ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ:
Είμαι κατά της βλασφημίας. Αλλά και κατά της υποκρισίας.
Χρόνια τώρα στην Ελλάδα και στον λεγόμενο ‘δυτικό’ κόσμο,
παίζεται το ίδιο έργο.
Όταν ένας φελλός, που τον βαφτίζουν «καλλιτέχνη», αποφασίσει
να κάνει κάποιο «έργο» που προσβάλλει με τον πιο αποκρουστικό και βάρβαρο τρόπο
την πίστη των χριστιανών, έχουμε από την μια πλευρά κάποιους ελάχιστους
χριστιανούς που διαμαρτύρονται και αμέσως χαρακτηρίζονται «μεσαιωνιστές»,
«φανατικοί», «σκοταδιστές» και «φασίστες» και από την άλλη έχουμε εκείνους που
υπερασπίζονται την κάθε αντιχριστιανική αηδία και χαρακτηρίζονται
«προοδευτικοί», «ανοιχτόμυαλοι», «δημοκράτες» και «υπερασπιστές της ελευθερίας
έκφρασης».
Είναι οι ίδιοι καραγκιόζηδες που θα «συμπαρασταθούν» και θα
δηλώσουν «αλληλέγγυοι» εάν τύχει και «καταπατηθούν» τα θρησκευτικά πιστεύω των εν
Ελλάδι μουσουλμάνων. Που θα τους νοιάξει
ξαφνικά, η «ησυχία» και «ασφάλεια» στην χώρα, η οποία πάει περίπατο έτσι και
ξεχυθούν οι ορδές των «προσβεβλημένων» μουσουλμάνων στους δρόμους. Είναι οι ίδιοι
που θα τηρήσουν ευλαβικά «σιγή ιχθύος» όταν συνάδελφοί τους Ευρωπαίοι
«καλλιτέχνες», κρύβονται, φρουρούνται, αλλάζουν σπίτια και ζουν καθημερινά με
τον τρόμο της δολοφονίας τους, μέσα μάλιστα, στην προοδευτική πολυπολιτισμική
Δύση, από θερμόαιμους μουσουλμάνους που έγιναν ‘θηρία’ όταν έμαθαν ότι προσβάλλεται
ο Μωάμεθ τους και η θρησκεία τους, από τα «έργα» τους. Ορισμένοι βέβαια, από
αυτούς τους καλλιτέχνες έχουν ήδη αφήσει τον μάταιο αυτό κόσμο με ένα μαχαίρι
στην καρδιά.
Το ντεκόρ που παρουσιάζουν τα κατεστημένα media, οι χρυσοπληρωμένοι δημοσιογράφοι
και λοιποί ‘διαμορφωτές γνώμης’ είναι πανομοιότυπο χρόνια τώρα. Προσπαθούν να
παρουσιάσουν εκείνους που διαμαρτύρονται ότι πρόκειται για ελάχιστα άτομα και
«μέλη παραθρησκευτικών οργανώσεων» (τι σημαίνει αυτό άραγε, δεν μας εξήγησε
κανένας) ή και «ακροδεξιών οργανώσεων». Γι’ αυτό δείχνουν κάτι γιαγιάδες ή
μαντηλοφορούσες που κραδαίνουν σταυρούς και φωνάζουν, για να δώσουν βάση στους
ισχυρισμούς τους και να αναπαυτεί μέσα τους η «προοδευτική» συνείδησή τους και
να ησυχάσει η «δημοκρατική» καρδούλα τους.
Έτσι, όλοι παίζουν το παιχνίδι τους και ο κάθε μπαγλαμάς
βαφτίζεται «προοδευτικός», «διωκόμενος» και μπορεί να τσιμπήσει κανένα βραβείο
ή καμία επιχορήγηση από το κράτος, και αν το λέει η καρδιά του μπορεί να γίνει
και βουλευτής «προοδευτικού» κόμματος ή κομματιδίου. Η Βουλή άλλωστε είναι
δεκτική τέτοιου «υλικού».
Λοιπόν, η λύση είναι μία: να υπάρξει μια ομάδα που θα
ξεσκεπάσει την υποκρισία τους πολεμώντας τους με τα ίδια όπλα.
Όλοι αυτοί οι Λαέρτηδες, οι Κιτσοπουλάδες οι "παστίτσιοι" και
οι διάφοροι πρόθυμοι συριζορεπούσηδες υποστηρικτές τους, ιδεολογικά ή και
πολιτικά ανήκουν στον ίδιο χώρο. Έναν χώρο που έχει μείνει ανέγγιχτος,
«παρθένος» από επιθέσεις τέτοιου τύπου, που άλλοι τις ονομάζουν «σάτιρα», άλλοι
«τέχνη» και άλλοι καθαρή βλασφημία.
Επαναλαμβάνω: Είμαι κατά της βλασφημίας. Αλλά και κατά της
υποκρισίας.
Πως θα αντιδρούσαν λοιπόν εάν ανέβαινε ένα θεατρικό έργο που
ο θίασος θα παρουσίαζε π.χ. τον Τσε Γκεβάρα, σαν ψυχοπαθή πωλητή πατσά που τα βράδια
την έβρισκε να ακούει κρυφά, λόγους του Χίτλερ; Εάν ένας «ηθοποιός» δηλαδή
έβγαινε και έκανε τον Τσε να χαιρετάει ναζιστικά επί σκηνής, ήθελα να ήξερα τι
θα ακούγαμε από τα προοδευτικά στοματάκια τους;
Εάν ζωγράφιζε κάποιος τον Μαρξ με ζαρντιέρες και τακούνια
και παρουσίαζε το "έργο" του σε γκαλερί των Εξαρχείων, θα είχαμε δηλώσεις συμπαράστασης
και λογίδρια για την «ελευθερία της έκφρασης» από τον συγκεκριμένο χώρο;
Γιατί μην μου πείτε, ο κάθε χώρος έχει τις δικές του «ιερές
μορφές». Ειδικά, ανθρώπους που έφυγαν από την ζωή και έγιναν κάτι σαν
«σύμβολα». Έχει «πλάκα» να ξεφτιλίζεις μια ιερή μορφή που ο άλλος σέβεται και
εμπνέεται από αυτήν. Νιώθεις σπουδαίος και "προοδευτικός". Το λες «ελευθερία έκφρασης» και «σάτιρα». Εάν είναι έτσι,
αυτό θα πρέπει να ισχύει για όλους. Εάν λοιπόν, κάποιος «καλλιτέχνης» από την άλλη πλευρά, παρουσίαζε
τον 15χρονο νεκρό Αλέξη στο facebook ή αλλού, με μούρη μπιφτεκιού ή τιραμισού ή άλλαζε το όνομά του ή
το επώνυμό του ώστε να «γελάσουμε», τι είδους ανακοινώσεις θα είχαμε από τους θορυβώδεις
εκφραστές της «προοδευτικότητας» και της «δημοκρατίας»;
Το ξανατονίζω : Είμαι κατά της βλασφημίας. Δεν γελάω, ούτε
συναινώ, όταν χλευάζονται και υβρίζονται θρησκευτικά σύμβολα και ιερές μορφές
της κάθε θρησκείας.
Αλλά κανείς από την πλευρά όλων εκείνων που θέλουν να μας
σώσουν από τον «Μεσαίωνα και τον «φασισμό», δεν ένιωσε ποτέ την «γλύκα» που
νιώθουν χρόνια τώρα (για να μην πω αιώνες) οι χριστιανοί.
