Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019

Captain Marvel: A Review



Του Robert Hampton (Counter Currents) / ΚΟ

Θα πρέπει για άλλη μια φορά να υπομείνουμε μια big-budget girl power χολιγουντιανή ταινία.

Η ταινία Captain Marvelεξυμνείται από κριτικούς και δημοσιογράφους ως η πρώτη φεμινιστική ταινία υπερηρώων. Η ταινία της Marvel, με πρωταγωνίστρια την Brie Larson, προωθείται από μια διαρκή προπαγάνδα. Πολλοί κινηματογράφοι είχαν την Captain Marvel τη μοναδική ταινία που έπαιζαν το περασμένο Σαββατοκύριακο. Διαβάσαμε απίστευτα άρθρα ότι οι μόνοι που μισούν την ταινία είναι οι "μισογύνηδες" άνδρες και ότι αυτό έχει κάπως σχέση με το Gamergate.
Όπως και με την γυναικεία εκδοχή του Ghostbusters, η κριτική της Captain Marvel προκάλεσε έντονη οργή και απαίτηση για λογοκρισία. Το Rotten Tomatoes διέγραψε πολλές αρνητικές αξιολογήσεις για την ταινία για να προστατεύσει το συνολικό σκορ ακροαματικότητας. Το YouTube ρύθμισε τον αλγόριθμο αναζήτησης για να κάνει τα κορυφαία αποτελέσματα για την Brie Larson θετικά βίντεο για την ίδια και την Captain Marvel. Η φιγούρα του Gamergate και η υποψήφια για το Κογκρέσο Brianna Wu ζήτησε κυριολεκτικά από την κυβέρνηση να καταστείλει τις αρνητικές κριτικές της Captain Marvel και άλλων ταινιών που είναι εγκεκριμένες από την αριστερά.

Η περιοδεία της Brie Larson για την ταινία συνοδεύτηκε με την αριστερή ρητορική και επιθετικότητα σε όποιον θα τολμούσε να επικρίνει την ταινία της. Η Larson απαίτησε περισσότερη ποικιλομορφία μεταξύ των κριτικών για να διασφαλίσει ότι οι ταινίες θα αξιολογηθούν σωστά. "Δεν χρειάζομαι έναν 40χρονο λευκό τύπο για να μου πει τι δεν πήγε καλά στο A Wrinkle in Time", είπε. "Δεν έγινε γι’ αυτόν! Θέλω να μάθω τι σήμαινε για τις γυναίκες του χρώματος, τις διαφυλετικές γυναίκες, για τις έφηβες γυναίκες του χρώματος".

Το A Wrinkle in Timeυπήρξε μια αποτυχία τόσο εμπορική όσο και σε κριτικές, η οποία η Larson υπονοεί ότι οφειλόταν σε «κακούς λευκούς άνδρες». Η ηθοποιός έχει από καιρό εκφράσει αριστερές απόψεις και δεν είχε κανένα πρόβλημα να προβάλει την Captain Marvel ως μια ταινία «προοδευτικών» μηνυμάτων.

Όλη η προπαγάνδα, στην οποία συμμετείχε μέχρι και η Πολεμική Αεροπορία των Η.Π.Α., δούλεψε για την ταινία καθώς ξεπέρασε εύκολα το box office στην πρεμιέρας της. Η ταινία φαίνεται να είναι μια εμπορική επιτυχία, σε αντίθεση με την αποτυχία που ήταν το Ghostbusters του 2016. Από την άλλη, οι ταινίες της Marvel φτάνουν καλύτερα στο box office από high-budget κωμωδίες.
The film is written and directed by Anna Boden and Ryan Fleck. Boden and Fleck live in Brooklyn, N.Y. Boden is Jewish.
Υπέβαλα τον εαυτό μου στην ταλαιπωρία να δω την ταινία για χάρη των αναγνωστών του Counter-Currents που ζητούσαν μια κριτική. Ναι, είναι η γνωστή συνταγή Hollywood που φλομώνει τους θεατές με ένα πακέτο «προοδευτικών» μηνυμάτων. Και επειδή δεν της αρκεί μόνο να σας χτυπά με φεμινιστικές απόψεις, σας διδάσκει για τους πρόσφυγες, τα δικαιώματα των μειονοτήτων, τον ιμπεριαλισμό και την μισαλλοδοξία.

Επίσης, σαν ταινία δεν είναι καλή. Η Brie Larson είναι φρικτή ως πρωταγωνίστρια και αποδίδει μια ξύλινη παράσταση χωρίς προσωπικότητα και γοητεία. Η Captain Marvel υποτίθεται ότι είναι έξυπνη, αλλά η Larson είναι ανίκανη να το βγάλει αυτό και σχεδόν όλες οι φράσεις της μοιάζουν να είναι ρομποτικές. Πρόκειται για ταινία υπερηρώων, και έτσι μπορείτε να περιμένετε μελοδραματικούς διαλόγους σχετικά με διαστημικές δυνάμεις και μεγάλες σκηνές μάχης με μουσική υπόκρουση επιτυχίες του '90. (Η ταινία εξελίσσεται το 1995 για κάποιο λόγο).

Η ταινία ξεκινάει με την Vers, που θα γίνει στην συνέχεια Captain Marvel, να εκπαιδεύεται με την ελίτ της μονάδας των Kree. Οι Kree είναι μια καταγάλανη εξωγήινη αυτοκρατορία που βρίσκεται σε πόλεμο με τους Skrulls, μια εξωγήινη φυλή που μοιάζει με goblin. Η Vers διδάσκεται ότι πρέπει να μάθει να ελέγχει τα συναισθήματά της από τον διοικητή της Starforce, Yon-Rogg (Jude Law) και ένα πράγμα υπέρτατης ευφυΐας. Εδώ προετοιμάζεται προς εκτόξευση το φεμινιστικό μήνυμα.

Όταν μια αποστολή εναντίον των Skrulls πηγαίνει στραβά, η Vers αιχμαλωτίζεται από τους άσχημους πράσινους ανθρώπους που στη συνέχεια την χτυπάνε με τις αναμνήσεις της. . . αναμνήσεις που η Vers έχει ξεχάσει (!). Της δείχνουν την προηγούμενη ζωή της στη Γη, η οποία φαίνεται εξ ολοκλήρου επικεντρωμένη σε άντρες που δείχνουν να της τονίζουν ότι κάποια πράγματα είναι για άντρες. Βλέπουμε έναν πιλότο της Πολεμικής Αεροπορίας να της λέει ότι υπάρχει ένας λόγος που είναι στο "πιλοτήριο", τον αυταρχικό της πατέρα να της λέει ότι δεν πρέπει να ασχολείται με αγωνιστικά αυτοκίνητα και έναν προπονητή να της λέει ότι το μπέιζμπολ δεν είναι για κορίτσια.

Η Vers δραπετεύει από το εξωγήινο διαστημόπλοιο για να προσγειωθεί σε ένα Blockbuster το 1995 στο Λος Άντζελες. Η ταινία στη συνέχεια κάνει ένα νοσταλγικό ταξίδι στη δεκαετία του '90, με την Vers να κυνηγάει και να κυνηγιέται από Skrulls και πράκτορες της S.H.I.E.L.D. Σε κάποιο σημείο, ένας ποδηλάτης παρενοχλεί τη Vers και απαιτεί ένα χαμόγελο από αυτήν, όπως κάνει κάθε αρσενικός σοβινιστής. Η Vers τον βάζει στην θέση του, κλέβοντας το ποδήλατό του.

Τελικά, η Captain Marvel συνεργάζεται με τον πράκτορα Nick Fury (Samuel L. Jackson) για να μάθει γιατί θυμάται μια γυναίκα επιστήμονα που ονομάζεται Wendy Lawson (Annette Bening – στη ταινία η Bening είναι η Υπέρτατη Ευφυΐα / Supreme Intelligence και η Dr. Wendy Lawson, που στην πραγματικότητα είναι ο Mar-Vell, ο ήρωας που ο Stan Lee είχε δημιουργήσει ως άντρα!). Ταξιδεύουν σε μια μυστική κυβερνητική βάση, όπου η Vers μαθαίνει την αλήθεια ότι ήταν πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ, με το όνομα Carol Danvers, η οποία οδηγούσε το μυστικό αεροσκάφος που συνέτριψε και σκότωσε την επιστήμονα. Οι Skrulls παρακολουθούν τον Fury και την Vers που διέφυγαν με ένα εναέριο όχημα. Πετούν για τη Λουιζιάνα για να συναντήσουν την παλιά μαύρη γυναίκα συγκυβερνήτη της Vers, την Maria Rambeau. Vers και Rambeau έχουν μια κουραστική συζήτηση για το πώς δεν τους επιτράπηκε να πετάξουν σε αποστολές μάχης αν και ήταν σπουδαίες ως πιλότοι.

Οι Skrulls πάλι τις βρίσκουν. . . αλλά τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως εμφανίζονται. Ο ηγέτης των Skrull, Talos παίζει μια ηχητική ηχογράφηση από την συντριβή της Vers (γεμάτη με ένα αστείο του '90 για το πόσο χρόνο χρειάζεται για να φορτώσεις CD σε υπολογιστές) που «ενεργοποιεί» την Captain Marvel να θυμηθεί τι συνέβη. Η Δρ Lawson ήταν μια φοβερή Kree που δημιούργησε έναν ειδικό πυρήνα που θα έφερνε ειρήνη στον κόσμο. Σκοτώθηκε από ποιον άλλον τον Yon-Rogg μετά από το αεροπορικό δυστύχημα, το οποίο οδήγησε την Vers να ανατινάξει τον πυρήνα που ήταν ενσωματωμένος στο αεροσκάφος. Αυτό, φυσικά, δίνει στην πρωταγωνίστριά μας υπερδυνάμεις και οδηγεί τους Kree να την υιοθετήσουν ως δική τους.

Συνειδητοποιώντας ότι οι Kree είναι τώρα κακοί, η Vers ακούει τον Talos να της λέει ότι ο λαός του δεν είναι τρομοκράτες αλλά αξιοπρεπείς πρόσφυγες που αναζητούν μια νέα πατρίδα. Οι Kree θέλουν να τους εξοντώσουν επειδή είναι κακοί ιμπεριαλιστές και η Vers συνειδητοποιεί ότι η προπαγάνδα των Kree την έκανε να μισεί αυτούς τους αθώους αλλοδαπούς. Στη συνέχεια υιοθετεί την ενδυμασία της Captain Marvel, δίνει μια εμπνευσμένη ομιλία για την γυναικεία ενδυνάμωση στην κόρη της Rambeau και πετάει με την νέα της Krull φίλη, την μαύρη συγκυβερνήτη, η οποία άγνωστο πως ξέρει να πιλοτάρει ένα διαστημόπλοιο, τον πράκτορα Fury και μια γάτα για να βρουν το διαστημικό εργαστήριο της Δρ Lawson.

Το πλούσιο πλήρωμά μας βρίσκει στο εργαστήριο να στεγάζονται δεκάδες πρόσφυγες Skrull που κρύβονται από τους καταπιεστές Kree. Η Kree Starforce τους βρίσκει και η Vers κλειδώνεται σε μια κατάσταση ονείρου με την Ανώτερη Νοημοσύνη που παίζει το "Come As You Are" των Nirvana. Η Vers βγαίνει τελικά από το όνειρο, χάρη στην αφαίρεση του τσιπ που σκοπεύει να την ελέγξει και εξαπολύει όλη την girl power της στους Kree. Η σκηνή όπου η Vers απελευθερώνεται από τις αναμνήσεις της και όλα όσα πέρασε από κριτική και επιθέσεις που δέχθηκε από άντρες, μοιάζει με το «σπάσιμο της πατριαρχίας» που κάθε «προοδευτική» γυναίκα πρέπει να κάνει.

Νικά την Kree Starforce σε μια άσκοπα μακρά σκηνή μάχης που τη στέλνει στη Γη. Καταφέρνει επίσης να σώσει τη Γη από ένα μεγάλης κλίμακας χτύπημα βαλλιστικών πυραύλων από ένα στόλο επίθεσης Kree. Στην τελευταία της μάχη με τον Yon-Rogg, ο Law προσπαθεί να την πείσει να τον πολεμήσει χωρίς τις έξοχες δυνάμεις της. Τον χτυπά με μια έκρηξη ενέργειας και τον ενημερώνει ότι δεν χρειάζεται να αποδείξει τον εαυτό της σε αυτόν ή να ελέγξει τα συναισθήματά της. Πάρτα στην μούρη αρσενικέ που θέλεις να με πατρονάρες!

Ο Yon-Rogg επιστρέφει πίσω νικημένος και η Captain Marvel γιορτάζει τη νίκη της  με τους πρόσφυγες Skrull και άλλους φίλους στο σπίτι της Rambeau στη Λουιζιάνα. Σε κάποιο σημείο της κεφάτης συνομιλίας τους, ο Talos παρατηρεί πόσο πολύ θα ήθελε να έχει όμορφα μπλε μάτια όπως οι άνθρωποι. Η κόρη του Rambeau ενημερώνει την κόρη του Talos ότι οι Skrulls έχουν όμορφα μάτια και κανείς δεν πρέπει να τους πει κάτι διαφορετικό. Τα πρότυπα λευκής ομορφιάς πρέπει να καταρριφθούν.

Η ταινία τελειώνει με την Captain Marvel να αναλαμβάνει να οδηγήσει τους Skrulls σε μια νέα πατρίδα. Με άλλα λόγια, η Λάρσον είναι μια privileged (προνομιούχα) λευκή γυναίκα που δρα ως σωτήρας στις καταπιεσμένες μειονότητες. Η επιτομή των φεμινιστικών παραληρητικών ονειρώξεων για βοήθεια στους μετανάστες. Κάθε ευρωπαία που παίρνει ένα μετανάστη σπίτι της ή ταξιδεύει στην Αϊτή για να βοηθήσει κάποια ΜΚΟ μοιάζει με μια υπερηρωίδα που είναι προικισμένη να βοηθά μη-λευκούς.

Η Captain Marvel φαντάζεται έναν κόσμο όπου οι γυναίκες δεν προωθούνται επειδή  δεν τις αφήνουν κάποιοι κακοί άνδρες ενώ έχουν την ικανότητα να είναι οι καλύτεροι πιλότοι, οι καλύτεροι επιστήμονες και οι καλύτεροι μαχητές, αν τους δοθεί η σωστή ενθάρρυνση. Η ταινία επίσης, στην εποχή Trump, περνάει το μήνυμα υπέρ της μετανάστευσης, που λέει στους θεατές ότι πρέπει να αποδεχθούν περίεργους ξένους και ότι ο πραγματικός εχθρός μπορεί να είναι ο δικός σας λαός. Η Δρ Lawson προδίδει τη δική της φυλή για να παραδώσει ένα όπλο στους θανάσιμους εχθρούς τους. Είναι ηρωίδα στην ταινία.

Δεν αποτελεί καμία έκπληξη που οι ταινίες του Χόλιγουντ μεταφέρουν τέτοια μηνύματα στους θεατές. Τα τελευταία χρόνια, τα μεγάλα blockbusters προσπάθησαν να συγκρατήσουν την υπερβολική προπαγάνδα της Αριστεράς για να προσελκύσουν το ευρύτερο κοινό. Η Captain Marvel απαλλαγμένη από αυτόν το περιορισμό περνάει ένα ύπουλο μήνυμα. Προέρχεται από την ίδια εταιρεία που παρήγαγε το Black Panther, τη μαύρη ταινία εξουσίας του 21ου αιώνα. Η Captain Marvel είναι ο Black Panther για τις γυναίκες, εκτός από ότι είναι χαμηλότερης ποιότητας ως ταινία.

Η ατυχής επιτυχία τόσο του Black Panther όσο και της Captain Marvel σημαίνει ότι θα πρέπει να αντέξουμε περισσότερες ταινίες social justice υπερηρώων. Ακόμα δεν είδαμε κάποια Λατίνα υπερηρωίδα ή έναν ομοφυλόφιλο άνδρα με καλσόν. Οι δυνατότητες για περισσότερους ήρωες από μειονότητες είναι ατελείωτες.

Δυστυχώς, πάρα πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο δίδουν τα χρήματά τους και ενθαρρύνουν αυτά τα σάπια στούντιο να παράγουν περισσότερο υλικό. Ο μέσος θεατής της ταινίας Captain Marvel μάλλον δεν πήγε να δει την ταινία επειδή ήθελε να στηρίξει τον φεμινισμό. Απλά ήθελε να δει φοβερά εφέ και μεγάλες εκρήξεις. Και αυτός ο μέσος θεατής θα δεχτεί οποιοδήποτε «προοδευτικό» μήνυμα που η ταινία περνάει, όσο παίρνει αυτό που ήθελε να δει.

Βέβαια, δεν ήθελαν όλοι να πετύχει αυτή η ταινία. Ορισμένοι δημοφιλείς YouTubers κάλεσαν τους ακόλουθούς τους να μην δουν την ταινία και υπήρξε και μια alt-lite εκστρατεία στο Twitter για να πειστούν οι συντηρητικούς να δουν την Alita: Battle Angel αντί την Captain Marvel. Οι συντηρητικές προσπάθειες δεν λειτούργησαν και η τελευταία ταινία της Marvel θα είναι πιθανότατα μία από τις μεγαλύτερες ταινίες του 2019.

Η Δεξιά δεν έχει καταφέρει να προωθήσει αποτελεσματικά μποϊκοτάζ και πάρα πολλοί Αμερικανοί της μεσαίας τάξης είναι πρόθυμοι να δώσουν τα χρήματά τους σε ανθρώπους που τους μισούν.

ΚΟ / πηγή

11 σχόλια:

  1. Βελισσάριος Λεωνίδου13 Μαρτίου 2019 στις 7:28 μ.μ.

    Αγαπητοί χριστιανοί και συμπατριώτες,

    γιατί βλέπετε ακόμα ταινίες;

    Γιατί τρέφεσθε με τα πνευματικά περιττώματα του κτήνους το οποίο υποτίθεται μάχεσθε;
    Γιατί κάμετε κατάχρηση των αισθητηρίων και της μνήμης σας γεμίζοντάς τα με ψυχαναγκαστικές, φανταστικές εμπειρίες διεστραμμένων και παράδοξων σεναριογράφων αντί να τα πληρώνετε με τις εμπειρίες της δικής σας ζωής;
    Τα οπτικοακουστικά μέσα δεν ψυχαγωγούν. Υπνωτίζουν και χειραγωγούν.
    Ρωτήστε τους διαφημιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλε Βελισαριε αλλο βλεπω και περναω την ωρα μου και αλλο βλεπω και ενστερνίζομαι σαν προβατο οτι βλεπω ειδικα οταν εισαι μιας ηλικιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρώτον μια διόρθωση στην μετάφραση. Εκεί που λέει για ποδηλάτη που παρενοχλεί την πρωταγωνίστρια, πρόκειται για μοτοσυκλετιστή.

    Λοιπόν, είδα την ταινία προχτές. Πράγματι μια πολύ μέτρια ταινία (της βάζω 5/10), ασχέτως των μηνυμάτων που θέλει να περάσει τα οποία με άφησαν αδιάφορο. Η μεγαλύτερη αδυναμία της είναι φυσικά η πρωταγωνίστρια η οποία επί 2 ώρες έχει κάτι μούτρα μέχρι το πάτωμα λες και παίζει τον Εξολοθρευτή.

    Επίσης, ο μισός και πλέον κινηματογράφος ήταν άδειος ενώ οι περισσότεροι θεατές (τι ειρωνεία) ήταν άντρες (ελάχιστες γυναίκες και σχεδόν καθόλου παιδιά). Φυσικά το σπρώξιμο που έχει πέσει από τους κριτικούς δεν έχει προηγούμενο, όπως και το θάψιμο των αρνητικών κριτικών από θεατές.

    Περιμένω να δω τι θα γίνει με τις εισπράξεις. Αν και φαίνεται ότι δεν αποτυγχάνει, αμφιβάλλω ότι θα έχει την αναμενόμενη επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βελισσάριε,
    Τα αυτονόητα θα πω. Σε προσωπικό επίπεδο κανείς δεν "τρέφεται" από αυτά τα οποία - δεν υποτίθεται - μαχόμαστε. Σε επίπεδο εξωτερίκευσης και δημοσιοποίησης ενός εναλλακτικού - μη πολιτικά ορθού λόγου, (τον οποίον υπηρετεί αυτό το blog) θα πρέπει να αναφερθούμε σε αυτά, προβάλοντας την κριτική μας και όποιος έχει αυτιά να ακούει, ας ακούει. Αλλιώς, δεν θα ασχολούμαστε με τίποτα "μολυσμένο". Ούτε με τον χώρο της θεάματος, ούτε με αυτόν των media, ούτε με αυτόν των ειδήσεων, ούτε με αυτόν των σπορ, ούτε με αυτόν των διαφημίσεων, ούτε με αυτόν της πολιτικής, ούτε με αυτόν της σύγχρονης "προοδευτικής" κοινωνίας. Μπορούμε να επιλέξουμε να γίνουμε ένα κλειστό club που θα μιλάμε μεταξύ μας "δικά" μας θέματα, αναπολώντας ίσως τις παλιές καλές ημέρες, χωρίς κανένας να μας δίνει σημασία και χωρίς και εμείς να δίνουμε σημασία με το τι γίνεται "εκεί έξω".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @SkyWatcher

    Αν ασχολείσαι με αυτούς, χωρίς να προτείνεις κάτι, είναι σαν να τους διαφημίζεις.
    Αν το κάνεις εκούσια ή ακούσια ο Θεός ξέρει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ απλό.
    Η εισπρακτική επιτυχία είναι τεχνιτή.
    Όποιος παρακολουθεί ακόμη το θέμα μέσω κυρίως youtube μπορεί να δει ότι στο Monday box office το captain marvel έχει πτωση της τάξης του 72%.
    Που σημαίνει πως όπως οι κριτικές προσπάθησαν να στηθούν, έτσι και οι εισπράξεις πιθανόν είναι αυτοχρηματοδοτούμενες.
    Στο twitter για παράδειγμα υπήρχαν χιλιάδες φωτογραφίες από άδεια θέατρα και κινηματογράφους.
    Το ζήτημα ήταν να δημιουργήσει μια αρχίκή εικόνα ότι πήγε καλά.
    Πάντως γενικά ακόμη και ουδέτεροι youtubers δηλώνουν το αυτονόητο ότι η ταινία είναι κακή.Το ιστορικό πήγε κάπως έτσι:
    -Το rotten tomatoes έβγαλε την επιλογή "want to see" που είχε πέσει στο 29%
    -Μετά διέγραψε 50,000 κριτικές ώστε να αυξήσει το "audience score" που είχε πέσει στο 31% περίπου. Το αστείο είναι ότι μόνο το ανέβασε 5 με 6% περίπου.
    -Μετά από λίγο μαγείρεμα το ανέβασε στο 45% περίπου.
    -Η εξήγηση που έδωσε το RT στον χαμό που προκάλεσε αυτή η κίνηση ήταν ότι έγινε από ένα bug (γέλια).
    -Η ταινία άνοιξε με άδεια θέατρα.
    -Επίσης για μια βδομάδα αίθουσες δείχνανε μόνο το captain marvel και καμία άλλη ταινία , ώστε αν θες να πας κινηματογράφο να μην έχεις άλλη επιλογή να δεις.
    -Παράλληλα έκανε εισπακτική επιτυχία για κάποιο περίεργο λόγο.
    -Στο Monday boxoffice έπεσε 72% σε πωλήσεις.
    Τα συμπεράσματα δικά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ειναι, οτι ζουμε σε τραγικες μεν, αλλα συγκλονιστικες ημερες, για την Ιστορια της Ανθρωπωτητας.

    Εκεινο το ...."Το Αιμα Αυτου σε μας και στα παιδια μας"
    πλησιαζει με ιλγγιωδη ταχυτητα, στην δικαιωση του.



    Πατρικιος Στετσωνης
    Σαρωνιδα-Αττικης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο μονος λογος που εκανε επιτυχια η συγκεκριμενη ταινια ειναι πως κ χαρακτηρας εμπλεκεται στην επομενη ταινια της marvel, avengers endgame. Αν η ταινια ηταν ανεξαρτητη τοτε θα πατωνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα γνωστά αμερικανικά σκουπίδια της Marvel, η οποία δεν έχει πλέον σχέση με την Marvel των παιδικών μας χρόνων. Οι υπερήρωές της μεταλλάχθηκαν στις επιταγές της ΝΤΠ και μετά την μεγάλη κρίση του 2008, όλες οι παραγόμενες ταινίες της ήταν κυριολεκτικά για χωματερές. Απίστευτη προπαγάνδα περί Αθεΐας, χορικά ολόκληρα με στρατούς Δαιμόνων ή δαιμονόμορφων, gay ή αμφίφυλων «ηρώων» και γενικά μια ελεεινή πλύση εγκεφάλου στην ανυποψίαστη παιδική η εφηβική ψυχή. Καιρός να γκρεμοτσακιστεί όλο αυτό το σάπιο οικοδόμημα της Νεοταξικής Marvel που μολύνει τις παιδικές καρδιές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια προσεκτική ματιά στο casting όλων των superhero ταινιών αποκαλύπτει πολλά πράγματα.
    Αρχικά, στην DC, βλέπουμε πως οι δημιουργοί του Batman (Κane και Finger),
    Του Superman (Shuster και Singler), του Flash (Fox) κλπ ήταν Εβραϊκής καταγωγής.
    Στην ταινία Justice League 2017, που πάτωσε, είδαμε ένα φουλ εβραϊκό casting (Batman-Ben Affleck, Flash-Ezra Miller, Wonder Woman- Gal Gadot, Lex Luthor Jesse Eisenberg, Alfred-Jeremy Irons, Amy Adams-Lois, Jason Momoa- Aquaman, J.K. Simmons- Gordon ενώ την σκηνοθεσία ανέλαβαν οι, επίσης εβραϊκής καταγωγής, Ζack Znyder και Josh Weadon), το casting συμπληρώνει ο απαραίτητος μαύρος (Ray Fisher) και ένας βρετανός ο Henry Cavill (Superman)
    Σε ό,τι αφορά την Μarvel comics τώρα, ο ιδρυτής της, δηλωμένα Εβραίος (Stan Lee), έφτασε στην επιτυχία αντιγράφοντας ό,τι πετυχημένο εμπορικό ήρωα έβρισκε. Ανεξάρτητα από αυτό, βλέπουμε στο σύμπαν της Marvel ένα επίσης εβραϊκό casting (σκηνοθεσία: Russo brothers, Jon Favreau κλπ. Και ηθοποιοί: Scarlett Johansson, Jeremy Renner, Robert Downey Jr., Chris Evans (κρυφο), Clark Gregg, Cobie Smulders, Gwyneth Paltrow, Paul Bettany (παντρεμένος με Εβραία), Karen Gillan, Evangeline Lilly, Josh Brolin, Elizabeth Olsen, Sebastian Stan, Paul Rudd κλπ.

    Συμπεράσματα:
    1. Ένα μάτσο Εβραίοι που περνούν μηνύματα περί ένωσης των λαών και πολυπολυτισμικότητας την στιγμή που δεν αφήνουν κανέναν άλλο να παίξει στις ταινίες τους παρά Εβραίους και, όπως αναφέρει κατά καιρούς και ο κόκκινος ουρανός, κανέναν μαυρούλη.
    2. Αυτοί προετοιμάζουν το έδαφος ενός νέου σωτήρα, πιθανώς του αντιχρίστου, που θα έρθει να σώσει τον κόσμο από την καταπίεση (αυτό το κίνημα στην θεολογία ονομάζεται πολιτικός μεσσιανικός)
    3. Δεν είναι τόσο επικίνδυνο η ύπαρξη μαύρων ηθοποιών σε ταινίες όσο η ύπαρξη Εβραίων γιατί αυτοί κινούν τα νήματα και αυτοί βάζουν αυτούς που θέλουν.
    Υ.Γ.1 οι δημιουργοί comic έχουν κλέψει ένα σωρό ήρωες από την πλούσια ιστορία της αρχαίας Ελλάδας και άλλων λαών τους προβάλλουν ως δικούς τους. Στην αρχαία Ελλάδα ο Flash ονομαζόταν Ερμής, ο Ποσειδώνας ονομαζόταν Αquaman, η Wonder Woman ήταν αμαζόνα, o Thor είναι γνωστός στην σκανδιναβική ιστορία, ο Μπάτμαν (όπως έχει δηλώσει ο δημιουργός του ήταν ιδέα από τον Ζορρό) κλπ.
    Υ.Γ.2 Αληθινός super ήρωας είναι μόνο ο Ιησούς Χριστός γιατί κατάφερε να σώσει τον κόσμο με την αγάπη του και γιατί τις δυνάμεις του, να σώζει να θεραπεύει την ψυχή και να γιατρεύει το σώμα, δεν τις έχει κανένας και γιατί φυσικά είναι ζωντανός και αναστημένος.

    Αυτά,
    Λουκάς Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχει στον ΚΟ από το 2013, μεταφρασμένο άρθρο του Αμερικανο-Εβραίου συγγραφέα Arie Kaplan, συνεργάτη του περιοδικού MAD, ο οποίος γράφει: Οι Εβραίοι έχτισαν την βιομηχανία των comics από το μηδέν, και η επιρροή των Εβραίων συγγραφέων, καλλιτεχνών και συντακτών συνεχίζει να γίνεται αισθητή και σήμερα. Βλέπε: Εβραίοι στα κόμικς - Πώς οι Εβραίοι της Αμερικής δημιούργησαν την βιομηχανία των comics

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που ΔΕΝ δημοσιεύονται: όσα δεν έχουν σχέση με το θέμα της ανάρτησης, όσα αποβλέπουν σε διαφήμιση, όσα είναι γραμμένα σε greeklish, όσα εκθέτουν προσωπικά δεδομένα, όσα είναι γεμάτα μίσος για λαούς ή κοινωνικές ομάδες, όσα είναι κακόβουλα, όσα είναι υβριστικά, όσα έχουν εριστική διάθεση και όσα είναι εντελώς βλακώδη (plus: σεντόνια, τρολιές & μπαρούφες). Με "ανώνυμους" δεν ανοίγουμε κουβέντα. Εάν αργεί η δημοσίευση ενός σχολίου, κάντε υπομονή. Αν περάσει πολύς καιρός, μάλλον θα το έχει φάει η μαρμάγκα.