Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Σαρωτές προσώπου σε διαφημίσεις στο Λονδίνο υιοθετούν την τεχνολογία του ‘Minority Report’



Του Paul Joseph Watson (Global Research) / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Υψηλής ευκρίνειας κάμερες – σαρωτές προσώπου έχουν εγκατασταθεί σε μια στάση λεωφορείου στην Oxford Street στο Λονδίνο ως μέρος μιας νέας εισβολής διαφημιστικής καμπάνιας που χρησιμοποιεί τεχνολογία τύπου Minority Report για να παραδώσει το περιεχόμενο της διαφήμισης στο φύλο που στοχεύει.
"Με ακρίβεια 90 τοις εκατό, ο υπολογιστής που είναι ενσωματωμένος στην διαφημιστική ταμπέλα αναλύει και ‘μαντεύει’ το φύλο με βάση συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του προσώπου του σαγονιού, τα ζυγωματικά, τη μύτη και τα μάτια. Με βάση την εικασία του φύλου ενός πεζού, η ψηφιακή ταμπέλα δείχνει μια διαφήμιση που απευθύνεται σε έναν άνδρα ή σε μια γυναίκα. Δεδομένου ότι αυτή η τεχνολογία συνεχίζει να εφαρμόζεται στον τομέα της διαφήμισης, ο υπολογιστής θα μπορούσε επίσης να προβεί σε ανάλογες διαφημίσεις ανάλογα με την ηλικία, τη φυλή ή το σώμα τύπου ενός ατόμου», αναφέρει το Digital Trends.
Η διαφήμιση αξίας 60.000 δολαρίων, που εμφανίζεται σε μια οθόνη που είναι διασταύρωση ενός iPad και μιας κονσόλας Xbox Kinect, παίζει ένα μήνυμα βίντεο 40 δευτερολέπτων, όταν ένα γυναικείο πρόσωπο σαρώνεται, αλλά μόνο ένα σύντομο μήνυμα, εάν ένας άντρας προσπεράσει. «Δεν δίνουμε στους άνδρες και στα αγόρια την επιλογή για να δουν την πλήρη διαφήμιση με την ευκαιρία αυτή - έτσι ώστε να πάρουν μια γεύση του τι είναι να σου αφαιρούνται βασικές επιλογές», δήλωσε ο Marie Staunton, διευθύνων σύμβουλος του σχεδίου του ‘Plan UK’, της οργάνωσης που εμφανίζεται στη διαφήμιση.
Η ίδια η τεχνολογία αναπτύχθηκε από την Clear Channel UK και την 3D Exposure, οι οποίες ισχυρίζονται ότι, ενώ έχουν ακουστεί ανησυχίες ότι οι άνθρωποι υποβάλλονται σε τύπου Minority Report επεμβατική διαφήμιση, αυτό για το οποίο εργάζονται για μελλοντικά σχέδια «μπορεί σύντομα να ξεπεράσει ό, τι έχουμε δει στον κινηματογράφο».
Η οργάνωση για την προστασία της ιδιωτικότητας ‘The Open Group’ χαρακτηρίζει την ιδέα "ανατριχιαστική".
Το 2002, η κινηματογραφική ταινία με πρωταγωνιστή τον Tom Cruise, τον έδειχνε να περπατάει στο σταθμό του μετρό, και αισθητήρες να σαρώνουν τα μάτια του, να τον αναγνωρίζουν με το όνομα και να τον βομβαρδίζουν με εξατομικευμένες διαφημίσεις. Ένα άλλο κλιπ δείχνει κάποια άτομα να επιβιβάζονται σε τρένο έχοντας πρώτα περάσει από σαρωτές ίριδας για έγκριση. Η ταινία βασίστηκε σε ένα δυσοίωνο διήγημα του Philip K. Dick, που προειδοποιούσε για το πώς η τεχνολογία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον για να συντρίψει την προστασία της ιδιωτικής ζωής και των ατομικών ελευθεριών.
Η Clear Channel δεν είναι η μόνη μεγάλη εταιρεία που εργάζεται πάνω στο νέο κύμα της διαφημιστικής εισβολής. Πέρυσι, η IBM ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να σαρώσει "την τεχνολογία RFID που οι άνθρωποι μεταφέρουν μαζί τους", προκειμένου να προσαρμόσει τις διαφημίσεις σε συγκεκριμένες προτιμήσεις των καταναλωτών.
Έχουμε μιλήσει για το γεγονός ότι η ιδιωτική βιομηχανία και, τελικά, η κυβέρνηση πρόκειται να εφαρμόσουν σχέδια για να χρησιμοποιήσουν μικρόφωνα και κάμερες σε όλους τους υπολογιστές και το κουτιά στυλ TiVo εκατοντάδων εκατομμυρίων Αμερικανών ώστε να παρακολουθούν τις επιλογές στον τρόπο ζωής τους και να οικοδομήσουν ψυχολογικά χαρακτηριστικά, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για την επεμβατική διαφήμιση και εξόρυξη δεδομένων.
Το 2006, η Google ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιήσει το ενσωματωμένο μικρόφωνο για να ακούει το θόρυβο του περιβάλλοντος του χρήστη, είτε πρόκειται για τηλεόραση, μουσική ή ραδιόφωνο - και στη συνέχεια να τους παρέχει άμεση διαφήμιση με βάση τις προτιμήσεις τους.
Όλα αυτά ανοίγουν το δρόμο για ένα ανταγωνισμό μεταξύ επιχειρήσεων έρευνας και ανάπτυξης βιομετρικών στοιχείων, που όλες απεγνωσμένα θέλουν να κάνουν το δικό τους εμπορικό σήμα της τεχνολογία της ιριδοσκόπησης, δημιουργώντας ουσιαστικά μια πραγματική ζωή κοινωνίας τύπου Minority Report, όπου ο καθένας θα συνδέεται σε μια βάση δεδομένων αναγνώρισης.
Κορυφαίες εταιρείες μάρκετινγκ πιστεύουν ότι μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, η τεχνολογία αναγνώρισης της ίριδας θα δημιουργήσει έσοδα πάνω από 2 δισ. δολάρια και θα γίνει μια ρουτίνα της καθημερινής ζωής.
Οι αμέτρητες στάσεις λεωφορείων του Λονδίνου συχνά έχουν χρησιμοποιηθεί ως πεδίο δοκιμών για πρωτοβουλίες τύπου Big Brother. Το 2002, η Transport for London εμφάνιζε μια πινακίδα για την προώθηση της τεχνολογίας τους, τις κάμερες CCTV επιτήρησης που απεικόνιζαν έναν Οργουελιανό μάτι στον ουρανό του Λονδίνου κάτω από τις λέξεις «Ασφαλής Κάτω από το Άγρυπνο Βλέμμα».
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

1 σχόλιο:

Τάσος είπε...

«Δεν δίνουμε στους άνδρες και στα αγόρια την επιλογή για να δουν την πλήρη διαφήμιση με την ευκαιρία αυτή - έτσι ώστε να πάρουν μια γεύση του τι είναι να σου αφαιρούνται βασικές επιλογές» .

Δηλαδή όταν σε σαρώνουν θες δε θες είναι βασική σου επιλογή ;!

Η κοινή λογική έχει πάρει τα βουνά .