Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Η «Νύχτα Κρυστάλλων» του Κοσσυφοπεδίου


17 Μαρτίου 2004. Οι "προστάτες της ειρήνης" του ΝΑΤΟ έχουν καταλάβει τη σερβική επαρχία του Κοσσυφοπεδίου * για σχεδόν πέντε χρόνια, ύστερα από έναν παράνομο πόλεμο. Στην πράξη, είχαν παραδώσει την επαρχία στον «Απελευθερωτικό  Στρατό του Κοσσόβου» (UCK - αγγλ. KLA) – μια αλβανικής καταγωγής τρομοκρατική οργάνωση που δεχόταν τους επαίνους από την Ουάσιγκτον ότι αγωνιζόταν για τα «ανθρώπινα δικαιώματα και τις αμερικανικές αξίες» (όπως είχε πει ο εβραϊκής καταγωγής γερουσιαστής των Δημοκρατικών ΤζόζεφΛίμπερμαν, στην εφημερίδα Washington Post, στις 28 Απριλίου 1999). Μετά την κατάληψη, ο UCK χωρίστηκε σε πολλαπλές φατρίες οργανωμένου εγκλήματος.



Όταν έσκασε η «είδηση» ότι οι Σέρβοι που είχαν απομείνει – οι οποίοι ζούσαν μέσα σε συρματοπλέγματα και κάτω από την ένοπλη φρουρά του ΝΑΤΟ – είχαν προκαλέσει το θάνατο με πνιγμό τριών παιδιών από την Αλβανία** (μια «συκοφαντία αίματος», όπως αποδείχτηκε), πάνω από 50.000 Αλβανοί ξεκίνησαν ένα γενικευμένο πογκρόμ σε όλη την επαρχία, ένα πογκρόμ που ένας αξιωματούχος του ΝΑΤΟ το συνέκρινε ανοιχτά με τη Νύχτα των Κρυστάλλων.

Για τέσσερις μέρες, το Κοσσυφοπέδιο καίγονταν.

Φωτο: Η Βασιλική του Αγίου Γεωργίου του Μάρτυρα, Πρίζρεν

Τα στρατεύματα του ΝΑΤΟ είτε κρύφτηκαν, είτε παραμέρισαν είτε εκκένωσαν τις πόλεις και τα χωριά από τους Σέρβους, αλλά τα χωριά, τις εκκλησίες και τα μοναστήρια τα άφησαν να καούν. Στο τέλος, 3.870 Σέρβοι και Ρομά εκδιώχθηκαν μόνιμα από τα σπίτια τους, 935 εκ των οποίων πυρπολήθηκαν ή με άλλο τρόπο καταστράφηκαν. Έξι πόλεις και δέκα χωριά βιώσανε «εθνοκάθαρση». Δώδεκα Σέρβοι δολοφονήθηκαν από τον όχλο, ενώ 15 Αλβανοί σκοτώθηκαν όταν τα στρατεύματα του ΝΑΤΟ τελικά ανταπέδωσαν τα πυρά.

Φωτο: Ένας Αλβανός βεβηλώνει τα ερείπια της Βασιλικής του Αγίου Γεωργίου στο Πρίζρεν

Κάνοντας ακόμα μεγαλύτερη την πληγή, τα δυτικά μέσα μαζικής ενημέρωσης πέρασαν στο κοινό τους το μήνυμα ότι το πογκρόμ ήταν «εθνοτικές συγκρούσεις», ενώ οι απολογητές του UCK το ανέφεραν ως επιχείρημα για την επιβράβευση των Αλβανών με την ανεξαρτησία! Αντί να προβεί σε κάποια ενδοσκόπηση, η αυτοκρατορία της USA συνέχισε στο ίδιο μοτίβο εις διπλούν. Το επόμενο έτος, ο ίδιος ο Μπους ο Β΄  δεσμεύτηκε να συνεχίσει την πολιτική του προκατόχου του για τη στήριξη των "Κοσοβάρων". Το ανδρείκελο του ΝΑΤΟ Μάρτι Αχτισάαρι διορίστηκε «μεσολαβητής» για το Κοσσυφοπέδιο και το 2007, πρότεινε την ανεξαρτησία. Η οποία ανακηρύχθηκε το Φεβρουάριο του 2008, ρητώς ενάντια στην εντολή του ΟΗΕ που επέτρεπε την κατοχή του ΝΑΤΟ και την αλβανική προσωρινή κυβέρνηση. Όταν η Σερβία διαμαρτυρήθηκε, το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης έδωσε νομική ισχύ στην απόφαση, μέσω "δικαστικής ταχυδακτυλουργίας".

Φωτο: Τα ερείπια της Ιεράς Μονής Ταξιαρχών, Πρίζρεν 

Ούτε ένα άτομο δεν τιμωρήθηκε ποτέ για τα γεγονότα του Μαρτίου του 2004.

Σκεφτείτε την επόμενη φορά που θα ακούσετε φράσεις όπως "ανθρώπινα δικαιώματα" ή "δημοκρατία" ή "κράτος δικαίου" ή "κυριαρχία και εδαφική ακεραιότητα". Δεν αφορούν τους Σέρβους. Ή την αυτοκρατορία. Σημαίνουν ό, τι εκείνοι που βρίσκονται στην εξουσία λένε ότι σημαίνουν – τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Στο μυαλό τους, ό, τι κάνουν είναι σωστό και το λάθος μπορεί να γίνει μόνο από κάποιον άλλο. Επειδή έχουν δύναμη.

Μέχρι που δεν θα έχουν.

*Η λέξη Κοσσυφοπέδιο προέρχεται από το αρχ. κόσσυφος «κοτσύφι»+πεδίο. Το 1389 έλαβε χώρα πολύνεκρη μάχη με τους Οθωμανούς, ιδιαίτερης σημασίας για την ιστορία, την παράδοση και την εθνική ταυτότητα της Σερβίας.

