Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Η συγκλονιστική ιστορία του Ken: Συλλήφθηκε από βιασμό, γεννήθηκε για αγάπη



Ένας άνδρας με το όνομα Ken πρόσφατα πήρε τηλέφωνο σε μια ραδιοφωνική εκπομπή στην Ουάσιγκτον, όπου υπήρχε μία συζήτηση για το ζήτημα της άμβλωσης μετά από βιασμό. Εν μέσω μιας πολιτικά φορτισμένης συζήτησης (στις ΗΠΑ), η προσωπική ιστορία αυτού του ανθρώπου είχε ιδιαίτερη βαρύτητα. Ο Ken εξήγησε ότι υιοθετήθηκε από βρέφος, και στην ηλικία των 30 ετών, εντόπισε την μητέρα του και έμαθε τις συνθήκες της σύλληψής του.

Η ιστορία της ήταν ότι χτυπήθηκε στο κεφάλι με ένα ρόπαλο του μπέιζμπολ και βιάστηκε στα 15 της. Έτσι, πήγε και βρήκε κάποια Καθολικά Φιλανθρωπικά Ιδρύματα και έκανε την γενναία απόφαση να με κρατήσει, δηλαδή, να με κρατήσει ζωντανό. Και τότε υιοθετήθηκα και έχω τρία όμορφα παιδιά τώρα, έχω παντρευτεί εδώ και 15 χρόνια - και θα ήθελα να μιλήσω για αυτά [η φωνή του σπάει] που δεν έχουν φωνή.

Ο Ken υπερασπίστηκε τόσο τις γυναίκες που είναι θύματα βιασμού, όσο και τα αθώα παιδιά τους που έχουν συλληφθεί από βιασμό:

Με θλίβει τρομερά πραγματικά, όταν ακούω ανθρώπους να μιλούν για βιασμό, γιατί είναι κάτι φρικτό. Η μητέρα μου δεν μου είπε το όνομα του πατέρα μου, επειδή την είχε απειλήσει ότι θα την σκοτώσει αν έλεγε ποτέ τίποτα. Έτσι, δεν μου είπε το όνομά του, αλλά αν ποτέ τον συναντούσα, το πρώτο πράγμα που πιθανότατα θα έκανα είναι να του ρίξω μια μπουνιά. Πιστεύω ότι ο βιασμός είναι κάτι φρικτό, αλλά αυτό που θέλω να πω στις γυναίκες εκεί έξω είναι: μπορείτε να πάρετε κάτι κακό που έγινε σε σας, και να κάνετε από αυτό κάτι καλό. Και αυτό είναι, [σπάει η φωνή του] αυτό που είμαι εγώ. "

Στην αρχή ο παρουσιαστής του talk show έμεινε έκπληκτος, αλλά τότε άρχισε τις ερωτήσεις που εξελίχθηκαν σε μια εννιάλεπτη ομιλία του Ken.

Ο Ken μίλησε για το πώς μεγάλωσε σε ένα σπίτι όπου οι θετοί γονείς του  -που μόλις είχαν μόλις γιόρτασει την 50η επέτειο του γάμου τους – τον ανέθρεψαν με αγάπη και τους πώς έχει σχέσεις με την βιολογική του, τον σύζυγό της και τα παιδιά τους (ημί-αμφιθαλείς του). Εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του για τη βιολογική του μητέρα που πέρασε τόσα πολλά για να του δώσει ζωή. Θαύμαζε πώς ανοικοδομήθηκε η ζωή της μετά από το φρικτό περιστατικό, την εγκυμοσύνη της, καθώς και την υιοθεσία, λέγοντας: «Αυτή ήταν μια δύσκολη στιγμή στη ζωή της. Θυσίασε πολλά ... Αλλά προχώρησε στη ζωή της, και ήταν σε θέση να ξεπεράσει την ντροπή που έπεσε πάνω της».

Προέτρεψε τους ακροατές να δουν ότι τα παιδιά που συλλαμβάνονται σε βιασμό είναι το ίδιο ανθρώπινα, όπως ακριβώς τα «πραγματικά», όπως όλοι οι άλλοι. "Είναι ένα συναισθηματικό θέμα για μένα, γιατί έχω κουραστεί τόσο πολύ από τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν αυτά τα αγέννητα παιδιά σαν να είναι τίποτα. Και όμως, και μπορούν να γεννηθούν, και μπορούν να μεγαλώσουν, και μπορούν να έχουν μια υπέροχη ζωή".

Ως έφηβος, ο Ken είχε υποσχεθεί στον εαυτό του και στον Θεό ότι θα ανταποδώσει την εύνοια της υιοθεσίας, μια υπόσχεση που ο ίδιος και η σύζυγός του εκπλήρωσαν πριν από τέσσερα χρόνια, όταν υιοθέτησαν ένα κοριτσάκι με ειδικές ανάγκες που γεννήθηκε πρόωρο, από ανάδοχους γονείς. "Έχω ένα υιοθετημένο παιδί τώρα, γιατί ήμουν τόσο ευγνώμων που είχα την ευκαιρία να έχω τους γονείς μου οι οποίοι με φρόντισαν ... Είναι η κόρη μας, είναι η κόρη μου, και [σπάει η φωνή του] την αγαπώ."

Παρά το γεγονός ότι ο Ken συνελήφθη σε βιασμό, αυτό δεν ήταν η τελευταία λέξη στη ζωή του. Η έκτρωση θα πολλαπλασίαζε τη βία, καταστρέφοντας τη ζωή ενός αθώου ανθρώπου. Αλλά δόξα τω Θεώ, η δύναμη της αγάπης επικράτησε της βίας. Μέσα από τη γενναιοδωρία και το θάρρος της μητέρα του, τόσο ο ίδιος όσο και η μητέρα του ήταν ελεύθεροι να αγαπήσουν και να αγαπηθούν με πολλές απρόβλεπτους τρόπους.

Δείτε το βίντεο:


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ συγκινητικό! Για ρώτα μια οποιαδήποτε φίλη σου και κατά προτίμηση θρησκευόμενη, αν θα την βίαζαν 10 Πακιστανοί κι έμενε έγκυος, θα το κράταγε το παιδάκι έστω και για υιοθεσία ;