Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

ΓΕΡΜΑΝΙΑ: Παραδοσιακή χριστιανική γιορτή αλλάζει όνομα για να βοηθήσει τους μουσουλμάνους «πρόσφυγες» να νιώσουν «ευπρόσδεκτοι»



Χαρακτηριστική γιορτή της "παλιάς Ευρώπης" (χωρίς "ένταξη")
Η αρρώστια της Δύσης μοιάζει να είναι αθεράπευτη. Οι δυτικοί, κενοί (και εμάς μας έχει πάρει η μπάλα) από αξίες και ιδανικά, αποξενωμένοι από ρίζες και παραδόσεις και αποβλακωμένοι από τα media και την «μόδα» της εποχής, προχωρούν με βήμα ταχύ προς τον γκρεμό. Μιλάνε για «ένταξη» (των ξένων), αλλά ένταξη που; Στο τίποτα; Στο no name; Ή στο τραλαλά; Ειλικρινά, δεν φαίνεται ελπίδα σωτηρίας. Εντωμεταξύ, οι προς «ένταξη» έχουν επιλέξει τις δικές τους γιορτές (βλέπε κάτω) και δεν πρόκειται να τις θυσιάσουν χάριν μιας χαζοχαρούμενης θνήσκουσας Ευρώπης.  

Χαρακτηριστική γιορτή της "νέας Ευρώπης" (με "ένταξη")
Ως μια προσπάθεια να βοηθήσουν τους μουσουλμάνους μετανάστες στη Γερμανία να αισθάνονται «ευπρόσδεκτοι», πολλά σχολεία και παιδικοί σταθμοί στο Ντίσελντορφ αποφάσισαν να μετονομάσουν την χριστιανική γιορτή του Αγίου Μαρτίνου στην κοσμική «Γιορτή των Φώτων».

Σύμφωνα με αναφορά του Breitbart News, η Ημέρα του Αγίου Μαρτίνου, γνωστή επίσης γνωστή και ως Γιορτή του Αγίου Μαρτίνου, είναι μια παραδοσιακή φθινοπωρινή εκδήλωση στο χριστιανικό ημερολόγιο, που λαμβάνει χώρα στις 11 Νοεμβρίου, μετά τη συγκομιδή.

Ο άγιος Μαρτίνος, γνωστός και ως Μαρτίνος της Τουρ, (Μαρτίνοςτης Τουρώνης, 316-397 μ.Χ., προστάτης άγιος της Γαλλίας), είναι ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους αγίους. Ο άγιος Μαρτίνος ήταν Ρωμαίος στρατιωτικός για πολλά χρόνια, και τελικά έγινε μοναχός μετά από ένα περιστατικό με έναν γυμνό ζητιάνο στην πύλη του Amenes, όπου έκοψε στα δυο το στρατιωτικό του μανδύα για να τον ντύσει. Την επόμενη νύχτα είδε σε όραμα τον Χριστό, που τον ώθησαν τελικά να λάβει το βάπτισμα και να αφήσει το στρατό για την ζωή του μοναχού.

Για εκατοντάδες χρόνια, οι άνθρωποι γιορτάζουν τον άγιο Μαρτίνο, συγκεντρωμένοι γύρω από μια φωτιά την παραμονή της γιορτής του, που ονομάζεται "Martinsfeuer," πριν συμμετάσχουν σε μια πομπή με φανάρια μέσα από τους δρόμους της πόλης.


Όλα αυτά τώρα θα αλλάξουν, καθώς φέτος, πολλοί Γερμανοί αποφάσισαν να ακυρώσουν την ετήσια γιορτή για να δείξουν την «αλληλεγγύη τους στους πρόσφυγες».

«Έχουμε επιλέξει συνειδητά το νέο όνομα, γιατί θέλουμε το νόημα της ‘ολοκλήρωσης’ και της ‘ενότητας’ για να προσελκύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα παιδιά, και επειδή περισσότεροι άνθρωποι θα συμμετέχουν στην πομπή μας», λέει ο επικεφαλής του Γερμανικού Ερυθρού Σταυρού στο Gerresheim.

Επιπλέον, η αναπληρώτρια διευθύντρια του Salesian Montessori Community School στο Oberkassel, Nanette Weidelt, είπε ότι το νέο όνομα είχε υιοθετηθεί, «προκειμένου να διευκολυνθεί η ένταξη (των μεταναστών)».

Οι τελευταίες εκτιμήσεις λένε ότι η Γερμανία περιμένει περί τα 1,5 εκατομμύρια πρόσφυγες μέχρι το τέλος του έτους, κυρίως από τη Συρία, το Ιράκ και το Αφγανιστάν. Εκτιμάται ότι 10.000 άνθρωποι συνεχίζουν να καταφτάνουν καθημερινά.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

7 σχόλια:

  1. Μνήμη και Τιμή Αγίου, είναι η μίμηση τού Αγίου, σύμφωνα με τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσοστομο.
    Τό Χριστιανικό τελετουργικό επίσης είναι καθορισμενο σύμφωνα με τις παραδόσεις μας, αιώνες τώρα.
    Άρα θεωρώ ότι η εορτή τού Αγίου με τη φωτιά και την πομπή με τα φανάρια στους δρόμους, είναι μία φθαρμένη εκδοχή εορτής και κάθε άλλο παρά Χριστιανική είναι.
    Συμπερασματικά η παραδοσιακή Χριστιανική εορτή πού αλλάζει τώρα όνομα και αποκτά κοσμικό χαρακτήρα για την ωφέλεια των προσφύγων, συμφωνα με το δημοσιευμα, έχει προ πολλού απολέσει τον Χριστιανικό χαρακτήρα. Σήμερα επιβεβαιωνεται το πόσο ρηχή κατάσταση έχει καταντήσει η εορτή, πού αδιαμαρτυρητα η κοινότητα το αποδέχεται. Αυτό σηματοδοτεί βέβαια και την ποιότητα του "Χριστιανισμού" της Δυσεως, αλληλενδετες καταστάσεις με την φθορά τού τελετουργικού της εορτής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Ολοκλήρωση" και "ενότητα". Για ποιόν; Ολοκλήρωση της ΥΠΟΤΑΓΗΣ των Ευρωπαίων στη νέα θρησκεία με το ίδιο όνομα. Ενότητα των ξένων στη νέα τους κατάκτηση.
    Μου είναι αδύνατον να πιστέψω ότι μορφωμένοι, οργανωτικοί Ευρωπαίοι δεν αντιλαμβάνονται τι κάνουν, ιδιαίτερα μετά από τόσες δεκαετίες πειραμάτων με το πολυ-πολιτισμικό μοντέλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Μαρίνο,έχουμε κι εμείς στην παράδοσή μας πομπές με φαναράκια (στον Επιτάφιο) και φωτιές στις γειτονιές και με πήδημα πάνω από αυτές (γιορτή Αι Γιάννη Κλήδωνα) και ας μην είμαστε "Δύση". Εάν απωλέσαμε τον χριστιανικό χαρακτήρα θα κοιτάξουμε να τον ξαναβρούμε και δεν θα "πετάξουμε την μπάλα" στο άκρως επιθετικό ισλάμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δηλαδή αγαπητέ ΚΟ, θεωρείς ότι η Δύση καί πιο συγκεκριμένα οι πνευματικοί ταγοί οι υπεύθυνοι τής εν λόγω εορτής είναι κατά πάντα Χριστιανοί, καί μόνο το τελετουργικό με τις φωτιες έχει φθαρεί στό χρόνο;
    Η γνώμη μου είναι ότι η διολισθηση τών Γερμανών από τον Χριστιανισμό πρό πολλών ετών, έχει παρασύρει στη φθορά των παραδόσεων.
    Να είσαι σίγουρος ότι εάν υπήρχε ζωντανή Αγία Πίστη στους Γερμανούς, καί γευοντουσαν Ζωντανούς Αγιοπνευματικούς καρπούς από τον Άγιο καί από τον Χριστόν στην εορτή, θα επαναστατούσαν οι πιστοί. Επειδή εχει απωλεσει το Χριστιανικό χαρακτήρα καί έχει μετατραπεί σε ένα καθαρό θέαμα γιά αυτό δεν τούς ενοχλεί συνειδησιακά.
    Τό αντίθετο συμβαίνει στις παραδόσεις που αναφέρεις. Γιά σκέψου τι έχει να γίνει εάν ο αρμόδιος Υπουργός Παιδείας, απαγορεύσει τούς επιταφιους για χάρην των προσφύγων;
    Μπορείς να φανταστείς;
    Άρα για εμάς, δεν έχουμε απωλέσει τον Χριστιανικό χαρακτήρα, είναι Ζωντανή παρουσία Τού Αγίου Πνεύματος στις εκδηλώσεις και το γευόμαστε, γι αυτό και θα επαναστατησουμε εάν το επιχειρήσουν οι αντιχριστοι.
    Θα πρεπει να ξερεις επίσης, ότι ο διάβολος στην Ελλάδα ποτέ δεν πάει να κάνει απότομη μετωπική σύγκρουση με το Έθνος τών Ελλήνων, γιατί θα φάει τα μούτρα του. Εδώ σε εμάς το πάει πλαγίως και σιγά σιγά συν το χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επιπλέον της προηγούμενης παρέμβασής μου, καί το γεγονός ότι η αιτία της απώλειας τού Χριστιανισμού στα Έθνη ανά τον κόσμο καί ανά το χρόνο, είναι η ίδια πού αλλάζει τις εορτές, είναι η ίδια πού αλλάζει το γνωστικό παιδίο των θρησκευτικών, είναι η ίδια που έφερε τον πόλεμο στη Σερβία, είναι η ίδια πού καταστρέφει τη Συρία, και είναι η ίδια πού "υποκλίνεται " στο επιθετικό Ισλάμ καί έχει εφεύρει τις μεταναστευσεις τών προσφύγων και τα κυριαρχικά τους δικαιώματα. Διότι κατά τη γνώμη μου, όταν επιθυμείς να καταργήσεις τις Άγιες Εικόνες και την πρωινή προσευχή στα Ελληνικά Ορθοδοξα σχολεία, για να μην αισθάνονται μειωνεκτικά οι Μουσουλμάνοι προσφυγες, είναι επεκτατικής μορφής, κυριαρχίας και αλωσεως των παραδόσεων μας, η μετανάστευση αυτών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να φανταστω πως θα κοπουν αντιστοιχες ισλαμικες,βουδιστικες,ιωδοθιστικες και εβραικες γιορτες ετσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η "ένταξη" μιας ομάδας δεν σημαίνει απαραίτητα συμμετοχή. Σημαίνει αλληλοσεβασμό και κατανόηση, στην ιδιαιτερότητα του άλλου. Αν τα ισλάμια δεν μπορούν να κατανοήσουν οτι οι χριστιανικές παραδόσεις είναι διαφορετικές από τις δικές τους, τότε σημαίνει οτι δεν είναι ώριμοι πολίτες να ενταχθούν σε μια "πολυπολιτισμική" κοινωνία. Το να υποχωρούμε εμείς, δεν τους κάνει αυτούς πιο δεκτικούς. Ούτε δημιουργεί δεσμούς ισότητας. Είμαστε "αγαπημένοι" κατά συνθήκη και όχι κατ' ουσίαν. Αυτά γίνονται γιατί απλά δεν υπάρχουν χριστιανοί στη δύση, να υπερασπιστούν τις αξίες τους. Υπάρχει ένας συρφετός λοβοτομημένων πολιτών που φέρονται και άγονται όπου φυσάει ο άνεμος, και επομένως όπου τους υποδεικνύει η επίσημη προπαγάνδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που ΔΕΝ δημοσιεύονται: όσα δεν έχουν σχέση με το θέμα της ανάρτησης, όσα αποβλέπουν σε διαφήμιση, όσα είναι γραμμένα σε greeklish, όσα εκθέτουν προσωπικά δεδομένα, όσα είναι γεμάτα μίσος για λαούς ή κοινωνικές ομάδες, όσα είναι κακόβουλα, όσα είναι υβριστικά, όσα έχουν εριστική διάθεση και όσα είναι εντελώς βλακώδη (plus: σεντόνια, τρολιές & μπαρούφες). Με "ανώνυμους" δεν ανοίγουμε κουβέντα. Εάν αργεί η δημοσίευση ενός σχολίου, κάντε υπομονή. Αν περάσει πολύς καιρός, μάλλον θα το έχει φάει η μαρμάγκα.