Οι κινηματογραφικές αίθουσες είναι χώροι λατρείας για τους λίμπεραλ/
αριστερούς. Η πλύση εγκεφάλου είναι ασταμάτητη, (“girl power” - το πρότυπο της
«δυναμικής» γυναίκας, διαφυλετικά ζευγάρια, ανόητοι Λευκοί, πανέξυπνοι Μαύροι, ο "κακός" = πάντα Λευκός - και ποτέ μα ποτέ μουσουλμάνος -, ουτοπικά multi-culti ιδεώδη, ατελείωτα
«αντιρατσιστικά» κλισέ κλπ). Οι ταινίες αποτελούν κυριολεκτικά μαγικές θρησκευτικές
εμπειρίες για αυτούς τους ανθρώπους. Όλες αυτές οι απίστευτα ακριβές παραγωγές
αποσκοπούν στην ενίσχυση της επίσημης κρατικής θρησκείας της Δύσης, που είναι η
αντι-λευκή πολιτική ορθότητα.
Αν και το σύστημα δεν έχει πρόβλημα με το δίπολο δεξιάς /
αριστεράς, όπως το εννοεί ο μέσος άνθρωπος. Και καθώς το Hollywood αποτελεί μέρος του συστήματος, με τον ίδιο
τρόπο προωθεί τον πόλεμο, και με τον ίδιο τρόπο προωθεί το φεμινισμό.
Το Hollywood είναι ο βραχίονας προπαγάνδας του συστήματος.
Η "Zootopia", ("Ζωούπολη") όπως και άλλες πρόσφατες ταινίες «για παιδιά»,
προσπαθεί να μας υποδείξει τον «σωστό τρόπο με τον οποίον πρέπει να σκεφτόμαστε».
Και όχι μόνο αυτό αλλά δαιμονοποιεί όσους «δεν σκέφτονται σωστά».
Η ιστορία της Zootopia κινείται γύρω από δύο κύριους
χαρακτήρες, το θαρραλέο, «μπορώ να κάνω ό,τι θέλω» - θηλυκό λαγουδάκι που θέλει
να πετύχει το άπιαστο όνειρο του να γίνει αστυνομικίνα, και την έξυπνη αρσενική
αλεπού που έχει μάθει την ζωή του δρόμου και ζει από τις κομπίνες. Αρπακτικό και
θήραμα στην πραγματική ζωή δεν θα ζούσαν αρμονικά, αλλά με την κατά Zootopia «σωστή
σκέψη», όλα τα ζώα μπορούν να ζουν μαζί αρμονικά παρά τις διαφορές τους.
Μιλώντας για διαφορές, η Disney βαδίζει στα γνώριμα μονοπάτια
του Χόλυγουντ όπου οι κακοί ή οι χαζοί στις ταινίες είναι πάντα λευκοί. Έτσι, όλως
τυχαίως, στους χαρακτήρες των κακών ή των χαζών στην ταινία δανείζουν την φωνή τους
λευκοί ηθοποιοί. Απεναντίας κάθε "cool" χαρακτήρας στην ταινία έχει
την φωνή ηθοποιού από κάποια «μειονότητα» [Η φωνή της πρωταγωνίστριας είναι της ηθοποιού Ginnifer Goodwin, εβραϊκής καταγωγής].
Η ταινία “Zootopia”
είναι άλλη μια προσπάθεια προπαγανδισμού του «ιδεώδους» της
πολυπολιτισμικότητας και καταγγελίας του «ρατσισμού» και των «στερεοτύπων». Ειδικά
αυτό το τελευταίο (τα «στερεότυπα» και πόσο κακό κάνουν) το διατυμπανίζει με καμάρι
η ταινία. Καθώς το πολιτικό μήνυμα της ταινίας φαίνεται ότι γίνεται αποδεκτό
από τις μάζες οι οποίες αγκάλιασαν με ενθουσιασμό την ταινία, ο υπότιτλος θα
μπορούσε κάλλιστα να είναι ‘Να Αποδέχεστε Πάντα Αυτό που Πιστεύει η Ελίτ’!
Όπως υπονοεί και ο τίτλος, η ταινία απεικονίζει μια μη
ρεαλιστική κοινωνία (ουτοπία) που κατοικείται «αρμονικά» από διάφορα ζώα. Η
ηρωίδα, η Judy Hopps,
είναι ένα θηλυκό κουνέλι που προέρχεται από μια αγροτική περιοχή, της οποίας οι
γονείς ελπίζουν ότι θα γίνει αγρότισσα που θα καλλιεργεί καρότα όπως αυτοί. Η καρτουνίστικη
άποψη των «στενόμυαλων» και «φοβικών» γονιών είναι ότι δεν πρέπει να δοκιμάζεις
«νέα πράγματα», γιατί μπορεί να αποτύχεις! Απορρίπτοντας την άποψη αυτή, η Τζούντι
φιλοδοξεί να γίνει αστυνομικίνα, και δεν συγκινείται από την επιμονή τους ότι
κανένα λαγουδάκι δεν έγινε ποτέ αστυνομικός. Μια αλεπού νταής της επιτίθεται
και της υπενθυμίζει την αναντιστοιχία του είδους της και των φιλοδοξιών της,
αλλά ούτε και αυτό την πτοεί.
Η εκπαίδευσή της περιλαμβάνει μια σειρά δοκιμών που προφανώς
έχουν σχεδιαστεί για ζώα που έχουν πολύ μεγαλύτερο μέγεθός από το δικό της. Στην
αρχή δεν τα καταφέρνει πουθενά, αλλά υπομένει και τελικά πληροί τις
προϋποθέσεις, προφανώς μέσω του μότο «όλα μπορείς να τα πετύχεις αρκεί να το θέλεις».
Το multiculti μήνυμα συνεχίζεται όταν η Judy ετοιμάζεται να φύγει για
την Zootopia για να
ξεκινήσει την καριέρα της ως αστυνομικίνα. Οι γονείς της εμφανίζονται υπερβολικά
ανήσυχοι για πιθανόν μελλοντικές συναντήσεις της με αλεπούδες, και της προσφέρουν
απωθητικό για αλεπούδες και ένα taser
για να υπερασπιστεί τον εαυτό της. Της θυμίζουν την εμπειρία που είχε με μια αλεπού
που της επιτέθηκε πριν χρόνια, αλλά η ηρωίδα μας απαγγέλει τις κοινότυπες
απαντήσεις «δεν είναι όλοι έτσι» και «υπάρχουν και δικοί μας που είναι ηλίθιοι».
Φτάνοντας για πρώτη φορά στην Zootopia γεμάτη ενθουσιασμό, η Judy διαπιστώνει ότι ο ανώτερός
της δεν πιστεύει στις ικανότητές της και της αναθέτει ένα πόστο χαμηλού
κινδύνου, που εκείνη θεωρεί ταπεινωτικό και για αυτό εγκαταλείπει τη θέση της
για να ακολουθήσει έναν εγκληματία που έκλεψε κάποιους βολβούς λουλουδιών από
ένα κατάστημα, και τελικά τον συλλαμβάνει. Παρά όμως αυτό το επίτευγμά της, δεν
κερδίζει την εκτίμηση των ανωτέρων της.
Τότε συναντά τον Nick Wilde ("άγριος") ο οποίος είναι «επιρρεπής προς το
έγκλημα» και – για να χρησιμοποιήσουμε πολιτικά ορθή και «χωρίς διακρίσεις» γλώσσα
– «τυχαίνει να είναι αλεπού». [Ο Nick η αλεπού έχει σε όλη την ταινία μονίμως το ίδιο χαμόγελο!]
Παρά τις προφανείς αντιθέσεις των χαρακτήρων τους, η Τζούντι
και ο Nick καταλήγουν να
συνεργαστούν για την επίλυση μιας υπόθεσης και στην πορεία γίνονται φίλοι και έτσι
κάποια στιγμή ο Nick η αλεπού εμπιστεύεται στην Judy ότι υπήρξε θύμα
«διακρίσεων» από μικρό παιδί και υπέστη bullying επειδή ήταν αλεπού.
Η νοοτροπία του θύματος δεν περιορίζεται στην ιστορία του
Νικ. Η σελίδα της Wikipedia
για την ταινία χρησιμοποιεί την απίστευτη φράση “species-supremacist conspiracy”, δηλαδή «ρατσιστική
συνομωσία ειδών (ζώων)»! Πρέπει να πιστέψουμε ότι η Βοηθός Δημάρχου Bellwether, που είναι πρόβατο,
συνωμοτεί με άλλους για να φανεί ότι τα αρπακτικά ζώα είναι πραγματικά
επικίνδυνα! Ο στόχος της είναι να κρατηθεί στην εξουσία «σπέρνοντας τον τρόμο»
στον πληθυσμό των θηραμάτων και οργανώνοντας κάποιο είδος «δράσης» κατά των
θηρευτών. Ο πληθυσμός των θηραμάτων σε σχέση με τα αρπακτικά είναι τουλάχιστον
εννέα προς ένα, και συνεπώς έχουμε μια υποτιθέμενη στοχοποίηση των «μειονοτήτων»
στην ανθρώπινες δυτικές κοινωνίες. Στους θεατές περνάει το μήνυμα ότι θα πρέπει
να αποβάλλουν κάθε φόβο για τις μειονότητες και ότι κάθε αίσθημα φόβου και
ανασφάλειας απέναντι στον «άλλον» είναι απλά ένα εργαλείο λαϊκιστών και γενικά
«κακών» πολιτικών.
Περαιτέρω, ο σκοπός της συνωμοσίας είναι γελοίος. Το νόημα της
ταινίας είναι ότι τα αρπακτικά ζώα δεν είναι στην πραγματικότητα αρπακτικά, αλλά
μπορούν να συνυπάρχουν ειρηνικά με τα θηράματά τους και ο καιρός που τα κυνηγούσαν
και τα έτρωγαν είναι χιλιάδες χρόνια πίσω! (Δες σχετικά το ανάλογο σενάριο του “Demolition Man”). Οι συνωμότες, ωστόσο,
έχουν φτιάξει ένα φάρμακο το οποίο επαναφέρει το ζώο - στόχο στην (πρότερη) άγρια
κατάσταση. Εκείνοι που προσβάλλονται από αυτό ενεργούν πράγματι σαν αδηφάγα
αρπακτικά και ακόμη χάνουν την ικανότητά τους να μιλήσουν.
Το να κατηγορείς τους «ρατσιστές» συνωμότες της δικής σου
φυλής για όλα τα προβλήματα της κοινωνίας είναι μία άποψη ή μάλλον ένα αλάθητο θρησκευτικό
δόγμα με το οποίο είναι απόλυτα εξοικειωμένοι οι κοπαδοποιημένοι θεατές.
Φυσικά, σήμερα, ακόμη και το υπονοούμενο ότι υπάρχουν
διαφορετικά πρότυπα ηθικής μεταξύ των φυλών ή των εθνοτήτων απορρίπτεται ως «ρατσιστικό».
Πέρα από το κοινότυπο περί «θυμάτων συνωμοσίας», δεν υπάρχει καμία αναφορά για πραγματικές
διαφορές στις αξίες ή τη συμπεριφορά μεταξύ των συγχρόνων «ζώων» της ανθρώπινης
κοινωνίας (ο ψεύτικος θεός της «ισότητας»).
Ωστόσο, οι διαφορές μεταξύ των ειδών στο Zootopia είναι ξεκάθαρες, όχι μόνο ως
προς το μέγεθος και το σχήμα, αλλά και ως προς ορισμένες πλευρές της συμπεριφοράς
τους. Π.χ. οι βραδύποδες είναι πραγματικά βραδύποδες (!) ακόμη και στην ομιλία τους
(καταρρίπτοντας στην ουσία το μότο της ταινίας ότι «δεν υπάρχουν στερεότυπα», αλλά
επειδή έχουν «πλάκα» κάνουμε ότι δεν το καταλάβαμε). Δεν υπάρχει καμία
προσποίηση «ισότητας» εδώ. Το να γίνουν δάσκαλοι οι βραδύποδες και να διδάσκουν
κουνέλια ή πρόβατα θα ήταν προφανώς παράλογο!
Η ανάμειξη ακόμα μεταξύ των ειδών είναι εξίσου ακραία. Ο θεατής
μπορεί να διακρίνει σε μία σκηνή επτά είδη ζώων όπου δεν υπάρχει ούτε ένα
ζευγάρι του ίδιου είδους! Πάντως οι μυγαλές (θηλαστικά που μοιάζουν με ποντίκια)
ζουν χωριστά σε κατοικίες σε μια μικρή γειτονιά, ενώ υπάρχουν διαφορετικά
συστήματα μεταφοράς για χάμστερ και ιπποπόταμους (που πήγε εδώ η «ισότητα»;) Η προσπάθεια
πάντως των παραγωγών να αναμίξουν τα είδη είναι ιδιαίτερα έντονη.
- Η θηλυκιά είναι καλύτερη από όλα τα αρσενικά, και αποφοιτεί
κορυφαία στην κατηγορία της.
- Ο καθένας ξέρει ότι τα κουνέλια δεν μπορούν να γίνουν
αστυνομικοί. Αν δεν υπήρχε η «πρωτοβουλία ένταξης θηλαστικών» του Δημάρχου η πρωταγωνίστρια
κουνέλα δεν θα φορούσε ποτέ στολή αστυνομικού.
- Οι αγρότες φοβούνται, είναι «φοβικοί», φανατικοί, ρατσιστές,
επενδύουν στο μίσος.
- Το λαγουδάκι ενθαρρύνει την αλεπού μωρό να ζήσει το όνειρό
του και να γίνει ελέφαντας όταν μεγαλώσει, γιατί «αυτό είναι η Zootopia, ο
καθένας να μπορεί να είναι οτιδήποτε» (Αυτό το μότο χρησιμοποιήθηκε έντονα στις
ΗΠΑ για την νομιμοποίηση του «γάμου» των ομοφυλόφιλων και την προώθηση της transgender ατζέντας).
Οι αλεπούδες μπορούν να γίνουν ελέφαντες, αν το «θέλουν».
- Η καθολική παρακολούθηση της κοινωνίας ποτέ δεν αμφισβητείται.
Η ταινία κάνει αγωνιώδεις προσπάθειες να «καταγγείλει τον ρατσισμό», εν μέρει
χρησιμοποιώντας το χιούμορ. Ο Nick
αγγίζει το μαλλί της προβατίνας βοηθού δημάρχου, χωρίς εκείνη να το γνωρίζει,
διασκεδάζοντας με το πόσο αφράτο είναι και η Judy τον επιπλήττει γιατί «δεν μπορείς να αγγίζεις το μαλλί ενός προβάτου»
(τα κατσαρά ‘αφάνα’ μαλλιά των Αφροαμερικάνων είναι βαρύ στερεότυπο στις ΗΠΑ).
Η πιο κραυγαλέα περίπτωση αναφοράς στις φυλετικές «ευαισθησίες» των Μαύρων είναι
όταν η Judy ακούει το χοντρό θηλυκό τσιτάχ να την αποκαλεί «χαριτωμένη» (cute) και της εξηγεί ότι ένα
λαγουδάκι μπορεί να αποκαλέσει ένα άλλο λαγουδάκι «χαριτωμένο», αλλά όταν ένα
άλλο ζώο το κάνει αυτό, είναι «προσβλητικό» (στις ΗΠΑ ένας μαύρος μπορεί να
αποκαλέσει έναν άλλον μαύρο “nigger”,
αλλά αν την ίδια λέξη την πει λευκός είναι «ρατσισμός»).
Οι αμαθείς γονείς παρουσιάζονται «ρατσιστές» που είναι
δέσμιοι των «στερεοτύπων» αλλά ακόμα και η Judy σε κάποιο βαθμό παρουσιάζεται με τον ίδιο τρόπο, όταν αθώα
υποδηλώνει ότι το ότι η βάση των αρπακτικών είναι άγρια, μπορεί να οφείλεται στη
βιολογία τους και συνεπώς η ίδια πυροδοτεί ένα κύμα «ξενοφοβίας» κατά των αρπακτικών.
Ο Nick
δείχνει ότι «προσβλήθηκε» από τις «ρατσιστικές» σκέψεις της, και την δοκιμάζει
για να επιβεβαιωθεί ότι στην πραγματικότητα τον φοβάται και αυτή το αναγνωρίζει
γεμάτη ντροπή.
Πάντως ακόμη και η Zootopia αποτυχαίνει να γίνει μία ουτοπική
κοινωνία. Οι αρχικές προσδοκίες της Τζούντι για μια πόλη, όπου «όλοι τα
καταφέρνουν» φαίνεται να είναι υπερβολικά αισιόδοξες, κάτι που παραδέχεται στο
τέλος της ταινίας. Η απόλυτη αφοσίωση στο ιδεώδες της πολυπολιτισμικότητα όμως
πρέπει να μείνει ζωντανή. Η Judy
απαγγέλλει συνθήματα όπως «η πραγματική ζωή είναι λίγο πιο περίπλοκη από ό, τι
ένα σύνθημα», προσθέτοντας ότι το «ποτήρι είναι μισογεμάτο» και ότι «όλοι
έχουμε πολλά κοινά», αλλά δεν ακούγεται σαν να το πιστεύει πραγματικά.
Η ταινία τελειώνει με μία μισόγυμνη γαζέλα να τραγουδά ένα «ποπ»
τραγούδι από την κολομβιανή τραγουδίστρια Shakira. Οι στίχοι του “Try Everything” ("Δοκίμασε τα πάντα") εξυμνεί μια ανόητη
αισιοδοξία που φαίνεται να προορίζεται ως μια φθηνή μορφή θεραπείας για κάποιον
που έχει τον φόβο της αποτυχίας, καθησυχάζοντας τον ότι «μερικές φορές
ερχόμαστε τελευταίοι, αλλά τουλάχιστον δώσαμε τον καλύτερο εαυτό μας».
Η σωστή απάντηση σε μια αποτυχία, τότε, κάτι το οποίο φυσικά
αποτελεί τον κανόνα όπου επιβλήθηκε η ατζέντα της «πολυπολιτισμικής κοινωνίας», είναι «να ξεκινάς
και πάλι». Αντί να προσπαθείς να πετύχεις πρακτικούς στόχους, θα πρέπει να είσαι
περήφανος για επιτεύγματα, όπως το "να γεμίσει η καρδιά σου με αγάπη",
ένα τσιτάτο στο οποίο είναι εξοικειωμένοι οι λοβοτομημένοι μαζάνθρωποι μιας multiculti κοινωνίας.
ΥΓ: Στον αντίποδα βέβαια, βρίσκεται η ταινία "Angry Birds" !
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / από εδώ (κι εδώ κι εδώ)
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / από εδώ (κι εδώ κι εδώ)
Και η βασισμένη στα διάσημα βιντεοπαιχνίδια ταινία Assassin's Creed,η οποία εκτυλίσσεται στην Καθολική Ισπανία περίπου το 1400,παρουσιάζει τους εκπροσώπους του Χριστιανισμού ως τη ''μάστιγα'',ενώ αντίθετα ο Μουσουλμάνος ηγέτης,παρουσιάζεται ως ένας αγαθός και ήπιος χαρακτήρας,σύμμαχος των ''καλών'' της υπόθεσης.Θέλω να πω,ότι η παραλογία στις ταινίες δεν έχει όρια.Φυσικά όποιος δει την ταινία στην οποία αναφέρομαι(εντάξει στα εφέ και στη δράση είναι πολύ ωραία),του περνάει ένα μήνυμα περί...δεσποτικού Χριστιανισμού,υπέρ του δέοντος μάλιστα,και των παρεξηγημένων Ισλαμιστών,που ''δεν πρέπει να ήταν τόσο κακοί όσο μας λένε σήμερα''.Αυτό θα εκλάβει ο θεατής ως αποτέλεσμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργος ο Νότιος
Το PG-13 και η πολιτική ορθότητα έχουν καταστρέψει τον κινηματογράφο. Έστω και από σινεφίλ άποψη.Με τον αντιρατσισμο να είναι το holy grail ""Άγιο Δισκοπότηρο" της βιομηχανίας ξέρεις τι να περιμένεις πριν καν δεις την ταινία, οποιοδήποτε ταινία!π.χ. στις κριτικές του Rogue One ένας χρήστης του IMDB έγραψε Είμαι Κορεατης-Αμερικανος και δεν μου άρεσε η εμφανής SJW Agenda. Απλά θέλω μια καλή star wars ταινία .Είναι σύμπτωση που " οι καλοί" έχουν μια γυναίκα, ένας Άραβα, δύο Ασιατες, έναν Λατινοαμερικανο κ.λπ. και η Αυτοκρατορία είναι όλοι τους λευκοί; Γιατί δεν μπορώ απλά να έχω μια καλή ταινία Star Wars? Επειδή φιλαράκι πρέπει σώνει και καλά να μας τρίψουν στα μούτρα τον ρατσιστικό αντιρατσισμο τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο το αρθρο σου μου θυμισε τα βιβλια του δημοτικου. Κανω μαθημα σε κατι παιδακια και γι'αυτο εχω δει και τα κειμενα του βιβλιου της γλωσσας της Β΄ Δημοτικου. Το τελευταιο κειμενο εχει να κανει με μια φανταστικη ''ιδανικη'' πολιτεια στην οποια πηγαινουν τα παιδακια/πρωταγωνιστες του βιβλιου, στο οποιο κατοικουν παιδακια απ' ολο το κοσμο τα οποια λενε στα παιδακια του βιβλιου οτι για να μεινουν στη πολιτεια τους η προυποθεση ειναι να αποδεχτουν την ''ΕΙΡΗΝΗ'', το γραφω με κεφαλαια γιατι ετσι το εχει και το βιβλιο. Οσο αθωο κι αν ακουγεται το μηνυμα φυσικα αν κατσεις να διαβασεις το κειμενακι νιωθεις οτι σου κανουν εκεινη την στιγμη πλυση εγκεφαλου σε ειδικο εργαστηριο, ειναι τοσο εντονα συναισθηματικα φορτισμενο το κειμενο και με τοσα ειδικα μηνυματα που ειναι ξεκαθαρο οτι στοχευουν στον ''προγραμματισμο'' των παιδιων. Εδω ενηλικας αν το διαβασει και δεν εχει ιδεα απο τραπεζιτες, ατζεντες πολυπολιτισμικοτητας,κ.λπ..ανετα καρβουνιαζεται ποσο μαλλον ενα μικρο παιδι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕφόσον το πείραμα του διεθνισμού φαίνεται πως πετυχαίνει στα “όρθια δίποδα”, προχωρούν και στα υπόλοιπα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον έφτασε η εποχή που θα πρέπει να σκεφτούν οι αριστεροί εάν η αριστερά αντιπροσωπεύει αυτά που ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΤΟΜΙΚΑ πίστευαν για τον κομμουνισμό.
Το οτι δεν είναι αυτή η αριστερά ,δεν είναι αυτός ο κομμουνισμός , είναι ουτοπία μεγαλύτερη και …από την ταινία! Βεβαίως μπορούν να συνεχίσουν να πιστεύουν πως αριστερά δεν είναι αυτό που φαίνεται ΑΛΛΑ αυτό που οι ίδιοι πιστεύουν πως είναι οδηγώντας την ανθρωπότητα στην …ΟΥΤΟΠΙΑ!
Ισως όμως και να είναι αργά, για την Ευρώπη και ιδίως για την Ελλάδα μας διότι τώρα πια …έχουμε πάρα πολλούς προλεταρίους και άντε να πείσουν αυτούς …ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!
Από ότι φαίνεται η “ΑΛΙΤ” μας την έχει στήσει για τα καλά!
Η ταινία παραπέμπει σε ένα παλαιότερο άρθρο σας για τον εξισωτισμό.
Πέμπτη, 7 Αυγούστου 2014
Equalitarianism. Ο εξισωτισμός ως επανάσταση κατά της Φύσης
…
Οι χιλιαστικές κομμουνιστικές ουτοπίες
Πουθενά δεν είναι πιο εμφανής η επίθεση της Αριστεράς στην οντολογική πραγματικότητα από ό, τι στα ουτοπικά όνειρα μιας μελλοντικής σοσιαλιστικής κοινωνίας. Στο σοσιαλιστικό του μέλλον ο Γάλλος ουτοπικός σοσιαλιστής Charles Fourier, (σύμφωνα με τον Ludwig von Mises) :
«…όλα τα επιβλαβή ζώα θα έχουν εξαφανιστεί και στη θέση τους θα είναι ζώα που θα βοηθούν τον άνθρωπο στους αγώνες του - ή ακόμα θα κάνουν και την δουλειά του για λογαριασμό του. Ένας αντι-κάστορας θα προσέχει την αλιεία, μια αντι-φάλαινα θα είναι το ρυμουλκό για τα πλοία, ένας αντι-ιπποπόταμος θα έλκει τα ποταμόπλοια. Αντί του λιονταριού θα υπάρξει ένα αντι-λιοντάρι, ένα υποζύγιο ταχύτητας, πάνω στο οποίο ο αναβάτης θα κάθεται άνετα. Θα είναι χαρά να ζεις σε έναν κόσμο με τέτοιους υπηρέτες».
Επιπλέον, σύμφωνα με τον Φουριέ, οι ίδιοι οι ωκεανοί θα περιέχουν λεμονάδα και όχι αλμυρό νερό.
Παρόμοιες παράλογες φαντασιώσεις βρίσκονται στη ρίζα της μαρξικής ουτοπίας του κομμουνισμού. Απαλλαγμένοι από τα υποτιθέμενα όρια της εξειδίκευσης και του καταμερισμού της εργασίας, κάθε άτομο στην κομμουνιστική ουτοπία θα αναπτύξει πλήρως όλες τις δυνάμεις του προς κάθε κατεύθυνση.
Όπως έγραψε ο Ένγκελς στο ‘Anti-Dühring’ (Αντι- Ντύρινγκ), (όπου δίνει τα χαρακτηριστικά της μελλοντικής κομμουνιστικής κοινωνίας, όταν η ανθρωπότητα πραγματοποιεί «το άλμα από το βασίλειο της αναγκαιότητας στο βασίλειο της ελευθερίας»), ο κομμουνισμός θα δώσει «σε κάθε άτομο τη δυνατότητα να αναπτύξει και να ασκήσει όλες τις ικανότητές του, σωματικές και ψυχικές, προς όλες τις κατευθύνσεις».
Και ο Λένιν προσβλέπει το 1920 την «κατάργηση του καταμερισμού της εργασίας μεταξύ των ανθρώπων ... την μόρφωση, την εκπαίδευση και την κατάρτιση των ατόμων με μια ολοκληρωμένη ανάπτυξη και μια ολοκληρωμένη κατάρτιση, όπου οι άνθρωποι θα μπορούν να κάνουν τα πάντα.
Ο κομμουνισμός προχωράει και πρέπει να προχωρήσει προς αυτόν το στόχο, και θα τον φτάσει». …
http://redskywarning.blogspot.gr/2014/08/equalitarianism.html