Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Η ελπίδα ήρθε (στο μαντρί)




ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

6 σχόλια:

  1. Στο προσωπο αυτου του ανθρωπου να βλεπετε τον Χριστο...και περαστικα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό που προκαλεί κυρίως έκπληξη δεν είναι το γεγονός της κτηνοβασίας, αλλά από την μία ο σεβασμός που φαίνεται να δείχνει στη ζωή (ακόμα και αυτού του δίποδου ορκ....) ο κτηνοτρόφος, και απο την άλλη, το ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΙΔΕΙΑ του "φτωχού ευπαθή μετανάστη"! Οταν αντελήφθη ότι τον πήραν είδηση, αντί να τρέξει να φύγει (φυσιολογική αντίδραση οποιουδήποτε στοιχειωδώς εκπολιτισμένου ανθρώπου σε παρόμοια κατάσταση) , αυτός άρχισε να "πουλά τσαμπουκά" και έφτασε στο σημείο να επιτεθεί για να σκοτώσει τον κτηνοτρόφο!!!
    Την ίδια θρασύτητα δε, έχουν όλα τα ΑΠΟΚΤΗΝΩΜΈΝΑ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΈΝΑ ΔΙΠΟΔΑ (με πρώτους και καλύτερους γεωργιανούς και αλβανο σκιπιταρέους) που αλωνίζουν ανενόχλητα την ελληνικη επικράτεια πλιατσικολογόντας υποδομές και παρασιτώντας/ εγκληματόντας εις βάρος των ελλήνων πολιτών!!!!
    Αυτή είναι η πολυπολιτισμική "προοδος" των αριστερίζοντων "ευαίσθητων, ανθρωπιστών":
    ΑΝΟΧΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΒΡΩΜΑΣ,ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΙΤΙΣΜΟΥ, ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ,ΤΗΣ ΚΤΗΝΩΔΙΑΣ,ΤΗΣ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑΣ,ΤΗΣ ΜΙΣΣΑΛΟΔΟΞΙΑΣ ΤΩΝ... "ΦΤΩΧΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ-ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ"!!

    ΠΟΣΟ ΕΚΜΑΥΛΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΠΟΙΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΑΟΣ;;;


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για τον αγαπολόγο ανώνυμο 1:17

    Στο πρόσωπο ενός κτηνοβάτη βλέπουμε την πεπτωκυία εικόνα του Θεού, που την έχει κυριεύσει ο δαίμονας.

    Περαστικά μας(ως εκφυλισμένη κοινωνία).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οταν ερθει να σε σφαξει στο ονομα του Αλλαχ και σου βιασει την κορη (Μυρτω),να δω τι προσωπο θα βλεπεις μετα! Πηξαμε στους προδοτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τις διατάξεις του νόμου 3838/2010 τις γνωρίζουμε;Οι διατάξεις λοιπόν αυτού του νόμου τροποποίησαν το νομικό καθεστώς αποκτήσεως της ελληνικής ιθαγενείας, το οποίο βασίζεται, κατά κύριο λόγο στο «δίκαιο της καταγωγής» (jus sanguinis)και προσέθεσαν περιπτώσεις αποκτήσεως της ελληνικής ιθαγενείας, μεταξύ των άλλων και βάσει του «δικαίου του εδάφους» (jus soli).σύμφωνα λοιπόν με το δίκαιο του εδάφους τα ανήλικα τέκνα αλλοδαπών υπηκόων που γεννιούνται στην Ελλάδα και των οποίων οι γονείς διαμένουν στην χώρα επί πέντε έτη μπορούν να αποκτούν την ελληνική ιθαγένεια.Ειδικότερα σε αυτήν την περίπτωση το κριτήριο της διαμονής των γονέων επί πενταετία δεν τεκμηριώνει την ουσιαστική ένταξή τους στην ελληνική κοινωνία, αφού δεν συνδυάζεται και με άλλα στοιχεία που θα προσέδιδαν στην διαμονή ουσιαστικά χαρακτηριστικά εντάξεως.η νόμιμη διαμονή, όπως διαμορφώθηκε με τα νομοθετήματα της περιόδου 1991-2008, αναφέρεται όχι μόνον σε αλλοδαπούς που συγκεντρώνουν τα κριτήρια των παγίων διατάξεων,δηλαδή τους εισελθόντες νομίμως στη χώρα και εφοδιασμένους με άδεια διαμονής και άδεια εξαρτημένης ή ανεξαρτήτου εργασίας, αλλά, και σε όσους εισήλθαν παράνομα στην χώρα και διέμειναν παράνομα επί διάφορα χρονικά διαστήματα, άγνωστα στην Διοίκηση, αποκτήσαντες άδεια διαμονής και εργασίας εκ των υστέρων, βάσει των νομιμοποιήσεων που έλαβαν χώρα κατά διαστήματα και μέχρι την ισχύ του νόμου 3838/2010.Σύμφωνα με τις ρυθμίσεις αυτού του νόμου τα τέκνα αλλοδαπών που φοίτησαν επί έξι έτη σε ελληνικά σχολεία δικαιούνται την απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας.Σε αυτήν την περίπτωση το κριτήριο που χρησιμοποιείται δέν μπορεί να τεκμηριώσει την απαιτούμενη ουσιαστική ένταξη στην ελληνική κοινωνία του ανηλίκου τέκνου αλλοδαπών γονέων, αφού, μόνη η φοίτηση σε ελληνικό σχολείο, και μάλιστα μόνον επί μία εξαετία, δεν εγγυάται την επιζητούμενη ένταξη, δεδομένου ότι ο νόμος δεν αξιώνει και μία ουσιαστική σχέση των γονέων με τη χώρα, οι οποίοι γονείς είναι αρμόδιοι να αποφασίσουν για την απόκτηση ή μη της ιθαγένειας από το ανήλικο τέκνο τους.βάσει των προϋποθέσεων αποκτήσεως της ελληνικής ιθαγενείας από αλλοδαπούς σύμφωνα με την αρχή του δικαίου του εδάφους ενήλικοι αλλοδαποί μπορούν να αποκτήσουν την ελληνική ιθαγένεια με δήλωσή τους μεταξύ 18ου και 21ου έτους, εφ’ όσον εφοίτησαν επί έξη έτη σε ελληνικό σχολείο.Σε αυτήν την περίπτωση δεν απαιτείται η συνεχής παραμονή του αλλοδαπού υπηκόου στη χώρα από το χρονικό σημείο της αποφοιτήσεώς του μέχρι το χρονικό σημείο υποβολής της δηλώσεως περί αποκτήσεως της ιθαγενείας (μεταξύ 18ου και 21ου έτους),με συνέπεια να είναι δυνατή η υπαγωγή στην περίπτωση αυτή και αλλοδαπών ενηλίκων, που έχουν,μετά το πέρας της φοιτήσεώς τους, απομακρυνθεί από τη χώρα, και μάλιστα χωρίς να υποχρεώνονται από το νόμο σε δήλωση αποβολής της μέχρι τότε ιθαγενείας τους.οι διατάξεις του ν. 3838/2010 αναγνωρίζουν σε αλλοδαπούς υπηκόους τρίτων χωρών, μη έχοντες καν την ιδιότητα του ομογενούς, δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι κατά τις εκλογές των οργανισμών τοπικής αυτοδιοικήσεως α΄ βαθμού.οι πολίτες θα πρεπε να γνωρίζουν οτι σύμφωνα με την εφαρμογή της διατάξεως του άρθρου 22 παρ.1 της Συνθήκης για την λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ενώσεως που καθιερώθηκε το 1992 με την Συνθήκη του Maastricht η εθνική κυριαρχία περιορίζεται χάριν της συμμετοχής της ελληνικής δημοκρατίας ως μέλους της Ενώσεως.πού βρίσκεται ο νομικός κόσμος της χώρας να ενημερώσει τον πολίτη? τα παπαγαλάκια της ενημέρωσης που μιλάνε για δημοκρατία θα ενημερώσουν επιτέλους τον λαό για τις διατάξεις του νόμου 3838/2010? να μήν ξεχάσετε να αναφέρετε στον κόσμο και για τον νόμο που ψηφίστηκε στην βουλή και αφορά στα δάνεια των δημοσιογράφων από τις τράπεζες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμε 1:17 μ.μ. ωραία η θεωρία σου ωστόσο αν δε σε δούμε στα τέσσερα να σε βιάζουν 10 πακιστανοί νύχτα σε χωράφι, να μας επιτρέψεις να μη πιστεύουμε λέξη από αυτή.

    Ο ΡΩΜΙΟΣ κυρίες και κύριοι. Πάντα έτοιμος να το παίξει μάγκας, έστω και θυματοποιώντας ένα πρόβατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια που ΔΕΝ δημοσιεύονται: όσα δεν έχουν σχέση με το θέμα της ανάρτησης, όσα αποβλέπουν σε διαφήμιση, όσα είναι γραμμένα σε greeklish, όσα εκθέτουν προσωπικά δεδομένα, όσα είναι γεμάτα μίσος για λαούς ή κοινωνικές ομάδες, όσα είναι κακόβουλα, όσα είναι υβριστικά, όσα έχουν εριστική διάθεση και όσα είναι εντελώς βλακώδη (plus: σεντόνια, τρολιές & μπαρούφες). Με "ανώνυμους" δεν ανοίγουμε κουβέντα. Εάν αργεί η δημοσίευση ενός σχολίου, κάντε υπομονή. Αν περάσει πολύς καιρός, μάλλον θα το έχει φάει η μαρμάγκα.