Διαφήμιση μιας νέας Σουηδικής ιστοσελίδας που προτρέπει τους ανθρώπους σε απιστία, προκειμένου να τους «βοηθήσει» να αντιμετωπίσουν μια θαμπή, άψυχη σχέση, έχει αναφερθεί στον Σουηδό Διαμεσολαβητή της Διαφήμισης.
Εκείνοι που είναι παντρεμένοι και περιμένουν στην στάση των λεωφορείων στην Στοκχόλμη, είναι από σήμερα αντιμέτωποι με την πρόκληση "Είσαι παντρεμένος; Ζωντάνεψε τη ζωή σου – κάνε μια σχέση". Η διαφημιστική εκστρατεία προέρχεται από τη νορβηγική εταιρεία Victoria Milan.
Η εκστρατεία υποστηρίζεται από μια φίρμα που ενθαρρύνει όσους αισθάνονται παγιδευμένοι και δυστυχισμένοι στις σχέσεις τους να υπογράψουν σε σελίδα γνωριμιών (dating) και να βρουν την ‘λαθραία’ αδελφή ψυχή.
Σύντομα ξέσπασε κριτική για την επιχειρηματική ιδέα της επιχείρησης και του διαφημιστικού μηνύματος, με τον Σουηδό Διαμεσολαβητή Διαφήμισης (Reklamombudsmannen - RO), να έχει ήδη λάβει καταγγελίες από τρία άτομα.
Ο Sigurd Vedal είναι ο γενικός διευθυντής της νορβηγικής εταιρίας πίσω από την ιστοσελίδα και έσπευσε γρήγορα να υπερασπιστεί τις προφανείς προσπάθειες της επιχείρησής του να ‘αξιοποιήσει’ τις οικογενειακές δυσκολίες.
«Καταλαβαίνω ότι οι άνθρωποι αντιδρούν. Αλλά κανείς που είναι ευτυχισμένος μέσα στη σχέση του δεν πρόκειται να κάνει χρήση της υπηρεσίας μας, μόνο και μόνο επειδή εμείς τη διαφημίζουμε», δήλωσε στην ‘Aftonbladet’ .
Η εγγραφή στο site είναι δωρεάν, αλλά απαιτείται πληρωμή προκειμένου να προχωρήσει κάποιος πέρα από το απλά να βλέπει άλλες μοναχικές καρδιές και να έρχεται σε επαφή με πιθανούς συντρόφους.
Πολλοί επισκέπτες στη σελίδα της εταιρείας στο Facebook, επικρίνουν ανοιχτά το μοντέλο επιχειρήσεων Victoria Milan.
«Είστε η πιο άρρωστη εταιρεία που έχω δει. Είστε ντροπή για την σουηδική επιχείρηση ... που ενθαρρύνετε την απιστία (με όλες τις συνέπειες για τα ζευγάρια και αν μη τι άλλο για τα παιδιά τους)", έγραψε ένα άτομο.
Το μάρκετινγκ της επιχείρησης δήλωσε ότι η επιχείρηση ιδρύθηκε "ως αποτέλεσμα του γεγονότος ότι ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων που είναι μέλη άλλων ιστοσελίδων γνωριμιών ψεύδεται σχετικά με την οικογενειακή του κατάσταση."
Παρά την οξεία κριτική από ορισμένους κύκλους, ο Sigurd Vedal είναι αμετανόητος.
«Είμαστε ένα site γνωριμιών που είναι πολύ σαφές και άμεσο, σε αντίθεση με πολλές άλλες ιστοσελίδες. Σε μια άκρως ανταγωνιστική ενιαία αγορά πρέπει να είσαι σαφής με το μήνυμά σου και με την ομάδα που στοχεύεις», δήλωσε στην ‘Aftonbladet’.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή
1 σχόλιο:
Τι έχουμε πάθει, κυρία μου!
Τι έχουμε πάθει!
Ο καθένας κάνει ό,τι του ...κουκώνει και από επιχειρήματα των δικηγόρων του διαβόλου, άλλο τίποτα, μα για Όνομα!
Δημοσίευση σχολίου