Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Συνέντευξη με τον καθηγητή Ricardo Duchesne : Οι πολιτιστικά μαρξιστές ιστορικοί καταργούν την μοναδικότητα του δυτικού πολιτισμού και προωθούν τον πολυπολιτισμικό εξισωτισμό



Ο Ricardo Duchesne είναι Καναδός ιστορικός κοινωνιολόγος και καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του New Brunswick του Καναδά. Τα κύριο ερευνητικό του ενδιαφέρον είναι ο δυτικός πολιτισμός και η άνοδος της Δύσης. Το πιο γνωστό του έργο είναι το “The Uniqueness of Western Civilization” (‘Η Μοναδικότητα του Δυτικού Πολιτισμού’), του 2011, όπου επικρίνει τις καταστροφικές συνέπειες της πολυπολιτισμικότητας στο δυτικό πολιτισμό. Η ακόλουθη συνέντευξη πραγματοποιήθηκε το φθινόπωρο του 2013 για το καναδικό περιοδικό ‘Le Harfang’ στα γαλλικά.

Le Harfang: Στο βιβλίο σας “The Uniqueness of Western Civilization”, μιλάτε για μια ιστορία ρεβιζιονιστική, μια πολυπολιτισμική προσέγγιση της ιστορίας. Πείτε μας περισσότερα.

Ricardo Duchesne: Ο πολυπολιτισμικός ρεβιζιονισμός είναι ουσιαστικά μια  προσπάθεια να ξαναγραφτεί η ιστορία του κόσμου με ένα τέτοιο τρόπο, ώστε ο Δυτικός Πολιτισμός να εμφανίζεται ως ένας ακόμα πολιτισμός μεταξύ πολλών άλλων.

Ο πολυπολιτισμικός ρεβιζιονισμός δεσπόζει στην σημερινή γραφή της ιστορίας. Οι ρίζες του βρίσκονται πίσω στη μαρξιστική έμφαση στους εκπροσώπους της εργατικής τάξης, τις υλικές συνθήκες της ζωής τους, και τους αγώνες τους εναντίον της ελίτ που τους εκμεταλλεύονταν. Αυτή η έμφαση εξελίχθηκε σε μια εμμονή με την «κοινωνική ιστορία» του καθημερινού ανθρώπου, όχι μόνο των εργαζομένων και των αγροτών, αλλά της απρόσωπης μάζας γενικά, στην οποία όμως τώρα θα δοθούν συγκεκριμένα πρόσωπα και συγκεκριμένες ιστορίες. Οι μετανάστες, οι περιθωριακοί, οι νοικοκυρές, μια ολόκληρη σειρά «μειονοτήτων» που παραμελήθηκαν από τους παραδοσιακούς ιστορικούς, οι ομοφυλόφιλοι, οι τρανσέξουαλ, οι λεσβίες, τα παιδιά, οι μαύροι, κ.λπ. Πρόκειται για μια εξισωτική (egalitarian) προσέγγιση που σκοπό έχει να υποβαθμίσει τα μεγάλα πρόσωπα της ιστορίας ή στην πραγματικότητα, τους μεγάλους άνδρες, δεδομένου ότι σχεδόν όλες οι μεγαλύτερες προσωπικότητες στην ιστορία ήταν άνδρες. Οι ακαδημαϊκοί σήμερα αισθάνονται άβολα να πρέπει να διδάξουν τους φοιτητές τους (η πλειοψηφία των οποίων είναι τώρα γυναίκες) ότι σχεδόν κάθε μεγάλος φιλόσοφος, επιστήμονας, ποιητής, καινοτόμος, ή απλά, κάθε μεγάλος στις Τέχνες και στις Επιστήμες,  ήταν άντρας. Και αισθάνονται ακόμα λιγότερο άνετα να διδάσκουν στις ολοένα και πιο πολυφυλετικές αίθουσές τους ότι αυτοί οι άνδρες ήταν συντριπτικά (λευκοί) Ευρωπαίοι. Προτιμούν να μιλούν για επιβλαβείς πολέμους και αποικιακές επιχειρήσεις των Ευρωπαίων και ενώ τα πανεπιστήμια δεν μπορούν να αγνοήσουν συνολικά, τα φιλοσοφικά και επιστημονικά επιτεύγματα των Ευρωπαίων, αλλιώς τους μένουν πολύ λίγα να διδάξουν, η έμφαση τείνει να δίνεται στην "προοδευτική" εξέλιξη των ευρωπαϊκών ιδεών, τις οποίες μάλιστα, οι εκπαιδευτικοί προτιμούν να αναφέρουν ως "ανθρωπιστικές" ιδέες. Η έμφαση δίνεται επίσης στο πώς αυτές οι ιδέες πρέπει να βελτιωθούν μέσω περαιτέρω «κριτικής σκέψης». Η Ιστορία, με άλλα λόγια, φαίνεται να «εξελίσσεται» σύμφωνα με τις ιδέες του πολιτιστικά μαρξιστή καθηγητή.

Η ιδέα ότι ο Δυτικός Πολιτισμός υπήρξε μοναδικά πιο δημιουργικός από ό, τι όλοι οι υπόλοιποι πολιτισμοί, αντικρούει σε αυτό που όλοι οι «μοντέρνοι» και εξισωτιστές ακαδημαϊκοί διδάσκουν. Από τον δέκατο όγδοο αιώνα, οι Ευρωπαίοι στοχαστές, ο Μοντεσκιέ, ο Βολταίρος, ο Χιούμ και ο Άνταμ Σμιθ, επεσήμαναν κρίσιμες διαφορές μεταξύ της Δύσης και της Ανατολής. Μια από τις πιο βασικές αντιθέσεις που επεσήμαναν ήταν η «ιδιοφυΐα της Ευρώπης για την ελευθερία» και «ο δεσποτικός χαρακτήρας της Ασίας». Ολοένα και περισσότερο, κατά τις τελευταίες δεκαετίες, η συζήτηση για την λεγόμενη "άνοδο της Δύσης" – έχει ελαττωθεί προς όφελος του ερωτήματος γιατί η Ευρώπη βιομηχανοποιήθηκε πρώτη ή ευρύτερα, γιατί η σύγχρονη επιστήμη και η βιομηχανία εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στην Ευρώπη. Οι ιστορικοί πάνε πίσω στο χρόνο στην αρχαία Ελλάδα ή τους μεσαιωνικούς χρόνους για να απαντήσουν στο ερώτημα αυτό, αλλά ουσιαστικά, η μοναδικότητα της Δύσης, έχει υποβαθμιστεί στο γιατί η Δύση αυξήθηκε σε βιομηχανική και επιστημονική κυριαρχία στη σύγχρονη εποχή.

Στο “The Uniqueness of Western Civilization” υποστηρίζω ότι οι πολλαπλές διαφορές, οι διαδοχικές επαναστάσεις και η συνεχής δημιουργικότητα είναι οι βασικές ιδιαιτερότητες της Δύσης από τους αρχαίους χρόνους. Μέσα σε μία γενιά βρίσκουμε άτομα που ψάχνουν για νέους κόσμους, νέα θρησκευτικά οράματα και νέες μορφές στην ζωγραφική, την αρχιτεκτονική, την μουσική, την επιστήμη, την φιλοσοφία και την λογοτεχνία - σε αντίθεση με τον μη-δυτικό κόσμο, όπου οι  πολιτιστικές προοπτικές μένουν σταθερές για μεγάλο χρονικό διάστημα με μικρές μόνο διαφοροποιήσεις και αναθεωρήσεις.

Ανάμεσα στις πολυάριθμες πηγές που χρησιμοποιώ είναι το βιβλίο του Charles Murray, “Human Accomplishment, Pursuit of Excellence in the Arts and Sciences, 800 BC to 1950” («Τα Ανθρώπινα Επιτεύγματα, η Επιδίωξη της Αριστείας στις Τέχνες και τις Επιστήμες, από το 800 π.Χ. έως το 1950»), όπου πληροφορούμαστε, μέσω σχολαστικής στατιστικής ανάλυσης, ότι το ενενήντα επτά τοις εκατό των επιτευγμάτων στις επιστήμες συνέβησαν στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική από το 800 π.Χ. έως το 1950. Πληροφορούμαστε επίσης, ότι στις Τέχνες, μόνη της η Ευρώπη έχει πολύ μεγαλύτερο αριθμό μεγάλων έργων από τον υπόλοιπο κόσμο μαζί. Πιο πρόσφατα, παρατήρησα ότι περίπου το ενενήντα πέντε τοις εκατό όλων των εξερευνητών στην ιστορία ήταν Ευρωπαίοι. Είναι η άποψή μου ότι οι τελικές ρίζες αυτής της δημιουργικότητας θα πρέπει να ανιχνευθούν πίσω στο αριστοκρατικό φιλοπολεμικό πολιτισμό των Ινδο-Ευρωπαίων.

Έτσι λοιπόν, τα πάντα σχετικά με την ερμηνεία αυτή έρχονται σε αντίθεση με την πολυπολιτισμική εμμονή με την εξισωτική διαφορετικότητα. Πώς είναι δυνατόν να γίνει αποδεκτό ότι τα υψηλότερα επιτεύγματα της ανθρωπότητας είχαν τις ρίζες τους στην κουλτούρα των αριστοκρατικών φιλοπόλεμων Ινδο-Ευρωπαίων (ή αλλιώς Αρίων) ανδρών! Μην περιμένετε καμία χρηματοδότηση σε ένα τέτοιο πρότζεκτ. Ευτυχώς, άνθρωποι τείνουν να εκτιμούν ή τουλάχιστον, να σέβονται το μεγαλείο, ακόμα και αν δεν το καταλαβαίνουν και έτσι φοιτητές μου (να σας υπενθυμίσω ότι διδάσκω σε ένα πανεπιστήμιο με φοιτητές κυρίως, αγγλικής εθνοτικής καταγωγής) δέχονται αρκετά καλά αυτές τις ιδέες.

Le Harfang: Αναφέρατε ότι αναφορικά με την ιστορία, υπάρχουν δύο μετρά και δύο σταθμά, κατά τρόπο μάλιστα κραυγαλέο, όσον αφορά την αντιμετώπιση των Λευκών και των μη-Λευκών. Μπορείτε να μας δώστε ένα παράδειγμα;

RD: Δεδομένου ότι οι Ευρωπαίοι υπήρξαν οι πιο επιτυχημένοι ιμπεριαλιστές και αποικιοκράτες, καθώς και οι πρόγονοι όλων των ιδεών που ασκούν κριτική σε αυτές τις δραστηριότητες, έχουν καταδικαστεί υπερβολικά από Λευκούς που έχουν «κριτική σκέψη» για αυτές τις δραστηριότητες. Οι μη-Λευκοί θεωρούνται «θύματα». Στην πραγματικότητα, πολλοί σήμερα ισχυρίζονται ότι αυτοί οι μη-Λευκοί έχουν κάθε λόγο να μεταναστεύσουν στις Λευκές χώρες και να τις κατακτήσουν, ως ένα είδος «δικαιοσύνης» για ό, τι υπέστησαν στα πλαίσια της ευρωπαϊκής αποικιοκρατίας. Την ίδια στιγμή, οι ιμπεριαλιστικές δραστηριότητες των μη-Λευκών καταδικάζονται πολύ λιγότερο ή παρουσιάζονται ως παραδείγματα της ζωτικότητας και της δημιουργικότητάς τους. Ξανά και ξανά, συναντά κανείς ιστορικούς εκπαιδευμένους στην Δύση να εξυψώνουν τις αυτοκρατορικές δόξες των Μογγόλων, των Κινέζων, των Ζουλού, και των Αζτέκων. Οι ίδιοι αυτοί ιστορικοί όμως θα κατακρίνουν ή θα απεικονίσουν κυνικά τις αυτοκρατορικές δραστηριότητες των Ισπανών, των Γάλλων και των Βρετανών.

Λέγοντας αυτό, δεν δέχομαι την άποψη ότι όλες οι ισχυρές χώρες και αυτοκρατορίες ήταν εξίσου διατεθειμένες να συμμετάσχουν σε επεκτατικές δραστηριότητες κατά των γειτόνων τους. Η σύγχρονη Κίνα συμμετείχε σε αποικιακές δραστηριότητες, για την εξόρυξη ζωτικών πόρων από τα παρακείμενα εδάφη και τους λαούς, ωστόσο, οι Ευρωπαίοι ήταν εξαιρετικά πολεμοχαρείς άνθρωποι κατά ένα βαθιά ριζωμένο τρόπο, που χρονολογείται από τις προϊστορικές ημέρες, ως Ινδο-ευρωπαίοι αναβάτες αλόγων και ποιμαντικοί λαοί. Η Ευρώπη παρήγαγε περισσότερους κατακτητές από οποιοδήποτε άλλο πολιτισμό, καθώς και εξερευνητές. Αντίθετα, ο κινέζικος ιμπεριαλισμός, για παράδειγμα, ήταν κυρίως «δημογραφικός», οδηγούμενος από τις μαζικές μετακινήσεις πληθυσμών, που οδήγησαν στον σταδιακό αποικισμό των μη κινέζικων εδαφών από Κινέζους μετανάστες που αναζητούσαν νέα σύνορα για να επιβιώσουν. Δεν έχουμε όμως, πάρα πολλές αναφορές για μεγάλους Κινέζους κατακτητές που διέσχισαν τις θάλασσες και τους ωκεανούς σε αναζήτηση της δόξας, όπως έχουμε στην περίπτωση των Ευρωπαίων. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι και άλλοι λαοί, που ήρθαν από τις στέπες, όπως οι Τούρκοι, οι Μογγόλοι και οι Ούννοι, ήταν ικανοί πολεμιστές στην κατάκτηση εδαφών. Πλην όμως, οι Ευρωπαίοι είχαν πολύ μεγάλη επιτυχία στη μακρά διάρκεια της ιστορίας, στο να δημιουργήσουν την μια αυτοκρατορία μετά την άλλην, να εξερευνήσουν, να ανακαλύψουν και να επιβάλλουν το δικό τους θέλημα σε ολόκληρο τον κόσμο.

Αλλά το ίδιο αριστοκρατικό ελευθεριακό πνεύμα που οδήγησε τους Ευρωπαίους στο υψηλότερο, το ευγενέστερο και ηρωικότερο στον πόλεμο, τους οδήγησε να εκτιμήσουν την ατομικότητα και την ελευθερία, εξ ου και η "άνοδος" της Δύσης δεν μπορεί να αντληθεί από την ιδιαίτερη ιστορία της ελληνικής και ρωμαϊκής σύναξης των πολιτών. Τα κοινοβούλια, οι κοινότητες των δήμων, τα πανεπιστήμια, και τα φεουδαρχικά estates της μεσαιωνικής εποχής, οι λέσχες ανάγνωσης, οι πινακοθήκες, οι εφημερίδες του Διαφωτισμού, τα πολιτικά κόμματα, τα συνδικάτα και οι εθνικιστικές ομάδες του 19ου αιώνα. Αυτός είναι ο τραγικός χαρακτήρας της ευρωπαϊκής ιστορίας, και δεν αποτελεί έκπληξη ότι οι Έλληνες ανακάλυψαν την τραγωδία ως λογοτεχνική μορφή. Κάθε τι  μεγάλο σε αυτόν τον κόσμο έχει έρθει μέσα από μεγάλες δυσκολίες και αντοχή. Τα άτομα που έφθασαν στις υψηλότερες κορυφές το έπραξαν μέσω της θυσίας και συνήθως μιας σύντομης ζωής.

Η εξέλιξη του αριστοκρατικού ατομικισμού σε ένα δημοκρατικό ατομικισμό είναι μια μακρά περίπλοκη ιστορία. Η σύγχρονη Δύση είναι ο μόνος πολιτισμός που εξέθρεψε, αναγνώρισε και προστάτευσε τα δικαιώματα όλων των ατόμων, με την ελευθερία της έκφρασης, την ελευθερία του λόγου, την θρησκευτική διαφωνία και τα αντιπροσωπευτικά όργανα, καθώς επίσης έδειξε κατανόηση και εκτίμηση στους πολιτισμούς άλλων ανθρώπων, ενώ η πρόκληση προς τους πολίτες της να αναθεωρήσουν / μεταρρυθμίσουν αυτές τις αξίες της κοινωνίας τους, θεωρείται ασυμβίβαστη με το ιδανικό της ατομικής αυτοδιάθεσης.


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

ΗΠΑ: Παράξενη νέα προσθήκη που λέει “2014” στις Georgia Guidestones


Ένα νέο τμήμα στο οποίο αναγράφεται "2014" προστέθηκε πρόσφατα στις Georgia Guidestones ("Κατευθυντήριοι Λίθοι της Γεωργίας" στα ελληνικά). Αυτό το απόκοσμο και μυστηριώδες μνημείο από γρανίτη, το οποίο βρίσκεται στην κορυφή του λόφου Elbert County, στην Γεωργία των ΗΠΑ, μόλις έγινε ακόμα πιο απόκοσμο και μυστηριώδες.

Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε : Georgia Guidestones: Οι ταφόπλακες της ανθρωπότητας; Με δυο λόγια: υπάρχουν πάνω στο μυστηριώδες αυτό μνημείο που χτίστηκε το 1980, αναφορές για μια μαζική εξολόθρευση πληθυσμού, μια παγκόσμια κυβέρνηση, μια ενιαία γλώσσα και μια ενιαία θρησκεία.. Το μήνυμα - που αποτελείται από δέκα οδηγίες - είναι χαραγμένο σε οκτώ διαφορετικές σύγχρονες γλώσσες, καθεμιά στη μεγάλη πλευρά των τεσσάρων λίθων. Οι γλώσσες αυτές είναι: Αγγλικά, Ισπανικά, Σουαχίλι, Χίντι, Εβραϊκά, Αραβικά, Αρχαία Κινέζικα, και Ρώσικα.

Μια πρόσφατη προσθήκη στο μνημείο - ένα τετράγωνο γρανιτένιο κομμάτι στο οποίο είναι γραμμένο το 2014 (στην πραγματικότητα 20 & 14) – τοποθετήθηκε ανάμεσα στην αγγλική και την ισπανική πλάκα. Τι να θέλει να πει αυτός ο αριθμός; Είναι κάτι ασήμαντο; Είναι κάποια φάρσα; Αποδεικνύει ότι οι Guidestones εξακολουθούν να «ενημερώνονται» από τους χορηγούς της και ότι το μήνυμά τους, περισσότερο από ποτέ, σχετίζεται με το 2014;

Μια άλλη πρόσφατη προσθήκη στα μνημεία είναι οι κάμερες επιτήρησης.


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή  

H κλιματική αλλαγή δημιουργεί τζιχαντιστές, λέει ο Ολάντ


Η πιο ενδιαφέρουσα διασταύρωση που έγινε ποτέ. Εκεί όπου ο «πόλεμος κατά της τρομοκρατίας» συναντά την κλιματική αλλαγή...

Η δημοσιότητα γύρω από την ISIS / ISIL πήρε μεγάλες διαστάσεις στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, με τους τζιχαντιστές να προβαίνουν σε μια σειρά από αποκεφαλισμούς, με κάποιους να διαδίδουν ότι κάποια βίντεο είναι ψεύτικα. Πραγματικά ή ψεύτικα, τα βίντεο των αποκεφαλισμών έχουν χρησιμοποιηθεί ως ένα ισχυρό εφαλτήριο δημοσίων σχέσεων για την αγορά «φρέσκων ​​αεροπορικών επιδρομών» στο Ιράκ και τη Συρία.

Στην φετινή Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 2014 που βρίσκεται σε εξέλιξη, ο Γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ καταδίκασε τη δολοφονία στην Αλγερία ενός Γάλλου ομήρου, του Herve Gourdel, από τρομοκράτες που ισχυρίζονται ότι είναι μέρος του Ισλαμικού Κράτους και που έχουν εγκαταλείψει την Αλ Κάιντα. Το μήνυμά τους στη Γαλλία μέσω του Διαδικτύου είχε τίτλο «μήνυμα αίματος για τη γαλλική κυβέρνηση».

Το κλιματικό widget είναι μια ισχυρή πολιτική συσκευή, και όταν είναι στα χέρια των πολιτικών (με τις τηλεοπτικές κάμερες να καταγράφουν), μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να συνδέσει την οποιαδήποτε κρίση με την κλιματική αλλαγή ή την υπερθέρμανση του πλανήτη.

Κλιματικοί πρόσφυγες!
Στα Ηνωμένα Έθνη στη Νέα Υόρκη, ο Ολάντ επίμονα υποστήριξε, ακόμη και με πάθος υποστήριξε ότι η υπερθέρμανση του πλανήτη έχει οδηγήσει εκατομμύρια άτομα από την μέχρι τώρα σταθερή ζωή τους, στο να γίνουν πιο δεκτικοί στην ισλαμική τρομοκρατία. Ο Hollande εντοπίζει μια άμεση σχέση μεταξύ της υπερθέρμανσης του πλανήτη (που σήμερα ονομάζεται «κλιματική αλλαγή») και της τρομοκρατίας. Ζήτησε από τους ακροατές του στα Ηνωμένα Έθνη να κάνουν την Σύνοδο Κορυφής του Παρισιού το Δεκέμβριο του 2015 για το Κλίμα μια μεγάλη επιτυχία με δεσμευτικές αποφάσεις για τον περιορισμό των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου από τον άνθρωπο. Μια διάσκεψη για το κλίμα στο Παρίσι είπατε; Ένα πράγμα είναι σίγουρο, θα υπάρξουν πολλά κοκτέιλ, δεξιώσεις και συνολικά, θα είναι ένα ακόμα λαμπρό μπλα μπλα σόου, αλλά μην περιμένετε τίποτα χρήσιμο να έρθει πραγματικά από την εν λόγω συνεδρίαση.

Κλιματικός εγκληματίας! Ο Hollande φτάνει στη Νέα Υόρκη για τη Σύνοδο Κορυφής των Ηνωμένων Εθνών για το κλίμα μέσω ιδιωτικού Boeing και εν συνεχεία τον παραλαμβάνει ένα king-size SUV.
Ο Hollande προτιμά να λέει στον κόσμο ότι οι «κλιματικοί πρόσφυγες» καταφεύγουν στις τάξεις της ISIS και άλλων τρομοκρατικών οργανώσεων και δικτύων, παρά για τα σοβαρά μέτρα που πρέπει να παρθούν για να μειωθεί η χρηματοδότησή τους, που προφανώς θα πρέπει να περιλαμβάνει ή να ξεκινάει από το "παράνομο εμπόριο πετρελαίου" της Ανατολικής Συρίας, βόρεια του Ιράκ και του Κουρδιστάν και της Τουρκίας.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ - Όλο το άρθρο στο 21stcenturywire.com

ΗΠΑ: Εμμονή των καναλιών με τους ομοφυλόφιλους στις τηλεοπτικές σειρές



Πρώτα ήταν η ‘Laverne Cox’, (γεννημένος ως Roderick Leverne Cox), το τρανσέξουαλ αστέρι της σειράς της Netflix Orange Is the New Black”, που εμφανίστηκε στο εξώφυλλο του περιοδικού Time με τον τίτλο "The Transgender Tipping Point". Τώρα, η Amazon ανοίγει διάπλατα τις πόρτες σε αυτή την διαστροφή με μια νέα σειρά που έκανε πρεμιέρα στις 26 Σεπτεμβρίου και ονομάζεται “Transparent” – και με τα mainstream μέσα μαζικής ενημέρωσης να βοηθούν όσο μπορούν να περάσει το μήνυμα όσο γίνεται πιο πολύ.

Σύμφωνα με την περιγραφή της σειράς της Amazon, «το παρελθόν και το μέλλον μιας οικογένειας στο LA ξετυλίγεται όταν μια δραματική παραδοχή προκαλεί τα μυστικά του καθενός να βγουν έξω». Πρωταγωνιστούν οι: Jeffrey Tambor, Judith Light, Amy Landecker, Jay Duplass και Gaby Hoffman...

Στην σειρά, ο Tambor υποδύεται έναν τρανσέξουαλ που μεγαλώνει τα παιδιά του. Αποκαλεί τον εαυτό του Maura Pfefferman, και έτσι το δράμα αρχίζει. Πίσω από το «φοβερό» σενάριο βρίσκεται η Jill Soloway, η οποία έχει προσωπική εμπειρία. Ο μπαμπάς της, γιατρός Dr. Harry J. Soloway, από το 2011, είναι τρανσέξουαλ.

(Η σεναριογράφος Soloway δηλώνει φεμινίστρια και είναι εβραϊκής καταγωγής. Έχει συγκροτήσει μάλιστα, μια ομάδα για να «προσελκύσει νέους Εβραίους που έχουν απομακρυνθεί από τις παραδοσιακές μορφές της ιουδαϊκής θρησκευτικής ζωής». Ο πρωταγωνιστής Tambor (φωτο), είναι και αυτός εβραϊκής καταγωγής και ολίγον Σαηεντολόγος. Εβραϊκή καταγωγή έχει και η Amy Landecker και η Judith Light).

Η Liberty Voice θεωρεί ότι  «η σειρά της Amazon μπορεί να είναι ένα Κίνημα για τα Πολιτικά Δικαιώματα». Αλλά δεν είναι μόνο φιλο-ομοφυλοφιλικά sites που εξυμνούν τη νέα σειρά. Τα mainstream media έχουν μπει και αυτά στο χορό. Έτσι, το NPR αναφέρει ότι "Στο Transparent, τα θέματα των τρανσέξουαλ γίνονται μια οικογενειακή υπόθεση, ενώ και το NBC φάνηκε να υποχωρεί από κάποιες αντιρρήσεις και πλέον να στηρίζει την σειρά.

Η παρουσιάστρια μάλιστα του NBC Today show, Tamron Hall, φάνηκε «γοητευμένη» από την ιδέα: «Είναι απίστευτη τηλεοπτική σειρά! Είναι στοχαστική.  Είναι ελκυστική Είναι εκπληκτική. Συγχαρητήρια....!»

Γιατί τα mainstream μέσα μαζικής ενημέρωσης εκδηλώνουν τέτοια εμμονή με τους τρανσέξουαλ; Και δεν είναι μόνο οι τρανσέξουαλ. Υπάρχουν 19 νέες σειρές που με χαρακτήρες από όλη την «γκάμα» της ομοφυλοφιλικής (LGBTIQ) κοινότητας.

