Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?

kolokotronis

kolokotronis

Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2012

Πως ζούσαν και πως ζουν οι χριστιανοί σε ένα μουσουλμανικό καθεστώς


Του Dr. Saleem Almahdy / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Οι πιο ισχυροί Χαλίφηδες που κυβέρνησαν το ισλαμικό έθνος μετά το θάνατο του Μωάμεθ, ήταν ο Αμπού Μπακρ και ο Ομάρ Ιμπν Αλ Χατάμπ, γνωστός ως ο ‘Δίκαιος Χαλίφης’.

Ο Μωάμεθ συνήθιζε να λέει, «Πάρτε ως παράδειγμα αυτούς που θα έρθουν μετά από μένα, τον Αμπού Μπακρ και τον Ομάρ (Ibn Timiyya, Vol. 28, σ. 651).

Ο Δίκαιος Χαλίφης υποστήριξε τα ακόλουθα, με την ευλογία του Μωάμεθ:

Ένας μουσουλμάνος δεν πρέπει να καταδικαστεί σε θάνατο επειδή αφαίρεσε τη ζωής ενός ατόμου της διαθήκης (Χριστιανός ή Εβραίος), ενός ελεύθερου ανθρώπου (ο οποίος δεν είναι Μουσουλμάνος), ή ενός σκλάβου.

Ο Ibn Timiyyia έγραψε: Τίποτα στο νόμο του Μωάμεθ δεν αναφέρει ότι το αίμα των απίστων είναι ίσο με το αίμα των Μουσουλμάνων, επειδή η πίστη είναι απαραίτητη για την ισότητα. Οι άνθρωποι της διαθήκης δεν πιστεύουν στο Μωάμεθ και το Ισλάμ, έτσι το αίμα τους δεν μπορεί να είναι ίσο. Αυτά είναι χαρακτηριστικά κείμενα που δείχνουν ότι ένας μουσουλμάνος δεν πρέπει τιμωρηθεί με θάνατο επειδή σκότωσε έναν από τους ανθρώπους της διαθήκης ή έναν άπιστο, αλλά ένας ελεύθερος Μουσουλμάνος πρέπει να θανατωθεί εάν αφαίρεσε τη ζωή ενός ελεύθερου μουσουλμάνου, ανεξαρτήτως της φυλής "(Τόμος 14, σ. 85).

* Οι Εκκλησίες δεν επιτρέπεται να κατασκευαστούν, να ανακαινιστούν, ή να ξανακτιστούν αν έχουν καταστραφεί.

Όπως αναφέρεται από τον Ibn Hazm και τον Ibn Timiyya, και επιβεβαιώνεται από όλους τους χρονικογράφους, όταν ο Ομάρ Ιμπν Αλ Χατάμπ υπέγραψε τη συνθήκη ειρήνης με τους Χριστιανούς της Συρίας, υπαγόρευσε ορισμένους όρους που πρέπει να τηρούνται από τους μουσουλμάνους κυβερνήτες σε όλες τις χριστιανικές χώρες που είχαν κατακτηθεί. Ένας από αυτούς τους όρους ήταν ότι οι Χριστιανοί απαγορευόταν να χτίσουν ένα μοναστήρι, και να ανοικοδομήσουν αυτά που καταστράφηκαν, ακόμα και το κελί ενός μοναχού (Ibn Hazm, τόμ. 4. Μέρος 7, p.346).

Η συνθήκη ειρήνης απαιτούσε, επίσης, οι Χριστιανοί να δίνουν την θέση τους σε μουσουλμάνους που ήθελαν να καθίσουν και να τους απαγορεύονται τα ακόλουθα:

* Να παρεμποδίζουν κάθε Μουσουλμάνο από την διαμονή του στις εκκλησίες τους για τρεις ημέρες κατά τις οποίες θα τους προσφέρουν φαγητό και θα υπηρετούν τους μουσουλμάνους.

* Να μοιάζουν στους μουσουλμάνους σε τίποτα, όπως στο ένδυμα, τις τιάρες τους, τα τουρμπάνια, τα παπούτσια, ή στον χωρισμό των μαλλιών τους.

* Να καβαλάνε ένα γάιδαρο με σέλα (Ένας γάιδαρος με σέλα είναι πιο άνετος στην οδήγηση, και μοιάζει με ένα είδος πλούτου και σεβασμού στη Μέση Ανατολή).

* Να εμφανίζουν οποιαδήποτε θρησκευτικά τους βιβλία στους δρόμους, όπου ζουν μουσουλμάνοι.

* Να θάβουν τους νεκρούς τους δίπλα τους μουσουλμάνους.

* Να διαβάζουν δυνατά στις εκκλησίες τους.

* Να καταλαμβάνουν οποιαδήποτε θέση στην οποία θα έχουν οποιαδήποτε εξουσία σε ένα μουσουλμάνο.

Αφού ο Ομάρ Ιμπν Αλ Khattab παρουσίασε αυτούς τους όρους στους Χριστιανούς, τους είπε ξεκάθαρα: «Αν κάποιος Χριστιανός παραβιάσει οποιονδήποτε από αυτούς τους όρους, θα είναι επιτρεπτό να θανατωθεί» (Ibn Timiyya, Τόμος 28, σελ. 654.)..

Στον Ibn Timiyya, ένα μουσουλμάνο σεΐχη και Μουφτή (δικαστής) των Μουσουλμάνων, κάποτε του έκαναν την εξής ερώτηση. Ένας Χριστιανός ιερέας ζει σε ένα σπίτι δίπλα σε μια τοποθεσία στην οποία υπάρχει μια ερειπωμένη εκκλησία χωρίς στέγη. Ο ιερέας αγόρασε το μέρος και ανακαίνισε την Εκκλησία, έτσι θα μπορούσε να συγκεντρώσει ανθρώπους για να προσεύχονται. Επιτρέπεται να το πράξει αυτό;

Ο Ιμπν Timiyya απάντησε ότι δεν έχει το δικαίωμα να το πράξει γιατί οι μουσουλμάνοι είχαν κατακτήσει αυτές τις περιοχές με τη βία και κατείχαν τις εκκλησίες, και, σύμφωνα με τους μουσουλμάνους μελετητές, είναι επιτρεπτό να τις καταστρέψουν. Ως εκ τούτου, όλοι όσοι βοήθησαν τον ιερέα πρέπει να τιμωρηθούν, και το αίμα τους θα πρέπει να χυθεί και οι ιδιοκτησίες τους να κατασχεθούν, επειδή παραβίασαν τους όρους που επιβλήθηκαν στους χριστιανούς (Ibn Timiyya, Vol. 28, σ. 648).

Στην Αίγυπτο, οι Χριστιανοί πρέπει να έχουν υπογεγραμμένη άδεια από τον Πρόεδρο της Αιγύπτου για να είναι σε θέση να οικοδομήσουν μια νέα εκκλησία. Αυτό οφείλεται σε έναν κανόνα που έχει τη δύναμη του νόμου στην Αίγυπτο και είναι γνωστός σε όλους τους Αιγυπτίους. Αν οι Χριστιανοί πρέπει να ανακαινίσουν ή να αναδιαμορφώσουν μια εκκλησία, θα πρέπει να έχουν άδεια από τον αξιωματικό της μυστικής αστυνομίας. Στην τελευταία μου επίσκεψη στην Αίγυπτο, επισκέφθηκα μια εκκλησία σε ένα πολύ φτωχό χωριό, όπου ένας αστυνομικός διέταξε τους στρατιώτες του να ισοπεδώσουν τα δύο μπάνια στην εκκλησία.

Ο πάστορας είχε ανακαινίσει ένα από τα μπάνια χωρίς την άδειά του, γνωρίζοντας ότι η εν λόγω άδεια δεν θα χορηγείτο ποτέ.

* Μη μουσουλμάνοι δεν επιτρέπεται να καταθέσουν για οποιοδήποτε ζήτημα στο δικαστήριο.

* Υπάρχουν ορισμένα επαγγέλματα που οι μη – μουσουλμάνοι δεν μπορούν να έχουν.

Στο Vol. 28, σελ.644, ο Ιμπν Timiyya διηγήθηκε την εξής περίπτωση: "Ο Χαλίντ Ιμπν Ουαλίντ (ο διάσημος πολεμιστής κυβερνήτης ο οποίος κατέκτησε πολλές χώρες για τους μουσουλμάνους) έγραψε στον IbnAl Khattab λέγοντας: «Στη Συρία υπάρχει ένας Χριστιανός γραμματέας ο οποίος έχει αναλάβει τα λογιστικά των φόρων». Ο Umar έγραψε: «Μην τον χρησιμοποιείτε» - Ο Khalid απάντησε, «Είναι απαραίτητος και αν δεν τον βάλουμε υπεύθυνο, το ταμείο θα χαθεί". Ο Ομάρ απάντησε και πάλι «Μην τον χρησιμοποιείτε».

Ο Ibn Hazm είπε, "Κανείς παρά μόνο ένας ώριμος, λογικός μουσουλμάνος θα πρέπει να αναλάβει το αξίωμα του δικαστή" (Τόμος 6, Μέρος 9, σελ.. 363). Ο Ομάρ Ιμπν Αλ Khattab είπε, «Κανείς από αυτούς [Χριστιανούς] δεν πρέπει να κατέχει θέση στην οποία μπορεί να έχει ισχύ πάνω από ένα μουσουλμάνο."

Ο Αιγύπτιος χειρουργός Δρ Μαγκντί Γιακούμπ (Magdi Yacoub) δήλωσε σε ραδιοφωνική εκπομπή ότι έπρεπε να φύγει από την Αίγυπτο, διότι, ως χριστιανός, δεν του επέτρεψαν να σπουδάσει γυναικολογία στα πανεπιστήμια εκεί. (βλ. και ΕΔΩ). Οι Μουσουλμάνοι αρνούνται σε χριστιανούς γυναικολόγους να εξετάσουν τις γυναίκες τους.

* Αν ένας μουσουλμάνος ασπαστεί τον Χριστιανισμό, έχει τριάντα ημέρες για να αλλάξει γνώμη και να επιστρέψει στο Ισλάμ. Διαφορετικά, θα μπορούσε να σκοτωθεί από κάθε Μουσουλμάνο χωρίς ποινή για τον δολοφόνο.

* Στη Σαουδική Αραβία, δεν μπορούν να ταξιδέψουν χριστιανοί κοντά ή μέσα από τη Μέκκα, την ιερή πόλη των μουσουλμάνων, προκειμένου να μην «μολύνουν» την πόλη.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή : "A Look Behind the Veil," του Αιγύπτιου χριστιανού πάστορα και μελετητή Dr. Saleem Almahdy, ‘The Voice of the Martyrs’, Φεβρουάριος 1998. Ο Dr. Saleem Almahdy γεννήθηκε και μεγάλωσε ως μουσουλμάνος πριν μεταστραφεί στον χριστιανισμό.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Οι Έλληνες του Ιράν - The Greeks of Iran

Όταν μετακόμισα στο Ιράν, και άκουσα ότι υπήρχαν Έλληνες στην Ισλαμική Δημοκρατία του Ιράν μου φάνηκε αρκετά περίεργο. Μαθαίνοντας ότι καυχώνται μια θαυμάσια Ελληνική Ορθόδοξη εκκλησία, μόλις λίγα μέτρα μακριά από τη περιβόητη αμερικανική πρεσβεία η οποία κυριάρχησε σε όλα τα διεθνή μέσα ενημέρωσης τις 444 μέρες κατά τη κρίση του 1979-80 όπου Αμερικανοί διπλωμάτες πιάστηκαν όμηροι, μου φάνηκε ακόμα ποιο περίεργο.

Η συνέχεια εδώ:
http://noctoc-noctoc.blogspot.com/2009/01/greeks-of-iran.html