tag:blogger.com,1999:blog-1360224864114882660.post7142002137931182964..comments2024-03-09T23:53:43.665+02:00Comments on Κόκκινος Ουρανός: Πυρηνική αντιπαράθεση Ισραήλ – Ιράν. Ήρθε η ώρα για τον πόλεμο του Γωγ και Μαγώγ;SkyWatcherhttp://www.blogger.com/profile/13876126379195360909noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-1360224864114882660.post-76138312017361816392012-05-01T23:25:03.751+03:002012-05-01T23:25:03.751+03:00Αθήνα, 1 Μαίου 2012
Φίλοι μου,
Παρακαλώ εκ νέου να...Αθήνα, 1 Μαίου 2012<br />Φίλοι μου,<br />Παρακαλώ εκ νέου να ταυτοποιούμαστε, η ανωνυμία δεν είναι ίδιον Έλληνος.<br />Στις συνθήκες που περιγράφετε δεν χρειάζονται προμήθειες και καταφύγια, η ζωή είναι άχρησtη πλέον σε ένα πυρημικά μολυσμένο περιβάλλον, οι τυχεροί θα έχουν ήδη αποδημήσει.<br />Η φιλοσοφία είναι πολύ πιό χρήσιμη από τα μολυσμένα τρόφιμα και νερό (;). <br />Ο ΕΛΑΣ είχε ιδρύσει σχολεία στο βουνό, η γνώση δεν είναι άχρηστη.<br />Με εκτίμηση,<br />Ιωάννης ΣτασινόςΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΑΣΙΝΟΣnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1360224864114882660.post-59563126682263007512012-04-29T01:58:56.219+03:002012-04-29T01:58:56.219+03:00Όταν θα αρχίσουν να πέφτουν σε λίγες μέρες τα προφ...Όταν θα αρχίσουν να πέφτουν σε λίγες μέρες τα προφητευμένα κουφέτα, θα σε καλέσω στο καταφύγιο να μας χαλαρώνεις με τις πανεπιστημιακές σου επώνυμες καλογραμμένες νεοταξίτικες αναλύσεις σου. Μέχρι τότε, άσε για λίγο τις φιλοσοφικές σου ανησυχίες, και κάνε καβάντζα τρόφιμα για τουλάχιστον 5-6 μήνες. Προλαβαίνεις δεν προλαβαίνεις.<br />Με αληθινή εκτίμηση τα γράφω, γιατί στην κατοχή του 41 τα βιβλία οι παππούδες μας τα είχαν για προσάναμμα! Δεν τρώγωνταν τα έρημα!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1360224864114882660.post-80522445443014536322012-04-28T10:22:17.859+03:002012-04-28T10:22:17.859+03:00Αθήνα, 28 Απριλίου 2012
Κύριε,
Εφ΄ όσον επιθυμείτε...Αθήνα, 28 Απριλίου 2012<br />Κύριε,<br />Εφ΄ όσον επιθυμείτε διάλογο, παρακαλώ αυτό να γίνει επώνυμα και με παράθεση βιβλιογραφίας, εννοώ<br />πανεπιστημιακών εκδόσεων κι όχι λαϊκιζόντων, γραμμένων στο γόνατο, εντύπων.<br />Προσωπικά δεν επιθυμώ να τρελλάνω κανέναν, διαπίστωσή μου είναι ότι, η άγνοια και η ενστέρνιση δοξασιών από τους μη μηυμένους (όχι πάντα με δική τους υπαιτιότητα) στη γνώση, πειθόμενους απλώς στα λεγόμενα και στα γραπτά των "ειδικών", χωρίς προηγούμενη διανοητική διήθηση του περιεχομένου τους, είναι από μόνη της εισαγωγή στην πλάνη, καλό θα είναι ο δέκτης της οποιασδήποτε απόψεως να την ερευνά προτού την ενστερνισθεί, άλλως μόνος του οδηγείται μέσω της πλάνης σε μη ισορροπημένες διανοητικές καταστάσεις (ενστέρνιση ψευδών δοξασιών, υποτίμηση διαφορετικά σκεπτόμενων, απαξίωση ανθρώπων και ιδεών χωρίς προηγούμενη έρευνα, φανατισμός, διανοητική εξάρτηση από καθιερωμένες απόψεις, έστω και αν αυτές είναι προϊόν προπαγάνδας και εντάσσονται στην υπηρεσία συγκεκριμένων κατεστημένων συμφερόντων και το κυριότερο ο φόβος μπροστά την ελευθερία της έρευνας και της σκέψης, ο πανικός της αμφισβήτησης των παγιωμένων - κατεστημένων απόψεων, ένα είδος ψυχοπνευματικής απέκδυσης).<br />Με δύο λόγια φίλε μου οι θρησκείες ως όργανα της πολιτικής και οικονομικής ολιγαρχίας παίζουν το ρόλο τους από την απώτατη αρχαιότητα, αναπαράγοντας σε νέα συσκευασία τους ίδιους τοτεμικούς μύθους μύθους, επ΄ ωφελεία της ολιγαρχίας.<br />Αν θέλετε να ενημερωθείτε σχετικά μη την αληθινά πνευματική προσέγγιση του θείου, κατά τη γνώμη μου, μια είναι η οδός η αληθινή ελληνική διανόηση, μια καλή αρχή είναι οι Ίωνες προσωκρατικοί φιλόσοφοι, όλες οι σύγχρονες θρησκείες, κατ΄ ομολογία όλων των συγρόνων φιλοσόφων, αλλά και των ίδιων των απολογητών τους, έστω και καθυβρίζοντας την Ελλάδα, όποτε θέλησαν να αναβαθμίσουν τις δοξασίες τους εκεί ανέτρεξαν. <br />Με εκτίμηση,<br />Ιωάννης ΣτασινόςΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΑΣΙΝΟΣnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1360224864114882660.post-67808813951843281272012-04-27T22:27:11.530+03:002012-04-27T22:27:11.530+03:00ΠΟΣΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ.
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΠΟ ΣΕΡΡΕ...ΠΟΣΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ.<br />ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΠΟ ΣΕΡΡΕΣ.ANASTASIO5675https://www.blogger.com/profile/03206401628509011504noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1360224864114882660.post-29897743771137538472012-04-27T12:43:08.593+03:002012-04-27T12:43:08.593+03:00Αθήνα, 27 Απριλίου 2012
Κύριοι,
Για σαφή και έγκυρ...Αθήνα, 27 Απριλίου 2012<br />Κύριοι,<br />Για σαφή και έγκυρη ενημέρωση στη ακατάσχετη "κερδοσκοπία" που γίνεται από τους "ειδικούς" επί του θέματος βλ. την πανεπιστημιακή έκδοση του Bernard F. Batto, "Slaying the Dragon, Mythmaking in the Biblical Tradition", Westinster/John Knox Press, Luisville, KY, 1992, <br />όπου αναλύεται ενδελεχώς η καταγωγή των σχετικών με τη "δευτέρα παρουσία" δοξασιών και <br />εκτίθενται με ιστορική σειρά οι απόψεις περί "Γωγ" και "Μαγώγ", κεφ 6 και επίλογος,όλα τα ανωτέρω εντάσσονται στη μυθοποιία της "αέναης σύγκρουσης".<br />Οι ιουδαίτες (εξ Ιουδαίας) κι άλλοι "προφήτες" και συντάκτες των διαφόρων βιβλίων που ενσωματώθηκαν στην "τορά" = νόμος, κι όχι "εβραίοι" = διαπεραιωθέντες, όπως λανθασμένα γίνεται κατάχρηση του ρηματικού προσδιορισμού, Ιεζεκιήλ, Δανιήλ κλπ, απλά αναπαρήγαν προγενέστερουν μύθους και τραγουδούσαν τον πόνο τους, που προήρχετο από λανθασμένες, λόγω, ομολογουμένως, δυσμενών πολιτικών καταστάσεων, κι ενίοτε καιροσκόπες πολιτικές επιλογές της ιουδαίτικης πολιτικής ηγεσίας, με συνέπεια επαχθέστατες οικονομικές επιπτώσεις στο σύνολο του λαού της περιοχής.<br />Όσο για ο "μεσσιανοσμό" βλ. Abba Hilel Silver, "A History of Messianic Speculation in Israel", εκδ. Beacon Press, Βοστώνη, 1959, όλοι οι υπολογίσαντες την "έλευση" του "μεσσία" έχουν πέσει έξω.<br />Όλα όμως τα "ιερά" κείμενα κάνουν λόγο γι την έλευση του "μεσσία", επ΄ αυτού βλ. Μιρτσέα Ελιάντ, "Κόσμος και Ιστορία, ο Μύθος της Αιώνιας Επιστροφής", εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα 1999,<br />με δύο λόγια ο άνθρωπος, που σιχαίνεται τον ευατό του από τη μιζέρια και τη φτώχεια, ευελπιστεί<br />στην κυκλική κίνηση και αναγέννηση της ζωής, κι όπως γίνεται στη φύση, θέλει να γίνει και στη ζωή του, μιλάμε πάντα για τον φτωχό αγρότη, ακτήμονα κλπ, ο πλούσιος χρησιμοποιεί ως μέσο εφησυχασμού το σχετικό μύθο και τα σχετικά δρώμενα, όταν όμως μετά από πολλά πάσχα και ευδοαφίξεις "θνήσκοντος" και "αναστάντος" θεού, στην επέμβαση του οποίου καλώς ή κακώς ελπίζει ο φτωχός, αυτός δεν δει θεού πρόσωπο, η άρχουσα τάξη σερβίρει τα περί μετά θάνατον ζωής, "δευτέρας παρουσίας" και ανταμειβής στον άλλο κόσμο, σφίξου όσο ζεις για να αμειφθείς μετά θάνατον.<br />Με εκτίμηση,<br />Ιωάννης ΣτασινόςΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΑΣΙΝΟΣnoreply@blogger.com