Το “Demolition Man”
είναι μια αμερικάνικη φουτουριστική (sci fi) ταινία δράσης του 1993 που σκηνοθέτησε (κάνοντας το ντεμπούτο
του) ο Ιταλός Marco Brambilla
σε σενάριο των Daniel Waters
("Batman Returns")
και Peter M. Lenkov. Πρωταγωνιστές και
αντίπαλοι, ο Σιλβέστερ Σταλόνε και ο Γουέσλι Σνάιπς (Wesley Snipes). Μαζί και η Σάντρα Μπούλοκ (Sandra Bullock) στον ρόλο της αστυνομικίνας.
Υπόθεση: Λος Άντζελες, 1996. Ο σκληροτράχηλος αστυνομικός John Spartan / Τζον Σπάρταν (Σταλόνε) είναι αποφασισμένος να οδηγήσει ενώπιον της Δικαιοσύνης
τον ψυχοπαθή εγκληματία Simon Phoenix / Σάιμον Φίνιξ (Σνάιπς). Και ενώ τελικά η επιχείρηση
σύλληψης του Φίνιξ από τον Σπάρταν στέφεται με επιτυχία, η δολοφονία αθώων
πολιτών από τον πρώτο αναγκάζει τις Αρχές να αποδώσουν την ευθύνη στον Σπάρταν.
Ο αστυνομικός καταδικάζεται να καταψυχθεί σε κρυογενετική κάψουλα για αόριστο
χρονικό διάστημα.
Δείτε εδώ το trailer της ταινίας:
Την ταινία αυτή ήθελα από καιρό να την παρακολουθήσω γιατί είχα διαβάσει για μία σκηνή, όπου, σύμφωνα με την υπόθεση, στην μελλοντική εποχή που γυρίζεται, σε όλους τους πολίτες είχε εμφυτευθεί στο δεξί τους (!) χέρι ένα microchip... Παρακάτω είναι το κλιπ με την συγκεκριμένη σκηνή.
Bullock: "Δυστυχώς ο Simon Phoenix δεν είχε κωδικοποιηθεί. Ενώ εσύ κοιμόσουν ένας κωδικός τοποθετήθηκε σε όλους. Ήταν μια λαμπρή ιδέα από τον Dr. Κοκτώ. Ένα οργανικό μικροτσίπ ράβεται στο δέρμα. Αισθητήρες σε όλη την πόλη μπορούν να τον εντοπίσουν οποιονδήποτε ανά πάσα στιγμή..."
Το εμφυτευμένο microchip στο χέρι δεν ήταν τελικά η μόνη "υπέροχη ιδέα" που δείχνει ότι είναι κοντά να εφαρμοστεί στις ημέρες μας. Υπάρχουν και άλλα "προφητικά" στοιχεία στην ταινία.
Πχ. Βλέπουμε τηλεδιασκέψεις, αυτο-οδηγούμενα οχήματα, video κλήσεις, αναγνώριση ίριδας ματιού, ενώ και κάτι επίσης "προχωρημένο" είναι ότι κάποιος προηγούμενος πρόεδρος των ΗΠΑ (που κατονομάζεται ως ο... Σβαρτσενέγκερ!) "δεν ήταν καν γεννημένος στις ΗΠΑ" (άρα αλλοδαπός).
Το πιο κραυγαλέο από αυτά είναι η απόλυτη επιβολή της πολιτικής ορθότητας, το πέπλο της οποίας σκεπάζει τα πάντα. Όσοι την αμφισβητούν είναι παρίες ή εχθροί και άρα αναλώσιμοι.
Από το μακρινό 1993 έχουν περάσει αισίως 24 χρόνια. Την σήμερον ημέρα, μετά από τόσα χρόνια επιμελούς προπαγάνδας των δογμάτων της πολιτικής ορθότητας και της φανατικής προώθησής τους μέσω δεκάδων κινηματογραφικών ταινιών η εποχή εκείνη μοιάζει ακόμη μακρύτερη.
Μια ταινία του στυλ “Demolition Man” και μάλιστα με πρωταγωνιστή τον Σταλόνε δεν θα έπρεπε να είναι άξια κάποιας αναφοράς. Κι όμως. Υπάρχουν στοιχεία στην ταινία που ξαφνιάζουν ευχάριστα με το μη πολιτικά ορθό μήνυμά τους και αποδεικνύονται - έστω και προφανώς ασυνείδητα - «προφητικά».
Την ταινία αυτή ήθελα από καιρό να την παρακολουθήσω γιατί είχα διαβάσει για μία σκηνή, όπου, σύμφωνα με την υπόθεση, στην μελλοντική εποχή που γυρίζεται, σε όλους τους πολίτες είχε εμφυτευθεί στο δεξί τους (!) χέρι ένα microchip... Παρακάτω είναι το κλιπ με την συγκεκριμένη σκηνή.
Bullock: "Δυστυχώς ο Simon Phoenix δεν είχε κωδικοποιηθεί. Ενώ εσύ κοιμόσουν ένας κωδικός τοποθετήθηκε σε όλους. Ήταν μια λαμπρή ιδέα από τον Dr. Κοκτώ. Ένα οργανικό μικροτσίπ ράβεται στο δέρμα. Αισθητήρες σε όλη την πόλη μπορούν να τον εντοπίσουν οποιονδήποτε ανά πάσα στιγμή..."
Το εμφυτευμένο microchip στο χέρι δεν ήταν τελικά η μόνη "υπέροχη ιδέα" που δείχνει ότι είναι κοντά να εφαρμοστεί στις ημέρες μας. Υπάρχουν και άλλα "προφητικά" στοιχεία στην ταινία.
Πχ. Βλέπουμε τηλεδιασκέψεις, αυτο-οδηγούμενα οχήματα, video κλήσεις, αναγνώριση ίριδας ματιού, ενώ και κάτι επίσης "προχωρημένο" είναι ότι κάποιος προηγούμενος πρόεδρος των ΗΠΑ (που κατονομάζεται ως ο... Σβαρτσενέγκερ!) "δεν ήταν καν γεννημένος στις ΗΠΑ" (άρα αλλοδαπός).
Το πιο κραυγαλέο από αυτά είναι η απόλυτη επιβολή της πολιτικής ορθότητας, το πέπλο της οποίας σκεπάζει τα πάντα. Όσοι την αμφισβητούν είναι παρίες ή εχθροί και άρα αναλώσιμοι.
Από το μακρινό 1993 έχουν περάσει αισίως 24 χρόνια. Την σήμερον ημέρα, μετά από τόσα χρόνια επιμελούς προπαγάνδας των δογμάτων της πολιτικής ορθότητας και της φανατικής προώθησής τους μέσω δεκάδων κινηματογραφικών ταινιών η εποχή εκείνη μοιάζει ακόμη μακρύτερη.
Μια ταινία του στυλ “Demolition Man” και μάλιστα με πρωταγωνιστή τον Σταλόνε δεν θα έπρεπε να είναι άξια κάποιας αναφοράς. Κι όμως. Υπάρχουν στοιχεία στην ταινία που ξαφνιάζουν ευχάριστα με το μη πολιτικά ορθό μήνυμά τους και αποδεικνύονται - έστω και προφανώς ασυνείδητα - «προφητικά».
Η ταινία λαμβάνει χώρα σε μία κοινωνία "ειρήνης", "αγάπης" και "κατανόησης", ένα απόλυτα πολιτικά ορθό μέλλον
όπου οτιδήποτε θεωρείται επιβλαβές και προσβλητικό έχει απαγορευθεί, στους δε «παραβάτες» εκδίδονται πάραυτα από ειδικά μηχανήματα (όπως αυτά της έκδοσης εισιτηρίων)
που υπάρχουν διάσπαρτα παντού αποδείξεις πρόστιμου (!) ενώ η εγκληματικότητα
είναι ανύπαρκτη. Ως εκ τούτου οι αστυνομικοί – που δεν οπλοφορούν και δεν
χρησιμοποιούν βία - έχουν μετατραπεί κάτι σαν δημοτικούς υπαλλήλους με εντυπωσιακές στολές ή ακόμα περισσότερο σαν αδελφότητα μοναχών που χαιρετιούνται μεταξύ τους λέγοντας "αγγαλιάσθε!". (Οι χειραψίες απαγορεύονται).
