιερέα. Πρώτα στην αριστερή ωμοπλάτη. Ύστερα στη δεξιά. Μετά στην κοιλιά. Ο τελευταίος λογχισμός ήταν στο κεφάλι. Το μαρτύριο της πρεσβυτέρας αρχίζει από τη στιγμή αυτή. Μετά από πολυήμερες έρευνες, βρήκε το νεκρό του παπά. Κάτω από κλαδιά και πέτρες, όπου οι δήμιοι του τον είχαν πετάξει μ' ένα σχοινί στο λαιμό.
26.
Ιερεύς
Αργύριος Βούρβας
Βίνιανη Καρπενησίου
1905
Χειροτονήθηκε ιερεύς το 1942 και έγινε εφημέριος του χωριού του. Το 1948, αυτός και πολλοί κάτοικοι του χωριού του, φοβούμενοι τους συμμορίτες κατέφυγαν στο Καρπενήσι. Τον Ιανουάριο του 1949, οι δολοφόνοι του καπετάν Γιώτη κατέλαβαν το Καρπενήσι και άρχισαν γενική σφαγή μεγάλων, μικρών, νηπίων, ανδρών και γυναικών. Ο ιερεύς Βούρβας. αφού υπέστη φρικτά βασανιστήρια κατεσφάγη και μαζί με άλλους πενήντα, ερρίφθη σ' ένα κοινό λάκκο.
27.
Ιερεύς
Δημήτριος Κ. Βαστάκης
Δομιανούς Ευρυτανίας
1900
Στις 18-12-1942 συνελήφθη από τους Ιταλούς και υπεβλήθη σε φρικτά βασανιστήρια πού μόνον οι δολοφόνοι του Κ Κ.Ε. υποβάλλουν τα θύματα τους. Τελείως παραμορφωμένο, με τα χέρια βγαλμένα από τις αρθρώσεις, στις 24-12-42 οι Ιταλοί τον έρριξαν σ' ένα καιόμενο σπίτι και τον έκαψαν ζωντανό.
28.
Ιερομόναχος
Νικόδημος Ραφτογιάννης
Προυσσό Ευρυτανίας
1909
Ιερομόναχος στη μονή Προυσσού. Στις 6-8-1944 συνελήφθη υπό των Γερμανών στο Μεγάλο Χωριό Ευρυτανίας κοί μετεφέρθη στό Καρπενήσι. Τον κρέμασαν μπροστά στο Γυμνάσιο χωρίς πολλές διαδικασίες για εκφοβισμό των κατοίκων.
29.
Ιερεύς
Κωνσταντίνος Σπανός
Νεράιδα Αγράφων
1893
Συνελήφθη από τους κομμουνιστοσυμμορίτες του καπετάν Γιώτη στο χωριό του, στις 18-4-47, δευτέρα ήμερα του Πάσχα. Τον ωδήγησαν μαζι με άλλους κατοίκους στο βουνό Βουλγάρα Κλειτσού. Υπεβλήθη σε φρικτά και ακατονόμαστα βασανιστήρια και εξευτελισμούς. Στο τέλος, οι δολοφόνοι του Κ.Κ.Ε. του συνέτριψαν με ρόπαλο το κεφάλι
30.
Ιερεύς
Ηλίας Αλέξιος
Κτημένια Ευρυτανίας
1907
Εφονεύθη υπό των σφαγέων κομμουνιστοσυμμοριτών του καπετάν Γιώτη. στις 9 Ιουνίου 1947 κατά την επίθεσι των προδοτών εναντίον του χωρίου του και ενώ προσπαθούσε να προφύλαξη τις γυναίκες και τα παιδιά από τα πυρά των συμμοριτών του «Δημοκρατικού Στρατού».
31.
Ιερεύς
Θεοφάνης Μπίκας
Δυτ. Φραγκίστα Ευρυτανίας
1907
Στις 25 Ιουλίου 1947 οι δολοφόνοι κομμουνιστοσυμμορίτες του καπετάν Γιώτη συνέλαβαν τον ιερέα την ώρα που έψαλλε τον εσπερινό στην εκκλησία. Τον μετέφεραν στη θέσι «Κληματσίδα» έξω από το χωριό. Χόρτασαν τη μανία τους βασανίζοντας τον φοβερά και τέλος τον σκότωσαν φυτεύοντας του μια σφαίρα στο κεφάλι.


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγές: εδώ, εδώ