Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2016

ΙΣΡΑΗΛ: Ετοίμασαν τους «άρτους της προθέσεως» για τον Τρίτο Ναό στα Ιεροσόλυμα

Από την ιστοσελίδα Breaking Israel News* / ΚΟ

«Και θέλεις βάλει εφ' εκάστην σειράν λιβάνιον καθαρόν, και θέλει είσθαι επί τον άρτον προς μνημόσυνον, εις προσφοράν γινομένην διά πυρός προς τον Κύριον» (Λευιτικό 24: 7)

ΦΩΤΟ: Οι 12 άρτοι της προθέσεως ή "panim lechem", στην ειδική τους σχάρα από χρυσό.

Το περασμένο Σάββατο, μια αναπαράσταση ενός τελετουργικού του Ιουδαϊκού Ναού πραγματοποιήθηκε στην πόλη της Χεβρώνας, δίνοντας στους συμμετέχοντες μια γεύση της υπηρεσίας του Ναού όπως ήταν στους βιβλικούς χρόνους, και κάνοντας παράλληλα ένα πρακτικό βήμα για την προετοιμασία του Τρίτου Ναού.

Περισσότεροι από 80 συμμετέχοντες έγιναν δεκτοί στη Χεβρώνα το απόγευμα της Παρασκευής υπό το φωτισμό της Menorah (επτάφωτη λυχνία) του ναού, την οποία άναψε ο Shimshon Album και ο ραβίνος Yaakov Hayman, ο νεοεκλεγείς πρόεδρος του Κινήματος του Ναού (Temple Movement).

Απέναντι από την Menorah ήταν η ειδική σχάρα που θα τοποθετούνται οι "12 άρτοι της προθέσεως".

Οι panim lechem είναι άζυμα ψωμιά, παρόμοια με τα matzah που τρώγονται το ιουδαϊκό Πάσχα, και τα 12 καρβέλια απαιτούνται από την βιβλική εντολή να βρίσκονται στο εσωτερικό του ναού, ανά πάσα στιγμή. Κύπελλα με λιβάνι αναμεμειγμένα με αλάτι τοποθετήθηκαν στα ψωμιά.

«Και θέλεις λάβει σεμίδαλιν και θέλεις εψήσει απ' αυτής δώδεκα άρτους· δύο δέκατα θέλει είσθαι έκαστος άρτος». (Λευιτικό 24:5)

Στην εποχή του Ναού, οι Kohanim (οι άνδρες της ιουδαϊκής ιερατικής κάστας) χωρίστηκαν σε ομάδες οικογενειών που ήρθαν στην Ιερουσαλήμ για να υπηρετήσουν στο ναό για μία εβδομάδα κάθε έτος. Η ομάδα των ιερέων θα φτάσει την Παρασκευή για να ξεκινήσει την υπηρεσία της το Σάββατο. Το Σάββατο το απόγευμα, οι ιερείς θα αφαιρέσουν τους άρτους της προθέσεως που ήταν διατεθειμένοι για μια εβδομάδα, αντικαθιστώντας τους με πρόσφατα ψημένους άρτους.

«Πάσαν ημέραν σαββάτου θέλει διαθέσει ταύτα διαπαντός ενώπιον του Κυρίου, παρά των υιών Ισραήλ εις διαθήκην αιώνιον». (Λευιτικό 24: 8)

Οι δύο οικογένειες Κοέν, στη συνέχεια, θα καθίσουν μαζί σε ένα γεύμα, τρώγοντας τους panim lechem που μόλις θα έχουν αντικατασταθεί.

Η εκδήλωση διοργανώθηκε από το αναδυόμενο Σανχεντρίν. Ο Ραβίνος Hillel Weiss, εκπρόσωπος του Σανχεντρίν, εξήγησε γιατί η Χεβρώνα και όχι η Ιερουσαλήμ επελέγη για τη εκδήλωση αυτή του ναού.

"Η πρώτη θυσία που έγινε ποτέ από Εβραίο ήταν όταν ο Αβραάμ θυσίασε ένα κριάρι αντί του Ισαάκ, έτσι ώστε η υπηρεσία του ναού είναι πραγματικά ριζωμένη εδώ, όπου οι πατριάρχες είναι θαμμένοι", εξήγησε ο ραβίνος Weiss στο Breaking Israel News.

"Πριν ιδρύσει τη βασιλεία του και τα θεμέλια του Ναού στην Ιερουσαλήμ, ο βασιλιάς Δαβίδ ήταν επτά χρόνια στη Χεβρώνα," είπε ο Ραβίνος Weiss. «Οι σπόροι του Μεσσία που θα αυξάνονταν στα Ιεροσόλυμα και θα έφερναν πίσω την υπηρεσία Ναό φυτεύτηκαν εδώ στη Χεβρώνα."

