Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Κυριακή 8 Ιουνίου 2008

Ολίγον άσχετο, αλλά δεν μπορούσα να μην το βάλω..

Το ξέρω ότι είναι ολίγον... ΑΣΧΕΤΟ με την θεματολογία του blog μου, αλλά δεν μπορούσα να μην βάλω κάτι για την ΕΘΝΙΚΗ....

Σε όλους, λοιπόν, τους φίλους αναγνώστες του ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ αφιερώνω ένα κομμάτι από την συνέντευξη που έδωσε στον Ταχυδρόμο της προηγούμενης εβδομάδας, η Ιωάννα Κάγκουρα.

Για όσους δεν την ξέρουν, η Ιωάννα είναι φανατική οπαδός της Εθνικής. Το λέει η καρδιά της!

Ήταν μαζί με την Εθνική στην Πορτογαλία το 2004, όπου και από την πολύ φωνή που... έριξε, απέκτησε πρόβλημα με τις φωνητικές χορδές της...

Λέει η ίδια: "Έχω πλέον πρόβλημα στις φωνητικές χορδές. Δεν ήμουν μία γλάστρα που απλά πήγε βαμμένη και περιποιημένη στο γήπεδο, είχα πάει εκεί και το ζούσα!"

Ένα χρόνο αργότερα, το 2005 η Ιωάννα χρειάστηκε να βάλει πάλι τις φωνές για τα "μάτια" της Εθνικής, αυτή την φορά σε Τούρκους αστυνομικούς!

"Σε επίσημο αγώνα Τουρκίας - Ελλάδας είχα βγάλει την ελληνική σημαία στις κερκίδες του "Ινονού", είχα σηκωθεί με αυτήν όρθια!
Όχι απλά με γιούχαραν οι ντόπιοι φίλαθλοι, κι ακόμα παραπάνω! Αλλά εγώ εκεί, με την γαλανόλευκη στα χέρια!
Προτού καν τελειώσει ο αγώνας, ήρθαν οι σεκιουριτάδες και με πήραν στα γραφεία τους.
Επί μιάμιση ώρα περίμεναν να αδειάσει όλο το γήπεδο. Μου΄βαλαν κόκκινη τούρκικη μπλούζα, αντί για την μπλε ελληνική, μ΄έβαλαν να μαζέψω τα μαλλιά μου μέσα α
πό το τουρκικό καπέλο.
Έπειτα από δύο μέρες, ήρθαν στο σπίτι όπου έμενα τρία περιπολικά και μία κλούβα και με συνέλαβαν!
Κάθισα στο τμήμα τρεις ώρες, έλεγαν πως ήμουν βαλτή απ΄την πατρίδα μου, τότε γίνονταν οι ενταξιακές διαπραγματεύσεις της Τουρκίας με την Ε.Ε.
Με κόπο τους έπεισα τελικά πως καθαρά με δική μου πρωτοβουλία σήκωσα την ελληνική σημαία. Μου φώναζαν, μου χτυπούσαν τα χέρια στο τραπέζι....
Ε, κάποια στιγμή, τους χτύπησα κι εγώ το δικό μου και μ΄άφησαν"...

Παρακάτω δύο ΒΙΝΤΕΟ με τους Έλληνες φιλάθλους να τραγουδάνε τον Εθνικό Ύμνο .
Η πρώτη από τον αγώνα με την Τουρκία το 2007.
Και η δεύτερη, πριν τον ημιτελικό με την Τσεχία, το 2004 στην Πορτογαλία...

2 σχόλια:

sikam είπε...

Απ τα κόκκαλα βγαλμενη
των Ελλήνων τα ιερά
και σαν πρώτα αντριωμένη
χαιρε ω χαίρε Ελευθεριά
Τι σχέση εχουν αυτοί οι στίχοι με το παδόσφαιρο;
Γι αυτό πολέμησαν οι προγονοί μας;
Τι σχέση εχει η Ελλάδα με την συλλογική η προσωπική νίκη ενός αθλητή που χρηματοδοτείται μάλιστα απο τράπεζες και πολυεθνικές;
Τι αλισβερίση διαφημιστικό-οικονομικό με ετικέτα made in greece ειναι αυτό και που κολάει η πατρίδα στην ιστορία;
Τι εθνικισμός και ρατσισμός ειναι αυτός που ανάγει αθλητικά γεγονότα σε πατριωτικές νίκες;
Εχουμε τρελαθεί τελείως;
Και γιατί πρώτο πλάνο μια ομορφη κοπέλλα με τα χέρια ψηλά και το αποκαλυπτικό μπούστο προτεταμένο ενάντια στους Τούρκους που χτυπανε τα χέρια στο τραπέζι;Μέσα σε ενα γήπεδο φορτωμένο τεστοτερόνη,αδρεναλίνη και συνθήματα του τύπου γαμ... (η μήπως οι αντρες Τούρκοι δεν ειναι σαν τους Ελληνες)πόσο προβοκατότικη ειναι η εμφάνιση αυτής της κυρίας;Τι ψάχνουμε αγαπητέ φίλε;

SkyWatcher είπε...

Δεν ψάχνουμε τίποτα φίλε μου. Μου τράβηξε το ενδιαφέρον το θάρρος αυτής της κοπέλας και είπα μέρες που ΄ναι να το βάλω. Κατά τα άλλα σεβαστή η άποψή σου.Αντιλαμβάνομαι τον τρόπο σκέψης σου, αλλά προσωπικά ο εθνικός ύμνος και η ελληνική σημαία πάντοτε με συγκλονίζουν. Σε ευχαριστώ πάντως για το σχόλιό σου.