Αυτό το καλοκαίρι στο ‘Coca-Cola Village Amusement Park’, στο Ισραήλ, στους νεαρούς επισκέπτες είχαν δοθεί να φοράνε ειδικό βραχιόλι με τσιπ RFID που τους έδινε τη δυνατότητα να μεταφέρουν αυτό που έκαναν στον πραγματικό κόσμο και να το δημοσιεύουν στον εικονικό κόσμο του Facebook, σύμφωνα με το CNET UK.
Οι ετικέτες RFID στο εσωτερικό κάθε ενός από τα βραχιόλια ήταν προγραμματισμένες με τις λεπτομέρειες του κάθε χρήστη του Facebook, οι οποίες τους επέτρεψαν να περάσουν το βραχιόλι από ειδικό αναγνώστη, για να τους δουν καθορισμένοι αναγνώστες, να δημοσιεύσουν ένα ‘thumbs up’, ή ένα “like”, για τη δραστηριότητα αυτή στο online προφίλ τους. Το βραχιόλι επίσης δίνει την δυνατότητα στους επισκέπτες να ανεβάσουν φωτογραφίες στο λογαριασμό τους στο Facebook, με τα πρόσωπά τους να προβάλλονται αυτόματα.
Το ‘Coca-Cola Village Amusement Park’, ένα τριήμερο ‘pop-up πάρκο αναψυχής’, στο Ισραήλ, που φιλοξενεί 650 εφήβους. Πάνω από 35.000 posts ανέβηκαν με το σύστημα RFID.
Για να διαβάσετε περισσότερα κάντε κλικ εδώ.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια που ΔΕΝ δημοσιεύονται: όσα δεν έχουν σχέση με το θέμα της ανάρτησης, όσα αποβλέπουν σε διαφήμιση, όσα είναι γραμμένα σε greeklish, όσα εκθέτουν προσωπικά δεδομένα, όσα είναι γεμάτα μίσος για λαούς ή κοινωνικές ομάδες, όσα είναι κακόβουλα, όσα είναι υβριστικά, όσα έχουν εριστική διάθεση και όσα είναι εντελώς βλακώδη (plus: σεντόνια, τρολιές & μπαρούφες). Με "ανώνυμους" δεν ανοίγουμε κουβέντα. Εάν αργεί η δημοσίευση ενός σχολίου, κάντε υπομονή. Αν περάσει πολύς καιρός, μάλλον θα το έχει φάει η μαρμάγκα.