Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?

kolokotronis

kolokotronis

Πέμπτη, 26 Ιουνίου 2014

Zήτησε συγνώμη o Oldman από τον «περιούσιο λαό»



ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ UPDATE: Ο Gary Oldman έστειλε μια εξήγηση στην Anti-Defamation League και το Κέντρο Simon Weisenthal, ως απάντηση στην κατηγορία της ADL ότι διέδωσε αντισημιτικά στερεότυπα στην συνέντευξή του στο Playboy. Ιδού η απάντηση:

    Αγαπητοί κύριοι της ADL:

    Είμαι βαθιά μετανοιωμένος που τα σχόλια που έκανα πρόσφατα στη συνέντευξη στο Playboy ήταν προσβλητικά για πολλούς Εβραίους. Μετά την ανάγνωση των σχολίων μου σε έντυπη μορφή, βλέπω πόσο αναίσθητα μπορεί πράγματι, να είναι στην προώθηση ενός εσφαλμένου στερεότυπου. Οτιδήποτε συνεισφέρει σε αυτό το στερεότυπο είναι απαράδεκτο, συμπεριλαμβανομένων και των δικών μου λόγων σχετικά με το θέμα. Εάν, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, είχα κληθεί να δώσω περισσότερες διευκρινήσεις για αυτό το σημείο θα επισήμανα ότι είχα μόλις τελειώσει την ανάγνωση του υπέροχου βιβλίου του Neal Gabler, “Jews and Hollywood, An Empire of Their Own: How the Jews invented Hollywood(«Οι Εβραίοι και το Χόλιγουντ: Μια Δική τους Αυτοκρατορία: Πώς οι Εβραίοι εφηύραν το Χόλλυγουντ»)*. Το γεγονός είναι ότι η δουλειά μας, και η δική μου καριέρα συγκεκριμένα, οφείλει ένα τεράστιο χρέος στην συμβολή τους.

     Ελπίζω να καταλάβετε ότι αυτή η απολογία είναι ειλικρινής, γνήσια, και ότι έχω μια τεράστια προσωπική συμπάθεια για τον εβραϊκό λαό γενικά, και για συγκεκριμένα πρόσωπα στη ζωή μου. Ο εβραϊκός λαός, διωκόμενος μέσα στους αιώνες, είναι ο πρώτος που άκουσε τη φωνή του Θεού, και σίγουρα είναι ο εκλεκτός/ περιούσιος λαός.

    Θα ήθελα να υπογράψω με το "Shalom Aleichem"- αλλά υπό τις υπάρχουσες συνθήκες, ίσως σήμερα χάσω το δικαίωμα να χρησιμοποιήσω αυτή τη φράση, γι’ αυτό θα ευχηθώ σε όλους σας ειρήνη - Gary Oldman.

«Οι παρατηρήσεις του Gary Oldman τροφοδοτούν ανεύθυνα ένα κλασικό αντισημιτικό μύθο για τον υποτιθέμενο εβραϊκό έλεγχο του Χόλιγουντ και της κινηματογραφικής βιομηχανίας», είχε δηλώσει ο διευθυντής της ADL Abraham Foxman.

«Ο εξοστρακισμός του Μελ Γκίμπσον στο Χόλιγουντ δεν ήταν ένα θέμα «μη πολιτικής ορθότητας», όπως προτείνει ο κ. Oldman, αλλά ότι πλήρωσε τις συνέπειες του ότι εξέθεσε τον εαυτό του ως φανατικό και μισαλλόδοξο.


Ο ραβίνος Marvin Hier του Κέντρου Simon Wiesenthal, πρόσθεσε: «Ο Gary Oldman θέλει τους Εβραίους να ‘ξεπεράσουν’ αυτά που είπε ο Mel Gibson.

«Αλλά αυτά που είπε ο Gibson ήταν το σύνθημα που ο Αδόλφος Χίτλερ χρησιμοποίησε για την δολοφονία έξι εκατομμυρίων Εβραίων κατά το Ολοκαύτωμα. Το δικό του σχόλιο ότι το Hollywood είναι “μια πόλη που διοικείται από τους Εβραίους” έχει μια πολύ συγγενική σχέση με αυτό που αποτελεί τον ύμνο των μισαλλόδοξων και αντισημιτών παντού».

Ο Douglas Urbanski, μάνατζερ του Oldman, είπε ότι ο πελάτης του δεν υπερασπιζόταν τους συναδέλφους του ηθοποιούς. «Ο Gary Oldman δεν θα υπερασπιζόταν μια ρητορική μίσους ή οποιαδήποτε διχαστική ρητορική», είπε.

Ο Oldman εμφανίζεται και σε μια τηλεοπτική διαφήμιση για την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας HTC, η οποία κράτησε αποστάσεις, για τις παρατηρήσεις του ηθοποιού. «Οι απόψεις του κ. Oldman είναι δικές του και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της HTC», λέει μια δήλωση.

* ΚΟ: Με βάση το best-seller βιβλίο του Neal Gabler, “An Empire of  Their Own: How the Jews Invented Hollywood” («Μια δική τους αυτοκρατορία: Πώς οι Εβραίοι εφηύραν το Χόλιγουντ»), γυρίστηκε η ταινία “Hollywoodism: Jews, Movies and the American Dream” – ένα ντοκιμαντέρ που αφηγείται την ιστορία μιας μικρής ομάδας Εβραίων μεταναστών που μετέτρεψε την τεχνολογική καινοτομία της κινούμενης εικόνας στην πιο σημαίνουσα μορφή τέχνης του εικοστού αιώνα. Ο Adolph Zukor, ιδρυτής της Paramount, ο Carl Laemmle της Universal, ο Louis B. Mayer, της MGM, ο William Fox από την 20th Century Fox, και ο Harry Cohn της Columbia, ήταν όλοι μετανάστες (ή παιδιά μεταναστών), οι οποίοι επανεφευρέθηκαν ως Αμερικανοί. Στη διαδικασία αυτή, μετασχημάτισαν την Αμερική. - Διάβασε σχετικά: ‘Χολυγουντισμός’: Εβραίοι, ταινίες και το αμερικανικό όνειρο.

Αποκαλυπτικό είναι το άρθρο του Αμερικανοεβραίου δημοσιογράφου της εφημερίδας ‘The Los Angeles Times’, Joel Stein, που ο πρωτότυπος τίτλος του ήταν «Πόσο Εβραϊκό είναι το Χόλιγουντ;» (How Jewish is Hollywood?). Στο άρθρο ενδεικτικά αναφέρει: Οι Εβραίοι έχουν τόσο πολύ κυριαρχήσει (στο Χόλυγουντ), ώστε έπρεπε ψάξω εξονυχιστικά για να ανακαλύψω τελικά, έξι ‘εθνικούς’ σε υψηλές θέσεις σε επιχειρήσεις ψυχαγωγίας. Όταν τους ζήτησα να μιλήσουν για την απίστευτη εξέλιξη τους, (δηλαδή πως και τα κατάφεραν!) πέντε από αυτούς αρνήθηκαν να μου μιλήσουν, προφανώς από το φόβο μήπως προσβάλλουν τους Εβραίους. Ο έκτος, ο πρόεδρος της AMC, Charlie Collier, αποδείχθηκε τελικά ότι ήταν Εβραίος!.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγές : εδώ και εδώ

6 σχόλια:

Αριστείδης είπε...

Γιατί δεν εκπλήσσομαι; Γιατί ήμουν βέβαιος ότι θα ζητήσει συγγνώμη;
Διότι απλούστατα μια συνέντευξη στο Playboy (γνωστό σε όλους το τι αντιπροσωπεύει το περιοδικό αυτό) ενός νοήμονος ανθρώπου και μάλιστα "σταρ" που βγάζει έναν σκασμό λεφτά από την βιομηχανία του θεάματος, δεν μπορεί παρά να είναι στημένη. Ή πολιτικώς ορθά στημένη (κολακείες στους ισχυρούς και προώθηση της προπαγάνδας τους μαζί με ανοησίες του συρμού) ή "έξω από τα δόντια" στημένη, ήτοι δήθεν ριζοσπαστική-προκλητική με σκοπό να δημιουργήσει αναστάτωση και στη συνέχεια να ακολουθήσει δημόσιος αυτοεξευτελισμός (ανάκληση δηλώσεων και ταπεινή συγγνώμη) ώστε άπαντες να λάβουν το μήνυμα για το ποιος είναι το αφεντικό και το τι παθαίνουν οι αντιφρονούντες.
Δεν θα ήταν περίεργο αν μαθαίναμε ότι ο κύριος Όλντμαν έλαβε ανταλλάγματα για τις υπηρεσίες του (για το φιάσκο και όχι για την συνέντευξη).

konion είπε...

Εἶναι πολὺ δύσκολο νὰ πᾶς ἀντίθετα στὸ ρεῦμα.
Ἁπλῶς ὁ τύπος δὲν ἄντεξε στὶς πιέσεις.

Ανώνυμος είπε...

Δεν ήταν συγγνώμμη ήταν όλο μέσα στην ειρωνεία, και υποστήριξε με τον τρόπο του αυτό που έλεγε πριν.

' ότι είχα μόλις τελειώσει την ανάγνωση του υπέροχου βιβλίου του Neal Gabler, “Jews and Hollywood, An Empire of Their Own: How the Jews invented Hollywood” («Οι Εβραίοι και το Χόλιγουντ: Μια Δική τους Αυτοκρατορία: Πώς οι Εβραίοι εφηύραν το Χόλλυγουντ»)*. Το γεγονός είναι ότι η δουλειά μας, και η δική μου καριέρα συγκεκριμένα, οφείλει ένα τεράστιο χρέος στην συμβολή τους.'

Το παραπάνω μέρος της "ομολογίας" και της "συγγνώμμης" του μπορεί κάποιος να το πάρει ως μετανόηση, μάλλον δεν διάβασε το κείμενο. Ότι είπε πριν συνοπτικά το ξαναείπε με άλλη διατύπωση στη "μετάννοιά" του.

Ανώνυμος είπε...

Τελικῶς αὐτοὶ ποὺ ὄντως δὲν ἀνήκουν στὸ κύκλωμα ἢ ἀποκλείονται ἀπὸ αὐτὸ ὁλοκληρωτικῶς (ἴσως νὰ εἶναι τέτοια περίπτωσις ὁ Γκίμπσον) ἢ ἂν καταφέρουν καὶ μείνουν στὸ στερέωμα δὲν μασοῦν τὰ λόγια των. Ὁ σκληρὸς μπάτσος στὸ Λεὸν ἁπλῶς προσέθεσε τὸν ἑαυτόν του στὸν κατάλογο τῶν προσκυνημένων.

Ανώνυμος είπε...

Ο Ολντμαν ειναι ο ιδιος πιθανοτατα εβραιος. Συνηθεστατα οι εβραιοι εχουν επιθετα με καταληξη "μαν".
Ειδικα ολα τα επιθετα στην Γερμανια με καταληξη "mann" κρύβουν πισω τους ενα οβριό.

Ανώνυμος είπε...

Ο Ανώνυμος 26/6/14 9:56, έπιασε το νόημα της "συγγνώμης" του ηθοποιού
με τον ίδιο τρόπο που κατάλαβα κι εγώ τη σχετική του δήλωση: Υπερτονίζοντας την αδιαμφισβήτητη
"προσφορά" και "περιουσιότητα" των θιγομένων από την αρχική του δήλωση, δεν έκανε τίποτα άλλο παρά να επιμείνει σε αυτήν, ειρωνικά και υπογείως θριαμβολογώντας για την επαλήθευσή της. Και ίσως αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να τρελάνει κάποιος και να αποσυντονίσει την περί ρητορικής μίσους προπαγάνδα τους.