Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Με λένε Lewis και μεγάλωσα με γκέι γονείς. Έχω λόγους να λέω ΟΧΙ στον «γάμο» των ομοφυλόφιλων



Είμαι ο Lewis από την Αυστραλία, ένα παιδί “γκέι γονιών” και αυτή είναι η εμπειρία μου από τους γκέι γονείς. Η μητέρα μου και ο πατέρας μου δεν ήταν ποτέ παντρεμένοι και ενώ ο πατέρας μου ήταν ομοφυλόφιλος, η μητέρα μου ήταν “bi”, και είχε περάσει αρκετά χρόνια έχοντας σχέση με γυναίκα, πριν γεννηθώ εγώ. Γεννήθηκα σαν ένα "one night stand" όταν η μαμά και ο μπαμπάς είχαν πιει.
 
Οι γονείς μου δεν έζησαν ποτέ μαζί, και ήμουν συνεχώς σε ανάδοχη φροντίδα μέχρι που ήμουν περίπου 8 ετών, και μόνο περιστασιακά ζούσα ή έμενα με τη μητέρα μου. Μέχρι τα 13 μου, ήμουν συνεχώς σε ανάδοχους. Από την ηλικία των 2 ετών δεν είχα γνωρίσει τον πατέρα μου, μέχρι που έγινα 13 χρονών. Τότε πήγα να ζήσω με τον πατέρα μου και τον ομοφυλόφιλο εραστή του, καθώς η μητέρα μου ήθελε να περάσω λίγο χρόνο μαζί του, καθώς αυτός δεν είχε δείξει κανένα ενδιαφέρον όταν ήμουν παιδί.


Ποτέ δεν μου άρεσε να ζω μαζί τους. Η "ομοφυλοφιλία" τους (“gayness”) ήταν κάτι σαν θρησκεία, και συνεχώς έδειχναν σαν να ήθελαν να επιβεβαιώνουν το ότι ήταν "γκέι" μέσω των πράξεών τους. Φαινόταν λες και έπρεπε να μου αποδείξουν ότι ήταν γκέι. Ήταν σαν μια θρησκεία, η μόνη τους ταυτότητα, το σήμα της τιμής τους. Μιλούσαν συνέχεια γι’ αυτό. Η "ομοφυλοφιλία" τους ήταν το νούμερο ένα θέμα, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Έβλεπαν ανθρώπους και τους συστήνονταν ως "γεια, με λένε Σάιμον και είμαι γκέι". Οι στρέιτ άνθρωποι δεν το κάνουν αυτό. Δεν βγαίνουν έξω και λένε: "γεια, είμαι ο Σάιμον και είμαι στρέιτ", αλλά ο μπαμπάς και ο σύντροφός του το ανακοίνωναν και το επιδείκνυαν στους ανθρώπους.

Τα σεξουαλικά υπονοούμενα υπήρχαν παντού. Πάντα "έκοβαν" τους άλλους άνδρες, παρόλο που ήταν μαζί 13 χρόνια. Δεν φαινόταν ότι ήταν ενωμένοι, αλλά έμειναν μαζί και δεν κατάλαβα ποτέ το γιατί. Ήμασταν π.χ. στο σουπερμάρκετ και αυτοί κοιτούσαν άλλους άντρες και σχολίαζαν "δεν είναι όμορφος αυτός;" Ένιωθα ότι δεν μπορούσα να φέρω στο σπίτι τους φίλους μου, επειδή όλα στο σπίτι ήταν "γκέι". Η συμπεριφορά τους ήταν γκέι, ο τρόπος που μιλούσαν ήταν γκέι, οι πράξεις τους ήταν γκέι, τα πάντα ήταν γκέι. Όλα έμοιαζαν πολύ υπερβολικά και αφύσικα και φοβόμουν τι θα σκεφτούν οι φίλοι μου. Δεν μπορούσα να συστήσω τον πατέρα μου γιατί ντρεπόμουν γι’ αυτόν. Συχνά έκαναν σεξουαλικά σχόλια για τους φίλους μου όταν έφευγαν από το σπίτι και αυτό το έβρισκα αποκρουστικό.

Ο μπαμπάς και ο σύντροφός του με φιλούσαν στο μάγουλο. Πάντα το έβρισκα άβολο. Αυτοί το έκαναν συνεχώς, ακόμα και όταν μπήκα στην εφηβεία μου. Ήξερα από τους φίλους μου και από ταινίες και από την τηλεόραση ότι οι πατεράδες συνήθως δεν φιλούν τους γιούς τους όταν είναι έφηβοι.

Υπήρχαν ελάχιστα όρια. Κάθε δυο μήνες με χτυπούσαν σαν μικρό παιδί. Τα πάντα ήταν εύθραυστα. Πάντα υπήρχαν διαμάχες μεταξύ του μπαμπά και του συντρόφου του, τσακώνονταν και εκτόξευαν ο ένας στον άλλον πιάτα και φαγητά. Ποτέ δεν ένιωθα ασφαλής. Ήμουν συνεχώς σε επαγρύπνηση για τον εαυτό μου μέσα στο σπίτι. Ένιωθα σεξουαλικά ευάλωτος. Είχαν βάλει κρυμμένες κάμερες στο σπίτι ακόμα και στους ιδιωτικούς μου χώρους. Βρήκα ακόμα και βίντεο με μένα σε έναν από τους υπολογιστές τους.

Οι άλλοι νόμιζαν ότι ήμουν κι εγώ γκέι, και αυτό το πράγμα με έκανε να ντρέπομαι. Ένιωθα ότι αυτό δεν ήταν σωστό. Ένιωθα ότι υπήρχε μια προσδοκία για μένα ότι θα έπρεπε να είμαι γκέι, παρόλο που δεν ένιωθα καμία έλξη για τους άντρες. Θα έπρεπε να είμαι γκέι από τους γκέι γονείς μου. Αυτό με έκανε να έχω μεγάλη σύγχυση μέσα μου.

Δεν έδιναν καμία σημασία για τα συναισθήματά μου. Μου έκαναν φαγητό για το σχολείο που δεν άντεχα να τρώω. Δεν τους ένοιαζε για μένα, για το τι ήθελα ή για το πώς ένιωθα για το οτιδήποτε.

Πήγαμε μια φορά σε ένα πάρτι ενός 40άρη. Νόμιζα ότι ήμασταν απλώς καλεσμένοι. Δεν ήξερα ότι ο μπαμπάς ήταν «η διασκέδαση». Τον είδα ντυμένο “drag queen” να τραγουδάει Abba... δεν μου είχαν πει τίποτα. Ένιωσα να γελοιοποιούμαι δημοσίως.

Δεν μπορούσα να τους πω τίποτα για αυτά που περνούσα στην εφηβεία μου, επειδή δεν ήταν "άνδρες" αρκετά στη συμπεριφορά τους και στους τρόπους τους. Ήταν σαν να μιλάω σε γυναίκες. Τελικά έκανα αυτή τη συζήτηση με μια λειτουργό.

Έμενα μαζί τους μέχρι που ο πατέρας μου παράτησε τον σύντροφό του όταν ήμουν 17 ετών και ο πατέρας μου με έδιωξε.

Καθώς δεν είχα πουθενά αλλού να πάω, συνέχισα να ζω με τον πρώην σύντροφό του μέχρι τα 21 μου. Ήταν εξαιρετικά καταπιεστικός και ήθελε να έχει τον απόλυτο έλεγχο της ζωής μου και με έκανε ακόμα να υπογράψω μια έγγραφη συμφωνία ότι του παρείχα το δικαίωμα να έχει σχεδόν απόλυτη εξουσία πάνω μου, όπως να έχει τον απόλυτο έλεγχο για τον τραπεζικό μου λογαριασμό. Ακόμα κι όταν έφυγα για να ζήσω την δική μου ζωή, προσπάθησε να επικοινωνήσει μαζί μου και να ασκήσει έλεγχο πάνω μου μέχρι που τον απείλησα ότι θα καταφύγω σε νομικές ενέργειες.

Η εμπειρία μου να ζω με γκέι γονείς με σημάδεψε συναισθηματικά και με έκανε να νιώθω ότι η ανατροφή μου ήταν πολύ μπερδεμένη. Υπήρχε ένα μεγάλο κενό στη ζωή μου που έπρεπε να γεμίσει και ποτέ δεν γέμιζε, καθώς δεν ένιωθα ότι αγαπήθηκα σε κανένα στάδιο.

Ωστόσο, όπως και άλλοι που προέρχονται από ένα πολύ άσχημο υπόβαθρο, έχω αρχίσει να επιδιώκω μια καλύτερη σχέση και με τους δύο γονείς μου, και επίσης έχω βρει την ειρήνη μέσα μου με τις συντηρητικές αξίες που έχω τώρα. Οι αξίες τους δεν είναι οι αξίες μου, αλλά εξακολουθώ να τους τιμώ επειδή είναι οι γονείς μου. Για να είμαι ειλικρινής αν δεν είχα αυτές τις εμπειρίες, δεν θα είχα τη σαφήνεια των πραγματικών ζητημάτων που εμπλέκονται σε αυτό το θέμα.

Οι γκέι θεωρούν τους στρέιτ «ομοφοβικούς» εάν δεν συμφωνούμε με τον τρόπο ζωής τους. Ύστερα από τόσα χρόνια που έμεινα μαζί τους, μου δημιουργήθηκε η άποψη ότι το να είσαι γκέι είναι συχνά ένας τρόπος ζωής. Είναι ένα lifestyle. Είναι ένα show. Όλα έχουν να κάνουν με το "εγώ, εγώ, εγώ" και όχι με το ιδανικό περιβάλλον για την ανατροφή των παιδιών.

Κατά συνέπεια, ψήφισα κατά του «γάμου» ατόμων του ιδίου φύλου στο δημοψήφισμα, και σας καλώ επίσης και εσάς να ψηφίσετε όχι, για το καλό της προστασίας των παιδιών.

Lewis
Campaign Manager
Vote No Australia
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / πηγή

27 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όλα έχουν να κάνουν με το εγώ,εγώ,εγώ.

Δημήτρης είπε...

Ναι με το εγώ. Πως αισθάνεται ένα παιδί όταν μεγαλώνει σε τέτοια οικογένεια. Μόνοι τους ας κάνουν ότι θέλουν και ποσός με ενδιαφέρει. Αλλά μπροστά στο παιδί έπρεπε να το σεβαστούν τουλάχιστον.

Ανώνυμος είπε...

Τους έχω ζήσει στην Αγγλία, στην δουλειά, στα μαγαζιά, στον δρόμο απλά είναι σιχαμεροί!

ikonsgr είπε...

Πάντως είναι θαυμα το πως ένα τέτοιο παιδί κατέληξε "straight" και Normal άνθρωπος, και όχι ναρκομανής, εγκληματίας κτλ.
Κάποιοι από τους αναδόχους πρέπει να κάναν "καλή δουλειά" όταν ήταν ακόμα παιδί, ίσως να είχε και "καλό" dna, ποιος ξέρει... :-)

glykeriagkran είπε...

Ηταν από τα λίγα άρθρα που με εκαναν να τα διαβασω μεχρι τελους και να μη βαρεθω.Η αληθεια ειναι πως εχουμε διχαστει ολοι με αυτα τα θεματα.Ο καθενας ειναι ελευθερος να κανει οτι θελει μεχρι σε ενα οριο να μη καταπαταται η ψυχολογια και η ανατροφη κανενος παιδιού.Τοσο στα gay όσο και στα staight ζευγαρια!

Ανώνυμος είπε...

Δεν κατάλαβα ikonsgr δηλαδή από έναν gay γονιό πρέπει πάντα να βγαίνει gay παιδί?
Δηλαδή όλοι οι gay που υπάρχουν έχουν γεννηθεί από gay γονείς?
Δηλαδή εσύ αν κάνεις παιδιά και βγει το ένα gay πάει να πει το dna σου είναι "κακό"?

Joanna είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Ομοφυλοφιλία είναι αφύσικη και καταστρέφει των θεσμό της Οικογένειας.
Το να επιλέγει κάποιος το φύλο του παραβλέποντας αυτό που του Δώρισε ο Θεός και οι Γονείς του είναι σαν να φτύνει κάποιος το πολυτιμότερο που έχει την ίδια τη Ζωή του. Αυτή που δεν εχουν υο ανάστημα να είναι σταθεροί στη φύση τους και επηρεάζονται απο διεφθαρμενους κύκλους και κακές παρέες είναι σαν να πουλάν ένα Διαμάντι για μια χρησιμοποιημένη μαστίχα που βρίσκουν στο δρόμο. Και αυτή που αναζητούν ευτυχία και απόλαυση επιδεί δεν την βρήκαν ακόμα θα απογοητευτούν οικτρά.
Και σαν τελευταίο ο Θεός μισή την Ομοφυλοφιλία και την βάζει στο επίπεδο εκείνον των Αγγέλων που άλλαξαν την φύση του ήρθαν στη Γη και έγιναν Δαίμονες η Πνεύματα. Γιαυτο εχουμε γέμιση απο της ιδέες τους τα πρότυπα τους και τα Κινηματογραφικά Έργα είναι γεμάτα με το είδος τους. Με Γιορτές σαν το Halloween. Ολα είναι στενά συνδεδεμένα οσο παράξενο και να μας φένετε.

Ανώνυμος είπε...

Ο καθενας στο κρεβατι του μπορει να κανει οτι θελει εφοσον εχει ενηλικιωθει κ παιρνει αποφασεις για τπν εαυτο του. Οι gay εχουν προελθει απο οικογενειες ετεροφυλοφιλων οπως κ ολοι οι υπολοιποι ανθρωποι. Εαν μπορουν να διαχειρίστουν ενα μωρο σωστα (πιστευω οτι οι άνδρεςgay δεν το έχουν, αντιθέτως οι γυναίκες gayμπορουν λογω φυσης) τοτε ενα παιδι μπορει να μεγαλωσει σε ενα περιβαλλον με αγαπη. Οχι καταπιεση, οχι πλυση εγκεφαλου, οχι ασκησης βιας κ στέρηση ελευθεριας εκφρασης. Κ αν είναι "μαγκες" οι γονείς ανεξαρτητως απο τις δικες τους επιλογες συντρόφων θα φροντίσουν το παιδι να το αναθρεψουν με αξιες κ ας αποφασισει κ αυτο αντίστοιχα οταν ενηλικιωθεί τι θελει να εχει.διπλα του. Οι παπαρολογιες περι μη δηλωσης φυλου εως τα 15 είναι ορι πιο ηλιθιο εχω ακουσει μεχρι τωρα. Γεννιομαστε αντρε η γυναικες κ απο εκει κ περα ας υπαρχουν διαδικασίες νομοθεσιες η οτιδήποτε αλλο βοηθησει αυτους που θελουν να κάνουν αλλαγη στην ζωη τους να το κανουν εύκολα μεν αλλα αφου έχουν ενηλικιωθεί κ σωματικα κ ψυχικα.ολα τα υπολοιπα ειναι αμπελοφιλοσοφιες...

Βελισσάριος Λεωνίδου είπε...

Τζιβιτζιλού ακτιβίστρια(με σύνδρομο πεοφθονίας) παραδέχεται ότι ο πραγματικός σκοπός του αγώνα των ομοφυλόφιλων για "ισότητα στο γάμο" είναι να καταστρέψουν το γάμο.
http://redskywarning.blogspot.gr/2013/04/blog-post_19.html

"ο 66χρονος Jean-Dominique Bunel..."μεγάλωσε με δύο γυναίκες" και υπέφερε από την έλλειψη ενός πατέρα...Έζησα την απουσία ενός πατέρα, και το έζησα όπως ένα ακρωτηριασμό...Θα «θεσμοποιήσουν» μια κατάσταση που με έχει σημαδέψει σημαντικά. Σε αυτό υπάρχει μια αδικία που δεν μπορώ σε καμία περίπτωση να επιτρέψω."
http://redskywarning.blogspot.gr/2013/01/blog-post_27.html

Πόσο «φυσιολογικά» μεγαλώνουν τα παιδιά με ομοφυλόφιλους ‘γονείς’;
http://redskywarning.blogspot.gr/2013/04/blog-post_669.html

Πατέρας & Μητέρα εν συγκρίσει με 2 «μαμάδες»
https://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/1955/4237/original.jpg

Η ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΜΟ ΤΩΝ ΚΙΝΑΙΔΩΝ ΚΑΙ Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΨΗΦΟΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΑΘΩΩΝ ΨΥΧΩΝ
Ενήλικες- τέκνα κιναιδων γονέων καταθέτουν ενάντια στο “γάμο” ανάμεσα στο ίδιο φύλο στο 5ο Εφετείο των Η.Π.Α.
http://enromiosini.gr/paratiritirio/η-συνωμοσια-τησ-σιωπησ-για-το-γαμο-των-ο/

”Μεγαλώνοντας με δυο μαμάδες: Η ανείπωτη πλευρά του παιδιού”
http://www.offtherecord.net.gr/2015/09/10/μεγαλώνοντας-με-δυο-μαμάδες-η-ανείπω/

”Όταν δεν έχεις σημασία”: Συγκλονιστικό άρθρο από παιδιά σοδομιτών "γονέων"
http://www.offtherecord.net.gr/2016/01/02/όταν-δεν-έχεις-σημασία-συγκλονιστικ/

Η γκέι υιοθεσία μπορεί να είναι καλή για τους γκέι ακτιβιστές, αλλά είναι φρικτή για τα παιδιά
http://www.offtherecord.net.gr/2016/02/07/η-γκέι-υιοθεσία-μπορεί-να-είναι-καλή-γι/

Βελισσάριος Λεωνίδου είπε...

Ντοκουμέντο: Η συμμαχία ομοφυλόφιλων-παιδόφιλων στη Γερμανία τη δεκαετία ’80
http://www.offtherecord.net.gr/2015/12/21/ντοκουμέντο-η-συμμαχία-ομοφυλόφιλων/

REPORT: PEDOPHILIA MORE COMMON AMONG 'GAYS'
http://www.wnd.com/2002/04/13722/

"Scratch the average homosexual and you will find a pedophile.".
-Kevin Bishop, South African homosexual and pedophile who promoted NAMBLA.

Μελέτες(στα Αγγλικά):

"Even ‘committed’ homosexual relationships display a
fundamental incapacity for the faithfulness and commitment that is
axiomatic to the institution of marriage" (Timothy J. Dailey,
Homosexual Parenting: Placing Children at Risk,Paul Cameron and William Coburn, Jr., "Child molestation and Homosexuality" Psychological Reports 58 (1986) pp. 327-337. Cited in Press Bias and Politics: How the Media Frame Controversial Issues, by Jim A. Kuypers (Praegers/Greenwood, 2002), p. 230.

Clinicians Mattison and McWhirter studied 156 long-term
homosexual relationships, but found that not one couple was able to
maintain sexual fidelity for more than five years. Most maintained a
monogamous relationship for less than one year. Homosexual theorists
respond by redefining promiscuity as normal and healthy for
homosexual men. (The Male Couple: How Relationships Develop,
Englewood Cliffs, N.J.: Prentice-Hall, Schmidt, 1995)

Few homosexual relationships last longer than two years, but
in a study of 156 males in homosexual relationships lasting from
1-37 years, "all couples with a relationship lasting more than
five years have incorporated some provision for sexual activity
outside of their relationships." (David P. McWhirter and Andrew
M. Mattison, The Male Couple: How Relationships Develop, Englewood
Cliffs: Prentice-Hall, 1984, pp. 252, 253)

In a study of 2,583 older homosexuals, "the modal range
for number of sexual partners was 101-500. In addition, 10.2% to
15.7% had between 501 and 1,000 partners, and between 10.2% and
15.7% reported having had more than 1,000 lifetime sexual partners"
(Paul Van de Ven et al., "A Comparative Demographic and Sexual
Profile of Older Homosexually Active Men," Journal of Sex
Research 34 (1997): 354).

In the homosexual life, fidelity is almost impossible. Since
part of the compulsion of homosexuality seems to be a need on the
part of the homophile to absorb masculinity from his sexual
partners, there is a compulsion to be constantly on the lookout for
new partners. Consequently the most successful homophile "marriages"
are those where there is an arrangement between the two to have
affairs on the side while maintaining the semblance of permanence in
their living arrangement. ( William Aaron, Straight (New York:
Bantam Books, 1972), p. 208, cited by Joseph Nicolosi in Reparative
Therapy of Male Homosexuality, p. 125, quoted by Robert H. Knight in
"How Domestic Partnerships and ‘Gay Marriage’ Threaten the
Family," Family Research Council, Insight, June 1994, p. 9)

For homosexual men, the term "monogamy" doesn’t
necessarily mean sexual exclusivity. The term "open
relationship" has for a great many homosexual men come to have
one specific definition: A relationship in which the partners have
sex on the outside often, put away their resentment and jealousy,
and discuss their outside sex with each other, or share sex
partners. (Michelangelo Signorile, Life Outside (New York:
HarperCollins, 1997), p. 213)

Βελισσάριος Λεωνίδου είπε...

Ορισμένοι διαχωρίζουν τους ανθρώπους σε "straight"(=ευθύς, ειλικρινής) και "gay"(=χαρούμενος).
Κατά τρόπον ισόκυρον. Χωρίς ποιοτική και ηθική διάκριση μεταξύ των.
Αναφέρονται δηλαδή στους ανθρώπους και τους διαταραγμένους/δαιμονόπληκτους ανθρώπους σαν να μήν υφίσταται ηθική διαφορά.
Το ίδιο και δια τον θεσμό του γάμου. Υπάρχουν, κατ' αυτούς, ισότιμα οι "ετερο" και "ομο" οικογένειες, αλλά αυτό που μετρά είναι να είμαστε "καλοί άνθρωποι" και η ζωή συνεχίζεται.
Οι τοιούτοι, είτε είναι βαρέως εγκεφαλοπλυμένοι από τα οπτικοακουστικά φερέφωνα της σατανολατρικής-παγκοσμιας "ποπ κουλτουρ" κι έχουν εκφυλιστεί στο επίπεδο της νοοτροπίας των κιναίδων(ματαιοδοξία, ναρκισσισμός, ακόρεστες στιγμιαίες ηδονές, ξέφρενες διασκεδάσεις),
είτε είναι οι ίδιοι κρυπτο-κίναιδοι, κρυπτο-τριβάδες.
Ας αναρωτηθεί έκαστος τις:
είναι ψυχικά υγιές και ισορροπημένο το αγόρι που γνωρίζει οτι ο "πατέρας" του στήνεται σαν το σκυλί ωστε άλλοι αρσενικοί να του σοδομίσουν το πεπτικό σύστημα; Ή όταν παρατηρεί τον "πατέρα" του να υποδύεται θηλυκές συμπεριφόρες κι εκφράσεις;
Είναι ψυχικά υγιές και ισορροπημένο το κορίτσι που γνωρίζει οτι η "μητέρα" του τοποθετεί το πρόσωπό της εκεί οπου ουρούν άλλα θηλυκά; Ή επιτρέπει σε άλλα θηλυκά να εισάγουν αντικείμενα στις οπές τους σώματός της; Ή όταν παρατηρεί τη "μητέρα" του να υποδύεται αρσενικές συμπεριφορές κι εκφράσεις; Ή όταν γαλουχείται με τον μισανδρισμό της "μητρός" της;

Τί είναι λοιπόν προτιμώτερον;
Ένας πατέρας -καλός, κακός ή κάκιστος- μαζί με μια μητέρα -καλή, κακή ή κάκιστη- ή
η αποστέρηση του ενός γονέα από το παιδί και ο εξαναγκασμός αφύσικης συμβιώσεως αυτού με 2 άτομα του ιδίου φύλου οίτινες έχουν διαστρέψει το βασικό ένστικτο της αναπαραγωγής με όλα τα συμπαρομαρτούντα αυτής της διαστροφής;
Η βιολογία, η κοινή λογική, η ανθρώπινη ιστορία και πρώτον πάντων, ο θείος νόμος έχουν αποφανθεί:
1 αρσενικό + 1 αρσενικό= 2 αρσενικά
1 θηλυκό + 1 θηλυκό= 2 θηλυκά
1 Άντρας + 1 Γυναίκα= Οικογένεια

Ανώνυμος είπε...

Ο επισημος ορος στην Ελληνικη γλωσσα ειναι "ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ".
Που το βρηκατε το gay;

aresvourtsis iakovos είπε...

εξω απο την συνηθεια 2 φυλων ενα τριτο φυλο ερχεται σαν παλοιρριακο κυμα , φοβου και αγνοιας , δυσκολο να το αποδεχτουμε στην παρουσα φαση . Πιστευω περα απο τον ερμαφροδιτισμο ολες οι αλλες ψυχικες διαταραχες θεραπευονται ......

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
kostas.lacon είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Αυτό το κείμενο θα έπρεπε να δημοσιευτεί σε όλο το διαδίκτυο για να καταλάβουν όλοι από πρώτο χέρι, όπως είναι ο νεαρός Αυστραλός, πώς θα μεγαλώσουν τα παιδιά των ομοφυλοφίλων ζευγαριών που κάνουν θανάσιμο έγκλημα να θέλουν να υιοθετήσουν παιδιά. Αυτά τα παιδιά ΔΕΝ θα μεγαλώσουν φυσιολογικά, και τα αναγκάζουν σκεπτόμενοι εγωιστικά ότι και καλά θέλουν να γίνουν γονείς.., να γίνουν δυστυχισμένα, χωρίς να μπορεί κανείς να προβλέψει πώς θα αντιδράσουν μεγαλώνοντας. Σε λίγα χρόνια θα φανούν οι επιπτώσεις αυτών των μη φυσιολογικών ατόμων που δεν τους αρκεί που οι ίδιοι είναι διαφορετικοί από την πλειοψηφία, αλλά θέλουν να καταστρέψουν και αθώα παιδιά χωρίς να μπορούν να εκφέρουν την δική τους γνώμη... Θα το ξαναγράψω, η υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια θα έπρεπε να θεωρείται ισότιμο με έγκλημα!!!

Ανώνυμος είπε...

‌Οι γονείς αυτοί προφανώς και ήταν ανίκανοι να μεγαλώσουν ένα παιδί και, κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν θα έπρεπε να έχουν κηδεμονία. Μιλάμε σίγουρα για μια περίπτωση που οι γονείς ήταν ανώριμοι και οι συμπεριφορές τους αρρωστημένες. Δεν είναι όμως όλες οι οικογένειες έτσι. Και οι δικοί μου γονείς είναι ομοφυλόφιλοι όμως ποτέ δεν έζησα αυτά που περιγράφει το κείμενο. Δεν υπήρχαν ούτε σεξουαλικές συζητήσεις και υπονοούμενα, ούτε τέτοιες εξευτελιστικές καταστάσεις. Με μεγάλωσαν με αγάπη και ηθικές αξίες. Οι γονείς του παιδιού στο κείμενο είναι ευδιάκριτο πως ήταν σχεδόν κυριολεκτικά τσίρκο. Υπάρχουν και σοβαροί ομοφυλόφιλοι, παρόλο που συνεχώς τραβούν τα βλέμματα ακραία και αισχρά άτομα.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που περιέγραψε το παιδί το ζουν παιδιά ομοφυλόφιλα σε οικογένειες στρέιτ και μάλιστα φανατικές.

Ανώνυμος είπε...

Σωστα

Ανώνυμος είπε...

Απλά είναι αξιολύπητο κυρίως οι παθητικοί.

Ανώνυμος είπε...

Ας ορίσει η πολιτεία ψυχιατρους , θα σωθούν πολλοί από αυτούς.

Ανώνυμος είπε...

Ήταν σαν μια θρησκεία, η μόνη τους ταυτότητα, το σήμα της τιμής τους.

Ανώνυμος είπε...

Το Λυπήθηκα Αυτό το πλάσμα Τι κουράγια έχει για να Αντέξει Οποιαδήποτε.Ανωμαλι οΘεος μαζιτου

Ανώνυμος είπε...

Μήπως οι ομοφυλόφιλοι συνήθως προέρχονται από προβληματικές οικογένειες;

Ανώνυμος είπε...

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά, για να γεννηθεί ένα μωρό χρειάζεται μια μαμά και ένας μπαμπάς. Εκεί αρχίζουν και λήγουν όλα.

Ανώνυμος είπε...

Το λέει κι ο ίδιος:" είναι κάτι σαν θρησκεία, σαν lifestyle" ..Κάποιοι θέλουν να το επιβάλλουν για να χτυπηθεί η οικογενεια