Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

Πως μεταβληθήκαμε από Έλληνες σε νεοέλληνες



«Αν ένας λαός βυθιστεί σε μεγάλη πνευματική σύγχυση αποδέχεται πιο εύκολα την ιδεολογία αντικατάστασης, σε αντίθεση με άλλον λαό, στον οποίον η έντονη πίστη και οι θρησκευτικές πεποιθήσεις αποτελούν έναν απόρθητο προμαχώνα» - (J.P. Μorin Commandant SECTARUS, κεφ. 9: Η Ψυχοπολεμολογία και κεφ. 10: Η χειραγώγηση των λαϊκών μαζών, σ.σ. 201-218)  

«Ο άνθρωπος είναι ψυχο-διασπάσιμος και ο τεχνικός της αποσταθεροποίησης θα του προσφέρει τα υλικά της ζύμωσης που θα επισπεύσει την σήψη των ιδεολογικών του πεποιθήσεων» - Commandant J.P. Μorin
                                          *******

Της Δάφνης Βαρβιτσιώτη, από το εξαιρετικό βιβλίο «“ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ”- Εξέλιξη ή Χειραγώγηση;» (αποσπάσματα σελ. 85-100)*

Θα σας θυμίσω ότι, μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, εμείς οι Έλληνες, που προασπισθήκαμε τα σύνορά μας από την επίθεση των δυνάμεων του Άξονα, έστω και αν στο τέλος καμφθήκαμε, ήμασταν οι ήρωες της υφηλίου. Τότε, οι πάντες υποκλίνονταν στις δικές μας αξίες, στα δικά μας ιδανικά, στις δικές μας αρετές. Τότε, ο Ουίνστων Τσώρτσιλ είχε πει: «Τώρα δεν θα λέμε πια ότι οι Έλληνες πολεμούν σαν ήρωες, αλλά ότι οι ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες».

Και ενώ, ως πολίτες, ήμασταν απίστευτα φτωχοί και η χώρα μας ήταν ρημαγμένη, είχαμε ως πρότυπα τον Ήρωα, τον Φιλόσοφο και τον Άγιο και ήμασταν πλούσιοι σε φιλότιμο, αυτοσεβασμό και υπερηφάνεια, διότι είχαμε αποδείξει ότι ήμασταν άξιοι, γενναίοι και ανδρείοι, δηλαδή αντάξιοι απόγονοι των Αρχαίων Ελλήνων, συνεχιστές της δοξασμένης Βυζαντινής Αυτοκρατορίας και απόγονοι των Ηρώων του 1821. Με άλλα λόγια, τότε είχαμε βαθειά ριζωμένη την αυτοσυνειδησία του Έλληνα.
 Λίγα χρόνια αργότερα, εν καιρώ ειρήνης, αρχίσαμε να ακούμε ότι είμαστε Νεοέλληνες και ότι, ως Νεοέλληνες, είμαστε περιορισμένων αντιλήψεων, ηθικιστές, σεξουαλικά καταπιεσμένοι και καταπιεστικοί, προσκολλημένοι στο παρελθόν, γεμάτοι προλήψεις, προκαταλήψεις και δεισιδαιμονίες, σωβινιστές, ανάγωγοι, βρώμικοι, καλοπερασάκηδες, τεμπέληδες. Μας είπαν ότι έπρεπε πλέον να γίνουμε «προοδευτικοί», «ριζοσπαστικοί», «εξελιγμένοι», ότι έπρεπε οπωσδήποτε να αποκτήσουμε «ευρύτητα πνεύματος» και να γίνουμε «επιτέλους» Ευρωπαίοι. Τότε, βάλαμε νερό στο κρασί των άξιων μας, βάλαμε κατά μέρος τα ιδανικά μας και υποκλιθήκαμε ενώπιον της «ανώτερης» Ευρώπης και των «εξελιγμένων» άξιων της. Έτσι, σχετικοποιήσαμε την ηθική μας, εγκαταλείψαμε το φιλότιμο μας και προσπαθήσαμε να εξευρωπαϊσθούμε και, κυρίως, να πλουτίσουμε.

Η Πρώτη Μεταβολή 

Τότε, υποστήκαμε την πρώτη μεταβολή στην ψυχοσύνθεση και την αυτοσυνειδησία μας.
Αλλάζοντας, προκειμένου να μοιάσουμε στο πρότυπό μας, τον Ευρωπαίο, όντως αποκτήσαμε την αυτοσυνειδησία τού Νεοέλληνα. Δηλαδή αποκτήσαμε, άθελά μας, την αυτοσυνειδησία ενός τύπου ανθρώπου με τεράστιο σύμπλεγμα εθνικής και πολιτιστικής κατωτερότητας.

Ως υπό διαμόρφωσιν Ευρωπαίοι, κάναμε προσπάθειες να «κατανοήσουμε» τα μέχρι πρότινος ακατανόητα και αδιανόητα, όπως, π.χ., τούς λόγους για τους οποίους μπορεί να είναι πράξεις αποδεκτές ο βανδαλισμός καταστημάτων ή ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, ή το κάψιμο της Σημαίας, ή ότι υπάρχουν και «μαλακά» ναρκωτικά, ή ότι η έκλυση ηθών, δηλαδή ο πανηδονισμός, ο διαστροφικός ερωτισμός, ή η ομοφυλοφιλία, αποτελούν αποδείξεις «προοδευτικότητας», ή ότι τα κίνητρα του Ιούδα μπορεί να ήταν αγαθά κ.ο.κ.. Βέβαια, εξακολουθούσαμε να μην τα κατανοούμε, αλλά αφού μας διαβεβαίωναν ότι αυτά οι Ευρωπαίοι τα καταλαβαίνουν, εμείς σωπαίναμε. Τότε, μας είπαν ότι η γλώσσα μας έπρεπε να «εξελιχθεί» σε ό,τι αφορά στην ορθογραφία και την γραμματική της και, ενθουσιασμένοι, το δεχθήκαμε! Αργότερα, με μεταμεσονύχτια τροπολογία της αφαίρεσαν τα πνεύματα και δύο από τους τρεις τόνους της. Και το δεχθήκαμε! Από την τηλεόραση και τον κινηματογράφο μας δόθηκαν νέα «εξελιγμένα» πρότυπα ζωής και συμπεριφοράς. Και τα υιοθετήσαμε!

Η Δεύτερη Μεταβολή

Παρ’ όλα ταύτα, η κατάσταση όχι μόνον δεν βελτιώθηκε, αλλά επιδεινώθηκε. Μας πληροφόρησαν ότι, ως λαός, δεν ήμασταν μόνο αγράμματοι, απαίδευτοι, ωχαδελφιστές, οπισθοδρομικοί, απολίτιστοι, σκληροί με τα ζώα, «προγονόπληκτοι», αλλά και «αντιδραστικοί», «δογματικοί», «σκοταδιστές», «θρησκόληπτοι», «μεσαιωνικοί», «φανατικοί», «μισαλλόδοξοι» και, τελευταίως, «εικονολάτρες», «φονταμενταλιστές» και «ταλιμπάν». Παρά το γεγονός ότι βοηθήσαμε με κάθε τρόπο τα πρώτα κύματα λαθρομεταναστών, μας αποκάλεσαν «ρατσιστές», μάς είπαν ότι είμαστε «ξενοφοβικοί» και εθνικιστές και ότι, ως εκ τούτου, είμαστε «εθνο-φυλετιστές», άρα αιρετικοί. Μας κατηγόρησαν και ως «φασίστες», ως «καταπιεστές μειονοτήτων» - εθνικών, θρησκευτικών και σεξουαλικών.

Οι κατηγορίες αυτές μας έστελναν το υποσυνείδητο μήνυμα ότι εξακολουθούσαμε να παραμένουμε Νεοέλληνες, ότι, δηλαδή, δεν είχαμε γίνει ακόμα σωστοί Ευρωπαίοι. Όχι μόνον πιστέψαμε τις κατηγορίες, αλλά - ξεχνώντας την πολύ σοφή λαϊκή ρήση, περί του τι συμβαίνει σε όποιον δεν παινεύει το σπίτι του - αρχίσαμε να αυτοκατηγορούμεθα ως λαός. Συγχρόνως, προσπαθήσαμε να «διευρύνουμε» ακόμα περισσότερο τις αντιλήψεις μας, να «απελευθερωθούμε» ακόμα πιο δραστικά από όσα μάς έλεγαν ότι αποτελούσαν τις «προλήψεις», τις «προκαταλήψεις», τους «δογματισμούς», τους «φανατισμούς» και τις «αγκυλώσεις» μας.

Τότε, γυρίσαμε τελείως πια την πλάτη στον Έλληνα και υιοθετήσαμε έναν νέο τρόπο σκέψης, που κάποιοι μας παρουσίασαν ως ιδέες του Διαφωτισμού. Αγνοήσαμε τις προειδοποιήσεις της ορθόδοξης θεολογικής σκέψης, ότι δηλαδή ο Διαφωτισμός απορρίπτει τον Χριστιανισμό και θεοποιεί τον άνθρωπο. Έτσι, ενστερνισθήκαμε μια σκέψη που γνωρίζαμε ότι απορρίπτει τον ένα εκ των δύο πυλώνων του δυτικού πολιτισμού (αφού ο δυτικός πολιτισμός θεμελιώθηκε αφ’ ενός μεν, επί του αρχαιοελληνικού πολιτισμού και, αφ’ ετέρου, επί του Χριστιανισμού). Τότε, ξεχάσαμε τον Ήρωα και, γυρίζοντας την πλάτη μας στον αρχαίο Φιλόσοφο, υποκλιθήκαμε σε ό,τι μας παρουσίασαν ως δυτικο-ευρωπαϊκή διανόηση, αφαιρέσαμε το καντήλι από τον Άγιο, τον βγάλαμε από το εικονοστάσι και τον μεταφέραμε στο σαλόνι, ως διακοσμητικό δείγμα βυζαντινής τέχνης (για να τον ξανα-θυμηθούμε ίσως μόνον ενώπιον ασθένειας ή θανάτου). Και περιμέναμε κάποιος να μας επαινέσει επιτέλους.

Όχι μόνο ουδείς μας επαίνεσε, αλλά οι κατηγορίες πολλαπλασιάσθησαν και εντάθηκαν. Με την διαφορά ότι άρχισαν πλέον να στρέφονται κατά του ιστορικού μας παρελθόντος. Παρα-ιστορικοί άρχισαν να λυμαίνονται τα ηλεκτρονικά και έντυπα Μ.Μ.Ε., διαχέοντας συκοφαντικές, ανιστόρητες ή μονομερείς εκδοχές της Ιστορίας μας. Το Μουσείο Ευρωπαϊκής Ιστορίας στο Στρασβούργο αρνήθηκε να συμπεριλάβει οτιδήποτε ελληνικό. Επιφανείς καθηγητές επέμεναν ότι προερχόμαστε από τούς ιστορικά ανύπαρκτους Ινδοευρωπαίους, ότι το αλφάβητό μας είναι φοινικικό και ότι είχε δίκιο ο Φλαμεράγιερ, ότι δηλαδή ουδεμία σχέση έχουμε με τους Αρχαίους Έλληνες. Ακόμα και από το εξωτερικό προσκλήθηκαν καθηγητές, προκειμένου να μας πουν ότι ο Φίλιππος ο Β’ ήταν, όπως και όλοι οι  Αρχαίοι Έλληνες, ομοφυλόφιλος. Άλλοι ανέλαβαν να μας πληροφορήσουν ότι ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν μέθυσος, ομοφυλόφιλος, ιμπεριαλιστής καί – φυσικά - «σφαγέας των λαών». Επίσημα χείλη μας πληροφόρησαν ότι η Επανάσταση του 1821 έγινε από «κάτι ξυπόλυτους», που δεν εξετίμησαν την ήρεμη και ειρηνική ζωή των Ελλήνων επί Τουρκοκρατίας! Άλλοι ανέλαβαν να μας πληροφορήσουν ότι το 1821 έγινε από τούς Αλβανούς (!) ότι ο Κολοκοτρώνης ήταν, κατ’ άλλους μεν,  Αλβανός, κατ’ άλλους δε, δολοφόνος, ότι ο Μακρυγιάννης ήταν τοκογλύφος και άλλα ων ουκ έστιν αριθμός.

Η Τρίτη Μεταβολή

Ανυποψίαστοι αποδέκτες των μεθοδεύσεων αποδόμησης που χρησιμοποιεί ο Νέος Διαφωτισμός, έχοντας ήδη διαβρωμένη την αυτο-συνειδησία μας ως Νεοέλληνες, με αποτυχημένη την μετάλλαξή μας σε Ευρωπαίους, με αποσυντονισμένη την Λογική μας και με διαλυμένη την βούλησή μας, ήμασταν πλέον έτοιμοι να αποδεχθούμε αδιαμαρτύρητα οτιδήποτε. Έτσι, πιστέψαμε ότι «όλες οι θρησκείες είναι ίδιες», ότι «όλοι οι λαοί είναι ίδιοι», ότι «όλοι οι πολιτισμοί είναι ίδιοι», ότι τα σύνορα είναι δήθεν ευρωπαϊκή επινόηση του 19ου αιώνα. Πιστέψαμε επίσης ότι ουδέποτε υπήρξαμε ενιαίο Έθνος, αλλά ότι πάντα ήμασταν συνονθύλευμα εθνοτικών, φυλετικών και θρησκευτικών μειονοτήτων, τις όποιες, όμως, οι ίδιοι καταπιέζουμε (!) και ότι, συνεπώς, οφείλουμε να ντρεπόμαστε. Η ντροπή και οι ενοχές άρχισαν να διαβρώνουν εντός μας οποιαδήποτε αυτοσυνειδησία, προς μεγάλη ικανοποίηση των φορέων τού Νέου Διαφωτισμού.

