Νωρίς το βράδυ του Σαββάτου στις 31 Ιανουαρίου σε ένα
εμπορικό κέντρο στο - κατά κύριο λόγο - ισπανόφωνο προάστιο Covina του Λος Άντζελες, ένας νεαρός ισπανόφωνος
που κρατούσε ένα τεράστιο μαχαίρι κουζίνας φέρεται να πρόφερε ρατσιστικές
βρισιές κατά των μαύρων, ενώ μαχαίρωνε δύο μαύρους πριν εγκαταλείψει την περιοχή.
Το βίντεο επιτήρησης δείχνει για λίγο τον επιτιθέμενο να κυνηγά ένα θήραμά του, με
αίματα σε όλο το πουκάμισο και το παντελόνι του.
Η αστυνομία συνέλαβε τον 19χρονο Louis Vasquez, μέλος
μεξικάνικης συμμορίας. Ο Vasquez
είχε φυλακιστεί προηγουμένως για κλοπή αυτοκινήτων και συνελήφθη για τα μαχαιρώματα
μόλις 17 ώρες αφότου βγήκε από τη φυλακή.
Ο Peter Green,
πρώην ιερέας φυλακών και συγγραφέας του “Walls, Wire, Bars and Souls” αναφέρει:
Ως πρώην ιερέας φυλακών έχω καιρό υποστηρίξει ότι το πραγματικό φυλετικό
πρόβλημα στην Αμερική δεν είναι αυτό των λευκών εναντίον των μαύρων ή το
αντίστροφο: είναι των μαύρων εναντίον των ισπανόφωνων ή των ισπανόφωνων εναντίον
των μαύρων. Τώρα, ένα άρθρο στο Taki's Magazine τα
λέει ακριβώς έτσι όπως είναι.
«Μπορώ μόνο να υποθέσω ότι ο λόγος που δεν ακούμε πολλά για
την βία των μαύρων εναντίον των ισπανόφωνων στην Αμερική, είναι επειδή δεν «πρέπει»
να ακούσουμε πολλά γι’ αυτήν. Είναι το είδος της ιστορίας που ξεφεύγει από την κυρίαρχη
αφήγηση και έρχεται σε αντίθεση με την αρρωστημένη εμμονή του έθνους που το παραμυθιάζουν
ότι η φυλετική βία στις ΗΠΑ, σημαίνει λευκοί (και μόνο λευκοί) που επιτίθενται σε
μη λευκούς (και μόνο σε μη λευκούς). Αλλά σε πόλεις σε όλη την Αμερική, κυρίως,
στο Λος Άντζελες μία ομάδα μη λευκών έχει εμπλακεί σε έναν παρατεταμένο, βίαιο πόλεμο με μια άλλη ομάδα μη
λευκών και αυτό είναι κάτι το οποίο σαφώς δεν βολεύει το σενάριο. Γι’ αυτό
είναι καλύτερο για τους πονηρούς σεναριογράφους να πείσουν τους χαζιοβόληδες θεατές
ότι αυτό απλά δεν συμβαίνει. Και έτσι θα μπορούν να συνεχίσουν να κατηγορούν τους
λευκούς».
Ο Lee Baca που ήταν Σερίφης της Κομητείας του Λος Άντζελες το 1998, από καιρό έβλεπε
δυσοίωνο το μέλλον. Το 2008, έγραψε ένα κύριο άρθρο για τους LA Times
που είχε τίτλο «Στο Λος Άντζελες, η φυλή σκοτώνει»:
«Έχουμε ένα σοβαρό πρόβλημα διαφυλετικής βίας σε αυτή την
κομητεία με τους μαύρους και τους Λατίνους. Η αλήθεια είναι ότι, σε πολλές
περιπτώσεις, η φυλή βρίσκεται στην καρδιά του προβλήματος. Μέλη συμμορίας Λατίνων
πυροβολούν μαύρους όχι επειδή είναι μέλη μιας αντίπαλης συμμορίας, αλλά λόγω
του χρώματος του δέρματός τους. Ομοίως, μαύρα μέλη συμμοριών πυροβολούν Λατίνους,
επειδή είναι καφέ ... το αν έχουν σχέση με συμμορία δεν έχει σημασία. Μόνο το
χρώμα του δέρματος του θύματος αρκεί... θα πήγαινα ακόμα ένα βήμα παραπέρα και υα
έδειχνα ότι ορισμένες από τις λεγόμενες συμμορίες του Λος Άντζελες δεν είναι
τίποτα περισσότερο από χαλαρά-δεμένες ομάδες μαύρων ή Λατίνων που γυρνάνε στους
δρόμους ψάχνοντας για ανθρώπους του άλλου χρώματος για να τους πυροβολήσουν.
Το άρθρο περιέχει μια συλλογή γεγονότων και περιστατικών που
μιλάει από μόνη της, καθώς υπάρχουν πάρα πολλές τεκμηριωμένες περιπτώσεις βίας μεταξύ
μαύρων και ισπανόφωνων, ώστε κανένας λογικός άνθρωπος δεν μπορεί να αρνηθεί την
ύπαρξη του προβλήματος. Ορισμένες από αυτές:
• Στην Καλιφόρνια το 2000, τα μέλη συμμορίας Μεξικάνων που
ονομάζονταν ‘Avenues’ εισέβαλαν
στο υπόγειο διαμέρισμα ενός μαύρου και τον πυροβόλησαν, εξ αιτίας του χρώματός
του και για να ανέβουν στα μάτια της συμμορίας. Το περιστατικό σηματοδότησε μία
από τις τουλάχιστον τρεις δολοφονίες μαύρων από υποψήφια μέλη των Avenues.
• Το 2002 στην Καλιφόρνια, ένας μαύρος έφηβος με το όνομα Kareem Williams δέχθηκε επίθεση
μπροστά στην αυλή του από τα μέλη της συμμορίας ‘Pomona 12’, ένας εκ των οποίων φέρεται
να είπε στον Ουίλιαμς, «Οι αράπηδες δεν έχουν καμία δουλειά να ζουν στη Πομόνα....Τραβήξτε
το όπλο! Σκοτώστε τους αράπηδες!»
• Τον Μάιο του 2005 στο Jefferson High School του Λος Άντζελες, μαύροι
και ισπανόφωνοι μαθητές "συμμετείχαν σε καυγάδες για δύο συνεχόμενες εβδομάδες".
• Το 2006, σε μια φυλακή της κομητείας του Λος Άντζελες,
περίπου 2.000 μαύροι και ισπανόφωνοι κρατούμενοι συγκρούστηκαν σε μια φυλετική εξέγερση
που άφησε ένα νεκρό και αρκετούς τραυματίες.
• Το 2008, ο William Matthews,
επικεφαλής της αστυνομίας της Coatesville της Pennsylvania, υποστήριξε ότι «η εγκληματικότητα μαύρων και
καφέ ήταν ανεξέλεγκτη στην μικρή πόλη του, με μαύρους συνήθως να επιτίθενται, να
ληστεύουν και να βιάζουν ισπανόφωνους, πολλοί από τους οποίους δίσταζαν να αναφέρουν
τα εγκλήματα για το φόβο της απέλασης. "Ένα τμήμα της κοινότητάς μας, η αφρο-αμερικανική
κοινότητα καιροφυλακτεί να επιτεθεί σε ισπανόφωνους μετανάστες", είπε ο Matthews σε έναν δημοσιογράφο.
Τα πράγματα είναι πραγματικά πολύ άσχημα σε ορισμένα τμήματα
των μεγάλων αμερικάνικων πόλεων. Ρωτήστε τους αστυνομικούς που εργάζονται εκεί.
Εάν τους επιτραπεί να μιλήσουν για’ αυτό από τους ανωτέρους τους, θα επιβεβαιώσουν
πως έτσι είναι όπως τα γράφει το άρθρο.
Τα πράγματα θα γίνουν ενδιαφέροντα στα κέντρα των πόλεων της
Αμερικής καθώς οι ισπανόφωνες συμμορίες απειλούν την κυριαρχία των μαύρων συμμοριών
εξ αιτίας του αυξανόμενου αριθμού τους. Οι συμμορίες μαύρων δεν πρόκειται να το
δεχτούν. Η μάχη μεταξύ τους είναι πιθανόν να εξαπλωθεί σε τοπικές κοινότητες,
τρομοκρατώντας τους κατοίκους και εξαπλώνοντας την εγκληματικότητα σε περιοχές
που παλαιότερα θεωρούνταν ειρηνικές και νομοταγείς.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή
σσσσσ.... μην τα λετε αυτα και τους χαλατε το παραμυθι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπραβο Κοκκινε Ουρανε!!!
Η "ουσία" βρίσκεται στην ΠΑΙΔΕΙΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ποιο λόγο "μαυροι και καφέ" σκοτώνονται σαν τα ζώα; Γιατί προφανώς σ'αυτές τις "ομάδες" είναι πολύ ποιο έντονη η έλλειψη αγωγής, μόρφωσης, πνευματικής καλλιέργειας. Ετσι οι "καφε και μαύροι" περισσοτερο από τους "ασπρους" μεγαλώνουν σε ένα status κτηνοτροφικού προϊόντος, ενεργόντας αποκλειστικά με βάση το ένστικτο και την διεστραμένη λογική που λόγω παντελούς έλλειψης πνευματικότητας και επαφής με αγαθό, έχει καταστεί πλέον δαιμονική πονηρία...
Και ίσως γι'αυτό οι ψυχοπαθείς αντίχριστοι της διεθνούς χρηματοπιστωτικής ελιτ, έχουν λυσσάξει να "μπολιάζουν" τους "κακούς ασπρους" με "ευπαθείς καφέ-μαυρους"... Που θα βρούνε καλύτερη Α' ύλη για την φάρμα των ζώων του "πολυπολιτισμού" τους;