Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Δευτέρα 28 Μαΐου 2018

Ψάχνοντας τα σχόλια...

Με αυτό το GDPR, από την Παρασκευή και ύστερα δεν είδα σχόλιο στον ΚΟ και μου έκανε εντύπωση. Ψάχνοντας τελικά, τα... βρήκα πριν λίγο στην σελίδα του blogger, αλλά δεν ήρθαν ποτέ στο gmail μου (όπως γινόταν για τον προέλεγχο). Μπέρδεμα. Ξέρει κανείς τίποτα;     

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παρομοια αναρτηση ειδα πριν απο καιρο σε μπλογκ μιας κυριας μπλογκερ (ξεχναω τ' ονομα της) η οποια εξεφρασε σχετικα με τα σχολια, την ιδια απορια μ' σενα ΚΟ.



Νενα Μακρη

Ανώνυμος είπε...

Σ'εμένα πάντως, δεν ήρθε κάτι για να αποδεχθώ του όρους και τα μηνύματα... όπως έγινε με άλλες ιστοσελίδες.

Ανώνυμος είπε...

Όταν επισκέπτομαι με Opera mini από το κινητό τον ΚΟ και το μπλογκ του κ. Χατζάρα (δελτίο 11) μου πετάγεται διαφήμιση για http://lovehasnolabels.com Συνεχώς βγαίνει η εικόνα με δύο αγκαλιασμένα κοριτσάκια http://art-sheep.com/wp-content/uploads/2015/11/lovehasno3.jpg
Βάλτε αναζήτηση https://www.google.com/search?q=lovehasnolabels και πατήστε εικόνες, τα συμπεράσματα δικά σας.

ΠΟΠΗ ΣΟΥΦΛΗ είπε...

Κόκκινε Ουρανέ, και σ' εμένα το ίδιο συμβαίνει... και σε πολλούς άλλους bloggers.Υποθέτω ότι το πρόβλημα θα αντικατασταθεί γενικώς από την google. Προς το παρόν, αναρτώ τα σχόλια, μέσα από το blogger.
Καλή συνέχεια στο σημαντικό έργο αφύπνισης.
Όσο μας το επιτρέπουν τα..."αφεντικα" της Νέας Τάξης Πραγμάτων, που ελέγχουν τα πάντα, θα συνεχίζουμε τον αγώνα της αφύπνισης... γιατί σύντομα προβλέπω πως θα μας εξαφανίσουν...
Όσους προλάβουμε να αφυπνίσουμε... τουλάχιστον να έχουμε την συνείδησή μας καθαρή, πως κάποιο μικρό χνάρι αφήσαμε πίσω μας...

ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ είπε...

δεν ξερω τι συμβαινει και εγω δεν μπορω να στειλω gmail σε ορισμενες διευθυνσεις , κατι εχει αλλαξει και δεν εχουμε ενημερωθει , πιστευω ομως οτι ολα ελεγχονται πλεον στον απολυτο βαθμο .

Ανώνυμος είπε...

Τα email που ανήκουν στην (οποιαδήποτε) ενημερωτική κατηγορία δεν ξανααποστέλλονται αν δεν υπάρξει αποδοχή. Οι περισσότερες εταιρείες στις οποίες έχω κάνει ή αποδεχθεί αποστολή news letters μου έστειλαν email αποδοχής ή απόρριψης. Το έθεταν ότι αν δεν συνεναίσω τότε θα...χαθούμε.