Αρχίσαμε, δηλαδή, να αμφισβητούμε το Ιστορικό μας παρελθόν και, στην συνέχεια, αρχίσαμε να το κατηγορούμε εμείς οι ίδιοι και, τέλος, ο ένας μετά τον άλλο να το απορρίπτουμε. Τότε, ήταν πού έσπασε μέσα μας και ο τελευταίος κρίκος της αλυσίδας της Ιστορίας που μας συνέδεε πνευματικά, συναισθηματικά και συνειδησιακά με το παρελθόν μας και με τα παλαιά πρότυπά μας: τον Ήρωα και τον Φιλόσοφο.

Γνώριζαν ότι, με την βοήθεια του Νέου Διαφωτισμού, είχαμε μεταβληθεί σε έναν τύπο ανθρώπου που, όπως λέει με κρυφή ειρωνεία ο Φουκουγιάμα, «αρκείται στο να παραμένει στο σπίτι του, αυτο-θαυμάζοντας την ευρύτητα του νου του και την έλλειψη φανατισμού του».  

Πράγματι, στο βιβλίο του «Ο Τελευταίος Άνθρωπος στο  Τέλος της Ιστορίας», το 1992, ο Φουκουγιάμα αναφέρεται στον σύγχρονο δυτικοευρωπαΐο ως σε έναν αποδυναμωμένο πλέον άνθρωπο και τον χαρακτηρίζει «άνθρωπο χωρίς σθένος» -εννοώντας, βέβαια «άνθρωπο χωρίς βούληση», αν όχι άνθρωπο εκφυλισμένο και παρηκμασμένο.

* ΚΟ: Το βιβλίο αυτό της Δάφνης Βαρβιτσιώτη, ιστορικού – αρχαιολόγου, είναι ένα συγκλονιστικό, αποκαλυπτικό βιβλίο που κυριολεκτικά «ρούφηξα» κάποιες ήσυχες ημέρες του φετινού Αυγούστου. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όσους όχι μόνο δεν θέλουν να «χειραγωγούνται», αλλά ενδιαφέρονται να έχουν εφόδια στη μάχη κατά του «νέου πολιτισμού» που μας θέλει ομογενοποιημένους - μαζοποιημένους, με μια συνείδηση προσαρμοσμένη προς τα ζητούμενα της παγκοσμιοποιημένης Νέας Εποχής.

Ο Commandant J. P. Morin, είναι ταγματάρχης της γαλλικής αστυνομίας, από τους πρώτους που ασχολήθηκαν στη Γαλλία και παγκοσμίως με το φαινόμενο των σεκτών και ειδικότερα με την υποδούλωση ανθρώπων στις σέκτες μέσω της διανοητικής χειραγώγησης. Το κλασικό βιβλίο του είναι το «Sectarus. Le violeurde conscience».

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

ΒΡΕΤΑΝΙΑ: Παρά την άγρια πλύση εγκεφάλου το 95% των Βρετανών θεωρεί ότι η πολυπολιτισμικότητα έχει αποτύχει

Δείτε το βίντεο με το άτομο αριστερά να θέλει να βγάλει... "λάθος" το 95%:

Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

ΒΡΕΤΑΝΙΑ: Αλλοδαπός κακοποιός διατάχθηκε να απελαθεί, αλλά μόλις τον πήγαν στο αεροδρόμιο θυμήθηκε ότι είναι «ομοφυλόφιλος» και η απέλαση ματαιώθηκε!




Ο 55χρονος Alvin Brissett, από την Τζαμάικα, βίαιος πατέρας δύο παιδιών, διέφυγε την απέλαση λίγα λεπτά πριν μπει σε αεροπλάνο για την Τζαμάικα - δηλώνοντας ξαφνικά ότι είναι ομοφυλόφιλος.

Ο Τζαμαϊκανός Brissett, ο οποίος διατάχθηκε να σταλεί πίσω στην πατρίδα του, έχει ένα βαρύ ποινικό μητρώο Συμπεριλαμβάνονται κλοπές, κατοχή ναρκωτικών και βίαιη επίθεση. Ωστόσο, ενώ τον πήγαιναν με χειροπέδες σε ένα van στο αεροδρόμιο Gatwick, ανακοίνωσε ότι είναι gay και ισχυρίστηκε ότι δεν μπορούσε να σταλεί στη Τζαμάικα: γιατί θα μπορούσε να αντιμετωπίσει διακρίσεις εκεί.

Κι όμως! αυτός ο ισχυρισμός του σταμάτησε την απέλασή του στο δρόμο.

Και όχι μόνο αυτό, αλλά στη συνέχεια κατόπιν δίκης κρίθηκε ότι θα ήταν επιτρεπτό να σταλεί στο σπίτι του, όπως ήθελε η Υπουργός Εσωτερικών Theresa May, και να κερδίσει το δικαίωμα της παραμονής.

Δύο δικαστές σε υποθέσεις μετανάστευσης διέταξαν ότι τα ανθρώπινα δικαιώματά του στην οικογενειακή ζωή είναι πιο σημαντική από την επιθυμία της κυβέρνησης για την προστασία του κοινού από αυτόν. Ο Συντηρητικός βουλευτής Philip Davies, δήλωσε: «Η υπόθεση αυτή δείχνει τέλεια πώς ο νόμος είναι κ…. Πρέπει να είμαστε εντελώς περίγελος».

Ερωτηθείς σχετικά με τους ισχυρισμούς που έκανε ό, τι δεν είναι πραγματικά ομοφυλόφιλος, Brissett δήλωσε στην εφημερίδα The Sun: «Είχα αυτό το δικαίωμα»!

Ο Brissett, από το Στράτφορντ, στο Ανατολικό Λονδίνο, ήταν 13 όταν ήρθε στη Βρετανία. Ο ίδιος έχει 18 καταδίκες για κλοπές, τρεις για κατοχή ναρκωτικών, και τέσσερις για την επίθεση.

Το 1993 φυλακίστηκε για επτά χρόνια για ληστεία, και πριν από δέκα χρόνια έλαβε ποινή 12 μηνών για κλοπή και απειλητική συμπεριφορά.

Στη συνέχεια, το 2009, αφού φυλακίστηκε για μια επίθεση στο δρόμο, το Υπουργείο Εσωτερικών διέταξε την απέλασή του στην Τζαμάικα. Ο Brissett αμέσως άρχισε να χρησιμοποιεί τους νόμους για τα ανθρώπινα δικαιώματα - και το δικαίωμά του στην οικογενειακή ζωή – για να αμφισβητήσει την απέλαση, αλλά όλες οι εκκλήσεις του απέτυχαν. Τον Μάρτιο του 2011, η υπουργός υπέγραψε την διαταγή της απέλασης του.

Και τότε, ξαφνικά, στο δρόμο για το αεροπλάνο, είπε ότι «είναι gay». Η αστυνομία αμέσως σταμάτησε και τον επέστρεψαν στο αστυνομικό τμήμα. Μετά από μια σειρά από ακροάσεις οι δικαστές αποφάνθηκαν ότι είναι ελεύθερος να παραμείνει.

