Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

ΗΠΑ: Ο ‘διάβολος’ σε διαφήμιση της Mercedes



The Vigilant Citizen / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Το Super Bowl, ο τελικός δηλαδή του αμερικάνικου football είναι το αθλητικό γεγονός με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στις Ηνωμένες Πολιτείες. Πέρυσι τον αγώνα παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 111,3 εκατ. τηλεθεατές.

Το Super Bowl έχει γίνει όμως κάτι πολύ περισσότερο από ένα αθλητικό παιχνίδι. Πρόκειται για ένα πολύπλευρο γεγονός που αναμιγνύει τα αθλητικά με τη μουσική βιομηχανία και τις μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες, μονοπωλώντας την προσοχή των μέσων ενημέρωσης για μέρες. Η τιμή των διαφημίσεων αγγίζουν τα 4 εκατομμύρια δολάρια ανά 60 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με το CBS.
Αυτή η μοναδική ετήσια εκδήλωση παρακολουθείται από εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και ως εκ τούτου είναι μια μεγάλη πλατφόρμα για την αποκρυφιστικής ελίτ για να προωθήσει την ατζέντα της.

Οι διαφημίσεις στο Super Bowl είναι επίσης μεγάλο μέρος του show - και πιθανώς συζητούνται πιο πολύ από το πραγματικό παιχνίδι. Αυτό το έτος, η Mercedes φέρνει στην εμπορική αρένα του Super Bowl μια κινηματογραφική διαφήμιση για να προωθήσει ένα νέο μοντέλο αυτοκινήτου. Μέσα από αυτή, μεταφέρονται και άλλα μηνύματα στο τηλεοπτικό κοινό.

Η διαφήμιση - που θα είναι έτοιμη να «εισβάλει» σε εκατομμύρια σπίτια Αμερικανών την Κυριακή 3 Φεβρουαρίου – έχει βάση την Φαουστιανή έννοια της πώλησης της ψυχής στο διάβολο για φήμη και πλούτη, ένα από τα πιο αγαπημένα σενάρια της βιομηχανίας των Illuminati. (Στην διαφήμιση ακούγεται το "Sympathy for the devil" Rolling Stones...). Σε λιγότερο από 2 λεπτά, η διαφήμιση καταφέρνει να περάσει πολλούς συμβολισμούς.

 Ιδού η διαφήμιση:


Και τώρα μια πιο προσεκτική ματιά:

Η διαφήμιση ξεκινά με έναν άντρα να θαυμάζει μια διαφημιστική πινακίδα με το εν λόγω αυτοκίνητο. Ο ‘Διάβολος’ (τον υποδύεται ο ηθοποιός Γουίλεμ Νταφόε) τότε του λέει: "Παιδί μου κάνε μια συμφωνία μαζί μου και θα μπορείς να έχεις το αυτοκίνητο και τα πάντα που πηγαίνουν μαζί με αυτό".

Ο διάβολος βάζει σε πειρασμό τον τύπο να πουλήσει την ψυχή του.

Ο τύπος παίρνει το στυλό και μετά οραματίζεται τι θα συνέβαινε αν είχε κάνει μια συμφωνία με το διάβολο. Προφανώς, αυτό που θα συμβεί σ 'αυτόν θα είναι αρκετά καλό. Σύμφωνα με τη διαφήμιση, αυτό συμβαίνει όταν πουλήσετε την ψυχή σας.

Μπορείτε να γίνεται μια celebrity και να πάρετε το πιο καυτό κορίτσι όπως η Kate Upton

Μπορείτε να γίνετε γίγαντας στη μουσική βιομηχανία.

Θα γίνετε το πρόσωπο της ημέρας που θα εμφανίζεται σε εξώφυλλα περιοδικών.

Το συμβόλαιο που παρουσιάστηκε από τον ‘Διάβολο’. (Προσέξτε το αντιστραμμένο!).

Το δαχτυλίδι του ‘Διαβόλου’. Κοιτάζοντας πιο κοντά το δαχτυλίδι του ‘Διαβόλου’, βλέπουμε ότι είναι σαφώς μασονικό. Γιατί αυτό το συγκεκριμένο σύμβολο είναι εκεί; Αναφέρεται σε μια πραγματική, ισχυρή μυστική κοινωνία. Υπάρχουν πολλά συμβολικά μηνύματα σε αυτό το σύντομο διαφημιστικό.

Ο τύπος συνειδητοποιεί τότε ότι το αυτοκίνητο είναι αρκετά προσιτό για αυτόν ώστε να μην πουλήσει την ψυχή του για να το αποκτήσει.

Η διαφήμιση τελειώνει με κάποια λεπτή αποκρυφιστική αριθμολογία.

Υπάρχει φωτιά στις 13 Σεπτεμβρίου του 2013, γιατί ίσως το 13 είναι σημαντικός αριθμός για τη μασονία και τον αποκρυφισμό.

Έτσι, ενώ ο άνθρωπος δεν έπεσε στην παγίδα του διαβόλου, η διαφήμιση, ωστόσο, έδειξε τι απαιτείται για να ανέβεις στο υψηλότερο επίπεδο στις τάξεις της βιομηχανίας του θεάματος. Κάποιος πρέπει να κάνει μια συμφωνία με ένα κακό πρόσωπο που είναι προφανώς ένα μέλος μιας μυστικής εταιρίας, η οποία στη συνέχεια "μαγικά" σας βάζει σε όλες τις σωστές θέσεις στη μουσική, τη μόδα και τον αθλητισμό.

Ναι, όλα αυτό μεταφέρεται στη σύντομη αυτή διαφήμιση για ένα αυτοκίνητο. Είναι αυτός ένας τρόπος για την ελίτ να καυχηθεί για το πώς κουμαντάρει τα πάντα; Ένα πράγμα είναι σίγουρο, ότι κάποιοι θα απορροφήσουν αυτό το μήνυμα ... Και κάποιοι σίγουρα θα αγοράσουν αυτό το αυτοκίνητο.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

8 σχόλια:

konion είπε...

Ξέρετε πόσοι θὰ πήγαιναν μὲ τὸν διάβολο γιὰ πολὺ λιγότερα;

Μὴν αὐτοκοροϊδευόμεθα: Αὐτὴ ἡ κοινωνία τῆς ἀκόπου αφθονίας δὲν θὰ εἶναι πάντα τζάμπα, δεῖτε τὴν χώρα μας.

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια για την ανάρτηση!
Ευχαριστούμε!

Ανώνυμος είπε...

Πρόσφατα ο κ. Τσίπρας, σε τηλεοπτική του συνέντευξη δήλωσε ότι
"θα συνεργαστεί και με το Διάβολο"
και μάλιστα το τόνισε σε επανάληψη, δυο φορές. Πριν μήνες την ίδια ακριβώς δήλωση ακούσαμε από τις κυρίες Διαμαντοπούλου και Μπακογιάννη
(και ίσως να έγινε κι από άλλους).
Επειδή δε νομίζω ότι το :" θα συνεργαστώ ακόμα και με το Διάβολο για να πετύχω...", αποτελεί κάποια
κοινόχρηστη ελληνική έκφραση (όπως
το "άντε στο δ.....ο"), αναρωτιέμαι
μήπως πρόκειται για κάποια δήλωση υποταγής σε συγκεκριμένες δυνάμεις.
....... ΄Οπως και να έχει, είναι να λες ΘΕΕ ΜΟΥ ΦΥΛΑΓΕ!

Αelia είπε...


Ο Γ. Νταφόε, είναι ο ηθοποιός που υποδύθηκε τον Ιησού Χριστού στην ταινία "Ο τελευταίος πειρασμός" του Μάρτιν Σκορσέζε. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων ο Νταφόε τυφλώθηκε εντελώς από το ένα του μάτι, μετά από αλλεργία που παρουσίασε. Ο ίδιος έπειτα από χρόνια και αφού ανέκτησε πλήρως την όρασή του, εξομολογήθηκε: "Ακόμα και σήμερα δεν μπορώ να πιστέψω ότι είχα το θράσος να πιστέψω ότι μπορούσα να ενσαρκώσω τον ίδιο τον Χριστό».

Φάινεται ότι μετά απο μία κάμψη που είχε στην καριέρα του,(είχε συμπρωταγωνισ΄τησει και με τη "Μαντόνα" την εσχατόγρια Τσικόνε) τελικά αποφάσισε να ενσαρκώσει το διάβολο.

Τυχαίο;

Ανώνυμος είπε...

Ο Νταφοε ειναι ενας τριτης κατηγοριας ηθοποιακος ο οποιος οπως αντιλαμβανεσθε για να βγαλη τον επιουσιον θα παιξη οτι ρολακο του προτεινουν οι Χολλυγουντιανοι επικυριαρχοι.
Ενας καλος ρολος που επαιξε πριν αρκετα χρονια ηταν στο Platoon.

Στην προκειμενη περιπτωση ομως, το προβλημα δεν ειναι ο Νταφοε.

"Ο" Σπουργιτης

Ανώνυμος είπε...


Να πω την αμαρτία μου, ο μόνος πραγματικά "καλός" λόγος για να υπογράψει κάνεις το..."συμβόλαιο" ,είναι σαφώς η Kate Upton..

Υπέροχο "pin up girl" ,βγαλμένο κατ'ευθείαν από την ονειρική δεκαετία του '50...

Ορίστε, το είπα.. "Αμαρτία εξομολογουμένη ουκ έστιν αμαρτία."

bizim είπε...

αρα η καλη μερσεντες μας λεει οτι δεν χρειαζεται να συμμαχισεις με τον διαολο αρκει να βρεις 29000 ευρω να το παρεις ο αμαξονι.

Αυτος ειναι ο καπιταλισμος ειτε με θεο ειτε με διαβολο ειτε με ανθρωπο ειτε με ζωο θελει να σε κανει να παρεις το προιον. τα αλλα ειναι για λαικη (λαικιστικη) καταναλωση ....

Ανώνυμος είπε...

Η προπαγάνδα ,της προπαγάνδας, την προπαγάνδα , Ω! προπαγάνδα!
Έχει για όλους και είναι τζάμπα. Χωρίς πως και γιατί,οι ανήκοντες στις πάσης φύσεως οργανώσεις ,εκφάνσεις του σατανισμού , ωραιοποιούν την εικόνα του εωσφόρου και προσπαθούν να τον κάνουν ελκυστικό για την μεγάλη μάζα , προς ίδιον πάντα όφελος.
Ο ηθοποιός που υποδύεται τον Σατανά απλώς κάνει την δουλειά του στην προσπάθειά του , να επιβιώσει. Δεν αθωώνεται για την συμμετοχή του , αλλά δεν είναι και η γεννεσιουργός αιτία της όλης προπαγάνδας.
Άξιον απορίας γιατί στις διαφημίσεις αρχίζουν να προωθούν την εικόνα του σατανά πιό πολύ και από αυτό το ίδιο το προϊόν.
Το γυμνό που παλαιότερα χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον για την προώθηση των διαφόρων προϊόντων,έπαψε? να αποσπά την προσοχή του κόσμου και χρειάσθηκε να γίνει επίκληση του Σατανά?