Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Αφίσα με το "υπερηχογράφημα του Ιησού" προκαλεί σάλο στους υποστηρικτές των εκτρώσεων


Μία αφίσα που απεικονίζει το «υπερηχογράφημα του αγέννητου Ιησού» με ένα φωτοστέφανο τροφοδοτεί τον σάλο που έχει δημιουργηθεί από την διαφήμιση υπέρ των αμβλώσεων που παρουσιάστηκε πρόσφατα στις βρετανικές τηλεοράσεις.


Η αφίσα με το «υπερηχογράφημα του Ιησού» του ChurchAds.Net, η οποία θα χρησιμοποιηθεί για την χριστουγεννιάτικη καμπάνια 2010, έχει ήδη δημιουργήσει μεγάλες συζητήσεις μήνες πριν από την περίοδο των Χριστουγέννων. Αν και οι δημιουργοί της αφίσας λένε ότι πρόθεσή τους ήταν να προκαλέσουν συζήτηση σχετικά με το νόημα των Χριστουγέννων, οι επικριτές της αφίσας λένε ότι θεωρούν την αφίσα πάρα πολύ ‘πολιτική’ και την θεωρούν ως ‘αντεπίθεση’ σχετικά με την πρόσφατη - για πρώτη φορά - τηλεοπτική διαφήμιση για υπηρεσίες αμβλώσεων.


"Δίνει την εντύπωση ότι είχε πολιτικά κίνητρα, ότι προσπαθούν έτσι να περάσουν κάποιο είδος υποσυνείδητου μηνύματος», είπε ο Terry Sanderson, διευθυντής της Εθνικής Κοσμικής Κοινωνίας (National Secular Society), σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα ‘The Guardian’. "Η φωτογραφία παραπέμπει τόσο πολύ στους επικριτές των αμβλώσεων που δεν μπορούμε να δούμε σε αυτήν κάποιες άλλες προθέσεις».


Ο Sanderson πρόσθεσε: «Καλύτερα να επιστρέψουν στα αγγελάκια και στα παιδικά κρεβατάκια".


Το μήνυμα που έχει η αφίσα της Churchads.net λέει: «Ετοιμάζεται να έρθει: Τα Χριστούγεννα ξεκινούν με τον Χριστό". Η ομάδα εξήγησε ότι η ιδέα προήλθε από μία γνώριμη εικόνα του αιώνα μας όπου οι υπερήφανοι γονείς δείχνουν το υπερηχογράφημα του μωρού τους στην οικογένειά τους και στους φίλους τους


"Η δική μας αφίσα με το υπερηχογράφημα του μωρού Ιησού χρησιμοποιεί αυτή την εικόνα τοποθετώντας την γέννηση του Χριστού σε ένα σύγχρονο χρονικό πλαίσιο," εξήγησε η ομάδα. «Η διαφήμιση περνάει δυνατά το μήνυμα. Έχει μια αίσθηση αμεσότητας. Δημιουργεί αναμονή. Και θεολογικά μιλάει τόσο για την ανθρώπινη όσο και την θεϊκή φύση του Ιησού Χριστού. "


Η αποκάλυψη της αφίσας πραγματοποιήθηκε μόλις λίγες εβδομάδες μετά την ημέρα που το κανάλι Channel 4 στη Βρετανία έβγαλε στον αέρα για πρώτη φορά, βρετανική τηλεοπτική διαφήμιση για τις υπηρεσίες αμβλώσεων. Η διαφήμιση για τις αμβλώσεις δείχνει γυναίκες μόνες τους και ρωτάει «Έχετε καθυστερήσει;» κάνοντας αναφορά σε μια γυναίκα που διακόπηκε η περίοδός της. Η διαφήμιση τελειώνει με τα στοιχεία του παρόχου των εκτρώσεων, Marie Stopes International.



Το Channel 4 και η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων έχουν λάβει συνολικά περίπου 1.000 καταγγελίες σχετικά με την προβολή της διαφήμισης Marie Stopes.


«Η ιδέα ότι η καταστροφή της ανθρώπινης ζωής μπορεί να διαφημίζεται ελεύθερα στην τηλεόραση ως ‘υπηρεσία προς το κοινό’ είναι εξωφρενική και εμείς θα κάνουμε ό, τι μπορούμε για να σταματήσουμε την προβολή της διαφήμισης", δήλωσε για το Christian Legal Center (Χριστιανικό Νομικό Κέντρο) η Andrea Minichiello-Williams.


Το δίκτυο στοχεύει να χρησιμοποιήσει την αφίσα για να φθάσει το μήνυμα σε 40 εκατομμύρια άτομα προβάλλοντάς την σε στάσεις λεωφορείων και μεταδίδοντας το μήνυμα μέσω ραδιοφωνικής διαφήμισης που θα αναμεταδίδεται από 200 σταθμούς.


Η αφίσα, υποστηρίζεται από την Εκκλησία της Αγγλίας, την Βαπτιστή Ένωση, εκκλησίες Μεθοδιστών και Ενωμένων Μεταρρυθμιστών.


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: