Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?

kolokotronis

kolokotronis

Κυριακή, 8 Ιουλίου 2012

«Γάμος» ομοφυλόφιλων και αρχαία Ρώμη


 CatholicWorldReport.com / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Καθώς η ατζέντα του «γάμου» των ομοφυλόφιλων προωθείται όλο και περισσότερο (σε όλα τα κράτη), ας δούμε αν μπορεί να μας διδάξει κάτι η ιστορία, γιατί, όπως είναι γνωστό, εάν δεν διδασκόμαστε από την ιστορία είμαστε καταδικασμένοι να την επαναλάβουμε.

Ο «γάμος» των ομοφυλόφιλων υπήρχε στην αρχαία Ρώμη, και ακόμα γιορτάζονταν ειδικά από κάποιους αυτοκράτορες, ένας «καρπός» της εν γένει πολιτιστικής επιβεβαίωσης της ομοφυλοφιλίας στην αρχαία Ρώμη. Ο “gay γάμος” ήταν, μαζί με την ομοφυλοφιλία, κάτι που οι πρώτοι χριστιανοί αντιμετώπιζαν ως μέρος του παγανιστικού ηθικού σκοταδιού της εποχής τους.

Σήμερα οι Χριστιανοί αγωνίζονται όχι ενάντια σε μια ακόμη περίεργη σεξουαλική καινοτομία της «φωτισμένης εποχής» μας, αλλά ενάντια στην επιστροφή στην προ-χριστιανική, ειδωλολατρική σεξουαλική ηθική.

Απο την ταινία "Σπάρτακος" (1960). O Laurence Olivier ως αφέντης, ο Tony Curtis ως σκλάβος (που φύλαξε την τιμή του).
Τι συνέβαινε λοιπόν, στην αρχαία Ρώμη; Η ομοφυλοφιλία ήταν διαδεδομένη μεταξύ των Ρωμαίων, οι οποίοι επιδίδονταν στην παιδεραστία (με στόχο, γενικά, στα αγόρια μεταξύ των ηλικιών 12 έως 18). Δεν υπήρχε τίποτα επαίσχυντο, στις σεξουαλικές σχέσεις μεταξύ Ρωμαίων, αν το αγόρι δεν ήταν ελεύθερο. Οι δούλοι, άνδρες και γυναίκες, θεωρούνταν ιδιοκτησία, και σε αυτή περιλαμβάνονταν και η σεξουαλική ιδιοκτησία.

Αλλά οι Ρωμαίοι επιδίδονταν και σε ομοφυλοφιλικές σχέσεις με ενήλικες άνδρες, ακόμη και ενήλικες ελεύθερους άνδρες. Και είναι πιθανό ότι αυτή η διέλευση της γραμμής από παιδί σε ενήλικο, από δούλο σε ελεύθερο- και όχι η ομοφυλοφιλία ως τέτοια - ήταν που ενοχλούσε τους πιο αυστηρούς ηθικά Ρωμαίους.

Και έτσι ακούμε τον Τάκιτο (56-117 μ.Χ.), τον μεγάλο Ρωμαίο ιστορικό, τα επαίσχυντα σεξουαλικά κατορθώματα μιας σειράς Ρωμαίων αυτοκρατόρων, από τον Τιβέριο έως τον Νέρωνα. Ο Νέρων ήταν ο πρώτος αυτοκράτορας που εδίωξε τους χριστιανούς. Ο δάσκαλός του και στη συνέχεια σύμβουλός του ήταν ο μεγάλος στωικός ηθικολόγος Σενέκας. Δυστυχώς, τα μαθήματα του Σενέκα δεν είχαν κανένα αντίκτυπο στο μελλοντικό αυτοκράτορα. Όταν ανέλαβε την αυτοκρατορική του έδρα, μαζί με την αύρα της αυτοαποκαλούμενης θεότητας, δεν έμεινε κανένα ίχνος Στωικής λιτότητας.

Από την ταινία "Quo Vadis" (1951). Ο Peter Ustinov ως Νέρων
Για τον Νέρωνα, ο Τάκιτος αναφέρεται μιλώντας ότι το τυραννικό πάθος, η ύβρη της ανακήρυξης της θεότητας, η διαφθορά της εξουσίας, και «κάθε βρώμικη διεφθαρμένη πράξη, νόμιμη ή παράνομη» φάνηκε να καταλήγει στην αυτοκρατορικό κορυφή. Δεν είχε μόνο ένα πάθος για τα "ελεύθερα αγόρια", αλλά και για το να «παντρευτεί» κυριολεκτικά άλλους άνδρες, ακόμη και ένα αγόρι, παίζοντας μερικές φορές το ρόλο της γυναίκας στην σχέση και μερικές φορές του άντρα.

Ο Τάκιτος αναφέρεται σε ένα περιστατικό: "Ο Νέρων είχε ήδη καταστραφεί από κάθε σφοδρή επιθυμία, φυσική και μη. Αλλά τώρα διέψευσε οποιονδήποτε υπέθετε ότι δεν υπάρχει περαιτέρω υποβιβασμός γι’ αυτόν. Γιατί ... έκανε επίσημη τελετή «γάμου» με έναν από την διεστραμμένη συμμορία του, με το όνομα Πυθαγόρας. Ο αυτοκράτορας, με την παρουσία μαρτύρων, έβαλε νυφικό πέπλο. Προίκα, συζυγικό κρεβάτι, λαμπάδες γάμου, όλα ήταν εκεί. Πράγματι, όλα ήταν σε δημόσια θέα, ακόμη και εκείνα που σε ένα φυσιολογικό γάμο είναι καλυμμένα από τη νύχτα. "
Αυτό ήταν μόνο ένα παράδειγμα. Έχουμε επίσης από τον ιστορικό Σουετώνιο, σύγχρονο του Τάκιτου, μια αναφορά του γάμου του Νέρωνα με τον Δορυφόρο (Doryphorus), (ο οποίος ήταν ο ίδιος «παντρεμένος» με ένα άλλο άτομο, τον Sporus).

Ο Martial, Ρωμαίος ποιητής του πρώτου αιώνα μ.Χ., αναφέρει κρούσματα «γάμο» μεταξύ ανδρών ως ένδειξη διαστροφής, αλλά όχι ασυνήθιστης διαστροφής, μιλώντας σε ένα επίγραμμα (I.24) ενός ανθρώπου που "έπαιξε τη νύφη χθες." Σε ένα άλλο (12.42) λέει κοροϊδευτικά, "ο γενειοφόρος Callistratus έδωσε τον εαυτό του σε γάμο με τον ... Afer, με τον τρόπο με τον οποίο δίνεται μια παρθένος συνήθως σε γάμο σε έναν άνδρα. Οι δάδες έλαμψαν μπροστά, τα νυφικά πέπλα κάλυπταν το πρόσωπό του, και οι γαμήλιες προπόσεις δεν έλειπαν. Δόθηκε και προίκα επίσης. Δεν σου είναι αυτά αρκετά ακόμα, Ρώμη; Μήπως περιμένεις και να γεννήσει; "

Στην Δεύτερη Σάτιρα του Ιουβενάλη (117), ακούμε για έναν Γράκχο, που «έχει φορέσει βολάν και πέπλο νύφης», (και είναι) τώρα μια «νέα νύφη ξαπλωμένη στην αγκαλιά του συζύγου της». Τέτοιος φαίνεται ήταν συνήθης ο τρόπος του «γάμου» αντρών στους Ρωμαίους, ένας από τους άνδρες στην πραγματικότητα ντυνόταν σαν γυναίκα και έπαιζε το ρόλο της γυναίκας.

Ο γνωστός διεφθαρμένος αυτοκράτορας Ελαγάβαλος (βασίλευσε το 218 - 222) παντρεύτηκε και στη συνέχεια χώρισε πέντε γυναίκες. Αλλά θεωρούσε τον οδηγό του άρματός του ως «σύζυγο» του και παντρεύτηκε επίσης τον Zoticus, έναν αθλητή. Στον Ελαγάβαλο άρεσε να μεταμφιέζεται σε βασίλισσα, κυριολεκτικά.

Οι αναφορές μας για τους «γάμους» των ομοφυλοφίλων από τη Ρώμη, μας δίνουν μια σαφέστερη κατανόηση για το τι διακυβεύεται σήμερα. Όπως συμβαίνει και σήμερα, φαίνεται ότι η συχνότητα των «γάμων» μεταξύ αντρών ακολουθεί την ευρεία αποδοχή της ομοφυλοφιλίας από την κοινωνία. Η αποδοχή της ομοφυλοφιλίας οδήγησε στην αντίληψη ότι κατά κάποιο τρόπο, οι ομοφυλοφιλικές ενώσεις θα πρέπει να έχουν το ίδιο καθεστώς με τις ετεροφυλοφιλικές ενώσεις (γάμο).

Να προσθέσουμε επίσης ότι η ετεροφυλοφιλία μεταξύ των Ρωμαίων ήταν επίσης σε μια θλιβερή κατάσταση. Τόσο η συμβίωση (χωρίς γάμο) όσο και η πορνεία ήταν εντελώς αποδεκτές. Η πορνογραφία και η σεξουαλικού περιεχομένου ψυχαγωγία και ομιλία ήταν κάτι εντελώς «φυσιολογικό». Το σεξ με άνδρες δούλους και γυναίκες δούλες θεωρούνταν «καθήκον» του αφέντη τους. Οι παιάνες για το γάμου ηχούσαν, όχι επειδή οι Ρωμαίοι είχαν κάποια πρωτοχριστιανική έννοια της ιερότητας του γάμου, αλλά επειδή χρειάζονταν περισσότερούς Ρωμαίους πολίτες-στρατιώτες, μόνο όταν οι Ρωμαίοι μειώνονταν σε πληθυσμό με το να κάνουν τα πάντα για να αποφευχθεί η απόκτηση παιδιών.

Ο ηθικός ξεπεσμός των ετεροφυλόφιλων στη Ρώμη αποτέλεσε επομένως την κοινωνική βάση για το επόμενο βήμα που ήταν οι τελετές ομοφυλοφιλικών «γάμων». Τους ακούμε να κριτικάρουν και  να σατιρίζουν τέτοιου είδους ενώσεις, αλλά το πρόβλημα για τους Ρωμαίους δεν ήταν η ομοφυλοφιλία αυτή καθαυτή, αλλά το ότι ένας Ρωμαίος άντρας υποβίβαζε τον εαυτό του και έπαιζε το ρόλο της γυναίκας στο «γάμο».

Οι χριστιανοί είχαν πρόβλημα με το σύνολο της ρωμαϊκής σεξουαλικής σκηνής. Όχι μόνο με την ομοφυλοφιλία που την απορρίπτανε* , αλλά και με κάθε σεξουαλική πράξη εκτός του ετεροφυλοφιλικού μονογαμικού γάμου. Παρόλο που οι χριστιανοί βρέθηκαν σε ένα ειδωλολατρικό περιβάλλον, όπου υπήρχαν λίγοι περιορισμοί για τη σεξουαλικότητα, για εκείνους γάμος υπήρχε μόνο μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας.

Στο βιβλίο του πρώτου αιώνα μ.Χ., «Η Διδαχή των Αποστόλων», γράφει μια λίστα εντολών, όπως «Ου Φονεύσεις» «Ου Μοιχεύσεις» και μετά λέει. «Ου Παιδιοφθορήσεις» ("Δεν θα καταστρέψεις αγόρια"), «Ου πορνεύσεις», «Ου φαρμακεύσεις, Ου φονεύσεις τέκνον εν φθορά ουδέ γεννηθέν αποκτείνεις» (να μη φαρμακώσεις, να μη σκοτώσεις το παιδί στην κοιλιά ή αφού γεννηθεί). Οι χριστιανοί έπρεπε να απορρίψουν την παιδεραστία, την πορνεία και την ομοφυλοφιλία, την άμβλωση, και την παιδοκτονία. Ο κατάλογος περιέχει επίσης την εντολή "Ου φαρμακεύσεις" (Δεν θα κάνετε φίλτρα), απαγορεύοντας την ευρέως διαδεδομένη πρακτική της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας η οποία περιελάμβανε μαγικά φίλτρα που σταματούσαν τη σύλληψη ή προκαλούσαν άμβλωση.

Η υπερύψωση από τους Ρωμαίους της σεξουαλικής ευχαρίστησης πάνω από τη αναπαραγωγή, οδήγησε στην επιθυμία για αντισυλληπτικά φίλτρα, στην διακοπή της κυήσεως, και στην παιδοκτονία.

Οδήγησε επίσης στο να βλέπουν το γάμο ως τίποτε άλλο παρά μια αρένα για σεξουαλική ευχαρίστηση, η οποία με τη σειρά της οδήγησε στην ισοδυναμία του γάμου των ετεροφυλόφιλων με αυτόν των ομοφυλόφιλων.

Ο Θεοδοσιανός Κώδικας τον πέμπτο αιώνα, μ.Χ. έκανε τον «γάμο» των ομοφύλων παράνομο.

Οι χριστιανοί λοιπόν, δεν είναι αντιμέτωποι με κάτι νέο όσον αφορά την ώθηση για τον «γάμο» των ομοφυλοφίλων. Στην πραγματικότητα, είναι κάτι πολύ παλιό και αντιπροσωπεύει μια επιστροφή στις παγανιστικές απόψεις περί σεξουαλικότητας που κυριάρχησε στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία μέσα στην οποία γεννήθηκε ο Χριστιανισμός.

* Επιστολή προς Ρωμαίους Απ. Παύλου (1:27): «ὁμοίως τε καὶ οἱ ἄρσενες ἀφέντες τὴν φυσικὴν χρῆσιν τῆς θηλείας ἐξεκαύθησαν ἐν τῇ ὀρέξει αὐτῶν εἰς ἀλλήλους, ἄρσενες ἐν ἄρσεσιν τὴν ἀσχημοσύνην κατεργαζόμενοι καὶ τὴν ἀντιμισθίαν ἣν ἔδει τῆς πλάνης αὐτῶν ἐν ἑαυτοῖς ἀπολαμβάνοντες».

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ελαγάβαλος.Η πρώτη καταγεγραμμένη ιστορικά -όνομα και πράμα- drag queen ;

Ανώνυμος είπε...

Oλα καλα, αλλα μην συγκρινετε την ομοφυλοφιλια, την παιδεραστια κλπ με φυσιολογικα ετεροφυλα ζευγαρια με παιδια που για τον οποιονδηποτε λογο δεν παντρευονται.

Ανώνυμος είπε...

Καθε εποχη εχει τα δικα της χαρακτηριστικα και το να συγκρινουμε τη ρωμαικη με τη σημερινη οδηγει σε λαθος συμπερασματα.
Δεν θα σταθω στις σκανδαλοθηρικες ιστοριες απλως ενδεικτικα εντελως θα αναφερω δυο γνωστες ομοφυλοφιλικες σχεσεις γι'αυτους που θελουν να δουν αντικειμενικα το θεμα ...τον δεσμο του αυτοκρατορα Αδριανου με τον Ελληνα Αντινοο και του Ηρωδη του Αττικου με τον Πολυδευκη.
Παντως Κοκκινε Ουρανε θα ειχε ενδιαφερον να παρουσιασεις τους γαμους μεταξυ ανδρων στο Βυζαντιο και την ιστορια των αγιων Σεργιου και Βακχου η του αυτοκρατορα Βασιλειου Α' με τον ηγουμενο Νικολαο .

Για οσους θελουν να γνωριζουν την αληθεια για τις ενωσεις ανδρων στο Βυζαντιο , τις αδελφοποιιες με παπα και με κουμπαρο σε εκκλησιαστικη τελετη ,ας διαβασουν το βιβλιο του JOHN BOSWELL καθηγητη Ιστοριας στο Yale "Γαμοι μεταξυ ανδρων" εκδοσεις Ζαχαροπουλος.

Για οσους σπευσουν να πουν οτι ηταν απλες φιλιες να σημειωθει οτι οι αδελφοποιησεις καταργηθηκαν στην Εκκλησια μας μετα την ιδρυση του ελλαδικου κρατους {υπο την επιδραση του Δυτικοευρωπαικου βαυαρικου καθεστωτος} και το Πηδαλιον τις καταδικαζει ως σαρκικες -ομοφυλοφιλικες σχεσεις !!!
Ο λαικος χαρακτηρισμος "αδερφη" για τον ομοφυλοφιλο προερχεται ακριβως απο τους αδερφους της αδελφοποιησεως...

Επομενως η χριστιανικη παραδοση δεν ειναι σε ολες τις περιοδους εχθρικη προς τις αντρικες μονογαμικες φιλιες.Το αντιθετο ...

Aχιλλεας Πατροκλος

Ανώνυμος είπε...

Η Εκκλησία ΠΟΤΕ δεν αποδέχθηκε την ομοφυλοφιλία. Να μην διαστρέφεις τα ιστορικά δεδομένα, για να υποστηρίξεις με ψέματα τις απόψεις σου.

Ανώνυμος είπε...

12.40 μμ τι διαστρεφω ? Η πραγματικοτητα ειναι οτι η αρχιερωσυνη και ο μοναχισμος ηταν αλλα και ειναι ο προνομιακος χωρος των χριστιανων ομοφυλοφιλων .Αν θελεις να εθελοτυφλεις , οταν ο κοσμος τοχει τουμπανο , δικαιωμα σου .Απλως αυτος ο χωρος ανεκαθεν ειχε ως εμβλημα και credo το "τα εν οικω μη εν δημω"...

Αν μπεις στον κοπο να διαβασεις την ακολουθια της Βυζαντινης αδελφοποιιας και την ακρως περιγραφικη καταδικη του Πηδαλιου {μολις τον 19ο αιωνα...}για την {ηδη χιλιετη !} αδελφοποιια θα καταλαβεις πολλα πραγματα .Επισης αν θελεις ψαξε να μαθεις τι φορουν στον λαιμο τους σε μια εικονα του 6ου αιωνος στη Μονη Σινα οι αγιοι μαρτυρες Σεργιος και Βακχος ...μηπως ειναι γαμηλια περιλαιμια που φορουσαν οι νεονυμφοι?
Υπαρχουν κι αλλα κρυπτοομοφυλικα ζευγη αγιων...
Αυτα βεβαια δεν σημαινουν οτι δεν υπηρξαν καποιες περιοδοι στο Βυζαντιο που εκδιδονταν νομοι και αρχιζε κυνηγι μαγισων ... Αυτο ομως συνεβαινε προσωρινα {για το θεαθηναι θα λεγαμε } και επιλεκτικα για πολιτικους λογους.

Προσφατως στο Λονδινο παντρευτηκαν, με μια παρομοια τελετη με εκεινη της ορθοδοξης αδελφοποιιας ,δυο ευσεβεις χριστιανοι ιερεις της Αγγλικανικης Εκκλησιας .Τελος στην Ολλανδια δια προσφατου νομου η Ολλανδικη Εκκλησια υποχρεωνεται να τελει γαμο χριστιανων ομοφυλοφιλων , στα πλαισια της ισοτητος των πολιτων.Ηδη αρκετοι Ολλανδοι ιερεις δηλωσαν οτι θα τελουν με χαρα και χριστιανικη αγαπη αυτους τους γαμους συμπατριωτων τους του ιδιου φυλου.

Η ομοφοβια στην σημερινη Ελλαδα ειναι κληρονομια της Δυτικης κουλτουρας καταδικης των ομοφυλοφιλων με την εναρξη της αντιμεταρρυθμισης και της Ιερας Εξετασεως.Εμεις ως λαος ποτε δεν στραφηκαμε κατα των ομοφυλοφιλων συμπατριωτων μας .Αποδειξη η αποδοχη των ομοφυλοφιλων στις μικρες κοινωνιες των χωριων και κωμοπολεων οπου γινονταν μεχρι και ψαλτες στην εκκλησια η δασκαλοι του χωριου .

Αχιλλεας Πατροκλος.

Y.Γ. Συγγνωμη για την εκταση του σχολιου μου ,προσπαθω να ειμαι οσο το δυνατον περιεκτικος.

SkyWatcher είπε...

"Τελος στην Ολλανδια δια προσφατου νομου η Ολλανδικη Εκκλησια ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΤΑΙ να τελει γαμο χριστιανων ομοφυλοφιλων , στα πλαισια της ισοτητος των πολιτων.Ηδη αρκετοι Ολλανδοι ιερεις δηλωσαν οτι θα τελουν με χαρα και χριστιανικη αγαπη..."

Το να ΥΠΟΧΡΕΩΣΕι το κράτος την εκκλησία δεν είναι "ισότητα", είναι στυγνός σταλινισμός σε light έκδοση (και ροζ χρώματος). Όταν θα θελήσει και στην Ελλάδα το κράτος (υπό τον Alexis;) να "βοηθήσει" την Εκκλησία να αποβάλει τη "δυτική νοοτροπία" θα πρέπει λοιπόν, δια ΝΟΜΟΥ να ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙ την χειροτονία γυναικών, την είσοδο γυναικών στο Άγιο Όρος, τις κοινές προσευχές με ραββίνους και μουλάδες και την υποστολή της ελληνικής σημαίας από τις εκκλησίες (εννοείται και του δικέφαλου αετού), ή (ενναλακτικώς) την υποχρεωτική ανάρτηση της σημαίας του ουράνοιου τόξου, καθώς επίσης, τον υποχρεωτικό διορισμό λαθροαφγανών, τρανσέξουαλ και λοιπών ευπαθών μειονοτήτων σε θέσεις καντηλανάφτου (αρχικώς) και άλλα τέτοια "προοδευτικά", φυσικά χάριν ΙΣΟΤΗΤΑΣ.
Η οποία ως γνωστόν ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ από τις δυνάμεις της "δημοκρατίας", της "διαφορετικότητας" και της "ανεκτικότητας".

ΕΡΩΤΗΣΗ: Γιατί να μην μπορεί ένας άνδρας να μπαίνει σε τουαλέτες γυναικών;;; Είναι αυτό ΙΣΟΤΗΤΑ;;; Ποιος θα εμποδίσει; Εαν είναι, σας παρακαλώ, να καταργηθεί κάθε ΑΒΑΤΟ. Αυτό είναι ΙΣΟΤΗΤΑ.....

SkyWatcher είπε...

Εάν είμαι Ολλανδός ιερέας και δεν νιώθω "χαρά και αγάπη" τι είμαι;

Ανώνυμος είπε...

Sky watcher ειδες τι ασχημα που νοιωθεις οταν θεωρεις οτι παραβιαζονται δικαιωματα σου ?...

Ασφαλως ο νομος δεν επιβαλλει σε ολους τους ιερεις να παντρευουν προσωπα του ιδιου φυλου {τα οποια σου διαφευγει οτι ειναι χριστιανοι και οχι αλλοθρησκοι η αθεοι}.Απλως ζηταει απο την Εκκλησια να επιτρεπει πλεον στους ιερεις που δεχονται να τελουν τους γαμους αυτους ,να τους τελουν.

Τα υπολοιπα περι αβατου Αγιου Ορους, σημαιων ,κοινων προσευχων ,καντηλαναφτων και κοινων τουαλετων φανταζομαι τα αναφερεις αστειευομενος .Διοτι αυτα δεν εχουν καμμια απολυτως σχεση με ανθρωπινα δικαιωματα .

Προσωπικα εκεινο που θα με ενδιαφερε δεν ειναι η θεσπιση του θρησκευτικου γαμου για τους ομοφυλοφιλους {που ηδη τελουν οι Εκκλησιες Αγγλιας , Σουηδιας , Ολλανδιας και πολλες ευαγγελικες της Αμερικης} ουτε καν η θεσπιση του πολιτικου γαμου.

Θεωρω αρκετο και κοινωνικα αποδεκτο ενα συμφωνο συμβιωσεως με το οποιο το κρατος να αναγνωριζει ως ζευγαρι τους δυο συντροφους ιδιου φυλου και να τους αποδιδει ασφαλιστικα και κληρονομικα δικαιωματα.

Σε μια εποχη που ο γαμος περναει απιστευτη κριση με τους μισους γαμους στην Ελλαδα να διαλυονται ,με τις μονογονεικες οικογενειες να κυριαρχουν στην Ευρωπη και με την εδραιωμενη υπογεννητικοτητα να αποδεκατιζει τους Ευρωπαικους λαους,
νομιζουν σοβαρα καποιοι οτι ο θεσμος του γαμου απειλειται απο τον γκει γαμο η το συμφωνο συμβιωσεως ?
Αντιθετα αποτελει ενα οπλο προπαγανδισεως υπερ του θεσμου του ετεροφυλικου γαμου , αφου οι γκει {κατα τεκμηριο ριζοσπαστες }ερχονται να προβαλουν την μεγαλη αξια του γαμου και οχι βεβαιως να τον καταργησουν η να τον υπονομευσουν.

Aχιλλεας Πατροκλος.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητε SKY WATCHER μπορεις να μας εξηγησεις {αν θελεις} γιατι η Εκκλησια ευλογει τον γαμο δυο αμαρτωλων πλουσιων , παρα το οτι ο Χριστος καταδικαζει απολυτα τους πλουσιους , λεγοντας οτι "ευκολοτερα θα περασει το καραβοσχοινο απο την τρυπα της βελονας παρα ο πλουσιος απο την πυλη του Παραδεισου" ?

Α , επιτρεπεται κοινωνικη αδεια { ειναι πολλα τα λεφτα φιλε μου...} ενας τετοιος γαμος , αλλα πρεπει να απορριπτεται για ...θρησκευτικους {???} λογους απο ορισμενους χριστιανους ιεραρχες ακομα και το συμφωνο συμβιωσεως για τους ομοφυλοφιλους...

Ας αποφασισουν λοιπον ...θα καταδικασουν ως κολασιμο εγκλημα τον πλουτο {συμφωνα με τον Χριστο μας} ? Ναι η οχι ?
Θα σταματησουν να παντρευουν , βαφτιζουν και κοινωνουν τους πλουσιους αμαρτωλους , ναι η οχι ?

Αχιλλεας Πατροκλος.

Ανώνυμος είπε...

Η ανιστόρητη διαστρέβλωση τής αρχαίας Ορθόδοξης πρακτικής τής "αδελφοποίησης"

Παντρεύτηκε ο Βασίλειος ο Α΄ άνδρες, με τις ευλογίες τής... Εκκλησίας;

Πώς μεταμόρφωσαν (με παραποίηση των πηγών, φυσικά) την αρχαιότατη τελετή αδελφοποίησης, σε γάμο …ομοφυλοφίλων!
http://www.oodegr.com/neopaganismos/sykofanties/enapenizontes_1.htm

http://www.oodegr.com/oode/biblia/kritiki/adelfopoiisi_1.htm#_ftn1
και άλλα άρθρα σχετικα με το θέμα
www.oodegr.com
ΓΙΑΝΝΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Ενταξει κυριε Γιαννη 11.54 μμ ,
ας υποθεσομε οτι σε μια εποχη που κανεις δεν ηταν μοναχογιος , διοτι οι οικογενειες ηταν υπερπολυτεκνες ,καποιοι φιλαδελφοι αντρες ηθελαν να αποκτησουν αλλον εναν αδελφο. Δηλαδη ουδεν το μεμπτον...Συμφωνοι ?

Ε τοτε κυριε Γιαννη , γιατι η Ελληνικη εκκλησια καταργησε την αδελφοποιια σε δυο μαλιστα φασεις τη δεκαετια του 1830 και 1850 { αν θυμαμαι καλα} ?

Γιατι στο Πηδαλιον {περι συνοικεσιων κεφ.Ι} απαγορευεται στους ιερεις της ελληνικης Εκκλησιας να τελουν την αδελφοποιια και τονιζεται οτι με την τελετη της αδελφοποιιας "οι ανδρες ψευδοαδελφοποιητοι υπανδρευονται μεταξυ των ...δια να πληρωνουν {δηλ. να ικανοποιουν} τας ηδονας και τα σαρκικα των θεληματα" ?

Επομενως αν καποιος ,οπως γραφεις , "διαστρεβλωνει ανιστορητα την αρχαιοτατη ορθοδοξη -ορθοδοξοτατη θα ελεγα εγω - τελετη της αδελφοποιησεως" , αυτος δεν ειμαι εγω αλλα η Εκκλησια του 19ου αιωνος και το Πηδαλιον...
Στρεψε λοιπον εναντιον αλλων τα βελη σου φιλε Γιαννη .

Αχιλλεας Πατροκλος.