"Η Κόλαση είναι μια δημοκρατία. Ο Παράδεισος είναι ένα βασίλειο". - Άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης
Του Dean W. Arnold (Soul of East) / ΚΟ
«Γάμος» ομοφυλοφίλων. Έκτρωση και βρεφοκτονία κατά εκατομμύρια.
Ξεδιάντροπες αποκρυφιστικές εικόνες στις τελετές έναρξης των Ολυμπιακών αγώνων,
των βραβείων Grammy,
και Όσκαρ. Προπαγάνδα σοδομισμού στα παιδιά μας ακόμα και στην ηλικία των πέντε
ετών στα δημόσια σχολεία. Μνημεία στον Σατανά σε δημόσιους χώρους. Το πολιτικό
σώμα φαίνεται να έχει τρελαθεί.
Μεγαλώσαμε με ιστορίες για το πόσο τρομεροί τύραννοι ήταν οι
βασιλιάδες. Αλλά μήπως αυτό δικαιολογεί την κατάργηση της μοναρχίας σε γενικές
γραμμές; Τα επιχειρήματα πίσω από τις επαναστάσεις που γίνονται για να
ανατρέψουν ακόμη και να σκοτώνουν βασιλιάδες-είναι άραγε από την Βίβλο, ή μήπως
προέρχονται από διαφορετική πηγή;
Δεν γράφω αυτό το άρθρο περιμένοντας να πείσω πολλούς
ανθρώπους να γίνουν φιλο-μοναρχικοί. Ούτε εγώ είμαι, τουλάχιστον όχι ακόμα.
Ωστόσο, ο μοναρχισμός είναι μια έννοια ακόμα ζωντανή στους κύκλους της
Ανατολικής Ορθοδοξίας, της οποίας είμαι μέλος. Εξαιτίας αυτού του γεγονότος,
και λόγω του τρόπου που έχει πτωχεύσει το σημερινό μας πολιτικό σύστημα, είμαι
πρόθυμος να εξετάσω την ιδέα, θεωρώντας ότι οι Χριστιανοί βασίζουν τις
πεποιθήσεις τους στην Αγία Γραφή.
Η ιδέα της μοναρχίας δεν είναι τόσο τραβηγμένη. Μερικά
χρόνια πριν, τα μέλη του κοινοβουλίου της Δημοκρατίας της Γεωργίας συζήτησαν
την επιστροφή στη μοναρχία. "Είμαι υπέρ μιας κοινοβουλευτικής δημοκρατίας.
Είμαι, επίσης, υπέρ της δυνατότητας αποκατάστασης της συνταγματικής μοναρχίας
εδώ", δήλωσε ο αρχηγός του Φιλελεύθερου Κόμματος Κόκα Γκαμσακχούρντια.
Τα σχόλιά του ήρθαν ως απάντηση στην έκκληση του Γεωργιανού Πατριάρχη
για αποκατάσταση του βασιλιά τους τον Νοέμβριο του 2013: «Η δυναστεία Bagrationi τερματίστηκε το
1801, και από τότε ο γεωργιανός λαός έχει καλλιεργήσει ένα όνειρο για την
αποκατάσταση της αρχαίας, θεϊκά ευλογημένης δυναστείας», είχε δηλώσει.
Σύμφωνα με μια δημοσκόπηση εκείνης της εποχής στη Ρωσία, το 28
τοις εκατό των πολιτών θα ήθελαν να δουν την επιστροφή του τσάρου. Ένα πρώην
μέλος του Κοινοβουλίου σχημάτισε ένα μοναρχικό Κόμμα το 2012.
Ανεξάρτητα από το πόσο ρεαλιστική η ιδέα μπορεί να είναι,
όλοι οι Χριστιανοί θα πρέπει να ενδιαφέρονται για αυτό που λέει η Αγία Γραφή
για το θέμα.
Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ αναγνωρίζει ρητά τη μοναρχία. Πουθενά δεν το
εγκρίνει, ούτε καν αναφέρει ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ.
Δεδομένου ότι η Καινή Διαθήκη ερμηνεύει την Παλαιά, ας
ξεκινήσουμε από εκεί:
«Ως εκ τούτου, υποταχθείτε σε κάθε ανθρώπινο διάταγμα για
χάρη του Κυρίου, είτε σε βασιλιά ως υπερέχοντα, είτε σε ηγεμόνες, ως σε
εκείνους που αποστέλλονται από Αυτόν για την τιμωρία των κακοποιών και για τον
έπαινο εκείνων που κάνουν το καλό» (Α’ Πέτρου 2: 13-14)
«Όλους να τιμάτε. Την αδελφότητα να αγαπάτε. Τον Θεό να φοβάσθε.
Τον βασιλιά να τιμάτε». (Α 'Πέτρου 2:17)
Σε όλη την Καινή Διαθήκη, ο Ιησούς αναφέρεται ως «Βασιλιάς» και «Βασιλεύς των βασιλέων». Δεν αναφέρεται ως πρόεδρος, πρωθυπουργός,
εκπρόσωπος ή κάποιος ηγέτης -- διακοσμητικό στοιχείο.
Ο Ιησούς και οι Απόστολοι ήξεραν για τη δημοκρατία. Σύμφωνα
με τον π. Joseph Gleason ορθόδοξος ιερέας από την Omaha του Iliniois:
«Στην Καινή Διαθήκη, πολλοί άνθρωποι μιλούσαν ελληνικά, και ολόκληρη η Ρωμαϊκή
Αυτοκρατορία ήταν βαθιά επηρεασμένη από την ελληνική κουλτούρα, η οποία ήδη γνώριζε
την δημοκρατία για πάνω από 500 χρόνια. Ωστόσο, ο Ιησούς και οι απόστολοι ποτέ
δεν πρότειναν ότι θα έπρεπε να αντικαταστήσουμε τις μοναρχίες με δημοκρατίες (ή
με οποιαδήποτε άλλη μορφή διακυβέρνησης)».
Οι πρώτοι χριστιανοί αψήφησαν τα διατάγματα της Ρώμης, αλλά
ποτέ δεν εξεγέρθηκαν ή ζήτησαν την απομάκρυνση του αυτοκράτορα.
Ο Gleason
παρέχει μια ωραία (αντιπροσωπευτική) λίστα των απόψεων της Παλαιάς Διαθήκης για
τον μοναρχισμό:
Στο Γένεση 14, ο βασιλιάς Μελχισεδέκ εκτελεί προφητικά μια πρωτο-Ευχαριστία,
ευλογώντας τον Αβραάμ με ψωμί και κρασί.
Στο Γένεση 17 ο Θεός υπόσχεται να ευλογήσει τον Αβραάμ με
βασιλιάδες ως απογόνους.
Στο Γένεση 35 ο Θεός υπόσχεται να ευλογήσει τον Ιακώβ με
βασιλιάδες ως απογόνους.
Στο Γένεση 49 ο Θεός υπόσχεται ότι οι βασιλιάδες του Ισραήλ
θα έρχονται από τη φυλή του Ιούδα.
Όταν οι βασιλιάδες του Ισραήλ ήταν πολύ καλοί, η Αγία Γραφή
ποτέ δεν υποδηλώνει ότι ήταν «αρκετά καλοί για να καταργήσουν την μοναρχία και
να δημιουργήσουν κάποια καλύτερη μορφή διακυβέρνησης».
Ομοίως, όταν οι βασιλιάδες του Ισραήλ ήταν πολύ πονηροί, η
Αγία Γραφή ποτέ δεν υποδηλώνει ότι «το ότι ήταν βασιλιάδες» ήταν μέρος της
αμαρτίας τους.
Στις Παροιμίες 24:21 λέει: «Να φοβάσαι τον Κύριο και τον βασιλιά,
γιε μου, και μην έχεις κοινωνία με στασιαστές».
Ο π. John Whiteford,
ορθόδοξος ιερέας στο Τέξας, συνοψίζει σε ένα εξαιρετικό άρθρο το θέμα αυτό:
"Έτσι θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει ότι η πιο ιδανική μορφή
διακυβέρνησης είναι μια θεοκρατία, αλλά η ιστορία του Ισραήλ απέδειξε ότι μια
τέτοια θεοκρατία λειτούργησε καλά για το λαό μόνο όταν έδειχνε ζήλο να πειθαρχήσει
στον Θεό, κάτι το οποίο πολύ σπάνια συνέβαινε. Έτσι η μοναρχία είναι ίσως το
δεύτερο καλύτερο σύστημα διακυβέρνησης, αλλά όχι κάποιο χωρίς προβλήματα ...
γιατί η μοναρχία για να λειτουργήσει καλά, θα πρέπει να έχει έναν βασιλιά που να
είναι ευσεβής».
Οι πρώτοι Πατέρες της Εκκλησίας υποστήριξαν τη μοναρχία.
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, οι Χριστιανοί των πρώτων
αιώνων ήξεραν τα πάντα για τη δημοκρατία. Αλλά ποτέ δεν την εγκρίνανε ως επιλογή.
«Η Μοναρχία είναι ανώτερη από κάθε άλλο σύνταγμα και μορφή
διακυβέρνησης. Γιατί η πολυαρχία, όπου ο καθένας ανταγωνίζεται επί ίσοις όροις,
είναι πραγματικά αναρχία και διχόνοια».
– Ευσέβειος Καισαρείας (4ος αιώνας)
«Οι τρεις πιο αρχαίες απόψεις για το Θεό είναι η αθεΐα (ή
αναρχία), ο πολυθεϊσμός (ή πολυαρχία) και ο μονοθεϊσμός (ή μοναρχία). Τα παιδιά
στην Ελλάδα έπαιζαν με τα δύο πρώτα. Ας τους αφήσουμε στα παιχνίδια τους. Γιατί
η αναρχία είναι διαταραχή: και η πολυαρχία συνεπάγεται την κομματική διαίρεση,
και ως εκ τούτου, αναρχία και αταξία. Και τα δύο αυτά οδηγούν στην ίδια
κατεύθυνση – στην διαταραχή και η διαταραχή οδηγεί στην αποσύνθεση. Γιατί η
διαταραχή είναι το προοίμιο της διάλυσης.
Αυτό που τιμούμε είναι η Μοναρχία» - Αγ.
Γρηγόριος ο Θεολόγος (4ος αιώνας)
Τον 14ο αιώνα, ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς αντιμετώπισε ένα
κίνημα επανάστασης και δημοκρατίας που καταδίκασε:
«Ο Θεός έχει μετρήσει
τους αυτοκράτορες ότι είναι άξιοι να κυβερνήσουν την κληρονομιά του, την επίγεια
Εκκλησία Του».
Ο άγιος Ιωάννης της Κροστάνδης, το έθεσε πιο λακωνικά:
"Η Κόλαση είναι μια δημοκρατία. Ο Παράδεισος είναι ένα
βασίλειο".
Ένα κοινό επιχείρημα για τους Χριστιανούς είναι ότι μπορούν «να
γνωρίσουν (τα πάντα) από τους καρπούς τους», όπως είπε περίφημα ο Ιησούς στην
Επί του Όρους Ομιλία (Ματθ. 7:16). Ενώ οι αμαρτίες των διαφόρων μοναρχών είναι
γνωστές στην ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι η δημοκρατία έχει τα δικά της άπλυτα.
Η αμερικάνικη Διακήρυξη των Δικαιωμάτων δεν μπορεί να πει
κανείς ότι έχει χριστιανικές ρίζες. Επηρεάστηκε από την Γαλλική Επανάσταση και
πολλοί από τους εθνοπατέρες ήταν μασόνοι. Η σκέψης των ηγετών αυτού του
κινήματος ήταν σιωπηρώς, αν όχι ρητώς, αθεϊστική και συνήθως αρκετά εχθρική
προς τον Ιησού Χριστό.
Ο Diderot
έλεγε: «Ο άνθρωπος θα είναι ελεύθερος μόνο όταν ο τελευταίος βασιλιάς στραγγαλιστεί
με τα άντερα του τελευταίου ιερέα».
Πολλοί δημαγωγοί της Γαλλικής Επανάστασης, όπως ο Danton, ο Ροβεσπιέρος, ο
Δούκας της Ορλεάνης, ο Marat,
ήταν μέλη μυστικών κοινωνιών και ιλλουμινατικών ταγμάτων. Πολλοί κομμουνιστές
ηγέτες, όπως ο Βλαντιμίρ Λένιν ήταν επίσης “Illuminists”.
Ενώ η πολιτική σκέψη του Διαφωτισμού ήταν λιγότερο βίαιη
στην Αμερική, η Γαλλική Επανάσταση ήταν ένα λουτρό αίματος που κατέληξε σε τυραννία.
Και είναι οι φιλοσοφικοί κληρονόμοι της, ιδιαίτερα ο μπολσεβικισμός, που διεκδικούν
τις μεγαλύτερες γενοκτονίες στην ανθρώπινη ιστορία. Σύμφωνα με τον πολιτιστικό
και φιλοσοφικό κριτικό Jay Dyer:
Οι Illuminati
σχηματίστηκαν το 1776 από έναν δικηγόρο πρώην Ιησουίτη, τον Adam Weishaupt, στη Βαυαρία. Ο Weishaupt, ήθελε να οργανώσει
μια ομάδα ελίτ που τελικά θα εγκαθιστούσε μια παγκόσμια, σοσιαλιστική τάξη και θα
καταργούσε τη θεολογία. Ο Weishaupt
φαίνεται να ήταν το βασικό ιδεολογικό σχήμα πίσω από τις επαναστάσεις του 18ου
και 19ου αιώνα που τελικά απομάκρυναν όλες τις μορφές μοναρχίας και
αποτελεσματικά απέκοψαν τον Χριστιανισμό από το να έχει οποιαδήποτε πολιτιστική
επιρροή.