Είναι γεγονός ότι με αυτά που προβάλλονται στην σύγχρονη εποχή των μέσων ενημέρωσης, γίνεται προσπάθεια, όχι να μην υπάρχουν «αποκλεισμοί» (αυτών των ατόμων), αλλά έχουμε περάσει επίσημα πλέον, τη γραμμή των «μη αποκλεισμών» και βρισκόμαστε στο «απαιτείται να το εγκρίνετε, θέλετε δεν θέλετε».

Είναι δεδομένο ότι η αναλογία των εκπομπών με τα άτομα της LGBTIQ κοινότητας είναι ασύμμετρη, καθώς δεν αντιπροσωπεύουν τον πραγματικό πληθυσμό των LGBTIQ στην Αμερική. Σύμφωνα με μια έρευνα του 2011 από το Williams Institute Review, λιγότερο από το 4 τοις εκατό των Αμερικανών ενηλίκων αυτοπροσδιορίζεται ως μέρος της LGBT κοινότητας, αλλά 19 από τις σειρές στην TV απεικονίζουν τέτοιους χαρακτήρες που τους.

Και βέβαια, αυτοί οι χαρακτήρες απεικονίζονται συνήθως αστείοι, χαριτωμένοι και συμπαθητικοί. Την ίδια ώρα οι χριστιανοί χαρακτήρες των τηλεοπτικών σειρών συνήθως απεικονίζονται ως κάτι σπαστικοί που όλο επικρίνουν και τους στέλνουν όλους στην κόλαση.


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

ΙΤΑΛΙΑ: Αυγά στην ουρά για το νέο iphone από την Casa Pound (video)



Μια δυσάρεστη έκπληξη περίμενε τους παθιασμένους με το iphone εκατοντάδες Ιταλούς καταναλωτές. Ενώ περίμεναν στην ουρά έξω από apple store να αγοράσουν το νέο μοντέλο iphone 6 άρχισε ο "ουρανός να βρέχει" αλεύρι και αυγά ! Όχι δεν ήταν το μάνα εξ ουρανού, αλλά οι εθνικιστές της Casa Pound που τους τα πέταγαν από την οροφή του εμπορικού κέντρου.

Στη συνέχεια πέταξαν και φυλλάδια στα οποία αναγραφόταν η φράση «Χθες τάφρος και ξιφολόγχη... σήμερα ένα iPhone που σας περιμένει».
 
Ο επικεφαλής της Εθνικής Φοιτητικής Ομάδας, Φάμπιο Ντι Μαρτίνο δήλωσε ότι επρόκειτο για «μια στασιαστική δράση, μια παρωδία ενάντια στην καταναλωτική μανία που ωθεί τον κόσμο να περιμένει για ώρες και ώρες για ένα τεχνολογικό προϊόν το οποίο έχει γίνει σύμβολο του καθεστώτος». Όπως είπε, σκοπός τους ήταν να ξυπνήσουν τη νεολαία που ακολουθεί κατά γράμμα ότι της επιβάλλει η μόδα.

Επίσης: Όπως δήλωσε ο ηγέτης της ομάδας αυτής που αποτελείται από φοιτητές: «πρέπει επιτέλους να ξυπνήσει η νεολαία που έχει ήδη εθιστεί από τις μόδες που υπαγορεύονται από τις μεγάλες πολυεθνικές». Προέτρεψε επίσης τους νέους να «καταπολεμήσουν την οικονομική κρίση που συγκλονίζει την Ιταλία και την Ευρώπη».


Το είδα εδώ


Νέο ρατσιστικό κρούσμα στην Γαλλία: Άραβας σερβιτόρος αρνήθηκε να σερβίρει σε ηλικιωμένη, επειδή φορούσε μπλούζα με τον χάρτη της Γαλλίας! (video)



Ο σερβιτόρος μιας πιτσαρίας στη Νίκαια της Γαλλίας, αρνήθηκε να εξυπηρετήσει μια ηλικιωμένη πελάτισσα και στη συνέχεια στην έδιωξε βίαια, επειδή φορούσε ένα T-shirt που έδειχνε το χάρτη της Γαλλίας με τα χρώματα της σημαίας της Γαλλίας, μπλε, λευκό και κόκκινο.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι εάν κάποιος σερβιτόρος φέρονταν το ίδιο σε κάποια μαύρη αφρικάνα ή μουσουλμάνα ή αλλοδαπή πελάτισσα, τα media θα είχαν σημάνει συναγερμό και θα μετέδιδαν την είδηση εν ριπή οφθαλμού, με επώνυμους και ανώνυμους να οδύρονται για το άνοδο του «ρατσισμού» και «αντιρατσιστικές» οργανώσεις να ζητούν το κλείσιμο του «ρατσιστικού» καταστήματος και την παραδειγματική τιμωρία του σερβιτόρου και του ιδιοκτήτη. Τώρα όμως, ως συνήθως, η είδηση θάφτηκε. Ως αντίδραση στην υποκρισία των "ευαίσθητων" και στην συνομωσία της σιωπής, ο αυξανόμενος αντι λευκός ρατσισμός πρέπει να γίνει γνωστός.

Τα γεγονότα:

Μια ηλικιωμένη κυρία κάθεται στην Pizzeria “Les Arcades” και προσπαθεί να παραγγείλει. Ένας από τους σερβιτόρους, βλέποντας το T-shirt της πελάτισσας, της λέει, «δεν θα σε εξυπηρετήσω γιατί είμαι υπέρ των Αράβων», στη συνέχεια, την διατάζει να φύγει. Η ηλικιωμένη κυρία έφυγε αναστατωμένη και όταν λίγα λεπτά αργότερα επέστρεψε για να στεκάρει τα στοιχεία του εστιατορίου, ο ίδιος ο σερβιτόρος της πέταξε νερό στη πλάτη!


Ο ιδιοκτήτης της πιτσαρίας αρνήθηκε ότι έγιναν έτσι τα πράγματα, χαρακτήρισε την ηλικιωμένη οπαδό του Εθνικού Μετώπου και έκανε παράπονα ότι από τότε που έγινε γνωστό το περιστατικό, έχει γίνει στόχος απειλών και για αυτό θα καταθέσει μήνυση.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

ΒΕΛΓΙΟ: Πως οι Dire Straits έδιωξαν τον παράνομο καταυλισμό των τσιγγάνων!



Όπως γράφει η Daily Mail, οι ρομά τσιγγάνοι είχαν συγκεντρώσει 30 τροχόσπιτα σε μια τοποθεσία στο Landen, μια μικρή πόλη με πληθυσμό μικρότερο από 15.000 κατοίκους, περίπου 30 χλμ ανατολικά των Βρυξελλών, χωρίς να σχεδιάζουν να φύγουν.
 
Αλλά αφότου ένας DJ άρχισε να παίζει Dire Straits* σε 95 ντεσιμπέλ - που ισοδυναμεί με τον ήχο ενός κομπρεσέρ από 50 πόδια μακριά – υπέκυψαν και συμφώνησαν να φύγουν.

Ο δήμαρχος Gino Debroux, ο οποίος ανήκει στο σοσιαλιστικό κόμμα
Οι τσιγγάνοι είχαν αρχικά συμφωνήσει με έναν ιδιοκτήτη να παρκάρουν τα 14 τροχόσπιτά τους στην τοποθεσία στην επαρχία της Φλαμανδικής Μπραμπάντ μέχρι την Τρίτη, σύμφωνα με τον δήμαρχο του Landen, Gino Debroux.


Αλλά όταν ήρθε η Κυριακή, συγκεντρώθηκαν επιπλέον άλλα 16 οχήματα!

«Από τότε, μας διαμήνυσαν ότι δεν θα φύγουν και τώρα είναι εγκατεστημένοι εκεί με 30 τροχόσπιτα», είπε ο Debroux στο Reuters μέσω τηλεφώνου.

«Αυτή είναι μια βιομηχανική περιοχή και δεν έχει σχεδιαστεί για κάμπινγκ».

Ο Debroux είπε ότι η άρνηση της ομάδας ρομά τον έκανε να προσλάβει έναν DJ για να τους «βομβαρδίσει» με πολλά ντεσιμπέλ μουσικής.

«Αυτός είναι ένας τρόπος να ασκηθεί πίεση πάνω τους. Ήταν πολύ δύσκολο να διαπραγματευτείς με τον βασιλιά των τσιγγάνων, όπως ο ίδιος αποκαλούσε τον εαυτό του», είπε. «Είναι μια μη-βίαιη μέθοδος για να τους ζητήσουμε να καταλήξουμε σε μια συμφωνία».

Ο DJ ξεκίνησε με το Sultans of Swing των Dire Straits, και συνέχισε να παίζει μουσική σε 95 ντεσιμπέλ μέχρι λίγο μετά το μεσημέρι, σύμφωνα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Η βελγική τηλεόραση έδειξε παιδιά ρομά να χορεύουν με τη μουσική.

* Ο ΚΟ έχει αδυναμία στους Dire Straits, ένα από τα καλύτερα ροκ συγκροτήματα όλων των εποχών. Ο Marc Knopfler είναι μορφή. Διάβασε και : Λογοκρισία στο "Money for Nothing" των Dire Straits! Έχει «ακατάλληλη» λέξη που προσβάλει τους ομοφυλόφιλους

Respect!

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

«Δεν έχει να κάνει τίποτα με το Ισλάμ»



Στην συζήτηση που έγινε χθες, στη Βουλή των Κοινοτήτων, για το αν η Βρετανία θα  συμμετάσχει στη στρατιωτική δράση εναντίον των τζιχαντιστών του Ισλαμικού Κράτους (ISIS), το πιο συγκλονιστικό πράγμα ήταν ότι σχεδόν όλοι όσοι μίλησαν επέμειναν ότι η ISIS «δεν έχει να κάνει τίποτα με το Ισλάμ». Το επαναλάμβαναν συνεχώς, σαν να μουρμούριζαν το μάντρα κάποιας new age σέκτας. Αν και στην πραγματικότητα πρόκειται όντως για σέκτα. Την σέκτα της «ισότητας», βασικού πυλώνα του σαθρού οικοδομήματος της πολυπολιτισμικότητας, το οποίο με νύχια και με δόντια προσπαθεί να κρατήσει η ελίτ, την ώρα που τα αντι-μεταναστευτικά κόμματα ενισχύονται συνεχώς.

Υπήρχαν δύο με τρεις Βρετανοί βουλευτές στην συζήτηση, που έδιναν την εντύπωση ότι γνώριζαν καλύτερα, για το Ισλάμ. Είναι ένα από τα περίεργα φαινόμενα της εποχής μας. Άτομα που έχουν ελάχιστη ή καθόλου ουσιαστική γνώση για μια θρησκεία, να δίνουν μαθήματα στους άλλους που την γνωρίζουν μια ζωή. Πως αυτοί, μη μουσουλμάνοι, επιμένουν ότι το ισλαμικό κράτος «δεν έχει τίποτα να κάνει με το Ισλάμ»; Τέτοιες δηλώσεις δεν φαίνεται να προκύπτουν ύστερα από κάποια ειδική μελέτη της θεωρίας ή της ιστορίας του Ισλάμ, αλλά οι ίδιοι παρουσιάζονται ως "ειδικοί" στην ισλαμική θεολογία.

Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, ο Ομπάμα τις προάλλες, όταν εξηγούσε το σχέδιό του για το πώς θα διαλύσει την ISIS (ISIL, όπως την είπε), είπε και αυτός ως «ειδήμων», με ύφος σοβαρό: «Τώρα ας κάνουμε σαφή δύο πράγματα: η ISIL δεν είναι ισλαμική. Καμία θρησκεία δεν ανέχεται τη δολοφονία των αθώων, και η συντριπτική πλειοψηφία των θυμάτων της ISIL είναι μουσουλμάνοι. ... η ISIL είναι μια τρομοκρατική οργάνωση, απλά και καθαρά».

Όσο για τον αποκεφαλισμό του δημοσιογράφου James Foley δήλωσε πάλι: «Η ISIL δεν μιλάει εκ μέρους καμίας θρησκείας ... και καμία πίστη δεν διδάσκει τους ανθρώπους να σφάζουν αθώους. Κανένας δίκαιος Θεός δεν θα υποστηρίξει αυτό που έκαναν χθες και αυτά που κάνουν κάθε μέρα».

Αλλά επειδή είμαστε «αδαείς», θα πρέπει να κάνουμε το εξής ερώτημα στους "ειδικούς": αν η ISIS «δεν έχει να κάνει τίποτα με το Ισλάμ», τότε είμαστε μπροστά σε ένα «τυχαίο» κακό; Και για αυτό το κακό είναι υπεύθυνοι κάποιοι «τρελοί» που εκμεταλλεύονται την θρησκεία, η οποία δεν φταίει. Και αν το κακό είναι «τυχαίο», γιατί άραγε δεν βλέπουμε «τρελούς» Βουδιστές, Ινδουιστές, Σιχ ή Χριστιανούς, να μπαίνουν στον πειρασμό να κόψουν και αυτοί τα κεφάλια των ανθρώπων; Γιατί δεν βλέπουμε μια βουδιστική, ινδουιστική, σιχ ή χριστιανική Boko Haram ή κάτι αντίστοιχο της ISIS;

Την ίδια στιγμή, η ίδια η ISIS έχει δηλώσει δημοσίως ότι το «νέο χαλιφάτο» έχει συσταθεί «για το σκοπό να αναγκαστούν οι άνθρωποι να κάνουν ό, τι απαιτεί από αυτούς η σαρία (νόμος του Αλλάχ)». Αλλά οι δυτικοί «ειδήμονες» ούτε να ακούν τέτοιες κουβέντες.  

[Το ότι ΜΟΝΟ μέσα στο 2014 έχουν γίνει πάνω από 1850 τρομοκρατικές ενέργειες από μουσουλμάνους, ενώ συνολικά, μετά την 11η Σεπτεμβρίου, έχουν πραγματοποιηθεί σε όλο τον κόσμο, 23.920 τρομοκρατικές ενέργειες από πιστούς του Ισλάμ, προφανώς θα είναι "τυχαίο". Ούτε αυτό θα «έχει να κάνει τίποτα με το Ισλάμ»].

«Και τελικά, αν η ISIS δεν είναι ισλαμική, τότε ούτε η Ιερά Εξέταση ήταν καθολική», όπως γράφει σε άρθρο του ο άθεος Jerry Coyne.

Βεβαίως η στάση όλων αυτών των πολύ προσεκτικών «ειδημόνων» αλλάζει ραγδαία, όταν εμφανισθεί κάποιος.. Μπρέιβικ. Εκεί, το κακό δεν είναι «τυχαίο», δεν φταίει ένας «τρελός», ένας μεμονωμένος, ή κάποια ομάδα που τα έχει λίγο «παρερμηνεύσει» τα πράγματα, αλλά γίνεται συστηματική προσπάθεια να συνδεθεί η εγκληματική ή τρομοκρατική πράξη ενός ανθρώπου ή μιας ομάδας, με ολόκληρο τον «χώρο», που μπορεί να είναι γενικά οι «νεοναζί» ή γενικότερα οι «(λευκοί) ρατσιστές» ή ακόμα πιο γενικότερα οι «εθνικιστές». Και από εκεί και πέρα ξεκινά να δουλεύει ασταμάτητα η μηχανή της προπαγάνδας, προσπαθώντας να πείσει τον κόσμο ότι η μόνη λύση για «να σωθεί η κοινωνία» από τον εθνικισμό "που γεννά εγκληματίες", είναι ο «αντιρατσισμός», τουτέστιν η φίμωση και η καταστολή με κάθε τρόπο, όσων αντιτίθενται στις πολυπολιτισμικές κοινωνίες, μέσα στις οποίες βέβαια, (και γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε) καιροφυλακτούν οι επόμενοι κεφαλοκόφτες!!
 ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