Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

‘I am not going to take my flag down!’



Έδιωξαν οδηγό σχολικού στο Phoenix του Όρεγκον επειδή αρνήθηκε να αφαιρέσει μια σημαία των Νοτίων από το αυτοκίνητό του.

Ο 28χρονος Ken Webber, από το Medford εργαζόταν τέσσερα χρόνια για την First Student School Bus Transportation Services. Είπε ότι έβαλε τη σημαία των Νοτίων (Confederate flag) στο άσπρο του Dodge Dakota pickup πριν από ένα χρόνο που του την έκανε δώρο γενεθλίων ο πατέρας του.

«Σε καμία περίπτωση (η σημαία) δεν δείχνει ότι είμαι ρατσιστής», δήλωσε ο Webber. "Δείχνει ότι είμαι redneck. Δηλώνει αυτό που είμαι."

(Σχ. Κ.Ο.:Redneck’ λένε υποτιμητικά τους φτωχούς επαρχιώτες λευκούς του Νότου, που ο ήλιος έχει κάνει κόκκινο τον σβέρκο τους. Κάτι σαν το ‘βλάχος’ που λέμε εμείς. Παρόμοια λέξη είναι το "hillbilly" [πιο ελαφρύ - είναι και είδος μουσικής] ή "white trash" [πιο βαρύ]).

Ο Webber, ο οποίος γεννήθηκε στο Riverside της Καλιφόρνια, και αποφοίτησε από το Γυμνάσιο του Phoenix, είπε ότι ορίζει ως redneck κάποιον που είναι από το Νότο, "και είναι σταθερός σε αυτά που πιστεύει, πάει για κυνήγι και ψάρεμα και οδηγεί το λασπωμένο φορτηγάκι του".

Κάθε μέρα, πριν αναλάβει τα καθήκοντα του οδηγού του λεωφορείου, σταθμεύει το φορτηγό του στο πάρκινγκ των εργαζομένων. Η σημαία με τη λέξη "Redneck", ζωγραφισμένη πάνω σε αυτή και διακοσμημένη με μια ουρά αλεπούς και μία σκίουρου, δεν ήταν ορατή από το δρόμο, δήλωσε ο Webber.

Ο Webber δήλωσε ότι η προϊστάμενή του, Jonel Todd, του ζήτησε την Τετάρτη να κατεβάσει τη σημαία..

«Δεν μου έδωσαν καμία έγγραφη προειδοποίηση», είπε. «Ή θα την κατεβάσεις ή θα απολυθείς» μου είπε. Και εγώ είπα, «εγώ δεν πρόκειται να κατεβάσω τη σημαία μου». «Λοιπόν, πρέπει να σε απολύσουμε» μου απάντησε.

Η εκπρόσωπος του σχολείου, Bonnie Bastian ανέφερε ότι ο Webber κλήθηκε να κατεβάσει τη σημαία διότι παραβίαζε τους κανόνες του σχολείου.

"Είναι κανόνες ολόκληρης της σχολικής περιφέρειας" δήλωσε η Bastian.

Ανέφερε ότι οι κανονισμοί απαγορεύουν την «παρενόχληση» που μπορεί να γίνει με ανέκδοτα, ιστορίες, εικόνες ή αντικείμενα που είναι ‘προσβλητικά’, ενοχλούν ή μειώνουν ορισμένα προστατευόμενα άτομα ή ομάδες ατόμων".

Ο Webber επιμένει ότι δεν σημαίνει ότι έχει ρατσιστικά αισθήματα εξαιτίας της σημαίας. Ο ίδιος λέει ότι έχει φίλους που είναι μαύροι, συμπεριλαμβανομένου ενός φίλου του από την παιδική ηλικία, και πολλών ‘αδελφών του χριστιανών’ που είναι στην ίδια ενορία.

Ο Webber δήλωσε ότι παραβιάζεται το συνταγματικό του δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου. Προτίθεται να προσλάβει δικηγόρο.

«Είναι φορτηγό μου», δήλωσε ο Webber. "Γιατί οι άλλοι μπορούν να εμφανιστούν με αυτοκόλλητα του Ομπάμα. Αυτό προσβάλλει εμένα. Τι γίνεται με τους πειρατές που σκοτώνουν τέσσερις Αμερικανούς; Οι ‘Πειρατές του Φοίνιξ’ (δηλαδή η μασκότ του σχολείου) προσβάλλουν εμένα. Πρόκειται να κατεβάσουν τη σημαία του πειρατή επειδή κάποιος νιώθει προσβεβλημένος;"

«Όταν υπάρχει η λέξη ‘redneck’ σημαίνει αυτό που εννοεί», λέει ο Webber. "Έχει να κάνει με το ότι είσαι σταθερός σε αυτά που πιστεύεις. Και αυτό κάνω. Και δεν θα κάνω πίσω."

Τα δικαστήρια πρόσφατα δέχθηκαν τις απαγορεύσεις που βάζουν τα σχολεία για τις σημαίες του Νότου μέσα σε σχολικά κτίρια, αλλά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο του Webber με την σημαία ήταν σταθμευμένο μακριά από το σχολείο είναι ένα θέμα που θα απασχολήσει το δικαστήριο.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

The Charlie Daniels Band - What This World Needs Is A Few More Rednecks

Δεν υπάρχουν σχόλια: