Σήμερα το πρωί, ως γνωστόν, ανακοινώθηκαν οι
βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας. Δεν μένω στις αναλύσεις περί κρίσης
που επηρέασαν τις επιλογές των υποψηφίων, πράγμα απολύτως λογικό, αφού η
επιλογή πάντα έχει σχέση με την τρέχουσα κατάσταση και την επαγγελματική
αποκατάσταση που προσφέρει ο τίτλος σπουδών που θα αποκτήσει ο νεο-εισακτέος με
το πέρας των σπουδών του…
Φέτος σχολιάστηκε πολύ η ειδική κατηγορία των
μουσουλμάνων, των οποίων η βάση εισαγωγής στις σχολές ΑΕΙ/ΤΕΙ είναι σε τεράστιο
ποσοστό κάτω από τα 10.000 μόρια. Με απλά λόγια για μια σχολή που κάποιος μη
μουσουλμάνος Έλληνας χρειάζεται 16-17 χιλιάδες μόρια που συγκεντρώνονται μετά
από μεγάλη προσπάθεια διάβασμα και θυσίες, ο μουσουλμάνος Έλληνας μπαίνει απλά
με βάση και σε πολλές περιπτώσεις ακόμη λιγότερο!
Εδώ μιλάμε για κατάφωρη παραβίαση του
Συντάγματος και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Το σύστημα εισαγωγής και κατ’
επέκταση το Υπουργείο Παιδείας, που δίκαια πρέπει να μετονομαστεί σε Υπουργείο
Αφελληνισμού χωρίζει τους μαθητές και τους κρίνει διαφορετικά με βάση το
θρήσκευμά τους! Είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές μεταξύ των βάσεων
μουσουλμανοπαίδων και λοιπών, που κάποιοι “φιλόδοξοι” γονείς που ονειρεύονται
να δουν το παιδί τους σε σχολή “υψηλού” κύρους θα μπορούσαν να σκεφτούν ακόμη
και τον …εξισλαμισμό!
Πολλοί γονείς και μαθητές αντέδρασαν δίκαια,
αλλά οι περισσότεροι θεώρησαν λανθασμένα ότι πρόκειται για κάποια νέα ειδική
κατηγορία. Ο διαχωρισμός μεταξύ μουσουλμάνων και μη μαθητών από το ελληνικό
κράτος και επίσημα ξεκίνησε εδώ και πολλά και συγκεκριμένα εμπνευστής του ήταν
ο πλέον ανθέλληνας πολιτικός ο ΓΑΠ όταν διετέλεσε υπουργός Παιδεία πριν από
περίπου 15 χρόνια… Από τότε το εκπαιδευτικό σύστημα διαχωρίζει τους μαθητές με
βάση την θρησκεία αλλά κανείς δεν ασχολείται, κανείς δεν έχει επέμβει και
κανείς δεν φρόντισε να αποκατασταθεί αυτή η αδικία.
Ο τρόπος που δόθηκαν φέτος οι βάσεις στην
δημοσιότητα με ξεχωριστές τις ειδικές κατηγορίες για κάθε σχολή, απλά έφερε το
θέμα στο προσκήνιο, όμως η διάλυση της ελληνικής εκπαίδευσης έχει ξεκινήσει εδώ
και πολλά χρόνια.
Πλέον, πέρα από τους μουσουλμάνους, πολλοί
είναι οι υποψήφιοι που εντάσσονται σε ειδικές κατηγορίες και εισάγονται ο
καθένας με διαφορετική βάση πράγμα που δημιουργεί ανισότητες, τριβές, αδικίες
και φυσικά δεν μπορεί να είναι νόμιμο, καθώς παραβιάζει την βασική αρχή της
αξιοκρατίας για την πρόσβαση στην ανώτερη εκπαίδευση και στρέφει την μία
κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης. Όλα αυτά εφευρήματα της μεγάλης αρχιέρειας
του αφελληνισμού Α. Διαμαντοπούλου που έτσι καταπολέμησε όπως έλεγε το “άδικο”
σύστημα των μεταγραφών, όπου τόσα χρόνια βόλευαν οι “πρασινοφρουροί” τα τέκνα
τους επινοώντας χίλια δυο “παράθυρα” στους κανονισμούς μεταγραφών.
Πηγή: αἰέν ἀριστεύειν
7 σχόλια:
Μήπως είμαστε λίγο υπερβολικοί; Οι ειδικές κατηγορίες δε δημιουργούν ανισότητες, αλλά προσπαθούν να τις άρουν. Οι Έλληνες Μουσουλμάνοι ως γνωστόν δεν έχουν ως μητρική τους γλώσσα τα ελληνικά και επομένως είναι λογικό να δυσκολεύονται να πετύχουν τους βαθμούς που πετυχαίνουν οι ελληνόφωνοι ομήλικές τους. Το να αντιμετωπίζεις ανόμοιες καταστάσεις με όμοιο τρόπο δεν παράγει ισότητα αλλά ανισότητα.
Ας μην ξεχνάμε ότι, αν δεν περάσουν σε ένα ελληνικό πανεπιστήμιο, πολύ πιθανόν να πεταχτούν μέχρι την Κωνσταντινούπολη ή την Αδριανούπολη για να σπουδάσουν και να εντρυφήσουν έτσι καλύτερα στην τουρκική κουλτούρα. Αυτό θέλουμε;
Αλλά αν λέμε τέτοια για τους Μουσουλμάνους, παρόμοια θα έπρεπε να πούμε και για τις άλλες ειδικές κατηγορίες. Το ξέρω ότι η βάση των τέκνων πολυτέκνων, φερ' ειπείν, ενώ έχει και τις περισσότερες θέσεις από όλες τις κατηγορίες, δεν έχει μεγάλη απόκλιση από τη γενική βάση (500-1.000 μόρια στις περισσότερες σχολές). Αλλά καταλαβαίνετε, ότι, όταν φωνασκείτε κατά της ειδικής μεταχείρισης των ειδικών κατηγοριών (από την οποία στο κάτω-κάτω δεν επωφελούνται όλοι όσοι ανήκουν σε αυτή την ειδική κατηγορία), ουσιαστικά βάλλεται και κατά της πολυτεκνίας. Ευχαριστώ.
Κ.Ο. εχεις καταλαβει οτι κανει περατζαδα το ΚΙΣ ετσι;
Δηλαδή;
Όσοι ανήκουν στην κατηγορία των πολυτέκνων και των τριτέκνων, πρέπει να γράψουν και 16.000-17.000 μόρια για να περάσουν π.χ. στο ΕΜΠ. Ο Μουσουλμάνος έγραψε γύρω στα 3.500 και πέρασε... Πλάκα κάνουμε; Τι πάει να πει δεν μιλάει καλά ελληνικά; Για ποιο λόγο τότε πάει σε ελληνικό σχολείο; Για να μάθει ελληνικά δεν πάει; Και πως δεν ξέρουν τα ελληνικά, Έλληνες δεν είναι; Εφόσον είναι Έλληνες, δεν πρέπει να ξέρουν ελληνικά; Μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας τώρα... Μια ερώτηση: Μπορώ να περάσω με 5 στο London School Of Economics, επειδή δεν μιλάω καλά αγγλικά; Όσοι ξέρουν αγγλικά να περνάει με 17 και 18 και όσοι όχι τόσο καλά, να περνάνε με 5 και 6... Μπορώ να κάνω μεταπτυχιακό εκεί; Δεν νομίζω.
Και μια ακόμα ερώτηση: Πως μπορεί να "επιβιώσει" στο ΕΜΠ ο Μουσουλμάνος που έγραψε 3.779 μόρια; Θα μάθει ξαφνικά ελληνικά; Ή θα του κάνουν μαθήματα στην όποια γλώσσα του; Για να καταλάβω δηλαδή...
Εγώ το βλέπω ρατσιστικό, γιατί αν το παμε έτσι εγώ που μπορεί να είμαι λιγο "βλάκας" και να μην σκαμπάζω απο γράμματα, η να μην ξέρω καλά καμία γλώσσα.
Εγώ δλδ να μην περάσω ;
Τους λαδώνουμε με πτυχία για να μην δηλώσουν τούρκοι ;
Αφού μετά το πτυχίο μπορούν να πουν οτι ειναι τούρκοι και θα ανοίξουν κι άλλες πόρτες στην ζωή τους.
Τους πομάκους γιατί τους μαθαίνουν τούρκικα με το ζόρι ;
Απο εδώ και πέρα να συνηθίσουμε οτι θέσεις κλειδιά στην νομική, αστυνομία κτλ δεν θα ανήκουν αποκλειστικά σε έλληνες.
Με στόχο το εθνικό φρόνημα.
Πάνος
Δεν υπαρχουν μουσουλμανοι "ελληνες"
και αυτο γιατι το ισλαμ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ...ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ!!! καθοριζει τις σκεψεις, τις συμπεριφορες και τις συνειδησεις των ανθρωπων...
Η ορθοδοξη πιστη (αν και δογματικη) παρεχει στους πιστους περισσοτερες θρησκευτικες ελευθεριες!!!
ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΙΘΑΓΕΝΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ!!!
ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΙΘΑΓΕΝΗΣ ΛΕΥΚΟΣ!!!
Δημοσίευση σχολίου