Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Ο Peter Baltes, μπασίστας των ‘Accept’ μιλάει για τον Χριστό



CBN.com O Peter Baltes έπαιζε μπάσο για το heavy metal συγκρότημα Accept, ένα από τα πιο hot συγκροτήματα στην Ευρώπη τη δεκαετία του 1980. (Οι Accept είναι γερμανικό heavy metal συγκρότημα από την πόλη Solingen και ξεκίνησαν στις αρχές της δεκαετίας του 1970 με τον Udo Dirkschneider στα φωνητικά - αποχώρησε το 1987. Το άλμπουμ τους ‘Balls to the Wall’ το 1983 ήταν η μεγαλύτερη επιτυχία τους). Ο Peter είχε ονομαστεί ο heavy metal μπασίστας της χρονιάς το 1985 και ζούσε την κλασική rock 'roll ζωή. Αν και ποτέ δεν δοκίμασε σκληρά ναρκωτικά, έπινε συνέχεια όταν το συγκρότημα ήταν στο δρόμο.

"Το λεωφορείο ήταν σαν μια κάβα," λέει ο Peter στοThe 700 Club (γνωστό talk show του αμερικάνικου χριστιανικού καναλιού CBN, δημοφιλούς μεταξύ των ευαγγελικών). «Στο παρασκήνιο είχαμε μια ολόκληρη σειρά από διάφορα λικέρ, μπίρες και κρασιά."

Όπως πολλές metal μπάντες στη δεκαετία του '80, τα βίντεο των Accept συχνά έδειχναν σταυρούς να καίγονται και άλλα αντι-χριστιανικά σύμβολα. Αν και ήταν άθεος εκείνη την εποχή, ο Peter και ο κιθαρίστας του επισκέπτονταν συχνά εκκλησίες, ενώ βρίσκονταν σε ταξίδια με το συγκρότημα.

"Πηγαίναμε σε εκκλησίες όλη την ώρα, εγώ και ο Wolfe, ο κιθαρίστας, λόγω της αρχιτεκτονικής τους, αλλά και γιατί ήταν σαν καταφύγιο όπου είχε ησυχία και οι άνθρωποι προσεύχονταν. Είχαμε μια ταραχώδη ζωή, έτσι ώστε σε κάθε πόλη που πηγαίναμε - Λονδίνο, Παρίσι, ή οπουδήποτε αλλού - θα πήγαινα μόνος μου ή και οι δύο μαζί, σε μια εκκλησία για να καθίσουμε στα στασίδια για λίγο ".

Ο Peter ζούσε την τυπική ζωή του ροκ σταρ στο πλήρες, με χρήματα, φήμη, και όλες τις γυναίκες θα μπορούσε να θέλει. Όμως, μια μέρα, μια όμορφη ξανθιά εμφανίστηκε σε μια από τις παραστάσεις του.

Λέει, «Ήρθε στο show και ήμουν πολύ τολμηρός μαζί της. Τη ρώτησα αν ήθελε να τραβήξει μια φωτογραφία μαζί μου. Είπε ναι. Τη ρώτησα το τηλέφωνό της, και μου έδωσε τον αριθμό του τηλεφώνου της. "

Η Johanna και ο Peter άρχισαν να βγαίνουν μαζί για αρκετούς μήνες, αργότερα παντρεύτηκαν και εγκαταστάθηκαν έξω από τη Φιλαδέλφεια ων ΗΠΑ. Τελικά ο Peter βαρέθηκε την ψευτιά της μουσικής βιομηχανίας.

«Συναντήσαμε πολλούς ανθρώπους που υποτίθεται ότι ήταν φίλοι μας. Αλλά στο τέλος μαθαίνεις ότι είσαι απλώς ένα προϊόν. Είσαι ένα αντικείμενο. Πουλάς δίσκους και έτσι οι άνθρωποι προσκολλώνται σε εσένα. "

Ο Peter και Johanna σύντομα έκαναν δύο παιδιά. Στη συνέχεια ο Peter βοήθησε στην δημιουργία ενός νεανικού συγκροτήματος και ήταν ενθουσιασμένος που εργαζόταν στο χώρο της μουσικής και πάλι. Αλλά τότε χτύπησε η τραγωδία.

«Έκαναν μια πρόβα σε έναν αποθηκευτικό χώρο», λέει. "Υπήρξε μια σόμπα κηροζίνης. Εκείνη τη συγκεκριμένη νύχτα, εγώ έπρεπε να πάω εκεί και να παραδώσω κάποιες ταινίες, αλλά είχα αργήσει. Ο κιθαρίστας και ο τραγουδιστής ήταν εκεί από νωρίς. Άναψαν την σόμπα και ξαφνικά εξερράγη. Ο κιθαρίστας άρπαξε φωτιά και έπεσε πάνω στα ντραμς. Κάηκε και πέθανε. "

Και οι δύο νεαροί έχασαν τη ζωή τους στη φωτιά. Ο Peter θυμάται, «Για πρώτη φορά, ένιωσα πραγματικά την καρδιά μου να σπάει. Ήμουν πολύ περήφανος. Δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς όταν είσαι στον δικό μου χώρο εργασίας. Η υπερηφάνεια είναι το μόνο που έχεις. Με αυτό ζεις. Με αυτό κάνεις λεφτά. Έτσι τώρα, για πρώτη φορά, άρχισα να νοιάζομαι για τους άλλους. "

Ο Peter ήρθε αντιμέτωπος με τη σκέψη ότι και αυτός θα πεθάνει κάποια μέρα και άρχισε να ψάχνει για απαντήσεις. Μια Κυριακή, ο ίδιος και η σύζυγός του παρακολούθησαν την λειτουργία μίας τοπικής εκκλησίας.

«Λοιπόν, πήγα και κάθισα στο πάνω όροφο, δίπλα στην πόρτα εξόδου. Ήμουν έτοιμος να φύγω. Σε μια δεδομένη στιγμή, θα μπορούσα να πεταχτώ κρυφά έξω, αλλά έμεινα. "

Αργότερα εκείνη την εβδομάδα, δύο μέλη της εκκλησίας έκαναν επίσκεψη στον Peter.

"Άρχισαν να μου μιλάνε και με ρώτησαν για τον Θεό. Τους είπα, "δεν πιστεύω. Νομίζω ότι είναι όλα απάτη". Μου έκαναν περισσότερες ερωτήσεις, και άρχισα να εκνευρίζομαι. Για περίπου τρεις με τέσσερις ώρες, είχαμε έντονη κουβέντα. Τότε, στο τέλος, τους πέταξα έξω από το σπίτι. Τους είπα, «Μην ξανά έρθετε ποτέ εδώ". Τότε ένιωσα πραγματικά άδειος. Σκέφτηκα, «Αυτοί οι άνθρωποι ήρθαν με αγάπη. Δεν μου έκαναν τίποτα. Δεν με έβρισαν, ούτε με καταράστηκαν. Μου έφεραν ένα ωραίο κομμάτι ψωμί. "

Οι δύο άνδρες επέστρεψαν μια εβδομάδα αργότερα. Αυτή τη φορά, ο Peter ήταν έτοιμος να τους ακούσει.

«Αυτή τη φορά, δεν είπαν πολλά. Είπαν, «Τι συμβαίνει με εσένα;» και είπα, «Λοιπόν, ο φίλος μου πέθανε σε μια πυρκαγιά." Με ρώτησαν, «Θα σε πείραζε αν προσευχόμασταν για σένα και μαζί με σένα ;" Αυτό που θυμάμαι είναι ότι άρχισα ... πρώτα να κρυώνω και μετά να ζεσταίνομαι. Τότε άρχισα να ιδρώνω πολύ. Στο τέλος, και οι δύο με ρώτησαν πώς αισθάνομαι, και είπα, «Ποτέ δεν αισθάνθηκα έτσι στη ζωή μου." Είπαν, «Είσαι έτοιμος να αναγνωρίσεις και να δεχτείς τον Ιησού Χριστό ως Κύριο και Σωτήρα σου;» και είπα, «Ναι». "Από τότε άλλαξε η ζωή μου. Σώθηκα. Από την επόμενη κιόλας μέρα, μέχρι σήμερα δεν έχω καπνίσει ένα τσιγάρο, δεν έχω πιει μια μπύρα ή αλκοόλ. Όλα αυτά εδώ και δέκα ή δώδεκα χρόνια τώρα."

Η σύζυγός Johanna του είπε στη συνέχεια, ένα μυστικό, ότι «και εκείνη είχε σωθεί την ίδια εβδομάδα, και δεν το ήξερα".

Ο Peter άρχισε να ασχολείται με την ομάδα μουσικής της εκκλησίας, και έφτιαξε μια χριστιανική μπάντα που ονόμασε ‘Four Inch Nails’. Ελπίζει το διάσημο όνομά του να γίνει αιτία να μοιραστεί την πίστη του με άλλους rockers.

Ο Peter σκέφτεται συχνά εκείνη την ημέρα.

«Εκείνη την συγκεκριμένη στιγμή, ήμουν διαλυμένος. Δεν είχα που να πάω. Ήμουν διάσημος. Υποτίθεται ότι ήμουν δυνατός, αλλά δεν ήμουν τίποτα. Ήμουν ένα μηδέν. Γνωρίζω πλέον ότι υπάρχει μία συγκεκριμένη στιγμή, που είσαι έτοιμος. Είσαι ώριμος. Μόνο εκείνη τη στιγμή, μπορείς να δεχτείς αληθινά τον Χριστό. Δεν μπορείς να το κάνεις όταν είσαι γεμάτος υπερηφάνεια. Δεν μπορεί να δουλέψει έτσι. "

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Δείτε το βίντεο


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να δω Ozzy και Rob Halford να μετανοουν. Αυτο κι αν θα ηταν θαυμα!!!!

citizenbasil είπε...

Συγχαρητήρια Κόκκινε Ουρανέ για το άρθρο. Θα το δημοσιεύσω και στο δικό μου blog.

Για τον ανώνυμο. O Alice Cooper σου κάνει; Μόλις δημοσίευσα σχετικό θέμα.