Και έχω ένα παράπονο. Λείπουν οι ακτιβιστικές ενέργειες από
τον χώρο των χριστιανών. Ή έστω των
πατριωτών. Μόνο ντουντούκα
και καμιά έγγραφη διαμαρτυρία. Χάθηκαν τα χάπενινγκς; Οι «ολονυχτίες» των άθεων
στα Εξάρχεια βλέπετε, έχουν «πλάκα». Για να δούμε τι πλάκα θα έσπαγαν αν γινόταν
κανένα χάπενινγκ από την ανάποδη. Αν και δεν το βλέπω. Γιατί κοιτώντας δεξιά
και αριστερά στο διαδίκτυο, βλέπω ότι οι περισσότεροι χριστιανοί έχουν εξοικειωθεί
ή έχουν συμβιβαστεί με την βλασφημία της πίστης τους. Είτε από απάθεια και
ωχαδελφισμό, είτε από επίδειξη «προοδευτικού πνεύματος», είτε από αίσθηση
«διωγμού» και ένδειξη «χριστιανικού φρονήματος», στις συνειδήσεις των
περισσοτέρων ο χριστιανός και η πίστη του πρέπει να χλευάζεται, να υβρίζεται
και να ποδοπατείται και αυτός απλώς να περιμένει την μετά θάνατον ανταπόδοση
από τον Δίκαιο Κριτή.
Και όλα αυτά στην εποχή που και η «κουτσή Μαρία» φωνάζει για
τα "δικαιώματά της".
ΥΓ. ΚΟ:
1. Για το χυδαίο «έργο» “Corpus Christi” που επιχειρεί να ξανα-ανεβεί σήμερα στο «Χυτήριο», ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ έχει γράψει
το : Στις «θεούσες» λέοντες, στους «μουλάδες» γατούλες...
2. Φωτεινή εξαίρεση και ευχάριστη έκπληξη το παρακάτω
απόσπασμα από το βιβλίο «Κόκκινο Χαλί για τον Αντίχριστο» του Αρχιμ. Δαβίδ
Τσελίκα (Σελ.71).
Ο Χριστός δεν χρειάζεται προστάτες;
Μπροστά σ’ αυτά τα φαινόμενα ο Χριστιανισμός παρουσιάζεται
ως μια άνευ όρων υποχώρηση έναντι κάθε αξίωσης ή προσβολής, με την
ψευδο-χριστιανική ιδέα ότι «ο Χριστός δεν χρειάζεται προστάτες, συνεπώς
αποδεχθείτε “πολιτισμένα” κάθε βεβήλωσή Του»! Με αυτή την εκβιαστική αγαπολογία
προσπαθούν να μας οδηγήσουν σε πνευματική παράλυση και να μας κάνουν ανίκανους
για οποιαδήποτε αντίδραση, καταργώντας την ίδια τη λογική μας.
Διαπιστώνουμε λοιπόν, ότι η εποχή μας αρνείται και βλασφημά
τον Χριστό όσο ποτέ άλλοτε. Αυτό είναι άλλο ένα σημείο των καιρών μας σε πλήρη
εξέλιξη, μια τάση που γίνεται τρόπος ζωής και επιχειρεί να μας παρασύρει.
Εν-τούτοις, ανάμεσά μας, πάντοτε θα υπάρχουν αυτοί που είναι
αποφασισμένοι να δώσουν ομολογία πίστης και ζωής, όποιο κι αν είναι το τίμημα.
Τότε: Με γαϊδουροκεφαλή στον σταυρό. Ρώμη. Παλατίνο. Κάποιος ήθελε να προσβάλλει την πίστη του συνάδελφού του Αλεξαμενού που ήταν χριστιανός. |
Και τώρα: Διαμαρτυρία... ζωόφιλων. Με γουρουκοφεαλή στον σταυρό. |
3. ΠΟΙΝΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ: Κεφάλαιο Έβδομο «Επιβουλή της
θρησκευτικής ειρήνης»
Άρθρο 198 : Κακόβουλη βλασφημία
«1. Με
Φυλάκιση μέχρι δύο ετών τιμωρείται όποιος δημόσια και κακόβουλα βρίζει με
οποιονδήποτε τρόπο το Θεό.
2. Όποιος, εκτός από την περίπτωση της
παραγράφου 1, εκδηλώνει δημόσια με βλασφημία έλλειψη σεβασμού προς τα θεία,
τιμωρείται με κράτηση έως έξι (6) μήνες ή με πρόστιμο έως τρεις χιλιάδες
(3.000) ευρώ.»