Οι σύγχρονες κυβερνήσεις δεν έχουν συμβόλαιο με τον Θεό,
αλλά μάλλον διεκδικούν ένα «κοινωνικό συμβόλαιο» μεταξύ της κυβέρνησης και των υποτελών
τους. Αντί ο Θεός να είναι η ανώτατη αρχή, ο ρόλος ανήκει πλέον στο «λαό».
Ο Ιησούς Χριστός δεν είναι μέρος της σύμβασης. Συγκρίνετε
αυτό με τους όρκους που έδιναν οι βασιλείς, όπως ο τσάρος της Ρωσίας Νικόλαος
Β’ κατά τη στέψη του:
"Είθε η καρδιά μου να είναι στα χέρια σου, για να
ολοκληρώσω ό, τι είναι προς όφελος του λαού, δεσμευόμενος στη δόξα Σου, ώστε στην
ημέρα της κρίσης σου να μπορώ να σου αποδώσω λογαριασμό για την διακυβέρνησή μου.
Με τη χάρη και το έλεος του Υιού Σου, ο οποίος σταυρώθηκε για μας, στον Οποίον είναι
όλη η τιμή και η δόξα μαζί με Εσένα και το Άγιο Πνεύμα, τον Χορηγό της Ζωής,
εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν."
Οι χριστιανοί μονάρχες υποχρεώνονταν από τους όρκους τους, ενώπιον
του Θεού να υπηρετήσουν το λαό της χώρας τους και να αγωνιστούν για τα
συμφέροντά του. Οι Τέκτονες έδιναν «μυστικούς όρκους» για αυτά που θεωρούσαν πιο
σημαντικά, μια παγκόσμια ατζέντα που αντικαθιστά τα συμφέροντα του
έθνους-κράτους που υπηρετούσαν.
Μια σχολή σκέψης αρκετά εμφανής στην Ανατολική Ορθόδοξη
παράδοση είναι η έννοια του βασιλιά που υπηρετεί ως επίγειος «αναστολέας του
κακού» στη συνεχή προσπάθεια του Σατανά να φέρει τον Αντίχριστο στο προσκήνιο.
Όπως ο Απόστολος Παύλος λέει στην Β’ Θεσ.
2: 7:
«Το μυστήριο της ανομίας ήδη ενεργείται. Μόνο όταν αυτός που
τώρα συγκρατεί εκβληθεί έξω».
Όπως λέει ο Vladimir Moss :
Φυσικά, κανένα πολιτικό σύστημα δεν μπορεί να εξασφαλίσει
μόνιμη σταθερότητα - η ανθρωπότητα έχει πέσει και είναι ευμετάβλητη από τη φύση
της. Παρ 'όλα αυτά, η λογική υποδεικνύει και η ιστορία αποδεικνύει ότι οι μοναρχίες
ήταν πολύ πιο σταθερές από ό, τι οι δημοκρατίες στην προσκόλλησή τους στην
χριστιανική πίστη και τα χρηστά ήθη. Η ιστορία της δημοκρατίας από τη Γαλλική
Επανάσταση δείχνει μια διαρκώς επιταχυνόμενη πτώση στην πίστη και τα χρηστά
ήθη, και μια διαρκώς διευρυνόμενη υπονόμευση των φυσικών ιεραρχικών σχέσεων που
ο Θεός έχει τοποθετήσει στην ανθρώπινη κοινωνία, είτε αυτές είναι μεταξύ γονέων
και παιδιών, είτε μεταξύ συζύγων, είτε μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών, είτε μεταξύ
πολιτικών κυβερνητών και των υπηκόων τους. Και υπονομεύοντας αυτές στις φυσικές
ιεραρχικές σχέσεις, υπονομεύεται εμμέσως η πιο σημαντική ιεραρχική σχέση, αυτή ανάμεσα
στο Θεό και τον άνθρωπο. Η Ορθόδοξη μοναρχία, από την άλλη πλευρά, ενισχύει
όλες αυτές τις σχέσεις, και προσανατολίζει την κοινωνία στο σύνολό της σε πνευματικούς
στόχους και όχι αποκλειστικά στους κοσμικούς και υλικούς στόχους της σύγχρονης
δημοκρατίας".
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή
Νομίζω ότι πριν από τον θεσμό της βασιλείας στο αρχαίο Ισραήλ, υπήρχε ο θεσμός των Κριτών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαφωνω ριζικα,οριζοντιος και καθετος.Διαβασε φιλε μου Αδαμαντιο κοραη και θα καταλαβεις τι εννοω.Επιστολες προς το εθνος,αδελφικη διδασκαλια κτλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυκ αγαθόν πολυκοιρανίη. Είς κοίρανος έστω, είς βασιλεύς.
ΑπάντησηΔιαγραφή— Ιλιάδα Β’ 204
>μτφρ: δεν είναι καλό να υπάρχει πολυαρχία. Πρέπει να υπάρχει ένας αρχηγός, ένας βασιλιάς
Πρωτα απο ολα ας παραδεχθούμε πως στην Ελλάδα δεν γνωρίσαμε τα τελευταία τουλάχιστον 600 χρόνια την δημοκρατία διοτί ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΗΚΑΜΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνα εθνος σκλαβωμένο δεν αποφασίζει ποτέ για την τύχη του, όσες φορές και εαν πάει στις ΚΑΛΠΕΣ.
ΚΑΛΠΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΒΓΕΙ.
Εστω και ετσι οπως ειναι η σημερινη κατασταση, όπου όλοι ομνυουν στην δημοκρατία ,αλλά απαγορεύεται να συζητάμε για αλλαγή του πολιτεύμΑτος , δείχνει το πόση δημοκρατία έχουμε.
Των επτα σοφών συμπόσιο του Πλάτωνα, εαν καλώς θυμάμαι , δείχνει πως συζητούσαν οι προγονοί μας, δείχνει οτι οι πολιτικοί ταγοί μας ορκίζονται ψευδώς ακόμα και για αυτό. ΤΟΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ.
Δημοκρατία οπως την εννοούμε οι σημερνοί.
Διότι κυριολεκτικά , δημο κρατια σημαίνει ΔΗΜΟΣ ΚΡΑΤΑΙΟΣ.
Ισως και να κάνω λάθος στον ορισμό της δημοκρατίας, το συζητάμε.
Σε μια χώρα ομως που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να συζητάμε,
ας μην μιλάμε για οποιαδήποτε συγκριση μεταξύ πολιτευμάτων.
ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ.... ΚΑΛΛΊΤΕΡΗ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ.
Ο Κοραής, φίλε 9:48, ήταν μασόνος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔαντης, περί μοναρχίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόκειται για μία ωφέλιμη ανάγνωση σε μία εποχή όπου η Δημοκρατία και μέσω αυτής η αριστερά έχει πλήρως επιβληθεί σε πολιτικό και πολιτισμικό επίπεδο• σε μια εποχή όπου τα εκλεγμένα καθεστώτα υποφέρουν από το ίδιο τους το βάρος και τα θεμέλιά τους τρίζουν• που η διανόηση καταβάλλεται από πανικό βλέποντας τον κόσμο της να καταρρέει και που ακόμα και ο δείκτης της μετριότητας βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση. Μπορούμε λοιπόν να πουμε πως ζούμε την αποτυχία των αριστερών καθεστώτων, αναμενόμενη σε όσους «υπερβολικούς» την έβλεπαν και προειδοποιούσαν για αυτή, αλλά τελείως ξαφνική και μη λογική στους «ορθολογιστές" της σύγχρονης περιόδου....
http://theodotus.blogspot.gr/2015/06/blog-post_19.html#more
Στην πραγματεία του αυτή, ο Δάντης Αλιγκιέρι χρησιμοποιεί την Αριστοτελική μέθοδο επιχειρηματολογίας. Οι πηγές του είναι φιλοσοφικές, ιστορικές και θρησκευτικές. Χρησιμοποιεί τον Αριστοτέλη, τον Κικέρωνα την Αγία Γραφή, το Βιργίλιο, το Θωμά Ακινάτη, το Βοήθιο, το Γκιλμπέρτους Πορετάνους, την Καινή και την Παλαιά Διαθήκη, καθώς και άλλους φιλοσόφους της εποχής του και της αρχαιότητας για να αναπτύξει τις σκέψεις του.
Αδελφέ ΕΛΕΟΣ. Ο Τσάρος που λές έδωσε εντολή να πυροβολήσουν το 1905 τους Ρώσους που κρατούσαν εικόνες Αγίων (και δικές του) που είχαν μαζευτεί μπροστά στα ανάκτορα γιατί πεινούσαν. Και σκοτώθηκαν πολλοί. Όσο για τους άλλους τι να πρωτοθαυμάσεις!! Δες μόνο πως ανέβαιναν στον θρόνο οι Ρωμαίοι και οι Βυζαντινοί Αυτοκράτορες (..λεγότουσατν και Άγγελοι κάποιοι τρομάρα τους). Για τον Γκλύξμπουρκ δεν λέω τίποτε, τα είπε η Ιστορία. Αδελφέ, απέναντι στον Μέγα Αλέξανδρο (διαχρονικά ο νούμερο ένα) ή και τον Φρειδερίκο της Πρωσίας (υπόδειγμα πρόσφατου μονάρχη) μπορώ να σου αντιπαραθέσω πλήθος αχρείων, ηλίθιων ή απλά αδιάφορων βασιλέων. Η "ελεώ θεού βασιλεία" απλά δεν υπάρχει(το εάν ένας στους δέκα είναι καλός, αυτό δεν αλλάζει την ζημιά των άλλων εννέα). Και κάτι ακόμη. Οι βασιλέις της Αγγλίας, της Ολλανδίας, της Ισπανίας και της Σουηδίας μια χαρά ανήκουν στην Νέα Τάξη..