Στην Βρετανία, υπάρχει μια αυξανόμενη ανησυχία σχετικά με τον τρόπο που οι εγκληματίες και όσοι τους απορρίπτεται η αίτηση για άσυλο προσπαθούν να αποφύγουν την απέλαση κάνοντας χρήση της ρήτρας του νόμου περί Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ζητώντας την διασφάλιση του δικαιώματος στην οικογενειακή ζωή. Οι ισχυρισμοί ότι ο απελαθείς θα αντιμετωπίσει διακρίσεις και βία στην πατρίδα του γίνονται πολύ συχνά δεκτοί από τα δικαστήρια.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Σικάγο 1993: Το «Κοινοβούλιο των Θρησκειών του Κόσμου»



Από τις 28 Αυγούστου έως τις 5 Σεπτεμβρίου του 1993, έλαβε χώρα στο Σικάγο των ΗΠΑ η διάσκεψη του λεγόμενου «Κοινοβουλίου των Θρησκειών του Κόσμου» (The Parliament of the Worlds Religions).

Το «Κοινοβούλιο» φιλοξενήθηκε στο ξενοδοχείο Palmer House στο Σικάγο. Πάνω από 8.000 άνθρωποι από όλο τον κόσμο, από πολλές διαφορετικές θρησκείες, συγκεντρώθηκαν «για να γιορτάσουν, να συζητήσουν και να διερευνήσουν πώς οι θρησκευτικές παραδόσεις μπορούν να εργαστούν από κοινού για τα κρίσιμα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος». Ο Δρ Gerald Barney του Ινστιτούτου Millennium έδωσε την εναρκτήρια ομιλία για την κατάσταση του περιβάλλοντος. Αυτή ομιλία και η διαθρησκευτική διακήρυξη «Προς μια Παγκόσμια Ηθική», από τον Ελβετό οικουμενιστή καθολικό ιερέα και θεολόγο Hans Kung, έδωσαν «τον τόνο» για την συζήτηση.

Το «Κοινοβούλιο» εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1893, πάλι στο Σικάγο κατά την διάρκεια μιας διεθνούς έκθεσης, και η ίδρυσή του θεωρείται η αρχή του «διαθρησκειακού διαλόγου». Το «κοινοβούλιο» φέρνει κοντά θρησκευτικές και πνευματικές κοινότητες και τους ηγέτες τους από ολόκληρο τον κόσμο. Σκοπός του είναι «να φέρει πιο κοντά τους θρησκευόμενους του πλανήτη  προκειμένου να διαδοθούν οι αξίες της ειρήνης, της διαφορετικότητας και της κοινής προόδου στο πλαίσιο της συνεργασίας και της αλληλοκατανόησης μεταξύ των διαφόρων θρησκειών».

Πρόκειται σαφώς, για ένα ακόμη βήμα προς την ολοκλήρωση του νεοεποχίτικου οράματος της πανθρησκείας, η οποία εντάσσεται στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης και εξυπηρετεί τους σκοπούς της Νέα Τάξης.

Στο Α' Κοινοβούλιο των Θρησκειών του Κόσμου στο Σικάγο το 1893, ο Ινδός Γκουρού Βιβεκανάντα (Swami Vivekananda), του οποίου υπήρξε ο βασικός εμπνευστής, είπε :
«Αν κάποιος από αυτό το ακροατήριο ελπίζει ότι αυτή η ενότητα θα έρθει με το θρίαμβο μιας οποιασδήποτε θρησκείας και τον αφανισμό των άλλων, σ' αυτόν δεν έχω παρά να πω: Αδερφέ μου οι ελπίδες σου θα διαψευσθούν. Μήπως επιθυμώ οι Χριστιανοί να γίνουν Ινδουιστές; Προς Θεού! Μήπως επιθυμώ οι Ινδουιστές ή οι Βουδιστές να γίνουν Χριστιανοί; Προς Θεού! ... Οι Χριστιανοί δεν πρέπει να γίνουν Ινδουιστές, ούτε Βουδιστές ούτε και αυτοί να γίνουν Χριστιανοί. Αλλά κάθε θρησκεία θα πρέπει να αφομοιώσει το πνεύμα των άλλων θρησκειών, διατηρώντας ωστόσο τις ιδιαιτερότητες της, προκειμένου να αναπτυχθεί σύμφωνα με τους δικούς της νόμους». (Βέβαια, ο Γκουρού δεν ήταν ειλικρινής. Αργότερα, σε πύρινο λόγο του σε φοιτητές στο Mandras κατά τη επιστροφή του στην Ινδία, όπου του έγινε αποθεωτική υποδοχή, είχε πει: «Αυτό είναι το μεγάλο ιδανικό που βρίσκεται μπροστά μας, και ο καθένας πρέπει γι’ αυτό να οπλιστεί - η άλωση του κόσμου από την Ινδία - τίποτε το λιγότερο από αυτό, και όλοι εμείς πρέπει να οπλισθούμε και να τεντώσουμε γι’ αυτό το σκοπό κάθε νεύρο... Σήκω, Ινδία, και κυρίευσε τον κόσμο με την πνευματικότητα σου... Αυτό πού πρέπει να κυριεύσει τη Δύση είναι η πνευματικότητα....»).

Μετά το Σικάγο, το «κοινοβούλιο» συσκέφθηκε το 1999 στο Cape Town της Νότιας Αφρικής, το 2004 στην Βαρκελώνη της Ισπανίας, το 2007 στο Monterrey του Μεξικού και το 2009 στην Μελβούρνη της Αυστραλίας.

Επιστρέφοντας στο 1993, ένα αμερικάνικο χριστιανικό «αντι-οικουμενιστικό» φυλλάδιο της εποχής, είχε φωτογραφίες από την εκδήλωση και τις αναφορές που είχαν κάνει τότε οι εφημερίδες. Το φυλλάδιο έγραφε:

Χιλιάδες θρησκευτικοί ηγέτες των θρησκειών του κόσμου μαζεύτηκαν στο Σικάγο το Σάββατο, δεσμευόμενοι, σύμφωνα με τα λόγια ενός, να «μελετήσουν μαζί, να μιλήσουν μαζί και να εργαστούν μαζί» για να «εμπνεύσουν την ανθρωπότητα» για την ειρήνη.

Το Κοινοβούλιο των Θρησκειών του Κόσμου, μια οκταήμερη εκδήλωση «αφιερωμένη στην βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των θρησκειών», άρχισε με «έμπνευση», υψηλές ελπίδες και κάθε χρώμα που θα μπορούσε κανείς να αναμένει από μια συνάντηση του κόσμου.

Η τελετή έναρξης διάρκειας τριών ωρών στο Palmer House Hilton ξεκίνησε υπό τους ήχους και την παρουσία μιας ομάδας θιβετιανών μοναχών από το Drepeng Loseling, που χτυπούσαν κύμβαλα, χτυπούσαν κουδούνια, χτυπούσαν τύμπανα και τραγουδούσαν.

Ηγέτες από περίπου 17 θρησκευτικές ομάδες μίλησαν σε μια «διαθρησκειακή κατανόηση». Από τη Σρι Λάνκα και την Καμπότζη, από την Ινδία και την Αφρική, από τη Νότια πλευρά του Σικάγου και την Νοτιοδυτική Αμερικής, ήρθαν ηγέτες από «όλες τις πτυχές της πίστης». Υπήρχαν ρόμπες σε πορτοκαλί και κίτρινο, λευκό, τουρμπάνια και yarmulkes και ψηλές μίτρες. Μερικοί είχαν μακριές γενειάδες, άλλοι είχαν ξυρισμένα κεφάλια, και μερικοί έκρυβαν τα πρόσωπά τους πίσω από πέπλα.

Πρόφεραν με διαφορετικές λέξεις τις διαφορετικές θεότητές τους, αλλά το θέμα ήταν το ίδιο: Ας προσπαθήσουμε να ζήσουμε μαζί για μια εβδομάδα και στη συνέχεια, ποιος ξέρει τι μπορεί να συμβεί; Είμαστε όλοι υπηρέτες (του Θεού).

Ο καρδινάλιος Joseph Bernardin (στην μέση), αρχιεπίσκοπος του Σικάγο, είπε στην ομάδα ότι υπάρχει μια "πείνα" για τη θρησκεία στον κόσμο. Ο ρωμαιοκαθολικός ηγέτης είπε ότι «παρά τις τολμηρές προσπάθειες των προκατόχων μας ο κόσμος εξακολουθεί να υποφέρει από την αδικία». Παρότρυνε τους συμμετέχοντες «να αμφισβητήσουν τόσο τον εαυτό μας όσο και τους άλλους» προς την κατεύθυνση να φέρουμε μια νέα αρμονία μεταξύ των θρησκειών».

Ο ινδουιστής Swami Chidananda προσευχήθηκε να «μελετήσουμε μαζί, να μιλήσουμε μαζί, να συνεργαστούμε και ας μην αρέσει ο ένας τον άλλον».

Ο επίσκοπος των Ενωμένων Μεθοδιστών R. Sheldon Duecker προσευχήθηκε κι αυτός και είπε: «Δώσε μας αυτή την εβδομάδα να δούμε τα κοινά θέματα σε όλες τις θρησκείες. Αφαίρεσε από το μυαλό μας την περιφρόνηση για όσους δεν είναι της δικής μας θρησκείας».

Περίπου 125 θρησκευτικές ομάδες εκπροσωπήθηκαν στο «Κοινοβούλιο», ο σχεδιασμός για το οποίο ήταν στα σκαριά εδώ και πέντε χρόνια. Υπήρχαν εκατοντάδες ομιλίες και σεμινάρια μέχρι την τελετή λήξης το Σάββατο στο Grant Park, την οποία θα κηρύξει ο Δαλάι Λάμα, ο εξόριστος πνευματικός ηγέτης του Θιβέτ.

Ο Δήμαρχος Daley καλωσόρισε το «κοινοβούλιο», λέγοντας ότι «η θρησκεία είναι ένα πάρα πολύ μεγάλο μέρος του ιστού της ζωής του Σικάγου». Εξηγήστε πώς πολλοί κάτοι του Σικάγου αναφέρονται στις γειτονιές τους από το όνομα της γειτονικής εκκλησίας.

Στην φωτο: Τελετή προς τιμή της Σελήνης: Ο Vincent Russo κρατάει ένα δοχείο με «σπόρους της γης», μαζί με την συνάδελφό του Wiccan Patricia Devin για μια τελετή το βράδυ της Τετάρτης στο Grant Park. Η τελετή διοργανώθηκε από το «Σύμφωνο της Θεάς», που ήταν χορηγός του Κοινοβουλίου των Θρησκειών του Κόσμου, και είχε ως στόχο να τιμήσει τη γη και τον εορτασμό της πανσελήνου. [Οι Wiccans είναι διαφορετικά γνωστές ως μάγισσες].

Ο Δαλάι Λάμα, κάτοχος Νόμπελ Ειρήνης, δήλωσε την Παρασκευή ότι οι θρησκευτικές ομάδες του κόσμου πρέπει να οικοδομήσουν «μια υγιή θρησκευτική κοινότητα» για να βοηθήσουμε αποτελεσματικά την ανθρωπότητα.

Μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου κατά την επίσημη άφιξη του στο Κοινοβούλιο των Θρησκειών του Κόσμου στο Σικάγο, ο εξόριστος βουδιστής ηγέτης του Θιβέτ ζήτησε ειδικά από την συγκέντρωση να δημιουργήσει μια συνεχιζόμενη «διαθρησκειακή επιτροπή» που θα χτίσει «ένα μεγάλο αμοιβαίο σεβασμό και μια κατανόηση». Αυτός είναι ένα; από τους στόχους του «κοινοβουλίου».

Ο Δαλάι Λάμα κατήγγειλε ότι η παγκόσμια καταστολή και βία οφείλονται στην «έλλειψη της πνευματικής εμπειρίας» και την «έλλειψη της αυτο-πειθαρχίας».

Η θρησκευτική ποικιλομορφία βασίλεψε την Τρίτη στο Κοινοβούλιο των Θρησκειών του Κόσμου, που κυμαίνονταν από αρμονία έως πικρία για μια σύγχυση σχετικά με έγγραφα που διέρρευσαν και τα σχέδια μιας ομάδας που λατρεύει την φύση να χρησιμοποιήσει το Grant Park για ένα τελετουργικό.

Η μεγάλη ποικιλία των συμμετεχόντων στο κοινοβούλιο είχε ένα δίκοπο αποτέλεσμα. Ενέπνευσε τους θρησκευτικούς ηγέτες της περιοχής του Σικάγο να υπογράψουν μια συμφωνία για τη δημιουργία ενός τοπικού διαθρησκειακού συμβουλίου, αλλά αναστάτωσε τους Ορθόδοξους Χριστιανούς εκπροσώπους τόσο πολύ που ακύρωσαν τη συμμετοχή τους στο κοινοβούλιο των οκτώ ημερών.

Δηλώνοντας ότι «κινδύνευε» ο σκοπός της διεθνούς θρησκευτικής συνάθροισης από την «διακριτική συμμετοχή συγκεκριμένων οιονεί-θρησκευτικών ομάδων». Η ειδοποίηση ακύρωσης από την Ελληνική Ορθόδοξη Μητρόπολη του Σικάγο κατέληγε: «Θα ήταν αδιανόητο για την Ορθοδοξία να δημιουργήσει μια αντιληπτή σχέση με ομάδες που δεν πρεσβεύουν καμία πίστη στο Θεό ή σε ένα υπέρτατο ον».

Οι νεο-παγανιστές κέρδισαν το δικαίωμα να τελέσουν ένα υπαίθριο τελετουργικό προς τιμήν της σελήνης στο Grant Park το βράδυ της Τετάρτης.

Μια αντιπροσωπεία ινδιάνων Navajo πήγε στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας για να τελέσει μια τελετή «επαν-ευλογίας» σε φυλετικές μάσκες, ιατρικά δεμάτια και θρησκευτικά αντικείμενα που είναι αποθηκευμένα εκεί.

Στην τελευταία κατηγορία, ήταν η «Διαθήκη της Θεάς» που θέλησε να κάνει χρήση του Grant Park για μια νυχτερινή διαθρησκευτική τελετή, αλλά αρχικά αυτό δεν έγινε δεκτό.

Μια είδηση έλεγε ότι η Μητέρα Τερέζα σχεδίαζε να έρθει με τον Δαλάι Λάμα στο «Κοινοβούλιο», ενώ μια άλλη είδηση έλεγε ότι κατά τη διάρκεια του Κοινοβουλίου, ο ηγέτης της ευαγγελικής κοινότητας και της ‘Prison Fellowship’, γνωστός και από την υπόθεση Watergate, Charles Colson, θα ελάμβανε το Βραβείο Templeton για την Πρόοδο στην Θρησκεία, αξίας 1 εκατομμυρίου δολαρίων.

Εδώ είναι μια λίστα εκείνων που πήραν μέρος:

Χορηγοί: Το Συμβούλιο για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο των Θρησκειών του Κόσμου και το εδρεύον στην Βιρτζίνια Ινστιτούτο Σπουδών για τον 21ο αιώνα, με τον David Ramage, πρόεδρο της Θεολογικής Σχολής McCormack στο Hyde Park να είναι ο πρόεδρος του συμβουλίου.

Άλλοι χορηγοί: Αμερικανικό Βουδιστικό Συνέδριο, Αμερικανικό Ισλαμικό Κογκρέσο, Καθολική Αρχιεπισκοπή του Σικάγου, Πνευματικό Συμβούλιο των Μπαχάι στο Σικάγο, Πρώτη Βαπτιστική Εκκλησία, Brahma Kumaris Παγκόσμια Πνευματική Οργάνωση Ινδίας, Βουδιστικό Συμβούλιο της μεσοδυτικών ΗΠΑ,  Καθολική Θεολογική Ένωση, Κέντρο για τη Θρησκεία και την Επιστήμη της Λουθηρανικής Θεολογικής Σχολής, Γραφείο Θρησκευμάτων και Πολιτισμού του Δαλάι Λάμα, Ευαγγελική Λουθηρανική Εκκλησία της Αμερικής, Μητροπολιτική Σύνοδος Σικάγου, Ίδρυμα του Γκουρού Gobind Singh, Ινδουιστική Σχολή Μείζονος Σικάγου, Ινστιτούτο για την Παγκόσμια Πνευματικότητα, Ινστιτούτο Σπουδών για το 21ο Αιώνα, Ενωμένη Μεθοδιστική Εκκλησία Βορείου Ιλινόις, Μουσουλμανικό Κέντρο, Οργανισμός για την Παγκόσμια Κοινοτικής Αρμονία, Πρεσβυτεριανή Εκκλησία, Κολλέγιο της Ιουδαίας, Εκκλησία της Νέας Ιερουσαλήμ, Ναός της Κατανόησης, Dhamaran Wat (Βουδιστικός Ναός Thai), Κέντρο Γυναίκες της Πίστης, Ομοσπονδία Ζωροαστρισμού της Βόρειας Αμερικής και άλλοι…

Το φυλλάδιο κατέληγε:

Το «Κοινοβούλιο», ένα συνονθύλευμα παγανιστικών, αριστερών και φιλελεύθερων εκπροσώπων θρησκειών κάθε απόχρωσης, είναι ένας από τους πολλούς οργανισμούς που προσπαθούν να δημιουργήσουν μια νέα παγκόσμια θρησκεία για την παγκόσμια κυβέρνηση που χτίζεται από τους λακέδες των ελίτ της Νέας Παγκόσμιας Τάξης.

Η Νέα Παγκόσμια Τάξη, η παγκόσμια κυβέρνηση του επερχόμενου "Ανθρώπου της Αμαρτίας" (αντίχριστου) είναι σε καλό δρόμο και κινείται γρήγορα. Η παγκόσμια εκκλησία (πανθρησκεία) του "Ανθρώπου της Αμαρτίας" και ο συνεργάτης του στο έγκλημα, ο «ψευδοπροφήτης», προετοιμάζονται γρήγορα επίσης. Σύντομα θα δούμε την εκπλήρωση του 13 κεφαλαίου της Αποκάλυψης, όπου το παγκόσμιο πολιτικό σύστημα και το παγκόσμιο θρησκευτικό σύστημα, πιασμένα χέρι-χέρι, θα κάνουν τη θρησκεία (την ψεύτικη φυσικά) υποχρεωτική όπως και την παραλαβή του χαράγματος του θηρίου. «Αμήν, έρχου Κύριε Ιησού» - Αποκάλυψη 22.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Βίντεο-σοκ με παιδάκια Αράβων που παίζουν "εκτέλεση τύπου ISIS"

χωρίς λόγια 


ΙΣΡΑΗΛ: Κατατέθηκε νομοσχέδιο στην ισραηλινή βουλή με το οποίο ζητείται ο υποβιβασμός της αραβικής γλώσσας στο όνομα της «κοινωνικής συνοχής»


Όπως διαβάζουμε στην ισραηλινή ιστοσελίδα +972 : στην ισραηλινή βουλή, την Κνεσέτ, κατατέθηκε ένας νέος νόμος που θα υποβιβάζει την αραβική γλώσσα στο όνομα της «κοινωνικής συνοχής». Μέλη της Κνεσέτ λένε ότι ο νόμος χτίζει μια «συλλογική ταυτότητα» που θα διατηρήσει τις «αξίες της δημοκρατίας».


Μια ομάδα βουλευτών από το εθνικιστικό -δεξιό κόμμα ‘Yisrael Beiteinu’, το κεντροδεξιό Λικούντ και το θρησκευτικό - σιωνιστικό ‘Jewish Home’ πρόσφατα υπέβαλε ένα νομοσχέδιο με το οποίο ζητεί την ανάκληση της ιδιότητας της αραβικής γλώσσας ως επίσημης γλώσσας στο Ισραήλ.

Το ίδιο το νομοσχέδιο δεν είναι ούτε έξω από τα συνηθισμένα, ούτε προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι ενώνει έναν μακρύ κατάλογο νομοσχεδίων που έχουν έρθει ενώπιον της Ολομέλειας της Κνεσέτ κατά τα τελευταία χρόνια, όπως του νόμου περί ιθαγένειας, του Νόμου Νάκμπα, του Νόμου της Αφοσίωσης, του Θεμελιώδους Νόμου που δηλώνει το Ισραήλ ως κράτος-έθνος του εβραϊκού λαού, και ούτω καθεξής. Μετά από αρκετές δεκαετίες εκδίωξης των Παλαιστινίων πολιτών από τα εδάφη τους, το κράτος τώρα κινείται για να τους αποσπάσει από την κουλτούρα τους, συμπεριλαμβανόμενης της γλώσσας, της ταυτότητας και της αίσθηση του ανήκειν.

Η ταυτότητα των βουλευτών που είναι πίσω από το νομοσχέδιο δεν αποτελεί έκπληξη, ούτε τα κόμματά τους, που από καιρό έχουν πάψει να είναι μέρος της «άκρας δεξιάς» και έχουν φθάσει βαθιά μέσα στην καρδιά του κυβερνώντος κόμματος. Ας μην ξεχνάμε τον ευεργέτη του νομοσχεδίου, «Το Λόμπι για την Ενίσχυση της Εβραϊκής Γλώσσας». Ένα από τα μέλη της είναι ο Δρ Zvi Zameret, ο πρώην πρόεδρος της Παιδαγωγικής Γραμματείας του Υπουργείου Παιδείας του Ισραήλ. Είναι ο ίδιος άνθρωπος που ήταν πίσω από τις ευρείες περικοπές στις σπουδές αγωγής του πολίτη προς όφελος των εβραϊκών σπουδών, καθώς και την «επικαιροποίηση» του περιεχομένου των βιβλίων αγωγής του πολίτη στο πνεύμα του Σιωνισμού.

Να θυμηθούμε ότι: μέσα στον Ιούλιο πληροφορηθήκαμε ότι με απόφαση της Άγκυρας όλες οι επιγραφές μειονοτικών Ιδρυμάτων στην Κωνσταντινούπολη πρέπει να είναι στην τουρκική γλώσσα, όπως ανέφερε η εφημερίδα “Taraf”. Σε διαφορετική περίπτωση θα ξηλώνονται και θα μπαίνουν στην θέση τους επιγραφές μόνο στην τουρκική γλώσσα, όπως δημοσιεύτηκε και στην τουρκική εφημερίδα της κυβέρνησης.

Επίσης: την ίδια εποχή, στην πατρίδα μας και εν μέσω «αντιρατσιστικού» οίστρου που διακατέχει το σύνολο του «συνταγματικού τόξου», ο βουλευτής Ροδόπης του ΣΥΡΙΖΑ Αϊχάν Καρά Γιουσούφ, πήγε σε εκδήλωση που οργάνωσε ο τομέας νεολαίας της «Ένωσης Τουρκικής Νεολαίας Κομοτηνής», όπου είπε επί λέξει: «Ξέρετε ότι 30 χρόνια τώρα δεν έχετε πινακίδα! Εγώ, όμως, με τον αγώνα που έδωσα μέσα στον πολιτικό σχηματισμό όπου βρίσκομαι, που ακόμη δεν γίναμε εξουσία, επιθυμώ να σας υποσχεθώ πως εντός της πολιτικής γραμμής του κόμματός μου αυτή η πινακίδα όπως και εκείνη της Τουρκικής Ένωσης Ξάνθης θα κρεμαστούν».

Είναι γνωστό ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είχε κυκλοφορήσει δίγλωσση αφίσα στην Ξάνθη που προανήγγειλε την ομιλία του Τσίπρα. Και δεν ήταν η μόνη...

Πριν λίγες ημέρες κυκλοφόρησαν αυτές οι φωτογραφίες του νέου JUMBO που άνοιξε στον Ίασμο, από τουίτ που έκανε υπάλληλος του Τουρκικού προξενείου Κομοτηνής, ο οποίος εξέφρασε την ικανοποίηση του που οι πινακίδες είναι και στα τουρκικά.

«Ελληνική Δημοκρατία» : το πιο ραγιάδικο - αυτοκτονικό κράτος.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Μια γυναίκα που ο σύζυγός της πάσχει από ALS μιλάει για το Ice Bucket Challenge



Της Bo Stern* / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Λοιπόν, εδώ και καιρό παρακολουθούμε το λεγόμενο ‘ice bucket challenge’ να γίνεται πολύ viral. Ξέρω, ξέρω, μπορώ να ακούσω τις μουρμούρες. Ξεκίνησε χαριτωμένα και τώρα είναι εκτός ελέγχου. Έχουν γεμίσει οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης παντού.

Διάβασα ακόμη και εκείνο το άρθρο στο οποίο ο συγγραφέας χαρακτήρισε την πρόκληση (που έχει μαζέψει ένα άνευ προηγουμένου ποσό χρημάτων για μια από τις πιο εξωφρενικά υποχρηματοδοτούμενες ασθένειες) σπατάλη νερού. Ένας άλλο έγραφε «Μήπως το Ice Bucket Challenge πρόκειται να θεραπεύσει την ALS;» Εμ, όχι (και, παρεμπιπτόντως, είναι ένας ηλίθιο μέτρο για να ορίσετε έναν έρανο).

Όσοι είναι επικριτικοί παραπονιούνται ότι η πρόκληση είναι πραγματικά για να τραφεί ο αμερικάνικος ναρκισσισμό μας και δεν κάνει τίποτα για την ευαισθητοποίηση του κόσμου ή την χρηματοδότησή για την ALS (Πλευρική Αμυοτροφική Σκλήρυνση γνωστή και ως νόσος του Lou Gehrig, διάσημου παίχτη του μπέϊζμπολ). Ισχυρίζονται ότι οι άνθρωποι θα έπρεπε απλά να κάνουν μια δωρεά των χρημάτων τους ήσυχα και να προωθήσουν το θέμα με την ζωή τους.

Καταλαβαίνω κι εγώ ότι είναι εκκεντρικοί, αλλά νομίζω ότι ίσως δεν συνειδητοποιούν τι είναι το να αντιμετωπίζεις αυτήν την ύπουλη ασθένεια και στη συνέχεια να συνειδητοποιείς ότι είναι σχεδόν αόρατη από τον υπόλοιπο κόσμο. Καθώς βλέπω τον άντρα μου να έχει  εγκλωβισθεί μέσα στο ίδιο του το σώμα, θα ήθελα απελπισμένα οι άνθρωποι να κατανοήσουν ότι αυτή η απάνθρωπη κατάσταση υπάρχει. Αλλά για κάποιο λόγο, ενώ όλοι αναγνωρίζουν είναι ότι είναι μία από τις χειρότερες μοίρες που μπορεί να φανταστεί κανείς, η χρηματοδότηση για την έρευνα και την φροντίδα των ασθενών είναι σχεδόν μηδενική.

Πρόσφατα ανέφερα σε μια γιατρό ότι ο σύζυγός μου έχει ALS, και εκείνη πρώτα με κοίταξε με σύγχυση και, στη συνέχεια, είπε, «Ω, αυτό είναι η Νόσος του Lou Gehrig, σωστά;» Σωστά. Γιατί ακόμα κι αυτή-ένας άνθρωπος της ιατρικής- την γνωρίζει μόνο ως Νόσο του Lou Gehrig; Γιατί εμείς οι άνθρωποι πρέπει να συνδέσουμε τα πράγματα με ανθρώπους. Είναι πιο εύκολο έτσι. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα διάσημα πρόσωπα και οι προσωπικές προκλήσεις που συμβαίνουν στο ice bucket challenge είναι τόσο αποτελεσματικά στο να φέρουν χρήματα. Και αν κάποιος δείχνει ωραίος, ενώ βάζει το 50δόλαρο μέσα στο βάζο για την ALS, δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό.

Διότι εδώ είναι η υπόθεση: Δίνουμε τον αγώνα της ζωής μας με αυτό το τέρας, και το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι οι άνθρωποι να δίνουν αθόρυβα, ανώνυμα, και στη συνέχεια να το ξεχάσουν. Σηκώστε τη στέγη! Κάντε φασαρία! Προκαλέστε κάθε είδους προσοχή για σας! Θα είμαι ευτυχής για σας και για κάθε Like που θα λαμβάνετε στο Facebook, καθώς θα σπρώχνετε την ALS μια ίντσα ή δύο πλησιέστερα στη συλλογική συνείδηση ​​του κοινού.

Έτσι, μην φοβάσαι, αγαπητέ αναγνώστη, θα περάσει κι αυτό, και το news feed στο Facebook θα επιστρέψει στα βίντεο με γάτες και παιδιά να τραγουδούν το "Let It Go". Μέχρι να συμβεί αυτό, ας δώσω μια μικρή υπενθύμιση για το τι είναι να ζεις με ALS και γιατί αυτό το επίπεδο της συνείδησης είναι σαν χρυσός για οικογένειες σαν τη δική μου.

Οι άνθρωποι με ρωτούν πως είναι να ζεις με ALS. Είναι ένα γενναίο ερώτημα: γιατί οι απαντήσεις δεν είναι πολύ ευχάριστες. Αλλά είναι επίσης μια ερώτηση που αξίζει: γιατί η κατανόηση του πως επιδρά η ασθένεια δημιουργεί σε όσους υποφέρουν από αυτή μια συμπάθεια, που είναι τόσο πολύτιμη. Μας μεταφέρει στο κόσμο ενός άλλου ατόμου και μας επιτρέπει να καταλάβουμε τι αισθάνεται και πόσο πληγώνεται. Καθώς βλέπω τον δύσκολο αγώνα που κάνει ο άντρας μου για πράγματα που ήταν πριν εύκολα και γίνονταν αυτόματα, μερικές φορές εύχομαι όλοι να μπορούσαν να δουν τη ζωή από την δική του οπτική.

Αν θα θέλατε να πάρετε μόνο μια μικρή γεύση της ζωής με ALS, έχω μια λίστα με εμπειρίες, για να κατανοήσετε λίγο την ALS.

- Σηκώστε ένα βάρος 10 κιλών. Τώρα φανταστείτε ότι είναι το πιρούνι σας και θέλετε να το μετακινήσετε από το πιάτο σας στο στόμα σας επανειλημμένα χωρίς να κουνιέται.
- Καθίστε σε μια καρέκλα για μόλις 15 λεπτά χωρίς να κουνάτε τίποτα άλλο παρά μόνο τα μάτια σας. Τίποτα. Δεν μιλάτε, δεν ξύνετε τη μύτη σας, δεν αλλάζετε θέση, δεν αλλάζετε κανάλι στην τηλεόραση, δεν δουλεύετε στον υπολογιστή. Μόνο τα μάτια σας. Όπως κάθεστε, φανταστείτε: Αυτή είναι η ζωή σας. Όλη η ζωή σας.
 - Δανειστείτε μια αναπηρική καρέκλα ή ένα ειδικό σκούτερ για ΑΜΕΑ και προσπαθήστε να ελιχθείτε μέσα από τους διαδρόμους σε ένα πολυκατάστημα γρήγορα, χωρίς να μιλάτε. Σημειώστε τον τρόπο που οι άνθρωποι θα αντιδρούν κοιτάζοντάς σας.
 - Δέστε 10 κιλά στον βραχίονά σας. Τώρα, ρυθμίστε τον καθρέπτη του αυτοκινήτου σας.
 -  Μην χρησιμοποιείτε κανένα από τους μυς σας, και βάλτε τον σύζυγό σας ή το παιδί σας ή το φίλο σας να σας ντύνει και να σας βουρτσίζει τα δόντια. Γράψτε μερικά από τα συναισθήματα που έχετε να σας φροντίζουν με αυτόν τον τρόπο.
-  Πριν φάτε το επόμενο γεύμα σας, ρίξτε μια καλή, μεγάλη ματιά στο φαγητό. Εισπνεύστε βαθιά και εκτιμήστε το άρωμα. Τώρα, φανταστείτε ότι ποτέ δεν θα είστε σε θέση να δοκιμάσετε αυτό, ή οποιαδήποτε άλλο φαγητό, για το υπόλοιπο της ζωής σας.
-  Βάλτε δύο μεγάλα λουκούμια στο στόμα σας και ενώ τα έχετε προσπαθήστε να συνομιλήσετε με τους φίλους σας. Πόσες φορές πρέπει να επαναλάβετε αυτό που λέτε; Πώς σας κάνει να αισθάνεστε αυτό;
- Πηγαίνετε στο κρεβάτι και παραμείνετε σε μία θέση για όσο χρονικό διάστημα αντέχετε, χωρίς να κινήστε καθόλου.
- Δέστε βάρη στους αστραγάλους σας και ανεβείτε μια σκάλα, δύο σκαλιά την φορά.. Αυτή είναι η δύναμη που χρειάζεται για κάποιον με ALS για να αντιμετωπίσει τις σκάλες μια καλή μέρα.
-  Εγκαταστήστε μια εφαρμογή μετατροπής κειμένου σε ομιλία στο τηλέφωνο ή το iPad σας και χρησιμοποιήστε την αποκλειστικά για να επικοινωνείτε για μία ημέρα.
       
Και για τους φίλους μου που ζουν με ALS: Παρακαλούμε, δώστε μας περισσότερες ιδέες και βοηθήστε μας να μπούμε στον κόσμο σας για λίγο. Θέλουμε να βοηθήσουμε να γίνει η ζωή σας πλούσια και γεμάτη, και δεν είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να το κάνουμε αυτό χωρίς τουλάχιστον μια βασική κατανόηση του τι αντιμετωπίζετε. Νομίζω ότι μιλώ εκ μέρους πολλών, όταν λέω: Είστε σούπερ ήρωες, και σας βλέπουμε με δέος.

Με την ατέλειωτη ελπίδα για την πλήρη θεραπεία.

* Η Bo Stern είναι χριστιανή blogger και συγγραφέας από το Όρεγκον των ΗΠΑ. Ο δικός της Γολιάθ ήρθε με τη μορφή της θανατηφόρου ασθένειας του συζύγου της, μια μάχη που συνεχίζουν να δίνουν οι δυο τους με τη βοήθεια των τεσσάρων παιδιών τους, μιας πραγματικής στρατιάς φίλων και του θαυμαστού Θεού.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή