Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Ετεροφοβία ΣΤΟΠ!



Με αφορμή την «Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ομοφοβίας» (17/5), ένας Αμερικάνος ετεροφυλόφιλος σπάει την σιωπή του

Του Raynard Jackson, επιχειρηματία (Raynard Jackson & Associates, LLC) / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Την περασμένη εβδομάδα, έκανα μία από τις πιο δύσκολες ανακοινώσεις της ζωής μου: είπα στην οικογένειά μου, ότι μου αρέσουν οι γυναίκες, ότι αγαπώ τις γυναίκες. Μη γνωρίζοντας πως θα αντιδράσει η μητέρα μου, ένιωσα ανακούφιση όταν με κοίταξε και είπε, "Αγόρι μου, το είχα καταλάβει από καιρό".

Οι αδελφοί μου και οι αδελφές μου είπαν ότι το ότι «βγήκα έξω από τις σκιές» και ανακοίνωσα ότι είμαι ετεροφυλόφιλος δεν θα αλλάξει τον τρόπο που αισθάνονται για μένα και ότι θα σταθούν μαζί μου όταν όλα τα media αρχίσουν να καταφθάνουν σπίτι για να μου πάρουν συνέντευξη.

Ήξερα ότι ήμουν ετεροφυλόφιλος και ότι μου αρέσουν οι γυναίκες από τότε που ήμουν μικρό παιδί, αλλά πάντα φοβόμουν να το πω δημοσίως γιατί διδάχτηκα ότι κάποια πράγματα πρέπει να παραμένουν προσωπικά.

Τώρα που έχω «βγει από το ντουλάπι», ελπίζω ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω ειδικούς νόμους που έχουν ψηφιστεί που θα μου επιτρέψουν να πηγαίνω σε γυναίκες στον χώρο εργασίας μου, καθώς και σε άγνωστες, και να τους κάνω γνωστό ότι είμαι ετεροφυλόφιλος.
Τώρα που δεν χρειάζεται πλέον να κρατάω τις σεξουαλικές μου προτιμήσεις για τον εαυτό μου, αισθάνομαι τόσο απαλλαγμένος από το βάρος που κουβαλούσα όλη μου τη ζωή.

Τώρα που έχω βγει από τις σκιές και μπορώ να είμαι αυτό που πραγματικά είμαι, ελπίζω ότι μπορώ να γίνω μέλος της ομοφυλοφιλικής εκκλησιαστικής χορωδίας στην οποία ανήκει ο φίλος μου, παρά τον όρο ότι δεν είναι ανοικτή σε συμμετοχή ετεροφυλόφιλων. Αν κρατούσα την ετεροφυλοφιλία μου κρυμμένη και κανείς δεν το ανακάλυπτε, θα μπορούσα ενδεχομένως να συμμετάσχω στην χορωδία.

Αλλά γιατί θα πρέπει να κρύβω αυτό που είμαι; Αυτό δεν είναι δίκαιο, και συνιστά διακρίσεις. Οι ομοφυλόφιλοι φίλοι μου θέλουν να αναγκάσουν το Σώμα Προσκόπων να αλλάξει την πολιτική του στο να μην δέχεται ομοφυλόφιλους, άθεους ή αγνωστικιστές στους Προσκόπους. Αλλά κανένας από τους ομοφυλόφιλους φίλους μου είναι πρόθυμος να συμμετάσχει μαζί μου στην καταπολέμηση του αποκλεισμού μου από την χορωδία τους, απλώς και μόνο επειδή βγήκα δημοσίως ως ετεροφυλόφιλος. Όποιος δεν με δέχεται επειδή είμαι ετεροφυλόφιλος θα πρέπει να ονομάζεται «ετεροφοβικός», «φανατικός» και «μισαλλόδοξος».

Ως επιχειρηματίας, ασχολούμαι με διάφορους εμπορικούς τομείς. Έτσι, τώρα που έχω βγει «έξω από το ντουλάπ»ι, θα ήθελα η επιχείρησή μου να ενταχθεί και να λάβει πιστοποίηση από το Εθνικό Gay & Lesbian Εμπορικό Επιμελητήριο (NGLCC), έτσι ώστε να μπορώ να γίνω πιο εμπορεύσιμος στον επιχειρηματικό τομέα.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα τους, "Το NGLCC πιστοποιεί λεσβίες, ομοφυλόφιλους, αμφιφυλόφιλους και τρανσέξουαλ επιχειρηματίες, καθώς και επιχειρήσεις (LGBTBEs) και εργάζεται για να παράσχει ευκαιρίες στις LGBTBEs να χτίσουν σχέσεις και να κερδίσουν προβολή σε εταιρικές διαδικασίες προμηθειών. Η πιστοποίηση μέσω της Πρωτοβουλίας Προμηθευτή Διαφορετικότητας του NGLCC (SDI) προσφέρει την ευκαιρία σε LGBT επιχειρηματίες να κάνουν επαφές με τις κορυφαίες εταιρείες της Αμερικής.

Μου είπαν όμως ότι πρέπει να είμαι ομοφυλόφιλος, προκειμένου να ενταχθώ. Στην ιστοσελίδα τους, γράφουν για τα κριτήρια ένταξης : "Η επιχείρησή σας τουλάχιστον σε ποσοστό 51 τοις εκατό να ανήκει, διευθύνεται, διοικείται και ελέγχεται από ένα άτομο LGBT".

Αυτό που βρίσκω ενδιαφέρον είναι ότι δεν μου έλεγαν στο τηλέφωνο, ούτε αναφέρεται στην ιστοσελίδα τους, πώς αποδεικνύουν ότι είσαι ομοφυλόφιλος, αμφισεξουαλικός και τρανσέξουαλ.
Έτσι, αν καταλαβαίνω καλά: Θέλουν οι Πρόσκοποι της Αμερικής να είναι αναγκασμένοι να δέχονται ομοφυλόφιλα παιδιά και ενήλικες, αλλά επειδή εγώ έχω βγει ανοιχτά ως ετεροφυλόφιλος, δεν μπορεί να πιστοποιηθεί η εταιρία μου από αυτούς ως μια επιχείρηση LGBT .

Αυτό αποτελεί διάκριση 100%. Σκέφτομαι να ασκήσω μήνυση εναντίον τους, διότι πιστεύω ότι τα δικαστήρια θα πρέπει να τους αναγκάσουν να με δεχθούν εμένα και το lifestyle μου (παρόλο που είναι ένας ιδιωτικός οργανισμός). Έχω το δικαίωμα να συμμετέχω στην οργάνωση τους. Όλη η Αμερική πρέπει να σταθεί μαζί μου στον αγώνα μου για ισότητα στις επιχειρήσεις.

Για όνομα του Θεού, έχουμε 21ο αιώνα και ακόμη οι ετεροφυλόφιλοι δεν μπορούν να ενταχθούν σε μια ομάδα ομοφυλόφιλων. Ελπίζω και εγώ, όπως ο Jason Collins (ο ομοφυλόφιλος παίκτη του NBA), να δεχτώ πρόσκληση από τον Πρόεδρο Ομπάμα. Και ελπίζω ότι θα ασχοληθούν ξανά και ξανά όλα τα media μαζί μου. Και ελπίζω ο Μπιλ Κλίντον και η Μισέλ Ομπάμα να μου με επαινέσουν στο Twitter.

Είμαι γενναίος και θαρραλέος για να παραδεχθώ ότι μου αρέσουν οι γυναίκες, και νομίζω ότι όλοι οι Αμερικανοί που πιστεύουν στην ισότητα πρέπει να ενταχθούν μαζί μου στον αγώνα για τα πολιτικά δικαιώματά μου. Πού είναι το NAACP, η National Urban League και το Congressional Black Caucus;

Δεν αξίζω την ίδια αξιοπρέπεια με τους ομοφυλόφιλους; Έχω ζήσει όλη μου τη ζωή μέσα στις σκιές. Μπορείτε να φανταστείτε να ζείτε ολόκληρη τη ζωή σας κρυφά ως ετεροφυλόφιλος; Αρκεί να σκεφτείτε τα τραύματα που έχω ζώντας χωρίς οι άνθρωποι να γνωρίζουν αν είμαι ετεροφυλόφιλος ή ομοφυλόφιλος; Κανείς δεν πρέπει να ζει έτσι τη ζωή του. Είμαστε Αμερικανοί, και είμαστε καλύτεροι από αυτό.

Έτσι, ζητώ από το Κογκρέσο να ξεκινήσει μια έρευνα για να ανακαλύψει γιατί κανείς δεν δίνει καμία προσοχή στο ότι «βγήκα έξω από το ντουλάπι», γιατί δεν υπάρχουν τα media να καλύπτουν τη δήλωσή μου ότι είμαι ετεροφυλόφιλος και γιατί οι οργανώσεις ομοφυλόφιλων αρνούνται να μου επιτρέψουν να ενταχθώ σε αυτές. Πώς μπορούμε να είμαστε το κράτος - ηγέτης του ελεύθερου κόσμου αλλά να μην δίδονται ακόμη δικαιώματα σε ετεροφυλόφιλους; Θα τρίζουν τα κόκαλα των Ιδρυτών Πατέρων του έθνους μας.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: