Ο Frank Franz του NPD της Γερμανίας |
Μια
πρόσφατη μελέτη στο Journal of Public Economics (που δημοσιεύθηκε στην Washington Post) καταλήγει στο
εξής συμπέρασμα : Οι Δεξιοί είναι πιο εμφανίσιμοι από τους Αριστερούς. Ερευνητές
διεξήγαγαν διάφορα πειράματα, ένα εκ των οποίων περιελάμβανε φωτογραφίες διαφόρων
πολιτικών και υποψηφίων: μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, υποψήφιους κυβερνήτες
ή υποψηφίους για θέσεις στο Κογκρέσο των ΗΠΑ, υποψηφίους για την Αυστραλιανή Βουλή των
Αντιπροσώπων κλπ. Υπήρχε μία κλίμακα ελκυστικότητας πέντε σημείων. Η νίκη των συντηρητικών
ήταν συντριπτική.
Σε εκλογές «χαμηλής πληροφόρησης», όπου οι ψηφοφόροι έχουν ελάχιστες συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τους υποψηφίους, υπάρχει μια εμφανής τάση των ψηφοφόρων να πάνε με όσους δείχνουν πιο εμφανίσιμοι. Προφανώς, λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω συμπεράσματα, αυτό δίνει στους συντηρητικούς υποψηφίους ένα φυσικό πλεονέκτημα. Είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι οι ερευνητές διαπίστωσαν επίσης ότι όταν ζητήθηκαν από τους συμμετέχοντες στην έρευνα να μαντέψουν τις πολιτικές απόψεις των ατόμων στις φωτογραφίες, είχαν την τάση να υποθέτουν (σωστά) ότι οι πιο όμορφοι ήταν συντηρητικοί. Αυτό δείχνει ότι οι άνθρωποι γνωρίζουν τουλάχιστον σιωπηρά, ότι υπάρχει μια σχέση μεταξύ του να είσαι Δεξιός και του να είσαι όμορφος.
Michèle, Lady Renouf |
Markus Willinger |
Leonard Fregin και Hagen Grell |
Brigitte Bardot, thought criminal |
Δεν χρειάζεται να το αναλύσω περαιτέρω: μιλώ για ένα φαινόμενο πολύ οικείο στους αναγνώστες, για το οποίο έχουν γίνει διάφορα ξεκαρδιστικά βίντεο στο YouTube.
Στα
τέλη Δεκεμβρίου, πήγα σε μια παράσταση της Ενάτης Συμφωνίας του Beethoven.
Καθισμένος όχι τόσο άνετα στο μικρό μου κάθισμα, μαζί με την παρέα μου, η βραδιά μου φαινόταν σχεδόν
τέλεια. Μέχρι που ένα χοντρό πλάσμα με πράσινο μαλλί, κάθισε μπροστά μου. Πιστεύω
ότι ήταν γυναίκα, αν και δεν είμαι τόσο σίγουρος. Και είχε για συντροφιά, ένα
εξίσου ακαθόριστου φύλου, πλάσμα με έγχρωμες τρίχες και μια μαύρη φόρμα εργασίας
για ρούχο. Το υπόλοιπο βράδυ το πέρασα προσπαθώντας να μην αποσπαστεί η προσοχή
μου στο μεγαλείο του Μπετόβεν, από τα πράσινα μαλλιά της μοντέρνας σήψης. Μετά
από λίγο συνειδητοποίησα ότι ίσως να ήταν καλύτερα να έμενα σπίτι και να άκουγα το CD.
Nathan Damigo |
Alain Delon, υποστηρικτής του National Front
|
George Hutcheson και Faith Goldy |
Αυτό σχεδόν συνοψίζει τη σημερινή λίμπεραλ βάση. Όπως λέει
το τραγούδι των Monty Python “there’s nothing Nietzsche couldn’t teach ya” (δεν υπάρχει τίποτα που ο
Νίτσε δεν θα μπορούσε να σας διδάξει). Ναι, ο Nietzsche μας
δίνει το κλειδί για την κατανόηση του χάσματος της ελκυστικότητας λίμπεραλ -
συντηρητικών: οι άσχημοι άνθρωποι - καθώς και οι αδύναμοι, ανεπιτυχείς και
ανώμαλοι - στρέφονται προς την λίμπεραλ πολιτική ως ένα είδος εκδίκησης ενάντια
σε εκείνους που έχουν αυτό που τους λείπει. Και ως εκδίκηση ενάντια στην
πραγματικότητα.
Brittany Pettibone και Martin Sellner |
Σημειώστε πόσο η πολιτική ορθότητα αφορά την θεωρητικοποίηση
των άβολων πραγματικοτήτων - ανέφερα ήδη την ανοησία της «κοινωνικής
κατασκευής» ή την απαγόρευση της συζήτησή τους. Στην πραγματικότητα, το να
επιτίθεσαι στο όμορφο, το επιτυχημένο, το ισχυρό, το καλοσχηματισμένο και το
φυσιολογικό αποτελεί μια νίκη στα μικροσκοπικά μικρά μυαλά των σκλάβων, γιατί
είναι μια μορφή κοινωνικής ταπείνωσης. Μια επίδειξη της εξουσίας των σκλάβων. Η
δύναμη των σκλάβων δεν έχει καμία σχέση με τη δημιουργία οτιδήποτε νέου ή ισχυρού
ή υγιούς. Έχει να κάνει μόνο με το φτύσιμο, το πνίξιμο και την ταπείνωση των
ισχυρών και υγιών.
Lauren Southern |
Εξ ου και η πραγματική φρίκη που βλέπουμε σήμερα: οι εκκλήσεις
για εξόντωση των λευκών, τα pussy hats,
η κατηγορία κατά της αρρενωπότητας ως αρρώστιας, η «αποδοχή του πάχους», ο
εορτασμός της «τρανσέξουαλ» παραφροσύνης, η «αποδόμηση» της «ετεροκανονικότητας»,
και τόσα άλλα. Μέσα από όλα αυτά προβάλει ένας απολύτως αδιαμφισβήτητος τόνος
απροκάλυπτου και αμεταμέλητου μίσους. Αυτό που η Ayn Rand αποκαλούσε «απλό, γυμνό,
χαιρέκακο κακό». Ευτυχώς που δεν ζει ο Νίτσε να το δει όλο αυτό. Θα γινόταν ακόμα
πιο τρελός.
Marion Maréchal-Le Pen και Julien Rochedy
|
Οι άνθρωποι με καλή εμφάνιση δεν είναι συντηρητικοί επειδή "τους
ήρθαν εύκολα τα πράγματα", όπως υποδεικνύει η προαναφερθείσα μελέτη. Όχι,
στον σημερινό κόσμο οι όμορφοι, οι ισχυροί και οι επιτυχημένοι (και οι φυσιολογικοί) είναι υπό επίθεση.
Αυτοί οι άνθρωποι φυσικά στρέφονται προς ένα είδος συντηρητισμού, επειδή είναι
κυρίως η δυσαρέσκεια ενάντια στην ομορφιά, τη δύναμη και την επιτυχία που
κλίνει κάποιον στη ριζοσπαστική αριστερή πολιτική.
Όπως δίδαξε ο Νίτσε, όσοι
είναι φυσικά καλά διαμορφωμένοι και δεν έχουν κανένα λόγο να αντιπαθούν την
πραγματικότητα, σέβονται το πιο φυσικό σύστημα αξιών: αυτό που εξυμνεί την
ομορφιά, τη δύναμη, την υγεία, τη νοημοσύνη, τη γονιμότητα και τη ζωή. Αυτό το
τελευταίο είναι εξαιρετικά σημαντικό, γιατί η φιλοσοφία του αριστερισμού είναι,
στην ουσία, μια βούληση προς το θάνατο: προς την καταστολή της υγείας, της
φυσικής αριστοκρατίας, της αναπαραγωγής και, πάνω απ’ όλα, των διαφορών, του
ανταγωνισμού και του αγώνα που είναι η ίδια η ζωή.
Ο αριστερισμός δεν είναι κάτι με το οποίο μπορείς να κάτσεις και να συζητήσεις. Πρόκειται για μια πανούκλα ασχήμιας που πρέπει απλώς να παταχθεί.
ΚΟ / πηγή
Οι νοηματικες διαδρομες σου ΚΟ ολα τα ΛΕΦΤΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο άρθρο δεν ισχύει στην περίπτωση της Ελλάδας, πολλές γυναίκες ψήφισαν αριστερά για την ομορφιά του Αλέξη. Η δεξιά στην Ελλάδα δεν έχει όμορφους ανθρώπους, όλα είναι χούφταλα άνω των 50 χρονών, που κληρονόμησαν την θέση από τον μπαμπά τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην Ελλάδα δεν ψηφίζουμε με βάση τον βουλευτή αλλά με βάση τον πρωθυπουργό-αρχηγό κόμματος.
Και ποιος είπε ότι ο Αλέξης είναι αριστερός ������
ΔιαγραφήΓράφεις κάπου:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Οι άσχημες εκ φύσεως δεν καταφέρνουν να πέσουν στο κρεβάτι με κάποιον."
Οἱ liberal πατσαβοῦρες λόγῳ τῆς θρασύτητάς τους καὶ τῶν τεραστίων συμπλεγμάτων κατωτερότητος κάθονται πολὺ εὐκολώτερα παντοῦ καὶ τοῖς πάσιν σὲ σχέση μὲ τὶς συντηρητικῶν ἀρχῶν κουκλίτσες..
ΠΑΟΚ ΣΕΠΟΛΙΑ
Πολυπλοκες ερμηνειες και ψυχαναλυσεις για σχεση εμφανισης-ιδεολογιας(!)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι που να έρθουν στην τελευταία σταλινική χώρα του σύμπαντος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚνιτισες: Τριχα, αμπεχωνο, ταγαρι και σανδαλι...
Οσο για τους άνδρες , αυτοί τρέμουν μήπως και τους ξεφύγει κανένα χαμόγελο και φανούν τα χρυσά που έχουν
απαλλοτριώσει από το αστικοτσιφλικάδικο κεφάλαιο και τους ...μπουρζουάδες!
Μοναδική εξαίρεση ο τσίπας , που τον διέταξαν να χαμογελά
μήπως τον ψηφίσουν και δεξιοί που είναι ωραία παιδιά και έξω καρδιά
και αυτός ως γνήσιος κνίτης , με το ψιλό αϊκιουι , που αντι να κοιτάζει το φεγγάρι ...έφαγε την καμήλα, εξέλαβε το γελαστερός ως γελαδερός και
από χαζός κατάντησε χαζοχαρούμενος!
Ρε αριστεροί γελάστε και λίγο,
ΑπάντησηΔιαγραφήαπό το διαδίκτυο τουλάχιστον δεν κινδυνεύετε.
Εκτός και εάν φοβάστε μην φανούν ...οι χρυσές μασέλες !!!
Ρε ΜΠΑΟΚΙ, αυτες "καθονται" ευκολοτερα οπως λες, αλλα ΠΟΙΟΣ θα "κατσει" με δαυτες;
ΑπάντησηΔιαγραφή6.49μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραιος. Το κερασακι στη τουρτα επιτυχια.
Βαθειά ανάλυση της ιδεολογικής κατάστασης της αριστεράς. Αλλά...φαίνεται από το άρθρο σας ότι υπονοείτε, ειδικά προς το τέλος αυτού, ότι καλύτερος θα ήταν, ή πιο "φυσικός", ένας σπενσερικός κοινωνικός δαρβινισμός. Εάν σωστά αντιλαμβάνομαι την υπόγεια πρότασή σας, θα πρέπει να εξηγήσετε πως θα ήταν μία κοινωνία τέτοιου είδους. Αναμένω με ενδιαφέρον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί αναγκαζόμαστε να δουλεύουμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί πρέπει να πληρώνουμε για να φάμε;
Δεν μπορούμε να μοιραζόμαστε όλοι;
Οι πλούσιοι παχαίνουν
ενώ οι φτωχοί πεθαίνουν!
Που είναι η πραγματική ελευθερία σε αυτόν τον κόσμο;
Είμαστε όλοι δούλοι της εργασίας!
Και έχει πλάκα η εργασία;
Όχι! Πώς θα μπορούσε;
Δε θέλουμε να δουλεύουμε, τέλος!
Για αυτό, εγώ ο Σφυρο[δρεπάνι]κέφαλος θα αλλάξω την κοινωνία μας
σε μια όπου μόνο όσοι θέλουν να δουλέψουν θα δουλεύουν,
ενώ οι υπόλοιποι θα υποστηρίζονται!
Θα δημιουργήσουμε μια ουτοπία!
One punch man, επισόδειο 4
Υπεροχο αρθρο. Να προσθεσω τα εξης:
ΑπάντησηΔιαγραφήΛεμε "επιδεξιος" και "αδεξιος" (μη δεξιος). Λεμε "δεξιοτητες" και οχι "αριστεροτητες". "Right" σημαινει "δεξια" αλλα και "σωστο". Η λεξη left βγαινει απο το laevus και αυτο απο τη λεξη λαιος ο οποιος ηταν βασιλιας της θηβας (μονιμου συμμαχου των περσων ,διεξηγαγε μονο εμφυλιους) και ομοφυλοφιλος αφου ερωτευτηκε τον γιο του πελοπα, χρυσιππο και τον απηγαγε. Τον καταραστηκε ο πελοπας να σκοτωθει απο τα παιδια του. Ξερουμε τι επαθε απο τον οιδηποδα.
Σε γενικές γραμμές το προσεγγίζει σωστά, πρέπει όμως κάποια στιγμή να ξεπεράσουμε την αβάσιμη κατά την γνώμη μου ορολογία και διάκριση:συντηρικός=δεξιός, προοδευτικός= αριστερός. Με ποια λογική;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλα μου ντε ,ούτε Μαύρη σακούλα καλυμμένη για....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πάλι έχω μία πολύ ποιο άμεση και "απτή" εξήγηση, πολύ απλά αυτά που κουβαλάς στην ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ, ΑΠΟΤΥΠΏΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ ΣΟΥ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι, όταν έχεις πολλά... "κόπρανα" στα μυαλά και στην ψυχή σου, αυτά αντανακλούν στην εμφανισή σου! Και αυτό ίσως είναι μία επιπλέον ισχυρή ένδειξη για το ποιες είναι οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ φυσιολογικές, υγιείς απόψεις, ιδεολογίες κτλ!
Υπάρχει παρόμοια διαπίστωση και απο παλαιότερο άρθρο του Λευτέρη πανούση:
http://panusis.blogspot.gr/2017/11/blog-post_30.html
Η ΑΣΧΗΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΝΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ
ΤΥΧΑΙΟ; ΔΕΕΕΕΕΕΕΝ ΝΟΜΙΖΩ! ;-)
Δεν καταλαβαινω το αρθρο. Ποιος ειναι το νοημα; Οτι οποιος ειναι δεξιος ειναι πιο ομορφος απο τον αριστερο; Eλα ρε παιδια, με τετοιες μπουρδες θ'ασχολουμαστε; Tα πιστευετε πραγματικα αυτα; Τοσο επιφανειακοι εχουμε γινει που κοιταμε την εμφανιση ως 'επιχειρημα' υπερ των ιδεολογιων μας; Καταρχας αυτες οι 'ερευνες' και τα συμπερασματα τους θυμιζουν περισσοτερο τις 'ερευνες' που κανουν τα περιοδικα σχετικα με τα ζωδια παρα σοβαρες ερευνες που αποδεικνυουν κατι βασιμο. Ας μην ασχολουμαστε με τετοιου ειδους κατινιες. Δεν θα καθομαστε να κρινουμε τωρα τους ανθρωπους και με βαση την εμφανιση τους..μην το τερματισουμε κιολας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆνετα στις δέκα καλύτερες δημοσιεύσεις / αναρτήσεις του ιστολογίου...και με πολλές προεκτάσεις, βλ. το καλαίσθητον των πραγματικών Τεχνών απέναντι στο απωθητικόν της μοντέρνας "τέχνης".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕφόσον ο μεταφραστής του άρθρου και οικοδεσπότης μας skywatcher το επιτρέπει , θα επιθυμούσα να καταθέσω μια εντελώς διαφορετική θεώρηση των πραγμάτων..Ρηχό το άρθρο , απογοητεύει , καθώς απέχει παρασάγγας απο την συνήθως υψηλή στάθμη της μεταφραζόμενης εδω αρθρογραφίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ γενική ιδέα που διατρέχει το άρθρο είναι η εξής παιδαριώδης: "είμαι ωραίος και γι'αυτό είμαι δεξιός"...Και εγω ερωτώ γιατί και όχι "είμαι ψηλός γι'αυτό είμαι δεξιός" ή "έχω μεγάλα μπράτσα και για αυτο είμαι δεξιός" ή μήπως καλύτερα "εχω μεγάλη μύτη και γι'αυτο είμαι δεξιός σε αντίθεση με τους αριστερούς που την έχουν μικρή"....την μύτη;
Αφήνοντας κατά μέρος το όλως πιθανό ενδεχόμενο ο ωραίος /α , ψηλός , μεγαλόμπρατσος ή μεγαλόμυτος να είναι βλαξ , ανέντιμος , ανήθικος , διεστραμμένος και γενικώς ο χείριστος των ανθρώπων , θα σταθώ ακροθιγώς στην όλως ρηχή επικάλυψη επιχειρηματολογίας.
Ο αρθρογράφος ( ο οποιος πιθανότατα και εκ των γραφομένων κρίνοντας θα πρέπει να ερεθίζεται ...με τις ώρες μπροστά στον καθρέπτη ) προσπαθεί να θεμελιώσει κάποιου είδους σύνδεση βιολογικού δαρβινισμού και κακοχωνεμένου νιτσεϊσμού για αρχάριους με την επικαλούμενη αντιπάθεια των αριστερών στο ωραίο και το φυσιολογικό γιατί οι ίδιοι είναι υστερούντες και αφύσικοι.
Σφάλει δομικά στην μυωπική εξήγηση που επιχειρεί γιατί: Αυτονοήτως το συναίσθημα του φθόνου είναι πανανθρώπινο ανεξαρτήτως ιδεολογημάτων και εξ'όσων γνωρίζω καμία πολιτική ιδεολογία δεν έτυχε να εξαλείψει αυτο το "ανθρώπινο πολυ ανθρώπινο" ( για να θυμηθούμε και τον Νίτσε ) χαρακτηριστικό.
Σφάλει γιατί:Αυτός που φθονεί το ωραίο σημαίνει οτι το αναγνωρίζει κατά βάση ως ωραίο!!
Στις ημέρες μας όμως συμβαίνει σε συλλογικό επίπεδο κάτι σημαντικά διαφορετικό το οποίο ο αφελής αρθρογράφος ούτε καν το διανοείται.Ακριβώς γιατί καταφανέστατα οι γνώσεις και η οπτική του είναι δραματικά περιορισμένες.
Η νιχιλιστική κουλτούρα του μεταμοντερνισμού ( post modernism ) , ορθότερα και όχι ακριβώς η αριστερά , έχει σχετικοποιήσει την έννοια της αισθητικής ομορφιάς ( και όχι μόνο αυτής ) , διαστρέφοντάς την οντολογικά σε τέτοιο βαθμό , ώστε και το άσχημο να θεωρείται ωραίο αφου...αντικειμενική α-λήθεια δεν υπάρχει..!
Ο μεταμοντερνισμός για τους γνωρίζοντες ολίγα τινα περι την ιστορία των ιδεών δεν είναι παρά η σύγχρονη απόληξη του δυτικοευρωπαϊκού διαφωτισμού απο τον οποιο γεννήθηκαν τόσο η καπιταλιστική υλιστική δεξιά ( αυτή που συχνα πυκνά εμφανίζει εωσφορική εμμονή με την ύλη , την δύναμη , το χρήμα ) , όσο και η μαρξιστική , τυραννικά μηδενιστική , εξίσου υλιστική ( απο άλλο πρίσμα ) αριστερά...
Κατανοεί φυσικά ο οποιοσδήποτε , πόσο αφελής δείχνει ο αρθρογράφος όταν δεν έχει ξεχωρίσει καν σε ποια δεξιά και σε ποια αριστερά αναφέρεται..Γιατι ( ώ τι έκπληξη !! ) υπάρχουν πολλών ειδών και για όλα τα γούστα..Όσες βέβαια και οι ιδεολογίες που αφήνουν πίσω την τεχνητή χάραξη των ιδεολογημάτων διαπερνώντας τα οριζοντίως και καθέτως , απορρίπτωντας και συνδυάζοντας στοιχεία..
Σφάλλει ακόμη γιατί..Απο τον βιολογικό δαρβινισμό είναι μισο τσιγάρο δρόμος ως τον κοινωνικό δαρβινισμό του καπιταλισμου..Εκεί δείχνει αυτοσυγκράτηση αν και το "πλούσιος" είναι σαφώς πιο αξιοζήλευτη ιδιότητα απο το "ωραίος" αφού η φυσική ομορφιά φθίνει , συνήθως , απείρως ταχύτερα..Θα μπορούσε δηλαδή πχ να γράψει επίσης και "Όποιος έχει χρήμα είναι δεξιός" ( μεγάλο ψέμμα ) ή "Όποιος έχει χρήμα τον ζηλεύουν" ( μεγάλη αλήθεια ) ...
Αρα μήπως στην βάση αυτή , αναρωτιέμαι εγώ ο αφελής έλλην πατριώτης , είναι καλοί οι πάσης φύσεως εξουσιαστές των επιφανών αλλά συχνα σκοτεινά αφανών και εξωφρενικά εύπορων ελιτ που ορίζουν τις τύχες των λαών και κακός ζηλιάρης εγώ που τους σιχτηρίζω;;
Συνεχίζεται...
Δαίμων της Ρωμανίας
Συνέχεια εκ του προηγουμένου..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤίποτα δεν είναι απόλυτο , εκτός απο το γήρας και το θάνατο που εκμηδενίζει την επίζηλη φυσικη ομορφιά..
Υπάρχει ομως και ένας κόσμος αξιών που υπερβαίνει τα παραπάνω και ο οποίος δεν φαίνεται να πολυενδιαφέρει τον αρθρογράφο.
Το Δίκαιο , η Α-λήθεια , η ηθική ομορφιά , μ'έναν λόγο η αναζήτηση της Αρετής που μας εξυψώνει απο το επίπεδο του εξελιγμένου ( ; ) πλεονέκτη αδηφάγου πιθήκου ( βιολογικός δαρβινισμός ) στο επίπεδο ενός "κατα χάριν Θεού" ως ομοίωση του Δημιουργού..
Είναι αυτή η ηθική ωραιότητα ( έναντι της υλικής ) για την οποία δίδαξε ο παππούς μας ο Σωκράτης , στο περίφημο "Συμπόσιο" του Πλάτωνα , ο δύσκολος και ανηφορικός δρόμος προς την δόξα που του υπέδειξε η Αρετή που επέλεξε ο Ηρακλής έναντι του δρόμου που του υπέδειξε η ολόγυμνη , πανέμορφη και θελκτική Κακία - στον σχετικό μύθο - είναι ακόμη τα πνευματικά άνθη της "Φιλοκαλίας των ιερών νηπτικών" της ορθόδοξης μας παράδοσης.
Μόνο αυτή "η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο"...Η άλλη η υλική , ημών των πλασμάτων , καλοδεχούμενη μεν , αλλά μην ξεχνάμε πως "ως άνθος μαραίνεται , ως όναρ παρέρχεται " ...
Ευχαριστώ skywatcher για την φιλοξενία , λυπάμαι το "σεντόνι".
Προς "Δαίμων της Ρωμανίας":
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αρχική σου παραδοχή για το άρθρο:"είμαι ωραίος και γι'αυτό είμαι δεξιός" είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ, το ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ πρεσβεύει: "είμαι δεξιός και γι'αυτό είμαι ωραίος"
(αν και το "δεξιός" δεν μου κάθεται καθόλου καλά, ίσως το πατριώτης-εθνικιστής=ΟΧΙ φιλοτομαριστής είναι πολύ ορθότερο...), επομένως και όλη σου η ανάλυση είναι ΛΑΘΟΣ!
Επιβεβαίωση δε των παραπάνω, αποτελεί η τελευταία φώτο του άρθρου : https://2.bp.blogspot.com/-JzEN9JTqLyo/Wme7nfImXuI/AAAAAAABHz4/4JL8PjY0YdYMwOaFZK98VabhhRyd4fueQCLcBGAs/s1600/before-after-a-2-667x421.jpg (Μία εικόνα είναι 1000 λέξεις....)
Επιπλέον, όπως ήδη έχω γράψει παραπάνω, την ΙΔΙΑ ακριβώς διαπίστωση και συμπέρασμα (το πως επιδρά στην εμφανισή σου, το τι "κουβαλάς" στο μυαλό και στην ψυχή σου) κάνει και ο Λευτέρης Πανούσης εδώ: http://panusis.blogspot.gr/2017/11/blog-post_30.html
Δεν θα μπω στην διαδικασία να προβώ σε σχόλια ή συμπεράσματα, αλλά να υπενθυμίσω κάτι που κάποιοι, ίσως από προπέτεια φαίνεται να προσπέρασαν. Η έρευνα (χωρίς εισαγωγικά) - η οποία έχει να κάνει μόνο με την εξωτερική εμφάνιση και όχι με το εσωτερικό κάλος ή τον υλικό πλούτο – που ήταν η αφορμή για σχολιασμό από τον αρθρογράφο του Counter Currents, δεν έγινε από καμία Κατίνα ή Τατιάνα ή καμία αστρολόγο, αλλά από το μηνιαίο επιστημονικό περιοδικό που καλύπτει δημόσια οικονομικά θέματα Journal of Public Economics. Αρχισυντάκτες είναι ο Henrik Kleven (London School of Economics) και ο Erzo F.P. Luttmer (Κολλέγιο Dartmouth). Η έρευνά τους δημοσιεύθηκε στην Washington Post. Ο ελάχιστος εδώ μέσα νομίζω γνωρίζει ότι κανένα από τα παραπάνω ονόματα (…) ή ιδρύματα δεν είναι φιλικό προς τις δεξιές ή πατριωτικές και πολύ περισσότερο, εθνικιστικές απόψεις. Πρόκειται απλά για διαπίστωση μιας πραγματικής κατάστασης, την οποία όλοι μας έχουμε αντιληφθεί. Μια παρόμοια έρευνα πριν λίγα χρόνια είχε δείξει ότι οι άνδρες που είναι πιο δυνατοί σωματικά, είναι πιθανότερο να έχουν δεξιές πολιτικές απόψεις.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Ikonsgr
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ισχύει αυτό που λες αγαπητέ για την βασική λογική τού άρθρου ( που δεν ισχύει ) τότε τα γραφόμενα γίνονται ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΠΑΡΑΛΟΓΑ..
Φαντάσου λοιπόν την λογική συνεπαγωγή του: "είμαι δεξιός γι'αυτό είμαι ωραίος"...Και αν πάψω να είμαι δεξιός;Αν αλλάξω απόψεις και αρχίσω ν'αριστερίζω μήπως θα γίνω ξαφνικά άσχημος; Και αν αλλάξω ξανά ιδέες θα ομορφύνω πάλι;;
Πόσα ΛΟΓΙΚΑ ΑΤΟΠΑ δημιουργούνται απο αυτού του είδους την ανάγνωση των γραφομένων.
Το σχόλιο του Πανούση δεν είναι λάθος αν δεχτεί κανείς οτι αναφέρεται στην γενικότερη εικόνα του ανθρώπου ( μιμική , βλέμμα , έκφραση , γλώσσα του σώματος ) η οποία αποτελεί αποκρυστάλλωση του εσωτερικού κόσμου στον εξωτερικό.Κατα την έννοια αυτή ακόμη και ένας κατα βάση άσχημος άνθρωπος μπορεί να
φεγγοβολάει..πχ ο Σωκράτης που αναφέραμε , εθεωρείτο πολύ άσχημος εξωτερικά.Η εσωτερικότητά του ωστόσο ήταν απαστράπτουσα και στον εξωτερικό κόσμο κατά τρόπο αντίστροφο της εξωτερικής του δυσμορφίας.
Το σχόλιο όμως του αρθρογράφου πάνω στην έρευνα ( γιατί άλλη η έρευνα , άλλο το σχόλιο του άρθρογράφου πάνω σε αυτήν ) βασίζεται στην ακριβώς αντίστροφη λογική , όπως την ανέλυσα.
Οτι δηλαδή ένα φυσικό ατομικό χαρακτηριστικό πχ ομορφιά , δύναμη κτλ ωθεί τα άτομα σε συγκεκριμένη ιδεολογία.
Οι σκέψεις σου "περί πολιτικών ταμπελών" με βρίσκουν σε μεγάλο βαθμό σύμφωνο.Αλλά αυτο θα έχρηζε πιο συστηματικής εξέτασης.
@ Skywatcher
Απο επιλογή και καθώς έρευνες αυτού του είδους βγαίνουν πολλές , σχολίασα τις ηθικές συνεπαγωγές των σχολίων που κάνει ο αρθρογράφος.
Η υπερβολική τάση να στεκόμαστε στα εξωτερικά χαρίσματα αντί των εσωτερικών , ήδη αποτελεί προοίμιο κενότητας , κατ'εμέ.
Και ασφαλώς και επιλέγει ο καθένας τις απόψεις που του ταιριάζουν αναλόγως των χαρακτηριστικών του αλλά και των συμφερόντων του ( πχ ο πλούσιος τείνει στον νεοφιλελευθερισμό , ο φτωχός στον αριστερισμό , ο σωματικά ισχυρός τον νιτσεϊσμο κτλ).Αυτό δεν περιμένουμε καμία "έρευνα" για να το διαγνώσουμε.
Το θέμα είναι ότι όλα αυτά έχουν μια βολική αυτοαναφορικότητα.Ο,τι βολεύει τον καθένα.Βολεψάκηδες ολοι δηλαδή , ανεξαρτήτως κομμάτων , χρωμάτων και ιδεολογιών είμαστε .Σωστα αλλα τι να κάνουμε που κάποιους απο εμάς η αναζήτηση μιας αντικειμενικής αλήθειας ( μακριά απο ατομικά βολέματα ) συνεχίζει να μας απασχολεί;
Ευχαριστώ εκ νεου για την φιλοξενία.
Είπα να μην σχολιάσω αλλά τα θέλει ο πισινός σου Κ.Ο.. Και που να δεις τα βιογραφικά των υπουργών εθνικής οικονομίας από εποχής Ανδρέα μέχρι και τον...Γιάνη. Καθηγητές, μεγάλα ονόματα, φτασμένοι. Βιογραφικά και σπουδές να σου πέφτει το σαγόνι. Τα αποτελέσματα τα ζούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤάσος.
ΤΟ ΑΠΕΧΘΕΣ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΙΣΜΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ψυχική και πνευματική κατάσταση των μπολσεβίκων του ΣΥΡΙΖΑ αποτυπώνεται στην εμφάνιση και στην όλη εν γένει στάση τους. http://www.periergo.com/44563/psychiki-ke-pnevmatiki-katastasi-ton-bolsevikon-tou-syriza-apotyponete-stin-emfanisi-ke-stin-oli-en-geni-stasi-tous/
Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα??Δηλαδή είναι ομορφότεροι όσοι προτιμούν τις κλασικές αξίες( δεξιοί ή πατριώτες κλπ) ή οι ομορφότεροι άνθρωποι εμφανισιακά τείνουν να τις επιλέγουν? Και το αντίστοιχο ερώτημα για τους 'προοδευτικούς - αριστερούς.'
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά συγχωρήστε με, αλλά η νομίζω πως η ανθρώπινη ψυχή έχει πολύ μεγαλύτερο βάθος. Δηλαδή έχω συναντήσει όμορφα πρόσωπα που ψεύδονται και άσχημες φυσιογνωμίες που είναι συμπαθείς και αξιόλογοι άνθρωποι. Γενικά όμως έχω την εξής υποψία: Όσοι άνθρωποι δεν πιστεύουν στις παραδοσιακές αξίες, και επηρεάζονται κοινωνικά από τον μεταμοντερνισμό (που αποτελείται κυρίως από τον καπιταλισμό και τον μαρξισμό,)
όντως έχουν μια τάση να υιοθετούν τάσεις και μόδες όπου με τα παραδοσιακά μάτια τους βλέπουν σαν φρικιά...Αντίστοιχα οι άνθρωποι που στηρίζουν τις φυσιολογικές ηθικές αξίες φαίνονται πιο καλοστεκούμενοι. Αλλά δεν νομίζω πως πρέπει να αποτελεί αντικείμενο έρευνας μια τέτοια αλήθεια, η οποία κιόλας είναι αρκετά γενική... Και τσουβαλιάζει. Anyway, εγώ πιστεύω πως το εσωτερικό κάλος ενός ανθρώπου εξωτερικεύεται και στην εμφάνισή του ανεξαρτήτως των πολιτικών πιστεύω του.
Skywatcher ευχαριστούμε που μας δίνεις την δυνατότητα να εκφραστούμε και συγνώμη για το σεντόνι ;-)
@ Δαίμων της Ρωμανίας
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αν πάψω να είμαι δεξιός;Αν αλλάξω απόψεις και αρχίσω ν'αριστερίζω μήπως θα γίνω ξαφνικά άσχημος;
ΑΚΡΙΒΩΣ!
https://2.bp.blogspot.com/-JzEN9JTqLyo/Wme7nfImXuI/AAAAAAABHz4/4JL8PjY0YdYMwOaFZK98VabhhRyd4fueQCLcBGAs/s1600/before-after-a-2-667x421.jpg
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;
@ikonsgr
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν κατενόησες απολύτως τίποτε απ'ολα όσα έγραψα.Δεν πειράζει.
Ο καθένας έχει δικαίωμα στην άποψή του.
Ολως φιλικά όμως θα σε συμβούλευα να μην φανατίζεσαι , κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να συμφωνήσει για οτιδήποτε με κανένα ( όσα κεφαλαία και να χρησιμοποεί ο τελευταίος ).
Ο καλόπιστος και ώριμος άνθρωπος αναζητά απαντήσεις , όχι πραγματικούς ή φανταστικούς "εχθρούς" για να...κατατροπώσει και τείνει ν'αντιμετωπίζει οσα αφορούν τα της ανθρώπινης φύσης και ζωής με όση ευρύτητα πνεύματος διαθέτει.