Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Janet Boynes: Άφησα πίσω την ζωή της λεσβίας


Η Janet Boynes, πρώην λεσβία, λέει ότι η ομοφυλοφιλία της άρχισε - όπως και για πολλές γυναίκες - σαν μια αντίδραση στη σεξουαλική και ψυχολογική κακοποίηση που υπέστη ως παιδί.

Σαν παιδί μεγάλωσε σε ένα σπίτι που ζούσε η μητέρα της μαζί με έναν από τους φίλους της, ο οποίος ήταν αλκοολικός και κακοποιούσε τη μητέρα της, η οποία με τη σειρά της έδειχνε λίγη στοργή στην Boynes. Στα 12 κακοποιήθηκε από ένα συγγενή της, που ήταν μάλιστα και παπαδάκι στην εκκλησία της. Άρχισε να νιώθει μια απέχθεια για τους άνδρες, και διαπίστωσε ότι το δικό της φύλο ήταν πιο ευχάριστο. Επίσης ξεκίνησε να κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών.

"Άρχισα να ελκύομαι πιο πολύ από τις γυναίκες», λέει η Boynes σε μια πρόσφατη συνέντευξη στο κανάλι CBN. «Τόσοι πολλοί άνδρες με είχαν πειράξει, ώστε αυτές οι γυναίκες, σκέφτηκα, ήταν πολύ περισσότερο, όπως εγώ."

Ο πόνος της καλύφθηκε από μια ψευδή αρρενωπότητα που την έκαναν να είναι ‘ο νταής του σχολείου’, όπως λέει και ήδη από το σχολείο οι άνθρωποι άρχισαν να τη ρώτησε αν ήταν λεσβία - μια ιδέα που απέφευγε μέχρι την ηλικία των 20, όταν η μοναξιά της την οδήγησε στην πρώτη ερωτική επαφή με μια γυναίκα.

Ενώ, είχε ασπαστεί τον Χριστιανισμό, η Boynes λέει ότι η λεσβιακή εμπειρία της την οδήγησε να απορρίψει την πίστη της και να αρχίσει τον ομοφυλοφιλικό τρόπο ζωής, με όλες τις αναταράξεις του και τον πόνο. Μεταφερόταν από τη μία σχέση στην άλλη, έγινε εξαρτημένη με την κοκαΐνη, και άρχισε να πάσχει από βουλιμία, λέει.

"Η ζωή μου ήταν μέσα στην μιζέρια. ‘Είχα πιάσει πάτο’, λέει η Boynes. "Αρνιόμουν όμως να επιστρέψω στο Θεό."

Ωστόσο, η ζωή της άρχισε να αλλάζει όταν την προσκάλεσαν σε μια τοπική εκκλησία που είχε δει πολλές φορές καθώς πήγαινε στην εργασία της.

"Κι εγώ, χωρίς να το πολυσκεφτώ, είπα, «βέβαια, θα πάω» και βρέθηκα εκεί με εκείνο το άθλιο ιδρωμένο παντελόνι, δείχνοντας εντελώς βρώμικη, μην ξέροντας τι περιμένω», είπε η Boynes στο CBN. "Βρίσκομαι σε ένα δωμάτιο με εννέα άλλες γυναίκες, απλά ωραίες γυναίκες, με θηλυκότητα και σκέφτηκα, «τι ήρθα να κάνω εδώ μέσα; ", κι έτσι, κάθομαι εκεί με το κεφάλι μου κάτω, με ένα αίσθημα μεγάλης ντροπής, νομίζοντας ότι αυτές οι γυναίκες είναι σκληρές, θα με πετσοκόψουν, θα με φάνε και στο τέλος θα με φτύσουν. "

"Όλες συστηνόντουσαν και όταν έφτασαν σε εμένα και μου ζήτησαν να πω το όνομά μου, είπα, «το όνομά μου είναι Janet» και μετά είπα, «ζω τη ζωή μου μέσα στην ομοφυλοφιλία. Όμως, αν με βοηθήσετε, θα ζήσω τη ζωή μου για τον Κύριο."

Η Boynes λέει ότι τα μέλη της εκκλησίας της έδειξαν συμπόνια και κατανόηση, καθώς και την ενίσχυσαν στον αγώνα της για να απαλλαχτεί από αυτόν τον τρόπο ζωής στον οποίο είχε εθιστεί. Τελικά, ένα ζευγάρι προσφέρθηκε να την πάρει στο σπίτι τους, όπου έζησε για ένα χρόνο και ένιωσε την αγάπη που ποτέ δεν είχε βιώσει ως παιδί. Εγκατέλειψε την ζωή της λεσβίας μόνιμα, και ανέκτησε την ετεροφυλόφιλη ταυτότητά της.

"Θέλω όποιος άλλος που ζει ως ομοφυλόφιλος που δεν είχε μία σπουδαία μητέρα ή που δεν είχε ένα σπουδαίο πατέρα, να εμπειρευθεί τον Θεό ως πατέρα των ορφανών από πατέρα ή μητέρα», λέει η Boynes. "Αυτό που έκανε για μένα, θα το κάνει και σ’αυτούς."

Έντεκα χρόνια αργότερα, η Boynes εργάζεται με μία ομάδα χριστιανών που προσφέρουν βοήθεια σε εκείνους που ψάχνουν να ξεφύγουν από τον ομοφυλοφιλικό τρόπο ζωής. Επίσης, πρόσφατα κατέθεσε ενώπιον δικαστική επιτροπή της Γερουσίας της Μινεσότα κατά της θέσπισης "γάμου" ομοφυλόφιλων.

Επισήμανε στην επιτροπή, ότι η ίδια και μία από τις συντρόφους της θέλησαν να "παντρευτούν" και να υιοθετήσουν παιδιά. «Είμαι τόσο ευγνώμων που δεν ολοκληρώσαμε το σχέδιο και αποφύγαμε να διαιωνίσουμε άλλη μια δυσλειτουργική οικογένεια. Τα παιδιά χρειάζονται μια μητέρα, και έναν πατέρα. "

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή


1 σχόλιο:

Cancer67 είπε...

"Όλες συστηνόντουσαν και όταν έφτασαν σε εμένα και μου ζήτησαν να πω το όνομά μου, είπα, «το όνομά μου είναι Janet» και μετά είπα, «ζω τη ζωή μου μέσα στην ομοφυλοφιλία. Όμως, αν με βοηθήσετε, θα ζήσω τη ζωή μου για τον Κύριο."

Συγνωμη,αλλα ο όποιος σεναριογραφος δεν μπορει να γινει πιστευτος με τετοιους διαλογους!