Στην «ηθική» μας κοινωνία, όπου έγινε best seller και
έσπασε τα ταμεία το «Πενήντα Αποχρώσεις του Γκρι», (και έρχεται το σίκουελ που
υπόσχεται «ακόμα πιο σκοτεινές αποχρώσεις»), όπου εξυμνείται το
σαδομαζοχισιτικό σεξ, ο άντρας αφέντης και η «υποτακτική» γυναίκα, ξέσπασε μια λίμπεραλ
μιντιακή φρενίτιδα για τα όσα «αισχρά», «σεξιστικά» και «μισογυνικά» είπε ο Trump. Για «κουλτούρα βιασμού»
έγραψε η Huffington Post. Εάν ο Τραμπ ήταν μουσουλμάνος ή κάποιος Σαουδάραβας σεΐχης, θα την είχε γλυτώσει με πιο επιεικείς χαρακτηρισμούς από το πολιτικό - μιντιακό
- χολιγουντιανό κατεστημένο. Εάν δε, ήταν ομοφυλόφιλος, οποιαδήποτε επίθεση εναντίον του
θα στιγματίζονταν ως «ομοφοβικό παραλήρημα».
Σχόλια του Kevin MacDonald (The Occidental Observer) / ΚΟ:
Έχουμε λοιπόν ένα κατηγορητήριο για θέμα «ηθικής». Φυσικά, τα
κατηγορητήρια κατά του Trump αποτελούν ρουτίνα από τότε που εισήλθε στην προεκλογική κούρσα,
έχοντας συχνά επίκεντρο τη φυλή και τη μετανάστευση. Αλλά τώρα η χορωδία είναι
εκκωφαντική. Τόσο μεγάλη, ώστε αρκετοί Ρεπουμπλικάνοι (κυρίως εκείνοι που ποτέ τους
δεν τον υποστήριξαν ή το έπραξαν απρόθυμα - δηλαδή, οι γνωστοί cuckservatives! βλ. εδώ) δηλώνουν ότι
τον εγκαταλείπουν (τι έκπληξη!).
Η φρικτή εικόνα που θέλουν να παρουσιάσουν είναι ότι οι
γυναίκες που συμμετέχουν σε τέτοιες σχέσεις είναι παθητικά, ανήμπορα πλάσματα
που δέχονται επίθεση από τον μεγάλο κακό τριχωτό πίθηκο. Ο ξεφτισμένος φεμινισμός
σε όλο του το μεγαλείο.
Έλεος.
Αυτό που είπε πριν 10 χρόνια ο Trump είναι ότι,
επειδή είναι ένας σταρ, οι γυναίκες είναι εντελώς ανοιχτές στις κινήσεις του,
και ως εξελικτικός ψυχολόγος, θα πρέπει να σας πω ότι δεν εξεπλάγην καθόλου με
αυτό. Εξελικτική ψυχολογία 100%.
Ο Trump
είναι ένα άλφα αρσενικό (alpha male).
Είναι πλούσιος και είναι μια διασημότητα. Τα σχόλια που έκανε τα έκανε στο Χόλυγουντ,
όπου η κουλτούρα του σεξ, της διασημότητας, των χρημάτων και της εξουσίας έχει
εδραιωθεί εδώ και 100 χρόνια. Και είναι γνωστό ότι οι αρσενικοί αστέρες του
κινηματογράφου έχουν πρόσβαση σε μια πολύ ενεργή σεξουαλική ζωή, αν το θέλουν..
Έτσι έχουμε το θέαμα ενός υπερ-λίμπεραλ Χόλυγουντ που μισεί
τον Τραμπ – δηλαδή το απόλυτο κέντρο της αμερικανικής κουλτούρας του σεξ, της διασημότητας,
των χρημάτων και της εξουσίας – να δείχνει για μια ακόμη φορά την υποκρισία του.
Δεν έχει να κάνει με κανένα βιασμό. Οι γυναίκες είναι πρόθυμες
να συμμετάσχουν σε αυτή την κουλτούρα του σεξ και της εξουσίας, και συχνά έχουν
πολλά να κερδίσουν από τέτοιους άντρες ή τουλάχιστον νομίζουν ότι έχουν να κερδίσουν.
Όπως είπε ο Trump,
"όταν είσαι ένα αστέρι, σου επιτρέπουν να το κάνεις".
Από την άλλη πλευρά, ο βιασμός είναι κάτι που γνωρίζει καλά
ο Μπιλ Κλίντον - με την συμπαιγνία της Hillary (βλ. υπόθεση Paula Jones). Είναι αυτονόητο ότι ο
βιασμός είναι κάτι κακό.
Η εξελικτική ψυχολογία για το σεξ είναι ότι οι άνδρες συχνά
κερδίζουν με τη μεγιστοποίηση του αριθμού των σεξουαλικών συντρόφων. Αυτό
συμβαίνει γιατί η πράξη της σεξουαλικής επαφής δεν έχει μεγάλο «κόστος» για
τους άνδρες, ενώ για τις γυναίκες θα μπορούσε να είναι πολύ «δαπανηρή» πράγματι
– με την εγκυμοσύνη, τον κίνδυνο του τοκετού κλπ - και αυτό μόνο για την βρεφική
ηλικία. Ως εκ τούτου περιμένουμε οι γυναίκες (ή αυτοί που τις ελέγχουν, όπως οι
γονείς) να είναι πολύ επιλεκτικές με ποιους ζευγαρώνουν, ενώ οι άνδρες δεν
αναμένεται να είναι τόσο επιλεκτικοί-εκτός αν σχεδιάζουν να είναι ένας καλοί πατέρες
και να επενδύσουν στα παιδιά τους. Αλλά μια κουλτούρα μονογαμίας και καλής
ανατροφής παιδιών δεν είναι αυτό που προωθεί το Χόλυγουντ.
Αλλά ακόμη και κάτω από συνθήκες μονογαμίας, οι άντρες επωφελούνται
από πολλαπλά ζευγαρώματα με έναν τρόπο που οι γυναίκες δεν μπορούν να επωφεληθούν.
Και σε όλη την ανθρώπινη ιστορία, οι άνδρες που μπορούσαν να πετύχουν (να
κυριαρχήσουν κοινωνικά, όπως ο Trump)
ήταν σε θέση να μετατρέψουν την κοινωνική επιτυχία τους σε αναπαραγωγική
επιτυχία, ή, στην δική μας κοινωνία, σε μια πολύ ενεργή σεξουαλική ζωή με
πρόθυμες γυναίκες. Έτσι, ένα σημαντικό εύρημα στην ιστορία είναι ότι οι
πλούσιοι, ισχυροί άνδρες είχαν πρόσβαση σε πολλά θηλυκά. Σκεφτείτε τους Κινέζους
αυτοκράτορες με εκατοντάδες παλλακίδες, τους μουσουλμάνους σεΐχηδες, και του
φύλαρχους της Αφρικής.
Ή τον Τζένγκις Χαν. Έχοντας μια πρωτοφανή στρατιωτική
επιτυχία, ο ίδιος και οι άρρενες απόγονοί του ήταν σε θέση να έχουν μεγάλα
χαρέμια γυναικών σε όλη την Ασία. Με βάση τα σύγχρονα δεδομένα χρωμοσώματος Υ, ο
Χαν έχει 16 εκατομμύρια άμεσες άρρενες απογόνους στο σύγχρονο κόσμο! (Αλλά αυτό
δεν συνέβη με τους Ευρωπαίους βασιλιάδες
– γιατί άραγε;)
Και η άλλη πλευρά είναι ότι οι γυναίκες έλκονται από επιτυχημένα
αρσενικά. Διαβάστε όποιο ρομάντζο θέλετε. Ή κοιτάξτε τον πραγματικό κόσμο και
παρατηρήσετε ποιοι άνδρες παίρνουν τις ελκυστικές γυναίκες. Τις πρόθυμες
ελκυστικές γυναίκες.
Αλλά μια σημαντική πτυχή του σύγχρονου φεμινισμού είναι ότι
προσπαθεί να μετατρέψει τους άντρες σε βήτα αρσενικά (beta males), που είναι πρόθυμοι cucks και δεν θα σκεφτούν να
πλησιάσουν μια γυναίκα με δυναμικό τρόπο. Εάν πάτε σε ένα πανεπιστήμιο θα δείτε
αυτό το θέαμα. Ευαίσθητα αγόρια που είναι πιθανό τρομοκρατούνται από αυτό τον ωμό
Trump.
Έτσι έχουμε άρθρα όπως «Ο Trump είναι το αποκορύφωμα του προβλήματος αρρενωπότητας
Αμερικής», «Ο Donald Trump
και η κρίση του ανδρισμού», «Ο Donald Trump
είναι μια παρωδία του αμερικάνικου ανδρισμού» κλπ.
Το λυπηρό είναι ότι αυτά «πουλάνε» σε πολλές γυναίκες. Είναι
θλιβερό ότι στην κορυφή των κρίσιμων εκλογών για την Αμερική, ολόκληρο το
επίκεντρο της συζήτησης είναι για το πώς σκέφτεται ο Donald Trump για
τις γυναίκες.
Αλλά ας μιλήσουμε για την εξελικτική ψυχολογία. Η διείσδυση
της κουλτούρας του Χόλυγουντ (σεξ, διασημότητας, χρημάτων και εξουσίας) δεν
ήταν κάτι καλό για την κοινωνία. Ο Trump έχει ζητήσει συγγνώμη για τα σχόλιά του, και έκανε καλά που
το έπραξε. Ως μέρος της απολογίας του, θα μπορούσε να πει ότι ήταν «θύμα» αυτής
της κουλτούρας. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο Trump εκμεταλλεύτηκε όλες τις πτυχές της διαφθοράς που είναι
διαθέσιμη στη σύγχρονη Αμερική - τα φορολογικά παραθυράκια για τους πλούσιους,
την πρόσληψη ξένου εργατικού δυναμικού, προκειμένου να υπάρχει ανταγωνιστικότητα,
επενδύσεις σε καζίνο, χρηματοδότηση πολιτικών και σελέμπριτι σεξ. Και όπως είπε,
ξέρει το σύστημα από μέσα προς τα έξω και συνειδητοποίησε την ανάγκη να το αλλάξει.
Το γεγονός είναι ότι αυτή η κουλτούρα του Χόλυγουντ δεν ήταν
κάτι καλό για την κοινωνία. Οι δομές της δυτικής κοινωνικής άλλαξαν μετά την «σεξουαλική
επανάσταση» της δεκαετίας του 1960 που έφερε το καθεστώς της σεξουαλικής «ισότητας»
ενάντια σε μια ηθική που μέχρι τότε ήταν βαθιά συνυφασμένη με τις χριστιανικές
θρησκευτικές πεποιθήσεις. Οι πλούσιοι, ισχυροί άνδρες δεν είχαν την ελευθερία
της σεξουαλικής πρόσβασης, στον βαθμό που την έχουν σήμερα. Μέχρι τη δεκαετία
του 1960, παρόλο που η κουλτούρα του Χόλυγουντ άνθιζε κάτω από την επιφάνεια,
υπήρχαν ισχυροί έλεγχοι σχετικά με το περιεχόμενο των ταινιών με βάση τις
χριστιανικές οικογενειακές αξίες. Από τη δεκαετία του 1960, αυτοί οι πολιτιστικοί
έλεγχοι ήρθησαν, και όλα τα σημάδια της οικογενειακής σταθερότητας άρχισαν να καταρρέουν
- συμπεριλαμβανομένων των ποσοστών διαζυγίων και των γεννήσεων εκτός γάμου για
όλες τις φυλές και τις εθνικές ομάδες.
Στο 4ο κεφάλαιο του βιβλίου μου “The Culture of Critique”, αναφέρεται ότι η
ψυχαναλυτική επίθεση στην παραδοσιακή δυτική σεξουαλική κουλτούρα είχε
διαφορετικές επιπτώσεις σε διαφορετικές ομάδες IQ:
«Οι Εβραίοι υποφέρουν σε μικρότερο βαθμό από τους
μη-Εβραίους από τη διάβρωση των πολιτιστικών στηριγμάτων στην ανατροφή των
παιδιών και οι Εβραίοι επωφελούνται από τη μείωση των θρησκευτικών πεποιθήσεων
μεταξύ των μη-Εβραίων. Όπως ο Norman Podhoretz σημειώνει, στην πραγματικότητα, είναι οι Εβραίοι διανοούμενοι, οι εβραϊκές
οργανώσεις, όπως το AJCongress,
και ελεγχόμενες από Εβραίους οργανώσεις, όπως η Αμερικανική Ένωση Πολιτικών
Ελευθεριών ... που έχουν γελοιοποιήσει τις χριστιανικές θρησκευτικές
πεποιθήσεις, και που προσπάθησαν να υπονομεύσουν την δημόσια δύναμη του
Χριστιανισμού, και άνοιξαν την λεωφόρο στην απεριόριστη πορνογραφία….
Παρά το γεγονός ότι και άλλοι παράγοντες έχουν αναμφίβολα συμβάλλει,
είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι η αυξανόμενη τάση προς την «φτωχή» ανατροφή των
παιδιών στις Ηνωμένες Πολιτείες συμπίπτει σε μεγάλο βαθμό με το θρίαμβο της
ψυχαναλυτικής και των φανατικών επιθέσεων κατά της αμερικανικής κουλτούρας από τις
πολιτικές και πολιτιστικές δυνάμεις της δεκαετίας του 1960».
Δεν υπάρχει κάτι κακό στις παραδοσιακές δυτικές σεξουαλικές αρχές.
Το πρόβλημα δεν είναι η παραδοσιακή κουλτούρα. Μάλλον είναι η οικονομική
αποστέρηση των μη-ελίτ Λευκών σε συνδυασμό με την κουλτούρα των media που
αποθεώνουν τον ατομικισμό και την ανεμπόδιστη σεξουαλικότητα (ναρκωτικά, σεξ
και Rock 'n' Roll) - μια μιντιακή κουλτούρα που, κατά
την άποψή μου, όπως αναλύω στο “The Culture of Critique”, σχηματοποιήθηκε από εβραϊκά διανοουμενίστικα κινήματα.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή
Το ότι τον Τραμπ θα τον χτυπούσε η πολιτική ορθότητα,ήταν απόλυτα βέβαιο.Το ότι είναι δε και φιλογύνης,αυτό ήταν το τελειωτικό χτύπημα. Σύν του ότι δε θέλει τους Μεξικάνους στο κράτος του,που είναι γι'αυτούς ότι και οι αλβανοί για μας,όταν ερχόντουσαν τη δεκαετία του 1990.Έχει υπερασπιστεί και τον Χριστιανισμό.Ε δε θέλει και πολύ.Αν δεν είσαι μαύρος,ομοφυλόφιλος,αριστερός και μουσουλμάνος ή εβραίος και δεν υπήρξες ναρκομανής,ε απλά δε λέει στη σύγχρονη εποχή...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό εκεί και πέρα,το πρώτο ντιμπέιτ που παρακολούθησα,δεν είχε κανένα πολιτικό λόγο.Από ότι έμαθα και το δεύτερο,ήταν το χειρότερο όλων των εποχών.Εκεί οι εκλογές είναι σόου.Σαν το παλιό Σμακ Ντάουν(αν θυμάστε,με την ψεύτικη πάλη).Μοιάζουν με τις δικές μας στο καραγκιοζιλίκι,μόνο που εκεί τις διεξάγουν μία φορά στα 4 χρόνια,και όχι 2 φορές το χρόνο!
Γιώργος ο Νότιος
Γιώργο Νοτιε γιατί πρέπει σε κάθε άρθρο να γράφεις από ένα σχόλιο; ειναι παραδοση;
ΔιαγραφήΠρος anonymous 1:36,
Διαγραφήμήπως είσαι λίγο εριστικός?
Αγαπητέ Γεώργιε,
Διαγραφήδια του λόγου, πώς μου είναι δύσκολο να δω ξεκάθαρα ποίος -ποιόν σκοπό εξυπηρετεί, θα αναμένω τις εκλογές για να βγάλω τα πρώτα συμπεράσματα. Προς το παρόν, αυτό που βλέπω, είναι η ακραία προτροπή για διπολισμό μεταξύ Τραμπ και Χίλαρι ...
Η κυρία με το κόκκινο φόρεμα δίπλα στον Τραμπ (προ δεκαετίας) , είναι ΠΟΛΥ προκλητικα ντυμενη για τα Αμερικανικα τηλεοπτικα δεδομένα , ακόμη και τα σημερινά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο σχετικό βίντεο φαίνεται..
Σλατ , που λένε και οι σύμμαχοι Αμερικανοί..
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΑΠΟ ΥΠΟΚΛΟΠΗ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήPolyc Mike,συμφωνώ μαζί σου.Προσωπικά,δεν είναι ότι υποστηρίζω τον Τραμπ. Παρά μόνο μου δημιουργεί αηδία η Χίλαρι με το απεχθές χαμόγελο της τύπου Τζόκερ.Απλά αν ήμουν αμερικανός πολίτης,θα ψήφιζα Τραμπ,κι ας έχει μηδαμινό πολιτικό λόγο.Τουλάχιστον δεν αερολογεί σαν την Χίλαρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε,την επόμενη φορά θα καταθέσω μία αίτηση,όπου θα σταλεί στη διεύθυνση του σπιτιού σου(καλά εδώ δεν έχεις το θάρρος να βάλεις έστω ένα ψευδώνυμο να συνεννοούμαστε).Θα περιμένω με αγωνία την σφραγίδα της έγκρισης σου.Ο Πλάτων είχε πει πως ''οι έξυπνοι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.Συγχαρητήρια λοιπόν!Κοινώς,την είπες!
Κάνε μας τη χάρη τώρα καμάρι μου,που θα μας πεις και πότε θα σχολιάσουμε...
Γιώργος ο Νότιος
Ευχαριστούμε τον ΚΟ για το εξαιρετικό άρθρο από τον Κέβιν Μακντόναλτ που αποτελεί κορυφαίο εκπρόσωπο της Εναλλακτικής Δεξιάς (Alt-Right) των ΗΠΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Εναλλακτική Δεξιά έχει έλθει στο προσκήνιο λόγω της λεπτομερούς αναφοράς που έκανε η Κλίντον σε δημόσια ομιλία της, σε μια προσπάθεια να βγάλει τον Τραμπ ρατσιστή. Αυτό όμως της γύρισε μπούμερανγκ, γιατί αύξησε τις επισκέψεις στις σελίδες της Alt-Right σε επίπεδα εκατομμυρίων.
Το θέμα είναι ότι οι Εναλλακτικοί Δεξιοί μπορεί να κρίνουν τις εκλογές στις ΗΠΑ.
Για μια συνολική επισκόπηση της Εναλλακτικής Δεξιάς δείτε εδώ:
https://hellenicaffairs.wordpress.com/2016/10/10/%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%bf%ce%bb%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%83%ce%ba%cf%8c%cf%80%ce%b7%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b5%ce%bd%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b1%ce%ba%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae/
Καταπληκτικό άρθρο!!! Εύγε και σε αυτόν που έκατσε να το μεταφράσει
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετικά με την απόδοση του όρου cuckservatives στα Ελληνικά, προτείνω τον όρο "κουκοδεξιός". Είναι πιο προσβλητικός από το "ελαφροδεξιός" και πιο αποτελεσματικός νομίζω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν συμφωνείτε, διαδώστε τον στα δίκτυα.
Μπράβο. Πόσο κρίμα που για να διαβάσει κάτι αξιόπιστο σήμερα, πρέπει να ρίξεις ΠΟΛΥ ψάξιμο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπα, και ένα δεύτερο σχόλιο, μιας και παρατήρησα κάτι μετά το πρώτο σχόλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί ρε παιδιά μας περνάτε από λογοκρισία τα σχόλια; Δικαίωμά σας, δεν διαφωνώ, αλλά αυτά είναι συνήθως τακτικές των liberal media, και όχι ανεξάρτητων σαν και εσάς.
Κόκκινε Ουρανέ, ευχαριστώ για το σχόλιό σου στις 12-10-2016 - 1:25 π.μ. Το ιστολόγιο εκείνο δημιουργήθηκε στα πρότυπα του Κ.Ο., δηλαδή με την ίδια φιλοσοφία για την αφύπνιση των συμπατριωτών μας. Μάλιστα η σύλληψη της ιδέας προήλθε από τη μελέτη των άρθρων του Κ.Ο. για πολλά χρόνια. Καλή δύναμη στο έργο σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε ολη την εκτιμηση που εχω στη σελιδα και στους αρθρογραφους της..δε καταλαβαινω γιατι ασχολειστε και αναλωνεστε τοσο πολυ με τους πολιτικατζηδες της Αμερικας. Πρωτα απ'ολα ασχετα απ' το οτι το μονο φανερο πλεονεκτημα του Τραμπ μεχρι στιγμης ειναι το οτι δεν χρηματοδοτειται απο καποιο λομπυ και το οτι μιλαει σε συγκεκριμενες μεριδες ανθρωπων ετσι ακριβως οπως θελουν να ακουσουν καποιον πολιτικο να μιλαει, ο ανθρωπος δε δειχνει να στεκει και πολυ..οπως κι ολοι οι πολιτικοι της Αμερικης αυτη τη στιγμη. Αλλα ασχετα απο αυτο ειναι σημαντικο ολοι να ξερουμε οτι ΟΠΟΙΟΣ και να βγει ως Προεδρος της Αμερικης..η πολιτικη, η αθλια δηλητηριωδης επεκτατικη και υπουλη πολιτικη της Αμερικης απεναντι στην Ελλαδα δεν προκειται να αλλαξει..και θα'μαστε κ τυχεροι αν δε γινει και χειροτερη..η Αμερικη ανεκαθεν ειχε πολλα συμφεροντα απο την εξαθλιωση της Ελλαδας και αλλων χωρων σαν την Ελλαδα..τι πιστευετε οτι θα αλλαξει αν βγει ο Τραμπ? Οτι θα εχει το φιλοτιμο να μας αφησει ησυχους? Οτι δε θα κοιταξει τα συμφεροντα της χωρας του που πανε κοντρα στα δικα μας? Τιποτα δε θα ειναι καλυτερο για μας αν βγει αυτος για προεδρος. Μονο οσοι ζουν στην Αμερικη μπορει να επηρεαστουν θετικα απο την εκλογη του. Προσωπικα τους εχω χεσμενους ολους τους πολιτικους της Αμερικης γτ η κυβερνηση οποιασδηποτε χωρας που δουλευει τοσο διαβολικα και υπουλα εναντιον της Ελλαδας, για μενα ειναι κυβερνηση/εχθρος μας. Εχω ακουσει γι'αυτα που λεει ο Τραμπ. Και ενω σε πολλα εχει δικιο και οντως τα λογια του ''φαινονται'' σταρατα, ειναι και τρομερα προφανες το ποσο δημαγωγικος ειναι..χρησιμοποιει κλασσικες μεθοδους δημαγωγιας και δεν ειναι τυχαιο οτι καταφερε να φανατισει τοσο πολλους ανθρωπους σε πολυ συντομο διαστημα..η δημαγωγια σε καιρους σαν αυτους παντα εχει μεγαλα αποτελεσματα και το γεγονος οτι τα μμε του πανε ''κοντρα'' ειναι κατι που τον κανει πιο δημοφιλη και προφανως κανει τον κοσμο να πεφτει στη παγιδα της γνωστης ιδεολογιας οτι ''αν ειναι εναντιον του τα μμε σημαινει οτι ειναι ο σωτηρας που μας κρυβουν΄'..μπορει γι'αυτους που ζουν ΕΚΕΙ οντως να ειναι καλος. Αα..και μη ξεχναμε επισης την γνωστη δημοσια δηλωση του Τραμπ ΥΠΕΡ του κρατους του Ισραηλ..δε ξερω κατα ποσο εντιμος μπορει να θεωρηθει καποιος που υποστηριζει την υπαρξη και τη ''νομιμοτητα'' ενος τοσο παρανομου κρατους, εν γνωσει του.
ΑπάντησηΔιαγραφή