Η Tzipporet Chezi, μέλος της ομάδας υπεράσπισης «Γυναίκες για το Ναό», οργάνωσε τα logistics. Εξήγησε στο Breaking Israel News ότι η εκδήλωση δεν είχε την πρόθεση να τιμήσει την μνήμη των χαμένων Ναών, αλλά να κοιτάξει προς το μέλλον.
"Η τελετή αυτή είναι στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τον Τρίτο Ναό που σύντομα θα οικοδομηθεί", είπε.

Ο πρόεδρος του Κινήματος του Ναού Ραβίνος Hayman εξήγησε γιατί η ομάδα κρίνει ότι είναι απαραίτητο να ληφθούν μέτρα για την οικοδόμηση του Τρίτου Ναού σήμερα.

"Ο Ναός δεν είναι απλώς κάτι το ιστορικό", είπε ο ραβίνος Hayman στο Breaking Israel News. «Φέρνει την ειρήνη στον κόσμο, και ο κόσμος δεν λειτουργεί σωστά χωρίς αυτόν».

* Η ιστοσελίδα Breaking Israel News που την διαχειρίζονται Εβραίοι της Αμερικής που μετανάστευσαν στο Ισραήλ, ασχολείται με ειδήσεις που επικεντρώνονται στην Βίβλο και φαίνεται να απευθύνεται πιο πολύ σε χριστιανούς (και δη χριστιανούς σιωνιστές) και λιγότερο σε Ιουδαίους.

Για τον Τρίτο Ναό δες εδώεδώ κι εδώ...

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

4 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο. Επιτέλους θα αποκτήσουν και οι κατατρεγμένοι επί τόσους αιώνες Εβραίοι, το Ναό τους. Έχουν ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ανοικοδομήσουν Ναό, έτσι δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι μόνοι που έχουν ιστορικό δικαίωμα (μιας και αναφερομαςτε Στην ιστορία ..) ανοικοδόμησης ναού ΕΚΕΙ , στα Σολυμα ,είναι οι Έλληνες . Ότι υπάρχει εκεί τώρα είναι πάνω στον ναό του Δια... Βέβαια στο google earth υπάρχει ήδη "μακέτα " του ναού φυτεμένη στην πλατεία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτο που μου κανει τρομερη εντυπωση σ'αυτους τους ανθρωπους που υποτειθεται οτι ειναι Εβραιοι σημερα ειναι το πως ενω εχουν την Βιβλο γενικα χεσμενη κι ενω ακολουθουν το συστημα θρησκειας των ραββινων/Φαρισαιων που ειναι κυριως Βαβυλωνιακης καταγωγης και ΟΧΙ Βιβλικης/ Παλαιας Διαθηκης, καθονται και παριστανουν οτι ακολουθουν εθιμα και νομους της Π.Δ αλλα μονο οποτε θελουν αυτοι. Δλδ τους αρτους για προθεση για το ναο ξερουν να τους τηρουν και να τους προσφερουν οπως γινοταν στην Π.Δ..αλλα ταυτοχρονα τον υπολοιπο νομο της Τορα που ειναι 100% αντιθετος και διαφορετικος απο τον Βαβυλωνιακο/Ταλμουδιστικο νομο που ακολουθουν, δεν ξερουν να τον τηρουν? Ο,τι να ναι δλδ..εμ το παιζουν Εβραιοι και απογονοι των γνησιων Εβραιων, εμ ακολουθουν Ταλμουδικους/Βαβυλωνιακους νομους εμ παριστανουν οτι ειναι και καθως πρεπει ακολουθοι της Τορα..ο,τι του φανει του λωλοστεφανη. Ουτε ξερουν σε τι πιστευουν τελικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ 27 Δεκεμβρίου 2016 - 12:20 π.μ.

    Ναι εχουν καθε δικαιωμα για τον .....ναο τους, οι "κατατρεγμενοι" κλπ.
    Αλλα να βρουνε ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ οικοπεδο οι περιπλανωμενοι ιουδαιοι για να χτισουν. Οχι σε ξενο.
    Σε οποιο σχεδιο πολεως και να πας, θα σου πουν, ο'τι το να χτισεις κατι πανω στην περιουσια του αλλουνου, ειναι εντελως παρανομο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που ΔΕΝ δημοσιεύονται: όσα δεν έχουν σχέση με το θέμα της ανάρτησης, όσα αποβλέπουν σε διαφήμιση, όσα είναι γραμμένα σε greeklish, όσα εκθέτουν προσωπικά δεδομένα, όσα είναι γεμάτα μίσος για λαούς ή κοινωνικές ομάδες, όσα είναι κακόβουλα, όσα είναι υβριστικά, όσα έχουν εριστική διάθεση και όσα είναι εντελώς βλακώδη (plus: σεντόνια, τρολιές & μπαρούφες). Με "ανώνυμους" δεν ανοίγουμε κουβέντα. Εάν αργεί η δημοσίευση ενός σχολίου, κάντε υπομονή. Αν περάσει πολύς καιρός, μάλλον θα το έχει φάει η μαρμάγκα.