Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Μελέτη σοκ: Τα μαθήματα κατά του «ρατσισμού» φέρνουν τα αντίθετα αποτελέσματα στους μαθητές και τους αυξάνουν την εχθρότητα για τους άλλους πολιτισμούς



Τα παιδιά στα οποία γίνονται μαθήματα κατά του ρατσισμού στο σχολείο έχουν περισσότερες πιθανότητες να δείξουν έλλειψη ανοχής έξω από την τάξη, διαπιστώνει μια σημαντική μελέτη.

Η μελέτη δείχνει ότι με το να κατηγορούνται συνεχώς οι λευκοί μαθητές για «ρατσισμό» δημιουργεί εχθρότητα, ενώ και η συζήτηση ευαίσθητων εθνοτικών θεμάτων, όπως οι φόνοι για λόγους «τιμής» (στο ισλάμ) χρωματίζει τα παιδιά από μειονοτικές ομάδες με αρνητικά χρώματα.

Η έρευνα αναφέρει ότι τα παιδιά που ζουν σε μεικτές συνοικίες δεν έχουν συχνά εχθρότητα προς άλλες φυλετικές ομάδες.

Αλλά διαπιστώθηκε ότι «όταν μέσα στην τάξη δίνεται μεγαλύτερη προσοχή στην πολυπολιτισμική κοινωνία, τα θετικά αποτελέσματα της εξάλειψης «ξενοφοβικών» αντιλήψεων στους νέους μειώνεται».

Η μελέτη που πραγματοποιείται στην Ολλανδία έρχεται σε μια στιγμή που στην Βρετανία, υπάρχει διαμάχη σχετικά με την θέση της πολυπολιτισμικότητας - η οποία κατηγορεί τη Βρετανία για «ιστορικό ρατσισμό» και απαιτεί να ενθαρρυνθούν οι κουλτούρες των μειονοτήτων - στο εθνικό πρόγραμμα σπουδών στα βρετανικά σχολεία.
Ο Υπουργός Παιδείας Michael Gove έχει δεχτεί τις επιθέσεις από αριστερούς εκπαιδευτικούς σχετικά με το σχέδιο να σταματήσουν οι έφηβοι να διδάσκονται θέματα όπως «η μεγάλη πολιτιστική, κοινωνική και εθνοτική πολυμορφία της Βρετανίας από το Μεσαίωνα μέχρι τον εικοστό αιώνα, και πώς αυτό έχει βοηθήσει στη διαμόρφωση της ταυτότητας της Βρετανίας».

Αντ’ αυτού, στο μέλλον, οι μαθητές θα διδάσκονται πολύ πιο βρετανική ιστορία. Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο European Sociological Review, βασίστηκε σε μια έρευνα σε 1.444 μαθητές, ηλικίας 14 και 15 ετών σε δέκα σχολεία στην πόλη του Nijmegen.

Οι έφηβοι, που προέρχονται από διαφορετικό ταξικό και φυλετικό υπόβαθρο, και με διαφορετικές ακαδημαϊκές ικανότητες, ρωτήθηκαν για τη στάση τους, σε όσους προέρχονται από διαφορετικές εθνικές καταγωγές και για την πολυπολιτισμική διδασκαλία στα σχολεία τους.

Η έρευνα έδειξε ότι τα αγόρια τείνουν να είναι πιο ανεκτικά σε άλλες ομάδες από ότι τα κορίτσια, και η «έλλειψη ανοχής» ήταν μεγαλύτερη μεταξύ των ατόμων με έντονη θρησκευτική ή εθνοτική ταυτότητα, μεταξύ αυτών με τουρκικό ή μαροκινό υπόβαθρο και άτομα με χαμηλότερα μορφωτικά επιτεύγματα.

Αλλά η έρευνα έδειξε ότι η διδασκαλία για την πολυπολιτισμικότητα είχε «απρόβλεπτες αρνητικές επιπτώσεις».

Και αναφέρει ότι: «Ο αντίκτυπος των θετικής επαφής μεταξύ των εθνοτήτων στην τάξη εξαφανίζεται ή ακόμα και αντιστρέφεται όταν η πολυπολιτισμικότητα τονίζεται στη διάρκεια των μαθημάτων. Η συζήτηση μέσα στην τάξη για τις διακρίσεις και τα έθιμα και οι συνήθειες των άλλων πολιτισμών επηρεάζει τις «ξενοφοβικές συμπεριφορές έμμεσα».

Η έκθεση πρόσθεσε ότι άσχημα συναισθήματα για μειονοτικές ομάδες μπορούν να προκύψουν από τη συζήτηση θεμάτων, όπως τα εγκλήματα «τιμής» ή η γυναικεία περιτομή. Εχθρότητα μπορεί επίσης να προκληθεί από «μια μονόπλευρη προσέγγιση δράστη-θύματος στο ρατσισμό» (σχ. ΚΟ: όπου εννοείται, ότι «θύμα» παρουσιάζεται πάντα ο ανήκων σε μειονότητα και «δράστης» ο γηγενής).
Τα ευρήματα απηχούν τις απόψεις του επικεφαλής δασκάλου του Bradford, Ray Honeyford (φώτο), που εκδιώχθηκε από τη δουλειά του, σχεδόν πριν από 30 χρόνια επειδή ισχυρίστηκε ότι η πολυπολιτισμική διδασκαλία βλάπτει τους μαθητές.

Ο κ. Honeyford είπε ότι οι επιδόσεις των μαθητών παρεμποδίζονται από «την έννοια του πολυ-φυλετικού προγράμματος σπουδών που απαιτεί το υπουργείο, καθώς και από το να τονίζεται το ζήτημα του χρώματος και της φυλής, ως μεγάλης σημασίας θέματα στην τάξη».

Η Patricia Morgan, συγγραφέας βιβλίων με θέματα την οικογένεια και την εκπαίδευση, δήλωσε χθες: «Αν τρίψετε στη μούρη των παιδιών τον υποτιθέμενο ρατσισμό τους, δυσανασχετούν».

«Οι μαθητές κατηγορούνται για πράγματα που δεν έχουν σκεφτεί ή κάνει. Η πολυπολιτισμικότητα επιχειρεί να χειραγωγήσει τις σκέψεις, τις πεποιθήσεις των παιδιών και τα συναισθήματα, ανέρχεται σε κατήχηση, και δεν λειτουργεί. Είναι εντελώς αντιπαραγωγικό.

«Αυτή η μελέτη δείχνει ότι όταν οι άνθρωποι προσπαθούν να χειραγωγήσουν το μυαλό των παιδιών, αυτό γίνεται μπούμερανγκ».

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

3 σχόλια:

konion είπε...

Ἔχουμε πολὺ δρόμο ἀκόμη. Τὸ πρόβλημα τῆς νομίμου ἢ μὴ μεταναστεύσεως δύσκολα θὰ λυθῆ. Τὸ ἄρθρο κοιτάζει ἕνα δένδρο, τὸ δᾶσος ὅμως;

Τὸ ἔθνικὸ κράτος ἔχει μία ἱστορία 200 ἐτῶν περίπου. Στὶς μεγάλες αὐτοκρατορίες τὶ ἐγένετο κάποτε μεταξὺ ἂς ποῦμε τῶν μεγάλων φυλῶν;
Π.χ Ρωμαϊκή, Βυζαντινἢ αὐτοκρατορία, Μεσαἰωνας ἢ στὴν Ἀμερικὴ μὲ τοὺς Ἀζτέκους, Ἴνκας κ.λπ. Ὑπάρχουν μελέτες ἀπὸ ἐκεῖ ἢ κάποιοι τὶς κρύβουν διότι δὲν εἶναι πολιτικῶς ὀρθές;

Lamogio88 είπε...

Οποιαδήποτε μεγάλη αυτοκρατορία επεβίωσε,διαχρονικά,ήταν πολυεθνική,όχι πολυφυλετική.Είτε μιλάμε για την Ρωμαϊκή,είτε την ύστερη Ανατολική Ρωμαϊκή κλπ κλπ,πάντα,η κυρίαρχη κάστα ή τουλάχιστον οι ανώτερες τάξεις από τις οποίες προέρχονταν οι κυβερνώντες δεν είχαν στοιχεία πολυφυλετικά ή πολυπολιτισμικά.

Ανώνυμος είπε...

Οχι φιλε λαμογιο, ηταν μεν πολυφυλετικες και πολυεθνικες αλλα αυτο που τις κρατησε ηταν το οτι ηταν ΜΟΝΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ! Ρωμη-παγανισμος, βυζαντιο-ορθοδοξια, ΗΠΑ-δυτικος τροπος ζωης