Σύμφωνα με τη νομολογία / ερμηνεία (Σχολιασμένος Ποινικός
Κώδικας Αντιεισαγγελέα Εφετών και Δρ. Ποινικού Δικαίου Παν/μίου Αθηνών, Αθανασίου
Κονταξή τόμος Α΄) : Βλασφημία είναι πάσα δημόσια γενόμενη εκδήλωση ελλείψεως
σεβασμού προς το θείον και δη πάσα προκλητική, απρεπής ή χυδαία έκφραση κατά
του Θεού, του Ιησού Χριστού κλπ… Εν τη εννοία του νόμου Θεόν εννοούμε το
θρησκευτικό συναίσθημα των πολιτών, το δε θείον είναι έννοια ευρύτερη του
«Θεός», περιλαμβάνουσα παν ό,τι θεωρείται ιερόν από τινος θρησκεύματος. Ούτως
δέον να περιληφθούν οι άγιοι, τα ιερά μυστήρια, ιερά σύμβολα, εικόνες, σκεύη,
χωρίς να έχει ακολουθήσει ορισμένη διαδικασία ιεροποιήσεως, καθαγιασμού κλπ…. Προστατευόμενο έννομο αγαθό του κεφαλαίου
τούτου είναι η θρησκευτική ειρήνη και το θρησκευτικό συναίσθημα…. Προστατεύεται
η θρησκεία ανεξάρτητα από τους φορείς στους οποίους ενδέχεται να αντανακλά η
προσβολή των αγαθών τούτων… Η θρησκεία αυτή καθ’ εαυτή, η διδασκαλία και οι
θεσμοί και όχι ο θεός ως τοιούτος που δεν μπορεί να προσβληθεί από εγκοσμίους.
Άρθρο 199 : Καθύβριση θρησκευμάτων
«Όποιος δημόσια και κακόβουλα καθυβρίζει με οποιονδήποτε
τρόπο την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ή άλλη θρησκεία ανεκτή στην
Ελλάδα τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών».
Σύμφωνα με τη νομολογία / ερμηνεία: Σκοπός είναι η προστασία
της θρησκείας προς το συμφέρον της εν τω κράτει θρησκευτικής ειρήνης…. Το
έγκλημα προβλέπεται τόσο για την Εκκλησία της επικρατούσας θρησκείας, όσο και
για κάθε άλλη θρησκεία γνωστή με την έννοια του άρθρου 2 του Συντάγματος…. Ο
σκοπός είναι η διαφύλαξη της θρησκευτικής ειρήνης των πολιτών….. Το έγκλημα
τελεί εκείνος που δημόσια δια βάναυσης και χυδαίας έκφρασης εκδηλώνει
καταφρόνηση ή προβαίνει σε χυδαία εξύβριση των δογμάτων, των εθίμων κλπ της
Ορθόδοξης Εκκλησίας…. Η υβριστική
εκδήλωση αφορά πρόσωπα που κάθε θρησκεία θεωρεί «ιερά» και τις σημαντικές για
κάθε θρησκεία εκδηλώσεις της ζωής των προσώπων αυτών, όπως τις πιστεύουν οι
οπαδοί της κάθε θρησκείας…. Έτσι για τους Ορθόδοξους Χριστιανούς η Γέννηση, η
Σταύρωση, η Ανάσταση του Χριστού αποτελούν την πεμπτουσία της πίστης τους.
Όλα όσα αναφέρονται περιληπτικώς οδηγούν στο συμπέρασμα ότι δεν
πρόκειται για κάποια ειδική «χάρη» στην Ορθόδοξη Εκκλησία ή κάποιο «μεσαιωνικό
κατάλοιπο», καθώς ο νόμος προστατεύει, όπως είδαμε κάθε γνωστή θρησκεία, ενώ με
άλλες διατάξεις του Ποινικού Κώδικα, προστατεύονται από προσβολές η διεθνής
ειρήνη της χώρας (136 ΠΚ), το ξένος κράτος και ο αρχηγός του (άρθρο 153 ΠΚ), η
τιμή διπλωματικού αντιπροσώπου (άρθρο 154 ΠΚ), τα σύμβολα ενός κράτους (άρθρο
155 ΠΚ), η ουδετερότητα κατά την διάρκεια κάποιου πολέμου (άρθρο 156 ΠΚ), ο
Πρόεδρος της Δημοκρατίας (άρθρο 168 ΠΚ) η μνήμη του νεκρού (άρθρο 364 ΠΚ) κ.α.
3. Από όσο γνωρίζω και οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι
τιμωρούσαν την βλασφημία. «Μεσαιωνιστές» και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι;
5. Ιδού παρακάτω, μία περίπτωση όπου βάλλεται ως «ασεβής» ο βουλευτής
της ΝουΔου, Άδωνις Γεωργιάδης. Ένα «αγανακτισμένο» σχόλιο λέει: Να αναρτήσεις
αμέσως μια ειλικρινή συγνώμη άλλως την έβαψες δεν θα σε αφήσω σε χλωρό κλαρί
ανίδεο ανθρωπάκι.
6. Η γνωστή επιλεκτική «ευαισθησία» των δημοσιογράφων….
7. Μπράβο στους λίγους που δεν κάθονται σπίτια τους ή με
σταυρωμένα τα χέρια.
13 σχόλια:
Συγχαρητήρια Κόκκινε Ουρανέ για το άρθρο σου.
Ποιός ευθύνεται που οι Χριστιανοί ΔΕΝ αντιδρούν; -Μα φυσικά η επίσημη Εκκλησία της Ελλάδος! Να θυμούνται οτι "οι πρώτοι έσονται έσχατοι...
Σκεφτείτε τί θα γινόταν με τη βλάσφημη παράσταση Corpus Christi αν ο Αρχιεπίσκοπος και η Εκκλησία διοργάνωναν εκδηλώσεις διαμαρτυρίας. Αντί για 5 άτομα, θα μαζεύονταν 500.000...
Αγαπητέ φίλε σε παρακολουθώ πολύ τακτικά. Τα άρθρα σου με βοηθούν ν αενημερώνομαι για θέματα που αποτελούν ταμπού για την αριστερά. Γιατί, πρέπει να σουπω, ανήκω στον αριστερό χώρο. Αυτό δεν σημαίνει πως εξ ορισμού συμφωνώ με όλες τις επιλογές της. Θα σου πω κάτι ακόμα πιο περίεργο: ανήκω στην αριστερά στο βαθμό που αφορά τα οικονομικά θέματα, και κατά τα λοιπά διαφωνώ κάθετα. Η ιδέα της σκύλευσης "ιερών και οσίων" της αριστεράς, ως αντίποινο, με βρίσκει απολύτως σύμφωνη. Δεν κατάλαβα, μέχρι πότε θα εμπαίζεται ο Χριστός, η οικογένεια, η εθνική ταυτότητα και οι αγώνες των λαών, χωρίς απάντηση; Αν είναι αστειάκι να βγάζεις με γουρουνοκεφαλή τον Ιησού στον Σταυρό, ΟΚ, πλάκα έχει και η Ρόζα Λούξεμπουργκ να βιάζεται και να το ευχαριστιέται...Η πλάκα είναι ότι οι ηγεσίες της αριστεράς ξέρουν και κάνουν τα "σωστά λάθη", δηλαδή δεν παίζει με τίποτα να υπάρχει πατάτα και να μην την ενστερνιστούν. Σου λέω όμως ότι ο κόσμος της αριστεράς, όχι οι προβεβλημένοι, αισθάνονται τουλάχιστον αμήχανα από αυτές τις ανοησίες. Η αλήθεια είναι ότι έχουν χρέος να βγουν και να υπερασπιστούν τα ιερά και τα όσια ΟΛΩΝ, ή κανενός, άρα ούτε τα δικά τους.
Εγώ χαίρομαι να παρακολουθώ ανθρώπους που δεν εφησυχάζουν, από όποιον χώρο και αν προέρχονται. Σε χαιρετώ λοιπόν με τις καλύτερες ευχές μου για τη δουλειά σου.
"Εάν ζωγράφιζε κάποιος τον Μαρξ με ζαρντιέρες και τακούνια και παρουσίαζε το "έργο" του σε γκαλερί των Εξαρχείων"
ναι θα υπηρχαν αντιδρασεις αλλα δεν θα μαζευαν τον καλιτεχνη με χειροπεδες.
Τον "παστιτσιο" τον εμασαν, 26 χρονων παιδι. Εκανε πες οτι θες, πες οτι μαλακιζοτανε.
Ειδαμε το κρατος ποσο αποτελεσματικο ειναι οταν θελει. Αναμεσα σε ολα αυτα που συμβαινουν αυτο μας πειραξε.
Μην εξισωνεις λοιπον ανομοια πραγματα.
Φίλε ανώνυμε 11 Οκτωβρίου 2012 7:03 μ.μ με συγκίνησες...
Φίλε ανωνυμε αν ζωγράφιζαν στην εξαρχείων το μαρξ με ζαρτιέρες κλπ που λες θα πλάκωναν τα καθοδηγούμενα αναρχοάπλυτα και θα τον μάζευαν τον δράστη τα ασθενοφόρα με βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, κώμα και κατάσταση ημιθανασίας. Ζήτημα είναι αν την γλύτωνε με κάποια βαριά αναπηρία...
Ανάμεσα στις χειροπέδες του δικού σου του παστίτσιου που υπέρασπίζεσαι και της βαριάς κρανιοεγκεφαλικής κάκωσης και αναπηρίας, εγώ νομίζω βαρύτερο είναι το δεύτερο, εσύ θεωρείς το πρώτο. Ο ουδέτερος κόσμος, ας κρίνει τη "λογική" σου
11.02 θα τον μαζεύανε με χειροπέδες, οπως λες, θέλαν δε θέλαν γιατί θα ξεσηκωνόντουσαν τα μμε, οι βολευτάδες,οι προοδευτικοί καλλιτέχνες και θολοκουλτουριαραίοι.Την "Ἑλένη" του Γκατζογιάννη τη ξεχάσατε;
Αγαπητέ μου, χαίρομαι πάρα πολύ που άνοιξε διάλογος. Ξέρεις, στην δική μου τη σφαίρα, δεξιός δεν σημαίνει προδότης, και αριστερός πάλι δεν σημαίνει προδότης. Στην δική μου τη σφαίρα, οι άνθρωποι είναι επαγρυπνώντες και καχύποπτοι. Σου ξαναλέω, ότι σε παρακολουθώ συστηματικά, γιατί νιώθω ότι υπάρχει μια ιδεολογική συγγένεια της πραγματικής κοινής λογικής. Για να συνεχίσουμε τον διάλογο, θα σου πω πώς, σαν αριστερή, η πιο επαναστατική μου πράξη, ήταν να κάνω τον σταυρό μου δημόσια, μπροστά σε μια αγέλη ισλαμοφασίστες, στον Άγιο Παύλο στην Χίου. Αισθάνθηκα ότι σε λίγο δεν θα μπορώ να το κάνω χωρίς η φαλτσέτα να βγει από το θηκάρι. Συνέχιζε και συνεχίζω, θα τα λέμε.
Ἀνώνυμε 11 Οκτωβρίου 2012 9:28 μ.μ.,
Δὲν θὰ σοῦ πῶ ὅτι ἔχει δίκαιο ἢ ἄδικο οἱ χριστιανοὶ γιὰ ὅ,τι ἔκαναν, τότε. Δὲν εἶναι αὐτὸ τὸ θέμα. Τὸ θέμα εἶναι ὅτι μέσω αὐτῶν τῶν ἐνεργειῶν ἀποδομεῖται τὸ ἔθνος μας καὶ αὐτὸς εἶναι ὁ πραγματικός τους στόχος. Ἔτσι κι ἀλλιῶς ὑπῆρξε παρακμὴ τοῦ ἀρχαίου μας πολιτισμοῦ καὶ μέσω τοῦ Χριστιανισμοῦ ἀνανεώθηκε ὁ Ἑλληνισμός. Μὴν ξεχνᾶς τὸν ρόλο ποὺ ἔπαιξε ἡ διἀλυσις τῆς Ἀνατολικῆς Ρωμαϊκῆς Αὐτοκρατορίας (ἔτσι νομίζω αὐτοαπεκαλεῖτο τὸ Βυζάντιο) στὴν Ἀναγέννησι. Τέλος πάντων λάθη ὑπῆρξαν, ὑπάρχουν καὶ θὰ ὑπάρχουν, ἐν ὀνόματι αὐτῶν τῶν λαθῶν δὲν θὰ κάτσουμε νὰ διαλυθοῦμε ὡς ἔθνος γιὰ νὰ ἱκανοποιηθῆ ἡ νέα τάξις πραγμάτων.
Κλείνοντας θὰ πῶ ὅτι τέτοιου εἶδους στάσις εἶναι ἡττοπαθῆς καὶ ὁδηγεῖ στὴν διάλυσι τοῦ ἔθνους μας.
Συμφωνώ με τον Κόνιον. Πολύ καλά τα λες!!! Αυτή η διαμάχη χριστιανισμού- αρχαίας Ελλάδας είναι υποκινούμενη και κακόβουλη. Είναι πολυτέλεια την στιγμή που ο Ελληνισμός κινδυνεύει να κάνουμε τέτοιες συζητήσεις και επικίνδυνο να διχαζόμαστε!!!
Επίσης, μπράβο στην αριστερή φίλη!!!
Ομολογώ ότι είμαι λίγο προκατελειμένη με αυτό τον χώρο, χαίρομαι όμως που υπάρχουν άνθρωποι σαν και εσένα. Με καθαρό μυαλό και καθαρή καρδιά!!! Αν η αριστερά στην Ελλάδα είχε άλλη στάση γι αυτά τα ζητήματα (περί χριστιανισμού, μεταναστευτικού...) θα χε βγει κυβέρνηση!!!
Skywalker και πάλι συγχαρητήρια!!! Συμφωνώ και με τον πρώτο, η εκκλησιαστική ηγεσία που είναι;;;
Τέλος, δεν μας εξηγούν όλοι αυτοί που υποστηρίζουν όλα αυτά τα αίσχη, η λέξη βλασφημία τί σημαίνει για αυτούς; Υπάρχει στο λεξιλόγιό τους; Γιατί για να υπάρχει αυτή η λέξη κάτι υποδηλώνει...
Ιωάννα
http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2012/10/blog-post_2740.html#more
Πολυ θα ηθελα το σχολιο του ΚΟ για αυτο το αρθρο!
Προς τη φίλη Ιωάννα. Η αριστερά δεν είναι η ηγεσία της. Είναι ο κόσμος που κάνει το σταυρό του, αγαπάει τα παιδιά του, θέλει να κάνει τη δουλειά του. Το πρόβλημα είναι ότι ο κόσμος πάντα παγιδεύεται από ανοησίες, ή και προδοσίες της ηγεσίας. Θα θυμίσω ότι η ηγεσία της αριστεράς είχε ταχθεί υπέρ της περιβόητης Μακεδονίας, πριν τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο, με αποτέλεσμα να πάνε στα ξερονήσια άνθρωποι που ήταν απλά μέλη του κόμματος, ως προδότες. Η ηγεσία το είπε, άρα κι εσύ είσαι υπεύθυνος. Αυτό το πράγμα μπορεί να αλλάξει μόνο με έλεγχο από τα κάτω. Από εμάς, που ζούμε τα προβλήματα, που αγαπάμε την πατρίδα μας και γράφουμε αρμοδίως τον διεθνισμό. Μπορεί να με ρωτήσεις, επιλεκτικά αριστερός; Θα απαντήσω ναι, επιλεκτικά αριστερός. Το να θέλω όλοι να αμοίβονται σύμφωνα με τις ανάγκες τους, να έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση, την κατοικία και την εργασία, δεν σημαίνει ότι πρέπει τυφλά να συναινέσω και σε κάθε προδοσία, προβοκάτσια ή βλακεία. Υπάρχει μια σοφή ρήση που λέει: η γενίκευση και η απλούστευση είναι η αρχή του ολοκληρωτισμού. Όλοι οι αριστεροί είναι προδότες. Όλοι οι δεξιοί είναι ναζιστές. Όλες οι γυναίκες είναι ύπουλες. Όλοι οι άντρες βίαιοι. Αυτά είναι προϊστορικά σχήματα. Πρέπει να μάθουμε να στεκόμαστε κριτικά στα πάντα, να ελέγχουμε τους πάντες για τις προθέσεις τους και τις μεθόδους τους. Αυτό δεν είναι εύκολο, όλοι θέλουν να πάνε το γρηγορότερο στον καναπέ τους, οι περισσότεροι. Αυτό δεν μπορεί να γίνει. Ή θα πάρουμε τις τύχες μας εμείς στα χέρια μας, ή μην παραπονιόμαστε που θα μας τις πετσοκόψουν. Εγώ είμαι αριστερή. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ξέρω τι ρόλο παίζει η αριστερά στη διάλυση των εθνικών κρατών. Άλλοι αριστεροί το κάνουν από διεθνιστική λογική και άλλοι καθαρά επειδή ανήκουν κρυφίως στην ελίτ. Ε, θα μας βρουν μπροστά τους και από μέσα. Δεν θα τους χαρίσουμε αγώνες αιώνων, έναν Ρήγα (ο υγιής διεθνισμός) και έναν Διάκο, να τον βγάζουν γελοίο ανθρωπάκι. Δεν θα τους κάνουμε αμαχητί δώρο την Αθήνα, να μετατραπεί σε θλιβερή τριτοκοσμική αποθήκη ψυχών. Το "είμαστε όλοι μετανάστες" θα τους το τρίψουμε στη μούρη εμείς, οι ίδιοι οι αριστεροί. Και έτσι δεν θα τους κάτσει και ο περιβόητος εμφύλιος. Εμφύλιος στην Ελλάδα δεν θα ξαναγίνει. Οι ηλιθιότητες του παρελθόντος θα σταματήσουν. Γι' αυτό και διαφωνώ με την Χρυσή Αυγή. Την βρίσκω άκρως συστημική. Χτυπάει μετανάστες για να δημιουργήσει κλίμα, μετά υπόσχεται να χτυπήσει αριστερούς. Και αυτά με τους ανθρώπους που κινούν τα νήματα, την ελίτ, να είναι στο απυρόβλητο. Ε, αυτό δεν είναι υγιής ακροδεξιά. Η ακροδεξιά του Χούλιους Έβολα είναι διανοούμενη, φιλάνθρωπη και προοδευτική. Και μιλάω για υγιή ακροδεξιά, επαναλαμβάνω, ως αριστερή. Ας πάρουμε την περιβόητη θεωρία των δύο άκρων, που την θέλουν για να μας χωρίσουν, και ας την κάνουμε όπλο μας. Αυτά δεν τα γράφω μόνον εδώ, τα έχω κάνει μάχιμη πολιτική μου θέση μέσα σε κομματικά όργανα και κοινωνικούς χώρους, και όχι χωρίς κόστος. Πλην, αυτό βλέπω ως λύση: αριστερή οικονομική πρακτική και δεξιά εθνική στράτευση. Χαίρομαι πάντα να μπορούμε να κουβεντιάζουμε.
Κ.Ο. εύγε για το άρθρο! Keep going!
Δημοσίευση σχολίου