Επίσης κάθε σαρκική επαφή θεωρείται αηδιαστική και επιβλαβής και ως εκ τούτου το σεξ πραγματοποιείται... εξ αποστάσεως μέσω "ειδικών συσκευών" που φορούν στο κεφάλι οι επίδοξοι εραστές και αφού κάτσει ο ένας απέναντι από τον άλλον ερεθίζονται μέσω εικονικών παραστάσεων που δημιουργεί η συσκευή (virtual sex, σεξ μέσω εικονικής πραγματικότητας, που είναι ήδη πραγματικότητα).
Σε αυτήν την αποστειρωμένη κοινωνία, αλκοόλ, καφεΐνη και άλλα διεγερτικά απαγορεύονται (όπως και το αλάτι). Στις τουαλέτες επίσης, δεν υπάρχει το «κλασσικό» χαρτί υγείας, αλλά μια ακατανόητη (η ταινία δεν δίνει διευκρινήσεις) διαδικασία που ονομάζεται «τρία κοχύλια».
Επίσης κάθε σαρκική επαφή θεωρείται αηδιαστική και επιβλαβής και ως εκ τούτου το σεξ πραγματοποιείται... εξ αποστάσεως μέσω "ειδικών συσκευών" που φορούν στο κεφάλι οι επίδοξοι εραστές και αφού κάτσει ο ένας απέναντι από τον άλλον ερεθίζονται μέσω εικονικών παραστάσεων που δημιουργεί η συσκευή (virtual sex, σεξ μέσω εικονικής πραγματικότητας, που είναι ήδη πραγματικότητα).
Σε αυτήν την αποστειρωμένη κοινωνία, αλκοόλ, καφεΐνη και άλλα διεγερτικά απαγορεύονται (όπως και το αλάτι). Στις τουαλέτες επίσης, δεν υπάρχει το «κλασσικό» χαρτί υγείας, αλλά μια ακατανόητη (η ταινία δεν δίνει διευκρινήσεις) διαδικασία που ονομάζεται «τρία κοχύλια».
Ο ηγέτης (ή δικτάτορας) αυτής της "προοδευτικής" κοινωνίας, είναι ο Δρ. Raymond Cocteau, (κάτι σαν Ιούλιος Καίσαρας του πασιφισμού), ένας επιστήμονας και "σοφός", ντυμένος στα λευκά που μιλάει πάντα μειλίχια και μοιάζει σαν γκουρού της Νέας Εποχής ή σαν αρχηγό σέκτας.
Ο Cacteau συνοδεύεται από έναν χοντρό θηλυπρεπή ντυμένο σαν γκέισα με το όνομα "συνέταιρος Bob" (τον υποδύεται ο ηθοποιός Glenn Shadix που ήταν όντως ομοφυλόφιλος). Το τρίο της εξουσίας συμπληρώνει ο αντιπαθητικός αρχηγός της αστυνομίας της μητρόπολης, chief George Earl (Bob Gunton).
Επίσης, υπάρχει μία άλλη κοινωνία κάτω από την γη που όλοι
οι από πάνω τους θεωρούν ρεμάλια και χούλιγκαν. Ηγέτης αυτής της υπόγειας ομάδας που μισεί το σύστημα
του Cocteau και λέγεται ‘Scraps’ ("αποβράσματα") είναι κάποιος Edgar Friendly (Denis Leary) τον
οποίον έχει βάλει στο μάτι ο Δρ Cocteau και ζητεί την εξόντωσή του. "Δεν μπορεί να χαλάει την αρμονία μας", λέει. Και δεν θα διστάσει στη συνέχεια να συνεργαστεί αυτός ο θεωρούμενος "πασιφιστής" (Cocteau) με τον κτηνώδη εγκληματία (Phoenix) προκειμένου να βγουν από την μέση οι "ενοχλητικοί". Σα να λέμε κράτος και παρακράτος. Παλιές γνωστές μέθοδοι.
Όλο όμως το ειδυλλιακό κλίμα στο Σεν Άντζελες αλλάζει ξαφνικά όταν ένας βίαιος εγκληματίας της «παλαιάς εποχής» απελευθερώνεται από την κρυογονική φυλάκισή του, και οι λουλουδάτοι Beta male αστυνομικοί του μέλλοντος δεν είναι σε θέση να τον σταματήσουν. Ο ψυχοπαθής Phoenix βρίσκεται πλέον σε μία μητρόπολη που στερείται στην ουσία αστυνομικής δύναμης, και μοιάζει με παιδί που το αμολάς σε μια παιδική χαρά! Προχωράει ασταμάτητος διαλύοντας τα πάντα στο πέρασμά του και επιχειρεί να μπει και στο «μουσείο Πολέμου» και να αρπάξει ό,τι όπλο βρει και στη συνέχεια να απελευθερώσει τους υπόλοιπους κατεψυγμένους εγκληματίες της πόλης.
Έτσι οι αρχές το μόνο πράγμα που μπορούν να κάνουν
είναι να επιστρέψουν στις «παλιές καλές ημέρες» και να αποψύξουν έναν σκληρό Alpha male αστυνομικό
του προηγούμενου αιώνα, που ξέρει πώς να ασχοληθεί με κάτι τέτοιους βίαιους
τύπους. Ο τύπος αυτός του αστυνομικού (Σταλόνε) είναι κάτι σαν «ελευθεριακός
αντάρτης» καθώς αντιπροσωπεύει ό,τι θεωρείται στην πολιτικά ορθή ψευτοπροοδευτική
και ψευτοευγενική εποχή του, «αναχρονιστικό», «βάρβαρο» και για αυτό
απαγορευμένο. Γουστάρει να καπνίζει, να πίνει, να τρώει κόκκινο κρέας και να
λέει παλιοκουβέντες. Αντιπροσωπεύει την επιστροφή στα βασικά ανθρώπινα ένστικτα
που θεωρούνται «ξεπερασμένα». Και για αυτό όλοι τον απεχθάνονται. Ο Spartan θεωρείται κάτι σαν δεινόσαυρος - ένα βίαιο κειμήλιο μιας άλλης εποχής. Δεν ταιριάζει στην "τέλεια" κοινωνία τους. Τον αποκαλούν ειρωνικά "Νεάντερταλ", "απολίθωμα μιας εποχής που ευτυχώς πέρασε". Κι όμως, είναι
μόνο αυτός που μπορεί να τους σώσει από τον ολοκληρωτικό αφανισμό.
Αν το σκεφτείτε λίγο ο σημερινός δυτικός κόσμος δεν απέχει πολύ από το φανταστικό
Σεν Άντζελες του 2032. Αυτό που βλέπουμε είναι μία βίαιη μετάλλαξη της κοινωνίας προς το "προοδευτικότερον" και προς το θυληκότερον. Ενώ τα υποκείμενα του πειράματος της πολιτικής ορθότητας
διδάσκονται νυχθημερόν τις «αξίες» της «ανοχής» και της «αποδοχής του άλλου», του «αντιρατσισμού», του φεμινισμού και του γκρεμίσματος των "έμφυλων στερεοτύπων", ορδές τριτοκοσμικών εισβολέων που έρχονται από κόσμους με "οπισθοδρομικό" αξιακό κώδικα, με πρωτόγονα ήθη και με αξίες «αναχρονιστικές», «βάρβαρες» και σίγουρα πιο... «αντρικές», συναντούν μία κρατική οντότητα "μπάτε σκύλοι αλέστε", μια απαθή και μαλθακή κοινωνία και απαντάνε
με πάρτι εγκληματικότητας στα δακρύβρεχτα τσιτάτα που ξεστομίζουν «προοδευτικοί»
πολιτικοί και δημοσιογράφοι και στα λουλουδάτα πανό των “welcome refugees” που κρατάνε χαμογελαστά «ανοιχτόμυαλα» κορίτσια (και όχι μόνο).
Όπως είπε με παρρησία η Δανέζα δημοσιογράφος Iben Thranholm,
οι άνθρωποι αυτοί έχουν μεγαλώσει νιώθοντας σεβασμό μόνο για τους ισχυρούς
άνδρες - και έρχονται σε μια «ανοικτή» Ευρώπη όπου οι λίμπεραλ φεμινιστικές αξίες
έχουν επιβληθεί και οι ισχυροί άνδρες είναι εξαφανισμένοι ή επικηρυγμένοι. Αυτοί που αφθονούν είναι οι... "Πιτζάμα Μπόις".
Ας επιστρέψουμε στην ταινία. Στα μη πολιτικώς ορθά της ταινίας καταλογίζονται ότι: ο κακός
είναι μαύρος (!), αν και είναι περισσότερο μία κωμική φιγούρα, οπότε γίνεται μάλλον ένας «συμπαθητικούλης» κακός, ο
ηγέτης της ομάδας αντίστασης είναι λευκός και ξανθός (!), ο ήρωας λέγεται “Spartan” (μόνιμη πηγή αναφοράς
στον ηρωισμό η αρχαία Σπάρτη), η αστυνομικίνα που είναι φανατική fan του
lifestyle του προηγούμενου αιώνα και αν και επιφανειακά δείχνει
συμβιβασμένη με τον αποστειρωμένο κόσμο της, κατά βάθος ελκύεται από τον «βάρβαρο»
και πραγματικό άνδρα Σταλόνε, λέγεται “Lenina Huxley”.
Εδώ να πούμε ότι στο "Demolition Man" είναι εμφανής η επιρροή από το γνωστό "Brave New World" (Θαυμαστός Καινούργιος Κόσμος) του Aldous Huxley (διάβασε εδώ). Η πρωταγωνίστρια αστυνομικίνα, όπως είπαμε, λέγεται Lenina Huxley. Στο "Brave New World" υπάρχει η νεαρή και «απελευθερωμένη» Lenina Crowne, επίθετο που εμπνεύστηκε ο Huxley, από ποιον άλλον, από τον Vladimir Lenin! Στο "Brave New World" εμφανίζονται και άλλα παρόμοια ονόματα όπως: “Bernard Marx”, “Polly Trotsky”, “Herbert Bakunin” και “Sarojini Engels”! Η Lenina, στο βιβλίο, αν και είναι όργανο του απολυταρχικού συστήματος δεν είναι και τόσο… κομφορμίστρια.
Η ανεπάρκεια του ανδρισμού του ευρωπαϊκού πολιτισμού τον
καθιστά ανίκανο να αντιμετωπίσει το πολιτικό και πολιτιστικό χάος που έχει
κλιμακωθεί σε συνδυασμό με την αυξανόμενη μετανάστευση.
Είναι οι απαθείς και αδιάφοροι "Eloi" της σύγχρονης Ευρώπης, η «φυσική» θέση των οποίων είναι να κάθονται με τα λουλούδια στα μαλλιά τους, να τρώνε
τα μούρα τους, να κάνουν σεξ και να πεθαίνουν με βίαιο τρόπο από τους Mόρλοκ (δες εδώ).
Εδώ να πούμε ότι στο "Demolition Man" είναι εμφανής η επιρροή από το γνωστό "Brave New World" (Θαυμαστός Καινούργιος Κόσμος) του Aldous Huxley (διάβασε εδώ). Η πρωταγωνίστρια αστυνομικίνα, όπως είπαμε, λέγεται Lenina Huxley. Στο "Brave New World" υπάρχει η νεαρή και «απελευθερωμένη» Lenina Crowne, επίθετο που εμπνεύστηκε ο Huxley, από ποιον άλλον, από τον Vladimir Lenin! Στο "Brave New World" εμφανίζονται και άλλα παρόμοια ονόματα όπως: “Bernard Marx”, “Polly Trotsky”, “Herbert Bakunin” και “Sarojini Engels”! Η Lenina, στο βιβλίο, αν και είναι όργανο του απολυταρχικού συστήματος δεν είναι και τόσο… κομφορμίστρια.
Η κοινωνία που είναι αφιερωμένη στην αποφυγή των συγκρούσεων
και τη διατήρηση της ασφάλειας που έχει εξαλείψει κάθε κίνδυνο, κάθε περιπέτεια,
αλλά και τον ίδιο τον ανδρισμό, είναι η κοινωνία του Brave New World. Το Demolition Man δείχνει
τη φρίκη μιας κοινωνίας που σχεδιάζεται με βάση λογικούς ή παράλογους, φυσικούς
ή τεχνητούς φόβους. Αυτός ο μελλοντικός κόσμος δεν έχει κανένα σκοπό εκτός από
την αποφυγή κάθε σύγκρουσης. Όπως ανακαλύπτει η ίδια η Huxley, αυτό τον κάνει όχι μόνο έναν βαρετό
κόσμο, αλλά και μια υπάκουη και άβουλη κοινωνία εθισμένη στις απαγορεύσεις, στην υποταγή και την θυματοποίηση μια κοινωνία που
χειραγωγείται από πονηρούς και διεφθαρμένους ηγέτες, διεφθαρμένους όχι τόσο με τη συνήθη
έννοια της αποδοχής δωροδοκιών, αλλά σε μια ηθική και πνευματική έννοια, ότι
επιθυμούν ως "σοφοί" να εξαλείψουν όλα τα «ελαττώματα» και να δημιουργήσουν ένα είδος «ειρηνικού»
και ομοιόμορφου ανθρώπου (δες για την πλάνη του εξισωτισμού).
Ο Spartan, από την άλλη, αποτελεί την πρωταρχική ταυτότητα της ανθρωπότητας που επιθυμεί την έντονη εμπειρία περισσότερο από την ασφάλεια. Ο Phoenix αντιπροσωπεύει αυτό που τελικά δεν εξαλείφεται αλλά παραμονεύει κρυμμένο και βγαίνει την κατάλληλη στιγμή να σπείρει τον όλεθρο σε αυτό που απεχθάνεται και να υπενθυμίσει ότι στην φύση δεν υπάρχει «ισότητα» και «ειρήνη», αλλά ο πιο δυνατός είναι αυτός που νικάει.
Το τέλος του παραμυθού: Έχω την εντύπωση ότι κάποια στιγμή οι "μισητοί" Spartan αυτού του κόσμου, θα κληθούν να τον σώσουν από τους Phoenix και τα αφεντικά τους. Και όταν έρθει η ώρα, θα βγουν σαν έτοιμοι από παλιά και θα κάνουν αυτό που ξέρουν. Και ας έχουν κάτσει για τόσα χρόνια στην ψύξη.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Ο Spartan, από την άλλη, αποτελεί την πρωταρχική ταυτότητα της ανθρωπότητας που επιθυμεί την έντονη εμπειρία περισσότερο από την ασφάλεια. Ο Phoenix αντιπροσωπεύει αυτό που τελικά δεν εξαλείφεται αλλά παραμονεύει κρυμμένο και βγαίνει την κατάλληλη στιγμή να σπείρει τον όλεθρο σε αυτό που απεχθάνεται και να υπενθυμίσει ότι στην φύση δεν υπάρχει «ισότητα» και «ειρήνη», αλλά ο πιο δυνατός είναι αυτός που νικάει.
Το τέλος του παραμυθού: Έχω την εντύπωση ότι κάποια στιγμή οι "μισητοί" Spartan αυτού του κόσμου, θα κληθούν να τον σώσουν από τους Phoenix και τα αφεντικά τους. Και όταν έρθει η ώρα, θα βγουν σαν έτοιμοι από παλιά και θα κάνουν αυτό που ξέρουν. Και ας έχουν κάτσει για τόσα χρόνια στην ψύξη.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Εξαιρετικό άρθρο! Και ειδικότερα το τέλος του παραμυθιού. Όσο και αν ακούγεται τρελό, κι εγώ στο τέλος ίδιο πιστεύω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ωραία ανάλυση!Έτσι είναι.Οι νόμοι της Φύσης θα θριαμβεύσουν στο τέλος.Η ισότητα είναι ένας ''ψεύτικος θεός''.Και το παράδειγμα της ταινίας με τον σκληρό Σταλόνε μας δείχνει αυτό που πρέπει να έχουμε κατά νου όλη την ώρα και να το σιγοψυθιρίζουμε.''Εξέγερση ενάντια στο σύγχρονο κόσμο''.Ο πασιφισμός διαβρώνει τη Φυλή.Τα αρχέγονα ένστικτα της επιβίωσης και της επιβολής του πραγματικά ισχυρού,ώστε να πάρει τη θέση που του αρμόζει σε αυτόν τον κόσμο,πρέπει να ξυπνήσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος ο Νότιος
εδω ενα καταπληκτικο αρθρο του ιφικρατη για την αρωστημενη θρησκεια του διεθνισμου-αντιρατσισμου και τους τροπους που πρεπει να τους αντιμετωπισει ο πατριωτικος χωρος
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.iphicratisamyras.com/2017/01/blog-post_93.html#more
τη θυμαμαι χαρακτηριστικα και μπραβο που την μνημονευσες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν με πείθει εντελώς η ανάλυσις του άρθρου, θα μπορούσε να ήταν πολύ καλλίτερη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανε τη εσυ καλυτερη.
ΔιαγραφήΕλεος ..ελεος...!
Προσπαθει καποιος να επικοινωνησει...να μεταδωσει και εκανε το καλυερο δυνατο..θα χει οικοηενεια..παιδια..αγχος...υποχρεωσεθς ρευμα..λογαριασμους..αναγκη ξεκουρασης κ εγω ειμαι εδω για να δω το ακαθοριστα κακως κειμενο.
Καλιο μια μικρη πραξη παρα μια μεγαλη δυνητικη απραξια αποχη...
Μαστινο Εσπανολ
Πάντως σίγουρα αυτά τα σωτήρια Alpha Male της Ελλάδας δεν θα είναι ανεγκέφαλοι σαπιοκοιλιάδες που θα σφάζουν άναδρα αναρχοάπλυτους αριστεριστές και μετά αυτοί και τα λοιπά ΑΜ της οργάνωσής τους θα κρύβονται πίσω από το δάκτυλό τους και θα σφυρίζουν αδιάφορα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετικό άρθρο πραγματικά. Και η ανάλυσή του επίσης εξαιρετική. Μακάρι το τέλος του παραμυθιού να βγει αληθινό γιατί αλλιώς βλέπω να βγαίνει αληθινή μια εξαιρετική ταινία, το "soylent green".
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ενδιαφέρουσα ανάλυση και ας μην ξεχνάμε, πώς σε κάθε εποχή τα μηνύματα περνούσαν από την εκάστοτε "τέχνη". Σήμερα το Χόλιγουντ, αντιπροσωπεύει αυτόν τον ρόλο ... δυστυχώς!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν γίνεται να γραφτούν και δυο λόγια για τον Jason Statham, πώς και δεν τον "έθαψε" ακόμα η πολιτική ορθότητα?
Είναι γνωστό οτι ο κινηματογράφος και γενικά οι ταινίες χρησιμοποιούνται ως μέσον εκπαίδευσης. Μέσα απο αυτές ο θεατής-θύμα εκπαιδεύεται γι'αυτά που θα γίνουν μερικές δεκαετίες αργότερα. Ετσι μέσα απο την "ψυχαγωγία" έρχεται η παράλυση. Το θύμα έχει εμπεδόσει τις αλλαγές αυτές, και όταν γίνουν, δεν αντιδρά καθόλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνα άρθρο που θα ήθελα να διαβάσω θα αφορούσε τις "καταστροφολογικές" ταινιες που ομολογουμένως τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πολύ της μόδας.
Θα ήθελα να διαβάσω μια ανάλυση για το νόημα ταινιών όπως San andreas, ή the walking dead και γενικώς για το νόημα που περιέχουν. Οχι πως δεν το ξέρω, αλλά πολλές φορές το μυαλό για να ξεκλειδώσει χρειάζεται ενα πολύ μικρό ερέθισμα το οποίο το λείπει.
Πολύ σωστά. Μαζί με τη παράλυση έρχεται, δυστυχώς, και η αποδοχή.
ΔιαγραφήΟ Ήρωας του έργου ΓΝΩΡΙΖΕΙ ποίον πρέπει να εξοντώσει και το καταφέρνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρόβλημα της εποχής μας είναι πως εμείς κυνηγάμε φαντάσματα…
Έχετε σκεφτεί πως ίσως αυτές οι ταινίες λειτουργούν καθησυχαστικά αλλά ΚΑΙ “ΠΡΟΦΗΤΙΚΑ”!
Μην κάνετε τίποτα …θα βρεθεί ο “ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΗΡΩΑΣ”
που θα "απελευθερώσει" τον ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ πληθυσμό
από τους τυράννους του, από τα δεινά του!
Ποιος άραγε να είναι αυτός…
Ο bob υπονοούσε ευνούχο
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια που μιλάμε για ταινίες, πρόσφατα είδα το παιδικό "zootopia" και διαπίστωσα ότι ήταν (άλλη) μία ταινία προπαγάνδας κυρίως κατά του "ρατσισμού" και ενάντια στον δικαιολογημένο φόβο των ανθρώπων για το Ισλάμ μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλη η αρμονία της πόλεως - αχταρμά (άγρια ζώα και ήμερα μαζί) χάλασε όταν "αγρίεψαν" ανεξήγητα κάποια ζώα και ο φόβος-προκατάληψη πλάκωσε την πόλη.
Πλέον τα παιδικά μόνο για παιδιά δεν είναι.
Το angry birds είναι ακριβώς το αντίθετο. Έχει γράψει σχετικά ο ΚΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφή