Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?

kolokotronis

kolokotronis

Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2012

Ισραηλινός βουλευτής: «Ήρθε η ώρα να τελειώσει η μουσουλμανική κατοχή στο Όρος του Ναού στην Ιερουσαλήμ»


Ο Ισραηλινός βουλευτής Aryeh Eldad (του κόμματος ‘Ichud Leumi’ / ‘Εθνική Ενότητα’) έκανε έκκληση την Πέμπτη να τελειώσει ο μουσουλμανικός έλεγχος στις επισκέψεις στο Όρος του Ναού.

«Ήρθε η ώρα για τον τερματισμό της κατοχής», δήλωσε σε επιστολή προς τον υπουργό Εσωτερικών Yitzchak Aharonovitch. «Της μουσουλμανικής κατοχής που συνέβη 1.300 χρόνια πριν, και είναι ακόμα σε ισχύ στο Όρος του Ναού, φυσικά."
  
Ο Eldad (φωτο) εξοργίστηκε με τη σύλληψη ενός Εβραίου επισκέπτη στο Όρος του Ναού την Πέμπτη το πρωί, και την απόφαση της αστυνομίας να απαγορεύσει στον γνωστό ραββίνο Yisrael Ariel, που είναι ο ιδρυτής του Ινστιτούτου του Ναού, να επισκέπτεται τον ιερό χώρο. Ο Ραβίνος Άριελ (φώτο κάτω) ήταν ένας από τους αλεξιπτωτιστές που βοήθησαν στην απελευθέρωση του Όρους του Ναού και του Τείχους των Δακρύων στο Πόλεμο των Έξι Ημερών του 1967.

"Πρόκειται για μια απαράδεκτη κλιμάκωση της προσβολής της ελευθερίας της λατρείας στο Ισραήλ, και ένα ακόμη βήμα προς την παραχώρηση του ιερότερου χώρου του Εβραϊκού λαού στον αραβικό εχθρό και την Waqf (αναφαίρετο ισλαμικό κληροδότημα που αναφέρεται κυρίως σε κάποιο κτίριο)," κατηγόρησε.

Ο ραβίνος Yehuda Glick, δήλωσε ότι στον ραβίνο Αριέλ αρνήθηκε η είσοδος στο Όρος του Ναού, την Τετάρτη, καθώς ο ίδιος προσπάθησε να ανέβει προς τιμήν της Rosh Chodesh, της αρχή του επομένου εβραϊκού μήνα. Η αστυνομία είπε ότι ο ραβίνος Αριέλ είχε αποκλειστεί μόνιμα, και δεν θα πω γιατί, είπε ο ραβίνος Glick.

Η σύλληψη ενός Εβραίου επισκέπτη
Ο Εβραίος συνελήφθη την Πέμπτη το πρωί ενώ μιλούσε στους συντρόφους του από τη Μισνά, πρόσθεσε ο ραβίνος Glick. Οι Εβραίοι απαγορεύεται να προσευχηθούν στο Όρος του Ναού, αλλά συνήθως μπορούν να μιλήσουν.

Επίσης την Πέμπτη, ένας Εβραίος επισκέπτης στο Όρος του Ναού παραπονέθηκε ότι οι μουσουλμάνοι αξιωματούχοι τον διέταξαν να αφαιρέσει το kippah του επειδή τους προσβάλει.

Για τον ραββίνο Yisrael Ariel και το Ινστιτούτο του Ναού βλέπε σχετικά στον ΚΟ:


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

3 σχόλια:

Ήγγικεν είπε...

Σημ. για τον μτφ: Το "Waqf" είναι σε ελληνική απόδοση τα Βακούφια.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΑΣΙΝΟΣ είπε...

Αθήνα, 12 Ιουλίου 2012
Κύριοι,
Τα περί ιδιοκτησίας του όρους του "ναού" και του οικείου χώρου, θυμίζει την παροιμία δυό γάϊδαροι μαλώνανε σε ξενόν αχυρώνα.
Ο χώρος προϋπήρξε "ιερός" από προγενέστερες θρησκείες, από τη μητριαρχική εποχή, έμφορτες τοτεμισμού, όπως και σήμερα, με ταλευταία προγιαχβιστική τη χαναανίτικη, ο ναός ήταν αφιερωμένος στην χανααναία Ασερά, ιερή(κούντσου, όπως αποκαλείται σήμερα ο χώρος, άλ κούντς) όμολογο της Ασταρτης, Αφροδίτης κλπ, οι "υψηλοί τόποι" πάντα ήταν χώροι λατρείας των διαφόρων θεοτήτων.
Σε ορυχείο χαλαζίτη, στην τοποθεσία Κουντιλέτ Αγιούρντ, στην έρημο Νεγκεβ, έχει ευρεθεί επιγραφή και σκαρίφημα όπου αναπαρίσταται ο βαβυλωνιακής καταγωγής, σύμφωνα με επιγραφές που έχουν ευρεθεί στη Βαβυλώνα, τοτεμικός θεός, Γιαχβέ, = είθε ο κύριος μεθ΄ ημών, και η Ασερά του, σημάδι πολιτισμικής συνύπαρξης και συγκριτισμού.
Τότε ο θεός στη φαντασία των ανθρώπων γινόταν αντιληπτός, όπως και οι ίδιοι με οικογένεια κι όχι ανοργασμοκός, απόμακρος και απρόσωπος, έτοιμος να τιμωρήσει τους "ανυπακοους", όπως τον δημιούργησε αργότερα, βάσει των συμφερόντων της η άρχουσα τάξη.
Ο βασιλιάς Σολομών είχε αφιερώσει το σχετικό ναό και σε όλες τις τότε γνωστές θεότητες, όπου και υπήρχαν βωμοί τους, δεδομένου ότι ο Σολομών δεν ήταν μονολάτρης.
Η μονολατρεία άρχισε να προωθείται και υιοθετήθηκε για διοικητικούς και ειπρακτικούς κυρίως λόγους στην Ιουδαία, νότιο Ισραήλ,
επί βασιλιά Ιωσία (600 π.χ.), η συγκέντρωση των εισφορών σε ένα κέντρο ήταν πλέον επιβεβλημένη για την επιβίωση του ομώνυμου κρατίδιου.
Ο θόρυβος για την επανοικοδόμηση του τρίτου "ναού" εκτός από τροφή για την προσέλκυση θρησκευόμενων "τουριστών" στο Ισραήλ, πιστεύω ότι εντάσσεται και στον ψυχολογικό τομέα του γενικότερου γεωστρατηγικού πολέμου της περιοχής.
Με εκτίμηση,
Ιωάννης Στασινός

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΑΣΙΝΟΣ είπε...

Αθήνα, 12 Ιουλίου 2012
Κύριοι,
Τα περί ιδιοκτησίας του όρους του "ναού" και του οικείου χώρου, θυμίζει την παροιμία δυό γάϊδαροι μαλώνανε σε ξενόν αχυρώνα.
Ο χώρος προϋπήρξε "ιερός" από προγενέστερες θρησκείες, από τη μητριαρχική εποχή, έμφορτες τοτεμισμού, όπως και σήμερα, με ταλευταία προγιαχβιστική τη χαναανίτικη, ο ναός ήταν αφιερωμένος στην χανααναία Ασερά, ιερή(κούντσου, όπως αποκαλείται σήμερα ο χώρος, άλ κούντς) όμολογο της Ασταρτης, Αφροδίτης κλπ, οι "υψηλοί τόποι" πάντα ήταν χώροι λατρείας των διαφόρων θεοτήτων.
Σε ορυχείο χαλαζίτη, στην τοποθεσία Κουντιλέτ Αγιούρντ, στην έρημο Νεγκεβ, έχει ευρεθεί επιγραφή και σκαρίφημα όπου αναπαρίσταται ο βαβυλωνιακής καταγωγής, σύμφωνα με επιγραφές που έχουν ευρεθεί στη Βαβυλώνα, τοτεμικός θεός, Γιαχβέ, = είθε ο κύριος μεθ΄ ημών, και η Ασερά του, σημάδι πολιτισμικής συνύπαρξης και συγκριτισμού.
Τότε ο θεός στη φαντασία των ανθρώπων γινόταν αντιληπτός, όπως και οι ίδιοι με οικογένεια κι όχι ανοργασμοκός, απόμακρος και απρόσωπος, έτοιμος να τιμωρήσει τους "ανυπακοους", όπως τον δημιούργησε αργότερα, βάσει των συμφερόντων της η άρχουσα τάξη.
Ο βασιλιάς Σολομών είχε αφιερώσει το σχετικό ναό και σε όλες τις τότε γνωστές θεότητες, όπου και υπήρχαν βωμοί τους, δεδομένου ότι ο Σολομών δεν ήταν μονολάτρης.
Η μονολατρεία άρχισε να προωθείται και υιοθετήθηκε για διοικητικούς και ειπρακτικούς κυρίως λόγους στην Ιουδαία, νότιο Ισραήλ,
επί βασιλιά Ιωσία (600 π.χ.), η συγκέντρωση των εισφορών σε ένα κέντρο ήταν πλέον επιβεβλημένη για την επιβίωση του ομώνυμου κρατίδιου.
Ο θόρυβος για την επανοικοδόμηση του τρίτου "ναού" εκτός από τροφή για την προσέλκυση θρησκευόμενων "τουριστών" στο Ισραήλ, πιστεύω ότι εντάσσεται και στον ψυχολογικό τομέα του γενικότερου γεωστρατηγικού πολέμου της περιοχής.
Με εκτίμηση,
Ιωάννης Στασινός