Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

“Modern Educayshun” : Μία καυστική σατιρική ταινία μικρού μήκους για την άλωση της σύγχρονης εκπαίδευσης από την πολιτική ορθότητα και τον "προοδευτισμό"

Απολαυστικό σατιρικό - αλλά τόσο φρικτά αληθινό - βίντεο για το τι συμβαίνει σήμερα στα δυτικά πανεπιστήμια, όπου βασιλεύει η παράνοια της πολιτικής ορθότητας και η οργουελική λογοκρισία.

Όπως λέει ο εμπνευστής - δημιουργός και πρωταγωνιστής της, κωμικός ινδικής καταγωγής Neel Kolhatkar από την Αυστραλία, η μικρή αυτή ταινία είναι η συνέχεια του "Equality" ("Ισότητα"), και ερευνά τους ενδεχόμενους κινδύνους του ολοένα και περισσότερο αντιδραστικού πολιτισμού μας (δήθεν ανεκτικού) όπως αναπτύσσεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την πολιτική ορθότητα.

Σε μια αίθουσα που υποτίθεται διδάσκονται μαθηματικά, τα πάντα έχουν καταληφθεί από την πολιτικώς ορθή αφήγηση των ‘SJW’ (ας πούμε ‘αντιρατσιστών’). Όταν ρωτάται ο φοιτητής πόσο κάνει 1 + 1 απαντάει «δύο»*.

Η σωστή απάντηση, όμως είναι «πολυπολιτισμικότητα».

Οι φοιτητές βαθμολογούνται, όχι με βάση την ικανότητά τους, αλλά με βάση την «ισότητα» και τους βαθμούς «προνομίων» (π.χ. ομοφυλόφιλοι, μη λευκοί έχουν πολλούς βαθμούς...).

Η συνέχει επί της οθόνης…

Το τέλος πάντως, είναι η κατάληξη της πολιτικής ορθότητας και της «ανεκτικότητας»..



* “Η Ελευθερία είναι η ελευθερία να πω ότι δύο συν δύο κάνουν τέσσερα. Αν αυτό είναι δεδομένο, όλα τα άλλα ακολουθούν”» - Γουίνστον Σμιθ, από το "1984"! (βλ. εδώ).

ΚΟ

4 σχόλια:

  1. ​Πολύ καλή η ανάρτηση, ΚΟ.
    Θα ήθελα να καταθέσω ότι,- έχοντας τριετή εμπειρία σε Δυτικό Πανεπιστήμιο,- ποτέ δεν συνάντησα τέτοιες καταστάσεις.
    Προχωρώ στην ανάλυση.
    Τα πρώτα αισθήματα που διακατέχουν βλέποντας το βίντεο, είναι η ψυχρότητα,ο μεγάλος φόβος, οι απάνθρωπες καταστάσεις, και ένα τεράστιο φασιστικό Bulling.
    To bulling είναι από όλους και προς όλους, ακόμη και από το φοιτητή που εκφράζει υποτίθεται το δίκαιο, αλλά το εκφράζει με λανθασμένο τρόπο.
    Όλο το βίντεο είναι μία πολύ προχωρημένη αρρωστημένη κατάσταση προερχόμενο από μια αρρωστημένη κοινωνία. Το φέρετρο στη μέση δηλώνει ότι η παιδαγωγός και οι μαθητές είναι πεθαμένοι.
    Θα έλεγε κανείς ότι είναι πολύ ανησυχητικό,όμως εγώ θα έλεγα θάρσει, δεν νομίζω να φτάσουμε εκεί, διότι είναι ένας κόσμος απάνθρωπος, αφύσικος, βίαιος, χωρίς στοιχειώδης ανθρωπιά, χωρίς την ελάχιστη συναίσθηση του αληθούς ανθρώπινου προορισμού, που δεν είναι άλλος από την καλλιέργεια της ανθρωπιάς, της ενσυναίσθησης, της τρυφερότητας.
    Ο λόγος που θεωρώ ότι δεν θα φτάσουμε ποτέ σε αυτό το σημείο είναι, γιατί δηλώνει μεγάλο σημείο τελείας αποστασίας και απομάκρυνσης από τον Θεόν, και την αποστολή της σωτηρίας μας. Οπωσδήποτε η έρημος της Ν.Τ.Π. στην οποία έχουμε εισέλθη με μεγάλα άλματα έχει ως στόχο αυτή την κοινωνία, όμως ο Θεός βλέποντας την τελεία αποστασία, θα τελειώσει τον κόσμο νωρίτερα κάνοντας την δευτέρα παρουσία.
    Υπάρχει ο κόσμος γιατί υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που θέλουν να σωθούν. Θα σταματήσει ο Θεός τον κόσμο, γιατί οι άνθρωποι θα έχουν δαιμονιστεί τελείως και δεν θα θέλουν να σωθούν. Αυτή τη δαιμονισμένη κατάσταση παρουσιάζει η ταινία.
    Τέλος θέλω να πώ ότι είναι φτιαγμένη από έναν κωμικό Ινδικής καταγωγής. Ξέρετε ότι, πολλοί Ινδοί έχουν πολλά πολιτισμικά κόμπλεξ κατωτερότητας, - τουλάχιστον εγώ έχω συναντήσει,- και είναι πιθανό με τέτοιους τρόπους, - της διασποράς του φόβου,- να εκφράζουν ένα είδος εκδίκησης προς τις δυτικές κοινωνίες, και πιθανόν να σπάνε και πλάκα.
    Το δεύτερο που σκέφτομαι είναι ότι, οι Χολυγουντιανοί κάνουν κάτι τέτοια κόλπα για να σπέρνουν το φόβο, να αποπροσανατολίζουν τη μάζα, και να θέλουν να περάσουν άλλα κρυφά μέτρα προς τη μάζα, για τη δήθεν ελεύθερη κοινωνία. Είναι αποδεδειγμένο ότι με το φόβο κυβερνάνε τη μάζα, και ας μην ξεχνάμε ότι η 11 Σεπτέμβρη του 2001, γέννησε τεράστιο φόβο στην ανθρωπότητα, και εφάρμοσαν τεράστια μέτρα στα αεροδρόμια και παντού, επ ωφελεία του Big Brother.
    Ας είμαστε επιφυλακτικοί και βλέποντας αυτά, να κοιτάμε τα άλλα που θέλουν να περάσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.independent.co.uk/news/education/education-news/catholic-schools-choose-judaism-as-second-religion-for-gcse-re-despite-islam-being-uks-second-a6726391.html
    παρακαλώ το σχόλιο σου κοκκινε ουρανε και ισωσ γνωστοποίηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σπούδασα και δίδαξα πολλά πολλά χρόνια σε πανεπιστήμια της Δύσης, πολύ πολύ δυτικά από εδώ. Δέχτηκα τον ρατσισμό από τις μειονότητες, μια καταγγελία που ίσως να μου κόστιζε τη δουλειά μου και άλλη μια φορά ψευδομαρτυρία από φεμινίστριες, όλα σε πανεπιστήμια. Σήμερα μετά από πολλά χρόνια έχω επιτέλους καταλάβει τι συνέβη, διότι τότε δεν είχα δώσει σημασία. Στη χώρα εκείνη υπάρχει μια πνευματική ΨΩΡΑ που αναπτύσσεται στον κόσμο του πανεπιστημίου, η οποία ψώρα έχει πλέον εισαχθεί και στην πατρίδα μας.
    Όχι βέβαια πως δεν είχαμε τα δικά μας προβλήματα, αλλά τώρα ο Έλληνας φοιτητής στο ελληνικό πανεπιστήμιο πρέπει να αντισταθεί σε πολύ περισσότερα μέτωπα από πριν. Όπως λ.χ. από τους λαθρέμπορους που πουλάνε τσόντες έως τους καθηγητές της νέας τάξης που βομβαρδίζουν με αναθεωρητική προπαγάνδα τους φοιτητές τους και την κοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπάρχει με ελληνικούς υπότιτλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που ΔΕΝ δημοσιεύονται: όσα δεν έχουν σχέση με το θέμα της ανάρτησης, όσα αποβλέπουν σε διαφήμιση, όσα είναι γραμμένα σε greeklish, όσα εκθέτουν προσωπικά δεδομένα, όσα είναι γεμάτα μίσος για λαούς ή κοινωνικές ομάδες, όσα είναι κακόβουλα, όσα είναι υβριστικά, όσα έχουν εριστική διάθεση και όσα είναι εντελώς βλακώδη (plus: σεντόνια, τρολιές & μπαρούφες). Με "ανώνυμους" δεν ανοίγουμε κουβέντα. Εάν αργεί η δημοσίευση ενός σχολίου, κάντε υπομονή. Αν περάσει πολύς καιρός, μάλλον θα το έχει φάει η μαρμάγκα.