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μοναρχία έπεσε για έναν πολύ συγκεκριμένο λόγο, για τον ίδιο που θα πέσουν και οι δημοκρατίες: είχε γίνει πολύ ακριβή και οι αστοί (εβραίοι, ιλλουμινάτοι, όπως θες πες τους) είχαν βαρεθεί να ταΐζουν παράσιτα. Η αριστοκρατία (όπως και η κομματική νομενκλατούρα της δημοκρατίας) έχει την τάση να αυξάνεται και να πλυθήνεται με γεωμετρική πρόοδο, από γενιά σε γενιά. Όλα αυτά τα παράσιτα, όντες η βάση του πολιτεύματος, απαιτούν να αρμέγουν τα δημόσια ταμεία χωρίς να προσφέρουν απολύτως τίποτα. Οι σφουγγοκωλάριοι που έσερνε ο κάθε μονάρχης, δεν ήταν από ματαιοδοξία δική του, αλλά από την ανάγκη να βρεθούν νέοι νομιμοφανείς ρόλοι για να νέα παράσιτα. Έτσι και η δημοκρατία εφηύρε υπουργεία, υφυπουργεία, αντινομαρχίες, αντιδημαρχίες, πανεπιστημιακές έδρες, επιδοτούμενες ΜΚΟ και συλλόγους κοκ. Κάποτε ταΐζαμε έναν Μητσοτάκη, τώρα ταΐζουμε καμιά κατοσταριά μητσοτακο-μπακογιαννο-κούβελους. Όταν αυτό το σύστημα βρει τοίχο, τότε "οι λαοί θα απαιτήσουν μια νέα μορφή διακυβέρνησης" και οι διάφοροι Κοραήδες θα "υπογράφουν" νέες διακυρήξεις, μανιφέστα και μάγκνες κάρτες. Βέβαια, δεν είναι καλό να ήμαστε τόσο κυνικοί, αλλά να αγωνιζόμαστε με όλες μας τις δυνάμεις για ένα καλλίτερο αύριο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι λαοί είχαν βαρεθεί να ταΐζουν τους βασιλιάδες η οι Αγλλογαλλοι “δημοκράτες” υπέρμαχοι της Γαλλικής επανάστασης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα παρακάτω είναι ελάχιστα μόνο διαφωτιστικά για το ποίοι έδιωξαν τον Βασιλιά, τουλάχιστον ως αναφορά την Ελλάδα μας , αλλά η τακτική τους δεν έχει να κάνει μόνο με την Ελλάδα!
Κατά τα άλλα την Ελλάδα την κυβερνούν τα τελευαταία εκατό χρόνια ...οι δεξιοί υπεύθυνοι για όλα τα δεινά μας!
Από την κυβέρνηση της Εθνικής Άμυνας στην εκθρόνιση του Κωνσταντίνου 10΄35΄΄
https://www.youtube.com/watch?v=HEpBiaHmXjA
1916 Βασιλικές κυβερνήσεις, ναυτικός αποκλεισμός, Επίστρατοι, Εθνική Άμυνα 4΄36΄΄
https://www.youtube.com/watch?v=WWe8KI_iEsA
Όσο για παράσιτα …ας τρέξουμε να πληρώσουμε για τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ αγροτεμάχια ΜΑΣ και λοιπές ατομικές μας ιδιοκτησίες , συν κεφαλικούς φόρους, για να μην χάσουμε τα ζιζάνια!
Τα “παράσιτα” δεν θα είχαν βάλει ποτέ χέρι στην ατομική μας ιδιοκτησία , δεν θα τολμούσαν ούτε να το διανοηθούν, πόσο μάλλον να την αρπάξουν εξολοκλήρου από τα χέρια των ιδιοκτητών με πόλεμο ενάντια στον ίδιο τους το λαό!
Πόλεμο έκαναν για να ξανά αποκτήσουμε τα πανάρχαια Ελληνικά εδάφη μας , τα οποία ΧΑΡΙΖΕΙ Η κατά την γνώμη σου καλλίτερη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ - εν σχέσει με τα παράσιτα- που και αυτή ομνύει στην Γαλλική επανάσταση και την κομμούνα του Παρισιού ,που εχθές εόρταζε την πτώση της πλέον αιματοβαμμένης χούντας των συνταγματαρχών που υπήρξε ποτέ πάνω στον πλανήτη γη!
Εκ νέου λοιπόν σκλάβοι στα δάνεια όπως και τότε, το 1821...που "απελευθερωθήκαμε" βοηθούντος και του Κοραή που ...πέθανε στο Παρίσι το 1833!!!
Ειμαι ο 09:48.Τωρα καταλαβαινω γιατι σαν λαος ειμαστε ακομα σκλαβοι.Οταν βαφτιζουμε τους διαφωτιστες μασονους και διαβολους ειμαστε ακομα στο σκοταδι.Δικαια λοιπον ειμαστε αυτο που ειμαστε και αυτο μας αξιζει.Καληνυχτα Ελλαδα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο 10:47. Οι φωτισμένοι που έστω και για λίγο κατάφεραν να δουν μια ηλιακτίδα έξω από το σπήλαιο, δεν μπορούν παρά να αναζητούν νέες μορφές κυβέρνησης. Όπως έκαναν κάποτε και ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί μπορεί να μην κατέληξαν σε τίποτα πρακτικό, οι μελλοντικές γενιές όμως έχουν στα χέρια τους το διαδίκτυο που ανοίγει τους δρόμους γιατί εδώ:
- οι αχρείοι ξεβρακώνονται,
- το μονοπώλιο της μαζικής επικοινωνίας που είχαν κάποτε τα κανάλια και οι δημοσιοκάφροι αδυνατίζει και πάει να χαθεί,
- νέες μορφές πολιτεύματος δοκιμάζονται σε social media
- νέες μορφές χρήματος και συναλλαγής κυκλοφορούν όπως το bitcoin
- νέες μορφές πνευματικότητας για όσους έχουν ανησυχίες και θέλουν απαντήσεις πιο σοβαρές από τα "4 χιλιάδες τόσα χρόνια από κτίσης κόσμου" των ιουδαίων γιδοβοσκών και γενοκτόνων.
Αγαπητέ, το άρθρο σου αν και ίσως λίγο "ιντριγκαδόρικο" μας έδωσε τροφή για πολιτικές σκέψεις και απόψεις. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο σου "ράψαμε το κοστούμι" με ένα άρθρο απάντηση στο blog μας. Φυσικά είναι καλοπροαίρετη η διάθεση μας και ευκαιρία για περεταίρω ανταλλαγή απόψεων. Φιλικά Αλέξανδρος Ομήρου
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://enomeno-elliniko-ethnos.webnode.gr/politiki-oikonomia/gia-tin-christianiki-dimarchia/
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ παλαιός Ισραήλ είχε τους Κριτές και όχι βασιλιά .
Ο πρώτος βασιλιάς του Ισραήλ χρίστηκε από τον προφήτη Σαμουήλ
επειδή ο παλαιός Ισραήλ δεν ήθελε τον Θεό για βασιλιά.
Έτσι και ο αντίχριστος ,ως ο μεσσίας των σιωνιστών ,
πρέπει να χριστεί από κάποιον που θα είναι σαν προφήτης δλδ ψευδοπροφήτης
δλδ ο βατικανός πάπας …
...
Α Βασ. 8,18
Κατά την εποχήν δε εκείνην καταπικραμμένοι σεις από την καταθλιπτικήν αυτήν μεταχείρισιν εκ μέρους του βασιλέως, τον οποίον οι ιδιοι δια τον εαυτόν σας έχετε εκλέξει, θα φωνάξετε προς τον Κυριον. Αλλά ο Κυριος δεν θα σας ακούση τότε, επειδή σεις αυτοβούλως εξελέξατε δια τον εαυτόν σας βασιλέα”.
…
Α Βασ. 8,4
Τοτε αντιπρόσωποι του Ισραηλιτικού λαού συνεκεντρώθησαν, ήλθον εις την πόλιν Αρμαθαίμ προς τον Σαμουήλ
Α Βασ. 8,5
και του είπαν• “ιδού, συ πλέον έχεις γηράσει, τα δε παιδιά σου δεν ακολουθούν το ιδικόν σου ευσεβές παράδειγμα. Δια τούτο ζητούμεν να εγκαταστήσης εις ημάς βασιλέα, δια να λύη αυτός τας διαφοράς μας, όπως ακριβώς βασιλέα έχουν και τα αλλά έθνη”.
Α Βασ. 8,6
Ο λόγος αυτός, τον οποίον είπαν οι Ισραηλίται “δος μας βασιλέα δια να μας διοική”, δεν εφάνη καλός στον Σαμουήλ. Δια τούτο ο Σαμουήλ προσηυχήθη προς τον Θεόν και εζήτησε να του φανερώση τι πρέπει να κάμη.
Α Βασ. 8,7 Ο Κυριος απήντησε προς τον Σαμουήλ και του είπεν• “άκουσε το αίτημα του λαού, κάμε ο,τι αυτοί σου εζήτησαν, διότι με το αίτημά των αυτό δεν περιφρονούν σέ, αλλά εμέ περιφρονούν, επειδή δεν θέλουν να βασιλεύω εγώ εις αυτούς.
Α Βασ. 8,8
Οπως στο παρελθόν εφέρθησαν προς εμέ από την ημέραν κατά την οποίαν τους έβγαλα από την Αίγυπτον, όπως δηλαδή εγκατέλιπον εμέ και ελάτρευσαν άλλους θεούς, έτσι συμπεριφέρονται και αυτοί τώρα προς σέ.
Α Βασ. 8,9 Και τώρα άκουσε το αίτημά των. Μονον θα διαμαρτυρηθής εντόνως προς αυτούς και θα προβάλης τα δικαιώματα, τα οποία θα έχη επάνω των ο βασιλεύς”.
Ας σημειωθεί ότι οι αυτοκράτορες στο Βυζάντιο δεν βασίλευαν "ελέω Θεού" όπως στη δύση. Μπορεί η μοναρχία να ήταν κληρονομική, αλλά αν ένας αυτοκράτορας αποδεικνυόταν τύραννος τον "καθάριζαν" και όποιος ανέβαινε πλέον στο θρόνο, είχε-δεν είχε βασιλικό αίμα, θεωρείτο ότι είχε την ευλογία του Θεού να βασιλεύσει πλέον. Η μόνη απαραίτητη προϋπόθεση ήταν να είναι ορθόδοξος και αρτιμελής. Δεν υπήρχε αυτό το κόλλημα που έχουν οι δυτικές "χριστιανικές" μοναρχίες με το "γαλάζιο αίμα", γιατί ενώπιον του Θεού όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιμαι υπερ της μοναρχιας και συγκεκριμενα της βασιλειας..ΕΑΝ το στεμμα ειναι καθαρα και ξαστερα Χριστιανικο..με ξεκαθαρη Χριστιανικη πιστη και προθεση. Εννοειται ομως οτι και γενικα, και με βαση το πως εχει εξελιχθει η υποτειθεμενη ''δημοκρατια'', η βασιλεια φαινεται πολυ καλυτερη επιλογη. Στη τελικη, αν το σκεφτουμε κιολας, οσο η ανθρωποτητα ειχε βασιλιαδες και βασιλισσες, υπηρχε δυναμη, προοδος, ηθη, ελεγχος και μια βασικη και ισχυρη μορφη εξουσιας, οχι σαν τα γελοια πολιτικοειδη που παριστανουν τους κυβερνητες σημερα και εχουν γινει ο περιγελος ακομα και στη ζουγκλα. Οι βασιλιαδες δεν ηταν μαριονετες. Σιγουρα υπηρχαν και οι διεφθαρμενοι και οι τρελοι..εννοειται οτι κι η βασιλεια δεν ηταν ποτε 'τελεια', αλλα σε σχεση με οποιοδηποτε αλλο καθεστως θεωρω τη Βασιλεια το πιο ασφαλες. Μια εξουσια με Χριστιανικα ηθη και συμβουλους να καθοδηγουν και να συμμαζευουν λιγο τυχον λαθος αποφασεις, ειναι νομιζω το πιο ασφαλες. Η Ευρωπη και ο κοσμος γενικα αρχισε να πεφτει σε ηθικο, κοινωνικο και πολιτικο επιπεδο απο τοτε που καταρριφθηκαν οι βασιλειες. Ειναι πολυ απλα τα πραγματα..οταν δινεις εξουσιες στο populus, δινεις εξουσια σε ατομα που, μην εχοντας συνηθισει το βαρος και την ευθυνη της δυναμης και ο,τι συνεπαγεται με αυτην, δρουν ασυντονιστα, ανηθικα, λυσσασμενα και απολιτιστα. Οπως ακριβως εγινε και με τη Γαλλικη υποκινημενη επανασταση. Τρανταχτο παραδειγμα ηταν επισης και η Ρωσικη επανασταση. Κι αμα το αναλυσουμε θα βρουμε κι αλλα παραδειγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφή