Ο Marius Bodnariu,
ρουμανικής καταγωγής και η Νορβηγίδα σύζυγός του Ρουθ, πρώην μέλη της Εκκλησίας
της Πεντηκοστής στο Βουκουρέστι, μετακόμισαν στο Naustdal της
Νορβηγίας πριν από 10 χρόνια, όπου και μεγάλωναν τα πέντε παιδιά τους. Όπως
αναφέρθηκε από τον αδελφό του Marius,
Daniel, στις 16
Νοεμβρίου, οι υπηρεσίες παιδικής πρόνοιας της Νορβηγίας αφαίρεσαν τα δύο μεγαλύτερα
παιδιά των Bodnariu, αφού
ήρθαν στο σχολείο τους και τα πήραν μέσα από την τάξη, χωρίς να το γνωρίζουν οι
γονείς τους! Η αστυνομία αργότερα την ίδια ημέρα έφτασε στο σπίτι των Bodnarius, και πήρε διά της
βίας τα δύο μεγαλύτερα αγόρια, αφήνοντας την Ruth με το τριών μηνών μωρό της, το οποίο και αυτό της το αφαίρεσε
την επόμενη ημέρα!
Δύο ημέρες αργότερα, οι υπηρεσίες παιδικής πρόνοιας γνωστοποίησαν
στους γονείς ότι τα παιδιά τους ήταν στη φροντίδα δύο χωριστών ανάδοχων οικογενειών
και έχουν ήδη «ενσωματωθεί» καλά. Ένας από τους αξιωματούχους είπε στην Ρουθ, «Δεν
λείπετε καθόλου στα παιδιά. Τι είδους γονείς είσαστε εσείς;». Ο Marius και η Ruth αργότερα ενημερώθηκαν από
την κυβέρνηση ότι ήταν ένοχοι για «χριστιανικό ριζοσπαστισμό και κατήχηση».
Προφανώς, η απομάκρυνση των παιδιών υποκινήθηκε από το
διευθυντή του σχολείου, ο οποίος παραπονέθηκε στις υπηρεσίες παιδικής πρόνοιας ότι
οι Bodnarius ήταν «πολύ
Χριστιανοί» και ότι η πεποίθησή τους ότι ο Θεός τιμωρεί την αμαρτία
"δημιουργεί αναπηρία στα παιδιά"… Κατά συνέπεια, ο διευθυντής πίστευε
ότι οι γονείς χρειάζονται "καθοδήγηση" από την κυβέρνηση στο πώς να ανατρέφουν
τα παιδιά τους. Ο διευθυντής ανέφερε επίσης τις ανησυχίες του σχετικά με την
πειθαρχία στο σπίτι της οικογένειας, όπου χρησιμοποιείται περιστασιακά η
σωματική τιμωρία. Αλλά μετά από κλινική εξέταση που έγινε στα παιδιά (το τριών μηνών
βρέφος υποβλήθηκε σε ακτινογραφίες και αξονική τομογραφία), καμία σωματική
κακοποίηση δεν ανακαλύφθηκε.
Στις 27 Νοεμβρίου απορρίφθηκε η προσφυγή των Bodnarius να
επανενωθούν με τα παιδιά τους. Το δικαστήριο έκρινε, αντιθέτως, ότι έπρεπε να
παραμείνουν υπό τη φροντίδα των θετών γονέων τους, ενώ ο Marius και η Ruth μπορούν να επισκέπτονται
τον τριών μηνών γιο τους δύο φορές την εβδομάδα για δύο ώρες. Θα μπορούν να βλέπουν
τους δύο μεγαλύτερους γιους τους, αλλά το δικαστήριο αρνήθηκε να τους χορηγήσει
το δικαίωμα επίσκεψης για τις κόρες τους.
Εν τω μεταξύ, μια διαδικτυακή συλλογή υπογραφών υποστήριξης
της οικογένειας έχει συγκεντρώσει 30.000 υπογραφές περίπου, ενώ έχει
δημιουργηθεί και μια σελίδα στο Facebook.
Στις 2 Δεκεμβρίου, ο Ρουμάνος γερουσιαστής Titus Corlăţean, μίλησε εξ ονόματος των Bodnarius στην
Επιτροπή για την Ισότητα και τις Μη Διακρίσεις, της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης
του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου στο Παρίσι. Ο Corlăţean
καταδίκασε αυτό που χαρακτήρισε καταχρηστική συμπεριφορά εκ μέρους της
νορβηγικής κυβέρνησης, και ζήτησε από την Συνέλευση να διερευνήσει το θέμα. Σημείωσε,
επίσης, ότι οι νορβηγικές υπηρεσίες παιδικής πρόνοιας διέσπασαν την οικογένεια βασιζόμενη
σε αβάσιμες κατηγορίες.
Ο αδελφός του Marius γράφει:
Δηλώνω, και εγγυώμαι ότι ο Marius και η Ruth έφεραν στον
κόσμο και μεγάλωσαν μια «φυσιολογική» οικογένεια με τις χριστιανικές αξίες. Αυτοί
οι γονείς αγαπούν τα παιδιά τους και έχουν κάνει τα πάντα για να αναθρέψουν τα παιδιά
τους με αγάπη και φροντίδα. Το χώρισμα της οικογένειάς τους από τις υπηρεσίες
παιδικής πρόνοιας είναι ένας συνεχιζόμενος εφιάλτης για τον Marius και την Ruth. Έχουν ελπίδα και αυτή στηρίζεται στο
Θεό. Αυτός μπορεί να αλλάξει οποιαδήποτε κατάσταση και ελέγχει τα πάντα!
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / πηγή
Στην Νορβηγία, οι δομές της παιδικής "μέριμνας" έχουν παραδοθεί σε ιδιωτική εταιρεία, η οποία πληρώνεται με το κεφάλι. Απαγάγουν παιδιά για αστείους λόγους, ειδικά από αλλοδαπούς, ειδικότερα από όσους ανήκουν σε λαούς πρώην κομμουνιστικών κρατών. Η Νορβηγική κοινωνία είναι πραγματικά και βαθειά ρατσιστική κι επιπλέον έχει αβυσσαλέο μίσος για τους Ρώσσους, κατ' επέκτασιν και για κάθε λαό που συμπλέει μ' αυτούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αυτές τις βόρειες χώρες, Νορβηγία, Σουηδία, Φιλανδία κ.λ.π. είναι γνωστό πλέον ότι είναι βαθύτατα φασιστικές και αντιχριστιανικές χώρες, όπου έχουν παράδοση στην παιδεραστία και αιμομιξία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν είναι δυνατόν! Αναρωτιέμαι αν είναι το ίδιο... ευαίσθητοι και με τους Μουσουλμάνους και την κατήχηση που κάνουν οι γονείς στα βλαστάρια τους περί "απίστων" κλπ. Μπα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που θυμάμαι απο την εργασία μου σε ξενοδοχείο στην Ελλάδα με την πλειονότητα των τουριστών να είναι Νορβηγοί-Σουηδοί, είναι ότι τα παραδοσιακά έθιμά τους θυμίζουν πολύ τα αμερικάνικα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταρχήν, η Εκκλησία της Πεντηκοστής δεν είναι Χριστιανική Εκκλησία. Είναι αίρεση καί απέχει τού ιδεωδους της καλλιέργειας των αρετών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνέπεια αυτής της κατάντιας είναι να πιστεύουν ότι ο Θεός τιμωρεί την αμαρτία, πού είναι μεγάλη πλάνη. Ο Θεός ως Δικαιος Κριτής καταδικάζει την αμετανοησία και οχι την αμαρτια. Αυτό έχει σαν συνέπεια να επικεντρωνονται καί να ασχολούνται με την τιμωρία των ανθρώπων πού αμαρτανουν, με τρόπο αντιπαιδαγωγικό καί θανατηφόρο. Όποιος έχει δει την ταινία "Jane Eyre" καί θυμηθεί το πως διαπαιδαγωγούσαν τα παιδιά στο ίδρυμα θα καταλάβει τι εννοώ.
κόκκινε ουρανέ σε διαβάζω απο το 2010 ..... δεν έγραψα κάτι ως σχόλιο ή τοποθέτηση διότι πάντα είχα την αίσθηση της ¨κάλυψης¨ στα άρθρα που έδινες .... ιδεολογικά βρίσκομαι στον δεξιό χώρο και ποιο συγκεκριμένα στην ιδεολογική θέση, της χριστιανικής πατριδοκεντρικής αντικοινοβουλευτικής φιλοσοφίας .... θέλω να σε επαινέσω για το θεματολόγιο και την γενικότερη ανάλυση σου ..... θεωρώ ότι βλέπεις την αλήθεια κατάματα και δεν στρουθοκαμηλίζεις ..... σε ευχαριστώ για την ενημέρωση και κράτα την ενδιαφέρουσα θεματολογία ....
ΑπάντησηΔιαγραφήGEODETIS ....
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ. Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤεύχος: 2007 Τεύχος 3
της Αιμιλίας Αγκαβανάκη
Οι Μαρξ και Ενγκελς είναι οι πρώτοι που απάντησαν ολοκληρωμένα για το ποιες είναι οι βαθύτερες αιτίες και ρίζες της γυναικείας ανισοτιμίας, φώτισαν ολόπλευρα το δρόμο που πρέπει να διανυθεί μέχρι τη χειραφέτηση και απελευθέρωση της γυναίκας.
Η θεμελιακή θέση τους είναι ότι ο τρόπος παραγωγής καθορίζει την κοινωνική, πολιτική και πνευματική πορεία της ζωής των ανθρώπων, επόμενα και της γυναίκας.
Ο Λένιν επεξεργάστηκε παραπέρα το δρόμο πάλης για τη χειραφέτηση της γυναίκας, ως συστατικό στοιχείο του αγώνα για την ανατροπή του καπιταλισμού, αλλά και της σοσιαλιστικής οικοδόμησης. Σημείωσε ότι η κοινωνική χειραφέτηση της γυναίκας περνάει μέσα από την κοινωνική απελευθέρωση της εργατικής τάξης από το κεφάλαιο.
Βεβαίως την άλλη ημέρα της επανάστασης η γυναίκα δε θα είναι ισότιμη, όμως η εγκαθίδρυση της επαναστατικής εξουσίας της εργατικής τάξης βάζει τα θεμέλια της πραγματικής απελευθέρωσης της γυναίκας. Δίνει ίδιες δυνατότητες στη γυναίκα όπως και στον άνδρα, καταργώντας τη λειτουργία της εργατικής δύναμης ως εμπόρευμα και διαμορφώνοντας κοινωνικές συνθήκες,
ώστε η μητρότητα να είναι στην πράξη κοινωνική και όχι ατομική-οικογενειακή υπόθεση.
Ο Λένιν δίνει μια συνοπτική αποτίμηση των μέτρων που πήρε η επαναστατική εργατική εξουσία, στο άρθρο του «Η μεγάλη πρωτοβουλία»: «Πάρτε τη θέση της γυναίκας. Κανένα δημοκρατικό κόμμα στον κόσμο σε καμιά από τις προχωρημένες αστικές δημοκρατίες δεν έκανε από αυτή την άποψη μέσα σε ολόκληρες δεκαετίες ούτε το ένα εκατοστό από όσα κάναμε εμείς στον πρώτο κιόλας χρόνο της εξουσίας μας. Δεν αφήσαμε, με την πραγματική σημασία της λέξης, πέτρα πάνω στην πέτρα από τους αισχρούς εκείνους νόμους για την ανισοτιμία της γυναίκας, για τους περιορισμούς στα διαζύγια, για τις απαίσιες διατυπώσεις που περιβάλλανε το διαζύγιο, για τη μη αναγνώριση των εξώγαμων παιδιών, για την αναζήτηση των πατεράδων τους κλπ. νόμους που τα υπολείμματά τους είναι πάρα πολλά σε όλες τις πολιτισμένες χώρες, προς αίσχος της αστικής τάξης του καπιταλισμού. Εχουμε χιλιάδες φορές το δικαίωμα να είμαστε περήφανοι για όσα κάναμε σ’ αυτόν τον τομέα.
Οσο πιο παστρικά όμως καθαρίζουμε το έδαφος από τη σαβούρα των παλιών αστικών νόμων και θεσμών τόσο πιο ξεκάθαρο γίνεται για μας ότι πρόκειται μονάχα για το καθάρισμα του εδάφους πριν από την ανοικοδόμηση, όχι όμως ακόμη και για την ίδια την ανοικοδόμηση»[1].
Παρά την πολύ μεγάλη καθυστέρηση που κληρονόμησε η ΕΣΣΔ από την τσαρική Ρωσία και ως προς τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία, έφερε πολύ γρήγορα αλλαγές σε όλους τους τομείς, όπως στην εργασία, στη μόρφωση, στα εκλογικά δικαιώματα, στις κατακτήσεις που οπωσδήποτε επέδρασαν και σε κατακτήσεις που αφορούσαν τα δικαιώματα των γυναικών στις καπιταλιστικές κοινωνίες.
Η ανάγκη να βγει η γυναίκα στην παραγωγή καθόρισε το λεγόμενο Κράτος Πρόνοιας. Στο εύρος του οπωσδήποτε επιδρούσαν και οι κατακτήσεις στην ΕΣΣΔ υπέρ της γυναίκας.
……
http://www.komep.gr/2007-teyxos-3/nomothetikes-allages-sta-dikaiomata-ths-gynaikas-h-epidrash-toys-sth-syneidhsh
Θεός φυλάξοι! Είναι γνωστό τοις πάσι ότι αυτοί ανήκαν στους Ιλλουμινάτοι και χτηματοδοτούνταν από τους Ρότσιλντ. Σκοπός τους ήταν και είναι η διαίρεση των ανθρώπων και η αλληλοεξόντωσή τους με σκοπό την εγκαθίδρυση της παγκόσμιας εξουσίας
ΔιαγραφήΖούσα στην σοβιετική ένωση. Ο ΆΝΘΡΩΠΟΣ γενικά ΔΕΝ είχε δικαιώματα.. Σαν ελεγχόμενα πρόβατα στο σταυλου ήταν οι άνθρωποι.. Και ας μην ξεχάσουμε τα εκατομμύρια θύματα του κομμουνισμου δια να υποταξουν τον άνθρωπο στην προβατοποιηση... Τα όμορφα παραμύθια περι κομμουνισμόυ πείτε τα αλλου.. Εκεί που σας σηκώνει..
ΔιαγραφήΜήπως πρόκειται για πλάκα;Φάρσα;Για τέτοιο με μοιάζει το άρθρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήοι Νορβηγοι ειναι αρρωστοι πνευματικα και ψυχικα,οπως και οι περισσοτεροι βορειοι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς δεν είναι καθόλου φάρσα, είναι όπως τα γράφει ο mnk. Δείτε κι εδώ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://aktines.blogspot.gr/2015/06/blog-post_414.html#more