Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?

Τετάρτη, 7 Μαΐου 2014

ΗΠΑ: Η υιοθέτηση των φεμινιστικών προκαταλήψεων στην εκπαίδευση έχει φέρει πτώση στους βαθμούς των αγοριών, διαπιστώνει μελέτη



LifeSiteNews / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Έχει οδηγήσει η σεξουαλική επανάσταση και η φεμινιστική ιδεολογία που κρύβεται πίσω από αυτήν, τους άνδρες έξω από τα πανεπιστήμια, υπονομεύοντας τα αγόρια στο σχολείο ακόμα και στο Νηπιαγωγείο; Ορισμένοι συγγραφείς αρχίζουν να συνδέουν το γεγονός της μετατόπισης, τις τελευταίες δεκαετίες, των εκπαιδευτικών πρακτικών από την αξιολόγηση με βάση την πραγματικότητα σε εκείνη με βάση «μη - γνωστικές» και «συναισθηματικές δεξιότητες» και την πτώση στις σχολικές επιδόσεις των αγοριών.

Στη δεκαετία του 1970, η φεμινιστική κριτική είχε ως στόχο το σχολικό σύστημα που ευνοούσε την «αρσενική σκέψη». Πραγματικά περιστατικά, ημερομηνίες, μηχανική μάθηση και μαθηματικές δεξιότητες θεωρήθηκαν «πάρα πολύ αρρενωπές» για τα κορίτσια. Στις επόμενες δεκαετίες που μεσολάβησαν, οι φεμινίστριες έκαναν τεράστια άλματα σε όλο το δυτικό κόσμο και το αποτέλεσμα ήταν η εκπαίδευση - ιδιαίτερα στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών – να έχει μεταμορφωθεί.

Αυτό που οι περισσότεροι που χαράζουν την κυβερνητική πολιτική και οι ακαδημαϊκοί δέχονται ως απόλυτη επιτυχία, έχει φέρει σύγχυση ως προς το πώς το νέο, πιο «δίκαιο» στυλ διδασκαλίας έχει οδηγήσει σε άσχημα αποτελέσματα για τα αγόρια όσο και για τους άνδρες που τελικά θα γίνουν.

Ένα πενταετές ερευνητικό πρόγραμμα που χρηματοδοτήθηκε από τα Υπουργεία Παιδείας και Δικαιοσύνης στη Βόρεια Ιρλανδία, μόλις κυκλοφόρησε μια έρευνα που αποκαλύπτει «συστημικά ελαττώματα» στον τρόπο που αξιολογήθηκαν οι μαθητές φέρνοντας σε μειονεκτική θέση τα αγόρια. Τα αγόρια από υποβαθμισμένες γειτονιές στο Μπέλφαστ και άλλες πόλεις είναι ιδιαίτερα ευάλωτα στην αποτυχία και σε προβλήματα υγείας.

Οι Δρ Ken Harland και Sam McCready από το Πανεπιστήμιο του Ulster, δήλωσαν ότι το πρόβλημα ήταν σαφές για «αρκετές δεκαετίες», αλλά «ήταν εξαιρετικά δύσκολο για την ερευνητική ομάδα να βρει συγκεκριμένες στρατηγικές αντιμετώπισης των ανεπαρκών επιτεύγματα των αγοριών».

«Παρά το γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί που ερωτήθηκαν στο πλαίσιο της μελέτης αυτής αναγνώρισαν ότι έχουν επικρατήσει χαμηλότερες ακαδημαϊκές επιδόσεις στα αγόρια, σε γενικές γραμμές δεν λαμβάνουν υπόψη το γεγονός αυτό όσον αφορά τους τρόπους μάθησης ή τις διδακτικές προσεγγίσεις», είπε.

Η Belfast Telegraph ανέφερε για έναν μαθητή ο οποίος είπε στους ερευνητές, «Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να κατανοήσουν καλύτερα τον τρόπο που σκέφτονται τα αγόρια και γιατί κάνουν κάποια πράγματα. Δεν έχουν επαφή».

Το πρόβλημα της επίδοσης των αγοριών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση τους ακολουθεί στην μετέπειτα ζωή τους. Έρευνα από το 2006 έδειξε την μείωση των ακαδημαϊκών επιδόσεων των ανδρών κατά την ίδια περίοδο που υπήρχε η άνοδος των φεμινιστικών ιδεολογιών στον ακαδημαϊκό κόσμο και στη χάραξη πολιτικής.

Η αναλογία αρσενικών – θηλυκών αποφοίτων από ένα τετραετές κολλέγιο διαμορφώθηκε σε 1,60 το 1960, έπεσε σε ισοτιμία από το 1980 και συνεχίστηκε μέχρι την πτώση της από το 2003 όπου υπήρχαν 135 γυναίκες για κάθε 100 άνδρες που αποφοίτησαν από το τετραετές κολλέγιο.

Το έργο ενός Αμερικάνου ερευνητή μπορεί να προσφέρει ενδείξεις για το πώς και το γιατί. Ο καθηγητής Christopher Cornwell από το Πανεπιστήμιο της Γεωργίας, διαπιστώνεται ότι ένα πρότυπο εκπαίδευσης με βαρύ φεμινιστικό γνώμονα ευνοεί συστηματικά τα κορίτσια και είναι δυσμενές προς τα αγόρια από πρώτες μέρες τους στο σχολείο.

Η απάντηση βρίσκεται στον τρόπο που οι εκπαιδευτικοί, που είναι κυρίως γυναίκες στατιστικά, αξιολογούν τους μαθητές χωρίς αναφορά σε αντικειμενικά αποτελέσματα τεστ. Τα αγόρια βαθμολογούνται πολύ κάτω από τις πραγματικές ακαδημαϊκές τους επιδόσεις.

Τα αγόρια πέφτουν σημαντικά σε βαθμούς, «παρά ότι τα πηγαίνουν καλά, τουλάχιστον τόσο καλά όσο και τα κορίτσια στα τεστ των μαθηματικών και σημαντικά καλύτερα στην φυσική».

Οι εκπαιδευτικοί, λέει, έχουν την τάση να αξιολογούν τους μαθητές πάνω σε μη – γνωστικές «κοινωνικο - συναισθηματικές δεξιότητες».

Η διαφορά μεταξύ των φύλων στις εκπαιδευτικές επιδόσεις ξεπερνά επίσης τη διαφορά μεταξύ των εθνοτήτων. Ο Cornwell σημειώνει, «το χάσμα κοριτσιών – αγοριών στους βαθμούς είναι πάνω από 300 τοις εκατό μεγαλύτερο από ό, τι το χάσμα μαύρων – λευκών».
Η Christina Hoff Sommers, συγγραφέας του βιβλίου «Ο Πόλεμος Κατά των Αγοριών: Πώς ο Άστοχος Φεμινισμός Βλάπτει τους Νεαρούς Άνδρες» , (‘The War Against Boys: How Misguided Feminism Is Harming Our Young Men’) έγραψε «Η ιδέα ότι τα σχολεία και η κοινωνία υποβαθμίζουν τα κορίτσια έδωσε την αφορμή για μια σειρά από νόμους και πολιτικές που προορίζονταν να περιορίσουν τα αγόρια που έχουν πλεονέκτημα και να αποκατασταθεί η ζημιά που γίνεται στα κορίτσια».

«Γιατί αυτή η άποψη διαδόθηκε, κατοχυρώθηκε με το δίκαιο, κωδικοποιήθηκε σε κυβερνητικές και εκπαιδευτικές πολιτικές, παρά τα συντριπτικά στοιχεία εναντίον της;», λέει η Sommers.

Η παγκόσμια εμβέλεια του αμερικάνικου αριστερού φεμινισμού έχει οδηγήσει σε παρόμοιες αλλαγές και παρόμοια αποτελέσματα σε όλα σχεδόν τα δυτικά κράτη.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

1 σχόλιο:

konion είπε...

Τὸ πρόβλημα λύνεται ἀπὸ μόνο του λόγῳ ὑπογεννητικότητος.
Κάποιοι πολιτισμοὶ δὲν μποροῦν νὰ συντηρήσουν τὸν ἑαυτό των λόγῳ τοῦ παραπάνου προβλήματος.
Αὐτὴ εἶναι ἡ κεντρικὴ ἰδέα.