Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Μαίρη Αλεξοπούλου: Η τραγουδίστρια που έγινε μοναχή


Η ιστορία της Μαίρης Αλεξοπούλου, επιτυχημένης τραγουδίστριας στην δεκαετία του ’60 που σήμερα ζει ως γερόντισσα Θεονύμφη, χωρίζεται σε δύο περιόδους: Σε εκείνη που τραγουδούσε μέχρι τα 43 της χρόνια στις πίστες και σε αυτήν που ζει σήμερα ανάμεσα στους πιστούς της σε μοναστήρι λίγο έξω από την Αθήνα. Ως δούλη πια του Κυρίου - Αυτόν που επέλεξε να υπηρετήσει για πάντα.

ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ

«Ο μπαμπάς μου δεν ήθελε με τίποτα να ασχοληθώ με το χορό. Ούτε με το τραγούδι. Τον έπεισαν τελικά κάτι φίλοι του παππού μου, κάτι μουσικοί. Του έλεγαν “Γιατί την αδικείτε τη Μαίρη; Έχει τόσο ωραία φωνή! Αφήστε την να εξελιχθεί με το τραγούδι”. Τελικά κάποιος από αυτούς, ο οποίος έπαιζε σε μία ορχήστρα στη Χωριάτικη Ταβέρνα στην Εκάλη, του υποσχέθηκε ότι θα με παίρνει αυτός εκεί να τραγουδάω και θα με φέρνει πίσω στο σπίτι το βράδυ. Ο πατέρας μου του είχε εμπιστοσύνη και κάπως έτσι ξεκίνησα. Μετά τον πρώτο μου δίσκο, πήγα και τραγούδησα στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, είπα ένα τραγούδι του Μαυρομουστάκη μαζί με την Κλειώ Δενάρδου, το “Πανηγύρι”. Εκεί βραβεύτηκα, πήρα το πρώτο βραβείο. Ξεκίνησα μάλιστα να βγάζω και καλό νυχτοκάματο. Τότε δεν είχα καθόλου χρόνο να πηγαίνω στην εκκλησία, παρόλο που εγώ αλλιώς τα είχα μάθει από την οικογένειά μου. Μέσα μου, όμως, υπήρχε ένας μεγάλος καημός. Τότε είχα κάνει επιτυχία και ένα τραγούδι του Κατσαρού στο φεστιβάλ της Μάλτας, με το οποίο πήραμε ξανά το πρώτο βραβείο, ήταν μία περίοδος που ακούγονταν πολύ τα τραγούδια που έλεγα, που με ήξεραν όλοι οι άνθρωποι του χώρου. Παρ’ όλα αυτά, όλα τα ερωτικά μου τραγούδια που έλεγα στην πίστα τα αφιέρωνα στον Θεό, προσπαθούσα μέσα από τον προβολέα να πάω στον ουρανό. Τόσο πολύ Τον αγαπούσα».

Κάποιες από εκείνες τις στιγμές της:

Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΗΣ

«Στο μεταξύ παντρεύτηκα, έκανα και δύο παιδιά, δύο κοριτσάκια, την Κωνσταντίνα και την Ελευθερία μου. Ο άντρας μου δεν ήθελε πλέον να εργάζομαι στα νυχτερινά μαγαζιά και με σταμάτησε. Ήταν η εποχή που είχα τραγουδήσει την “Μπάμπολα”, το οποίο τραγουδούσε όλος ο κόσμος και ακουγόταν συνέχεια στο ραδιόφωνο. Ύστερα από τέσσερα χρόνια, κάτι δεν είχε πάει καλά με τις δουλειές του συζύγου μου και έπρεπε να ξαναβγώ στη δουλειά. Ήταν οδυνηρό αυτό για μένα, είχα χάσει τη ροή. Παράλληλα, με τα χρήματα που είχα βγάλει από το τραγούδι, είχα ξεκινήσει να φτιάχνω μαγαζιά με υγιεινές τροφές, ήθελα να φτιάξω μια μεγάλη αλυσίδα. Το 1984 η Κωνσταντίνα μου ήταν 18 χρόνων, λίγο πριν φύγει για να σπουδάσει Πολιτικές Επιστήμες στο εξωτερικό. Ένα πρωί, πήρε το αυτοκίνητό της από το σπίτι μας για να πάει στο μαγαζί της Κηφισιάς. Στη στροφή της Αγίας Μαρίνας στο Κορωπί έγινε μετωπική με κάποιο φορτηγό. Ήταν ακαριαίο. Τότε κατάλαβα ότι όλα είναι μάταια. Τίποτα δεν είμαστε. Μόνο χώμα».

ΟΤΑΝ Η ΜΑΙΡΗ ΕΓΙΝΕ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΘΕΟΝΥΜΦΗ

«Το 1992 δημιούργησα το ησυχαστήριό μου. Εδώ έρχεται κόσμος από όλο τον κόσμο, Έλληνες από το εξωτερικό και την Κύπρο, γίνονται θαύματα με παιδάκια που έχουν προβλήματα, η Παναγία η Θεονύμφη βρίσκεται παντού και τα φυλάει. Δεν θα ήθελα να γράψετε πού βρίσκεται ακριβώς το μοναστήρι, γιατί δεν ανοίγω πλέον σε κανένα, μόνο τις Κυριακές. Αυτός που θα θελήσει μέσα από την ψυχή του να με συναντήσει και να έρθει εδώ να προσκυνήσει να είσαι βέβαιος, παιδί μου, ότι θα με βρει. Εδώ μένουν και όσες μοναχές –δόκιμες ή όχι– το θελήσουν, το μισό μοναστήρι είναι άβατο».

Δείτε το βίντεο:

βίντεο από: http://www.youtube.com/user/aggelos4329Σύνδεσμος

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

11 σχόλια:

  1. Μου τα χάλασε στο τέλος.Στον Αυτιά...όχι δα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μονο μεγαλος πονος απο θανατ ή αρρωστια ή η πλυση εγκεφαλου απο μικρη ηλικια μπορουν να κανουν εναν ανθρωπο να παει να ζησει με τοσο αφυσικο τροπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν έπιασε "πιτιά" από κάτω της, τόριξε στον κύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΛΙΓΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΔΕ ΒΛΑΠΤΕΙ ΚΥΡΙΟΙ...
    ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ Ν ΑΦΙΕΡΩΘΕΙ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ..
    Κ ΣΤΗ ΤΕΛΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ..?
    ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΟΤΣΙΑ Ν ΑΠΑΡΝΗΘΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ Κ ΑΥΤΗ ΤΟ ΕΚΑΝΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και ο Κυνούσης έπαιξε το ίδιο θέατρο.
    Δεν χρειάζεται να ντυθούμε διαφορετικά για να δείξουμε τον πόνο μας. Αυτός είναι ένα εσωτερικός πόνος και όχι "Κοιτάξτε με που πονάω".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάθε φορά που κάποιος και μάλιστα διάσημος ομολογεί τον Χριστό αποκαλείται υποκριτής. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω. Αν ομολογεί οτιδήποτε άλλο, το πιστεύει, αν ομολογεί τον Χριστό, είναι υποκριτής. Εκτός και αν αυτοί που τον αποκαλούν έτσι κρίνουν απ' τον εαυτό τους. Οι άνθρωποι ομολογούν τον Χριστό γιατί έτσι αισθάνονται.
    Άλλωστε η ομολογία είναι επιταγή του Κυρίου. « Όποιος με ομολογήσει στη γη μπροστά στους ανθρώπους, θα τον ομολογήσω και εγώ μπροστά στον Πατέρα μου στον ουρανό » είπε ο Κύριος. Ο Κοινούσης κάθε άλλο παρά υποκριτής είναι. Όποιος τον έχει δει σε συνεντεύξεις ή συναυλίες του το καταλαβαίνει.

    Η Αλεξοπούλου δεν ντύθηκε για να δείξει τον εσωτερικό της πόνο. Απλά, ήρθε αντιμέτωπη με το γεγονός του θανάτου και συνειδητοποίησε πως το « πόλίτευμα ημών εν ουρανοίς υπάρχει », πως η ζωή μας εδώ είναι προσωρινή. Ο πόνος της μάνας είναι πόνος και δεν διαγράφεται τελείως, ακόμη και από την πιο χρηστή ελπίδα. Τί να πω. Οι επικριτές της θα πρέπει να ενημερωθούν για τον μοναχισμό για τον συμβολισμό του ράσου για πολλά. Πάντως, έχω την αίσθηση πως όποιος μιλά για τον Χριστό θα δεχθεί επιθέσεις.

    Άνθρωποι σαν την Αλεξοπούλου και τον Κοινούση δείχνουν τον σωστό δρόμο. Και ο λόγος τους έχει ιδιαίτερη δύναμη γιατί έζησαν και τους δύο δρόμους. Αυτό ενοχλεί ιδιαίτερα τον Σατανά. Του χαλάει τη σούπα!

    CitizenBasil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγω προσωπικά έτυχε να πέσει στα χέρια μου κατά λάθος αυτό το βίντεο ήμουν πάντα πολυ αρνητική με τους μοναχούς ακριβώς για αυτό το λόγο κανανε την ζωή τους και μετά το γύριζαν στην εκκλησία με αυτή τη μοναχή συγκινήθηκα πραγματικά και κατάλαβα πως όλοι έχουμε δικαίωμα στην ζωή να αλλάξουμε ότι και να μας συμβεί ακόμα και θάνατος αγαπημένου προσώπου που είναι το χειρότερο αυτή η γυναίκα αντί να τα βάλει με τον θεό με την δικαιολογία πως της πήρε το παιδί της στράφηκε με αγάπη και κατάλαβε πως τίποτα δεν έχει σημασία περισσότερο ούτε η ξοξα ούτε το χρημα παρα μόνο η αγάπη αυτόν που χάνουμε τόσο άδοξα!!! Μπράβο της είναι ηρωιδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ,ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ. ΑΝΤΙΧΡΗΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΡΓΟΝΑΥΤΗ κλεισε το βοθρο σου.....την Τινα(Κωνσταντινα Ναθαναηλ) και κορη της Μαιρης Αλεξοπουλου τη ειχα συμμαθητρια. ενα πανεμορφο κοριτσι με ονειρα που χαθηκε τοσο αδικα. Οσο για την μητερα της εμεις που ζησαμε τα γεγονοτα ξερουμε την φρικη που εζησε και τον πονο της. η μανα αυτη ελειωσε και ματωσε η ψυχη της αι αφιερωθηκε στο Θεο για να εχει ανασα. Ειναι νροπη να τα ισσοπεδωνεις ολα. ειναι ντροπη να μιλας και να κρινεις ενα ανθρωπο που ο Θεος του δωσε ενα σταυρο βαρυ να κουβαλησει. ισως αν εσυ ησουν καλιτεχνης και επιανες ¨"πιτια"να αποφασιζες να κλειστεις σε μοναστηρι.....μην κρινεις απ το εαυτο σου.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. η κορη της Μαιρης Αλεξοπουλου η Τινα ητανε απο τον πρωτο της γαμο με τον Ιωαννη Ιμβριωτη τον τραγουδιστης του γκρουπ STYLISTES και οχι του Ναθαναηλ,,,η Ελευθερια ειναι απο τον 2ο γαμο της με τον Ναθαναηλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο Αλέξανδρος Παρίσης που υποστηρίζει ότι υπήρξε άντρας της Ποίος γάμος ήταν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που ΔΕΝ δημοσιεύονται: όσα δεν έχουν σχέση με το θέμα της ανάρτησης, όσα αποβλέπουν σε διαφήμιση, όσα είναι γραμμένα σε greeklish, όσα εκθέτουν προσωπικά δεδομένα, όσα είναι γεμάτα μίσος για λαούς ή κοινωνικές ομάδες, όσα είναι κακόβουλα, όσα είναι υβριστικά, όσα έχουν εριστική διάθεση και όσα είναι εντελώς βλακώδη (plus: σεντόνια, τρολιές & μπαρούφες). Με "ανώνυμους" δεν ανοίγουμε κουβέντα. Εάν αργεί η δημοσίευση ενός σχολίου, κάντε υπομονή. Αν περάσει πολύς καιρός, μάλλον θα το έχει φάει η μαρμάγκα.