** Η ιστορία με τα αγόρια αλβανικής καταγωγής που πνίγηκαν στις 16 Μαρτίου στον ποταμό Ιμπάρ, στο χωριό Čabar, κοντά στη σερβική κοινότητα του Ζουμπίν Ποτόκ, «επειδή τους κυνήγησαν οι Σέρβοι με σκυλιά», η οποία έδωσε το έναυσμα στο πογκρόμ κατά του σέρβικου πληθυσμού, εμφανίστηκε σε μια αλβανική εφημερίδα την Τετάρτη, την ίδια ημέρα που ξεκίνησε το Πογκρόμ. Οι αξιωματούχοι της UNMIK – που κατά το παρελθόν ήταν πολύ πρόθυμοι να δεχτούν τα αλβανικά «παράπονα» - αυτή τη φορά εξέδωσαν μια σαφή άρνηση. Δύο αγόρια είχαν πνιγεί, και ένα ακόμη είχε χαθεί, (βρέθηκε ζωντανό μετά) αλλά δεν υπάρχει καμία απολύτως ένδειξη ότι οι Σέρβοι ή οι σκύλοι έπαιξαν κανένα ρόλο στο θάνατό τους. Όπως είπαν πολλοί αξιωματούχοι της UNMIK, αυτό πογκρόμ ήταν προφανώς οργανωμένο και προμελετημένο, και η "ιστορία με τον πνιγμό" ήταν απλώς μια εσκεμμένη αφορμή για την πυροδότηση των γεγονότων που ακολούθησαν, ώστε να υπάρχει και μία δικαιολογία για τους ξένους παρατηρητές. Είχε προηγηθεί δολοφονία του 18χρονου Σέρβου, Jovica Ivić, στο χωριό Čaglavica και θεωρήθηκε ότι τα παιδιά τα κυνήγησαν μέχρι το ποτάμι με οι Σέρβοι ως εκδίκηση για τον θάνατο του Ίβιτς. Ο ισχυρισμός αυτός δεν αποδείχθηκε. Ο εκπρόσωπος της αστυνομίας του ΟΗΕ Νιράι Σινγκ δήλωσε ότι το αγόρι που επέζησε βρισκόταν υπό έντονη πίεση από αλβανόφωνους δημοσιογράφους που του έλεγαν τι έπρεπε να πει. Η εκδοχή των γεγονότων διέφερε από εκείνη των άλλων δύο παιδιών που ήταν επίσης στον ποταμό, δήλωσε ο Singh σε συνέντευξη Τύπου στην Πρίστινα. Είπε ότι υπήρξαν «πολύ σημαντική» ασυνέπειες στις καταθέσεις που έδωσε το παιδί κατά τη διάρκεια δύο χωριστών συνεντεύξεων και μια έλλειψη επιβεβαίωσής της ιστορίας του. "Στην πραγματικότητα, υπάρχει διαφωνία σε πολλά σημεία με άλλα αποδεικτικά στοιχεία," είπε ο Singh. Τα Ηνωμένα Έθνη δεν βρήκαν κανένα αποδεικτικό στοιχείο ότι οι Σέρβοι ήταν υπεύθυνοι για τον πνιγμό των παιδιών από την Αλβανία.
 ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Στοπ στην Τεντενοφοβία !


Η διαμάχη γύρω από Τεντέν μεγαλώνει σαν το μανιτάρι στο τεύχος «Το Μυστηριώδες Άστρο»... Το τελευταίο επεισόδιο στις αντιδράσεις που προκαλεί ο ήρωας του Βέλγου Ερζέ (Hergé), έρχεται από μια αλυσίδα βιβλιοπωλείων στην Γουίνιπεγκ (πρωτεύουσα της Μανιτόμπα στον κεντρικό Καναδά) όπου αποφάσισε την απαγόρευση της πώλησης στην πόλη, του τεύχους «Ο Τεντέν στην Αμερική».


Το άλμπουμ, που αρχικά κυκλοφόρησε το 1932 και επανεκδόθηκε σε μια έγχρωμη εκσυγχρονισμένη έκδοση το 1946, σύμφωνα με αυτούς τους ανθρώπους μεταφέρει «ρατσιστικά στερεότυπα» για τους ινδιάνους. Η δικηγόρος εκπρόσωπος της ινδιάνικης κοινότητας, εξηγεί: «Οι Ινδιάνοι απεικονίζονται ως άγρια ​​και επικίνδυνα πλάσματα, όντα που θα πρέπει να φοβόμαστε». Αυτή η αναπαράσταση των ιθαγενών στον Τεντέν αντικατοπτρίζει, κατά τη γνώμη της, τον «ρατσισμό που υφίστανται σήμερα οι ιθαγενείς Αμερικάνοι».
Στο συγκεκριμένο τεύχος, ο Τεντέν βρίσκεται στο Σικάγο, την περίοδο της ακμής της ποτοαπαγόρευσης και αρχίζει να τα βάζει με τον υπόκοσμο εν γένει και ιδίως με τον περίφημο Αλ Καπόνε (Στο προηγούμενο τεύχος «Ο Τεντέν στο Κονγκό» ο μικρός δημοσιογράφος είχε καταφέρει να διαλύσει ένα δίκτυο λαθρεμπορίου διαμαντιών που είχε οργανωθεί από τον πιο διάσημο γκάγκστερ). Οπλισμένος με το θάρρος του, τη δημοσιογραφική ταυτότητά του και τον σκύλο του Μιλού, ο Τεντέν στη συνέχεια της περιπέτειας, απαγάγεται από ληστές που έχουν μπλεχτεί σε έναν πόλεμο συμμοριών και τελικά καταλήγει στα εδάφη των ερυθρόδερμων.

Με αφετηρία τη σκιά των ουρανοξυστών του Σικάγο, η περιπέτεια συνεχίζεται με τη μορφή γουέστερν, όπου ο νεαρός δημοσιογράφος εγκαταλείπει το συνηθισμένο ύφος ντυσίματος για μια στολή καουμπόη με καρό πουκάμισο, καπέλο, μαντήλι και περίστροφο που θα ζήλευε ο John Wayne. Ένας από τους γκάνγκστερ που κυνηγούν τον Τεντέν πείθει τους Ινδιάνους ότι ο μικρός δημοσιογράφος προσπαθεί να τους απομακρύνει από τη γη τους. Ακολουθεί μια ντουζίνα σελίδες όπου βλέπουμε τον ήρωα του Hergé να παλεύει με τους ιθαγενείς. Ο Τεντέν συλλαμβάνεται. Που είανι το "άγριο"; Ένας λαός υπερασπίζεται τη γη του. Ο κακός της ιστορίας είναι ο Αμερικανός γκάνγκστερ που έσπρωξε τον Τεντέν σε αυτή την παγίδα. Στο τέλος του επεισοδίου βρίσκεται πετρέλαιο στον καταυλισμό των ερυθρόδερμων. Σμήν από επιχειρηματίες τρέχουν να αγοράσουν τη γη. Ένας από αυτούς τους γύπες προσφέρει 25 δολάρια στον αρχηγό ο οποίος αρνείται, και τότε ολόκληρη η φυλή εκδιώκεται βίαια. Βλέπουμε μια ολόκληρη πόλη να χτίζεται στην γη των Ινδιάνων με το πετρέλαιο σε μια νύχτα ... Εδώ βλέπουμε ότι όχι μόνο ο Hergé δεν περιφρονεί τους Ινδιάνους, αλλά μάλλον αποδίδει τον λάθος ρόλο στους άπληστους αποικιοκράτες του πλούτου.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που Τεντέν γίνεται ο στόχος των επαγγελματιών ακτιβιστών της πολιτικής ορθότητας και υπερκινητικών λογοκριτών... Το άλμπουμ «Ο Τεντέν στο Κονγκό»* γίνεται τακτικά ο στόχος των «αγανακτισμένων» για τον υποτιθέμενο «ρατσισμό» του Hergé**, με κωμικοτραγικά χάπενινγκς σε βιβλιοπωλεία. Στο τέλος του 2014, μια τέτοια αγωνιούσα «ομάδα παρέμβασης κατά του ρατσισμού» διοργάνωσαν μια εκδήλωση ενάντια στην περιπέτεια του Τεντέν στο Κονγκό: τα μέλη αυτής της μικρής ομάδας διέρρηξαν το μεγάλο βιβλιοπωλείο Fnac des Halles στο Παρίσι για να κολλήσουν στα τεύχη του Hergé αυτοκόλλητο που έλεγε «είναι τοξικό, έχει ρατσιστικές κορώνες. Μπορεί να επηρεάσει την ψυχική υγεία»!!...

Για να διευκολυνθεί το έργο της αστυνομίας των κόμικ (γιατί σίγουρα θα δημιουργηθεί μια τέτοια...), σας προτείνουμε διάφορες δράσεις για να βοηθήσετε τα άλμπουμ Τεντέν να "συμμορφωθούν πλήρως" με την "πνευματική και ηθική υγεία" της εποχής μας:

- Ξεκινήστε με την πλήρη εξάλειψη του χαρακτήρα του καπετάνιου Haddock, έναν επαίσχυντο μεθυσμένο ναύτη. Η Ένωση εξαρτημένων από το αλκοόλ αξιωματικών του πολεμικού ναυτικού δεν θα ανεχθεί πλέον αυτή την κατάσταση.
- Είναι αναγκαίο να αναθεωρηθεί πλήρως ο χαρακτήρας της Castafiore, η οποία θα μπορούσε να προσβάλει με τον χαρακτήρα της πολλές τραγουδίστριες και τραγουδιστές της όπερας, ιδιαίτερα τους υπέρβαρους.
- Πώς μπορούμε να ανεχτούμε τον μικρο διαολάκο χαρακτήρα του Αμπντουλάχ, ο οποίος τυραννάει κυριολεκτικά Τεντέν σε διάφορα επεισόδια; Αυτή η αρνητική αναπαράσταση ανηλίκων από χώρες της Ανατολικής Ευρώπης θα μπορούσε να οδηγήσει σε ποινική δίωξη.
- Κάτι πρέπει να γίνει με το φανταστικό βαλκανικό λαό της Συλδαβίας, ποτέ δεν ξέρεις ... Κάποιος φανταστικός Συλδαβός θα μπορούσε να υποβάλει μήνυση.
- Και τι γίνεται με την εκπροσώπηση των διδύμων μέσα από το δίδυμο των ντετέκτιβ της συμφοράς Ντυπόν και Ντιπόν;! Μια συμβουλευτική επιτροπή διδύμων θα μπορούσε να υποβάλει μια καταγγελία σχετικά με το θέμα.   
- Και οι κουφοί θα μπορούσαν να νιώσουν προσβεβλημένοι από τον καθηγητή Τρύφωνα Τουρνεσόλ (ή Κάλκιουλους), με το ακουστικό του αυτιού του να είναι πάντα δίπλα στο πιάτο του.

Όταν όλα τα άλμπουμ «καθαριστούν», θα το επαναλάβουμε και πάλι. Θα είναι σύμφωνα με την εκάστοτε εποχή για να μην βλάπτουν κανέναν.

Όλες οι σελίδες θα είναι λευκές ...

* Διάβασε:


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Hello Barbie : Η ανατριχιαστική κούκλα που κατασκοπεύει τα παιδιά ... και τους γονείς τους



Η Hello Barbie, η τελευταία κούκλα της Mattel καταγράφει τις απαντήσεις των παιδιών και στέλνει τις πληροφορίες σε μια βάση δεδομένων μέσω Wi-Fi και Bluetooth. Πρόκειται όπως διαβάζουμε, για την «πρώτη διαδραστική Barbie κούκλα του κόσμου».

Εξοπλισμένη με ένα μικρόφωνο και δυνατότητα σύνδεσης στο Internet, η κούκλα θέτει ερωτήματα στα παιδιά, καταγράφει τις απαντήσεις τους και στέλνει τις πληροφορίες πίσω στους servers της Mattel όπου κατατίθενται και υποβάλλονται σε επεξεργασία από έναν ισχυρό αλγόριθμο.

Η Hello Barbie λειτουργεί καταγράφοντας τη φωνή ενός παιδιού με ένα ενσωματωμένο μικρόφωνο που ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού στην κούκλα. Καθώς η κούκλα "ακούει", οι ηχογραφήσεις ταξιδεύουν μέσω διαδικτύου σε έναν server όπου τα αποσπάσματα της ομιλίας αναγνωρίζονται και επεξεργάζονται. Οι πληροφορίες αυτές χρησιμοποιούνται για να βοηθήσουν στο σχηματισμό απαντήσεων στην Hello Barbie, γράφει η Washington Post.

Σε μια έκθεση παιχνιδιών στη Νέα Υόρκη, εκπρόσωποι της Mattel κατέδειξαν τις δυνατότητες της Hello Barbie.

Στην επίδειξη, η εκπρόσωπος της Mattel κουβεντιάζοντας με την Hello Barbie ανέφερε ότι της άρεσε να είναι πάνω στη σκηνή. Αργότερα, κατά τη συνομιλία, όταν η εκπρόσωπος της Mattel ρώτησε την Hello Barbie τι πρέπει να γίνει όταν μεγαλώσει, η κούκλα απάντησε, "Λοιπόν, μου είπες ότι σου αρέσει να είσαι πάνω στη σκηνή. Ίσως λοιπόν, μια χορεύτρια; Ή μια πολιτικός; Ή πώς μήπως μια χορεύτρια πολιτικός;"


Μια γρήγορη ανασκόπηση της πολιτικής προστασίας της ιδιωτικής ζωής του ToyTalk (υπηρεσία η οποία χειρίζεται την Hello Barbie), αποκαλύπτει ότι οι πληροφορίες που καταγράφονται μπορεί να χρησιμοποιηθούν «για διάφορους λόγους».

«Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε, να μεταγράψουμε και να αποθηκεύσουμε τέτοιες ηχογραφήσεις για την παροχή και τη διατήρηση της Υπηρεσίας την ανάπτυξη, δοκιμή ή βελτίωση της τεχνολογίας Αναγνώρισης Ομιλίας και των αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης, και για άλλη έρευνα και ανάπτυξη ή για εσωτερικούς σκοπούς. Μπορεί να κάνουμε τέτοιες εγγραφές διαθέσιμες στον γονέα κάτοχο του λογαριασμού και να επιτρέπουμε στον γονέα κάτοχο του λογαριασμού να μοιραστεί τις εν λόγω ηχογραφήσεις με τρίτους. Αυτές οι εγγραφές μπορεί να περιέχουν επιπλέον προσωπικές πληροφορίες εάν οι πληροφορίες αυτές παρέχονται στις ηχογραφήσεις, αλλά δεν χρησιμοποιούμε τις προσωπικές πληροφορίες που περιέχονται σε Ηχογραφήσεις για να προσπαθήσουμε να επικοινωνήσει με κάποιον. Παρακαλούμε ανατρέξτε στην ενότητα "Τι είδους πληροφορίες να μοιραστούμε με τρίτους;" για πληροφορίες σχετικά με το πώς αυτές οι πληροφορίες μοιράζονται με τρίτους.

Παρακάτω αναφέρουν: «Χρησιμοποιούμε τις προσωπικές πληροφορίες όπως για παράδειγμα, για να λάβουμε γονική συναίνεση και να δημιουργήσουμε ένα λογαριασμό γονέα, για την παρακολούθηση και την ανάλυση της χρήσης και των τάσεων και για δημογραφικά στοιχεία, καθώς και για να προσωποποιήσουμε και να βελτιώσουμε την υπηρεσία, την τεχνολογία μας και την εμπειρία των χρηστών μας, για την ανάπτυξη, δοκιμή ή τη βελτίωση της τεχνολογίας αναγνώρισης φωνής και των αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης και για άλλους σκοπούς ανάλυσης της έρευνας και για οποιοδήποτε άλλο σκοπό για τον οποίο συλλέγονται οι πληροφορίες, όπως προσδιορίστηκαν κατά τη στιγμή της συλλογής.

Ο κίνδυνος οι πληροφορίες που θα καταγράφονται από την κούκλα να στέλνονται σε αρχές, σε κυβερνήσεις και άλλους φορείς "αν απαιτείται" είναι ορατός. Ειδικός σε θέματα προστασίας της ιδιωτικής ζωής ζήτησε τη διάλυση της κούκλας - η οποία έχει προγραμματιστεί να είναι διαθέσιμη στα καταστήματα το φθινόπωρο, ακριβώς στην ώρα για τα Χριστούγεννα.

«Αν είχα ένα μικρό παιδί, θα ανησυχούσα πολύ ότι οι προσωπικές συνομιλίες του παιδιού μου με την κούκλα θα καταγράφονταν και θα αναλύονταν", δήλωσε η Angela Campbell, πανεπιστημιακός σύμβουλος στο Κέντρο Ιδιωτικότητας και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Τζορτζτάουν. «Τα παιδιά εμπιστεύονται τις κούκλες τους», είπε. «Όταν τα παιδιά έχουν συνομιλίες με τις κούκλες και τα λούτρινα ζωάκιά τους, παίζουν, και αποκαλύπτουν πολλά για τον εαυτό τους». - Op cit. Washington Post.

Ενώ οι άνθρωποι στην Mattel διαβεβαιώνουν ότι οι πληροφορίες που συλλέγονται θα χρησιμοποιηθούν μόνο για την «βελτίωση του προϊόντος», είναι προφανές ότι η Hello Barbie θα μπορούσε εύκολα να υποκλαπεί από κάθε είδους οργανισμό, όπως η NSA.

Τα παιδιά συχνά εμπιστεύονται τις πιο ιδιωτικές σκέψεις τους στην αγαπημένη τους κούκλα. Το να γίνεται εκμετάλλευση της παιδικής ψυχής ώστε να καταγράφονται αυτές οι σκέψεις και να στέλνονται στον διακομιστή μιας Mega-Corporation είναι ανατριχιαστικό. Είναι ένα ακόμη βήμα στην ανάδειξη μιας κοινωνίας όπου όλα ακούγονται και όλα καταγράφονται. Μιας κοινωνίας Big Brother.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

O βυζαντινός αυτοκράτορας Κωνσταντίνος Ζ΄ για τα έθνη, τους ξένους και τις επιμειξίες



O Κωνσταντίνος Ζ΄ Πορφυρογέννητος, γιος του αυτοκράτορα Λέοντος ΣΤ΄ του Σοφού, ήταν αυτοκράτορας της βυζαντινής αυτοκρατορίας τον δέκατο αιώνα (905-959 μ.Χ.). Ήταν μέλος της Μακεδονικής δυναστείας, μιας δυναστείας με πολύ ικανούς αυτοκράτορες που σταθεροποίησαν και επέκτειναν τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία, δίνοντάς της νέα ώθηση μετά από τρεις αιώνες συρρίκνωσης των συνόρων της μετά τις κατακτήσεις του Ιουστινιανού. Ο Κωνσταντίνος Ζ΄ ήταν ο τέταρτος αυτοκράτορας της Μακεδονικής δυναστείας και λόγω του γεγονότος ότι πέρασε ένα μεγάλο μέρος της βασιλείας του ως συν-αυτοκράτορας, δεν ήταν ιδιαίτερα ισχυρός στην εκτελεστική εξουσία. Ήταν ωστόσο, ένας πολύ εξειδικευμένος διαχειριστής της και συχνά αναφέρεται ως «o λόγιος αυτοκράτορας», καθώς συνέλεξε και έγγραψε βιβλία, ενίσχυσε τις τέχνες, νοιάστηκε πολύ για την παιδεία του λαού και δη για την ανώτατη, έδινε μάλιστα και επίδομα στους φτωχούς φοιτητές και διέσωσε πολλά έργα του αρχαίου ελληνικού λόγου. Μια από τις μεγαλύτερες κληρονομιές του είναι το βιβλίο του “De Administrando Imperio” («Περί της Διοίκησης της Αυτοκρατορίας»), που γράφτηκε με την πρόθεση να δώσει στον γιο του Ρωμανό έναν οδηγό για το πώς να διοικήσει την αυτοκρατορία, τόσο όσον αφορά το εσωτερικό όσο και το εξωτερικό. Μετά από ένα μεγάλο τμήμα που περιγράφει την ιστορία πολλών από τα έθνη γύρω από τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία, ο Κωνσταντίνος Ζ΄ επισημάνει την κακή κατάληξη και την κηλιδωμένη κληρονομιά αυτών των αυτοκρατόρων που παραβίασαν τους κοσμικούς  και τους θρησκευτικούς νόμους και έθιμα στις σχέσεις τους με τους ξένους.

Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Ζ΄, υπήρχαν τρία θανάσιμα αμαρτήματα που ένας βυζαντινός αυτοκράτορας μπορούσε να διαπράξει σε σχέση με τους ξένους λαούς.

1. να υπεξαιρέσει τα άμφια και τα κοσμήματα του Πατριάρχη, όπως με το να τα δώσει ως πολεμικές παραχωρήσεις ή να τα χρησιμοποιήσει για λόγους κοσμικούς για να εντυπωσιάσει τους αλλοδαπούς,
2. να δώσει το μυστικό του ελληνικού υγρού πυρός ή να επιτρέψει να κατασκευαστεί σε οποιαδήποτε πόλη που δεν είναι Χριστιανική,
3. να παντρευτεί ή να δώσει τον γιο του ή την κόρη του να παντρευτεί έναν αλλοδαπό, εκτός από τους Φράγκους, ιδιαίτερα ειδωλολάτρες του βορά ή μουσουλμάνους της ανατολής

Σε κάποιο σημείο, ο Κωνσταντίνος Ζ΄ μιλά για έναν αυτοκράτορα που παραβίασε τους νόμους αυτούς και πώς του ήρθε ένα κακό τέλος και κηλίδωσε την κληρονομιά του. Αυτό που είναι πραγματικά ενδιαφέρον είναι ότι συνδέει το 3 με το 1. Ο Κωνσταντίνος Ζ΄ υποστηρίζει ότι ο Λέων IV παντρεύτηκε μια Χαζάρα, ενώ κοσμικές πηγές λένε ότι ο πατέρας του παντρεύτηκε μια Χαζάρα, καθιστώντας τον Λέοντα Δ΄ μισό-Χαζάρο. Είτε έτσι είτε αλλιώς, η επιρροή των Χαζάρων οδήγησε τον Λέοντα Δ΄  να άρπαξε ένα από τα κοσμήματα του Πατριάρχη από την Αγία Σοφία χωρίς άδεια και να το θέσει στο μέτωπό του σαν στέμμα, και τότε χτυπήθηκε από μια ασθένεια που τον σκότωσε τελικά. Ο Κωνσταντίνος Ζ΄ είναι σαφής: Η μίξη με ξένο οδηγεί σε θρησκευτική αμαρτία. Σημειώνεται ότι σε κάθε περίπτωση η πριγκίπισσα των Χαζάρων ειπώθηκε ότι είχε βαφτιστεί ορθόδοξη, αλλά αυτό δεν άλλαξε τίποτα. Ο Κωνσταντίνος Ζ΄ το θεωρούσε αυτό "επαρκή προειδοποίηση για να συγκρατήσει όποιον που είναι διατεθειμένος να μιμηθεί τις κακές πράξεις του."

Για να συνοψίσει την αρχή αυτή, ο Κωνσταντίνος Ζ΄ γράφει:

«Επειδή κάθε έθνος έχει διαφορετικά έθιμα και αποκλίνοντες νόμους και θεσμούς, οφείλει να εδραιώσει εκείνα τα πράγματα που είναι κατάλληλα για αυτό, και θα πρέπει να γίνονται και να ενεργούνται μέσα στο ίδιο έθνος οι σύνδεσμοι για την συντήρηση της ζωής του. Γιατί ακριβώς όπως κάθε ζώο με την δική του ράτσα ζευγαρώνει, γι’ αυτό είναι σωστό κάθε έθνος να παντρεύεται και να συνοικεί όχι με εκείνους από άλλες φυλές και γλώσσες, αλλά από την ίδια φυλή και γλώσσα. Γιατί εκ τούτου προκύπτει φυσικά η αρμονία της σκέψης (ομοφρονία) και η επικοινωνία μεταξύ τους και η φιλική συναναστροφή και η συμβίωση. Αλλά τα ξένα έθιμα και οι διαφορετικοί νόμοι είναι πιθανό, αντιθέτως, να προκαλέσουν έχθρες και έριδες και μίση και διαφωνίες, οι οποίες τείνουν να μην γεννήσουν φιλία και σύνδεση, αλλά έχθρα και διαίρεση».

«Έκαστον γαρ έθνος διάφορα έχον έθη και διαλλάττοντας νόμους τε και θεσμούς οφείλει τα οικεία κρατύνειν και από του αυτού έθνους τας προς ανάκρασιν βίου κοινωνίας ποιείσθαι και ενεργείν. Ώσπερ γαρ έκαστον ζώον μετά των ομογενών τας μίξεις εργάζεται, ούτω και έκαστον έθνος ουκ εξ αλλοφύλων και αλλογλώσσων, αλλ’ εκ των ομογενών τε και ομοφώνων τα συνοικέσια των γάμων ποιείσθαι καθέστηκεν δίκαιον».

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΙΟΝ ΑΥΤΟΥ ΡΩΜΑΝΟΝ, 13–29
«Εάν ποτέ κανένα έθνος απ’ τα άπιστα τούτα και άτιμα βόρεια φύλα ζητήσει να συμπεθεριάσει με τον βασιλέα των Ρωμαίων και ή να κάμουν νύφη την θυγατέρα του ή να δώσουν δικιά τους θυγατέρα για να γίνει γυναίκα του βασιλέως ή του διαδόχου, πρέπει με τέτοια λόγια συ και τούτη την παράλογη αξίωσή τους να αποκρούσεις, λέγοντας ότι: «Και γι’ αυτή την υπόθεση παραγγελία και διαταγή φοβερή και ξεκάθαρη του μεγάλου και αγίου Κωνσταντίνου έχει γραφή στην ιερή τράπεζα της οικουμενικής των Χριστιανών εκκλησίας της Αγίας Σοφίας, να μη συμπεθεριάσει ποτέ ο βασιλεύς των Ρωμαίων με έθνος που διατηρεί διαφορετικά και ξένα έθιμα από τον Ρωμαϊκό χαρακτήρα και μάλιστα με αλλόπιστο και αβάπτιστο, παρά μόνο με τους Φράγκους, διότι μονάχα αυτούς εξαίρεσε ο μέγας εκείνος άνδρας, ο άγιος Κωνσταντίνος, γιατί κι αυτός από την γέννησή του βαστούσε από κείνα τα μέρη, εξ αιτίας του ότι υπήρχε μεγάλη συγγένεια και επιμιξία ανάμεσα στους Φράγκους και στους Ρωμαίους. Και γιατί προέτρεψε μόνο μ’ αυτούς να κάνουν ανταλλαγές γάμων οι βασιλείς των Ρωμαίων; Εξ αιτίας της προγονικής λαμπρότητος και ευγενείας των μερών και φυλών εκείνων. Με οποιοδήποτε δε άλλο έθνος να μη μπορούν να κάμουν τούτο, αλλά κείνος που θα τολμούσε να το κάμει να κρίνεται άγνωστος στις Χριστιανικές τάξεις και να παραδίδεται στο ανάθεμα, σαν παραβάτης των πατρικών εντολών και βασιλικών θεσμών».

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή (κι εδώ)

Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

Πατήρ Αρσένιος Βλιαγκόφτης: «Λέμε ΟΧΙ στην Κάρτα φακελώματος του Πολίτη»




Μια παλαιότερη εκπομπή για το ίδιο θέμα εδώ


Ο π. Αρσένιος Βλιαγκόφτης (γεν. στην Κοζάνη 1956), Δρ. Θεολογίας - Πτ. Φιλοσοφίας και συγγραφέας, είναι σύμβουλος εκδόσεως του αξιόλογου και μαχητικού περιοδικού «Παρακαταθήκη». Είναι επίσης πρόεδρος του Πνευματικού Συμβουλίου της «Πρωτοβουλίας Γονέων Βορείου Ελλάδος για την προστασία του Ελληνορθοδόξου Πολιτισμού της Οικογένειας και του Ατόμου», ενώ έχει κάνει αρκετές κατατοπιστικές ομιλίες σχετικά με την παγκοσμιοποίηση, τη Νέα Εποχή, το ηλεκτρονικό φακέλωμα και τις αιρέσεις, θέματα για τα οποία έχει γράψει  αξιόλογα βιβλία. Εγκαταβιώνει ως μοναχός στην Ιερά Μονή Οσίου Αρσενίου στο Βατοπαίδι της Χαλκιδικής. Δες σχετικά εδώ, εδώ κι εδώ.

Γνωριμία με την S.O.C.A. (Stomp Out Child Abuse)



Συνέντευξη στον Craig Fitzgerald (National Anarchist Tribal Alliance of New York)

Συστήσου μας

Είμαι ο Dennis, ο συν-ιδρυτής της S.O.C.A. (Stomp Out Child Abuse). Είμαστε μια οργάνωση άμεσης δράσης της οποίας σκοπός είναι η ευαισθητοποίηση κατά της παιδικής κακοποίησης και παρενόχλησης.

Πώς ξεκίνησε η οργάνωση; Ποιοι είναι οι ιδρυτές, και πότε ξεκίνησε αυτό το έργο;

Ξεκινήσαμε τον Σεπτέμβριο του 2014 από την ανάγκη να φέρουμε μια δυνατή φωνή για τα παιδιά. Φαίνεται σαν η κακοποίηση και η παρενόχληση να είναι ένα βρώμικο μικρό μυστικό της κοινωνίας που κανείς δεν θέλει πραγματικά να μιλήσει. Εγώ & ο Kel, οι 2 ιδρυτές αυτής της ομάδας, αποφασίσαμε ότι ήρθε η ώρα για μια σοβαρή αλλαγή ... όχι μόνο από την κοινωνία αλλά και από την αδυναμία να έρθει στο φως η καταδίκη / προστατευτική επιτήρηση / πρόωρη απελευθέρωση αυτών των παραβατών.

Περιγράψτε μας τις μεθόδους και τους τρόπους δράσης της SOCA. Πώς ακριβώς η  οργάνωση βοηθά τα θύματα κακοποίησης παιδιών;

Οι μέθοδοί μας ποικίλουν. Κολλάμε αφίσες κοντά σε σχολεία συμβουλεύοντας για το πώς πολλοί αναγνωρισμένοι δράστες σεξουαλικών εγκλημάτων βρίσκονται στην περιοχή, δίνουμε ρούχα σε τοπικές στέγες για κακοποιημένα παιδιά και μόλις έχουμε κάνει παραγγελία για δωρεάν κιτ λήψης δακτυλικών αποτυπωμάτων που θα μοιραστούν σε οικογένειες. Οργανώνουμε επίσης, εράνους για στέγες κακοποίησης και για άλλες ομάδες που βοηθούν με τη παροχή συμβουλών σε θύματα σεξουαλικής κακοποίησης. Όσον αφορά την παροχή βοήθειας στα θύματα, προσφερόμαστε να βοηθήσουμε τα θύματα, με οποιονδήποτε τρόπο χρειαστεί. Κάνουμε τα πάντα, από να τα βοηθήσουμε να εντοπίσουν κατάλληλες υπηρεσίες παροχής συμβουλών μέχρι να τα συνοδεύσουμε στο δικαστήριο και τα διδάσκουμε αυτοάμυνα για να βοηθηθεί η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στον εαυτό τους και δείχνοντάς τους ότι υπάρχουν άνθρωποι σε αυτόν τον κόσμο που δεν φοβούνται αυτούς που επιτίθενται σε παιδιά και γυναίκες.

Ποιες είναι μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της SOCA, κατά τη γνώμη σας;

Για μένα, θεωρώ ότι οποιαδήποτε βοήθεια παρέχουμε στα θύματα είναι μια επιτυχία. Το πιο σημαντικό για μένα είναι τα θύματα να ζητήσουν βοήθεια. Είναι αποδεδειγμένο ότι το να ανοιχτεί και να μιλήσει ένα θύμα για την κακοποίηση μπορεί να είναι εξίσου τραυματικό, όπως το ίδιο το πραγματικό έγκλημα. Είναι σημαντικό να ανοιχτεί επιτέλους και να βρει το θάρρος να μιλήσει και να έχει την δυνατότητα να βρει τη βοήθεια που χρειάζεται, πριν αφήσει αυτό να το καταστρέψει από μέσα του.

Ποια είναι η γνώμη σου για κρατικές υπηρεσίες, όπως η Υπηρεσία Προστασίας Παιδιού (CPS); Μήπως αυτές οι κρατικές οργανώσεις προκαλούν περισσότερο κακό παρά καλό;

Η CPS έχει αποδειχθεί ότι είναι μια περισσότερο μια επιχείρηση και λιγότερο ένας οργανισμός που προστατεύει τα παιδιά. Το μόνο που έχει να κάνει κάποιος είναι να κάνει μια απλή αναζήτηση για να βρει την μια ιστορία τρόμου μετά την άλλη.

Ποιος νομίζεις ότι πρέπει να είναι ο ρόλος των εθελοντών και οι προσπάθειες της κοινότητας κατά της παιδικής κακοποίησης; Πιστεύεις ότι τέτοιες προσπάθειες μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικές από τα γραφειοκρατικά κρατικά προγράμματα;

Πιστεύω ανεπιφύλακτα ότι ο ακτιβισμός βάσης καταφέρνει πολύ περισσότερο από οποιοδήποτε πρόγραμμα που ασχολείται με τη γραφειοκρατία. Σε οποιοδήποτε είδος  κυβερνητικής συμμετοχής, υπάρχει γραφειοκρατία, πολιτική, ευνοιοκρατία, νεποτισμός και πρέπει να δοθεί έγκριση από 50 άτομα και ένα νομικό τμήμα που απλώς λέει ένα γεια σε κάποιον ... πόσο μάλλον να προσφέρουν πραγματικά σε βοήθεια.

Με βάση τις γνώσεις και την εμπειρία σου, ποιο ρόλο παίζει η παγκόσμια ελίτ (π.χ. στην πολιτική, στον επιχειρηματικό τομέα, στην θρησκεία κ.α.) στην εκμετάλλευση των παιδιών, στα κυκλώματα εμπορίας ανθρώπων, καθώς και σε άλλες λειτουργίες συστηματικής κακοποίησης;

Με βάση αυτά που έχουν έρθει στο φως, θα έλεγα ότι η σεξουαλική κακοποίηση και τα βασανιστήρια είναι πιο διαδεδομένα από ότι οι άνθρωποι πιστεύουν. Όποιος το διαβάζει αυτό και έχει αμφιβολίες, ας πάει στο youtube και ας κοιτάξτε το ντοκιμαντέρ για το δίκτυο παιδεραστών Franklin / Boys Town και θα αηδιάσει. Αν κανείς δεν το έχει ακούσει, στα μέλη της βασιλικής οικογένειας της Αγγλίας έχουν απαγγελθεί κατηγορίες από ένα παγκόσμιο δικαστήριο για βιασμούς / βασανιστήρια / τελετουργική δολοφονία παιδιών. Ο πρίγκιπας Ανδρέας αποκαλύφθηκε ότι προσέλκυσε μια 15χρονη σκλάβα του σεξ η οποία έδωσε τις φορές / ημερομηνίες / τόπους, και ο προαγωγό της έχει ήδη καταδικαστεί. Στο Χόλιγουντ τα παιδιά θύματα σεξουαλικής κακοποίησης από διάσημους και πλούσιους τώρα να βγαίνουν από τις σκιές και έρχονται αντιμέτωποι με τους κακοποιούς ... .ΚΑΙ υπάρχουν καταδικαστικές αποφάσεις. Η μόνη διαφορά μεταξύ αυτών των ελίτ και των "κανονικών" παιδεραστών είναι το ποσό των χρημάτων και οι δικηγόροι που έχουν για την προστασία τους, που τους κάνει να μένουν έξω από τα δικαστήρια και να απειλούν τα θύματα. Θεού θέλοντος, όλοι όσοι κυνηγάνε παιδιά θα εκτεθούν και θα αποδοθεί δικαιοσύνη.

Πώς έχει ανταποκριθεί το ευρύ κοινό στην αποστολή και το έργο της SOCA;

Η SOCA έχει γνωρίσει ένα απίστευτο μεγάλο ποσοστό θετικών απαντήσεων στην παρουσία της. Από bikers και punks με δερμάτινα μέχρι «καθωσπρέπει» ανθρώπους, οικογένειες μαμάδες / μπαμπάδες, παππούδες και γιαγιάδες, οι άνθρωποι μας έχουν προσεγγίσει για να μάθουν ποιοι είμαστε και τι ζητάμε. Μόλις τους εξηγούμε, οι απαντήσεις ποικίλλουν από χειραψίες / αγκαλιές, μας ζητάνε κάρτες που θα μπορούσαν να μοιράσουν σε ανθρώπους που ξέρουν. Εμείς δεν δεχόμαστε εύκολα άτομα που προσπαθούν να μας δωρίσουν χρήματα, αρνούμαστε κάθε φορά. Σκοπός μας δεν είναι να μαζέψουμε χρήματα, είναι να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση και να δώσουμε στους ανθρώπους κίνητρα για να βοηθήσουν να γίνει μια αλλαγή. Υπάρχουν ένα εκατομμύριο άλλες ομάδες που θα ωφεληθούν από δωρεές περισσότερο από ό, τι εμείς και προσφέρουν θεραπευτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Έχουμε ακούσει ότι η οργάνωση RASH (Red Anarchist Skinheads), αντιμετωπίζουν τη SOCA με αντίδραση. Μπορείς να μας περιγράψεις την κριτική τους και να εξηγήσεις τις επιπτώσεις αυτής της διαμάχης;

Η κατάσταση με την RASH είναι αηδιαστική και γελοία. Πριν από μερικές εβδομάδες, πολλά από τα μέλη μας άρχισαν να προσεγγίζονται από ανθρώπους που γνώριζαν αυτούς τους διανοητικά ανεπαρκείς wannabes. Η κατανόησή μου είναι ότι η RASH υπερασπίζεται την παιδεραστία και τους παιδεραστές και ισχυρίζονται ότι εμείς τα βάζουμε μαζί τους και ότι είμαστε «στο βασίλειό τους». Την ίδια μέρα, λάβαμε προειδοποίηση ότι ανά πάσα στιγμή αν η RASH δει κάποιον να φοράει ένα σήμα της SOCA, θα του επιτεθεί και θα του αφαιρέσει το σήμα. Η SOCA δεν έχει πολιτικές ή θρησκευτικές απόψεις ως οργάνωση. Έχουμε μέλη από όλες τις πολιτικές απόψεις και θρησκείες που κυμαίνονται από χριστιανούς / σατανιστές / Asatru / βουδιστές / άθεους. Ξέρω ότι μόλις η θρησκεία και η πολιτική παραμεριστούν, θα μπορούμε να επιτύχουμε κάτι που έχουμε βάλει στο μυαλό μας. Η RASH, από την άλλη πλευρά, είναι κολλημένοι αριστεροί που πιστεύουν σε μια άρρωστη και κατεστραμμένη ιδεολογία που έχει σκοτώσει 50 εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο από την ίδρυσή της. Θα ήθελαν να δουν όποιον δεν συμφωνεί μαζί τους νεκρό και επιδίδονται σε επιθέσει σε ανθρώπους που δεν συμφωνούν μαζί τους. Είδα κάποτε ένα μέλος της RASH να επιτίθεται σε έναν ηλικιωμένο οδηγό φορτηγού επειδή φορούσε ένα "ναζιστικό καπέλο" ... Το «ναζιστικό καπέλο» ήταν ένα στρατιωτικό καπέλο βετεράνου. Οποιοσδήποτε μπορεί να σκεφτεί ή να πιστεύει σε ό, τι του αρέσει, αυτό είναι που κάνει την Αμερική μεγάλη ... αλλά όταν μιλάμε για επιθέσεις σε ανθρώπους των οποίων μοναδικός σκοπός είναι να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση έναντι της κακοποίησης των παιδιών και να βοηθήσει τα θύματα της, με κάνει να αρχίζω να αναρωτιέμαι ποιος είναι ο πραγματικός τους σκοπός. Λυπάμαι που μίλησα τόσο πολύ για αυτούς τους γελοίους. Δεν αξίζει.

Πώς μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να συμμετέχουν στον οργανισμό σας ή να βοηθήσουν τον σκοπό σας;

Οι δύο ευκολότεροι τρόποι είναι οι εξής: Εντοπίστε το SOCA Family group στο Facebook και αφήστε ένα μήνυμα ή πάτε στην ιστοσελίδα μας, όπου μπορείτε να εντοπίσετε το πιο κοντινό παράρτημά μας.

Τι άλλο θα θέλατε να προσθέσετε;

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για το χρόνο που αφιερώσατε για να μας πάρετε συνέντευξη και να μας βοηθήσετε να περάσουμε το μήνυμά μας προς τα έξω. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όσους σε όλον τον κόσμο που παλεύουν για την προστασία των παιδιών και θέλουν να δουν τις σεξουαλικές επιθέσεις να είναι ένα πράγμα του παρελθόντος. Θα ήθελα να επικροτήσω τον καθένα που μπορεί να κοιτάξει την άσχημη αλήθεια κατάματα και να αντιμετωπίσει την πρόκληση της δικής του αλλαγής. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τις ακόλουθες επιχειρήσεις που μας βοηθάνε: τον Hubie & την Hooligan Street Merch και τον Dave & την NeverSurrender Records. Και κάτι τελευταίο. Μέσα στις επόμενες 90 ημέρες, θα κυκλοφορήσει ένα διπλό CD από συγκροτήματα από όλο τον κόσμο που στηρίζουν την αποστολή μας. Από πανκ και oi και hardcore. Κάθε δεκάρα θα πάει σε μία ομάδα που ονομάζεται Safe Horizon που κάνει πραγματικά καταπληκτική δουλειά.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή