Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Στην Στ΄ τάξη του Δημοτικού ο μαθητής θα πραγματοποιήσει «Επίσκεψη σε Συναγωγή / συνομιλία με ραβίνο»!


Από το ιστολόγιο Εθνικά Θέματα:

Στην Στ΄ τάξη του Δημοτικού ο μαθητής θα πραγματοποιήσει «Επίσκεψη σε Συναγωγή / συνομιλία με ραβίνο»!

Τα νέα προγράμματα σπουδών για τα Θρησκευτικά σε Δημοτικό και Γυμνάσιο που ήδη εφαρμόζονται πιλοτικά και σχεδιάζεται η συνολική εφαρμογή τους από την επόμενη χρονιά αλλάζουν ριζικά το χαρακτήρα του μαθήματος.

Ουσιαστικά το χριστιανικό μάθημα των Θρησκευτικών μετατρέπεται σε ένα μάθημα θρησκειολογικό – ιστορικό. Οι Θεολόγοι που σχεδίασαν τα προγράμματα αυτά φρόντισαν ώστε ένας μαθητής που τελειώνει το Γυμνάσιο να έχει βαθιά γνώση των ξένων θρησκευμάτων και κυρίως του Ιουδαϊσμού.

Πως αλλιώς μπορεί να εξηγήσει κανείς το γεγονός ότι στα προγράμματα αυτά προτείνεται για τους μαθητές σε τρεις τάξεις της υποχρεωτικής εκπαίδευσης η επίσκεψη σε Συναγωγή...Ήδη για τους μικρούς μαθητές της Γ΄ τάξης Δημοτικού το πρόγραμμα σπουδών προβλέπει την «Επίσκεψη σε ναό, συναγωγή ή τέμενος».

Αλλά και στην Στ΄ τάξη του Δημοτικού πάλι ο μαθητής θα πραγματοποιήσει «Επίσκεψη σε Συναγωγή / συνομιλία με ραβίνο».

Τέλος, την αμέσως επόμενη σχολική χρονιά, μόλις πάει Γυμνάσιο, στην Α΄ τάξη και στα πλαίσια του μαθήματος των Θρησκευτικών θα κάνει μια «Επίσκεψη σε Συναγωγή. Συζήτηση με τον ραβίνο».

Αν τυχόν μετά από τόσες επισκέψεις σε Συναγωγή δεν έχει μάθει καλά το «ναό» των Εβραίων τότε, στην ίδια τάξη, την Α΄ Γυμνασίου, σε επόμενη διδακτική ώρα θα εξετάσει το θέμα «Μπαίνοντας σε μια συναγωγή / σε ένα τζαμί (προσανατολισμός, σχήμα, χώροι, επίπλωση, φωτισμός, διακόσμηση)».

Τα σχόλια δικά σας…

Σχ. ΚΟ: Για το θέμα έχει κάνει ανάλυση το ιστολόγιο Θρησκευτικά, αναφέροντας χαρακτηριστικά: Θρησκειολογικό συγκρητιστικό μάθημα ήδη από το Δημοτικό σχολείο. Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών, συνεντεύξεις από παπικούς, μουσουλμάνους και ραβίνους, μελέτη «αγίων» μορφών όπως του Βούδα, του Κομφούκιου, του Μωάμεθ, του Δαλάι Λάμα κ.α. Έτσι οικοδομείται ο πολίτης της Νέας Εποχής και καλλιεργείται εγκαίρως η πανθρησκειακή συνείδηση.

Διαβάστε τα σχετικά άρθρα:

Τα Θρησκευτικά που ετοιμάζουν για την Γ΄ Δημοτικού

Τα Θρησκευτικά που ετοιμάζουν για την Στ΄ Δημοτικού

Τα Θρησκευτικά που ετοιμάζουν για την Α΄ Γυμνασίου

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

4 σχόλια:

konion είπε...

Οἱ μηδενιστὲς ἐν πλήρη δράσει.
Δὲν θὰ τοὺς περάσει στὸ ὄνομα τοῦ πολιτικῶς ὀρθοῦ.

Παναής είπε...

Έλεος με τους αντίχριστους του Υπουργείου!Ο Γιαγκάζογλου Σταύρος με την παρεα του τα μαγειρέυουν αυτά;Μετά το μενού τί θα περιέχει;Επίσκεψη σε παγανιστική τελετή και επίσκεψη κατα την διάρκεια πανσελήνου στα νεκροταφεία για την τέλεση Μαύρης Μαγείας;;;Έλεος!Δεν έχουν οντολογικά τον Θεό τους οι άνθρωποι!Σίγουρα άλλον "θεό"πιστεύουν και όχι τον Τριαδικό που ορίζει το Σύνταγμα μας!!!

Ανώνυμος είπε...

Σε καμιά εκκλησία τα πάνε τα παιδιά; Έλεος. Συμφωνώ να μαθαίνουν στο σχολείο για τις άλλες θρησκείες, αλλά παιδιά δημοτικού; Ας τα κάνουν αφού έχουν ωριμάσει και μάθει (υποτίθεται) τα τις πίστεως μας π.χ στο λύκειο, αλλά και πάλι θεωρητικά. Με το ζόρι σε αλλόθρησκο χώρο;

Κυριάκος είπε...

Το κίνητρο των «διδασκάλων» της νέας τάξης είναι λίγο πολύ γνωστό.
Το πρόβλημα, ωστόσο, δεν είναι η επίσκεψη σε συναγωγή ή σε τζαμί ή ακόμη και παγανιστική τελετή.
Αν το παιδί που θα επισκεφτεί αυτές τις τοποθεσίες, δεν έχει Ορθόδοξη κατήχηση, δεν νηστεύει, δεν εκκλησιάζεται, δεν κοινωνέι, δεν προσεύχεται, τότε σίγουρα δεν έχει ορθόδοξη συνείδηση. Σε μία τέτοια περίπτωση, όχι απλώς η επίσκεψη στην συναγωγή αλλά ακόμη και η επίσκεψη στον Ι.Ν. της ενορίας του, θα του είναι μία πρωτόγνωρη εμπειρία.
Σε περίπτωση πάλι που το παιδί κατηχείται, νηστεύει, εκκλησιάζεται και κοινωνεί, τότε θα είναι σε θέση να κρίνει καλλίτερα.
Εδώ, λοιπόν, δεν έχουμε απλώς και μόνο το πρόβλημα της εισβολής των αντίχριστων δυνάμεων, αλλα και το θέμα της άμυνας. Σε ένα παιδί που δεν το χει σε τίποτα να βρίζει τα Θεία από το πρωί μέχρι το βράδυ, δεν φταίει η συναγωγή αλλά η οικογένειά του και μέρος ευθύνης φέρει και η ενορία.